Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:538, Did:0, useCase: 3

Sprukts nav Buratīno brālis

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Sprukts nav Buratīno brālis
Foto: Romāns Kokšarovs, f64, "Sporta Avīze"

Jānis Sprukts ir rezultatīvākais pašmāju hokejists, tacu tautai ar to nav gana - tā pieprasa, lai Sprukts gūst vārtus katrā spēlē. Vai vēl labāk - pa diviem, trim.

Latvju interneta hokeja speciālistiem šoruden Rīgā jauns aprejamais - ''Dinamo'' piektais numurs Jānis Sprukts. Pavirši pārskrienot visam, kas šajos trijos mēnešos liets virsū Lielajam Jankam, šķiet, ka mums ir vismaz seši duči pagaidām plašai sabiedrībai nezināmu Viktoru Tihonovu. Ko tikai Sprukts neprot? Neprot trāpīt pa ripu, neprot iemest ripu vārtos, slido kā vecā Zariņa govs un vispār labāk būtu bijis, ja viņš ar savu nemācēšanu būtu palicis Amerikā. Dažs pat uzskata, ka Sprukts esot Buratīno brālis. Kuru tētis Karlo izdrāzis no koka pagales... Jo rokas taču Jankam neveiklas, kā no lielā bluķa drāztas. Nu, nu!

Skaidrs, ka tik veiklas tās Jānim nav kā Centrāltirgus kabatzagļiem un ne tuvu tik veiklas kā ''Dinamo'' tehniskākajam uzbrucējam Aleksandram Ņiživijam.

Tie, kam nekad nav laimējies veldzēt slāpes ar vecajā Cēsu alus brūzī darināto Marta alu (uh, smeķīgs padzēriens bija!), var nezināt slaveno spāņu (argentīniešu) futbolista Alfredo di Stefano teicienu, ka tam, kurš prot spēlēt klavieres, tās obligāti nav arī jānes. Jānis hokeja klavieres spēlē atzīstami, kaut vēl labāk viņam piestāv Latvijas himnas dziedāšana pirms ''Dinamo'' un Latvijas izlases spēlēm. Nu, lūk! Nevajag prasīt, lai centra uzbrucējs būtu gan superpiespēlētājs, gan supermetējs un vēl perfekti nostrādātu aizsardzībā arī par to puisi. Ja neticiet man uz vārda, papētiet Sprukta hokejista CV. Gandrīz visā savā karjerā Janka ir bijis ripas piespēlētājs, momenta veidotājs kolēģim un tikai somu Hēmenlinnā, kur 2006. gada pavasarī Sprukts kopā ar Kasparu Astašenko dabūja Somijas zeltu, Jankam vārtu (18) ir vairāk nekā piespēļu (10). Un tas ir saprotams. Jo Sprukts tur spēlēja uzbrukuma kreisajā malā.

Tāpēc iesaku visiem beigt gānīt Spruktu un neprasīt no viņa to, ko viņš nekad nav tik labi pratis, bet priecāties, ka mums ir viens kārtīgs vecis, kā teiktu Gunārs Krastiņš, kārtīgs teftelis, kurš var pacīnīties vārtpriekšā un izkārtot štelles citiem. Kā atzinis Sprukts, viņam nav būtiski, cik ripu sametis pats, cik iemests pēc viņa piespēlēm. Ka tikai uzvar komanda. ''Dinamo'' un Latvija. Pēc 28 spēlēm Spruktam ir trešā punktu raža ''Dinamo'' (5+12), kas ir labākā starp pašmāju hokejistiem.

P.S. Izmantošu iespēju, lai kolēģa vietā atvainotos Spruktam par nepatiesu parakstu kādā no ''Sporta Avīzes'' iepriekšējiem numuriem. Šovasar Sprukta aģents ar ''Dinamo'' netirgojās par miljons dolāru vērtu līgumu. Lielie, bet ne tik lieli cipari, bija modē 2008. gada vasarā.

 +38 [+] [-]

, 2009-12-01 14:54, pirms 15 gadiem
atbalstu janku

 +30 [+] [-]

, 2009-12-01 14:55, pirms 15 gadiem
Tā lūk bāleliņi - Sprukts ir labākais no mūsējiem.

 +17 [+] [-]

, 2009-12-01 15:03, pirms 15 gadiem
Lielsiki spēlē aizradzībā, veido momentus, ik pa laikam iemet kādu golinju, ko gan vēl no viņa var prasīt??

  +9 [+] [-]

, 2009-12-01 15:04, pirms 15 gadiem
Vnm jau būs mums tie "lielie hokeja eksperti" kuri visu zinās

Letiņu Janka turies!
Slēpts komentārs: sandmans

 +20 [+] [-]

, 2009-12-01 15:08, pirms 15 gadiem
jā, tagad visi te rakstīs, cik matulis labi saka, ka ir taisnība, tikai atliek atcerēties spēli pret MVD, kur komentāros viņu sūtīja uz baltkrievijas līgu. ehh, latvieši, latvieši, kad vienreiz sāksim novērtēt to, kas mums ir, un skatīties ar lielām acīm uz saviem labākajiem, nevis pie katras iespējas noriesim? Spruktu esmu atbalstījis no sezonas sākuma un līdz šim nevienu sliktu vārdu neteikšu, par spīti neveiksmēm ar momentu realizāciju, bet tādi sezonas sākumā kaudzēm bija arī hossam. priekā, Janka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-12-01 15:17, pirms 15 gadiem
ozzmust rakstīja: jā, tagad visi te rakstīs, cik matulis labi saka, ka ir taisnība, tikai atliek atcerēties spēli pret MVD, kur komentāros viņu sūtīja uz baltkrievijas līgu. ehh, latvieši, latvieši, kad vienreiz sāksim novērtēt to, kas mums ir, un skatīties ar lielām acīm uz saviem labākajiem, nevis pie katras iespējas noriesim? Spruktu esmu atbalstījis no sezonas sākuma un līdz šim nevienu sliktu vārdu neteikšu, par spīti neveiksmēm ar momentu realizāciju, bet tādi sezonas sākumā kaudzēm bija arī hossam. priekā, Janka!
Nu ja tu pāris desmitu tīņu hormonu vētru izraisītās emocijas uzskati par visu sportacentrs lasītāju viedokli, tad piedod man.. Tas, kuram hokejs ir saprotamāks par statistikas ailēm, sen jau pamnīja Sprukta neticamo spēli aizsardzībā, it sevišķi mazakumā! Matuļa kungam arī ieteiktu nelasīt sportacentrs komentārus, vieglāk un galvenais objektīvāk būs dzīvot

  +6 [+] [-]

, 2009-12-01 15:20, pirms 15 gadiem
Janka ir ok!!! Katram gadas savas melnas speles, bet drosi varu pateikt, ka katru speli vins cinas ka zvers!!! Ta turet!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-01 15:23, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Nu ja tu pāris desmitu tīņu hormonu vētru izraisītās emocijas uzskati par visu sportacentrs lasītāju viedokli, tad piedod man.. Tas, kuram hokejs ir saprotamāks par statistikas ailēm, sen jau pamnīja Sprukta neticamo spēli aizsardzībā, it sevišķi mazakumā! Matuļa kungam arī ieteiktu nelasīt sportacentrs komentārus, vieglāk un galvenais objektīvāk būs dzīvot
es ar vārdu "visi" nedomāju ik katru komentāru - tad jau sevi jāpieskaita pie šī aunu bara. runa ir par nospiedoši lielāko komentāru skaitu, kuri nevis nav pozitīvi, bet ir vienkārši dumji. un vispār, pāris desmiti "autoru" ir pietiekoši, lai radītu iespaidīgu kvorumu komentāros, es katru komentētāju nepiefiksēju un neskatos, vai viņš ir rakstījis 2x vai 5x.

     [+] [-]

, 2009-12-01 15:29, pirms 15 gadiem
Gānīt nevajag, bet goliem gan bija jābūt tuvu pie 10. Spartakam 2 ielika, tātad kļūst labāk. Bet vēl labāk man patiktu, ja Sprukta atlecošās Hossa mestu iekšā tā pat kā Pēterburgā

  +5 [+] [-]

, 2009-12-01 15:30, pirms 15 gadiem
Nu kāds nu mums tas Janka ir tāds ir.

Protams, ka komadai būtu noderējuši tie 6-9 punkti, kurus būtu bijis iespējams iegūt, ja Janka lieliskās situācijās spētu pārmest pāri guļoša vārtusarga rokai, spētu pielikt punktu vairākām smukām vairākuma izspēlēm, spētu iemest tukšos vārtos utt utjp.

Bet nu jebkuram +/- nobriedušam hokeja cienītājam ir skaidrs, ka Janka ir svarīgs RD un vēl jo vairāk izlases spēlētājs. Un labi, ka mums tāds ir. Un, piemēram, OS atlases turnīrā tieši Janka bija atslēgas spēlētājs un tikai pēc tam Karsums, Dārziņš un pārējie.

  +5 [+] [-]

, 2009-12-01 15:39, pirms 15 gadiem
Un tomēr, diezvai kāds ir tik daudzas reizes aizmetis garām tukšiem vārtiem kā Sprukts. Var jau nebūt izcilais metējs, bet tukšos vārtos ir jāvar trāpīt!
Statistika tiešām nav tā peļamākā Jānim, bet tiši par to ka tā varētu būt vēl dauzd labāka, ja viņš varētu iemest kaut pusi no 100%(nu labi 90%) ripām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-01 15:48, pirms 15 gadiem
Un ko tad darīt, kad Jānis no petaka 2x meta vienā uzbrukumā un abas garām? Priecāties par to un galviņu paglaudīt?

Ok, piekrītu, ka tas kas bieži ir lasāms neta kometos ir samazgas, bet atvainojiet, ja Sprukts pūdelē garām, tad pozitīvi ir grūti izteikties.

Varbūt Cipuli arī nedrīkst kritizēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-12-01 15:59, pirms 15 gadiem
renrins rakstīja: Un ko tad darīt, kad Jānis no petaka 2x meta vienā uzbrukumā un abas garām? Priecāties par to un galviņu paglaudīt?

Ok, piekrītu, ka tas kas bieži ir lasāms neta kometos ir samazgas, bet atvainojiet, ja Sprukts pūdelē garām, tad pozitīvi ir grūti izteikties.

Varbūt Cipuli arī nedrīkst kritizēt?
jautājums jau palielam ir par to, kas ir kritika un par ko ta ir. Var kritizēt par to, ka nedara kko ar pilnu atdevu, laiž luni utt... bet kritizēt par to, ka izliek visus spēku, cīnās līdz pēdējam, bet netrāpa vārtos... kritizēt par to, ka varbūt pietrūkst talanta...

Saprotu, ka faniem škrobe, gan jau pašiem džekiem ir vēl lielāka škrobe, bet nu škrobe nav iemesls un škrobe nav arguments
Slēpts komentārs: Bobby Orr

     [+] [-]

, 2009-12-01 16:03, pirms 15 gadiem
Jankam vajag psiholoģiski tikt pāri tam melnajam periodam, kad no 100% epizodēm viņš met garām, vai met vārtsargam lavenē. Tā nav meistarība vai tizlums, bet gan neticība sev ka var ielikt.

     [+] [-]

, 2009-12-01 16:05, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: jautājums jau palielam ir par to, kas ir kritika un par ko ta ir. Var kritizēt par to, ka nedara kko ar pilnu atdevu, laiž luni utt... bet kritizēt par to, ka izliek visus spēku, cīnās līdz pēdējam, bet netrāpa vārtos... kritizēt par to, ka varbūt pietrūkst talanta...

Saprotu, ka faniem škrobe, gan jau pašiem džekiem ir vēl lielāka škrobe, bet nu škrobe nav iemesls un škrobe nav arguments
Protams, ka skatoties par ko raksta komentos (Tādēļ jau rakstīju par tām samazgām).

Bet vienalga pasaki, ka faniem (skatītājiem, līdzjutējiem, sauc kā gribi) nav tiesību kritizēt Spruktu, par to, ka viņš neiemet no vārtu priekšas. Vai piem, Cipuli, kurš ļoti ilgi nevarēja iemest.

Protams, cits jautājums, ja komentos sāks gāzt virsū samazgas.

  +6 [+] [-]

, 2009-12-01 16:11, pirms 15 gadiem
renrins rakstīja: Protams, ka skatoties par ko raksta komentos (Tādēļ jau rakstīju par tām samazgām).

Bet vienalga pasaki, ka faniem (skatītājiem, līdzjutējiem, sauc kā gribi) nav tiesību kritizēt Spruktu, par to, ka viņš neiemet no vārtu priekšas. Vai piem, Cipuli, kurš ļoti ilgi nevarēja iemest.

Protams, cits jautājums, ja komentos sāks gāzt virsū samazgas.
Teikšu tā: Es tāpāt kā vairums, tajās situācijās, kad Janka vai Cipulis, vai Ņiživijs vai vienalga kurš, neiemet lieliskā situācijā, nolamājos Bet nu ir skaidrs, ka ne jau tīšam viņi met garām dara ko var. Citreiz sanāk labāk, citreiz sliktāk. Džeki paši būtu laimīgi vienmēr realizēt momentus Slikti ir, ja spēlētājs nespēj radīt momentus, nevis, ka viņam ir problēmas ar realizāciju. Kaut, protams, pret to pašu MVD bija ļoti liela škrobe, kad Sprukts 3x neiemeta tukšos vārtos un mums nācās zaudēt ar 1:2...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-01 16:22, pirms 15 gadiem
Jā, Marta alus bija labs! Tagad žēl ka netaisa...

     [+] [-]

, 2009-12-01 16:29, pirms 15 gadiem
Viss būtu ļoti patīkami, ja tikai Sprukts iesistu tos vārtus, kuri ir 100% (Nu labi, 100% vienalga neeksistē, labāk skan 99%). Nu neprasa fani daudzos 50% momentus izvilkt līdz vārtiem kā Hossa, tikai savus reālos momentus, kuros tikai pār kājsargu jāparceļ...

P.S. Es neskatījos no sava redzes punkta un neizklāstīju savu viedokli, bet uzrakstīju, kā izprotu pūļa viedokli (saprātīgās pūļa daļas)... Pats uzskatu, ka Sprukta izniekotajiem momentiem var pievērt acis, tāpat kā Ozoliņa kļūdām.

     [+] [-]

, 2009-12-01 16:39, pirms 15 gadiem
vot tas ir viedoklis

     [+] [-]

, 2009-12-01 17:31, pirms 15 gadiem
Lai novērtētu Spruktu,ir jāpavēro viņa spēle mazliet sīkāk.Šogad mums tāda iespēja ir.Un ir brīži,kad top sprotams,par ko tad viņu aicināja uz NHL.Bijuši šādi brīži vairāk un biežāk,tad Janka vēl aizvien spēlētu formā ar kaķi uz krūtīm.

     [+] [-]

, 2009-12-01 17:45, pirms 15 gadiem
Tendenciozs raksts! Nav divu domu, Jānis ir foršs čalis, tomēr nevajag te visu laiku pieminēt klavieres - augstas klases uzbrucēji met iekšā, ne tikai stumda pretiniekus un piespēles atdod (par Sprukta neskopošanos ar piespēlēm gan cepuri nost - brīžiem pat atdod lieku, kur pats var mest). Cīņas sparu šitam hokejistam pārmest nevar nevienā acī, bet tehnika - tieši roku tehnika ir tālu no vēlamās. Tāpēc, cien. Matuli, netaisi man muti ciet - man ir tiesības izteikt kritiku par jebkuru, cits jautājums, cik tā ir objektīva!

Žurnālistiem jāprot arī kritizēt! Smieklīgi, ka te e-sportā uzrodas entie žurnālistu gānītāji, kad tie uzdevuši sportistam kādu provokatīvu jautājumu vai atļāvušies pateikt ko skarbāk/tiešāk, bet ai kā katram no mums patiesībā gribās zināt visus sīkumus par pašu apjūsmotajiem sportistiem - arī to, kurš ar ko tusējis, kurš dūres brīvā laikā vicinājis un kurš kuram sievieti nocēlis!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-01 17:51, pirms 15 gadiem
Ja spēlētājs nevar iemest no vartu priekšas, kad vārtuvīrs jau guļ uz ledus ( un ne jau tikai vienu reizi tā gadās, bet regulāri), tad skaidrs, ka par to tiks ne paši labākie vārdi teikti. Kāpēc vispār jāceļ par to kreņķi? Cilvēki emociju uzplūdā daudz var sarunāt, tā ka ausis novīst. Tas nav nekas jauns un parāda, ka ļaudīm nav vienalga, turklāt ļaudis tic, ka Sprukts tomēr to var izdarī, ja jau tāda vilšanās nāk ārā. Ja Matulis no vārtu priekšas nevarētu iemest, nevienu tas nepārsteigtu un neviens viņu nelamātu. Un īstenībā tie nerealizētie momenti manuprāt drīzāk norakstāmi uz lēnīgumu, jo kamēr Sprukts to ripu ierauga un izdomā, kur tā jāliek viņam jau ieķēries no visām pusēm ir gandrīz viss pretinieku piecinieks, tad arī pārcelt pāri kājsargam vairs nav nemaz tik viegli. Ja ir iespējams to uzlabot, tad tas ir jādara, jo bez Jankas neviens nemaz nevar daudz maz regulāri izkarot sev vietu pretinieku vārtu priekšā, lai līdz tādam metienam vispār tiktu, bet mums Jankas goli no petaka ir vajdzīgi, lai uzvarētu biežāk kā līdz šim.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-01 18:06, pirms 15 gadiem
Viss ir labi Janiss vissu laiku labi spelle aizsardziba un uzbrukuma ja vinnam iet spelle tad loti loabi ja nee tad vienk neiet visiem jau nevar smaidit veiksme Galvenais laij Janka turas un vissi kas vinnu apvaino vienk nesaprot kas ir hokejs

  -3 [+] [-]

, 2009-12-01 18:23, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Nu kāds nu mums tas Janka ir tāds ir.

Protams, ka komadai būtu noderējuši tie 6-9 punkti, kurus būtu bijis iespējams iegūt, ja Janka lieliskās situācijās spētu pārmest pāri guļoša vārtusarga rokai, spētu pielikt punktu vairākām smukām vairākuma izspēlēm, spētu iemest tukšos vārtos utt utjp.

Bet nu jebkuram +/- nobriedušam hokeja cienītājam ir skaidrs, ka Janka ir svarīgs RD un vēl jo vairāk izlases spēlētājs. Un labi, ka mums tāds ir. Un, piemēram, OS atlases turnīrā tieši Janka bija atslēgas spēlētājs un tikai pēc tam Karsums, Dārziņš un pārējie.
Kad tad Janka spēlē vaitrākumā vai es kautko jaucu????

  -2 [+] [-]

, 2009-12-01 18:34, pirms 15 gadiem
izdraazis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-01 19:03, pirms 15 gadiem
Andzzeys rakstīja: Tendenciozs raksts! Nav divu domu, Jānis ir foršs čalis, tomēr nevajag te visu laiku pieminēt klavieres - augstas klases uzbrucēji met iekšā, ne tikai stumda pretiniekus un piespēles atdod (par Sprukta neskopošanos ar piespēlēm gan cepuri nost - brīžiem pat atdod lieku, kur pats var mest). Cīņas sparu šitam hokejistam pārmest nevar nevienā acī, bet tehnika - tieši roku tehnika ir tālu no vēlamās. Tāpēc, cien. Matuli, netaisi man muti ciet - man ir tiesības izteikt kritiku par jebkuru, cits jautājums, cik tā ir objektīva!

Žurnālistiem jāprot arī kritizēt! Smieklīgi, ka te e-sportā uzrodas entie žurnālistu gānītāji, kad tie uzdevuši sportistam kādu provokatīvu jautājumu vai atļāvušies pateikt ko skarbāk/tiešāk, bet ai kā katram no mums patiesībā gribās zināt visus sīkumus par pašu apjūsmotajiem sportistiem - arī to, kurš ar ko tusējis, kurš dūres brīvā laikā vicinājis un kurš kuram sievieti nocēlis!
Raksts nav tendenciozs tādā nozīmē ka doma ir aizstāvēt Spruktu pret zākāšanu lamāšanu utt.
es arī bieži pēc spēles lasot komentārus redzu ka daudzi raksta regulāri par Spruktu tikai sliktu-visu laiku lamā.
Tas būtu tas pats ka mēs lamātu ka ņiživijs neprot cīnīties vārtu priekšā, ka M. Rēdlihs neprot spēlēt mazākumā, vai ka Hosa nedod daudz piespēles-tikais šādas lamāšanas neredz.
Redzot kā Sprukts cīnās, tieši cīnās laukumā tda saprot ka spēkus viņš atdod ļoti daudz un ir brīža kad spēka trūkums nepārtrauktās cīņas dēļ. Viens no retajiem kam nav žēl atdot piespēli kurš neskatās uz savu statistiku -gūt vārtus bet dod piespēli. Jā tehnika nav laba, slidojums vidējs, metiens vidējs, dažreiz izskatās neveikli-bet nu es to zinu un zināju jau ka tā ir arī kad viņš spēlēja AHL un to nevar uzlabot kardināli, bet ļoti priecājos ka Sprukts spēlē Dinamo-ļoti lietderīgs Dinamo spēlētājs tāds kāds mums pietrīka pirms gada.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-01 19:08, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: nu bljin tad neprasi fantastisku summu par sevi, ja tev nav talanta un nevari iemest....ko var attaisnot vinju? bljin sadomajies no sevis un prasa ljimonu par sevi, un spelee ne labak kaa pareejie, varbuut pat sliktaak , nerealizee savus momentus ko vinjam rada partneri, tadaa veida aplauzhot sevi partnerus un skatiitajus. ja vinjam maksatu taka bukartam, un vins taa speleetu, tad iebildumu nebuutu, bet nu ja vinjam gandriiz ljimonu maksaa un vins nemet iekshaa tad kaa var nekritizeet un vel pat attaisnot ? kurs tad no vinjiem neciinaas ? ar to ja vien nepietiek bljin.... kaa var to nesaprast, par lielaku naudu prasa lielakus rezultatus, to tik gruuti ir saprast ?
Lielāko daļu no momentiem Sprukts rada pats un arī partneriem izveido-skaties labāk spēles-Sprukts izveido ļoti daudz vārtu momentu ar savām piespēlēm vai cīņas rezultātā vārtu priekšā.
protams cīnās visi bet Spruktam ir ļoti liels lietderības procents divcīņās, īpaši pie bortiem.
spruktam ir visvairāk piespēļu, labākais iemetienos, Hosa labprāt grib spēlēt ar Spruktu, mazākumā viņš ir pat lielisks.

  -4 [+] [-]

, 2009-12-01 22:05, pirms 15 gadiem
Ja spēlētājs nav spējīgs no vārtu priekšas 3x spēles laikā iesist ripu vārtos, tad tas nav komandas labākais spēlētājs, sorry Jāni, ja šitā būtu printētā versija ar šo rakstu varētu iet krāsni kurināt (bail pakaļu sagriezt, ja nu kas) tālak pat nelasu, skaidrs tukša Jankas propoganda otra Janaks slavināšanai!

  +3 [+] [-]

, 2009-12-01 22:13, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: Ja spēlētājs nav spējīgs no vārtu priekšas 3x spēles laikā iesist ripu vārtos, tad tas nav komandas labākais spēlētājs, sorry Jāni, ja šitā būtu printētā versija ar šo rakstu varētu iet krāsni kurināt (bail pakaļu sagriezt, ja nu kas) tālak pat nelasu, skaidrs tukša Jankas propoganda otra Janaks slavināšanai!
Ļoti ,,gudrs,, komentārs-labi atceros ka arī Hosa no vārtu priekšas vismaz 3 reiz vienā spēlē neguva vārtus, vēl bija spēle kur hosam bija 8 fiksēti metieni un visi no tuva attāluma un nekā-bet Hosam neko nepārmet. Sprukts ir VIENS no labākajiem spēlētājiem Dinamo un paskaties cik momentus viņš pats rada-Spriktam momenti ir kaut vai 3 no vārtu priekšas, bet citiem nav nekā -kurš tad ir labāks ja abi negūst vārtus-tas kuram nav momenti vai tas kurš tos rada un neizmanto.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-01 22:19, pirms 15 gadiem
Bet to, ka Sprukts ir teftelis, dzirdu pirmoreiz. Ja... nez vai tas ir labi vai slikti?

     [+] [-]

, 2009-12-01 22:21, pirms 15 gadiem
visu cieņu Matulim!

  +1 [+] [-]

, 2009-12-01 22:47, pirms 15 gadiem
Prieksh Sprukta aizstaaviibas labs un attieciigi shajaa briidii arii objektiivs raksts, jo man arii shkjiet, ka nu ir paaraak uz vinju uzeedushies. Visiem tiem Matulja uzskaitiitajiem plusiem pilniigi piekriitu, bet paarmetumi shoreiz par to nerealizeeto momentu skaitu, turklaat saliidzinoshi algu vinjsh nesanjem mazu (shoreiz nediskuteesim par to, cik tur speeleetaaja, cik agjenta ietekme).

     [+] [-]

, 2009-12-01 22:57, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti ,,gudrs,, komentārs-labi atceros ka arī Hosa no vārtu priekšas vismaz 3 reiz vienā spēlē neguva vārtus, vēl bija spēle kur hosam bija 8 fiksēti metieni un visi no tuva attāluma un nekā-bet Hosam neko nepārmet. Sprukts ir VIENS no labākajiem spēlētājiem Dinamo un paskaties cik momentus viņš pats rada-Spriktam momenti ir kaut vai 3 no vārtu priekšas, bet citiem nav nekā -kurš tad ir labāks ja abi negūst vārtus-tas kuram nav momenti vai tas kurš tos rada un neizmanto.
Pilnīgi piekrītu!
Domāju gan, ka viss ir labojams un uztrenējams. Kas spēlējuši sporta spēles, tie zina, kā var aizsist tukšiem vārtiem garām, kuri nav, tie raksta komentus i-netā ar jautājumu: "kā tā var neiemest?" pamēģiniet, tad zināsiet. Man ļoti patika, cik atraisīti Sprukts spēlēja ar Arnasonu un Bukartu 4. maiņā, ja nekļūdos 2 vārti pret Spartaku. Tur nebija mīcīšanās vārtu priekšā, bet labs kombinacionāls hoķis. Nolieciet Hosu kapāt vārtu priekšā, ne s..da viņš tur neizkapās.

  -4 [+] [-]

, 2009-12-01 23:12, pirms 15 gadiem
Smiekli naak laso Matuļa izteicienus par interneta komentētājiem ... tas laikam tagad modē - teikt, kas visi liidzjuteeji, kas izsaka savu viesokli internetaa ir ar ljoti shauraam pieriiteem, vinju teksti subjektiivi u.t.t. - nu piedodiet, vai tad normaalam liidzjuteejam buutu jaaraxta oficiaala veestule uz federaaciju vai konkreetaa kluba menedzhmentam? protams ka nee un, ja godiigi, tad apmeeram puse no interneta komentaariem ir pat jeedziigaaka, par Matulja uber gudrajiem rakstiem, kas balansee uz leetuma robezhas ... Matulis laikam ir aizmirsis cik daudz vinsh pats ir smeelies informaaciju un idejas saviem rakstiem tieshi no interneta komentaariem - tie, kas seko liidzi hokeja aktivitaateem noteikti to pamaniis, ka ir pat bijushas reizes, kad vaards vaardaa vinsh ir citeejis cilveeku izteikumus no komentaariem pasniedzot to kaa savu domu gaajienu, bet shajaa rakstaa meegjina paraadiit ka visi kas savu viedokli izsakak internetaa ir pakaapi zemaaki ... mosties Matuli - ir 21gs un taa ir norma, driizaak nospraags shii Pingviina (tie kas redzeejushi vinja uzvediibu tv paarraidees sapratiis kapeec asociaacija ir tieshi ar pingviinu, kas viegli shuupojas) raksti drukaatajaa presee un paraadiisies kaads jauns progresiivs sporta-hokeja zhurnaalists, kam jau sen buutu laiks nomainiit sho iesuubeejusho celmu ...

  +3 [+] [-]

, 2009-12-02 10:11, pirms 15 gadiem
kā jau te viens komentētājs minēja un arī paši hokejisti uzsver - cīņa paņem ļoti daudz spēka. kamēr tu izcīni sev to momentu, tev vairs nepietiek spēka, lai pārceltu to ripu. jā, citās komandās jau arī visi cīnās, tikai neaizmirsīsim, ka te bieži vien spēlētājam jāraujas pa diviem kolēģu meistarības vai neizdarības trūkuma dēļ, turklāt šamējais mazākumā daudz spēlē - izdaram secinājumus paši.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-02 10:35, pirms 15 gadiem
Skatījos pa krievu tv spēli ar spartaku. Tur reāli spruktu slavēja (pirms viņš iemeta golu) kā melnā darba darītāju uz laukuma, par viņa teicamo spēli aizsardzībā un mazākumā. bet tajā epizodē, kur viņš nepārcēla ripu pāri vārtsargam varēja redzēt, ka šim uzsit pa ķetnām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-02 12:33, pirms 15 gadiem
Neiet runa par to ko Jānis māk vai nemāk..Iet runa par 100% iespējām kuras viņš neprot izmantot.. Jāatzīst, ka aizsardībā viņš ļoti labi darbojās..

     [+] [-]

, 2009-12-02 15:20, pirms 15 gadiem
labs, suņi rej, bet Sprukts iet tālāk ir īdētāji ar īsu atmiņu, kuri pēc kārtas prasa triekt visus no RD (parasti gan viņiem nav nekādu ideju, ko ņemt vietā, ja nu vienīgi kaut kādas fantastiskas teorijas) - prasija dzīt Šupleru atpakaļ uz Slovākiju, sūtīja Cipuli uz Dinamo Juniors, vienu brīdi pārmeta Šupleram, ka tas pārāk uzticas bullīšos leģionāriem, nākamai reizē jau brēca, ka nafig nelaiž leģionārus mest, bet dod vietējiem (svaigā atmiņa pēdējās batālijas par bullīšu metēju izvēli), arī Ozoliņam jau tika - par vecu, lēns, nodzēries, un Karsums arī jau sevi esot norakstījis NHLā utt Brīžam riebjas šitās samazgas lasīt, taču lasu, jo pa vidu ir arī interesanti viedokļi un komentāri... ar to visu gribēju teikt, ka reizēm ir jēga izmantot iespēju paklusēt, pirms smirdēt uz visiem un par visu!

     [+] [-]

, 2009-12-02 15:48, pirms 15 gadiem
Paldies,Jani Matuli ka apgaismoji,kadu stulbeni,kurs diez vai,vispar ir bijis uz hoki un zin,cik maksa hoka spiekis!Janka ir sava vieta,ko pierada statistika!Ja Jums "hokejistini"vel ir kadas neskaidribas par Janku,drosi jautajiet Matulim,vins Jus nosedinas uz pakalas!

     [+] [-]

, 2009-12-02 16:03, pirms 15 gadiem
Nu sportacentrs.com lietotājs beiziiters tagad baigi aplaužas, jo šis jau teica, ka Sprukts šosezon par miljonu rukā! (tjipa no drošiem avotiem )

  -1 [+] [-]

, 2009-12-02 16:22, pirms 15 gadiem
Perfekts melnā darba darītājs, aizsardzībā labi strādā, labi cīnās vārtu priekšā, varbūt mazliet neveicas vārtu gūšanā, bet viss ok!

     [+] [-]

, 2009-12-02 16:41, pirms 15 gadiem
manuprāt problēma rodas no tā, ka komentārus par hokeju raksta ne tikai tie, kas hokeju pārvalda vai vismaz kaut ko sajēdz no šitās spēlītes (pie otrajiem pieskaitu arī sevi), bet arī daudz tādi "Dinamo fani", kas no hokeja nesajēdz pilnīgi neko.

tā i rodas tādi domugraudi, ka labāko aizsargu noteikšanas kritērijs ir nevis spēle aizsardzībā, bet spēle uzbrukumā, grūstīšanās ar pretiniekiem pēc svilpes un skaistākās piruetes.
un uzbrucēji, kuri labi spēlē aizsardzībā, bet reti realizē pašu izveidotus momentus tiek lamāti ar necenzētiem vārdiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-02 16:49, pirms 15 gadiem
Tad jau labāk Cipuli apriet vajadzētu! Kas tas par pirmās maiņas uzbrucēju? Spruktam vismaz ir momenti, a kas ir Cipulim?

  +1 [+] [-]

, 2009-12-02 17:46, pirms 15 gadiem
muahaha 80% esportsitu nav sava prātiņa, tiko spruksts ir pēdējais mēsls, bat kā kāds pasaka pretējo, tā jau visi dzied līdzi... anyway nožēlojami

     [+] [-]

, 2009-12-06 12:01, pirms 15 gadiem
cepums autoram
man Janka patīk un par viņu neko sliktu nevar teikt, nu malacis labākais latvietis