Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2492, Did:0, useCase: 3

Tretjakova treneris: "Cīņu pret Dukuru izplānojām pirms pusgada"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Tretjakova treneris: "Cīņu pret Dukuru izplānojām pirms pusgada"
Pasaules čempions skeletonā Aleksandrs Tretjakovs, Anatolijs Čeliševs un bobslejists Dmitrijs Truņenkovs veido Krasnojarskas brigādi

Krievijas skeletona izlases treneris Anatolijs Čeliševs piektdien, 14. februārī, žurnālistiem pavēstīja, ka ir apmierināts ar rezultātiem, jo "viss notiek pēc plāna". Pēc pirmajiem diviem braucieniem vīriešu sacensību vadībā ir Vankūveras spēļu bronzas medaļnieks Aleksandrs Tretjakovs, kurš latvieti Martinu Dukuru apsteidz par 0,56 sekundēm.

“Sportā visi ir nedaudz māņticīgi, tāpēc nevēlos izvērsti komentēt rezultātus,” teica Tretjakova personīgais treneris. “Pateikšu tikai, ka viss notiek pēc plāna. Visu saplānojām jau pusgadu atpakaļ un pagaidām viss notiek tā, kā tam būtu jābūt.”

Čeliševs un Tretjakovs pārstāv Krasnojarskas skeletona skolu. Olimpiskajām spēlēm viņi gatavojās īpaši rūpīgi. Treneris jau sezonas sākumā norādīja, kas jāpaveic, lai spētu izrādīt pretestību Latvijas skeletonistiem.

“Šajā sezonā mēs koncentrējāmies starta ieskrējiena trenēšanai ledus estakādē,” pēc pirmā Pasaules kausa posma Kanādas pilsētā Kalgari teica Čeliševs. “Tas ļāva ielikt labus pamatus. Tretjakovs startā progresēja ļoti ievērojami. Viņš par piecām sekundes simtdaļām laboja savu vareno rekordu, kuru neviens nespēja uzlabot astoņus gadus.”

Piektdien Krievijas skeletonists savu varējumu parādīja Soču trasē, abus starta ieskrējienus veicot 4,47 sekundēs. Martins Dukurs šajā elementā viņam summā zaudēja 0,21 sekundi, ieskrējienus pabeidzot attiecīgi 4,57 un 4,58 sekundēs.

“Ja sportists ir pieredzējis, pieļauj maz kļūdu, starts nozīmē ļoti daudz – vairāk nekā 50% panākuma. Tiesa, skeletonā var sastapt ļoti ātrus startētājus, kuri tālāk nespēj sekmīgi izbraukt trasi, piemēram, šveiciete Marina Džilardoni. Mūsu plānā viss pakārtots Sočiem, bet Kalgari tikai izmēģinājām spēkus. Viss pamatdarbs un pieslīpēšana veicama pēc Jaunā gada.”

Krievu skeletonisti izlaida Pasaules kausa pēdējo posmu, tā vietā apgūstot Soču trasi. Trīs nedēļas pirms sezonas galvenā starta Čeliševs atzinīgi novērtēja paveikto. “Praktiski visos posmos mūsu puiši un meitenes laboja personīgos rekordus starta ieskrējienos. Ar sagatavotību viss ir kārtībā, taču vēl neesam sasnieguši sportiskās formas virsotni. Ja mūsu mērķis būtu uzvara Pasaules kausā – mēs sistos ar Dukuru janvārī. Taču mēs gatavojāmies Sočiem! Pārbaudījām slieces, virāžu izbraukšanu.”

Bijušais bobslejists Tretjakovs, kā pats atzīst, skeletonā nokļuva nejauši. “Tas notika gadījuma pēc. Man piedāvāja pamēģināt, lai nebūtu dīkstāve. Izmēģināju – iepatikās. Vēlējos saprast, kā vadīt kamanas, izjust nianses. Tā viss sākās.”

Izmantotie resursi:
Российские скелетонисты следуют плану на...

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 21:51, pirms 11 gadiem
Rīt tu trenerīt dziedāsi citu dziesmu..

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 21:55, pirms 11 gadiem
Sanāk, ka krievu treneris un sportists pārspējuši mūsu stratēģi viltībā... Jo Dukuri pret Tretjakoviem neko nesaplānoja, vienkārši brauca pa dzīvi un vāca medaļas. Kas zin, kā būtu, ja būtu kāda speciāla taktika uz krieviem izstrādāta tomēr? Katram gadījumam.

Nu cerēsim, ka šonakt tā taktika taps un rīt krievus apspēlēs, 2x pa 0.3 sekundēm. Ka viss beigsies labi!

  +6 [+] [-]

, 2014-02-14 21:55, pirms 11 gadiem
Labi, paskatīsimies, kuram nervi būs uztrenēti vairāk..!
Kaut gan jāatzīst, ka krieviem slīd ļoti solīdi un viņi var atlauties vairāk vaļību..!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-02-14 21:57, pirms 11 gadiem
Ja 3. braucienā neatsit 0.4 deficīta, var iet nolaist ūdeni. Martinam ir jāparāda, ka var. Krievam tik jānobrauc līdz galam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 21:58, pirms 11 gadiem
Nu nezinu gan...Martins brauc labi,ir vairāk kā sekundi priekšā trešajam,bet...krievi ir kko slidā atraduši,jo slīd nenormāli labi,arī krieviete šodien ar rupjām kļūdām ātrumu nezaudēja!

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:00, pirms 11 gadiem
Startā 4.55 pagāšgad, šogad 4.57 un 4.58, tas man neīpaši patīk, jo Olimpiskajā gadā trenējas daudz apzinīgāk, vairāk, kvalitatīvāk..,tapēc regres startā man nav saprotams!?!
Varbūt fiziskās sagatavotības treneris ir kaut kur pārrēķinājies, varbūt kaut kāda mikrotrauma..!!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 22:02, pirms 11 gadiem
Ahuenijs planotajs, mos uzskrienas neitrāla trasē vai Siguldā!!!? Pilnīgi pretīgi uz to tretjakovu sk. Nav viņš slikts braucejs bet ne jau OS cempions ārpus sochi
ticu ka Dukurs nobrauks labi 3un 4 un vēl būs intriga...

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 22:12, pirms 11 gadiem
pag. tad sanāk tā, ka Dukurs atpaliek par 0,56 sek divos braucienos, kas nozīmē to, - ja Tretjakovs brauc tikpat ātri (kas visticamāk tā arī būs), tad Dukuram divos braucienos ir jāpārspēj 1 sekunde, lai būtu priekšā (0,56 x 2 vismaz)??? vai mana matemātika ir pareiza?
Cerības jāliek tikai un vienīgi uz Tretjakova kļūdām, taču es tā nemēdzu darīt, man patīk, ja uzvar spēcīgākais godīgā cīņā. To arī novēlu - lai uzvar spēcīgākais!

 +12 [+] [-]

, 2014-02-14 22:15, pirms 11 gadiem
Tretjakovam, lai uzvarētu ir jāplāno un jāmēģina trase neskaitāmas reizes. Tas nav nekāds brīnums, ka mājas trasē labi brauc. Dukuriem šādi nav jāplāno, jo viņi prot braukt un var uzvarēt jebkurā trasē. Jebkurā gadījumā viņi ir skeletona karaļi.

 +14 [+] [-]

, 2014-02-14 22:16, pirms 11 gadiem
Vai nu Martinam zelts vai sudrabs, tas nemaina faktu, ka viņš ir visu laiku labākais skeletonists pasaulē.

  +5 [+] [-]

, 2014-02-14 22:17, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Sanāk, ka krievu treneris un sportists pārspējuši mūsu stratēģi viltībā... Jo Dukuri pret Tretjakoviem neko nesaplānoja, vienkārši brauca pa dzīvi un vāca medaļas. Kas zin, kā būtu, ja būtu kāda speciāla taktika uz krieviem izstrādāta tomēr? Katram gadījumam.

Nu cerēsim, ka šonakt tā taktika taps un rīt krievus apspēlēs, 2x pa 0.3 sekundēm. Ka viss beigsies labi!
Nekas jau daudz nemainīsies būs Dukuram sudrabs vai zelts, 100 štukas eiro tāpat ir Dukuram un visi pasaules spīdīgie medāļi un kausi, krievam protams vajag Sočos zeltu tāpat kā tam tur Vankūverā.... bet pēc tam kas viņus atcerēsies? Montgomerijs nez vai baigi kotējas skeletona vēsturē kā izcilnieks, arī šito krievu atcerēsies kā nr.2 aiz Dukura ar vai bez Soču zelta.....

Protams, ka zeltu mums un Martinam gribas, bet jāsaka, ka te pat nekādu krievu plānošanu nevajag.... šie tikai te brauca un brauca, kamēr pat smagais Tretjakova pauris ielāgoja katru līkumu, uzskriet startu viņš var un ko tur daudz vairs var izdarīt?? Tā nav nekāda dižā plānošana, Siguldā (Kur gan ar tas Tretjakovs ir daudz trenējies) lai sacenšas un redzēsim kas un kā....

No otras puses, nav jau nekāds brīnums, ka Dukurs ir tikai otrais. Bija zināms, ka garais krievs te būs spēcīgs tā, ka tagad tēlot k-kādu izbrīnu un šoku ir kaut kā naivi..... Tas, kas tagad notiek bija pavisam reāls scenārijs un pamazām tas arī piepildās, anyway protams novēlu Martinam krievu apbraukt, bet nu sudrabs arī ir medālis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:19, pirms 11 gadiem
Krievi pusgadu domāja,kā visus appist un kādu dopingu sarījties,lai Martinam tiktu garam.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-14 22:20, pirms 11 gadiem
.............. rakstīja: pag. tad sanāk tā, ka Dukurs atpaliek par 0,56 sek divos braucienos, kas nozīmē to, - ja Tretjakovs brauc tikpat ātri (kas visticamāk tā arī būs), tad Dukuram divos braucienos ir jāpārspēj 1 sekunde, lai būtu priekšā (0,56 x 2 vismaz)??? vai mana matemātika ir pareiza?
Cerības jāliek tikai un vienīgi uz Tretjakova kļūdām, taču es tā nemēdzu darīt, man patīk, ja uzvar spēcīgākais godīgā cīņā. To arī novēlu - lai uzvar spēcīgākais!
Spēcīgākais uzvarētu neitrālā trasē, nevis kā ir tagad, kad dažiem šī ir mājas trase...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:24, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: bez OS titula - nez, nez
tā titula nozīmība tiek pārspīlēta, jo pirmkārt tas notiek reizi 4 gados ir bijuši 100 gadījumi, kad viena vai otra iemesla pēc kāds čalis, kas kādā sportā pasaulē piem. dominē gadus sešus (trīs pirms olimpiādes un trīs pēc), netiek uz vienu olimpiādi veselības dēļ un pēc tam vairs nav tādā līmenī.... tas neko nemainīs tajā, kā Dukuru redz skeletona vēsturē. Lai kā arī Latvijas un Latvijas sportistu nelabvēļi te mēģina iestāstīt pretējo....

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 22:29, pirms 11 gadiem
Par Martina Dukura lielo ietekmi runā kaut vai pati šī intervija, ka krievam bija pusgadu jāplāno kaut kas tieši pret Martinu... Vai amerikāņu intervija saviem medijiem, kur šitie pasaka, ka nezin kā viņu var apbraukt.

Jā, ja Tretjakovs uzvarēs, tad viņi varēs savu ''miracle on ice'' stāstu radīt par to kā 2012. gadā apdzina ''neuzvaramo latvieti'', bet tas jau nemaina faktu, ka tas būs underdoga story, nevis čempions, kas apstiprināja savu pārākumu pār visiem arī OS.... Neviens neatceras ASV studentu tīmu 1980. gadā par to, ka tur bija izcili spēlētāji- vienīgais konteksts, kurā viņus atceras ir par to, kuru komandu viņi tur uzvarēja un kāpēc tas bija kruti. Tas pats par Tretjakovu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:34, pirms 11 gadiem
"Ja mūsu mērķis būtu uzvara Pasaules kausā – mēs sistos ar Dukuru janvārī."
Nu tad redzēsim kādi jūsu mērķi būs nākošsezon - nedomāju, ka jums spīd uzvara pasaules kausā. Dukurs jūs gabalos saraus, jo viņš māk braukt ne tikai Sočos vien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 22:36, pirms 11 gadiem
Runājot par mājas/nemājas trasi.
Vai vācu kamaniņu braucējiem šī bija mājas trase?

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:37, pirms 11 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: tā titula nozīmība tiek pārspīlēta, jo pirmkārt tas notiek reizi 4 gados ir bijuši 100 gadījumi, kad viena vai otra iemesla pēc kāds čalis, kas kādā sportā pasaulē piem. dominē gadus sešus (trīs pirms olimpiādes un trīs pēc), netiek uz vienu olimpiādi veselības dēļ un pēc tam vairs nav tādā līmenī.... tas neko nemainīs tajā, kā Dukuru redz skeletona vēsturē. Lai kā arī Latvijas un Latvijas sportistu nelabvēļi te mēģina iestāstīt pretējo....
Pārspīlēta olimpiskā titula nozīmība? Puis, no kuras zvaigznes esi nokritis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-14 22:42, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Tam nav nekāda nozīme. Jebkurā veidā labākais ir olimpiskais, nevis pasaules čempions, vai vēl vairāk pasaules kausa ieguvējs.
Tu gribi apgalvot, ka kāds vēl atcerās tādu Montgomeriju???
Visi šie gadi pēc Vankuveras ir Martina zīmē!!! Nezkapēc Tretjakovs vai kāds cits nav nosaukts par Supermenu???

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:43, pirms 11 gadiem
Cik noprotams, tad trase nav tik gara un sarežģīta, lai varētu atgūt starta ieskrējienā zaudēto. Krievs tā arī darīja: maksimāli trenēja startu un nepieļāva būtiskas kļūdas trasē. Ja slīd vienādi, tad izšķirošais TIEŠI ir startā iekrātais pārsvars....

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 22:46, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Tieši tā, vai amerikāņu bobslejistiem šī būs mājas trase? Vai kalnu slēpošanas čempioniem tā bija mājas trase? M.Dukurs psiholoģiski salūza un tieši vissliktākajā brīdī, gribu gan piebilst, ka arī sudrabs ir ļoti labs sasniegums un es ar brāļiem Dukuriem lepojos.
Tagad jau jūs sākat salīdzināt kaut ko nesalīdzināmu. ASV, Krievija, Vācija - lielvalstis ar anormālo piķi. Nedomāju, ka mēs tehnikas(slieču ziņā) varam sacensties ar šīm valstī un Sočos tas ir ļoti skaidri redzams - brauc labi, neko tas nedod, ja nav super slieces!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:46, pirms 11 gadiem
tas būtu sāpīgi, ja krievi izrādītos gudrāki un mērķtiecīgāki par Dukuriem, jo tam bija jābūt mūsu trumpim. kamēr Dukurs 4 gadus mauca visus mačus pēc kārtas vācot balviņas un prēmijas, tikmēr pretinieks brieda vienam svarīgākajam startam.

vēl cerība gan paša, saņemties un, ka Tretjakovu aizvien spēcīgāk spiedīs psiholoģiskais..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 22:47, pirms 11 gadiem
Šaubu nav, ka Martina kopējie panākumi ir IEVĒROJAMI, bet tas ir TIKAI mierinājums....Olimpiskā zelta neizcīnīšana. Es ļoti ceru, ka rīt būs jauna diena un VISS vēl ir iespējams....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:51, pirms 11 gadiem
OS ir virsotne, ja nevar jau 2x pēc kārtas dabūt zeltu tad no tās dominēšanas 4 gadus nav jēgas, jo citi vnk gatavojas svarīgākam startam...

     [+] [-]

, 2014-02-14 22:52, pirms 11 gadiem
Januss rakstīja: Vai nu Martinam zelts vai sudrabs, tas nemaina faktu, ka viņš ir visu laiku labākais skeletonists pasaulē.
Georgs Štēli - 2x bronza OS, 3x pasaules čempions, 4x pasaules vicečempions, 3x bronza pasaulē

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:55, pirms 11 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Pārspīlēta olimpiskā titula nozīmība? Puis, no kuras zvaigznes esi nokritis?
Pārspīlēta tādā ziņā, ka sportistu lielumu vai mazumu nevērtē pēc olimpiskā zelta esamības vai neesamības, galu galā arī izskatās, ka Dukurs būs divkārtējs sudraba medaļnieks....

ASV piem. visiem pie vienas vietas, ka divreiz OS uzvarēja BMX Štrombergs, jo viņu vietējie varoņi tāpat pasaules BMX vidē kotējas tikpat augstu, ja ne augstāk...

Dukuram ir kaudze ar PK un PČ tituli un iespējams vēl būs, tas ka viņam varbūt nav zelts skeletonā OS viņa vietu skeletona vēstures annālēs nekādi neapdraud, vēl jo vairāk ja 2018. viņš vēl paņem kādu medāli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:55, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Ko jūs te ņaudat??? Zelts ir viens, tāpat kā karalis var būt viens. Šobrīd Mantgomerijs ir karalis, Olimpiskais čempions. Rīt būs jauns
PK nozīme nav salīdzināma ar OS. Olimpiskais zelts ir virsotne, viss pārējais ir zemāks par to.
Ir jāatzīst tas, ka mēs nekad nebūsim tāda lielvalsts kā Krievijas Impērija, Siguldā nenotiks OS. Mūsu vienīgā iespēja ir pierādīt meistarību citās neitrālās trasēs un to mēs arī lieliski pierādam. Sirds sāp, ka visu šo gadu pasaules labākajam skeletonistam ir jāpiekāpjas sierelim kurš ir jau neskaitāmas reizes nodrāzis savu Soču trasi un starta estakādi un nestāstiet man ka lābākā pasaules skeletonista vienīgais panākums ir uzvarēt savā mājas trasē!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:58, pirms 11 gadiem
robbijs rakstīja: Tieši tā, vai amerikāņu bobslejistiem šī būs mājas trase? Vai kalnu slēpošanas čempioniem tā bija mājas trase? M.Dukurs psiholoģiski salūza un tieši vissliktākajā brīdī, gribu gan piebilst, ka arī sudrabs ir ļoti labs sasniegums un es ar brāļiem Dukuriem lepojos.
Kalnu slēpošanā mājinieki ir pabērnu lomā un par amerikāņu bobslejistiem, ja šie te kaut ko izdarīs, nu paskatīsiemies... Katrā ziņā nedomāju, ka krievu bobsleja tīms te arī nokārs galvas un par zeltu nesitīsies....

Kamaniņās arī vecais Demčenko paņēma medāli no gaisa, tāpat kā krievu izlase... Vāci tur bija pārāk spēcīgi, tāpēc arī vinnēja, to nevar salīdzināt ar Tretjakovu, kas arī citās trasēs ir sīvs Martina sāncensis....

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 22:58, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Tretjakovs šodien bija labāks skeletonists, kas būs rīt, to redzēsim
Attaisnojumi ir domāti vājiem cilvēkiem, tādiem kuri nevar paņemt uzvaru ar trajektorijām, uzvarēt tehniski Attaisnojumu parasti meklē tādi, kuri jūtās kā upuri.
Pēc šīs olimpiādes sarakstīšu grāmatu par Tretjakva braukšanas māku, un absolūtu dominanci pār konkurentiem.
Apbrīnojams sportists, visiem konkurentiem atliek vien noskatīties bezsēcībā..
Sarkandaugava pēc tevis sauc, dēls...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 23:01, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Tretjakovs šodien bija labāks skeletonists, kas būs rīt, to redzēsim
Attaisnojumi ir domāti vājiem cilvēkiem, tādiem kuri nevar paņemt uzvaru ar trajektorijām, uzvarēt tehniski Attaisnojumu parasti meklē tādi, kuri jūtās kā upuri.
Pēc šīs olimpiādes sarakstīšu grāmatu par Tretjakva braukšanas māku, un absolūtu dominanci pār konkurentiem.
Apbrīnojams sportists, visiem konkurentiem atliek vien noskatīties bezsPēcībā..
Dabiski, ka attaisnojumus nav jāmeklē, jo pirms olimpiādes jau bija zināms, ka Tretjakovs te būs ļoti labs un loģiski, ka nav neviena iemesla kāpēc uzskatīt, ka maģiskā kārtā Martins Dukurs šo trasi varētu pēkšņi prast izbraukt tik labi, lai apbrauktu pasaules nr.2 savā mājas trasē....

Tas būtu tāpat kā prasīt Federeram, lai viņš uz māla sit Nadalu. Protams, mēs visi ceram, ka tā notiks, bet Fedjam tas izdevās tikai vienreiz un necīnoties pret Rolland Garros dižmani.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-14 23:06, pirms 11 gadiem
Tretjakovs jau lāga čalis, bet jūtu, ka rīt viņš kļūdīsies - un zelts Martinam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 23:09, pirms 11 gadiem
Tur vis ir skaidrs, kā Rīmenis teica trasē starta ieskrējiens jā reizina ar 2.5, un tur arī rodas tas pārsvars! Ne velti krievi uztaisīja starta estakādi tieši kā īstajā trasē, pats jautrākais ka Dukurs vecākais par to smējās (lieka naudas izmešana)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 23:13, pirms 11 gadiem
Lūk palasat un būs viela pārdomām,cik tīri ir krieveļi Tomass Dukurs: sezonas gaitā aizdomas par... un Konstatē Krievijas skeletonistu krāpšanos PČ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 23:14, pirms 11 gadiem
Maxvell Smart rakstīja: Štrombergam - 2 zelti
Dukuram - 2 sudrabi
Rubenim - 2 bronzas
Šici, Ščerbatihs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 23:20, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: nezinu par Vecrīgu,bet ar sievu/draudzeni iepirkās,tad arī redzēju,uz sitiena pat nepazinu
ko tur vēl piebilst
i59.tinypic.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-14 23:22, pirms 11 gadiem
Godīgi pateikšu, šeit no krievu puses viltības nav nekādas! Vēl jo vairāk Tretjaks startēja aiz mūsējiem...vnk. čalis tā sagatavojās savai mājas trasei, ka viņš visu atstrādājis ideāli...kamanas slīd, starta ieskrējiens fenomenāls, lūk arī atbilde Dukuriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 23:25, pirms 11 gadiem
Man pazīstamais gadiem ilgi seko līdzi
skeletonam,kamaniņām un bobslejam,bet ko
šādu neatceras, Dukurs,kurš pagāšgad Sočos
uzvarēja, Pasaulē brauc ar lieliem pārsvariem
pār pārējiem,šodien tik švaki uz Tretjakova
fona.
Secinājums ir viens- Tretjakovs nav tīrs,ja vēl
atstarpe būtu +0.10-0.20, tad varētu teikt,ka
viss ok,Tretjakova majas trase utt. Bet pie
šādas starpības viennozīmīgi ir dopings..Jo kā
var tādu startu paņemt un ar kļūdām būt
pirmais?

Lūk pagāšgad Sočos - Dukuri izceļ 'džekpotu': dubultuzvara PK,...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 23:26, pirms 11 gadiem
Rīt Dukurs riskēs, bet riskējot var pap--- visu.....

     [+] [-]

, 2014-02-14 23:26, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 23:28, pirms 11 gadiem
Janisss18 rakstīja: www.delfi.lv/sports/news/winter_sports/bobsleigh/dukuri-izcel-dzekpotu-dubultuzvara-pk-martins-cetrkartejs-kausa-ieguvejs-nopelniti-100-tukstosi.d?id=43062730
labāk paskaties kāda pret Tretjakovu tajā posmā bija starpība, nekas dižs nebija... nav nekas nereāls, ka Tretjakovs ir piebraucis to trasi vēl, jo toreiz jau tā bija knapi atklāta.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 23:31, pirms 11 gadiem
Lai cik cilvēku šeit teiktu, ka labākais ir tas, kurš uzvar OS, nevis PK vai PČ, tomēr nepiekritīšu. Jā, OS ir ļoti nozīmīgs starts utt.

Bet, manuprāt, labākais tomēr ir tas, kurš spēj parādīt visstabilāko sniegumu visas sezonas garumā dažādās trasēs ar pāris treniņiem katrā trasē... Ne velti Martins ir ginesa rekordu grāmatā - un ne jau pateicoties OS sudrabam pirms 4 gadiem...

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 23:32, pirms 11 gadiem
Tas nav reāli +0.56..
Tik lielai starpībai godīagā cīņā nevajag būt! Kaut tā ir mājas trase, arī Dukurs nav šajā trasē pirmo dienu.
Obligāti jāsniedz protests!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 23:37, pirms 11 gadiem
Labi ,lai Martinam sudrabs,bet Melbārdim zelts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-14 23:43, pirms 11 gadiem
petravicus rakstīja: Lai cik cilvēku šeit teiktu, ka labākais ir tas, kurš uzvar OS, nevis PK vai PČ, tomēr nepiekritīšu. Jā, OS ir ļoti nozīmīgs starts utt.

Bet, manuprāt, labākais tomēr ir tas, kurš spēj parādīt visstabilāko sniegumu visas sezonas garumā dažādās trasēs ar pāris treniņiem katrā trasē... Ne velti Martins ir ginesa rekordu grāmatā - un ne jau pateicoties OS sudrabam pirms 4 gadiem...
+1 zelta vārdi. Pilnīgi manas domas. Ne jau tāpēc ka Dukurs ir skeletonā tik labs, bet tāpēc ka visu laiku tā esmu uzskatījis. Labakis ir tas kas ilgā laika posmā ir labākais nevis vienās sacensībās. Pat OS var uzvarēt ne labākais, bet Pasaules kausu netīšām nepaņemsim (nāk prātā D.Kūla šķēpmešanā, nekad nepiekritīšu ka viņš bija izcils sportists).

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 23:44, pirms 11 gadiem
Te var runāt par trases iebraukšanu utt., bet starta ieskrējiens tomēr parāda, kāpēc Martins šoreiz neiegūs zeltu. Zaudēt 0.21 par starta ieskrējienu vien, tas ir pārāk daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 23:45, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Nē,neesmu kamanu fons ! No ziemas sporta veidiem skatos tikai biatlonu un tramplīnlēkšanu !
Interesanta izvēle. Nosauci man vismīļāko un visneintersantāko sporta veidu. Bet tas ir gaumes jautājums.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 23:47, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Nav pat vērts runāt Visi gatavojās Sočiem, kamēr Dukuri uz pilno skrēja kausos.
Kur tad ir tie visi , ja Dukuram neviens pat tuvoties nespēj. Tretjakova godīgai cīņai neticu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 23:49, pirms 11 gadiem
dale rakstīja: un jo iipashi tas austraalju shorttrekists
To ļoti labi atceros, bet cik dzirdēju šogad ķīniete līdzīgi uzvarēja.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 23:51, pirms 11 gadiem
Par krieviem viss ir saprotams. Mājas olimpiāde, viņiem viss jāliek uz to vienu startu, ja nepaņems zeltu viņiem to nepiedos... Un jāatdzīst ka pastrādājuši viņi ir labi. Bet no sportiskā viedokļa neapšaubāmi daudz augstvērtīgāks sportists ir tas kurš var uzvarēt jebkur. Ne tikai mājas trasē kurā ir satrennējies pus gadu. Tā ka Martins vienalga ir labākais skeletonists pasaulē uz šo brīdi un arī sudrabs būs izcils sasniegums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-14 23:53, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Vēl no ziemas sportiem varu uzteikt kalnu slēpošanu
TOP -3 mani ziemas sporta veidi. Biatlons, hokejs, kalnu slēpošana. Zinu ka daudziem nepatīk , bet man labi patīk arī kērlings, bet ar noteikumu ka sacenšas patiešām spēcīgas komandas, tad taktiskā cīņa ir ļoti augstā līmenī. Patiešām šahs uz ledus. Kērlinga lielākais mīnuss man ir ka ļoti laikietilpīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-14 23:55, pirms 11 gadiem
izcilu sportistu nosaka viņa sasniegumi nevis OS, os ir tikai viena daļa NO. bez tam te liels vairums uzskata ka šīs OS ir Martinam pēdējās.

man nez kāpēc ir ticība, ka Martins tomēr rīt uzvarēs, bet pat sudrabs ir milzīgs panākums.

mums NEKAD OS nebija sportists no kura mēs prasītu tikai zeltu un neko citu, tagad mums tāds ir, vai nav skaisti?

     [+] [-]

, 2014-02-14 23:59, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Varēsi neticēt viņa zelta medaļai, milzīgajam pārsvaram Norakstīt to uz mājas trasi un dopingu
Turpini domāt ka Martins ir labākais skeletonists uz planētas Zeme. Bet atceries draugs, pasaulē ir tikai viens karalis, viens olimpiskais čempions.
Tā kā sekoju līdzi skeletonam ne tikai OS un PČ bet arī ikdienā tad man ir pilnīgi citas domas. Paskaties cik gadus pēc kārtas Martins ņem PK, ka viņš vienu gadu uzvarēja visās sacensībāskur startēja utt. Karalis nav tas kas uzvar vienreiz n0 10 iespējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-15 00:16, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Kur tad ir tie visi , ja Dukuram neviens pat tuvoties nespēj. Tretjakova godīgai cīņai neticu.
kāda jēga diskutēt ar cilvēku, kurš šeit ir ieradies tikai tāpēc, lai kaitinātu? šitas tips visu dienu to vien dara, kā "stročī" pretDukuru komentārus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-15 00:20, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Es nepiekrītu. Šis ir olimpiskais sporta veids, un olimpiskais zelts tiek labākajam. Ir sporta veidi kur daudz ko izsaka veiksme. Tad skeletonā visu izsaka tehnika, meistarība utt. Tehnikā Dukurs noteikti neatpaliek Šodien uz meistarības rēķina Tretjakovs viņu pārspēja, gan startā, gan braukšanas prasmē.
Diemžēl, bet tā viņš ir.
Tikai neaizmirsti, ka milzīga nozīme ir mājas trasei, kurā viss tiek pielāgots tieši tev. Un tām niansēm ir milzīga nozīme. Šajās sacensībās viennozīmīgi Tretjakovs pagaidām ir labāks. Bet skeletonā vispār, labākais neapšaubāmi ir Martins. Vēl jo vairāk tāpēc, ka skeletons nav hokejs, kur tikai uz olimpiādi sabrauc visi labākie. Skeletonā visi labākie ir arī PK posmos un tur Martins ir pārāks par visiem. Vismaz līdz šim.

     [+] [-]

, 2014-02-15 00:21, pirms 11 gadiem
Es negribu teikt ka Tretjakovs to nav pelnījis. Ir. Viņš ir cītīgi uz to strādājis un lai vai kā arī abos startos bija labāks. Bet tas ir likumsakarīgi, jo viņš visu gadu ir strādājis tikai un vienīgi uz šo vienu startu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-15 00:26, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Ko tu manu niku kropļo,Sen neesi sists?
Mani visu laiku sit. Tāpēc arī visu kropļoju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-15 00:28, pirms 11 gadiem
Vajag meklēt laika pavēlniekus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 00:40, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Nav tā. Tretjakovs ar pilnu nopitnību piegāja tikai Sočiem. Tāpat kā to dara visi sportisti. Ja pārsvars būtu 0.1 sec, tad varētu strīdēties. Bet te ir vienos vārtos.
Palabošu. Ne tikai Tretjakovs, bet arī trases darbinieki. Un tam ir milzīga nozīme. Tu gribi teikt, ka visus 4us gadus visi slidinājās ar pusjaudu, un Martins tikai pārpratuma pēc pārliecinoši dominē skeletonā pēdējos gados? 3šā vieta no Martina atpaliek vairāk par sekundi. Kam tad viņi visu gadu gatavojās??? Tretjakovs, jā. Tikai uz šo startu strādāja. Un rezultāts ir likumsakarīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 00:46, pirms 11 gadiem
Starpcitu. Tretjakovs savā bāzē bija uzbūvējis soču starta estakādes kopiju kurā trennēt startu, esot izmaksājusi 5x vairāk kā Siguldas starta trenniņu estakāde. Tas arī daudz ko izskaidro. Štrombergs ar Lakuču arī Rubenē Londonas trasses kpiju uzbūvēju. Tā ka viss ir likumsakarīgi... iguldītais darbs un līdzekļi ness augļus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 01:10, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Besij āksti,sākot ar SC autoriem beidzot ar klauniem kā Darcy
Frutto tak nenjem vinjus par pilnu,ir dziivee svariigaakas lietas,kaa meegjinaat pieraadiit durakam cik liels klauns vinjsh ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 01:33, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Baidos, ka Darcy Verot ir taisnība un lieta varētu būt nopietna.

lukaz23 labākajā gadījumā tiks cauri tikai ar banu no sc.com, sliktākajā pāris sutkām ieslodzījumā.
manupraat kaut kas taads Latvijas veesturee veel nav bijis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-15 01:40, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: baidies,pie tevis var pieklauvēt arī :d
pie manis nav jaaklauvee,vinjiem jau ir atsleegas,patstaaviigais klients vinjiem esmu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-15 01:48, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Es tomēr nesniegšu sūdzību. Redzu ka SC izņēma komentāru, kā arī brīdināja lietotāju lukaz23. Man tas ir pieņemami, un pietiekami. Redzu ka nav vienaldzība. Palies.
Bet nākotnē iesaku apdomāt savu rakstīto.
Rīt par skaistu skeletonu, lai uzvar labākais
paldies,ar Tev,tik nu paaraak sashuvies

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 02:14, pirms 11 gadiem
Dāmas un kungi, nenoliedzot Tretjakova izcilos starta laikus un arī labu nobraukšanu, es tomēr gribētu uzsvērt to, ka mūsējiem (un arī citām valstīm) nav bijusi iespēja trenēties Soču trasē. Un nav runa par to, ka negribējām braukt vai mums nebija naudas. Mūs vienkārši NEVIENS TUR NELAIDA IEKŠĀ. Varēja braukt tikai krievi paši un vēl kanādieši (ka ir izskanējis presē - krievi Vankūverā, kanādieši Sočos). Ja mēs būtu varējuši janvārī braukt 3 nedēļas trenēties Soču trasē, tad mēs arī varējām ziedot PK, džekpotu un visu pārējo. TAČU MŪS TUR NEVIENS NELAIDA IEKŠĀ NE PAR KĀDU NAUDU. Tretjakovs, protams, pie tā nav vainojams, viņš savu mājasdarbu ir izpildījis lieliski, taču jāsaprot, ka mēs "nevarējām lasīt mācību grāmatu", lai varētu tikpat kvalitatīvi izpildīt mājasdarbu. Tāpēc fakts paliek, ka mājiniekiem šādā jaunā trasē ir milzu priekšrocības.
P.s. Pēc šīm OS ir jāuzsāk sadarbība ar Dienvidkorejas kamaniņu, bobsleja un skeletona federācijām, lai mūsējie var tikt piebraukt 2018.gada trasi.

     [+] [-]

, 2014-02-15 02:22, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Es tomēr nesniegšu sūdzību. Redzu ka SC izņēma komentāru, kā arī brīdināja lietotāju lukaz23. Man tas ir pieņemami, un pietiekami. Redzu ka nav vienaldzība. Palies.
Bet nākotnē iesaku apdomāt savu rakstīto.
Rīt par skaistu skeletonu, lai uzvar labākais
Apsveru domu vērsties DP par provakatīvu darbību interneta vidē, lūdzu turpmāk apdomā, ko rakstīt. Pietiek provocēt latviešus !

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 02:38, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: OS ir virsotne, ja nevar jau 2x pēc kārtas dabūt zeltu tad no tās dominēšanas 4 gadus nav jēgas, jo citi vnk gatavojas svarīgākam startam...
no Tevis teiktā izriet, ka 4 gadus var neko nedarīt, bet trenēties pa nākamo OS trases kopiju, un tad zelta medaļa ir garantēta. Maz Tev izpratnes ir par sportu.

     [+] [-]

, 2014-02-15 02:42, pirms 11 gadiem
Januss rakstīja: Tretjakovam, lai uzvarētu ir jāplāno un jāmēģina trase neskaitāmas reizes. Tas nav nekāds brīnums, ka mājas trasē labi brauc. Dukuriem šādi nav jāplāno, jo viņi prot braukt un var uzvarēt jebkurā trasē. Jebkurā gadījumā viņi ir skeletona karaļi.
Es gribētu palabot, ka Dukuriem nav bijusi iespēja plānot un neskaitāmas reizes izbraukt Soču trasi. Ja mūsējos tur būtu laiduši trenēties, mēs arī varējām kvalificēties startam pirmajā grupā un tad uzreiz braukt trenēties uz Sočiem. BET SOČU TRASĒ CITAS VALSTIS NELAIDA TRENĒTIES (TIKAI KRIEVIJA PATI UN VĒL KAUT KĀDĀ APJOMĀ ARĪ KANĀDA, JO VIŅIEM BIJA SAVSTARPĒJS DĪLS)

  +1 [+] [-]

, 2014-02-15 03:07, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Nav labākais, tehnika varbūt labākā. Tretjakovs ir labāks braucējs, labāks ieskrējienā. Diemžēl. Un pārējie arī nāk strauji klāt.
Nepiekrītu. Nav gan Tretjakovs labākais braucējs. Viņam ir labākais starts, bet braucējs trasē viņš nav labākais. Pēc Tavas loģikas arī O.Melbārža 2-nieki un 4-nieki ir labākie bobslejisti, jo mūsējiem ir labākais starts. Lai gan objektīvi mūsu bobslejisti šobrīd vēl nav labākie pasaulē.

     [+] [-]

, 2014-02-15 03:09, pirms 11 gadiem
lukaz23 rakstīja: Biatlonā joprojām atceros Nagano olimpisko stafeti un Ješkas pēdējo šautuvi
vecīt, manuprāt, problēma ir tajā, ka Tu atceries slikto. Kā ar Briča 4.vietu Turīnā 2006.gadā iedzīšanā?

     [+] [-]

, 2014-02-15 03:13, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Nav pat vērts runāt Visi gatavojās Sočiem, kamēr Dukuri uz pilno skrēja kausos.
DacyVerot, varu tikai atkārtot un atkārtot, ka citiem nebija iespējas brīvas iespējas braukt Soču trasē, tikai krieviem un kanādiešiem (jo bija dīls par Vankūveru).

     [+] [-]

, 2014-02-15 03:22, pirms 11 gadiem
Fruktists rakstīja: Es negribu teikt ka Tretjakovs to nav pelnījis. Ir. Viņš ir cītīgi uz to strādājis un lai vai kā arī abos startos bija labāks. Bet tas ir likumsakarīgi, jo viņš visu gadu ir strādājis tikai un vienīgi uz šo vienu startu.
Teikšu jau kādu 10-to reizi - turklāt citi skeletonisti nevarēja visu gadu trenēties Soču trasē, cik grib (nav runa par naudu), Krievija citus sportistus nelaida iekšā. Tā ir jaunas olimpiskās ledus trases neobjektivitāte, ka visiem nav vienādi treniņu apstākļu. Uzskatu, ka vajadzētu mainīt noteikumus, piemēram, a) nākamajā OS trasē iepriekšējā gadā obligāti notiek PČ, b) tad vēl ir "open" treniņu mēneši pirms OS, lai visi var par naudu braukt un trenēties kaut vai līdz nelabumam.

     [+] [-]

, 2014-02-15 03:28, pirms 11 gadiem
Darcy Verot rakstīja: Varēsi neticēt viņa zelta medaļai, milzīgajam pārsvaram Norakstīt to uz mājas trasi un dopingu
Turpini domāt ka Martins ir labākais skeletonists uz planētas Zeme. Bet atceries draugs, pasaulē ir tikai viens karalis, viens olimpiskais čempions.
DacyVerot, Tu taču piekritīsi, ka Austrālijas šorttrekists Stīvens Bredberijs laikā no 2002.-2006.gadam bija šorttreka karalis, vai ne?
Un es ar šo necenšos pateikt, ka Bredberijs bija lūzers v.tml., bet man vienkārši nepatīk Tavs vienpusīgais skatījums uz lietām. Nav jau jāpielūdz Martins Dukurs dieva vietā, bet jāatzīst, ka piekļūšanas iespējas Soču trasei visiem nebija vienādas, un trases piebraukšana ir ļoti būtiska lieta, to atzīst visi renes sporta veidu speciālisti.

     [+] [-]

, 2014-02-15 04:20, pirms 11 gadiem
belcebuls rakstīja: Dāmas un kungi, nenoliedzot Tretjakova izcilos starta laikus un arī labu nobraukšanu, es tomēr gribētu uzsvērt to, ka mūsējiem (un arī citām valstīm) nav bijusi iespēja trenēties Soču trasē. Un nav runa par to, ka negribējām braukt vai mums nebija naudas. Mūs vienkārši NEVIENS TUR NELAIDA IEKŠĀ. Varēja braukt tikai krievi paši un vēl kanādieši (ka ir izskanējis presē - krievi Vankūverā, kanādieši Sočos). Ja mēs būtu varējuši janvārī braukt 3 nedēļas trenēties Soču trasē, tad mēs arī varējām ziedot PK, džekpotu un visu pārējo. TAČU MŪS TUR NEVIENS NELAIDA IEKŠĀ NE PAR KĀDU NAUDU. Tretjakovs, protams, pie tā nav vainojams, viņš savu mājasdarbu ir izpildījis lieliski, taču jāsaprot, ka mēs "nevarējām lasīt mācību grāmatu", lai varētu tikpat kvalitatīvi izpildīt mājasdarbu. Tāpēc fakts paliek, ka mājiniekiem šādā jaunā trasē ir milzu priekšrocības.
P.s. Pēc šīm OS ir jāuzsāk sadarbība ar Dienvidkorejas kamaniņu, bobsleja un skeletona federācijām, lai mūsējie var tikt piebraukt 2018.gada trasi.
Tev ir pilnīga taisnība par visu. Nevienam citam pat nebija nekādu iespēju izdarīt kaut vienu trešdaļu no tā ko varēja Tretjakovs. Tāpēc saku, ka Martins ir neapšaubāmi labākais skeletonists pasaulē uz šo brīdi, jo. Visi pārējie (kuriem bija tādi paši apstākļi) ir sekundi aiz viņa, savukārt Tretjakovs, kurš uz šo startu ir gatavojies visus gadu, un arī trasse tiek peilāgota viņam, ir tikai pussekundi priekšā... Martins ir monstrs un es ticu ka viņam sanāks. Pat ja nesanāks, viņš vienalga ir labākais!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-15 06:28, pirms 11 gadiem
Viss jau ir intervijā izklāstīts vairāk nekā loģiski,bet krieviem ,tāpat kā latviešiem, piemīt viens netikums.Sākt plātīties priekšlaicīgi.Ka tikai nebūtu pēc tam jānožēlo,par ko tad nu man būtu ļoti liels prieks.Žēl tikai ,ka jāgaida uz pretinieka lielu neveiksmi kādā braucienā,nevis savu meistarību.Līdz ar to tam zeltam līdzjutēju skatījumā būtu blāvs spīdums.

  -1 [+] [-]

, 2014-02-15 07:45, pirms 11 gadiem
Te viss pateikts
Mūsējie domāja uz inerci vinnēt
Dukurs sēdēja uz 3 krēsliem
attāpās par vēlu

uz OS jagatavojas īpaši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-15 09:30, pirms 11 gadiem
Aizmirsa piebilst, ka arī trase tika pielāgota.Ja trase būtu tāda kā iepriekš, Tretjakovu pat izcilais starts neglābtu.To pierāda tas, ka Martinam ar visu ''švako'' starta ieskrējienu ātrumi tādi paši kā Tretjakovam.

     [+] [-]

, 2014-02-15 18:34, pirms 11 gadiem
Līdzīgi bija ar mūsu lielāko zvaigzni pirmskara Latvijā - soļotāju Jāni Dāliņu. Dominēja, bet olimpiskajās spēlēs palika otrais. Arī sudrabs ir vērtiba, kas jāizcīna. Pretī strādā lielvalstis ar milzīgām iespējām, gan talantu atlasē, gan zinātniskie institūti, kas izstrādā, izskaitļo, aprēķina. Droši vien jau arī netīrus paņēmienus izskaitļo. Martins spēlēs zaudē tikai mājiniekiem, kuri pēc tam vairs arī nespīd....