Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2889, Did:0, useCase: 3

Treniņbraucieni: Juns un M. Dukurs taupās startā, finišu korejietis sasniedz krietni ātrāk

Agris Suveizda

Treniņbraucieni: Juns un M. Dukurs taupās startā, finišu korejietis sasniedz krietni ātrāk
Martins Dukurs
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Phjončhanas olimpiskajās spēlēs noslēgušies otrā no trim treniņu dienām skeletonā vīriešiem. Pirmo dienu mājinieki korejieši izlaida, taču, lai tiktu pielaisti sacensībām, šodien devās trasē. Mājinieks Sunbins Juns abos treniņbraucienos bija otrais, bet brāļi Martins un Tomass Dukurs ieņēma vietas uzreiz aiz labāko piecinieka.

Šodienas pirmajā treniņbraucienā ātrākais bija brits Dominiks Pārsonss, kurš trasi veica 50,78 sekundēs un par trim sekundes simtdaļām apsteidza mājinieku cerību Junu. Pārsonss uzvarēja arī vakardienas otrajos treniņbraucienos. Korejieši pirmajos oficiālajos treniņbraucienos nepiedalījās, bet arī šodien Juns, saprotams, kā daudzi citi skeletonisti nebrauca ar maksimālu atdevi. Startā allaž spēcīgajam Junam tikai 20. laiks (5,01 sekunde). Vien trīs simtdaļas ātrāk startu veica Martins Dukurs, kuram summā sestais laiks 0,33 sekundes aiz Juna. Bet Martinam sekoja Tomass Dukurs – startā ceturtais laiks (4,87), kamēr finišā viņam septītā vieta trīs simtdaļas aiz brāļa. 30 dalībnieku konkurencē ātrākais starta laiks kanādietim Kevinam Bojeram, kuram finišā gan 26. pozīcija.

Tikmēr ceturtajos treniņbraucienos uzvarēja jaunzēlandietis Riss Tornberijs, kurš startā bija devītais ātrākais (4,90), bet visu trasi veica 50,98 sekundēs. Juns, kura starta laiks šoreiz bija 5,06 sekundes (23. vieta), viņam zaudēja vien 0,01 sekundi. Pirmais piecinieks sarindojās septiņās sekundes simtdaļās, bet aptuveni pusotru desmitdaļu tālāk sekoja brāļi Dukuri, kuri šoreiz apmainījās vietām. Tomass ar trešo ātrāko startu (4,86) finišēja sestais, jaunzēlandietim zaudējot 0,20 sekundes, bet Martins ar 16. starta laiku (5,00) no Tornberija finišā atpalika 0,24 sekundes.

Pirmajos treniņbraucienos vakar uzvarēja vācietis Kristofers Grothērs un Pārsonss. Martinam Dukuram attiecīgi ceturtā un septītā vieta, bet Tomasam Dukuram – septītā un septiņpadsmitā. Abu brāļu starta laiks pirmajā braucienā bija 4,92, bet otrajā – 4,95.

Skeletona sacensības vīriešiem sāksies parīt plkst. 3:00 pēc Latvijas laika, savukārt dāmas sāks piektdien plkst. 13:20 pēc Latvijas laika. Leldei Priedulēnai treniņos attiecīgi 13., 8., 16. un 12. vieta.

Trešie treniņbraucieni

VSportistsValstsLaiks
1.D. PārsonssLielbritānija50.78
2.S. JunsDienvidkoreja+0.03
3.R. TornberijsJaunzēlande+0.13
4.V. GensĶīna+0.31
5.K. GrothērsVācija+0.33
6.M. DukursLatvija+0.36
7.T. DukursLatvija+0.39
8.Dž. DeilijsASV+0.41

Ceturtie treniņbraucieni

VSportistsValstsLaiks
1.R. TornberijsJaunzēlande50.98
2.S. JunsDienvidkoreja+0.01
3.Ņ. TregubovsOS no Krievijas+0.02
4.V. GensĶīna+0.04
5.D. PārsonssLielbritānija+0.07
6.T. DukursLatvija+0.20
7.M. DukursLatvija+0.24
8.V. HeraškevičsUkraina+0.37

Izmantotie resursi:
https://www.pyeongchang2018.com/en/...
https://www.pyeongchang2018.com/en/...

1 2 37 komentāri

     [+] [-]

, 2018-02-13 11:27, pirms 7 gadiem
Martins jau teica, ka lejā starta laiks reizinās ar 3, tad domāju, ka 3 desmitdaļas noteikti var nomest, ceram uz to labāko!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-13 11:32, pirms 7 gadiem
Tas pats aprēķins attiecās arī uz Junu. Viņš rupji rēķinot var nomest vairāk par pus sekundi.

     [+] [-]

, 2018-02-13 11:39, pirms 7 gadiem
Martins ar Yunu kādas 0,35 siimtdaļas vai vairāk vēl var nomest startā

  +3 [+] [-]

, 2018-02-13 11:41, pirms 7 gadiem
Labi,ja Martins izcīnītu sudrabu. Te tāpat ir skaidrs,kas zeltu izcīnīs. Diemžēl.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-13 11:42, pirms 7 gadiem
Lai arī tikai trenniņi, bet izskatās ka tam junam ir baiga rezerve... ar pusspēku uzskrien startu un tā pat starpība liela. Jacer ka dukuri kautko ar ir pataupījuši fināliem

  +2 [+] [-]

, 2018-02-13 11:46, pirms 7 gadiem
Juns rotaļājas. Martinam grūts uzdevums - kaut ko meklēt un riskēt, lai cīnītos ar Junu, vai koncentrēties cīņai par medaļu ar Tregubovu, Tornberiju, Gengu, britiem un vāciešiem. Piekrītu Loham, ka trase šogad ir ļoti viegla, un ar nesalīdzināmi mazāku treniņu skaitu nekā Junam ir gandrīz neiespējami atkost visas sīkās nianses. Bet, protams, turpinu ticēt brīnumam.

Priedulēnai joprojām neiet. Šobrīd maksimālais reālais mērķis izskatās TOP 10. Lielbritānijas dāmām Dīsai un Jarnoldai ļoti labi iet, un arī Flokai. Vācietes stabilas, tomēr treniņos mazliet atpaliek no minētā trijnieka.

     [+] [-]

, 2018-02-13 11:48, pirms 7 gadiem
Aizdomas-vai tik Dukuriem nav kaut aks aiz ādas. kāds trumpis azotē ,ko izvilks tikai sacensībās. Risks? Domāju ka ar kaut ko riskēs, vismaz Martins, jo divas 2.vietas jau olimpiādē ir un Martinam interesē zelts.

     [+] [-]

, 2018-02-13 11:50, pirms 7 gadiem
Nekas iepriecinošs, nu sūdīgi tie laiki lejas daļā un ātrumi. Tomass ieskrienas gandrīz uz pilnu klapi, labi ja 1/10 nometīs sacensībās. Sungbins nometīs 4/10 sekundes. Sungbins lejā ar visu mazo ātrumu nomet ļoti daudz laika.

     [+] [-]

, 2018-02-13 11:52, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Martins ar Yunu kādas 0,35 siimtdaļas vai vairāk vēl var nomest startā
Tā varētu būt, jo pērn labākie startus skrēja 4,61-4,65. Tādā ātrumā taču pavisam cita braukšanu, tāpēc nekādi nevaru saprast, kāpēc gandrīz visi treniņos skrien tik lēnus startus. 2-3 km/h lielāku ātrumu pat no malas ar aci var redzēt, bet, guļot uz skeletona, tā vispār droši vien ir pilnīgi cita jušana.

     [+] [-]

, 2018-02-13 11:54, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Juns rotaļājas. Martinam grūts uzdevums - kaut ko meklēt un riskēt, lai cīnītos ar Junu, vai koncentrēties cīņai par medaļu ar Tregubovu, Tornberiju, Gengu, britiem un vāciešiem. Piekrītu Loham, ka trase šogad ir ļoti viegla, un ar nesalīdzināmi mazāku treniņu skaitu nekā Junam ir gandrīz neiespējami atkost visas sīkās nianses. Bet, protams, turpinu ticēt brīnumam.

Priedulēnai joprojām neiet. Šobrīd maksimālais reālais mērķis izskatās TOP 10. Lielbritānijas dāmām Dīsai un Jarnoldai ļoti labi iet, un arī Flokai. Vācietes stabilas, tomēr treniņos mazliet atpaliek no minētā trijnieka.
nu Jaunzelandietis tik kādas 0,15 simtdaļas var nomest no starta , Parsons aptuveni tā pat. Šie konkurenti nebūs. Vācieši nekādi izskatās , Yungs vispāraiz TOP 10 grozās treniņos

     [+] [-]

, 2018-02-13 11:57, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tā varētu būt, jo pērn labākie startus skrēja 4,61-4,65. Tādā ātrumā taču pavisam cita braukšanu, tāpēc nekādi nevaru saprast, kāpēc gandrīz visi treniņos skrien tik lēnus startus. 2-3 km/h lielāku ātrumu pat no malas ar aci var redzēt, bet, guļot uz skeletona, tā vispār droši vien ir pilnīgi cita jušana.
visi ātrie sprinteri taupās , kad vakarā OS Dienasgrāmatā rādīs treniņa apskatus ,tad varēs redzēt kā tur īsti bija arto braukšanu un startu

     [+] [-]

, 2018-02-13 11:57, pirms 7 gadiem
Tak vienalga. Dukurs tāpat labākais.
Un jau sen minēja, ka nemaina pasaules kausus pret olimpisko zeltu!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-13 12:01, pirms 7 gadiem
Te gan laikam tikai korejieša smaga kļūda var kaut ko mainīt cīņā par 1. vietu. Bet nu visādi var gadīties.

     [+] [-]

, 2018-02-13 12:03, pirms 7 gadiem
Cik redzēts treniņos pirms pasaules kausa posmiem vai čempionātiem, Dukuri nekad nav topā. Cik nav dzirdēts, kā Rīmenis stāsta, ka kāds treniņos baigi labi braucis un sačos pat top10 netiek. Tāpat būs ar ķīnieti, Tornburiju utt.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-13 12:03, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Juns rotaļājas.
visu sezonu viņš ir taupījies treniņos, tikai Rīmenis vienmēr muld,ka skrienot uz pilnu banku...

     [+] [-]

, 2018-02-13 12:11, pirms 7 gadiem
RHS rakstīja: Cik redzēts treniņos pirms pasaules kausa posmiem vai čempionātiem, Dukuri nekad nav topā. Cik nav dzirdēts, kā Rīmenis stāsta, ka kāds treniņos baigi labi braucis un sačos pat top10 netiek. Tāpat būs ar ķīnieti, Tornburiju utt.
Piekrītu, ka šie divi varētu atkrist no pretendentu loka. Bet tendences viņiem neapšaubāmi ir labākas nekā pārējiem.

     [+] [-]

, 2018-02-13 12:45, pirms 7 gadiem
Cerams, pēc skaista šļūūūūūūūciena būs trešais Sūūūūūūūdrabs!

     [+] [-]

, 2018-02-13 12:52, pirms 7 gadiem
zeel, ka vieniigais uz ko Martins var cereet ir ka Juns nokluudaas vai neiztur spriedzi, kamanas vinam lido labaak, trasi vins zin labaak + ir arii aatraaks.

     [+] [-]

, 2018-02-13 12:52, pirms 7 gadiem
P.S. vai tiesaam skeletona pirmie braucieni saaksies 3:00 naktii?

     [+] [-]

, 2018-02-13 12:57, pirms 7 gadiem
Nu šoreiz liekas, ka medaļu dabūt būs grùti, bet nekas jau traks nenotiks. Nu vienīgi šeit daudziem būs ko pārmest kā jau parasti latvieši māk. Martinam nekas vairs nav jāpierāda. Bet protams būtu skaisti aiziet ar zeltu. Lai izdodas. PAR LIELU LATVIJU🇱🇻🇱🇻🇱🇻

     [+] [-]

, 2018-02-13 12:59, pirms 7 gadiem
Svarīgi pirms starta lietderīgi izlietot vismaz vienu olimpisko prezervatīvu, tad viss izdosies un būs zelts.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-13 13:00, pirms 7 gadiem
atvainojos jau ieprieksh ja kaadu aizskaru.... shis skeletons ir smiekligs un mana skatijuma pilniga huina attieciba uz chempioniem. Dukurs dominee jau ilgus gadus... vankuvera- uzvar majinieks. sochi- uzvar majinieks. koreja- parliecinosh favorits korejietis. labi ka ziemas olimpiskas speles nav jamaikaa. gan jau favorits butu boba marlija radinieks, kurs uzpeldejis nez no kurienes. karoch nenosodu visu ko Dukuri ir izdarijusi, bet gruti iedomaties, ka peksni (chetrgadee) par galvenajiem favoritiem hokeja, biatlona utt. kluutu korejiesi.

     [+] [-]

, 2018-02-13 13:01, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: P.S. vai tiesaam skeletona pirmie braucieni saaksies 3:00 naktii?
jā tā tas būs

     [+] [-]

, 2018-02-13 13:02, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: jā tā tas būs
smagi, bet nu neko dariit, jaacelas bus 3 naktii un jaskatas

     [+] [-]

, 2018-02-13 13:04, pirms 7 gadiem
principaa Martins vieniigi Vankuveraa zaudeja labaa ciinaa, pats vien vainiigs bija, Krievijaa Tretjaks zem kokteiliem paneema + tagad Juns ir vienkaarsi aatraaks un jaudiigaaks. es teiktu ka Martins ir vienkaarsi viens liels nelaimes putns attieciibaa uz OS.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-13 13:06, pirms 7 gadiem
smirdigala rakstīja: atvainojos jau ieprieksh ja kaadu aizskaru.... shis skeletons ir smiekligs un mana skatijuma pilniga huina attieciba uz chempioniem. Dukurs dominee jau ilgus gadus... vankuvera- uzvar majinieks. sochi- uzvar majinieks. koreja- parliecinosh favorits korejietis. labi ka ziemas olimpiskas speles nav jamaikaa. gan jau favorits butu boba marlija radinieks, kurs uzpeldejis nez no kurienes. karoch nenosodu visu ko Dukuri ir izdarijusi, bet gruti iedomaties, ka peksni (chetrgadee) par galvenajiem favoritiem hokeja, biatlona utt. kluutu korejiesi.
TEHNISKAJĀ SPORTA VEIDĀ tā var būt

     [+] [-]

, 2018-02-13 13:07, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: principaa Martins vieniigi Vankuveraa zaudeja labaa ciinaa, pats vien vainiigs bija, Krievijaa Tretjaks zem kokteiliem paneema + tagad Juns ir vienkaarsi aatraaks un jaudiigaaks. es teiktu ka Martins ir vienkaarsi viens liels nelaimes putns attieciibaa uz OS.
bet nu Vankūverā viņš vēl nebija favorītu statusā uz zeltu...tas bija mazs pārsteigums,ka tik labi gāja

     [+] [-]

, 2018-02-13 13:08, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet nu Vankūverā viņš vēl nebija favorītu statusā uz zeltu
nu ja vins panemtu Vankuveraa buutu tads pats brinums ka Loha zelts Vankuvera

     [+] [-]

, 2018-02-13 13:09, pirms 7 gadiem
Labi būs, ja Martins dabūs sudrabu!

     [+] [-]

, 2018-02-13 13:10, pirms 7 gadiem
a ko neviens par bobsleju nerunaa? treninos arii interesanti rezultaati, Vaaciesi sleepjas - otraja 10 tikai brauc, Angli mauc pa pirmajam vietaam, Lielais Osis pirmajaa 10, mazais mazliet aiz otraa.

     [+] [-]

, 2018-02-13 13:14, pirms 7 gadiem
Lionels rakstīja: a ko neviens par bobsleju nerunaa? treninos arii interesanti rezultaati, Vaaciesi sleepjas - otraja 10 tikai brauc, Angli mauc pa pirmajam vietaam, Lielais Osis pirmajaa 10, mazais mazliet aiz otraa.
tajos treniņos vieni brauca ar divnieku,citi atkal ar 4nieku bobu

     [+] [-]

, 2018-02-13 13:18, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: tajos treniņos vieni brauca ar divnieku,citi atkal ar 4nieku bobu
skaidrs, paldies par info, bet galiigi viss kluss sakaraa ar bobsleju, par medaali es domaaju var paciinities abas ekipaazas

     [+] [-]

, 2018-02-13 13:22, pirms 7 gadiem
Nedzirdu žēlabas.....

  +1 [+] [-]

, 2018-02-13 13:38, pirms 7 gadiem
smirdigala rakstīja: atvainojos jau ieprieksh ja kaadu aizskaru.... shis skeletons ir smiekligs un mana skatijuma pilniga huina attieciba uz chempioniem. Dukurs dominee jau ilgus gadus... vankuvera- uzvar majinieks. sochi- uzvar majinieks. koreja- parliecinosh favorits korejietis. labi ka ziemas olimpiskas speles nav jamaikaa. gan jau favorits butu boba marlija radinieks, kurs uzpeldejis nez no kurienes. karoch nenosodu visu ko Dukuri ir izdarijusi, bet gruti iedomaties, ka peksni (chetrgadee) par galvenajiem favoritiem hokeja, biatlona utt. kluutu korejiesi.
Salīdzināt šo olimpiādi ar iepriekšējām laikam nebūtu korekti. Ja iepriekšējās Martins bija favorīts, tad šosezon tam nav nekāda pamata. Ja nemaldos Martins šosezon Junu ir pārspējis divās sacensībās no septiņām kurās abi ir piedalījušies un arī tad viena no uzvarām bija par mata tiesu, kad korejietis otrā braucienā nokļūdijās.
Un ja kas, sacensības skeletonā vēl nav beigušās/notikušas, takā vis vēl var notikt, varbūt vispār uzvarēs kāds `trešais`.

     [+] [-]

, 2018-02-13 15:01, pirms 7 gadiem
M rakstīja: Svarīgi pirms starta lietderīgi izlietot vismaz vienu olimpisko prezervatīvu, tad viss izdosies un būs zelts.
žēl, ka tu nezini, ka sekss pirms sacensībām nav rekomendējams, jo paņem daudz emociju un spēka
1 2 37 komentāri