Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3030, Did:0, useCase: 3

Miezis: "Ja SOK lēmums nemainīsies, nepiedalīšos olimpiskajās spēles"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Miezis: "Ja SOK lēmums nemainīsies, nepiedalīšos olimpiskajās spēles"
Nauris Miezis. Foto: FIBA

Tokijas olimpisko spēļu zelta medaļnieks 3x3 basketbolā Nauris Miezis, viesojoties "Sporta Studijā", paudis – ja Starptautiskās olimpiskās komitejas (SOK) lēmums nemainīsies un Parīzē drīkstēs startēt arī Krievijas un Baltkrievijas sportisti, viņš uz olimpiskajām spēlēm nedosies.

"Par 100% neatbalstu SOK lēmumu. Ja tas nemainīsies, būšu tas atlēts, kurš nepiedalīsies olimpiskajās spēlēs. Mums ir kaut kas jāsaka, tā varam palīdzēt. Tas ir veids, kā mēs kā atlēti varam kaut ko darīt," LTV raidījumā teica Nauris Miezis.

1 2 3 79 komentāri
Slēpts komentārs: hockeypro

 +15 [+] [-]

, 2023-12-11 20:30, pirms 11 mēnešiem
Piekrītu, nav jāpiedalās kopā ar tādām valstīm, kuras slaktē miermīlīgos cilvēkus. Sviests SOK!
Slēpts komentārs: MachimoI

 +14 [+] [-]

, 2023-12-11 20:33, pirms 11 mēnešiem
Nauris goda vīrs, šo lēmumu vienmēr varēs atcerēties un lepoties!

  -2 [+] [-]

, 2023-12-11 20:36, pirms 11 mēnešiem
Lēmums pamatots. Bet vai tad labāk nebūtu cīnīties un censties uzvarēt arī sporta laukumā?

  +4 [+] [-]

, 2023-12-11 20:38, pirms 11 mēnešiem
miezis jau kvalificējies kā izgājušo os čempions?

 +12 [+] [-]

, 2023-12-11 21:01, pirms 11 mēnešiem
Visai Latvijas izlasei nav jāpiedalās, tas vēl reiz pierāda, ka olimpiskās spēles iet pa skuju taku un ir zaudējušas jebkādu cieņu. Pilnīgs naudas kartelis.

  +9 [+] [-]

, 2023-12-11 21:07, pirms 11 mēnešiem
Ir cilvēki ,kuri arī domā ,bet vairums tak saka joprojām nav ,ko politiku jaukt ar sportu un tamlīdzīgus murgus.Bet pašlaik notiek karš,kurš var pielikt punktu rietumu civilizācijai.Putina ultimāts ASV ir atdot viņam visas bijušās psrs republikas un visas Varšavas līguma valstis.Un ja rietumi nenosargās Ukrainu pārējās austrumeiropas valstis kremlis paņems pat bez kara ,jo Ungārija jau praktiski ir savākta tas pats draud Slovākijai un ar laiku visām bijušajām socvalstīm.Visās šajās valstīs ieskaitot Latviju rodas partijas ,kuras skaistos vārdos runā par mieru reālpolitiku un sadarbību un sarunu sākšanu ar krieviju,gan Orbans ,gan Filcs pat diskutēt nejēdz ,jo viņu retorika ir primitīva skaļa lozungu deklarēšana Pie mums tak tas pats ,jo tieši tā uzvedās Šlesers,kurš savulaik muldēja ,lai paceltu Latvijas ekonomiku,tad katru gadu jāieved šeit 100 000 krievu un baltkrievu.

 +13 [+] [-]

, 2023-12-11 21:10, pirms 11 mēnešiem
hockeypro rakstīja: Ļoti slikts lēmums! Kauns! Lai viņi piedalās OS! Tas nebūs nekas par sliktu
Aiztaisi muti,okupantu ēsls!

  -2 [+] [-]

, 2023-12-11 21:11, pirms 11 mēnešiem
Pastnieks5 rakstīja: Lēmums pamatots. Bet vai tad labāk nebūtu cīnīties un censties uzvarēt arī sporta laukumā?
Piekrītu.Boikots kopumā ir stulba lieta.Labāk un piedalīties un uzvarēt viņus,bet vispār krievi un baltkrievi 3pret3 vispār nebūs,ja nemaldos.
Pie tam tās pašas tikko minētās Vieglatlētikas savienības(kura aizliedza abu valstu sportistiem piedalīties) prezidents Sebastians Ko teica,ka boikots uz neko labu nenooved.
Slēpts komentārs: Lohucentrs.com

  +7 [+] [-]

, 2023-12-11 21:27, pirms 11 mēnešiem
Ja Olimpiskajās spēlēs būs Krievijas sportisti, tad Latvijas sportistiem tur nebūtu jābūt. Es aicinātu visus Latvijas sportistus izteikties viennozīmīgi par šo jautājumu. Šobrīd Krievijā jau svin uzvaru un lielu uzvaru. Tajā ieguldīti daudzi miljardi un tos vēl nežēlos. Katrs tajā ieguldītais rublis reālajā karā dos lielu ieguldījumu. Man šajā situācijā olimpiskās spēles nekādu interesi vairs neraisīs.

 +11 [+] [-]

, 2023-12-11 21:35, pirms 11 mēnešiem
Pilnībā piekrītu Lohucentrs.com teiktajam. Bet olimpiskajām spēlēm jābūt bez krieviem un baltkrieviem. Sporta arēnās jāsacenšas normāliem cilvēkiem.

  +6 [+] [-]

, 2023-12-11 21:51, pirms 11 mēnešiem
Es neticu, ka būs tāda mēroga boikots kā 1980. un 1984. gadā. lai gan skatoties nedaudz nākotnē 2028. gada spēles ir Los Andželosā, tieši vai netieši var sanākt līdzīga situācija. Es neatceros precīzu amatu, bet liekas, ka tas bija Poļu sporta ministrs ir minējis, ka ja lēmums paliek nemainīgs, tad ap 40 valstu varētu boikotēt spēles. Vai SOK tas būtu vajadzīgs, lai iegūtu neitrālos sportistus? Loģiski domājot nē, bet te jau ir problēma, ka viņi ir pierādījuši, ka domā savādāk nevis loģiski.
Slēpts komentārs: Nokia5030

  +4 [+] [-]

, 2023-12-11 22:11, pirms 11 mēnešiem
Vispār respekts, vismaz pirmais kas kas atļāvās šādu paziņojumu. Un jo vairāk būs tādu signālu no titulētiem sportistiem ( olimpiskais čempions!) jo drīzāk vaņkas tur savu kāju nespers. Bahs arī spēlē dubultu spēli labi saprotot ka krievu smakas Parīzē nebūs, bet pats būs ar baltiem cimdiem

  +7 [+] [-]

, 2023-12-11 22:11, pirms 11 mēnešiem
Ļurina, ļurina, ļurina...
Miezis DARA!!!
Te nav nekādas kaulēšanās utt... vai nu ar mums un bez visiem pī... vai ar pī un bez mums..
Te komentāros daudzi tādi, kuri pa 5eur māti pārdotu!?
Tāpēc arī sportu ar politiku nejauc... 🤫
Katram pašam ir iespēja pieņemt lēmumu, tik nez ko savienības tā trīc??? Nauda nebūs un nevarēs radu rada galā aizsūtīt atpūsties par valsts naudu... 😁😁😁
Slēpts komentārs: vienkārši Anatolijs
Slēpts komentārs: vienkārši Anatolijs
Slēpts komentārs: hockeypro
Slēpts komentārs: hockeypro
Slēpts komentārs: hockeypro

  +1 [+] [-]

, 2023-12-11 22:43, pirms 11 mēnešiem
Tikko, piemēram, Sporta Studijā Dāvids Ernštreits pateica ļoti pareizu lietu. Ja krievi un baltkrievi var parakstīt dokumentu,papīru,kur teikts,ka neatbalsta Krievijas uzsākto karu Ukrainā, tad viņiem var atļaut piedalīties Olimpiādē. Tas būs oficiāls dokuments, kas izteiks viņu nostāju.

     [+] [-]

, 2023-12-11 22:48, pirms 11 mēnešiem
Edvards Grīgs rakstīja: Piekrītu.Boikots kopumā ir stulba lieta.Labāk un piedalīties un uzvarēt viņus,bet vispār krievi un baltkrievi 3pret3 vispār nebūs,ja nemaldos.
Pie tam tās pašas tikko minētās Vieglatlētikas savienības(kura aizliedza abu valstu sportistiem piedalīties) prezidents Sebastians Ko teica,ka boikots uz neko labu nenooved.
kā var godīgi cīnīties ar to,kurš slepkavo sāncenšus, melo, maina čuru paraugus - KĀ?
ceru,ka latvieši ir gudrāki par kremļlaižu sok
Labi,ka Latvijā ir tāds Miezis - latvietis ar lielo burtu
Slēpts komentārs: hockeypro

  +6 [+] [-]

, 2023-12-11 22:51, pirms 11 mēnešiem
hockeypro rakstīja: Kādas muļķības tu te gvelz??
Tas pilnīgi nav muļķības ,ja kritīs Ukrainā,tad kritīs arī austrumeiropa.Tikai naivs cilvēks var domāt,ka konflikti stauji pieaugs.Piemēram ne jau bez krievijas ziņas Maduro lien Gajānā.

  -2 [+] [-]

, 2023-12-11 22:53, pirms 11 mēnešiem
coffijs rakstīja: Tas pilnīgi nav muļķības ,ja kritīs Ukrainā,tad kritīs arī austrumeiropa.Tikai naivs cilvēks var domāt,ka konflikti stauji pieaugs.Piemēram ne jau bez krievijas ziņas Maduro lien Gajānā.
A kam domāts ir NATO??? Šiem sen vajadzēja ieiet agresoru valstīs un apklusināt!

  +7 [+] [-]

, 2023-12-11 22:53, pirms 11 mēnešiem
hockeypro rakstīja: Kādas muļķības tu te gvelz??
Faktus pasaka. Putins jau sen pateica - Nato robežu paplašināšana beigsies ar karu. Tāpat kā Putins pateica, ka grib atjaunot CCCP robežas. Sports ir krievu politiskais instruments. To apliecina gan tas, ka sākoties karam Ukrainā KHL spēlēs tika reklamēta ru armija, gan tas, ka kara reklamācijas pasākumos piedalās olimpieši. Un arī par politiķiem neko nepareizu nepateica. Orbāns vienmēr ir sliecies uz Ru pusi. Par Šleseru nerunājot. Viņš pat tajā brīdī, kad visā pasaulē bija skaidrs - tuvākajā laikā rus iebruks Ukrainā, publiski aicināja uz ciešāku sadarbību ar RU.

  +6 [+] [-]

, 2023-12-11 22:54, pirms 11 mēnešiem
hockeypro rakstīja: A kam domāts ir NATO??? Šiem sen vajadzēja ieiet agresoru valstīs un apklusināt!
Tātad tu piedāvā NATO uzsākt 3. pasaules karu? Nato ir aizsardzības nevis uzbrukuma organizācija. Ja viss būtu tik vienkārši, kā tu saki, tad Ru jau sen būtu noslaucītā no Zemes.

  +5 [+] [-]

, 2023-12-11 22:54, pirms 11 mēnešiem
Edvards Grīgs rakstīja: Tikko, piemēram, Sporta Studijā Dāvids Ernštreits pateica ļoti pareizu lietu. Ja krievi un baltkrievi var parakstīt dokumentu,papīru,kur teikts,ka neatbalsta Krievijas uzsākto karu Ukrainā, tad viņiem var atļaut piedalīties Olimpiādē. Tas būs oficiāls dokuments, kas izteiks viņu nostāju.
Krievu gūstekņi ukraiņu žurnālistām arī stāsta,ka viņi ir pret karu arī karojuši neesot tikai kaut ko patrulējuši.Bet ,kad viņi atgriežas krievijā tur stāsta kā viņi esot mocīti un sisti un piespiesti runāt to ,ko likuši ukraiņi.

  +1 [+] [-]

, 2023-12-11 22:56, pirms 11 mēnešiem
vienkārši Anatolijs rakstīja: Un runājot par Miezi... Brauks! Vēl kā brauks. Parēķiniet cik lielu summu nāksies upurēt, ja nebrauks!!!
medaļas taču avansā nedod.

paskaties uz to pašu BMX, cik ātri pēc zoles nāk krišana - un 3x3 ir gan ar lielāku konkurenci, gan svaigākiem oponentiem (zelta četrinieka vidējais vecums Parīzē būtu 35.5 gadi), salīdzinot ar Štromberga situāciju BMX'ā.
Slēpts komentārs: hockeypro
Slēpts komentārs: hockeypro

  +6 [+] [-]

, 2023-12-11 22:58, pirms 11 mēnešiem
hockeypro rakstīja: A kam domāts ir NATO??? Šiem sen vajadzēja ieiet agresoru valstīs un apklusināt!
Ungārija ir NATO valsts,bet dažādi iebilst Zviedrijas dalībai NATO nerunājot par Ukrainas dalību.Draud bloķēt palīdzības sniegšanu Ukrainai un grib balsot pret jaunajām sankcijām pret krieviju.Vai uz tādiem vispār var vairs paāuties kā NATO valsti.

  +2 [+] [-]

, 2023-12-11 22:59, pirms 11 mēnešiem
asinsdesa rakstīja: medaļas taču avansā nedod.

paskaties uz to pašu BMX, cik ātri pēc zoles nāk krišana - un 3x3 ir gan ar lielāku konkurenci, gan svaigākiem oponentiem (zelta četrinieka vidējais vecums Parīzē būtu 35.5 gadi), salīdzinot ar Štromberga situāciju BMX'ā.
Štrombergs uzvarēja divas OS pēc kārtas kāds tur salīdzinājums.
1 2 3 79 komentāri