Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3030, Did:0, useCase: 3

Miezis: "Ja SOK lēmums nemainīsies, nepiedalīšos olimpiskajās spēles"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Miezis: "Ja SOK lēmums nemainīsies, nepiedalīšos olimpiskajās spēles"
Nauris Miezis. Foto: FIBA

Tokijas olimpisko spēļu zelta medaļnieks 3x3 basketbolā Nauris Miezis, viesojoties "Sporta Studijā", paudis – ja Starptautiskās olimpiskās komitejas (SOK) lēmums nemainīsies un Parīzē drīkstēs startēt arī Krievijas un Baltkrievijas sportisti, viņš uz olimpiskajām spēlēm nedosies.

"Par 100% neatbalstu SOK lēmumu. Ja tas nemainīsies, būšu tas atlēts, kurš nepiedalīsies olimpiskajās spēlēs. Mums ir kaut kas jāsaka, tā varam palīdzēt. Tas ir veids, kā mēs kā atlēti varam kaut ko darīt," LTV raidījumā teica Nauris Miezis.

  -1 [+] [-]

, 2023-12-11 23:01, pirms 11 mēnešiem
artenio rakstīja: kā var godīgi cīnīties ar to,kurš slepkavo sāncenšus, melo, maina čuru paraugus - KĀ?
ceru,ka latvieši ir gudrāki par kremļlaižu sok
Nemet visus vienā maisā! Pirmkārt,ne tuvu visi ir par Krievijas karu Krievijā un Baltkrievijā.Ļoti daudzi ir pret.
Šāds dokuments skaidri norādīs viņu nostāju un tas būs vērtīgs un neviens,kurš ir par karu to neparakstītu,jo tad ir skaidrs paraksts ar viņu pretējo nostāju un nevar stāstīt,ka ir sajaukuši,jo tas būs oficiāls.

Otrkārt,tu vienkārši piemini slepkavām. Viņi nepārstāvēs Krievijas valsti.

Tad tu pasaki,kā,lai cilvēks izbēg no tā,kas viņš ir.Tas būs nopietns dokuments.

Vienkārši diskriminēt pēc tautības,kaut domā,ko citu.Ir ļoti pareizi atbalstīt Ukrainu,bet nevajag aiziet galējībās ar tiem,kuriem ir sanācis tur piedzimt,kaut domā savādāk.

Tu te tagad piemini Miezi kā baigi labo,kaut tajā pašā laikā Miezis ir tas,kurš dodas spēlēt Ķīnā,kas ir pasaules zināmākā vergu un spiedu valsts.Nez cik tas ir labi dabūt Ķīnas vergu naudu.

  +5 [+] [-]

, 2023-12-11 23:04, pirms 11 mēnešiem
Par laimi, vēl esam valsts, kurā indivīds var ieņemt noteiktu stāju, kuru mums ir jārespektē! Par to, ka nav vienalga, par to paldies!

  +3 [+] [-]

, 2023-12-11 23:04, pirms 11 mēnešiem
vēl nav divi gadi apkārt kopš pilna mēroga slepkavošanas Ukrainā un prokrieviskie komenti valda sportacentrā

     [+] [-]

, 2023-12-11 23:05, pirms 11 mēnešiem
coffijs rakstīja: Krievu gūstekņi ukraiņu žurnālistām arī stāsta,ka viņi ir pret karu arī karojuši neesot tikai kaut ko patrulējuši.Bet ,kad viņi atgriežas krievijā tur stāsta kā viņi esot mocīti un sisti un piespiesti runāt to ,ko likuši ukraiņi.
Kā Dāvids Ernštreits arī teica Sporta Studijā, ka to dokumentu parakstīšana paredzētu tādā gadījumā nopietnas lietas un tie,kas parakstītu,ka ir pret Krievijas karu Ukrainā,tad nevarētu tik viegli darīt un varētu saskarties ar zināmām,pat diezgan lielām problēmām pie sevis valstī,jo ir to parakstījuši.Zinot Krievijas,Baltkrievijas vadu,nedomāju,ka viņi to piedotu un viņi nevarētu attaisnoties,ka to īstenībā nedomā,jo neviens neticētu. Tāpēc neviens,kas ir par karu to neparakstītu,jo baidītos tikt pakļauts briesmām,kaut domā tāpat kā vara.

  +1 [+] [-]

, 2023-12-11 23:13, pirms 11 mēnešiem
te kāds nopietni domā, ka rietumvalstis- asv, vācija, uk, francija!!! boikotēs olimpiskās spēles parīzē, francijā?
nekā tāda nebūs, os ir bizness, politika, sportisti tām gatavojas 4 gadus
sok ātri noliks pie vietas, krievu tur nebūs, ja nu vienīgi viņu ir pilns citās komandās, bet ne no rus, neitrālie kādi varbūt arī atradīsies, bet diezi vai
parakstīt papīru nozīmēs parakstīt sev spriedumu, nebūs tāda nosacījuma, izvērtēs kara at/neatbalstīšanu, ja vispār gribēs ar to iespringt
šis troksnis nav izēstas olas vērts, bet to pieļauj, zondē noskaņojumu, lai sok varētu mazgāties balti

  +3 [+] [-]

, 2023-12-11 23:14, pirms 11 mēnešiem
Šodien klausījos belaru sporta blogeru cestnok,kurš teica ,ka divi no pašlaik neitrālajiem baltkrieviem,kuri ir pēc rezultātiem garantējuši došanos uz Parīzi viens pārstāv dinamo otrs armijas sporta klubus.Abus tātad uztur spēka struktūras un tagad steidzami gatavojoties ar viņiem lauz līgumus ar atpakaļ ejošiem datumiem.Viens laikam cīkstonis neatceros ,kas bija otrs un neticu ,ka SOK tur sevišķi iesprings tās viltības atmaskot.

  +1 [+] [-]

, 2023-12-11 23:18, pirms 11 mēnešiem
Simboliski, ka Miezis ar čaļiem Tokijas olimpiskajā finālā ierādīja vietu tieši krieviem!

  +1 [+] [-]

, 2023-12-11 23:22, pirms 11 mēnešiem
sok paziņos, ka mēs jau esam pret diskrimināciju un bla bla bla, bet redz, starptautiskās sabiedrības spiediens utt., mēs esam spiesti piekāpties, būs stingri nosacījumi, viss bůs saskaņā ar olimpisko hartu und so weiter

     [+] [-]

, 2023-12-12 00:05, pirms 11 mēnešiem
Edvards Grīgs rakstīja: Piekrītu.Boikots kopumā ir stulba lieta.Labāk un piedalīties un uzvarēt viņus,bet vispār krievi un baltkrievi 3pret3 vispār nebūs,ja nemaldos.
Pie tam tās pašas tikko minētās Vieglatlētikas savienības(kura aizliedza abu valstu sportistiem piedalīties) prezidents Sebastians Ko teica,ka boikots uz neko labu nenooved.
Nezinu vai Sebastians Ko tā teica, bet neizbrīna.....
Jau toreiz 1980 gadā, kad rietumu pasaule Maskavas olimpiādi boikotēja , viņš, tomēr, piedalījās tajā olimpiādē.....

  +5 [+] [-]

, 2023-12-12 00:12, pirms 11 mēnešiem
Te puse vispar saprot, ko raksta?Nevienam nenovēlu to, ko krievi veic Ukrainā. Neviens ne no Baltkrievijas, vai Krievijas, ja publiski nepateiks, ka ir pret karu, OS startēt nedrīkst. Un tas, kurš teica, ka boikots nebūs-pagaidi, 1980. un 1984.gads. Vienkārši pagaidi.

  +5 [+] [-]

, 2023-12-12 01:30, pirms 11 mēnešiem
Jāsaka stingru nē krievijas un bidlarusijas izdzimteņu dalībai sacensībās..arī pēc kara.

  +4 [+] [-]

, 2023-12-12 01:33, pirms 11 mēnešiem
Tikai morāli slims cilvēks grib piedalīties vienas sacensības ar krievijas un bidlarusijas radījumiem..

  +5 [+] [-]

, 2023-12-12 01:40, pirms 11 mēnešiem
Praktiski nav labo krievu ..ja arī ir kāds, tad viņš noteikti nepārstāv krieviju. Tāpēc nekādu izņēmumu .un arī pēc kara, dzīvniekiem,gadus 10-20 nebūtu vieta sportā..

  +4 [+] [-]

, 2023-12-12 01:50, pirms 11 mēnešiem
MachimoI rakstīja: Šobrīd OS ir kvalificējušies 6 dagestānieši brīvajās cīņās un 2 baltkrievi peldēšanā un airēšanā. Startēs baltos treniņtērpos, aizliegts izmantot nacionālās krāsas, simboliku, himnu, utml.

Ko tieši iegūst Mieža kungs, atsakoties no dalības OS?

Es saprotu boikotu, ja nākas sacensties pret krieviem, bet mums tas nevienā komandu sporta veidā nedraud, jo neitrālajām komandām ir aizliegts piedalīties OS.
Pats vispār sejēdz, ko uzrakstīji?? "Mums" "Mēs". Te nav mums un mēs, te ir runa par agresiju no vienas teroristikas valstis pret suverēnu republiku. Ja Latvija nebūtu NATO, arī uz taviem radiem un viņu mājām kristu bumbas. Padomā par to. Neesmu liels 3x3 cienītājs, bet MILZĪGĀKAIS RESPEC par šo gājienu. Es ceru, ka tam pievienosies arī Kristaps, Bertāni, Gražulis, Žagars, Šmits un vēl citi. Šāds farss mums nav vajadzīgs.

  +6 [+] [-]

, 2023-12-12 03:00, pirms 11 mēnešiem
5 no 8 "neitrālajiem" putlerstānas sportistiem, kas šobrīd kvalificējušies OS, ir piedalījušies nacistu propagandā. Tātad sportisti ir gan pat ļoti vainīgi.
https://sportacentrs.com/citi/09122...

  +1 [+] [-]

, 2023-12-12 05:45, pirms 11 mēnešiem
MachimoI rakstīja: Šobrīd OS ir kvalificējušies 6 dagestānieši brīvajās cīņās un 2 baltkrievi peldēšanā un airēšanā. Startēs baltos treniņtērpos, aizliegts izmantot nacionālās krāsas, simboliku, himnu, utml.

Ko tieši iegūst Mieža kungs, atsakoties no dalības OS?

Es saprotu boikotu, ja nākas sacensties pret krieviem, bet mums tas nevienā komandu sporta veidā nedraud, jo neitrālajām komandām ir aizliegts piedalīties OS.
līdzīgi runā, domā progresīvie kreisie liberasti.Kā jūs ietekmēs un kā jums traucēs ja divi veči adoptēs meitenīti vai puisīti,kā jums traucēs 10 000 afroamerikāņi (n) Rīgas ielās?
Slēpts komentārs: Shed

  -2 [+] [-]

, 2023-12-12 06:59, pirms 11 mēnešiem
MachimoI rakstīja: Šobrīd OS ir kvalificējušies 6 dagestānieši brīvajās cīņās un 2 baltkrievi peldēšanā un airēšanā. Startēs baltos treniņtērpos, aizliegts izmantot nacionālās krāsas, simboliku, himnu, utml.

Ko tieši iegūst Mieža kungs, atsakoties no dalības OS?

Es saprotu boikotu, ja nākas sacensties pret krieviem, bet mums tas nevienā komandu sporta veidā nedraud, jo neitrālajām komandām ir aizliegts piedalīties OS.
Puisis sasteidza paziņojumu! Jāatbalsta Ukraina arī OS!
Slēpts komentārs: Sportiskais Kobolds
Slēpts komentārs: MachimoI

  -3 [+] [-]

, 2023-12-12 08:18, pirms 11 mēnešiem
nore rakstīja: līdzīgi runā, domā progresīvie kreisie liberasti.Kā jūs ietekmēs un kā jums traucēs ja divi veči adoptēs meitenīti vai puisīti,kā jums traucēs 10 000 afroamerikāņi (n) Rīgas ielās?


Tevi apdraud lielās melnās desas tādā dziļi personīgā līmenī? Un kas tieši tev ir pret to, ka bērni neuzaug burlaku un prostitūtu ražotnēs (bērnu namā)?

Labāk zaglis, nevis pedars, jo narodnijs un atķēčestvenijs?

Man jau izklausās, ka tev labāk vajadzētu gatavot Krievijas karogu un cerēt, ka viņi kādu dienu atnāks, nevis kaut ko te bubināt par bezjēgas boikotiem. Jo tavs pasaules skatījums kaut kā aizdomīgi sakrīt ar mazā austrumu rūķa.

  -1 [+] [-]

, 2023-12-12 08:49, pirms 11 mēnešiem
Vot aizvien nav skaidrs ,kapēc ir jājauc politika iekšā sportā? Bail zaudēt , vai kas? Sportisti nav politiķi un nekad nebūs tādi.

     [+] [-]

, 2023-12-12 09:01, pirms 11 mēnešiem
Visi ar tādiem boikota lozungiem bārstās, lai atbalstītu tādā veidā Ukrainu, bet pati Ukraina neko nav teikusi, ka boikotēs, ja piedalīsies tie 11 neitrālie sportisti.

  +5 [+] [-]

, 2023-12-12 09:03, pirms 11 mēnešiem
Unikāli....Tiešām aiz visiem šiem latviski rakstošajiem nikiem slēpjas krievi? Kā var tādu sviestu dzīt par elementāru nostāju, kas ir pelnījusi tikai cieņu, it īpaši situācija, kad tas var jebkurā brīdī skart mūs pašus. Krievu bandītiem ar viņu belaru dibenlaizītājiem nav jābūt OS. Punkts!
Bet reiz ir situācija, ka OS vadība ir korumpēta un nodarbojas ar Olimpisko principu sabotāžu, tad ir tikai normāli, ka sportisti paziņo, ka viņi boikotēs šo pasākumu kurā piedalās slepkavu atbalstītāji...
Miezim visu cieņu par pilsonisko nostāju!

     [+] [-]

, 2023-12-12 09:37, pirms 11 mēnešiem
Nepiekrītu, ka LV ir jābūt īpaši apvainojušamies pret to, ka asiņainie piedalās Olimpiskajās spēlēs - labāk pazemot viņus sporta laukumā.
Piemēram basketbolā, tad kāda jēga šobrīd par 4,7 milj. euro rīkot kvalifikācijas turnīru, ja spēlēs nolems nepiedalīties? ja godīgi, tad Vācijai, ASV būs pilnīgi 0 emociju, ka Latvija nav OS dalībnieku sastāvā..

     [+] [-]

, 2023-12-12 09:39, pirms 11 mēnešiem
Ceru ka Izraēlas sportistus arī visi boikotēs par GENOCĪDU pret Palestīnu. Varēs Olimpiādē sacensties neitrālie Krievi , Baltkrievi un neitrālā Izraēla .

  -1 [+] [-]

, 2023-12-12 10:16, pirms 11 mēnešiem
Par nostāju Naurim respekts.

     [+] [-]

, 2023-12-12 10:17, pirms 11 mēnešiem
irziks rakstīja: Ceru ka Izraēlas sportistus arī visi boikotēs par GENOCĪDU pret Palestīnu. Varēs Olimpiādē sacensties neitrālie Krievi , Baltkrievi un neitrālā Izraēla .
Kas tas par muļķīgu salīdzinājumu?

  -1 [+] [-]

, 2023-12-12 10:34, pirms 11 mēnešiem
Ja būtu 200gads kad internets bija katram 10mitajam, sitads huinas vispār nebūtu visi brauktu un sportotu. Tagad jau jāuzmanās ko teikt un darīt lai neaizvainotu mūsdienu maigas dvēselītes kas te tagad ir pilna d1rsa

  -1 [+] [-]

, 2023-12-12 10:48, pirms 11 mēnešiem
Kas par sportistiem, kas domā tikai par politiku, nevis par saviem sasniegumiem. Kam to pierādīs, tad labāk ejiet un vispār pārtraukt spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2023-12-12 10:55, pirms 11 mēnešiem
Sportistiem jāpierāda sevi sportā, nevis iejaukties politikā. Tas godu nedara pašiem Sportistiem.

     [+] [-]

, 2023-12-12 11:49, pirms 11 mēnešiem
Pēc visiem pēdējo gadu sok vingrojumiem, mani os vispār vairs neinteresē. Man tas bija pārsteigums, kad uzzināju, ka sok ir privāts uzņēmums, sia, viņi var darīt, ko grib un kā grib, nobalsojot paši savā valdes sēdē. Tur nav nekādas balss Latvijai, ASV, Krievijai vai citai valstij. Privāts kantoris taisa sporta spēles ar OS nosaukumu, pelna naudu un bīda savas lietas.

     [+] [-]

, 2023-12-12 12:39, pirms 11 mēnešiem
Klasiska letiņa domāšana. Ka tik piekāpties.
Lai krievi brauc spēlē, mēs nebrauksim. Protestēsim. Tikai žēl, ka šis protests ir pilnīgi pie kājas visiem.
Tikai vietējiem nacionālistiem lielie respect saucieni, kuri katru krievu uzskata par Putlera pirmo zaldātu, un sports viņiem patiesībā ir dziļi pie kājas.
Tā jau tie luņi spēlēs bez karoga un himnas, kas ir pamatīgs pliķis viņu lielvalstij, bet nē "palīdzēsim" Ukrainai un sev, "boikotējot" šo pasākumu.

  -1 [+] [-]

, 2023-12-12 12:56, pirms 11 mēnešiem
Nesaprotu, ko krievu sportisti nodarījuši Miezim. Latviešu sportistiem savs uzdevums. Lai politiķi kaujās savā starpā.

  -1 [+] [-]

, 2023-12-12 13:05, pirms 11 mēnešiem
Jēga boikotam ir tikai un vienīgi tad, ja to dara vienbalsīgi un visas civilizētās valstis reizē. Citādi šādiem dažiem sportistiem atsakoties, tam nav nekādas ne globālas rezonanses, ne jēgas, nav nekādas pievienotās vērtības. Debilakais visā ir tas, ka SOK jebkurā brīdī lēmumu var mainīt. Arī nedēļu pirms spēlēm. Līdz ar ko daudzi var palikt muļķa lomā. Miezis jau vēl nemaz nav kvalificējies starp citu. Ir jau labi paust savu nostāju, bet šajā gadījumā krievu mēsli varēs tikai ierēkt, ka civilzetā pasaule uzklāj galdu, bet šie atnāk 5 krievi un visi no galda aiziet prom, un atstāj šiem mielastu. Tā vietā lai tiem iedotu “pa muti”. Daudz loģiskāk un jēgpilnāk pasaulei parādīt savu nostāju būtu federācijām vienojoties, ka atlēti vai komandas velk kkādus vienotus kreklus ar putin huilo, vai kko tādu olimpisko spēļu laikā. Ik dienā. Tam būtu kaut kāda jega. Ja visas eiropas valstis kā viena neatsakās, tad jēga nav nekāda. Labāk tos pid arus vnk izsvilpt uz vietas.