Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

F-1 čempions tiks noskaidrots pēc uzvaru skaita

F-1 čempions tiks noskaidrots pēc uzvaru skaita
FOTA logo
Foto: AP

Šodien Pasaules motoru sporta padomes (WMSC) sēdē tika nolemts, ka punktu sistēma paliks iepriekšējā, taču F-1 čempions tiks noskaidrots pēc uzvaru skaita.

Jau ziņojām, ka šodien Pasaules motoru sporta padomes (WMSC) sēdē tika izskatīti vairāki svarīgi jautājumi. Galvenie no tiem bija par savādāku F-1 punktu skaitīšanas sistēmu, kā arī par izmaksu samazināšanas plānu, ko vajadzēs īstenot jau tuvāko sezonu laikā.

F-1 pilotu asociācijas pārstāvji (FOTA) noraidīja jauno punktu skaitīšanas piedāvājumu - par uzvaru piedāvā piešķirt 12 punktus, par otro vietu deviņus, bet par trešo septiņus. No ceturtās vietas līdz astotajai punkti paliktu iepriekšējie - 5-4-3-2-1. punktu sistēma paliks iepriekšējā, taču pats būtiskākais jauninājums ir tas, ka F-1 čempions tiks noskaidrots pēc uzvaru skaita – tas, kurš uzvarēs visvairāk, tas arī būs jaunais F-1 čempions.

''Ja diviem vai vairākiem pilotiem būs vienāds uzvaru skaits, tad F-1 čempions būs tas, kuram būs visvairāk punktu. Punktu sistēma būs iepriekšējā – 10, 8, 6, 5, 4, 3, 2, 1.,'' teikts FIA paziņojumā.

"Visas pārējās vietas tiks noteiktas pēc punktu skaita. Tāpat arī nebūs nosacījums, ka ar medaļu jāapbalvo pirmās, otrās un trešās vietas ieguvējs. Konstruktoru kausu izcīnīs tā komanda, kurai būs visvairāk punktu.''

Izmantotie resursi:
autosport.com

  +3 [+] [-]

, 2009-03-17 19:21, pirms 15 gadiem
nekā īpaši kopvērtējumu jaunā sistēma nemainīs.pēdējo 18 sezonu laikā cits uzvarētājs būtu tikai 2008g.pārējos pa vecam.

рассылка | RSS | WAP
F1News.Ru Лента новостей
Анализ F1News.Ru: Старые чемпионы по новым правилам...

19:01 MSK
17/03/2009, вторник

Новая система определения чемпиона мира Формулы 1 по количеству побед - это ещё одна революция, которая нас ждёт в предстоящем сезоне. Подобный принцип в чемпионате мира ещё не использовался.

Мы решили проанализировать перемены в титулах, применив это правило ко всем сезонам Формулы 1. В последние восемнадцать лет имя чемпиона осталось бы прежним, за одним исключением - в 2008-м Фелипе Масса одержал больше побед, чем Льюис Хэмилтон, но в восьмидесятые перемены весьма серьёзны – к примеру, у Найджела Мэнселла было бы три титула вместо одного.

Уникальной была ситуация в 1982-м, когда пять гонщиков одержали по две победы, а чемпионом стал Кеке Росберг с одной. В сезоне 1958 года Стирлинг Мосс одержал четыре победы, Тони Брукс - три, а чемпионом стал Майк Хоторн с одной победой.

Сезон обещает быть любопытным...
Сезон Реальный чемпион По новой системе
2008 Льюис Хэмилтон Фелипе Масса
2007 Кими Райкконен Кими Райкконен
2006 Фернандо Алонсо Фернандо Алонсо
2005 Фернандо Алонсо Фернандо Алонсо
2004 Михаэль Шумахер Михаэль Шумахер
2003 Михаэль Шумахер Михаэль Шумахер
2002 Михаэль Шумахер Михаэль Шумахер
2001 Михаэль Шумахер Михаэль Шумахер
2000 Михаэль Шумахер Михаэль Шумахер
1999 Мика Хаккинен Мика Хаккинен
1998 Мика Хаккинен Мика Хаккинен
1997 Жак Вильнёв Жак Вильнёв
1996 Дэймон Хилл Дэймон Хилл
1995 Михаэль Шумахер Михаэль Шумахер
1994 Михаэль Шумахер Михаэль Шумахер
1993 Ален Прост Ален Прост
1992 Найджел Мэнселл Найджел Мэнселл
1991 Айртон Сенна Айртон Сенна
1990 Айртон Сенна Айртон Сенна
1989 Ален Прост Айртон Сенна
1988 Айртон Сенна Айртон Сенна
1987 Нельсон Пике Найджел Мэнселл
1986 Ален Прост Найджел Мэнселл
1985 Ален Прост Ален Прост
1984 Ники Лауда Ален Прост
1983 Нельсон Пике Ален Прост
1982 Кеке Росберг Дидье Пирони (по количеству третьих мест)
1981 Нельсон Пике Нельсон Пике
1980 Алан Джонс Алан Джонс
1979 Джоди Шектер Алан Джонс
1978 Марио Андретти Марио Андретти
1977 Ники Лауда Марио Андретти
1976 Джеймс Хант Джеймс Хант
1975 Ники Лауда Ники Лауда
1974 Эмерсон Фиттипальди Эмерсон Фиттипальди
1973 Джеки Стюарт Джеки Стюарт
1972 Эмерсон Фиттипальди Эмерсон Фиттипальди
1971 Джеки Стюарт Джеки Стюарт
1970 Йохен Риндт Йохен Риндт
1969 Джеки Стюарт Джеки Стюарт
1968 Грэм Хилл Грэм Хилл
1967 Денни Хьюм Джим Кларк
1966 Джек Брэбэм Джек Брэбэм
1965 Джим Кларк Джим Кларк
1964 Джон Сертиз Джим Кларк
1963 Джим Кларк Джим Кларк
1962 Грэм Хилл Грэм Хилл
1961 Фил Хилл Фил Хилл
1960 Джек Брэбэм Джек Брэбэм
1959 Джек Брэбэм Джек Брэбэм
1958 Майк Хоторн Стирлинг Мосс
1957 Хуан-Мануэль Фанхио Хуан-Мануэль Фанхио
1956 Хуан-Мануэль Фанхио Хуан-Мануэль Фанхио
1955 Хуан-Мануэль Фанхио Хуан-Мануэль Фанхио
1954 Хуан-Мануэль Фанхио Хуан-Мануэль Фанхио
1953 Альберто Аскари Альберто Аскари
1952 Альберто Аскари Альберто Аскари
1951 Хуан-Мануэль Фанхио Хуан-Мануэль Фанхио
1950 Нино Фарина Нино Фарина

     [+] [-]

, 2009-03-17 19:24, pirms 15 gadiem
alexy rakstīja: Tāpat kā mēs pārējie nedaudz grēkojam un pārspīlējam, tāpat arī tu šeit pārspīlē. Kad tad pēdējo reizi par čempi kļuva kāds ar vienu uzvaru? Par čempionu noteikti kļūs kāds lielbudžetnieks, un tai komandai 1-2 uzvaras noteikti nespīd.

Arī diskutējams jautājums par vietām 8niekā - kāpēc komanda, kuras pluss ir (augsta) stabilitāte, piemēram, tāds Kubica, sasniedzot max rezultātu (ok, 3-4.vieta) ar konkrētās formulas resursiem, ir vai nav labāks par Ferrari/Mclaren pilotiem, kuri izcīna 4-5 uzvaras, bet pārējās sacīkstēs nokūpina dzinējus vai finišē ap 8-9? Teorētiski tam būtu jāsaasina konkurence, ka nekas nevar būt pilnībā nodrošināts.

Piekrītu par izmaiņām noteikumos, arī tas var situāciju pagriezt citā virzienā.
p.s. man patīk šis sporta veids kopumā, nevis (diemžēl jāsaka, nu jau) tikai čempions un pārējie uzvarētāji.
Labi,faktiski neviens nekļuva par čempionu,bet reāli to varēja mierīgi izdarī!
Arī ,ka mazbudžetnieki reāli pie uzvarām netiks, ir fakts! Tomēr pateicoties tehniskiem jauninājumiem pretendenti uz čempiona titulu būs stipri vairāk! It sevišķi sezonas sākumā,kad formulas vel tikai pielāgosies visiem jaunumiem!
Un,domāju ka arī par otro un trešo vietu cīņa būs daudz asāka nekā līdz šim,jo podests vienmēr ir katra pilota sapnis!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-17 19:24, pirms 15 gadiem
pilniigs sviesc !

     [+] [-]

, 2009-03-17 19:26, pirms 15 gadiem
par 30 milj.budžetu-tas ir mašīnas izstrādei un būvniecībai sezonā.
f1news.ru: FIA меняет правило определения чемпиона

     [+] [-]

, 2009-03-17 19:27, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: starpcitu pienemts velviens interesants noteikums
autosports.delfi.lv: F1: Komandu budžets būs 30 miljoni mārciņu
komandu budzets nedrikstes parsniegt 30(!!!) miljonu marcinu. er atcereties ka pavisam nesen komandu budzeti bija pat 400 milj. robezas. komandas vares ari nepiekrist jaunajam noteikumam tacu tad so komandu formulu attistiba tiks strikti ierobezota. sajos 30 milj. jaieklauj ari komandu vaditaju un pilotu algas. vel pagaisgad raikonens sanema 50 milj. kas ir stipri vairak neka jaunais budzets visai komandai kopa.
manuprat maksis ir STIPRI parspilejis. neticu ka ferrari, bmw, renault un mclaren tam piekritis
Es arī domāju ka FIA šis priekšlikums neizies cauri,kaut gan man personiski nekas nebūtu pret to,jo tad tomēr formulu līmenis ļoti izlīdzinātos, un pilnīgi visi piloti varētu iesaistīties cīņā par čempja titulu pēc jaunās čempionu noteikšanas sistēmas!

     [+] [-]

, 2009-03-17 19:29, pirms 15 gadiem
alexy rakstīja: Tāpat kā mēs pārējie nedaudz grēkojam un pārspīlējam, tāpat arī tu šeit pārspīlē. Kad tad pēdējo reizi par čempi kļuva kāds ar vienu uzvaru? Par čempionu noteikti kļūs kāds lielbudžetnieks, un tai komandai 1-2 uzvaras noteikti nespīd.

Arī diskutējams jautājums par vietām 8niekā - kāpēc komanda, kuras pluss ir (augsta) stabilitāte, piemēram, tāds Kubica, sasniedzot max rezultātu (ok, 3-4.vieta) ar konkrētās formulas resursiem, ir vai nav labāks par Ferrari/Mclaren pilotiem, kuri izcīna 4-5 uzvaras, bet pārējās sacīkstēs nokūpina dzinējus vai finišē ap 8-9? Teorētiski tam būtu jāsaasina konkurence, ka nekas nevar būt pilnībā nodrošināts.

Piekrītu par izmaiņām noteikumos, arī tas var situāciju pagriezt citā virzienā.
p.s. man patīk šis sporta veids kopumā, nevis (diemžēl jāsaka, nu jau) tikai čempions un pārējie uzvarētāji.
vispar jau ir bijis gadijums ka par cempionu klust pilots ar tikai 1 uzvaru. 82 gada keke rosbergs izcinija tikai 1 uzvaru un kluva par cempionu.

     [+] [-]

, 2009-03-17 19:37, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: vispar jau ir bijis gadijums ka par cempionu klust pilots ar tikai 1 uzvaru. 82 gada keke rosbergs izcinija tikai 1 uzvaru un kluva par cempionu.
Nu labi, salīdzināji arī - kā piloti cīnās mūsdienās un kā zelta 80-tajos gados

  +1 [+] [-]

, 2009-03-17 19:37, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es arī domāju ka FIA šis priekšlikums neizies cauri,kaut gan man personiski nekas nebūtu pret to,jo tad tomēr formulu līmenis ļoti izlīdzinātos, un pilnīgi visi piloti varētu iesaistīties cīņā par čempja titulu pēc jaunās čempionu noteikšanas sistēmas!
Nu par 30 miljoniem gadā, komandas kuras gribēs startēt F1 tikai pieaugs, kaut gan tas skaitlis jau neiekļauj motormāju kaut kādas jaunas tehnoloģijas...tur apakšā var viskaut ko pabāzt.

     [+] [-]

, 2009-03-17 19:38, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: vispar jau ir bijis gadijums ka par cempionu klust pilots ar tikai 1 uzvaru. 82 gada keke rosbergs izcinija tikai 1 uzvaru un kluva par cempionu.
1958. gada čempions Hotorns arī izcīnīja tikai vienu uzvaru (tad gan bija mazāk sacīkšu). Starp citu, savulaik eSportā publicēju pētījumu:
Viedoklis: Punktu sistēmu īpatnības

     [+] [-]

, 2009-03-17 19:39, pirms 15 gadiem
sviests!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-17 19:40, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: Nu par 30 miljoniem gadā, komandas kuras gribēs startēt F1 tikai pieaugs, kaut gan tas skaitlis jau neiekļauj motormāju kaut kādas jaunas tehnoloģijas...tur apakšā var viskaut ko pabāzt.
Varbūt šobrīd arī pietiek ar to tehnoloģiju attīstību,jo kā jau labu laiku atpakaļ teica E.Irvains-drīz pat pērtiķi ar F1 formulu varēs braukt,jo formulas elektronika visu darīs viņu vietā!
Vienu brīdi jau vairs nebija F1 sacensība trasēs,bet konstruktoru birojos!

     [+] [-]

, 2009-03-17 19:45, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Varbūt šobrīd arī pietiek ar to tehnoloģiju attīstību,jo kā jau labu laiku atpakaļ teica E.Irvains-drīz pat pērtiķi ar F1 formulu varēs braukt,jo formulas elektronika visu darīs viņu vietā!
Vienu brīdi jau vairs nebija F1 sacensība trasēs,bet konstruktoru birojos!
Vienīgais uz ko tiešām ceru, ka parādīsies pilotu meistarība lielākā mērā, jo vislaik bija gandrīz tā, ja tev ir ātra formula un sūdus Tu netaisi tad punktos vai uz podesta tiec, tas labāko komandu pirmajiem pilotiem. Tagad vismaz būs ko redzēt arī no pilotu puses, kas sitīsies par titulu brauks uz maksimumu

     [+] [-]

, 2009-03-17 19:49, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: Vienīgais uz ko tiešām ceru, ka parādīsies pilotu meistarība lielākā mērā, jo vislaik bija gandrīz tā, ja tev ir ātra formula un sūdus Tu netaisi tad punktos vai uz podesta tiec, tas labāko komandu pirmajiem pilotiem. Tagad vismaz būs ko redzēt arī no pilotu puses, kas sitīsies par titulu brauks uz maksimumu
Tieši tā!
Piloti par zvaigznēm tika padarīti mazliet mākslīgā veidā,jo labā formula viņu varēja padarīt par megazvaigzni,kaut arī pilots no vājas komandas ne ar ko nebija sliktāks par viņu kā braucējs,bet vājā formula viņu gremdēja!

     [+] [-]

, 2009-03-17 19:54, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tieši tā!
Piloti par zvaigznēm tika padarīti mazliet mākslīgā veidā,jo labā formula viņu varēja padarīt par megazvaigzni,kaut arī pilots no vājas komandas ne ar ko nebija sliktāks par viņu kā braucējs,bet vājā formula viņu gremdēja!
Katrā ziņā jaunā sezona solās būt diezgan interesanta, kāds talantīgs gan jau atklāsies, kādam varbūt pēdējā sezona, teiksim Pikē varētu būt kandidātos un izkrišanu.

     [+] [-]

, 2009-03-17 19:55, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Labi,faktiski neviens nekļuva par čempionu,bet reāli to varēja mierīgi izdarī!
Arī ,ka mazbudžetnieki reāli pie uzvarām netiks, ir fakts! Tomēr pateicoties tehniskiem jauninājumiem pretendenti uz čempiona titulu būs stipri vairāk! It sevišķi sezonas sākumā,kad formulas vel tikai pielāgosies visiem jaunumiem!
Un,domāju ka arī par otro un trešo vietu cīņa būs daudz asāka nekā līdz šim,jo podests vienmēr ir katra pilota sapnis!
Es arī ceru, ka būs vairāk titula pretendentu (jo tādi ir), man vēl spilgtā atmiņā gadījums, kad pēc krasām noteikumu maiņām tikai viens dragāja pa pirmajām vietām. Turklāt interesantāk ir tad, ja regulāri šā brīža labākie piloti (ieskaitot arī tos ārpus Ferrari-Mclaren) cīnās par augstām vietām, nevis vienā sacīkstē tie, kuriem izturējušas formulas, un nākamajā jau citi, bet vēl nākamajā atkal kādi citi.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-17 19:57, pirms 15 gadiem
Stulbi.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-17 20:06, pirms 15 gadiem
labi vien ir, jo taa pat neredzu f1

  -1 [+] [-]

, 2009-03-17 20:11, pirms 15 gadiem
man itkā lielas pretenzijas pret jauno sistēmu nebūtu, bet tagad noteikti var būt situācija, ka čempions būs skaidrs jau ļoti ātri. Varēs paņemt visu posmu skaitu izdalīt ar 2 un +1 un tas būs nepieciešamo uzvaru skaits lai kļūtu par čempionu. Teorētiski jau var sanākt ka pus sezonā jau skaidrs ir čempions.

     [+] [-]

, 2009-03-17 20:22, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: man itkā lielas pretenzijas pret jauno sistēmu nebūtu, bet tagad noteikti var būt situācija, ka čempions būs skaidrs jau ļoti ātri. Varēs paņemt visu posmu skaitu izdalīt ar 2 un +1 un tas būs nepieciešamo uzvaru skaits lai kļūtu par čempionu. Teorētiski jau var sanākt ka pus sezonā jau skaidrs ir čempions.
ari lidz sim cempiona titula ipasnieku vareja noskaidrot jau sezonas vidu.

     [+] [-]

, 2009-03-17 20:47, pirms 15 gadiem
davix rakstīja: man itkā lielas pretenzijas pret jauno sistēmu nebūtu, bet tagad noteikti var būt situācija, ka čempions būs skaidrs jau ļoti ātri. Varēs paņemt visu posmu skaitu izdalīt ar 2 un +1 un tas būs nepieciešamo uzvaru skaits lai kļūtu par čempionu. Teorētiski jau var sanākt ka pus sezonā jau skaidrs ir čempions.
Eu, tas gan būs baigi forši. Man pat prātā neienāca, ka tagad taču bez braukšanas varēs kļūt par čempionu - vienkārši, sezonas sākumā paņem rūtiņu papīru, veic aprēķinus, iesniedz FIA birojā. Pirmais, kurš iesniedzis pareizu aprēķinu, tiek pasludināts par čempionu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-17 21:30, pirms 15 gadiem
ok, pieļauju, ka varētu būt konkrēta cīņa par uzvaru, tas būtu interesanti, taču ja sāksies nevajadzīga pilotu uzvedības pārskatīšana apdzīšanu laikā...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-17 21:39, pirms 15 gadiem
emm... divaini!

kas bus ja bus vienads uzvaru skaits?

     [+] [-]

, 2009-03-17 21:52, pirms 15 gadiem
Atkal lobee Ferrari... Buutu tas noticis ar kaadu citu komandu, kaa pagaajshgad, tad vinjiem buutu bijis pie kaajas un neko nemainiitu.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-17 22:12, pirms 15 gadiem
DanY rakstīja: emm... divaini!

kas bus ja bus vienads uzvaru skaits?
Nu tad skatisies pumktus .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-18 07:15, pirms 15 gadiem
uzskatu ka baigi labi jo citreiz iznāk tā: džeks nav nevienu sacensību uzvarējis, bet beigā pirmais jo visvairāk punktu, domāju, ka sacensības tikai iegūs no šādas sistēmas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-18 09:10, pirms 15 gadiem
no vienas puse labi, ka pa Tv 3 rādīs svādāk nevarēju ciest to dzeku LNT, kurs pirms starta veidoja tos sizetus un kko bezjeedzigi saraustiiti klaareeja, Heinsbergs taa vinu laikam sauca, pashi sacikstes komentetaji bija loti ok!

     [+] [-]

, 2009-03-18 09:24, pirms 15 gadiem
sviests kaut kaads...kas tas par sportu ja katru gadu maina noteikumus..labi ok..var tur mainiit kaut ko ar pitstopiem, degvielu ..tehniskaam lietaam..bet nu pashu sisteem shitaa chakareet....psc.. iedomaajieties situaaciju kura ir elementaara un tiiri reaala..ja kaadam pirms peedeejaam 3 saciiksteem ir par 4 vinneem vairaak..cik skatiitaaju taa tiek pazaudeets - kaut gan punktu zinjaa otraa vieta vareetu atpalikt daudz mazaak ??..

     [+] [-]

, 2009-03-18 09:46, pirms 15 gadiem
premier2 rakstīja: no vienas puse labi, ka pa Tv 3 rādīs svādāk nevarēju ciest to dzeku LNT, kurs pirms starta veidoja tos sizetus un kko bezjeedzigi saraustiiti klaareeja, Heinsbergs taa vinu laikam sauca, pashi sacikstes komentetaji bija loti ok!
neuztraucies, TV3 vins vairs studiju nevadis, tagad TV3 vins bus komentetajs
F-1 sezonas atklāšana TV3 un Viasat Sport Baltic

     [+] [-]

, 2009-03-18 09:58, pirms 15 gadiem
Man šie noteikumi grozījumi liekas vistīrākā Ferrari lobēšana. Jau iepriekšējā sezonā ar netīrām metodēm (dāvinātiem punktiem Ferrari) tika darīts viss, lai čempions nāktu no Ferrari. Nesanāca. tagad būs vieglāk, atradīs kur piekasīties un atņems kādam uzvaru/uzvaras.
Mana interese par F1 ar katru gadu mazinās arvien vairāk un vairāk, uzvarētāji netiek noteikti trasē, bet gan kantoros

     [+] [-]

, 2009-03-18 16:18, pirms 15 gadiem
Feno rakstīja: Man šie noteikumi grozījumi liekas vistīrākā Ferrari lobēšana. Jau iepriekšējā sezonā ar netīrām metodēm (dāvinātiem punktiem Ferrari) tika darīts viss, lai čempions nāktu no Ferrari. Nesanāca. tagad būs vieglāk, atradīs kur piekasīties un atņems kādam uzvaru/uzvaras.
Mana interese par F1 ar katru gadu mazinās arvien vairāk un vairāk, uzvarētāji netiek noteikti trasē, bet gan kantoros
Gudrs tu neesi, bet akls gan. pirms rakstīšanas padomā, vai tiešām tā ir. Mētāties ar tukšiem apgalvojumiem par šo tēmu ir gaužām nožēlojami.

     [+] [-]

, 2009-03-18 20:56, pirms 15 gadiem
Nu nezinu, nezinu... It kā pirmajā brīdī galīgi stulbi šķiet, bet pēc tam, ja padomā, viss kas var būt, jo visi tagad droši vien trakos un būs kiš miš ar rozīnēm. Nav tomēr tas līdz galam izdomāts, un gan jau sezona parādīs, ka šis risinājums pārāk traks... nu gan pagaidīsm pirmās 3 sacīkstes, tad jau varēs kaut ko spriest.