Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

Verstapens: "Nav godīgi, ja mani soda, bet citus nē"

Juris Grīns
Juris Grīns

Verstapens: "Nav godīgi, ja mani soda, bet citus nē"
Makss Verstapens. Foto: Motorsport.com

"Red Bull" komandas pilots Makss Verstapens, kuram šajā nedēļas nogalē gaidāma izšķirošā cīņa par F1 pasaules čempiona titulu ar "Mercedes" braucēju Lūisu Hamiltonu, paudis neizprati par tiesnešu vēlmi sodīt viņu, bet par līdzīgām darbībām citiem pat nepiešķirt brīdinājumus.

Priekšpēdējā posmā Saūda Arābijā Verstapens vairākas reizes tika instruēts atdot pozīciju, tāpat saņēma piecu sekunžu sodu par priekšrocību iegūšanu izbraucot no trases un pēc tam vēl arī desmit sekunžu sodu par sadursmes izraisīšanu ar Hamiltonu. Viņš atzīst, ka arī citi līdzīgi izmantojuši šīs trases īpatnības.

"Runājot par lietām, ko es izdarīju aizstāvot pozīciju, vēl arī divi citi piloti rīkojās tāpat, bet viņi nesaņēma sodu un pat ne brīdinājumu," pēc ierašanās Abū Dabī sacīja Verstapens. "Es to nesaprotu, jo man šķita, ka es vienkārši smagi cīnos. Uzskatu, ka par to, kas notika, es nebiju pelnījis nekādu sodu, un tāpat arī tie abi pārējie piloti, kuri to arī nesaņēma. Es biju vienīgais, kurš tika sodīts. Protams, ja cīnies par pirmo vietu, varbūt pret tevi izturas kritiskāk, bet jebkurā gadījumā tas man nav saprotams."

1997. gada F1 čempions Žaks Vilnēvs kādā intervijā atzina, ka Saūda Arābijā redzētā cīņa par uzvaru viņam atgādinājusi "īres kartinga sacīkstes nevis F1". Šodien notikušajā preses konferencē Šarls Leklērs tikmēr sacīja, ka, viņaprāt, Vertsapens "pārkāpa robežu", savukārt sportistam blakus sēdošais Lendo Noriss par Verstapenam piešķirto sodu pajokoja. Viņam tika vaicāts, ko vajadzētu darīt, lai uzveiktu Leklēru, uz ko Noriss atbildēja: "Varbūt es viņa priekšā varētu sarīkot bremžu pārbaudi. Par to dod tikai desmit sekundes."

"Galu galā kritizēts tu tiksi vienmēr, bet no manas puses, kas ir netaisnīgi, ka es tieku vērtēts citādi nekā pārējie braucēji," atzīst Verstapens. "Skaidri redzams, ka citi attiecīgā situācijā var tikt cauri sveikā, bet es nevaru. Manuprāt tā nedaudz ir problēma."

"Formula 1" sacīkšu direktors Maikls Masi visām komandām pirms sezonas pēdējām sacensībām adresējis vēstuli, piekodinot, ka nekāda tolerance pret pārkāpējiem netiks izrādīta un pat varētu tikt atņemti punkti čempionāta kopvērtējumā. Viņš vēstulē īpaši izcēlis atsevišķus Starptautiskā sporta kodeksa punktus.

Izmantotie resursi:
Motorsport.com: F1 News, MotoGP, NASCAR,...

  +1 [+] [-]

, 2021-12-09 16:16, pirms 3 gadiem
Tas uz ko tēmē Verstappens droši vien bija Kimi un viņa izgājiens pret Fettelu, kas neguva tiesnešu ievērību, lai gan bija visai nežēlīgs "spēka paņēmiens".
Bet tam ir visai vienkāršs skaidrojums - tiesneši netika galā ar visiem notikumiem trasē un protams uzmanību pievērsa titula cīņai nevis cīņai par pēdējām vietām sacīkstē.

     [+] [-]

, 2021-12-09 16:20, pirms 3 gadiem
"... piekodinot, ka nekāda tolerance pret pārkāpējiem netiks izrādīta un pat varētu tikt atņemti punkti čempionāta kopvērtējumā."

Šis gan jau tēmēts uz to, ka apzināta abu formulu izsišana no gonkas, kā kopvērtējuma uzvaras stratēģija, neies cauri.

     [+] [-]

, 2021-12-09 16:21, pirms 3 gadiem
Maksis ir mega talantīgs džeks un esmu pārliecināts, ka tieši viņš pārspēs Hamiltona rekordus, taču jāpiekrīt arvien skaļāk izskanošajām bažām, ka Verstappens sākt šaut pār svītru.
Nu jau par viņa braukšanas stilu sāk aizrādīt netikai F1 eksperti. Sky komentētāji jau pēc Saudi Arabia finiša vairākkārt teica, ka Makša gājieni sāk palikt pārāk ekstrēmi, savukārt Felipe Masa F1 oficiālajā Youtube pēc-sacīkstes tiešraidē minēja, ka ja telemetrija apstiprinās, ka Maksis ir veicis break test, tad par to ir jāsoda smagi. Autošosejā par break test veikšanu pret konkurentu parasti smagi atraujas pa zobiem.
Tagad jaušams, ka Maksi sāk kritizēt arī citi F1 piloti.
Apsveicama ir viņa vēlme izcīnīt titulu par katru cenu, taču nezin vai "iešu pāri līķiem" ir labs risinājums.

  -2 [+] [-]

, 2021-12-09 16:25, pirms 3 gadiem
playthegame rakstīja: Maksis ir mega talantīgs džeks un esmu pārliecināts, ka tieši viņš pārspēs Hamiltona rekordus, taču jāpiekrīt arvien skaļāk izskanošajām bažām, ka Verstappens sākt šaut pār svītru.
Nu jau par viņa braukšanas stilu sāk aizrādīt netikai F1 eksperti. Sky komentētāji jau pēc Saudi Arabia finiša vairākkārt teica, ka Makša gājieni sāk palikt pārāk ekstrēmi, savukārt Felipe Masa F1 oficiālajā Youtube pēc-sacīkstes tiešraidē minēja, ka ja telemetrija apstiprinās, ka Maksis ir veicis break test, tad par to ir jāsoda smagi. Autošosejā par break test veikšanu pret konkurentu parasti smagi atraujas pa zobiem.
Tagad jaušams, ka Maksi sāk kritizēt arī citi F1 piloti.
Apsveicama ir viņa vēlme izcīnīt titulu par katru cenu, taču nezin vai "iešu pāri līķiem" ir labs risinājums.
Par to situāciju viss jau tika skaisti izskaidrots - Tev arī liekas, ka Hamiltons visā tajā trasē nevarēja abraukt Verstapenu? Hamiltons nav muļķis un negribēja atdot DRS tāpēc pats arī ielidoja pakaļā Verstapenam, jo līdz pēdējam domāja (vai nedomāja) ka Verstapens paātrināsies.

Vienkāršī diezgan liels WTF notiek ar tiesnešu lēmumiem.

     [+] [-]

, 2021-12-09 16:29, pirms 3 gadiem
playthegame rakstīja: Maksis ir mega talantīgs džeks un esmu pārliecināts, ka tieši viņš pārspēs Hamiltona rekordus, taču jāpiekrīt arvien skaļāk izskanošajām bažām, ka Verstappens sākt šaut pār svītru.
Nu jau par viņa braukšanas stilu sāk aizrādīt netikai F1 eksperti. Sky komentētāji jau pēc Saudi Arabia finiša vairākkārt teica, ka Makša gājieni sāk palikt pārāk ekstrēmi, savukārt Felipe Masa F1 oficiālajā Youtube pēc-sacīkstes tiešraidē minēja, ka ja telemetrija apstiprinās, ka Maksis ir veicis break test, tad par to ir jāsoda smagi. Autošosejā par break test veikšanu pret konkurentu parasti smagi atraujas pa zobiem.
Tagad jaušams, ka Maksi sāk kritizēt arī citi F1 piloti.
Apsveicama ir viņa vēlme izcīnīt titulu par katru cenu, taču nezin vai "iešu pāri līķiem" ir labs risinājums.
Jā, Max ir neticams talants un līdz zināmai robežai viņa agresīvā braukšanas maniere ir atsvaidzinoša priekš F1, kas pēdējos gados palicis pārāk vienmuļš, bet sezonas otrās puses gājieniem nav vietas šajā sportā. Tas Žaka salīdzinājums par kartingiem vietā, tikai sekas F1 šādiem gājieniem var būt ļoti smagas.

  -2 [+] [-]

, 2021-12-09 16:32, pirms 3 gadiem
Būba rakstīja: Jā, Max ir neticams talants un līdz zināmai robežai viņa agresīvā braukšanas maniere ir atsvaidzinoša priekš F1, kas pēdējos gados palicis pārāk vienmuļš, bet sezonas otrās puses gājieniem nav vietas šajā sportā. Tas Žaka salīdzinājums par kartingiem vietā, tikai sekas F1 šādiem gājieniem var būt ļoti smagas.
Un Ham gājieni Silversotnā bija nejaušība? Un Moncā, kur atgriežoties no pit stop`a, uzreiz ieleca ideālajā trajektorijā ar daudz mazāķu ātrumu priekšā Verstapenam bija tīra braukšana?
Esat objektīvi, atbalstot savu zvaigzni

  +5 [+] [-]

, 2021-12-09 16:33, pirms 3 gadiem
kad iemācīsies braukt, tad arī sodi izpaliks. Kamēr ar izpratni par gonku ir švaki, tikmēr būs soda kvītis viena pēc otras

  +4 [+] [-]

, 2021-12-09 16:53, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Un Ham gājieni Silversotnā bija nejaušība? Un Moncā, kur atgriežoties no pit stop`a, uzreiz ieleca ideālajā trajektorijā ar daudz mazāķu ātrumu priekšā Verstapenam bija tīra braukšana?
Esat objektīvi, atbalstot savu zvaigzni
ja tu neko nesajedz tad pakluse labak . Silverstona paskaties vispirms sprintu un pectam gonku ,Verstappens ir beskauniga cuka kas vienkarsi brauc virsu un neatlaiz pedali , otrs tav pieminetais atgadijums Hamiltons bija iekspuse un vinam bija prieksroka Verstappens vareja neskriet vinam virsu vins visu izdarija apzinati abas sacikstes vins ir vienkarsi neaudzinats lops tiesi ka vina tevs sava laika

     [+] [-]

, 2021-12-09 16:56, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Par to situāciju viss jau tika skaisti izskaidrots - Tev arī liekas, ka Hamiltons visā tajā trasē nevarēja abraukt Verstapenu? Hamiltons nav muļķis un negribēja atdot DRS tāpēc pats arī ielidoja pakaļā Verstapenam, jo līdz pēdējam domāja (vai nedomāja) ka Verstapens paātrināsies.

Vienkāršī diezgan liels WTF notiek ar tiesnešu lēmumiem.
Protams, visticamāk, ka Maksis gribēja Luisu piečakarēt un Luiss zināja, kas Maksim ir padomā, līdz ar to neviens, ne otrs negribēja pirmais šķērsot DRS līniju. Ne jau nu Maksis aiz labas sirds burtiski uzreiz pēc tam, kad saņēma ziņu, ka jālaiž Luiss garām, to darīja. Kā zinām, pilotiem ir doti šķiet divi apļi to paveikt. Parasti tie divi apļi arī tiek izmantoti, lai garām laižamajam pačakarētu dzīvi.
Bet ne par to ir runa. Runa ir par ļoti asu break testu, kas autosportā tiek uzskatīta par ļoti nesportisku rīcību.

     [+] [-]

, 2021-12-09 17:11, pirms 3 gadiem
playthegame rakstīja: Protams, visticamāk, ka Maksis gribēja Luisu piečakarēt un Luiss zināja, kas Maksim ir padomā, līdz ar to neviens, ne otrs negribēja pirmais šķērsot DRS līniju. Ne jau nu Maksis aiz labas sirds burtiski uzreiz pēc tam, kad saņēma ziņu, ka jālaiž Luiss garām, to darīja. Kā zinām, pilotiem ir doti šķiet divi apļi to paveikt. Parasti tie divi apļi arī tiek izmantoti, lai garām laižamajam pačakarētu dzīvi.
Bet ne par to ir runa. Runa ir par ļoti asu break testu, kas autosportā tiek uzskatīta par ļoti nesportisku rīcību.
Jā, tur es Tev piekrītu. Arī par “pa muti dabūšanu” zemāka meroga sacīkstēs ir fakts.
Bet godīgi sakot, es Maksi vispār nevainoju. Katrs pilots cīnās ar visiem rīkiem un arī Hamiltons to ir darijis cūciski dažādos gados un dažādas situācijās.

  -2 [+] [-]

, 2021-12-09 17:52, pirms 3 gadiem
Loģiski, visu laiku, it īpaši pēdējos trīs posmu, dara lai Hamis uzvarētu PČ

  -1 [+] [-]

, 2021-12-09 18:03, pirms 3 gadiem
playthegame rakstīja: Maksis ir mega talantīgs džeks un esmu pārliecināts, ka tieši viņš pārspēs Hamiltona rekordus, taču jāpiekrīt arvien skaļāk izskanošajām bažām, ka Verstappens sākt šaut pār svītru.
Nu jau par viņa braukšanas stilu sāk aizrādīt netikai F1 eksperti. Sky komentētāji jau pēc Saudi Arabia finiša vairākkārt teica, ka Makša gājieni sāk palikt pārāk ekstrēmi, savukārt Felipe Masa F1 oficiālajā Youtube pēc-sacīkstes tiešraidē minēja, ka ja telemetrija apstiprinās, ka Maksis ir veicis break test, tad par to ir jāsoda smagi. Autošosejā par break test veikšanu pret konkurentu parasti smagi atraujas pa zobiem.
Tagad jaušams, ka Maksi sāk kritizēt arī citi F1 piloti.
Apsveicama ir viņa vēlme izcīnīt titulu par katru cenu, taču nezin vai "iešu pāri līķiem" ir labs risinājums.
Vienīgais kur viņam ir mega talants-stulbumā. Kamēr RB būs konkurētspējīga formula tikmēr viņš būs F1 virsotnē, bet kad RB nespēs konkurēt, tad viņš nebūs nekas vairāk kā vidusmēra pilots.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-09 18:16, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Par to situāciju viss jau tika skaisti izskaidrots - Tev arī liekas, ka Hamiltons visā tajā trasē nevarēja abraukt Verstapenu? Hamiltons nav muļķis un negribēja atdot DRS tāpēc pats arī ielidoja pakaļā Verstapenam, jo līdz pēdējam domāja (vai nedomāja) ka Verstapens paātrināsies.

Vienkāršī diezgan liels WTF notiek ar tiesnešu lēmumiem.
Tur nav nekāda WTF. Ja esi Verstapena fans vai Hamiltona nīdējs, tad grūti būt objektīvam.
Paskat, pat Marko ir atvainojies Hamiltonam par komentāru, kur izrādās Verstapens ir veicis break test! Un tas jau kaut ko nozīmē!!!
P.S. Gan bijušie, gan esošie F1 piloti atzīst, ka Verstapens ir pārkāpis robežu

  +1 [+] [-]

, 2021-12-09 18:42, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienīgais kur viņam ir mega talants-stulbumā. Kamēr RB būs konkurētspējīga formula tikmēr viņš būs F1 virsotnē, bet kad RB nespēs konkurēt, tad viņš nebūs nekas vairāk kā vidusmēra pilots.
Ir kāds pilots uz kuru tas nav attiecināms? Tā kas mums tie pasaules čempioni te ir....sāksim no titulētākā...Fetels tagad ir kkas vairāk kā vidusmēra pilots? Alonso cīnās par titulu? Kimi par ko cīnās? Par iekļūšanu punktos? Top pilots? Un tiem čaļiem kopā ir 7 tituli un tagad visi kā viens var kulties pa vidusdaļu. Jebkurš tur primāri ir atkarīgs no bolīda, jo talants zirgspēkus klāt nedod, aerodinamiku neuzlabo utt.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-09 18:44, pirms 3 gadiem
zata rakstīja: Jā, tur es Tev piekrītu. Arī par “pa muti dabūšanu” zemāka meroga sacīkstēs ir fakts.
Bet godīgi sakot, es Maksi vispār nevainoju. Katrs pilots cīnās ar visiem rīkiem un arī Hamiltons to ir darijis cūciski dažādos gados un dažādas situācijās.
Nu Šūmis savulaik gāja Kulthardam iedot tāfelē. Mūsdienās - izmetīs lūpu un ielika raudulīgu tvīti par netaisnību.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-09 18:52, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Ir kāds pilots uz kuru tas nav attiecināms? Tā kas mums tie pasaules čempioni te ir....sāksim no titulētākā...Fetels tagad ir kkas vairāk kā vidusmēra pilots? Alonso cīnās par titulu? Kimi par ko cīnās? Par iekļūšanu punktos? Top pilots? Un tiem čaļiem kopā ir 7 tituli un tagad visi kā viens var kulties pa vidusdaļu. Jebkurš tur primāri ir atkarīgs no bolīda, jo talants zirgspēkus klāt nedod, aerodinamiku neuzlabo utt.
Es jau n-tās reizes esmu rakstījis, ka F1 nav vāju pilotu, ja neskaita tos, kuri sev nopērk vietas komandās, bet viss atkarīgs no tā kādā komandā pilots ir, un cik tā komanda ir konkurētspējīga. Tas ir neapgāžams fakts.
Man vienīgi nāk smiekli par playthegame, kurš te cep F1 super talantus vienu pēc otra. Pat neskatoties, ka liela daļa no viņiem F1 jau sen vairs nebrauc.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-09 19:21, pirms 3 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: kad iemācīsies braukt, tad arī sodi izpaliks. Kamēr ar izpratni par gonku ir švaki, tikmēr būs soda kvītis viena pēc otras
izpratne par gonku??? kadam dolbajobam jabut, lai ta pateiktu

     [+] [-]

, 2021-12-09 19:42, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu Šūmis savulaik gāja Kulthardam iedot tāfelē. Mūsdienās - izmetīs lūpu un ielika raudulīgu tvīti par netaisnību.
Aga un kad DC iznāca pretī noraustījās, tāpat kā no Vilinēva un gāja sūdzēties pie Moslija aga varonis šumis

     [+] [-]

, 2021-12-09 19:43, pirms 3 gadiem
role rakstīja: Tur nav nekāda WTF. Ja esi Verstapena fans vai Hamiltona nīdējs, tad grūti būt objektīvam.
Paskat, pat Marko ir atvainojies Hamiltonam par komentāru, kur izrādās Verstapens ir veicis break test! Un tas jau kaut ko nozīmē!!!
P.S. Gan bijušie, gan esošie F1 piloti atzīst, ka Verstapens ir pārkāpis robežu
Nu Marko ļooti reti kādam atvainojās, šoreiz gan Maksims, gan komanda samelojās, šis uzspridžīja un aplauzās, nu progress, šoreiz vismaz atvainojās.

     [+] [-]

, 2021-12-09 20:57, pirms 3 gadiem
Pie katras aizstāvēšanas jau nevajadzētu braukt 2km rādiusā no trases, tad viss būs bumbās. Reāli ja Hamim nevajadzētu vairāk kā Maxim sadursmes būtu vairāk, tagad Hamis ļoti seko līdzi lai paliktu trasē.

     [+] [-]

, 2021-12-09 22:51, pirms 3 gadiem
Njaaa... Tiešām, te bazarējam par autosporta karali F1? 🤣 Jeb kaut kāds katoļu meiteņu saiets tiek apspriests. Kad Shumis ielika kam (Hilam vai Vilneevam) tur saanos pedejaa gonkaa, lai dabuutu chempi, viss chill. Makss pakjeera "Celjgala lociitaaju" uz izbriinu, psc, uzreiz mazais Verstapens tiek par kjeemu taisiits