Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:9, Did:0, useCase: 3

Fetels fantastiskā cīņā gūst uzvaru Malaizijas GP

Fetels fantastiskā cīņā gūst uzvaru Malaizijas GP
Sebastians Fetels braucēju priekšgalā
Foto: Scanpix/AFP

Šodien Malaizijā, Sepangas trasē, tika aizvadīts F1 sezonas otrais posms. Tajā par uzvarētāju kļuva pēdējo trīs gadu čempions Sebastians Fetels ar ''Red Bull'' formulu, bet otrais finišēja viņa komandas biedrs Marks Vēbers. Savukārt trešo un ceturto vietu izcīnīja abi ''Mercedes'' piloti - Lūiss Hamiltons un Niko Rosbergs. Neveiksmīgas sacīkstes izvērtās Fernando Alonso no ''Ferrari'' vienības, kurš izstājās jau otrā apļa sākumā.

Vakar lietainajā kvalifikācijā pārliecinoši ātrākais izrādījās „Red Bull” braucējs Sebastians Fetels, tādējādi vācietis sacīkstes sāka no pirmās starta vietas, bet blakus viņam startā atradās „Ferrari” pilots Felipe Masa. Tālāk sekoja Fernando Alonso un Luiss Hamiltons no „Mercedes” vienības, bet sezonas pirmā posma uzvarētājs Kimi Raikonens vakar piešķirtā soda dēļ startēja no 10. pozīcijas.

Malaizijas sacīkšu starts izvērtās notikumiem bagāts – Alonso startā tika garām Masam, taču otrajā līkumā sadūrās ar Fetela formulu un sabojāja priekšējā antispārna kreiso pusi. Par spīti sadursmei, Alonso turpināja braukt un pat tika garām Fetelam. Tikmēr spāņa manevrs bija patraucējis tieši aiz muguras braucošajam Masam, kurš atkrita vairākas pozīcijas zemāk, ko veiksmīgi izmantoja abi „Mercedes” piloti un Marks Vēbers. Pirmā apļa beigās Alonso nedevās boksos, kas izrādījās kļūdains lēmums – starta/finiša taisnē spānim garām Fetels, bet taisnes beigās spāņa formulai nokrita priekšējais antispārns, kā rezultātā 2012. gada vicečempions izstājās no sacīkstēm.

Piektā apļa beigās Fetels un Masa devās nomainīt mitrai trasei domātās riepas uz sausā laika riepām, bet brīdi vēlāk abu pilotu piemēram sekoja arī pārējie braucēji. Lai gan trase vēl dažviet bija mitra, tomēr ar sausā laika riepām varēja braukt ātrāk, un jau otrā aplī pēc pitstopa Fetels uzstādīja sacīkšu ātrāko apļa laiku. Pēc aizvadītajiem pirmajiem boksa apmeklējumiem līderis bija Vēbers, bet aiz viņa atrādās Fetels. Tālāk sekoja abi „Mercedes” piloti – Hamiltons un Rosbergs, bet aiz viņiem Batons, Hulkenbergs un Masa.

Nākamajos desmit apļus būtiskas izmaiņas vadošo sešu pilotu izkārtojumā nenotika, bet 21. aplī piloti sāka doties boksos otro reizi. Veiksmīgs otrais boksu apmeklējums izvērtās Masam, kurš tika garām Hulkenbergam un pacēlās uz sesto vietu, bet pārējie vadošie piloti saglabāja savas iepriekšējās pozīcijas. Pēc otrajiem pitstopiem Fetels un Hamiltons sāka tuvoties līderim Vēberam, taču nākamo 10 apļu laikā pie reāliem apdzīšanas manevriem netika.

30. apļa beigās no trešās vietas boksos iebrauca Hamiltons, bet divus apļus vēlāk pēc jaunām riepām devās arī Vēbers un Rosbergs. Tikmēr Fetels veica vēl vienu apli un boksos devās kā pēdējais no vadošā četrinieka. Tieši tajā aplī Hamiltons uzstādīja sacīkšu ātrāko apli un tika garām Fetelam, paceļoties uz otro vietu. Vēbers tikmēr saglabāja pirmo vietu, bet ceturtais bija Rosbergs. Dažus apļus vēlāk boksos devās Batons, kuram bija labas iespējas pacīnīties par goda pjedestālu, tomēr viens no „McLaren” mehāniķiem līdz galam nepieskrūvēja priekšējo labo riteni, kā rezultātā brits cīņa par punktiem bija beigusies.

Sākoties ceturtajiem boksa apmeklējumiem, Fetels ar Rosbergu no vadošā četrinieka boksos devās kā pirmie, bet apli vēlāk sekoja Vēbers ar Hamiltonu. Rosbergs uz boksu rēķina tika garām Hamiltonam, bet Fetels brīnumaini bija atspēlējis četru sekunžu deficītu un atradās Vēberam tieši aiz muguras. Jau tajā pašā aplī Fetels mēģināja agresīvi uzbrukt Vēberam, kas deva panākumus - pēc cīņas vairākās taisnēs un līkumos vācietis tika garām savam komandas biedram un līdz finišam tikai nostiprināja savu pārsvaru līdz četrām sekundēm.

Tikmēr Hamiltons centās atgūt pēdējo pitstopu laikā zaudēto trešo vietu, ko arī izdevās izdarīt. Lai gan Rosbergs vēlējās turpināt cīņu par pjedestālu, tomēr komandas vadītājs Ross Brauns ar radio starpniecību nodeva vācietim pavēli, lai lieki neriskē un turpina braukt aiz Hamiltona.

Dažus apļus pirms sacīkšu beigām Masa vēl tika garām piektajā vietā esošajam Grožānam, taču tas arī bija viss - ''Red Bull'' pirmā dubultuzvara šosezon, bet Fetelam 27. uzvara viņa F1 braucēja karjerā.

Malaizijas F1 ''Grand Prix'' rezultāti (2. posms)

VietaBraucējsKomandaLaiks
1.VettelRed Bull-Renault1:45.520
2.WebberRed Bull-Renault+ 4.298
3.HamiltonMercedes+ 12.1
4.RosbergMercedes+ 12.640
5.MassaFerrari+ 25.6
6.GrosjeanLotus-Renault+ 35.5
7.RaikkonenLotus-Renault+ 48.4
8.HulkenbergSauber-Ferrari+ 53.0
9.PerezMcLaren-Mercedes+ 72.3
10.VergneToro Rosso-Ferrari+ 87.1
11.BottasWilliams-Renault+ 88.6
12.GutierrezSauber-Ferrari+ 1 lap
13.BianchiMarussia-Cosworth+ 1 lap
14.PicCaterham-Renault+ 1 lap
15.van der GardeCaterham-Renault+ 1 lap
16.ChiltonMarussia-Cosworth+ 2 laps

Izstājās

BraucējsKomanda
ButtonMcLaren-Mercedes
RicciardoToro Rosso-Ferrari
MaldonadoWilliams-Renault
SutilForce India-Mercedes
Di RestaForce India-Mercedes
AlonsoFerrari

Braucēju kopvērtējums

VietaBraucējsPunkti
1.Vettel40
2.Raikkonen31
3.Webber26
4.Hamilton25
5.Massa22
6.Alonso18
7.Rosberg12
8.Grosjean9
9.Sutil6
10.Di Resta4
11.Hulkenberg4
12.Button2
13.Perez2
14.Vergne1

Komandu kopvērtējums

VietaKomandaPunkti
1.Red Bull-Renault66
2.Lotus-Renault40
3.Ferrari40
4.Mercedes37
5.Force India-Mercedes10
6.McLaren-Mercedes4
7.Sauber-Ferrari4
8.Toro Rosso-Ferrari1

  +2 [+] [-]

, 2013-03-24 12:07, pirms 12 gadiem
Tas intervētājs baigi labs, vēl kādu šādu sacīksti un varēsim redzēt kā tur augšā Marks ar Vettel kauj nost viens otru

  -1 [+] [-]

, 2013-03-24 12:09, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Horneram un Braunam būs ko skaidroties ar saviem pilotiem.
Ja Fettela gadījumāvar smagi sadot pa ausīm par viņa kārtējiem puišela izteicieniem tad nedomāju, ka ir ko pārmest par cīņu ar Vēberu. Tā bija skaista un skatāma. Bet var saprast arī Hornera sašutumu, vienreiz jau Fettels šādā situācija visu sa....
Bet Mercedes gadījumā vairāk laikam taisnība bija Niko, ja Hamiltons nedrīkst braukt ātrāk lai taupītu degvielu, tad KK interesēs varēja palaist Niko lai šis pacīnās ar Red Bull.
Pacīnās ar Red Bull ? Viņi bija priekšā 9-10 sekundes. Tas drīzāk būtu no sērijas kā būtu, ja būtu ... Bija acīmredzami tas, ka Red Bull pēkšņi divos apļos nesapistu savas riepas tik daudz, ka Niko varētu pēkšņi pabraukt 2-3 sekundes aplī ātrāk.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-24 12:09, pirms 12 gadiem
Mārtiņš Rode rakstīja: Aklie F1 ''fani''.
Jā, nu eksperts te kaut kāds uzradies! Visi, kas nepiekritīs tev sanāk, ka ir kā lohi bezmazvai! Labāk pats atver actiņas un neizstāv kaut kādu Vettelu. Vispār nesaprotu kā jūs varat viņu paciest, savu pirkstu, lai iebāž vienā vietā!

Par Kimi! GO!

  +5 [+] [-]

, 2013-03-24 12:09, pirms 12 gadiem
Perfekts (ja neņem vērā,ka tur Hamiltona vietā vajadzēja būt Rosbergam) podests.
Spriedze starp Veberu un Fetelu pamatīga, bet tas tikai uz progresu.

  +7 [+] [-]

, 2013-03-24 12:09, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: BBC.
Rosberga jautājums bija nevis vai viņš drīkst apdzīt, bet vai komanda nevar likt Hamim viņu palaist.
Nu vispār, Rosbergam gan inženieris, gan vēlāk pieslēdzoties Braunam, skaidroja, kāpēc nevajag apdzīt. Rosbergs teica, varu braukt ātrāk par Hamiltonu, viņš amni kavē. Ross Brauns atbildēja, Hamiltons arī var braukt ātrāk , taču viņs brauc tik ātri cik liekam.
Vēlāk Rosbergs teica, Hamiltons brauc pārāk lēnu!
UN Brauns atbildēja: "Niko, nepietuvojies viņam pārak tuvu, mums jātaupa mašīnu, aizmugurē neviena nav konkurenta, mēs neko neiegūsim!"
Vēlies teikt, ka tas nebija mājiens neapdzīt ?

  +4 [+] [-]

, 2013-03-24 12:10, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Viņš tak vēl pēc tam visu nākamos apļus garajā taisnē apdzina Hami, bet līkumā Hamis atleca atpakaļ.
Nav jau tā, ka F1 varētu apdzīt katrā līkumā.
Vismaz nākamajā aplī pēc Brauna ''negative, negative'' Rosbergs Hami pirmajā taisnē apdzina, bet Hamis atguva pozīciju nākamajā DRS zonā.
Es Tev vēlāk iekopēšu apļu laikus kur viņi vēl cīnījās, un kad Rosbergam pateica, lai paliek aizmugurē, ok? Pēdējā aplī Rosbergs varēja pat netīšām apdzīt Hami. Brauca kā iesildīšanās aplī. Kad Brauns teica, ka Hami nevar dzīt, jo viņš arī var pabraukt ātrāk, bet komanda likusi braukt šādā tempā, viss man vēl likās ok. Bet kad bija info jau par degvielas trūkumu, tad man likās muļķīga šī "turēšana", jo tas nozīmēja, ka Hamiltons ātrāk pabraukt nevar - jātaupa degviela.

  +6 [+] [-]

, 2013-03-24 12:10, pirms 12 gadiem
rainmaker rakstīja: Klau kā tur ir...Fettels apdzina Marku taisnē bet šķērsojot balto līniju..pērn viens par to dabija izbraukšanu caur boksiem.Bet šoreiz it kā nekas?
Nedrīkst braukt uz baltās līnijas izbraucot no boksiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-24 12:12, pirms 12 gadiem
MaigaisS rakstīja: Kursh to saka? Jaa jaa, tas ir izcilais latvietis
Izcilais latgalietis! Kopš Šūmahera aiziešanas nav kam just līdzi, patīk kā brauc Rosbergs un Raikonens.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-24 12:12, pirms 12 gadiem
Karseejs rakstīja: Jā, nu eksperts te kaut kāds uzradies! Visi, kas nepiekritīs tev sanāk, ka ir kā lohi bezmazvai! Labāk pats atver actiņas un neizstāv kaut kādu Vettelu. Vispār nesaprotu kā jūs varat viņu paciest, savu pirkstu, lai iebāž vienā vietā!

Par Kimi! GO!
Es neesmu eksperts, bet F1 esmu ļoti izglītots, padziļināti. Lasu un sekoju visiem notikumiem daudz sīkāk nekā svētdienas F1 fani. Starp citu, arī atbalstu visvairāk Kimi un Fetels nav man pat starp top5 favorītiem. Es vienkārši neaptveru visu to negatīvismu pret viņu, pat šādos gadījumos. Daudzi saka pilnīgi pretējo tam, kas notika. Un viss tikai tāpēc, ka Fetelam agrāk bija daudz pārāka formula, ar kuru viņš uzvarēja.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-24 12:12, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Zēl arī Batona, kurš tizla mehāniķa dēļ zaudēja savu vietu.
Jā, viņam laikam bija nu ļoti reālas iespējas pieteikt savu vietu uz pjedestāla. tas bija pilnīgs murgs priekš viņs. Force India laikam ar sāks domāt kas jāmaina ar riteņu skrūvēšanu

  +2 [+] [-]

, 2013-03-24 12:13, pirms 12 gadiem
TheChosenOne rakstīja: Pacīnās ar Red Bull ? Viņi bija priekšā 9-10 sekundes. Tas drīzāk būtu no sērijas kā būtu, ja būtu ... Bija acīmredzami tas, ka Red Bull pēkšņi divos apļos nesapistu savas riepas tik daudz, ka Niko varētu pēkšņi pabraukt 2-3 sekundes aplī ātrāk.
Tajā laikā jau protams bija pa vēlu, bet Braunam vajadzēja apdomāt šādu gājienu vēl pirms pēdēja pitstopa, kad Fettels vēl nebija ticis garām Hamim, bet bija skaidrs, ka viņš aātrāk vai vēlāk viņam tiks garām. Vajadzēja Hamim palaist garām Niko lai viņš dzenas pakaļ Fettelam.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-24 12:14, pirms 12 gadiem
Kāda tur cīņa! Abiem Red Bull pateica, lai pietaupa riepas, lai līdz sacīkstes beigām noturētu meršus aizmugurē. Tikai Fetels izdomāja, ka abi braucēji ir vienlīdzīgi, bet viņš vienlīdzīgāks, tur arī tās 4 sekundes "brīnumaini" izgaisa.
Kāpēc Rosbergam neļāva uzbrukt Hamim, tomēr nesapratu īsti...
Mieļpilna gonka kopumā.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-24 12:14, pirms 12 gadiem
Pilnigi piekast komandas paveles. To sodien pieradija abi vacieshi. Ko tas Marks tur raud, Fetels vnk ir atraks, Rosbergam vajadzeja apdzit Hami - sezonas sakums, lai puisi cinas ka vien maak. Vismaz kkada intriga, ferrari ir vieniga komanda kas saja zina iesukaaaaaa!!! Ko klauns Alonso bija izdomajis, vispar nav skaidrs.

     [+] [-]

, 2013-03-24 12:14, pirms 12 gadiem
MarkPrice rakstīja: Labi sīkās meitenes,kamēr jūs maksājat par RTL un VSB.
Tikmēr 15:00 pa igauniju noskatīšos bez maksas .ha ha ha ha.
Viasat vergi!
Ta jau tu arī LNT un TV3 neskaties.... tie jau arī VIASAT kanāli.

     [+] [-]

, 2013-03-24 12:15, pirms 12 gadiem
Mārtiņš Rode rakstīja: Es Tev vēlāk iekopēšu apļu laikus kur viņi vēl cīnījās, un kad Rosbergam pateica, lai paliek aizmugurē, ok? Pēdējā aplī Rosbergs varēja pat netīšām apdzīt Hami. Brauca kā iesildīšanās aplī. Kad Brauns teica, ka Hami nevar dzīt, jo viņš arī var pabraukt ātrāk, bet komanda likusi braukt šādā tempā, viss man vēl likās ok. Bet kad bija info jau par degvielas trūkumu, tad man likās muļķīga šī "turēšana", jo tas nozīmēja, ka Hamiltons ātrāk pabraukt nevar - jātaupa degviela.
Labi, liecies tak mierā, katrs uz to var skatīties pa savam.

  +6 [+] [-]

, 2013-03-24 12:16, pirms 12 gadiem
Godīgi sakot, šobrīd Rosberga vietā kādam iekrāmētu - visdrīzāk Rosam Bronam.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-24 12:16, pirms 12 gadiem
Mazliet jau ir žēl Vebers, bet viņš zināja uz ko parakstās slēdzot jaunu līgumu ar RB.
Nav jau pirmo sezonu F1 apritē.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-24 12:16, pirms 12 gadiem
fire rakstīja: Nu vispār, Rosbergam gan inženieris, gan vēlāk pieslēdzoties Braunam, skaidroja, kāpēc nevajag apdzīt. Rosbergs teica, varu braukt ātrāk par Hamiltonu, viņš amni kavē. Ross Brauns atbildēja, Hamiltons arī var braukt ātrāk , taču viņs brauc tik ātri cik liekam.
Vēlāk Rosbergs teica, Hamiltons brauc pārāk lēnu!
UN Brauns atbildēja: "Niko, nepietuvojies viņam pārak tuvu, mums jātaupa mašīnu, aizmugurē neviena nav konkurenta, mēs neko neiegūsim!"
Vēlies teikt, ka tas nebija mājiens neapdzīt ?
Varbūt mājiens neiesaistīties liekā cīņā? jo tajā laikā tiešām vairs nebija ko iegūt.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-24 12:16, pirms 12 gadiem
Mārtiņš Rode rakstīja: Ak Dievs, kā var bīdīt šīs slimās sazvērestības teorijas? Neaizmirsīsim, ka visu sacīksti viņi taupīja riepas un brauca "vilcieniņā", tik līdz bija jāsāk spiest, Fetels aizgāja prom. Tu paskaties, kāda spiedze šobrīd valda tur visur, nekāda teātra tur nav. Tāpat tajā brīdi, kur tika iegūts tas pārsvars, izpēti, kādas taktikas, riepas un pitstopi tika veikti abiem braucējiem.
Nu vispār pirms pitsopa, Webers bija ātrāks par savu komandas biedru, un tā pat vien braucējas ar vieglāku mašīnu, svaigākām riepām nesāks braukt sekundi lēnāk, ja ar nobrauktam riepām brauca ātrak, tāpat pitstopos iebrauca apli ātrak kā lika komanda, jo tad ja uzkavētos vēl apli, tad Fettels būtu priekšā uzreiz. Skatos gana labas translājas, apļa laikus redzu katram aplim, katram braucējam, stratēģijas arī. Katrā ziņā gan Red Bull, gan Mersedas nerīkojās labi.

     [+] [-]

, 2013-03-24 12:16, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Labi, liecies tak mierā, katrs uz to var skatīties pa savam.
Viss ok, es esmu daudz tavus komentārus lasījis un tie pārsvarā ir vieni no sakarīgākajiem par F1 šeit. Paldies Tev par to. Parasti te neatbildu, bet šodien nenoturējos. Katrā ziņā prieks, ka Merši sāk konkurēt, abi piloti tur pietiekami labi tagad simpatizē un ceru, ka viņiem arī turpmāk tik labi veiksies.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-24 12:16, pirms 12 gadiem
MarkPrice rakstīja: Tev klaun neko nejautāju sk.
ej pildi mājas darbus lielais skatītāj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-24 12:17, pirms 12 gadiem
fire rakstīja: Nu vispār pirms pitsopa, Webers bija ātrāks par savu komandas biedru, un tā pat vien braucējas ar vieglāku mašīnu, svaigākām riepām nesāks braukt sekundi lēnāk, ja ar nobrauktam riepām brauca ātrak, tāpat pitstopos iebrauca apli ātrak kā lika komanda, jo tad ja uzkavētos vēl apli, tad Fettels būtu priekšā uzreiz. Skatos gana labas translājas, apļa laikus redzu katram aplim, katram braucējam, stratēģijas arī. Katrā ziņā gan Red Bull, gan Mersedas nerīkojās labi.
Pilnīgi Tev piekrītu, Red Bull nerīkojās labi, jo centās likt Fetelam neapdzīt Wēberu, kam viņš nepakļāvās Pie tā arī paliekam.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-24 12:18, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Varbūt mājiens neiesaistīties liekā cīņā? jo tajā laikā tiešām vairs nebija ko iegūt.
Hm, vispār jau par treši vietu dod kausu, un punkti arī krietni vairāk, kas var atsaukties sezonas nobeiguma vietu sadalē.

     [+] [-]

, 2013-03-24 12:18, pirms 12 gadiem
Mārtiņš Rode rakstīja: Pilnīgi Tev piekrītu, Red Bull nerīkojās labi, jo centās likt Fetelam neapdzīt Wēberu, kam viņš nepakļāvās Pie tā arī paliekam.
Atvaino, bet tev ir smagas loģiskās spriestspējas problēmas. Pie tā arī paliekam.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-24 12:18, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Varbūt mājiens neiesaistīties liekā cīņā? jo tajā laikā tiešām vairs nebija ko iegūt.
Tur vispār nekāda cīņa nebiūtu bijusi. Rosbergs bija par pusotru sekundi ātrāks!

  +2 [+] [-]

, 2013-03-24 12:21, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Zēl arī Batona, kurš tizla mehāniķa dēļ zaudēja savu vietu.
Tizls mehāniķis? Būtu labāk paskatījies, kā šis "tizlais" mehāniķis palīdzēja Mclaren komandai veikt ~2.5 sekunžu pit-stopus. Skatos pa Sky Sports, bet tur vēl pagaidām nav aprunāta šī tēma, tāpēc es nezinu, bet parasti šajos gadījumos ir vainīga tehnika ne gluži pats mehāniķis. Varbūt tu esi dzirdējis ko vairāk...? Varbūt vainīgs tomēr bija mehāniķis? Bet šitā pateikt ir vienkārši 'immature', cilvēki var kļūdīties.

     [+] [-]

, 2013-03-24 12:21, pirms 12 gadiem
xZ rakstīja: Tur vispār nekāda cīņa nebiūtu bijusi. Rosbergs bija par pusotru sekundi ātrāks!
Skatijos sacensību pa ROSSIJA 2, un tur komentators labi pateica-Mersedes nepirka zvaigzni,lai to turētu viduvējībai aiz muguras.
Ciniski, bet tāda ir F1 politika visās komandās.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-24 12:22, pirms 12 gadiem
Godigi sakot pats sakums jau bija izgasanas,Ferrari aizmirsa Alonso pateikt ka antisparns jamaina!!! Biju par Veberu,Fetels gan ir kretins un iedomigs puslis...Nu Vebers visu saciksti bija labaks,bet te peksni sakas pavelu dosana...Fui...Un Ross Brauns ari tapat,Rosbergs bija atraks,bet redziet Hamiltonam degvielas neesot u.t.t. No malas jau bija ok,cinas bija intresantas,bet kad vadiba ar savam austinam sak jaukties pa vidu,tad tas bija pretigi...

  +4 [+] [-]

, 2013-03-24 12:22, pirms 12 gadiem
TheChosenOne rakstīja: Tizls mehāniķis? Būtu labāk paskatījies, kā šis "tizlais" mehāniķis palīdzēja Mclaren komandai veikt ~2.5 sekunžu pit-stopus. Skatos pa Sky Sports, bet tur vēl pagaidām nav aprunāta šī tēma, tāpēc es nezinu, bet parasti šajos gadījumos ir vainīga tehnika ne gluži pats mehāniķis. Varbūt tu esi dzirdējis ko vairāk...? Varbūt vainīgs tomēr bija mehāniķis? Bet šitā pateikt ir vienkārši 'immature', cilvēki var kļūdīties.
Man jau likās,ka par ātru nostrādāja tas,kurš priekšā plāksnīti vicina, jo mehāniķis vel nebija pabeidzis savu darbu.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-24 12:23, pirms 12 gadiem
Par ko te cepiens? Komanda teica, lai katrs saglabā savu pozīciju. Vetels to nedarīja, un par to jau ir izteicis atvainošanos Vēberam! Chill!

  +2 [+] [-]

, 2013-03-24 12:23, pirms 12 gadiem
playthegame rakstīja: Horneram un Braunam būs ko skaidroties ar saviem pilotiem.
Ja Fettela gadījumāvar smagi sadot pa ausīm par viņa kārtējiem puišela izteicieniem tad nedomāju, ka ir ko pārmest par cīņu ar Vēberu. Tā bija skaista un skatāma. Bet var saprast arī Hornera sašutumu, vienreiz jau Fettels šādā situācija visu sa....
Bet Mercedes gadījumā vairāk laikam taisnība bija Niko, ja Hamiltons nedrīkst braukt ātrāk lai taupītu degvielu, tad KK interesēs varēja palaist Niko lai šis pacīnās ar Red Bull.
Kāda pacīnīšanās ar RB, kuri bija 10 sekundes priekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-24 12:24, pirms 12 gadiem
Fetels nupat ir atvainojies Vēberam. Bet 25 punkti ta kabatā