Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3031, Did:0, useCase: 3

Teksta tiešraide: Latvija - ASV 3:6 (Mačs noslēdzies!)

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Teksta tiešraide: Latvija - ASV 3:6 (Mačs noslēdzies!)
Foto: lhf.lv

Latvijas hokeja valstsvienībā šodien aizvadīs pasaules čempionāta regulārā turnīra noslēdzošo spēli, tiekoties ar ASV izlasi un cīnoties par trim punktiem, kas saglabātu izredzes uz iekļūšanu ceturtdaļfinālā.

60' Mačs noslēdzies! Tāpat kā čempionāts Latvijas izlasei, kas acīmredzot ierindosies devītajā vietā.

59:15 amarikāņi netrāpa ripu tukšos vārtos, taču vārtu guvums tiek skaitīs , jo pirms tam bija noteikumu pārkāpums - 3:6

59' Verenskis grūž Batņu un saņem 2 minūtes.

59' No vairākuma realizācijas nekas prātīgs nesanāk, spēlējam 6 pret 5.

57' Latvija tiek pie vairākuma. Pirms tā izspēles 30 sekunžu pārtraukums, bet Gudļevkis vēl mainīts netiek. Tas notiek pēc uzvarētā iemetiena.

55' Latvija netiek pie metienu iespējām, arī nostiprināties sāncenšu zonā, lai laistu laukumā sesto spēlētāju, pagaidām nesanāk.

52' Vairākums arī šoreiz paliek neizmantots, bet Latvija turpina spēlēt aktīvi.

48:46 amerikāņi iemet vēlreiz - Latvijas kļūdu izmanto Koufīlds, panākot 5:3. Tūlīt pat saķeršanas starp Laviņu un Heisu, un vēl pēc mirkļa divas minūtes nopelna Pinto. Latvijai vairākums.

VĀĀĀRTI!!! 3:4! Latvija ir atpakaļ! Vien 16 sekundes vēlāk ar metienu no zilās vārtus gūst Mamčics un vairs tikai viena precīza metiena deficīts!

44:44 VĀĀĀRTI! 2:4! Tralmaks raida vārtos Lindgrena atsisto ripu.

4:15' Periods sākas dramatiski - 1:4 Tieši pretī Gudļevskim neviena nepiesegts ripu saņem Boldijs un ar asi metienu raida to vārtos.

41' Sākusies trešā trešdaļa!

40' noslēdzies otrais periods! Trešdaļas beigās ASV pretuzbrukums, bet ar aizsargu un Gudļevska pūlēm bīstamību izdodas novērst - pārtraukums.

37' Lieliskā iespēja samazināt rezultāta starpību netiek izmantota.

35' Mazākums izturēts un tūlīt pat seko pārkāpums no ASV spēlētāja puses. Noraidīt pat divi spēlētāji, bet tiesneši vēl skatās, vai Zīgress nav pelnījis ko vairāk. Pēc video skatīšanas papildus sankcijas neseko, bet divas minūtes spēlēsim pret trim.

33' Vairākumā metieni bija, bija arī ASV pretuzbrukums, bet rezultāts gan nemainījās. Drīz vien pie mazākuma tiek Latvija - 2 minūtes Komulam.

31' Latvija ar aktīvo spēli liek pārkāpt noteikumus un tiek pie vairākuma.

28' Kā nepaveicas Latvijai! Ro. Bukarts pārspēj Lindgrenu, ripa atsitas pret vārtu stabu, slīd pa līniju, atsitas arī pret otru un vārtos tomēr nenonāk... Rezultāts joprojām 1:3.

23:35 VĀĀĀŖTI! 1:3! Latvijai pretuzbrukums, Krastenbergs neko daudz neizgudro un no zonas vidus aizsarga aizsegā šauj pa vārtiem, pārspējot Lindgrenu. Rezultatīva piespēle arī Gudļevskim.

23:34 ASV arī ātri vairākumu izmanto - 0:3

23' Tiesneši atkal atstāj Latviju mazākumā , šoreiz noraidījumu saskatot Cibuļska darbībās ar nūju.

21' Sācies otrais periods!

Pirmā trešdaļa noslēgusies. Perioda beigās Latvija daudz spēlēja sāncenšu zonā, arī apdraudēja vārtus, tomēr iemest savus pirmos nespēja.

20' Latvijai pirmais vairākums - Verenskim muļķīgs pārkāpums uzbrukuma zonā. Amerikāni taisa klaunādi iemetienu laikā un galu galā viss beidzas ar... 2 minūtēm Daugaviņam...

13:20 ASV iemet otro reizi Noguļam aizsarga Verenska pieslēgšanos, kurš meistarīgi nogulda Gudļevkis un ar neērto nūjas pusi met ripu vārtos - 0:2.

13' Lieliska iespēja dubultot savas komandas pārsvaru Gudro, bet Gudļevskis glābj komandu pēc metiena no tuvas distances.

11' Mūsējie aizstāv Gudļevski, seko pagrūstīšanās, kas beidzas ar abpusējo noraidījumu. Spēlējam 4 pret 4.

10' Mazākums izturēts. ASV uzbruka daudz, bet arī Latvijai radās iespēja uz pretuzbrukumu, kas gan beidzās bez metiena.

8' Latvijai pirmais mazākums - pēc paša kļūdas noteikumus pārkāpj Ri. Bukarts

2:42 Amerikāņi iestum ripu vārtos gandrīz vai kopā ar visu Gudļevski, bet tiesneši pēc Latvijas treneru pieprasījuma momentu vēl skata. Vārtu guvums netiek ieskaitīts! Drīz vien pirmie momenti arī mūsējiem.

1:23' ASV atklāj rezultātu... Neprecīza piespēle pie uzbrukuma zonas zilās līnijas beidzas ar pārtvertu ripu, amerikāņu pretuzbrukumu un ļoti precīzu Tkačuka metienu.

1'Spēle sākusies!

Latvija - ASV 3:6 (0:2, 1:1, 2:3)
Vārti: 1:23' Tkačuks (Koufīlds) 0:1, 13:20 Verenskis (Koufīlds, Pinto) 0:2, 22:34 Koufīlds (Boldijs) 0:3, 23:34 Krastenbergs (Tralmaks, Gudļevskis) 1:3, 40:15 Boldijs (Verenskis, Džonss) 1:4, 44:44 Tralmaks (Zīle, Laviņš) 2:4, 45:00 Mamčics (Daugaviņš) 3:4, 48:46 Koufīlds (Pinto) 3:5, 59:15 Farebī 3:6
Metieni: 30:43
Soda minūtes: 12:14
Vārtos: Kristers Gudļevskis - Čārlijs Lindgrens
Tiesneši: Rikū Branders. Mikaels Holms

• Latvija ceturtdaļfinālā spēlējusi piecas reizes – 2000., 2004., 2009., 2018. gadā un pērn, kad izdevās izcīnīt vēsturiskās bronzas medaļas. Toreiz ceturtdaļfināls tika nodrošināts, grupas pēdējā spēlē pieveicot Šveici.

• Latvija turnīra sāka ar divu punktu paņemšanu pret Poliju un Franciju, lai gan vismaz vienā no šīm spēlēm pilnīgi noteikti varēja cerēt uz visiem trim. Zināmā mērā tieši čempionāta sākumā izsētais nosaka šodienas mača likmi - lai saglabātu cerības uz ceturtdaļfinālu, nepieciešama uzvara pamatlaikā.

• Amerikāņi pieveikuši Vāciju (6:1), Franciju (5:0), Poliju (4:1) un Kazahstānu (10:1), bet zaudējuši Zviedrijai (2:5) un Slovākijai (4:5 pagarinājumā).

B grupa

VKomandaSUUPZPZVārtiP
1.Zviedrija6600029:818
2.ASV6401131:1313
3.Vācija6400228:2112
4.Slovākija6311125:1712
5.Latvija6130216:239
6.Kazahstāna7200512:316
7.Francija6101410:204
8.Polija7001611:291

Latvijas izlases kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez.
11.05.17.20Polija – Latvija4:5 P
12.05.17.20Latvija – Francija3:2 P
14.05.17.20Kazahstāna – Latvija0:2
15.05.17.20Vācija – Latvija8:1
18.05.13.20Latvija – Zviedrija2:7
19.05.21.20Slovākija – Latvija2:3 PM
21.05.17.20Latvija – ASV

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
KSENUKAI prognožu spēle
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS
Vēro PČ hokejā tiešraides iepirkšanās centrā OLIMPIA

Rit otrais periods!

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:07, pirms gada
Tiešraide šeit - https://www.hokejatv.com/hokeja-tie...

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:08, pirms gada
Kāpēc Gudļevskis vārtos? Vajadzēja Ivaru Zvirgzdiņu likt vārtos, ja tur var tik daudz svara zaudēt

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 17:18, pirms gada
..vasiļjevs atkal vemstās...cik Masaļskis un Ābols adekvāti runāja ari par pretinieku...šitie ir pilnīgi nulles komentēšanā...

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:20, pirms gada
Gudis saplosīs amīšus gabalos !!! Bet šodien viņš zaudēs tikai 5kg !

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:23, pirms gada
Komuls.

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:24, pirms gada
pārspēs KAZ rekordu

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:24, pirms gada
Kāpēc vārtos ir Kristers? Es visu saprotu džeks izvilka pret Slovākiju, bet viņš nav burvis... Un jā, kad Elvis nākošgad pateiks ka nebrauks jo jāgatavojas nākamajai sezonai neņaudiet, acīmredzami ka izlasei Elvi baigi nevajag.

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:25, pirms gada
cloud rakstīja: Komuls.
Kāpēc ne Gudļevskis?

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:25, pirms gada
kādi 12 goli Gudija vārtos. Galvenais, ka tiek pildīts Vilkoita uzstādījums - neieliast primajās minūtēs

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:26, pirms gada
Kad sapņojam, šoreiz aizveram acis.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 17:26, pirms gada
Gudis nav vainīgs! Pie visa ir vainīgs Elvis !!!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:26, pirms gada
Te būs smaga SAGRĀVE !

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:26, pirms gada
viss paldies par uzmanību , 9.vieta čempī ir kabatā

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:26, pirms gada
ūs 10 vai nē?

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:26, pirms gada
2:0 mazāk kā 3 minūtēs... ar to arī viss ir beidzies...

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:26, pirms gada
Snole rakstīja: ūs 10 vai nē?
8

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:27, pirms gada
ej dillēs rakstīja: Gudis nav vainīgs! Pie visa ir vainīgs Elvis !!!
Jā šitos metienus Amerikāņi vienkārši met garām Kristeram. Sarežģīti noķert kad met garām tev

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:27, pirms gada
Vainīgs ir Merzļikins !

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:28, pirms gada
...garie Mamcičs un Ābols...tukša vieta vārtu priekšā...

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:28, pirms gada
Būs 10 vai nē?

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:29, pirms gada
Kāpēc Elvis ir uz soliņa ? Viņu jādzen prom uz ģērbtuvēm !

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:29, pirms gada
Snole rakstīja: Būs 10 vai nē?
Atkarīgs no tā pie cik vārtiem amīši nomierināsies un sāks atslidot ...

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:29, pirms gada
ko te kāds sapņo???par uzvaru.....

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:29, pirms gada
ej dillēs rakstīja: Kāpēc Elvis ir uz soliņa ? Viņu jādzen prom uz ģērbtuvēm !
Viņam ir GlītāSeja - tamdēļ viņš uz soliņa staro

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:30, pirms gada
YEssss neieskaitīja!!!! Tagad točna uzvarēsim

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:30, pirms gada
Merzļikins uz soliņa jāmaina pret Vītolu ! Tad Gudļevskis vairs neko neielaižas!

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:31, pirms gada
1:12, aptuveni tā

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:31, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Viņam ir GlītāSeja - tamdēļ viņš uz soliņa staro
Varbūt Elvis ir tik labs uz soliņa ka negribas laist laukumā tāpat kā Gudļevskis pagājšgad. Ļoti labi motivē spēlētājus uzreiz labāk spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:32, pirms gada
SniegaviirsX rakstīja: Vismaz Gudim bij laiks tagad samitrinaaties!!! Svariigi
Domā, ka nebūtu nocieties līdz pārtraukumam?

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:33, pirms gada
Runas jau bij skaistas pirms spēles, bet nu te ož pēc lieliem sūdiem Ja nu vienīgi tagad šitie mistiksi neieskaitītie otrie vārti kkā piebremzēs amīšus un mūsējos sapurinās, bet nu meiterības atšķirība tomēr baigi uzkrītošā - kamēr mums šķības piespēles un metieni nekurienē, amīši pie iespējas metīs devenēs. Labi, slovāki meta daudz, bet nu augstas kvalitātes metieni tur bija ļoti maz, šitie ar garantiju varu teikt, ka metīs precīzāk.

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:33, pirms gada
Es tā nesapratu,kuram tos 3 punktus vairāk vajag!?

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:34, pirms gada
Loģiski, ka mūsu un ASV vārtsargi ir vainīgi. Elvis arī labais, pirmo vārtu laikā vēl sēž uz soliņa un nevar nosargāt vārtus!
ASV vārtsargi vēl telepātiki smagi ietekmē mūsējos vārtsargus. Kur skatās tiesneši?! Laukuma spēlētāji spēlē ideāli abās komandās.

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:34, pirms gada
terex rakstīja: Es tā nesapratu,kuram tos 3 punktus vairāk vajag!?
Amīšiem vajag lai izcīnītu 2ro vietu !

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:35, pirms gada
Irbe atkal nofeilojis ar vārtsargu izvēli

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:35, pirms gada
neputns rakstīja: Runas jau bij skaistas pirms spēles, bet nu te ož pēc lieliem sūdiem Ja nu vienīgi tagad šitie mistiksi neieskaitītie otrie vārti kkā piebremzēs amīšus un mūsējos sapurinās, bet nu meiterības atšķirība tomēr baigi uzkrītošā - kamēr mums šķības piespēles un metieni nekurienē, amīši pie iespējas metīs devenēs. Labi, slovāki meta daudz, bet nu augstas kvalitātes metieni tur bija ļoti maz, šitie ar garantiju varu teikt, ka metīs precīzāk.
Daudzi atteicās ieskatīties patiesībai acīs ,,,

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:39, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Daudzi atteicās ieskatīties patiesībai acīs ,,,
PIlnīgi neko nemēģinot atņemt no Guda superīgās uzvaras aizvakar, bet nu man tomēr gribas teikt, ka tas, ka pusspēli krampī sarautu pusdzīvu vārtsargu slovāki spēja pārspēt tikai vienu reizi, vairāk pasaka par slovāku metienu kvalitāti kā ko citu.

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:40, pirms gada
Ja tā padomā, tad uzvara papildlaikā būtu daudz sāpīgāka nekā kāsiens ar 1 pret 10

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:42, pirms gada
kas tad nu, balamute šodien nestāv kastē? haha kurš tad to nolēma.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:42, pirms gada
neputns rakstīja: PIlnīgi neko nemēģinot atņemt no Guda superīgās uzvaras aizvakar, bet nu man tomēr gribas teikt, ka tas, ka pusspēli krampī sarautu pusdzīvu vārtsargu slovāki spēja pārspēt tikai vienu reizi, vairāk pasaka par slovāku metienu kvalitāti kā ko citu.
Zini, lasu tavus komentārus un secinu, ka daudziem varu piekrist.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:43, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Sākums smags, bet pindosus vienmēr ir principiāli uzvarēt. Tāpat, kā krievus.
Kas mums var būt principiāls ar amīšiem? Tas, ka gribas jebkuru no lielajām izlasēm uzvarēt, tas skaidrs, bet, kas amīšos īpašs gan gribētos zināt.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 17:43, pirms gada
merseysider rakstīja: kas tad nu, balamute šodien nestāv kastē? haha kurš tad to nolēma.
Vatņiks gan jau nolēma

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:46, pirms gada
edgefall23 rakstīja: Nu es viņa vietā nebrauktu vairs, nafig vajag, Tu atbrauc fani tevi nolīdzina līdz ar zemi un treneri arī nopietni neņem. Elvis stāvēja vārtos kad izlase atradās neoptimālajā sastāvā un tā arī neieraudzīju spēli kurā būtu Ločmelis un līdzvērtīgs pretinieks, un ar treneru nosaukto pirmo numuru vārtos. Vilšanās
Viņš spēlēja 4 spēles, 3 no tām briesmīgas, 1 viduvēja. Par kādiem nopelniem viņš būtu jāliek vārtos turnīra izšķirošajā spēlē?

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:47, pirms gada
Gudijs iesildījies labi un sāk rādīt brīnumus kastē

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:47, pirms gada
Batons grib iespraust !

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:49, pirms gada
neputns rakstīja: Runas jau bij skaistas pirms spēles, bet nu te ož pēc lieliem sūdiem Ja nu vienīgi tagad šitie mistiksi neieskaitītie otrie vārti kkā piebremzēs amīšus un mūsējos sapurinās, bet nu meiterības atšķirība tomēr baigi uzkrītošā - kamēr mums šķības piespēles un metieni nekurienē, amīši pie iespējas metīs devenēs. Labi, slovāki meta daudz, bet nu augstas kvalitātes metieni tur bija ļoti maz, šitie ar garantiju varu teikt, ka metīs precīzāk.
pret slovākiem mēs slidojām ātri, bija daudz precīzu piespēļu, uzvarētu iemetienu, šodien atkal koka rokas un kājas ...

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:49, pirms gada
Indrašim nav vairs ne roku. ne kāju, ne saprašanas, kas notiek laukumā

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:50, pirms gada
Kurš ir tizlāks - Mamčics vai Komuls?

Ceru ka nākošgad treneri viņu vietā izvēlēsies manu vecmāmiņu.

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:50, pirms gada
merseysider rakstīja: Vecais Dvinariks ar savu tuklumu moš iemetīs kādu. vai arī jaunais līderis Ābols. vajag lai Jaks sāk mudīties uz zilās ja gribam sasniegt četvernieku.
Nekāda Žakete šodien mūs neglābs .

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:51, pirms gada
Aizmirstuļi , !!!

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:51, pirms gada
Indulis skatījās kā profi spēlē 😂

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:51, pirms gada
Otrie vārti tīrākā Elvja vaina! Nepareizi noskaņoja ripas trajektoriju, ka tā aizgāja garām Gudļevskim.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:51, pirms gada
keismenc rakstīja: Indrašim nav vairs ne roku. ne kāju, ne saprašanas, kas notiek laukumā
tā bilde ar sagurušo Indraši par kuru visi smējās kā lielisku joku, patiesībā nebija joks, tāds Indrašis ir ikdienā, pusaizmidzis.

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:52, pirms gada
Vasiļjevs pilnīgs auns kā komentātājs, vnk pretīgi klausīties
Indrašis gan ir "spēks" - tiešām to neredz , ka vārtus nemet, bet atvelk mums!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 17:52, pirms gada
Bet par Gudro esmu vīlies, sist no muguras pa kājām pēc svilpes ...bidla.

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:53, pirms gada
Atrubijos saulite uz solinja, atmostos 0:2

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:54, pirms gada
Cikos pie pieminekla svetki?

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:54, pirms gada
Kur afteritis?

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:54, pirms gada
Indrašis tusēja tusēja un nu jau datusējies. hihi haha pa dzīvi Mik!

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 17:54, pirms gada
..opā...kaut kāds Gavars ari ir uz laukuma

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:56, pirms gada
Sitie tev nav stundenti kas pagajsgad

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:57, pirms gada
Freibergs viennozīmīgi labāks par Indraši!

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:57, pirms gada
Nu nevar vainot Gudļevski nevienos vārtos, Elvi arī nevar, bet nu Gudļevskis labāks...

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:57, pirms gada
Nebutu nolejushi frichiem, tad sita spele butu porabanu

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:58, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Sitie tev nav stundenti kas pagajsgad
Šie arī var pirmo pleķi šogada paņemt ...
Slēpts komentārs: cesinieks777

     [+] [-]

, 2024-05-21 17:59, pirms gada
Ne velti pret Slovākiju Indrašim pat otrajā raundā mest nedeva.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 18:00, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Nebutu nolejushi frichiem, tad sita spele butu porabanu
Jā, drošivien Elvis pie vainas kā jau parasti.

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:01, pirms gada
Noraidījums par rāpošanu !

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:01, pirms gada
te nu bija vairākums

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:02, pirms gada
Daugaviņš ar gudru ziņu ātri pārkkāpa noteikumus, lai tik mums nebūtu vairākumā jāspēlē un potenciāli neierītu vēl kādu ripuli

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:02, pirms gada
haha ozbaudu

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 18:03, pirms gada
Palasu te dažus komentārus un domāju, cik mums dzīvē vīlusies tā sabiedrība, cik daudz te neapmierinātības nāk ārā, tas ir reāli skumji

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:04, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Latviešu valodā pareizi ir jāsaka - prasti kā fūrmaņi !
Nav tāds pareizi vai nepareizi.

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:10, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Palasu te dažus komentārus un domāju, cik mums dzīvē vīlusies tā sabiedrība, cik daudz te neapmierinātības nāk ārā, tas ir reāli skumji
Mēs tādos laikos dzīvojam, kad it kā dzīvojam tik labi, kā nekad, gan lokāli, gan globāli, bet tajā pašā laikā esam arī tik neapmierināti ar dzīvi kā nekad un interneta vide lieliski dod iespēju bez sociālām bremzītēm visu likt ārā. Es tev gandrīz ar garantiju varu pateikt, ka dzīvē šie cilvēki uzvedas pavisam citādāk, kā šeit.

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:10, pirms gada
Vajag kautkādus atjauninājumus ieviest, starplaikā nevis studija bet atraitnes un šķirtenes dubļucīņās piedalās par nesliktām balvām. ASV bija agrāk tādas dubļucīņas. Seriālā soli pa solim vēl pieminēja.

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:13, pirms gada
neputns rakstīja: Mēs tādos laikos dzīvojam, kad it kā dzīvojam tik labi, kā nekad, gan lokāli, gan globāli,
Nu šim kategoriski nepiekritīšu !

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:14, pirms gada
Protams, tāpēc jau nets un spirtacentrs ir veselīgs, izliec negāciju Te un pēctam ej labvēlīgs pasaulē.

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:15, pirms gada
kā pasti- pa nullēm, kopumā lielām sūdzībām nav pamata- 7 spēlēs 4 uzvaras, 3 gan izmocītas, iespēlēti jauni kadri, sastāvs ne tuvu optimālam, kautgan visi pieejamie uz vietas, protams izņemot Zemgusu, vienīgi Merilīna nedaudz besī

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:17, pirms gada
cesinieks777 rakstīja: ..Lavinņam bikšeles pilnas..pažēloja džeki puišeli...
Laviņam vismazāk bikses pilnas

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 18:17, pirms gada
Ar Elvi tādu spēli vēl varētu izvilkt…. Nesaprotams… vārtsargs nr1 ar nhl pieredzi sēž uz soliņa…. Ja nākošos čempionātus Elvis nedosies, vainojiet sevi…. Šausmas kas notiek. Gudijs 2 spēles tik labas neizvilks….

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:18, pirms gada
neputns rakstīja: Mēs tādos laikos dzīvojam, kad it kā dzīvojam tik labi, kā nekad, gan lokāli, gan globāli, bet tajā pašā laikā esam arī tik neapmierināti ar dzīvi kā nekad un interneta vide lieliski dod iespēju bez sociālām bremzītēm visu likt ārā. Es tev gandrīz ar garantiju varu pateikt, ka dzīvē šie cilvēki uzvedas pavisam citādāk, kā šeit.
Un es tev pilnīgi piekrītu, tā drošības sajūta, ko dod interneta anonimitāte tomēr dod iespēju parādīt gan savu sliktāko, gan labāko pusi, principā izvairoties no sekām.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 18:19, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Palasu te dažus komentārus un domāju, cik mums dzīvē vīlusies tā sabiedrība, cik daudz te neapmierinātības nāk ārā, tas ir reāli skumji
...bet nelasi,ej lasi čiekurus mežā...

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:20, pirms gada
Cik goli līdz Play-off?

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:20, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Un es tev pilnīgi piekrītu, tā drošības sajūta, ko dod interneta anonimitāte tomēr dod iespēju parādīt gan savu sliktāko, gan labāko pusi, principā izvairoties no sekām.
Nu ja sāksi fanot un aģitēt par vatņikiem internetā tad ātri vien tevi rokā sazīmēs un nekāda anonimitāte īpaši nelīdzēs ...

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:20, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Cik goli līdz Play-off?
3

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 18:21, pirms gada
labi, atbalstīsim savējos un Mr Vezinu. Apēdu kaimiņienes čīsburgeru, nebūs priecīga bet gan jau dzīvosiim. (es uz telefona)

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:21, pirms gada
neputns rakstīja: Mēs tādos laikos dzīvojam, kad it kā dzīvojam tik labi, kā nekad, gan lokāli, gan globāli, bet tajā pašā laikā esam arī tik neapmierināti ar dzīvi kā nekad un interneta vide lieliski dod iespēju bez sociālām bremzītēm visu likt ārā. Es tev gandrīz ar garantiju varu pateikt, ka dzīvē šie cilvēki uzvedas pavisam citādāk, kā šeit.
Uzvedas tāpat, bet viņi to slēpj vai dara mazākas riebeklības!

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:22, pirms gada
Izlases problēma, nav izteikta līdera komandā, jā kapteinis ir bet iemest Daugaviņš, visu laiku nevar,. Nākamais, nesakidrs jautājums, kurš tad ir NR 1 vārtsargs izlesē, it kā Elvis vai Kristers? Pērn bija skaidrāk, kas bijas kas. Paldies par čempi, neko pārmest 4 uzvaras, protams, mazliet ātrāk bija jāuzvar Polija, Francija, tā pat Slovākija bija jāuzvar pamatlaikā, un būtu play ofi 100%, šoreiz nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 18:24, pirms gada
Playofi aizpeldeja

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:24, pirms gada
Tiekamies os kvali kur bus fiasko

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:25, pirms gada
Pilnīgi brīvi atļāva uzmest

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 18:25, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Palasu te dažus komentārus un domāju, cik mums dzīvē vīlusies tā sabiedrība, cik daudz te neapmierinātības nāk ārā, tas ir reāli skumji
A. Eglītis - "tik ir tam nabaga cilvēkam tā prieka kā drusku iedzert"
mūsdienās vairs nedzer, tagad modē ir liet žulti internetā

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:25, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Nu šim kategoriski nepiekritīšu !
Es to tā kā objektīvi domāju, ne subjektīvi bet tas, ka tu nepiekrīti, pa lielam, objektīvi apstirpina manis teikto nu nekad cilvēkam parastajam nav bijis tik daudz, kā tagad, gan materiāli, gan intelektuāli, plus medicīna ir tik attīstīta, ka pat ar visai nopietnām kaitēm var dzīvot kvalitatīvi. Nelaime tā, ka informācijas laikmetā + ar paterētāja sabiedŗibas vērtībām ir baigi grūti būt mierā, ar to, kas ir, jo visu laiku tev bāž virsū, cik vēl labāk varētu būt un visur tiek dzīta iekšā mentalitāte, ka stāvēt uz vietas un būt mierā ar to, kas ir, būtībā nozīmē iet uz atpakaļu, jo viss taču attīstās, jāiet līdzi utt. Mēs esam iemācīti būt neapmierināti. Bet, tev ir visas tiesības man nepiekrist, tīri mans skatījums, uz absolūto patiesību nepretendēju.

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:25, pirms gada
VEZIN, VEZIN, VEZIN KASTE VEZIN

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:25, pirms gada
Sensacija

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:26, pirms gada
3 gol lidz playoff

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:26, pirms gada
urā, arī mūsējie māk trāpīt! (viena) kļūda labota

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:27, pirms gada
Braucam

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:28, pirms gada
neputns rakstīja: Es to tā kā objektīvi domāju, ne subjektīvi bet tas, ka tu nepiekrīti, pa lielam, objektīvi apstirpina manis teikto nu nekad cilvēkam parastajam nav bijis tik daudz, kā tagad, gan materiāli, gan intelektuāli, plus medicīna ir tik attīstīta, ka pat ar visai nopietnām kaitēm var dzīvot kvalitatīvi. Nelaime tā, ka informācijas laikmetā + ar paterētāja sabiedŗibas vērtībām ir baigi grūti būt mierā, ar to, kas ir, jo visu laiku tev bāž virsū, cik vēl labāk varētu būt un visur tiek dzīta iekšā mentalitāte, ka stāvēt uz vietas un būt mierā ar to, kas ir, būtībā nozīmē iet uz atpakaļu, jo viss taču attīstās, jāiet līdzi utt. Mēs esam iemācīti būt neapmierināti. Bet, tev ir visas tiesības man nepiekrist, tīri mans skatījums, uz absolūto patiesību nepretendēju.
Es vairāk domāju ka tīri ekonomiski šinī gadsimtā ir bijuši laikaposmi Latvijā kad kopuma sabiedrība bija daudz pārtikušāka nekā pēdējos gados

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 18:28, pirms gada
Kad ieraudzīju, ka Gudis vārtos viss…. 1/4 neredzēt…. Pazuda vēlme pat skatīties. Žēl ka Elvim neuzticas…. Viņš gan varēja glābt šodien uz izdarīt brīnumus

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:28, pirms gada
Ja uztaisis gadsimta comeback lisik dzisu

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:29, pirms gada
izraktenis rakstīja: urā, arī mūsējie māk trāpīt! (viena) kļūda labota
Galvenais uzdevums šovakar izpildīts - nepalikt sausā !

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:30, pirms gada
izraktenis rakstīja: A. Eglītis - "tik ir tam nabaga cilvēkam tā prieka kā drusku iedzert"
mūsdienās vairs nedzer, tagad modē ir liet žulti internetā
Man atkal liekas, ka mūsdienās kā reiz dzer ja ne gluži kā vēl nekad, tad katrā ziņā, ne mazāk kā kādreiz.. kā tev pašam šķiet, cik no šeit komentējošiem ir kko grādīgu lietojuši?

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:31, pirms gada
cesinieks777 rakstīja: ...bet nelasi,ej lasi čiekurus mežā...
Tevi vecāki bērnībā mīlēja?

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:31, pirms gada
neputns rakstīja: Man atkal liekas, ka mūsdienās kā reiz dzer ja ne gluži kā vēl nekad, tad katrā ziņā, ne mazāk kā kādreiz.. kā tev pašam šķiet, cik no šeit komentējošiem ir kko grādīgu lietojuši?
Statiska neizbēgami parāda ko kož diezgan traki

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 18:33, pirms gada
Gribas lai vezinu izlaiž

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:34, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Es vairāk domāju ka tīri ekonomiski šinī gadsimtā ir bijuši laikaposmi Latvijā kad kopuma sabiedrība bija daudz pārtikušāka nekā pēdējos gados
Ā, nu ja tu skaties uz tik īsiem laika periodiem, tad jā, kkādas svārstības jau visu laiku notiek, es tādos lielākos mērogos domāju, skatoties visu cilvēces vēsturi kopumā.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 18:34, pirms gada
Es tepat Latvijā!

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:34, pirms gada
Mums riktīgi nenospīdēja ! Atnāca KARMA atpakaļ par Ločmeļa mēsliņu pret Slovākiju

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:35, pirms gada
neputns rakstīja: Ā, nu ja tu skaties uz tik īsiem laika periodiem, tad jā, kkādas svārstības jau visu laiku notiek, es tādos lielākos mērogos domāju, skatoties visu cilvēces vēsturi kopumā.
Tad gan piekrītu

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:37, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Mums riktīgi nenospīdēja ! Atnāca KARMA atpakaļ par Ločmeļa mēsliņu pret Slovākiju
Laikam tuvāk vairs nav iepsējams būt vārtu guvumam, negūstot vārtus

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:39, pirms gada
neputns rakstīja: Man atkal liekas, ka mūsdienās kā reiz dzer ja ne gluži kā vēl nekad, tad katrā ziņā, ne mazāk kā kādreiz.. kā tev pašam šķiet, cik no šeit komentējošiem ir kko grādīgu lietojuši?
tie, kas neganti sūkstās no vairākiem profiliem toč ir virs 18, neredzu prastu "stulbais Elvis laiž golus "
tagad jau visi veipi utt., vairumam zem 30 alko paliek otrā plānā

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:40, pirms gada
neputns rakstīja: Laikam tuvāk vairs nav iepsējams būt vārtu guvumam, negūstot vārtus
Nu varēja atsities vēl un otro reizi pārbraukt pār līniju pretējā virzienā !

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:42, pirms gada
No kurienes viņi izzīž tos noraidījumus??

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:44, pirms gada
gandrīz jau esam uz viļņa, bet atkal noraidījums

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:44, pirms gada
merseysider rakstīja: Gribas lai vezinu izlaiž
Gribas jā,mošk drusku to procentu palabos ja neizčakarēs iespēju...

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:45, pirms gada
Teiktu pēc sajūtas, varam spēlēt, bet goli jāmet, Ir bijušas uzvaras ar daudziem goliem.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 18:46, pirms gada
izraktenis rakstīja: tie, kas neganti sūkstās no vairākiem profiliem toč ir virs 18, neredzu prastu "stulbais Elvis laiž golus "
tagad jau visi veipi utt., vairumam zem 30 alko paliek otrā plānā
Es nepiekritīšu, jo veipu un alko jau vienkārši ir apvienot. Ja pirms laika tās būtu bijušas cigaretes, tad tagad vienkārši tās nomainīja veips, pavisam vienkārša iemesla dēļ, jo veipam jau ir patīkama garša

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:47, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Es nepiekritīšu, jo veipu un alko jau vienkārši ir apvienot. Ja pirms laika tās būtu bijušas cigaretes, tad tagad vienkārši tās nomainīja veips, pavisam vienkārša iemesla dēļ, jo veipam jau ir patīkama garša
Lasīju ka ar likumu aizliedza tagad tās garšas ...

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:47, pirms gada
kāpēc tur jāklapē pa kājām pēc tam kad jau ir 2 noraidījumi... Kaitināt vajag spēles laikā, nevis pēc svilpes.

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:48, pirms gada
fagcentrs rakstīja: kāpēc tur jāklapē pa kājām pēc tam kad jau ir 2 noraidījumi... Kaitināt vajag spēles laikā, nevis pēc svilpes.
kāpēc spēlēt lielajā vairākumā ja var spēlēt 4v4

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:48, pirms gada
fagcentrs rakstīja: kāpēc tur jāklapē pa kājām pēc tam kad jau ir 2 noraidījumi... Kaitināt vajag spēles laikā, nevis pēc svilpes.
Kaitināt vai kairināt ?

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:48, pirms gada
nu, ja tagad nebūs, salauzīsim paši sevi

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 18:49, pirms gada
Nu ja tagad neiemetam vismaz 1 vārtus, tad jābrauc mājās

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:51, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Lasīju ka ar likumu aizliedza tagad tās garšas ...
Es kaut kad biju dzirdējis, ka gribot to darīt, bet vai tas notika, gan neesmu sekojis tam līdz, godīgi sakot arī neinteresē man tas šobrīd.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-21 18:51, pirms gada
keismenc rakstīja: Nu ja tagad neiemetam vismaz 1 vārtus, tad jābrauc mājās
Lidosim mājās

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:51, pirms gada
5 pret 3 kā totāli amatieri

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:52, pirms gada
keismenc rakstīja: Nu ja tagad neiemetam vismaz 1 vārtus, tad jābrauc mājās
tak tie mūlāpi pat nostāties nemāk

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 18:52, pirms gada
KIN0 rakstīja: 5 pret 3 kā totāli amatieri
Tā tas jau bija visu laiku šinī čempī ...

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:52, pirms gada
5:3 indrašis, speciāli ar mazo burtu, viss skaidrs

  +3 [+] [-]

, 2024-05-21 18:53, pirms gada
ak dies, nekas tā neuzvelk, kā LV vairākums, īpaši jau, kad pretinieki spēlē trijatā, gan iepriekšējā spēlē pagarinājumā 4vs3, tagad 5vs3 tieši tas pats - visi stāv, kustības nekāds, piespēles lēnas un paredzamas, pa vārtiem uzmet pa retam

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 18:53, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Lidosim mājās
Lai labāk peld

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:54, pirms gada
No Artis, No party

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:54, pirms gada
kas mums tas jaunais vairākumu speciālists bija? Nummelins?

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:55, pirms gada
tādi nīkuļi...

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:56, pirms gada
keismenc rakstīja: Lai labāk peld
Prāmji ir no Vācijas , Zviedrijas Somijas

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 18:57, pirms gada
Nu vairākums ir zem kritiskas, nevaram izveidot ļoti bīstamu momentu, 5:3? Bīstamāks bija Bukarta metiens, kurš gandrīz trāpija vārtos, spēles gaitā. Nu ko laika saka jāspēlē, ir iespējams, paši- neredzu ka atdotu, 100% pašatdevi var pielikt, nav mums tādas spēles, itkā viss play off. Žēl, jo Amerika iemeta jā, bet iespējas bija devuši mums, tipiska USA kā vienmēr, tikai realizācija švaka

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 18:57, pirms gada
izraktenis rakstīja: kas mums tas jaunais vairākumu speciālists bija? Nummelins?
Man liekas, ka kaut kur tika stāstīts, ka gan Nummelins, gan Dārziņš. Katrs attiecīgi par savu vairākuma brigādi

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:57, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Prāmji ir no Vācijas , Zviedrijas Somijas
ar autobusu, no prāgas iet ecoline

     [+] [-]

, 2024-05-21 18:58, pirms gada
Lai laime nepāriet
Tu turi acis ciet

  +4 [+] [-]

, 2024-05-21 18:58, pirms gada
Peltonens patiešām ir uzlabojis mūsu vairākumu.

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:00, pirms gada
Uzbrucēji - impotenti, Gudis nepavelk...
Rezultātā- nav variantu

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 19:01, pirms gada
ej dillēs rakstīja: Uzbrucēji - impotenti, Gudis nepavelk...
Rezultātā- nav variantu
Gudis normāli pavelk ka reize

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:01, pirms gada
Nummelins kontraktu atstrādājis - vairākums pilnīga impotence. Liekas, ka viss palēninajumā notiek. Sliktāks vairākums tikai poļiem ir

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:02, pirms gada
Ja nestrādā, nu tad maucat standarta 1-3-1 un lādējat pa vārtiem ibio, kaut kādi reboundi varbūt atlekts.. bet nē, turpina marinēt un iemidzināt visus

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:03, pirms gada
ARTY party
No ARTY no party
Ir nullemens!!!
Priekā!
Atvaļinājums ir sācies!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:04, pirms gada
profesorsk rakstīja: Nummelins kontraktu atstrādājis - vairākums pilnīga impotence. Liekas, ka viss palēninajumā notiek. Sliktāks vairākums tikai poļiem ir
Peltonens. Nummelinam aizsargi un mazākums, tur viss daudz maz normāli.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 19:05, pirms gada
izraktenis rakstīja: kas mums tas jaunais vairākumu speciālists bija? Nummelins?
Ville Peltonens esot tas vairākumu treneris. Kaut arī viņš bija izcils kā spēlētājs, tagad kā LV treneris redzamu pienesumu nav devis. vismaz vairākums mums PČ ir totāli impotents.

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:05, pirms gada
Nav redzēta pilnīga neviena vairākuma izspele no pagājuša čempja, kad vairākums bija reāli bomba.. Kāpēc???

  +3 [+] [-]

, 2024-05-21 19:06, pirms gada
Pērkondēls rakstīja: Ville Peltonens esot tas vairākumu treneris. Kaut arī viņš bija izcils kā spēlētājs, tagad kā LV treneris redzamu pienesumu nav devis. vismaz vairākums mums PČ ir totāli impotents.
Pie Ābola 5 pret 3 vismaz zonā varēja ieiet.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-21 19:06, pirms gada
profesorsk rakstīja: Nummelins kontraktu atstrādājis - vairākums pilnīga impotence. Liekas, ka viss palēninajumā notiek. Sliktāks vairākums tikai poļiem ir
Vītoliņu arī ir jāpatriec !

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:07, pirms gada
Gudijs bija varens
Un būs!!!

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:07, pirms gada
Pat Ošenieks, kurš no hokeja vispār neko nerubī, ierēc par Peltonenu.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:10, pirms gada
Kas ar Rihardu Bukartu noticis? Tāds lempīgs palicis, nav tas motors, kas visus gadus bijis. Liekas, ka zvjezdačku noķēris pēc bronzas kā lielmeistars mēģina kko apspēlēt, izspēlēt, lai gan nekad tāds nav bijis. Ļoti patika viņa spēle visus gadus, bet šogad konkrēti krīt ārā.

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:10, pirms gada
Ees skrienu skerienu vēl man vel japaspej un es skrienu skrienu vēl

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 19:11, pirms gada
Es tik gribu pateikt ka Mr Vezins baigas malacis, lielisks čempionāts un izcils noslēgums.

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:12, pirms gada
profesorsk rakstīja: Kas ar Rihardu Bukartu noticis? Tāds lempīgs palicis, nav tas motors, kas visus gadus bijis. Liekas, ka zvjezdačku noķēris pēc bronzas kā lielmeistars mēģina kko apspēlēt, izspēlēt, lai gan nekad tāds nav bijis. Ļoti patika viņa spēle visus gadus, bet šogad konkrēti krīt ārā.
Ja sezonā klubā normāli spēlējis, bet tagad šitā lažo tad tā ir tīra trenera vaina

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:13, pirms gada
merseysider rakstīja: Es tik gribu pateikt ka Mr Vezins baigas malacis, lielisks čempionāts un izcils noslēgums.
Malacis būs kad būs dabūjis to Vezīnu !

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 19:15, pirms gada
atspēlēšanās sākas

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:16, pirms gada
Kā tas var būt ?
Gudļevskis taču ir labāks par Merzļikinu. Kā varēja ielaist tik daudz ?

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:16, pirms gada
Pašlaik , tie kuri pēdējie zaudētie vārti, Kristera vārti.

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:17, pirms gada
Šogad brīvdienas nebūs . Rakstura nav vispār.

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:18, pirms gada
ej dillēs rakstīja: Kā tas var būt ?
Gudļevskis taču ir labāks par Merzļikinu. Kā varēja ielaist tik daudz ?
Saēdās saldējumu

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:18, pirms gada
izraktenis rakstīja: atspēlēšanās sākas
Nu jau beidzās īsti neiesākoties.
Vienā periodā neiemetīs 4 vārtus .

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:18, pirms gada
Agrāk vismaz dzert mācēja

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:20, pirms gada
Gribētos, jau lai kāds pastāsta, kas tur notika, ka Ābols bija jānomaina. Negribu teikt, ka ar Ābolu būtu kā pērn, bet nu tomēr ar viņu bija, nebaidīšos teikt - labāk

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:20, pirms gada
Streetman rakstīja: Nu jau beidzās īsti neiesākoties.
Vienā periodā neiemetīs 4 vārtus .
Tulit austrishu speeds ieslegsies

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:20, pirms gada
HMB-BIROJS2024 rakstīja: Paste no makonjmalas vareja iemest
Varēja izdzert pudeli un nospēlēt spēli līdz galam. Godam nospēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:22, pirms gada
Ir! Uzvara tūlīt būs

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:22, pirms gada
redz ko dod kad dod spēlēt jaunajiem

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:23, pirms gada
amīšiem acis lielas

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:23, pirms gada
ha ha ha

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:23, pirms gada
Kā mīkstie šito pieņens ? Turpinās vaimanāt ?

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:23, pirms gada
Kas tas tikko bija?

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:23, pirms gada
Paldien Guņa!!! Tava svētība!!!

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:24, pirms gada
es uz mutes

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:24, pirms gada
Saskatijas austrijas video pārtraukuma

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:25, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Kas tas tikko bija?
HAĻAVA

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:25, pirms gada
izraktenis rakstīja: es uz mutes
es uz čičiem !

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:27, pirms gada
Vairāk agresijas!!

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:27, pirms gada
Elvis būs aizgājis pie saviem kolēģiem Kolumbusā Verenska un Gudro un teicis, lai parāda kā viņi tur Kolumbos spēlē un lūdzu

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:27, pirms gada
Te kaads no riita bij pasuutijis golu no Tralmaka, re kur vins to izdariija ar!!!hehe

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:28, pirms gada
Jaunie puiši deg pec hokeja tāpēc cinās, vecie aizbrauca naudiņu nopelnit

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:28, pirms gada
Liekam Elvi vārtos

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:29, pirms gada
sancha999 rakstīja: Jaunie puiši deg pec hokeja tāpēc cinās, vecie aizbrauca naudiņu nopelnit
Prātiņ nāc mājās ! Par spēlēšanu izlasē nevienam neko nemaksā !

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:31, pirms gada
5:3

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:32, pirms gada
nu jā, šogad mums a klases vārtsarga iztrūkst.

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:32, pirms gada
ASV studenti, NHL 4. numuri uzvar

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:32, pirms gada
Jā, Gudis nepavelk...

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:33, pirms gada
Tas ir Laviņa dēls????

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:33, pirms gada
Šodien Gudis velk....ripas ārā no vārtiem.

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:33, pirms gada
KIN0 rakstīja: Tas ir Laviņa dēls????

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:34, pirms gada
TAGAD vai NEKAD !

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:34, pirms gada
Žēl, bet šodien Elvi vajadzēja vārtos.

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 19:36, pirms gada
Arī verenskis un dzounss pārī aizsargu, vezina komandasbiedri. viņi zin kā viņu sannerrot varbut tpc nelaida. laigan iekšēji zinam ka gudļevskis nav cīnītājs. varbūt vajadzēja laist pašu Merzličenko kasti sargād. Guğiks tāds padevies.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 19:36, pirms gada
rudy_Latvija rakstīja: Žēl, bet šodien Elvi vajadzēja vārtos.
Nekas tur labāks nebūtu bijis vienalga

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 19:36, pirms gada
laviņa dēlu laukumā lūdzu, lai pasmaida.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:37, pirms gada
Atkal 'izcila' vairākuma izpilde

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:37, pirms gada
ja mācētu vairākumā spēlēt...

  +2 [+] [-]

, 2024-05-21 19:39, pirms gada
Šķiet tizlākā maiņa Indrašis + Ri. BUKARTS

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:40, pirms gada
Amīšiem vārtsargs caurums, bet ar to visu mēs kāsīsim

  -2 [+] [-]

, 2024-05-21 19:41, pirms gada
Turbopatrioti atkal nemāk vairs spēlēt

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:42, pirms gada
KIN0 rakstīja: Turbopatrioti atkal nemāk vairs spēlēt
Turbīna atkodusies !

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:45, pirms gada
gāze beidzās

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:45, pirms gada
4 kļūdas savā vārtu priekšā. Kas ar aizsardzību šogad? Numileninam pabs darba, aizsardzības nav vispār, nost to somu, bring back Abols!

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:46, pirms gada
Daugava drīkst piesaukt Batonu, tad kamdēļ šeit to cenzē laukā ???

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:46, pirms gada
Nu es neredzu jēgu ņemt Gudļevski nost, nu neiet mums spēle nevienādos sastāvos, noraidījums vai spēle bez vārtsarga

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:47, pirms gada
sancha999 rakstīja: gāze beidzās
Pilns Inčukalns ar gāzi !

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:47, pirms gada
pēdējā iespēja, bet ak nē - tas taču ir vairākums

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:47, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Nu es neredzu jēgu ņemt Gudļevski nost, nu neiet mums spēle nevienādos sastāvos, noraidījums vai spēle bez vārtsarga
Pierunāji !

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:48, pirms gada
Vienīgais man prieks ka mums ir tādi komentētāji, maigi un iejūtīgi. vakcinēti

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:48, pirms gada
Šis čempionāts pa lielam bija izlemts jau pirmajā spēlē pēc milzīgā punktu kāsiena Polijai kas atnākusi no banānu līgas, jau pēc pirmās spēles bija skaidrs - šogad nebūs!

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:48, pirms gada
WHITE Legend rakstīja: Pierunāji !
Paldies trener, var ar Tevi nākamgad uz turnīru braukt?

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:48, pirms gada
Ar to arī šis čempionāts ir noslēdzies. Paldies izlasei par neko. Ostravā jau sāk briest dažādu valstu fanu grupējumu nemieri un iespējamie kautiņi. Esam gatavi arī mēs.

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:51, pirms gada
VAIRĀKUMS - IMPOTENCE !!!

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:51, pirms gada
Un punktu kāsiens Francijai bija kā pēdējā nagla tam ka čempionāts izlemts...

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:52, pirms gada
DainixDT rakstīja: Šis čempionāts pa lielam bija izlemts jau pirmajā spēlē pēc milzīgā punktu kāsiena Polijai kas atnākusi no banānu līgas, jau pēc pirmās spēles bija skaidrs - šogad nebūs!
9 vieta - es pat teiktu ka ļoti pieklāgi un VISS IR kā vajag !

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:52, pirms gada
nafig ņemt nost Gudi... nafig kautkur skriet... mums taču ir veselas 3 minūtes, un jāiemet 3 vārti...

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:52, pirms gada
TinderDtae rakstīja: Paldies trener, var ar Tevi nākamgad uz turnīru braukt?
Nē, nevar

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:52, pirms gada
Un sākums pret Vāciju, kad Gudļevskis neglāba...

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:54, pirms gada
atā atā nirvana

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:54, pirms gada
nu ko, gaidam nākamgadu

  +1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:55, pirms gada
KIN0 rakstīja: Tas ir Laviņa dēls????
Arī dīvas Duļevskas!

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:55, pirms gada
Žakete noformēja galarezultātu

  -1 [+] [-]

, 2024-05-21 19:56, pirms gada
KVANT rakstīja: Arī dīvas Duļevskas!
Karjeras laikā pašu Laviņu bieži mēdza dēvēt par Duļevski

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:56, pirms gada
Zaudēja bet atšķirībā no zviedru spēles vismaz nav kauns

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:57, pirms gada
Nepinkšķi, tauķi!

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:57, pirms gada
Tiekamies augustā !❤❤🤍❤❤

     [+] [-]

, 2024-05-21 19:58, pirms gada
[quote white_legend]
Karjeras laikā pašu Laviņu bieži mēdza dēvēt par Duļevski
[/quoUn iesauka-miedziņš!

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:03, pirms gada
Noskatoties šo spēli. Kopumā Latvija parādīja gandrīz labu sniegumu pret ASV .
Man patika tā apņēmība , kad rezultāts bija 3 pret 4 . Likās tajā momentā, Latvija var uzvarēt. Bet nez no kurienes nākošā epizodē, aizsargs nevar precīzi iespēlēt ripu. Tā mēs aizsardzības zonā pieļāvām šīs rupjās kļūdas. ASV to viegli izmantoja. 3-5. Bļāviens vai tiešām tā vajadzēja notikt. Sapnis par 1/4 finālu izsmelts.

     [+] [-]

, 2024-05-21 20:04, pirms gada
Bez Sprukta, Dārziņa un Miķeļa mūsu vairākums ir pārāk šķidrs.