Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3014, Did:0, useCase: 3

Ābols: "Būšu ļoti pārsteigts, ja amerikāņu tiesnesis vēl kādreiz tiesās mūsu spēli"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Ābols: "Būšu ļoti pārsteigts, ja amerikāņu tiesnesis vēl kādreiz tiesās mūsu spēli"
Rodrigo Ābols un Džeiks Midltons. Foto: AFP/Scanpix

Pēc Latvijas izlases piedzīvotā zaudējuma pasaules čempionāta pusfinālā ar 2:4 pret Kanādu centra uzbrucējs Rodrigo Ābols nebija apmierināts ar tiesnešu pieņemtajiem lēmumiem.

Spēli tiesāja soms Miko Kaukokari un amerikānis Šons Makfārleins. Identisks duets uzraudzīja arī Latvijas izlases ceturtdaļfinālu pret Zviedriju.

"Vienmēr stāsta, ka kanādieši ir lieli un stipri, bet šodien viņi mēģināja izspēlēt dažādus trikus. Teikšu godīgi, es būšu diezgan pārsteigts, ja amerikāņu tiesnesis vēl kādreiz tiesās mūsu spēli. Divus gadus pēc kārtas no viņa puses neredzam nekādu cieņu," kritisks bija Rodrigo Ābols, kurš otrajā periodā saņēma noraidījumu par kanādiešu kapteiņa Tailera Tofoli pagrūšanu.

Pērn Makfārleins tiesāja Latvijas izlases zaudējumus pret Somiju un Čehiju, kā arī uzvaru pret Lielbritāniju. Savukārt šogad bez mačiem pret Zviedriju un Kanādu viņš uzraudzīja arī dueļus pret Kazahstānas un Šveices valstsvienībām.

"Mēs iznācām diezgan pārliecināti par savām spējām. Kad ejam laukumā, tad apzināmies – mums nav, ko zaudēt, ka jāsatraucas ir lielajām valstīm. Sākām diezgan labi, ieguvām 1:0 un 2:1 vadību, tomēr neatradām veidus, kā uzvarēt," secināja Ābols.

"Paldies visiem faniem. Bija tik īss brīdis, lai nonāktu Tamperē. Šaubos, ka daudzi vai vispār kāds domāja, ka mēs šogad spēlēsim Tamperē. Lieliski, ka fani mums deva sajūtas, ka spēlējam mājās," norādīja Latvijas izlases pirmās maiņas centra uzbrucējs. "Labākais veids, kā pabeigt sezonu, ir ar uzvaru, un mums ir tāda iespēja."

Ābols pusfinālā uz ledus pavadīja 19:39 minūtes un uzvarēja 38% iemetienu.

Noderīgas lietas:

PČ jaunumi, komentāri un viedokļi
PČ kalendārs un rezultāti
MAXIMA prognožu spēle
WILLIAM HILL eksperti un prognozes
TIKKURILA kolorītākais Latvijas hokejists
Baudi PČ hokejā lielākajā sporta bārā Latvijā O'LEARYS

  +3 [+] [-]

, 2023-05-27 18:40, pirms 11 mēnešiem
Nav par tiesāšanu ko baigi iespringt. Kontaktu sporta veidos, it īpaši hokejā, kur atļauta spēka spēle, tiesāšana vienmēr būs daļēji subjektīva. Tofoli, protams, nedaudz pietēloja, bet tas jau nav nekas jauns. Tikmērs Vīgers mana izpratnē nospēlēja ļoti meistarīgi. Viņš tā spēlē arī NHL, izprovocējot 2 min noraidījumus. Basī ir tāds termins "izprovocētās piezīmes". Hokejā tā parasti nesaka, bet tieši to arī Vīgers divreiz izdarīja. Tas ir tāds čujs, māka ieņemt pretinieka priekšā tādu pozīciju, ka tam faktiski nav iespējams izvairīties no pārkāpuma. Nav tur ko baigi nosodīt, drīzāk var no tā pamācīties.

  -4 [+] [-]

, 2023-05-27 19:02, pirms 11 mēnešiem
Āksts

  -3 [+] [-]

, 2023-05-27 19:11, pirms 11 mēnešiem
Tiesās... un kā vēl... neba nu pirmā reize, kad mums ir pretenzijas pret kādu tiesnesi, bet viņi tik turpina tiesāt mūsu spēles...

  +4 [+] [-]

, 2023-05-27 19:32, pirms 11 mēnešiem
petravicus rakstīja: Tiesās... un kā vēl... neba nu pirmā reize, kad mums ir pretenzijas pret kādu tiesnesi, bet viņi tik turpina tiesāt mūsu spēles...
Jāturpina kapāt labāko četriniekā! Tad sāks respektēt vairāk mūsējos!!

  +4 [+] [-]

, 2023-05-27 19:35, pirms 11 mēnešiem
Tiesāšanā bija normāla , deva vienādi uz abām pusēm. Jūsu vairākums Ābol bija nenormals. Pat neviena metiena uz vārtiem kad jūs spējat 5 pret 3, bet tieši tur jūs varējām salauzt Kanādu. Jā rezultāts kļūtu 3-1 tad kanādiešiem būtu grūti jūs uzvarēt bet jūs to neizmantojat, unvēl paši noraidījāties.

  +5 [+] [-]

, 2023-05-27 19:37, pirms 11 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Nav par tiesāšanu ko baigi iespringt. Kontaktu sporta veidos, it īpaši hokejā, kur atļauta spēka spēle, tiesāšana vienmēr būs daļēji subjektīva. Tofoli, protams, nedaudz pietēloja, bet tas jau nav nekas jauns. Tikmērs Vīgers mana izpratnē nospēlēja ļoti meistarīgi. Viņš tā spēlē arī NHL, izprovocējot 2 min noraidījumus. Basī ir tāds termins "izprovocētās piezīmes". Hokejā tā parasti nesaka, bet tieši to arī Vīgers divreiz izdarīja. Tas ir tāds čujs, māka ieņemt pretinieka priekšā tādu pozīciju, ka tam faktiski nav iespējams izvairīties no pārkāpuma. Nav tur ko baigi nosodīt, drīzāk var no tā pamācīties.
Problēma ir tajā, ka par to pašu par, ko noraidīja mūsējos nenoraidīja kanādiešus. Trūka konsekvence. Ne velti pie Batņas noraidījuma, parādīja atkārtojumā identisku pārkāpumu pret Balinski, kur gan svilpe klusēja. Un nemaz nerunāsim par to, ka sist vārtsargam pa rokām arī, vismaz pēdejos 20 gadus hokejā nav bijis atļauts. Vai embelishment Balinskim - tad tādu pašu bija pelnījis Tofoli vai tas pats Vīgars.

  +4 [+] [-]

, 2023-05-27 19:41, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Problēma ir tajā, ka par to pašu par, ko noraidīja mūsējos nenoraidīja kanādiešus. Trūka konsekvence. Ne velti pie Batņas noraidījuma, parādīja atkārtojumā identisku pārkāpumu pret Balinski, kur gan svilpe klusēja. Un nemaz nerunāsim par to, ka sist vārtsargam pa rokām arī, vismaz pēdejos 20 gadus hokejā nav bijis atļauts. Vai embelishment Balinskim - tad tādu pašu bija pelnījis Tofoli vai tas pats Vīgars.
Tieši tā, tas psiholoģiski spēlētājiem sa.pis spēli! Un kā vel, ja nedod pretiniekam un iedod tev!

     [+] [-]

, 2023-05-27 19:59, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Problēma ir tajā, ka par to pašu par, ko noraidīja mūsējos nenoraidīja kanādiešus. Trūka konsekvence. Ne velti pie Batņas noraidījuma, parādīja atkārtojumā identisku pārkāpumu pret Balinski, kur gan svilpe klusēja. Un nemaz nerunāsim par to, ka sist vārtsargam pa rokām arī, vismaz pēdejos 20 gadus hokejā nav bijis atļauts. Vai embelishment Balinskim - tad tādu pašu bija pelnījis Tofoli vai tas pats Vīgars.
Piekrītu, ka tiesnesis kaut ko palaida garām un varbūt nebija līdz galam konsekvents, bet nu tā tas ir ļoti bieži. Hokejistiem ar to jāmāk tikt galā. Es te gan gribēju vērst uzmanību uz citu. Pret Balinski bija ne pārāk tīrs spēka paņēmiens, par kādu dažkārt dod 2 min., tikmēr Vīgers tieši izprovocēja pārkapumu nostājoties ceļā un piebremzējot, vēl arī saliecoties. Ri. Bukarts, tāpat Batņa nespēja ne izvairīties, ne arī varēja spēka paņēmienu izpildīt. Tur Vīgeram nav ko pārmest. Protams, pastāv risks pašam satraumēties tādā veidā, bet nu šādi tiek bieži spēlēts un nereti šādas nianses izšķir spēles iznākumu.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-27 20:03, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Problēma ir tajā, ka par to pašu par, ko noraidīja mūsējos nenoraidīja kanādiešus. Trūka konsekvence. Ne velti pie Batņas noraidījuma, parādīja atkārtojumā identisku pārkāpumu pret Balinski, kur gan svilpe klusēja. Un nemaz nerunāsim par to, ka sist vārtsargam pa rokām arī, vismaz pēdejos 20 gadus hokejā nav bijis atļauts. Vai embelishment Balinskim - tad tādu pašu bija pelnījis Tofoli vai tas pats Vīgars.
Tur jau tā lieta, ka nekonsekvence un nevienlīdzība bija izteikta. Ja tev spēles laikā no jauna jāmācās kā piebraukt spēlētājam viņam nepieskaroties citādi ielidos bortā, bet tevi var triekt apmalēs uz nebēdu, tad loģiski tas tevi izsit no spēles un dod pa smadzenēm. Skaidrs, ka kanādieši labi nospēlēja un 2. Periodā viltīgi centās lauzt spēles gaitu, bet nu tiesneši arī viņiem šo procesu atviegloja.

  -2 [+] [-]

, 2023-05-27 20:15, pirms 11 mēnešiem
Uzmanīgi skatījos spēli. Netiesāja mums par sliktu, Par strīdēties par kādu epizodi, bet tā būs katrā spēlē. Grūdieni apmalē arī ir dažādi. Visi mūsējo noraidījumi bija pelnīti un Bukarts uzprasījās uz 5 minūtēm. Par laimi iedeva divas. Var diskutēt vai Balinskis pietēloja. Ja grib piekasīties tiesnešiem tad Balinskim 2 min nedotu, bet Bukarts būtu pelnījis 5 min. Batņas noraidījums stabili bija jādod.

     [+] [-]

, 2023-05-27 20:16, pirms 11 mēnešiem
Un noraidījumu skats ir vienāds 6-6.

  +4 [+] [-]

, 2023-05-27 21:08, pirms 11 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Uzmanīgi skatījos spēli. Netiesāja mums par sliktu, Par strīdēties par kādu epizodi, bet tā būs katrā spēlē. Grūdieni apmalē arī ir dažādi. Visi mūsējo noraidījumi bija pelnīti un Bukarts uzprasījās uz 5 minūtēm. Par laimi iedeva divas. Var diskutēt vai Balinskis pietēloja. Ja grib piekasīties tiesnešiem tad Balinskim 2 min nedotu, bet Bukarts būtu pelnījis 5 min. Batņas noraidījums stabili bija jādod.
Tiesāšanas godīgumu nenosaka pēc tā cik ir soda minūtes. To nosaka pēc kopējā - kāpēc nebija neviena noraidījuma par to, ka Šilovam sita ar nūju pa rokām? Tādas epizodes bija vismaz 3, noraidījuma neviena. Tā pati epizode, kur Balinski ielika apmalē tieši tāpat, kā abas reizes ielika Vīgeru - kāpēc tur nebija? Ja Balinskim bija embilishment, tad tieši tādas pašas 2 minūtes pienācās arīTofoli. Vai grūdiens mugurā pret Batņu, kur pēc tam vēl pamīcīja. Ja epizodes, kur varēja tiesāt savādāk, tuvojās 10, tad te nav runa par "epizodēm", tad ir runa par konsekvenci. Paturpinot par konsekvenci - pirmajā periodā atļāva praktiski visu, otrajā pēkšņi sāka noraidīt par to pašu, ko pirmajā atļāva. ja par vienu un to pašu vienus noraida, otrus nē,ja daļu spēles ļauj visu, daļu pēkšņi maina tiesāšanas stilu, tad tiesnesis nestrādā konsekventi un tieši tas ir vissliktākais, ko tiesnesis var izdarīt.

  +3 [+] [-]

, 2023-05-27 21:40, pirms 11 mēnešiem
Šajā čempī amerikāņu tiesnesis mūs vairāk netiesās. Tas nu ir fakts.

  +7 [+] [-]

, 2023-05-27 21:47, pirms 11 mēnešiem
Nevainosim tiesnešus, bet paskatīsim, kā Latvijas izlase spēlē vairākumā. Šodien un vēl vienā no iepriekšējiem mačiem tas bija pilnīgs murgs! Kāda velna pēc Daugava griež tos n-tos apļus pa zonu un ne reizi nemet pa vārtiem!? Ja būt variantā 5 pret 3 nevis slidinājušies pa zonu, bet metuši pa vārtiem, tad varbūt sanāktu 2:0 un pavisam jau cita spēle. Ja par visu pārējo liela uzslava puikām, tad par vairākumu - fui...

  +3 [+] [-]

, 2023-05-27 21:53, pirms 11 mēnešiem
wolmar rakstīja: Nevainosim tiesnešus, bet paskatīsim, kā Latvijas izlase spēlē vairākumā. Šodien un vēl vienā no iepriekšējiem mačiem tas bija pilnīgs murgs! Kāda velna pēc Daugava griež tos n-tos apļus pa zonu un ne reizi nemet pa vārtiem!? Ja būt variantā 5 pret 3 nevis slidinājušies pa zonu, bet metuši pa vārtiem, tad varbūt sanāktu 2:0 un pavisam jau cita spēle. Ja par visu pārējo liela uzslava puikām, tad par vairākumu - fui...
Gluži manas domas.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-27 22:18, pirms 11 mēnešiem
Un kā vēl tiesās. Jau ir bijuši vairāki pitari, kurus atkārtoti ieliek norakt Latviju.

     [+] [-]

, 2023-05-27 22:19, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tiesāšanas godīgumu nenosaka pēc tā cik ir soda minūtes. To nosaka pēc kopējā - kāpēc nebija neviena noraidījuma par to, ka Šilovam sita ar nūju pa rokām? Tādas epizodes bija vismaz 3, noraidījuma neviena. Tā pati epizode, kur Balinski ielika apmalē tieši tāpat, kā abas reizes ielika Vīgeru - kāpēc tur nebija? Ja Balinskim bija embilishment, tad tieši tādas pašas 2 minūtes pienācās arīTofoli. Vai grūdiens mugurā pret Batņu, kur pēc tam vēl pamīcīja. Ja epizodes, kur varēja tiesāt savādāk, tuvojās 10, tad te nav runa par "epizodēm", tad ir runa par konsekvenci. Paturpinot par konsekvenci - pirmajā periodā atļāva praktiski visu, otrajā pēkšņi sāka noraidīt par to pašu, ko pirmajā atļāva. ja par vienu un to pašu vienus noraida, otrus nē,ja daļu spēles ļauj visu, daļu pēkšņi maina tiesāšanas stilu, tad tiesnesis nestrādā konsekventi un tieši tas ir vissliktākais, ko tiesnesis var izdarīt.
Super! Pievienojos katram teikumam.

  -1 [+] [-]

, 2023-05-27 22:22, pirms 11 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Un noraidījumu skats ir vienāds 6-6.
Tur jau tā sāls, ja galvenais ir lai vienādas minūtes, bet nevis reālā situācija. ja tiesā vienā manierē, tad tiesā līdz galam, nevis rausties kā puņķis vējā.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-27 22:41, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tiesāšanas godīgumu nenosaka pēc tā cik ir soda minūtes. To nosaka pēc kopējā - kāpēc nebija neviena noraidījuma par to, ka Šilovam sita ar nūju pa rokām? Tādas epizodes bija vismaz 3, noraidījuma neviena. Tā pati epizode, kur Balinski ielika apmalē tieši tāpat, kā abas reizes ielika Vīgeru - kāpēc tur nebija? Ja Balinskim bija embilishment, tad tieši tādas pašas 2 minūtes pienācās arīTofoli. Vai grūdiens mugurā pret Batņu, kur pēc tam vēl pamīcīja. Ja epizodes, kur varēja tiesāt savādāk, tuvojās 10, tad te nav runa par "epizodēm", tad ir runa par konsekvenci. Paturpinot par konsekvenci - pirmajā periodā atļāva praktiski visu, otrajā pēkšņi sāka noraidīt par to pašu, ko pirmajā atļāva. ja par vienu un to pašu vienus noraida, otrus nē,ja daļu spēles ļauj visu, daļu pēkšņi maina tiesāšanas stilu, tad tiesnesis nestrādā konsekventi un tieši tas ir vissliktākais, ko tiesnesis var izdarīt.
Tu labāk paskaiti, cik mēs netīri spēlējām. tur bija kaudzēm sūdu, ko tiesneši respektēja, it kā pieverot acis.

  +1 [+] [-]

, 2023-05-27 22:49, pirms 11 mēnešiem
Un kārtējo reizi čīkst ka mūs notiesāja. Viss bija godīgi. Gribas ieteikt lasīt hokeja noteikumus. Mēs esam gudrāki pat Vītoliņu. Kad Vītoliņš kļūst labais , tad vainīgi tiesneši.
TIESNEŠI ŠODIEN BIJA OBJEKTĪVI.

     [+] [-]

, 2023-05-27 22:56, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tiesāšanas godīgumu nenosaka pēc tā cik ir soda minūtes. To nosaka pēc kopējā - kāpēc nebija neviena noraidījuma par to, ka Šilovam sita ar nūju pa rokām? Tādas epizodes bija vismaz 3, noraidījuma neviena. Tā pati epizode, kur Balinski ielika apmalē tieši tāpat, kā abas reizes ielika Vīgeru - kāpēc tur nebija? Ja Balinskim bija embilishment, tad tieši tādas pašas 2 minūtes pienācās arīTofoli. Vai grūdiens mugurā pret Batņu, kur pēc tam vēl pamīcīja. Ja epizodes, kur varēja tiesāt savādāk, tuvojās 10, tad te nav runa par "epizodēm", tad ir runa par konsekvenci. Paturpinot par konsekvenci - pirmajā periodā atļāva praktiski visu, otrajā pēkšņi sāka noraidīt par to pašu, ko pirmajā atļāva. ja par vienu un to pašu vienus noraida, otrus nē,ja daļu spēles ļauj visu, daļu pēkšņi maina tiesāšanas stilu, tad tiesnesis nestrādā konsekventi un tieši tas ir vissliktākais, ko tiesnesis var izdarīt.
Tevi uzskatu par vienu no retajiem kurš šeit ir zinošs, objektīvs, loģiski domājošs. Uzmanīgi atkārtojumā noskatījos daudzas epizodes. Kaut kur bija diskutabli bet uz abām pusēm . Tiesneši bija konsekventi. Emocionāli varam dusmoties bet atslēdzot emocijas, ieslēdzot veselo saprātu, neitralitāti - tiesneši negremdēja mūs. emocijas ir viena lieta bet noteikumi ir noteikumi.
Vairāk par zaudējumu skumdina ka daļa fanu atkal piesauc tiesnešus.
Ieslēdzam objektivitāti un uz uz brīdi izslēdzam emocionalitāti.

     [+] [-]

, 2023-05-27 23:03, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tiesāšanas godīgumu nenosaka pēc tā cik ir soda minūtes. To nosaka pēc kopējā - kāpēc nebija neviena noraidījuma par to, ka Šilovam sita ar nūju pa rokām? Tādas epizodes bija vismaz 3, noraidījuma neviena. Tā pati epizode, kur Balinski ielika apmalē tieši tāpat, kā abas reizes ielika Vīgeru - kāpēc tur nebija? Ja Balinskim bija embilishment, tad tieši tādas pašas 2 minūtes pienācās arīTofoli. Vai grūdiens mugurā pret Batņu, kur pēc tam vēl pamīcīja. Ja epizodes, kur varēja tiesāt savādāk, tuvojās 10, tad te nav runa par "epizodēm", tad ir runa par konsekvenci. Paturpinot par konsekvenci - pirmajā periodā atļāva praktiski visu, otrajā pēkšņi sāka noraidīt par to pašu, ko pirmajā atļāva. ja par vienu un to pašu vienus noraida, otrus nē,ja daļu spēles ļauj visu, daļu pēkšņi maina tiesāšanas stilu, tad tiesnesis nestrādā konsekventi un tieši tas ir vissliktākais, ko tiesnesis var izdarīt.
Piebilde. 100 % piekrītu ka noraidījumu skaits neder kā tiesnešu objektivitātes rādītājs. Šilovam PA ROKĀM nesita. Noteikumi ir precīzi.
Mēs uz emocijām bieži minimāli bet ne tā traktējam spēles epizodes. Sist pa rokām un izstumt ripu zem vārtsarga cimda ir divas pilnīgi atšķirīgas lietas. Kanādieši profesionāļi - zina ka sist pa rokām nevar, bet ar nūju bāzt zem kērājcimda var.
Lasām noteikumus nevis uz emocijām komentējam. Ļoti uzmanīgi vērojam epizodes nevis kaut kā ar alu rokās un diskutējot ar citiem . Vēroju atkārtoti epizodes, Kanādieši NESITA PA ROKĀM , viņi uzmanīgi provocēja bet NESITA.

     [+] [-]

, 2023-05-27 23:18, pirms 11 mēnešiem
Aldi Br tad iesledz atkartojumu pirmais bija zrm cimda otrais jau bija sities pa cimdu, nevajag te zebras aizstavēt, pirms tam vēl Balceru bortā iegruda identiski kā Tofoki, tikai Balcers, kā vecis uzreiz kājās piecēlās. Teikšu godīgi, nekad nav simpatizējusi CAN izlase, bet šodien bija ļoti teātrāli viņi. Ozo jau intervijā teica, ka hokejs ir ļoti pamainījies no riktīgas spēka spēles uz inteliģenci. Izprovice, pietēlo utt. Bet mans personīgais viedoklis, ka zebras 3p atdeva CAn, es saskaitīju 5 noraidījumus, kur nebija iedots neviens, jebkuram sportistam tas sitīs pa nerviem vēl jo vairāk pie ielaistiem vārtiem. + Pats esmu sportists, zebras varam vmēr vainot, bet jāmācās ar to tikt galā

  +1 [+] [-]

, 2023-05-27 23:23, pirms 11 mēnešiem
Interesanti redzēt dažus pārmetam tiesnesim...kkā šie daži personāži neko neteica, ka mūsējiem par labu tiesājā PČ laikā, tad šie paši čīkstētāji klusēja.

Nav jāvaino tiesnešus, neba viņi noraka spēli, kas liedza mest pa vārtiem ne atslidot - vairākumu 5 pret 3? Tiesneši? Kas lika pretinieka zonā un ne tikai grūst mugurā un dabūt nevajadzīgus sodus? Kurš? Tiesneši?

  +2 [+] [-]

, 2023-05-27 23:48, pirms 11 mēnešiem
backtofire rakstīja: Interesanti redzēt dažus pārmetam tiesnesim...kkā šie daži personāži neko neteica, ka mūsējiem par labu tiesājā PČ laikā, tad šie paši čīkstētāji klusēja.

Nav jāvaino tiesnešus, neba viņi noraka spēli, kas liedza mest pa vārtiem ne atslidot - vairākumu 5 pret 3? Tiesneši? Kas lika pretinieka zonā un ne tikai grūst mugurā un dabūt nevajadzīgus sodus? Kurš? Tiesneši?
Par vairākumu izķēzīšanu - precīzi teikts. Un šodiena ar 5 pret 3 impotenci nebija pirmā spēle, tikai tad izdevās uzvarēt. Bet par šodienas mačā to tik dārgo minūšu faktiski tikai atslidošana ar ripu pie nūjas patiešām sāp.... Ja nemet pa vārtiem, tad golu arī nav!

     [+] [-]

, 2023-05-27 23:53, pirms 11 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Un kārtējo reizi čīkst ka mūs notiesāja. Viss bija godīgi. Gribas ieteikt lasīt hokeja noteikumus. Mēs esam gudrāki pat Vītoliņu. Kad Vītoliņš kļūst labais , tad vainīgi tiesneši.
TIESNEŠI ŠODIEN BIJA OBJEKTĪVI.
..citu gadu vajag ņemt līdz savus tiesnešus,un būs ok...jo skatos visos sporta veidos mums tiesneši iegriež...neesmu lasijis,ka citu komandu kapteiņi žēlētos par tiesnešiem..Ābol.kā ar vairākumu...

  +1 [+] [-]

, 2023-05-28 02:45, pirms 11 mēnešiem
Izlase jau tā ir uzlēkusi augstāk par savu pakału, visi te gaidija laikam zeltu pēc tiem gadiem kad regulāri bij 9-12 vieta

     [+] [-]

, 2023-05-28 07:43, pirms 11 mēnešiem
Pieskarās kanādietim un viņš lec bortā - te bij jādod kanādietim par tēlošanu x2! Saskaitīju vismaz 5 gadījumus, kad kanādiešiem neiedeva noraidījumu.
Un kā var iedot klupināšanu kanādietim un telošanu mūsējam? Kā tas var būt? Ir vai nu viens vai otrs. Tiesnesi pitari!

  -2 [+] [-]

, 2023-05-28 10:46, pirms 11 mēnešiem
Latviešiem šajā turnīrā raudāt par tiesāšanu būtu augstākā līmeņa nekaunība.

Vasiļjevs ir tik nekompetents komentētājs, ka man ausis vienkārši deg no viņa tekstiem. Viņš pat nezin to, ka situācijās, kad spēlētājs ir viegli ievainojamā pozīcijā (Vīgera gadījums) atbildība ir 100% uz spēlētāju kurš izšķirās izdarīt spēka paņēmienu. Pretinieks kurš ir tādā attālumā no borta vienkārši nedrīkst tikt aiztikts, spēka paņēmiens nedrīkst tikt izdarīts borta virzienā.

Ja mūsējie čuriki to nezin, tad laiks visiem iemācīties noteikumus pirms kliegt uz tiesnešiem, trulie pavasara fani.

     [+] [-]

, 2023-05-28 13:02, pirms 11 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Piebilde. 100 % piekrītu ka noraidījumu skaits neder kā tiesnešu objektivitātes rādītājs. Šilovam PA ROKĀM nesita. Noteikumi ir precīzi.
Mēs uz emocijām bieži minimāli bet ne tā traktējam spēles epizodes. Sist pa rokām un izstumt ripu zem vārtsarga cimda ir divas pilnīgi atšķirīgas lietas. Kanādieši profesionāļi - zina ka sist pa rokām nevar, bet ar nūju bāzt zem kērājcimda var.
Lasām noteikumus nevis uz emocijām komentējam. Ļoti uzmanīgi vērojam epizodes nevis kaut kā ar alu rokās un diskutējot ar citiem . Vēroju atkārtoti epizodes, Kanādieši NESITA PA ROKĀM , viņi uzmanīgi provocēja bet NESITA.
Bija gan sitieni pa rokām Šilovam. Vismaz 2 epizodēs, kad nevarēja izķeksēt, tad uzšava pa cimdiem, manis jau pieminētais Embelishment Tofolī utt. Tur jau tā lieta, ka noteikumus lasu, kā tu iesaki. Es nerunāju par diving, es runāju par embelishment - pārkāpums ir, bet tu to parādi, kā vel nopietnāku, kā bija - ja Balinskim to iedeva, tad Tofolī kritiens bija, kā paraugs no mācību grāmatas. Un kā jau teicu - konsekcences zudums ir arī tas, ka daļu spēles atļauj visu, pēc tam par to pašu sāk noraidīt.
Tiesneši noteikti nav vienīgais, kāpēc mēs zaudējām - kaut vai mūsu impotentais vairākums runā pats par sevi, bet tas nemaina faktu, ka šajā spēlē diezgan labi varēja redzēt konsekvences trūkumu tiesāšanā.

     [+] [-]

, 2023-06-08 10:43, pirms 11 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Piekrītu, ka tiesnesis kaut ko palaida garām un varbūt nebija līdz galam konsekvents, bet nu tā tas ir ļoti bieži. Hokejistiem ar to jāmāk tikt galā. Es te gan gribēju vērst uzmanību uz citu. Pret Balinski bija ne pārāk tīrs spēka paņēmiens, par kādu dažkārt dod 2 min., tikmēr Vīgers tieši izprovocēja pārkapumu nostājoties ceļā un piebremzējot, vēl arī saliecoties. Ri. Bukarts, tāpat Batņa nespēja ne izvairīties, ne arī varēja spēka paņēmienu izpildīt. Tur Vīgeram nav ko pārmest. Protams, pastāv risks pašam satraumēties tādā veidā, bet nu šādi tiek bieži spēlēts un nereti šādas nianses izšķir spēles iznākumu.
Sen jau viss beidzies...bet,Tu tiešām esi dalbajobs???