Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Krievijas izlases aizsargs: "Jāgrs ir liels aktieris, visus piemānīja"

Krievijas izlases aizsargs: "Jāgrs ir liels aktieris, visus piemānīja"
Jaromirs Jāgrs
Foto: AFP/Scanpix

Krievijas hokeja izlase vēl joprojām nespēja samierināties ar zaudējumu Čehijas izlasei. Kritiku čehu zvaigznei Jaromiram Jāgram veltījis viens no Krievijas izlases aizsargiem.

Jau ziņojām, ka svētdien pasaules hokeja čempionātā finālspēlē čehi ar 2:1 pārspēja pēdējo divu gadu čempioni Krieviju. Vakar viens no labākajiem Krievijas tiesnešiem Aleksandrs Zaicevs atzina, ka čehu otros vārtus skaitīt nevajadzēja. ''Runājot par Rolineka gūtajiem vārtiem, tad es tādus vārtus neieskaitītu. Varēja redzēt, ka Rolineks sāka bremzēt, lai ripa trāpītu pa viņa slidu un ielidotu vārtos,'' vakar teica Zaicevs.

Šodien kritiku Čehijas izlases spēlētājam Jāgram veltīja Krievijas izlases aizsargs Vitālijs Atjušovs. ''Par pārkāpumu pret Jāgru dot piecas minūtes? Neticami,'' pārsteigti saka hokejists. ''Es visu redzēju ļoti labi. Viņš pasvieda ripu garām Aleksejam Jemeļinam, bet pēc tam pārkrita viņam pāri. Pēc tam Jāgrs kādas trīs minūtes gulēja uz ledus un viņu apbūra ārsti. Jāsaka, ka tiesneši uz šo uzķērās. Taču, kad atskanēja spēles sirēna, tad Jāgrs aiznesās tā, it kā būtu pilnībā vesels. Redz kāds aktieris, visus piemānīja.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

+129 [+] [-]

, 2010-05-25 11:00, pirms 15 gadiem
Ta pat neko manit nevar , bet nu ta tas ir......

Nesaprotu par ko iedeva 5+20
Tad jau Rodzeram par katru tadu speka panemienu jadod 5+20

+212 [+] [-]

, 2010-05-25 11:00, pirms 15 gadiem
Krievi pēc 2 dienām vēl nemāk zaudēt...
Ko Jūs tur izmainīsiet, ja čehus vai tiesnešus kritizēsiet..
Viss ir skaidrs ČEMPIONI - Č-E-H-I-J-A

 +38 [+] [-]

, 2010-05-25 11:02, pirms 15 gadiem
Izskatijas,ka bija,tomer trauma savadak butu gajis vel laukuma,bet sava dala taisnibas krieviem ir,jo tur bija parasts speka panemiens,Jagram pat bija ripa un tur nebija jadod pat 2 minutes.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +94 [+] [-]

, 2010-05-25 11:04, pirms 15 gadiem
Un starp citu Malkinam spelejot 6-3 par 2 sitieniem vartsargam pa rokam apzinatiem un sitienu ceham pa seju ar vareja iedot vairak,ka 2 minutes,tiesnesi deva krieviem iespeju izglabties,pasi vainigi,ka neizmantoja.

 +11 [+] [-]

, 2010-05-25 11:05, pirms 15 gadiem
Iesaku krieviem iet un nogtemdet bedas pudele un sakt dzivot no jauna un beidziet vainot citus sava nevariba

  +9 [+] [-]

, 2010-05-25 11:05, pirms 15 gadiem
Pilnīgs bulšits.

 +80 [+] [-]

, 2010-05-25 11:05, pirms 15 gadiem
Haha Jāgrs aiznesās, es vēl speciāli vēroju kā viņš kustējās, ja tā nesās tad gliemeži arī nesās zibens ātrumā pa laukiem.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-25 11:06, pirms 15 gadiem
Bezkauņas!

 +18 [+] [-]

, 2010-05-25 11:07, pirms 15 gadiem
Nevar viņam nepiekrist...,bet ne jau Jāgra simulēšana bija galvenais iemesls Čehijas uzvarai.

  -3 [+] [-]

, 2010-05-25 11:08, pirms 15 gadiem
Arī tā ir daļa no sporta, kas mums visiem interesē..
Vienmēr nevar būt ''tīra'' spēle.. Tā ir sporta sastāvdaļa, bez kuras, manuprāt, tāds sporta veids kā futbols nav iedomājams, protams, mazāk hokejs!

 +22 [+] [-]

, 2010-05-25 11:10, pirms 15 gadiem
Krievi nemāk kā riktīgi veči zaudēt, bet tagad kā tādas bābas vaimanā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-25 11:13, pirms 15 gadiem
krievi ir gljeevulji - tagad meklee visaadus zemuudens akmenjus, lai chehus noniecinaatu; zaudeet ir jaamaak !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-05-25 11:13, pirms 15 gadiem
Jaagrs ir tjipa liiders un visu izdariija, lai tiesnesis uzkjertos un chehi buutu chempioni...:

  +8 [+] [-]

, 2010-05-25 11:14, pirms 15 gadiem
Kāda tagad starpiba jums krieviem. papista spele un viis nolaizas uz zemes vnr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: garfild21

  +4 [+] [-]

, 2010-05-25 11:20, pirms 15 gadiem
Kroks rakstīja: Trauma Jagram visticamāk ka bija un šis netēloja!

Bet jautājums cits - PAR KO 5+20??? Kopš kura laika par bloķēšanu dod noraidījumus līdz spēles beigām?

Šis fenomens paliks tā arī neatklāts!
no ta laika , kad blokesanas rezultata rodas trauma, noteloja vai nenoteloja nav svarigi, laukuma neizgaja tatad trauma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-05-25 11:21, pirms 15 gadiem
garfild21 rakstīja: ko jūs to Krieviju apliekat te. Skataties labāk uz Latviju....kas knapi 2 pastarītes uzvarēja....un tā notiek katru gadu. Rozā briļļu nācija.
Ja tev 5:2 un 5:0 ir knapi apspēlēta pastarīte. Viena no pastarītēm ir augstāk par mums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-05-25 11:22, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu par Jāgra aktiermākslu....

Tad jau drīz par katru spēka paņēmienu kur kāda zvaigzne nokrīt un palokas būs jādod 20+5 .... tiesneši nospēlēja par labu čehiem...

Morāls trieciens krieviem uzreiz 20+5 un nesakat vēl stulbus attaisnojumus ka krieviem tika dotas iespējas no tiesnešu puses atspēlēties... kādas runas vēl par to ja komanda morāli ir nokdaunēta.. pss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +45 [+] [-]

, 2010-05-25 11:24, pirms 15 gadiem
To krievu jau noraidīja nevis par spēka paņēmienu pret Jāgru, bet par iepriekšējo Ovečkina izgājienu kura dēļ čehs trīs reiz kā vilciņš apgriezās ap savi asi pirms nokrita uz ledus. Tajā epizodē tiesnesis ar sodu nogulēja bet vēlāk pārdomāja un pie pirmās iespējas atvēsināja krievus iedodot 5+20 jau par epizodi kurai vairs nebija nekāda sakara īsto pārkāpumu. Līdzīgi kā pagājušajā gadā ar Karsumu un zviedru, kad Karsums tika cauri sveikā, bet jau nākošajā spēlē pret Austriju austrietis centās pret Karsumu izpildīt spēka paņēmienu, bet pats attapās ar zobiem bortā, bet 5+20 dabūja Karsums. Lūk tā mums tiesā IIHF. Tādā ziņā kaifs bija skatīties OS no Vankūveras.

 +12 [+] [-]

, 2010-05-25 11:24, pirms 15 gadiem
Trauma Jāgram bija, to gan nevajadzētu apšaubīt. Tikai pārkāpums tāds apšaubāms, parasti šādus sauc par tīriem spēka paņēmieniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-05-25 11:31, pirms 15 gadiem
Kroks rakstīja: Trauma Jagram visticamāk ka bija un šis netēloja!

Bet jautājums cits - PAR KO 5+20??? Kopš kura laika par bloķēšanu dod noraidījumus līdz spēles beigām?

Šis fenomens paliks tā arī neatklāts!
Par pārkāpumu pret Jāgru droši vien nevajadzēja dot 5+20, bet minūti pirms šī pārkāpuma Tereščenko jauši vai nejauši "izrubīja" Koukalu. Un tad jau izskatījās, ka krievi vienkārši sāk medīt čehus, tāpēc pieļauju tiesnesis arī tā noreaģēja

 +14 [+] [-]

, 2010-05-25 11:34, pirms 15 gadiem
Sliecos piekrist Babaja rakstītajam, arī palika iespaids, ka 5+20 krieviem iedeva "par mūža ieguldījumu", kā teiktu Oskara ceremonijā.

 +10 [+] [-]

, 2010-05-25 11:35, pirms 15 gadiem
Ja 50 minutes krievu superzvaigznes demonstreja absoluti impotenci uzbrukuma, tad pedejam 10 minutem jau vairs nebija nozimes...
Miikstie!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 11:36, pirms 15 gadiem
Ar skaidru galvu padomājot, aizmirstot par nacionalitātēm, skaidrs, ka 100% taisnība ir gan tam krievu tiesnesim, gan aizsargam. Jāgrs savu cienījamo statusu pabojāja ar tādu sievišķīgu simulāciju. Un diez ko neapzināts neizskatījās Rolineka manevrs, redzot, ka ripa nāk viņam virsū nevis uz nūjas...

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 11:36, pirms 15 gadiem
Babajs rakstīja: To krievu jau noraidīja nevis par spēka paņēmienu pret Jāgru, bet par iepriekšējo Ovečkina izgājienu kura dēļ čehs trīs reiz kā vilciņš apgriezās ap savi asi pirms nokrita uz ledus.
To paņēmienu izpildīja Tereščenko, un jau tur bija jādod sods.
Par pārkāpumu pret Jāgru tik daudz nepienācās, bet piekrītu, ka nogulēja iepriekšējo pārkāpumu.

 +25 [+] [-]

, 2010-05-25 11:38, pirms 15 gadiem
Tā kā iedeva 5+20, Jāgrs uzreiz saprata, ka jāuztur traumas ilūzija. Ja viņš atgrieztos spēlē, tiesneši saprastu, ka %+20 par neesošu traumu bijis perebors, un tūlīt iedotu 2 minūtes čehiem. Tā ka Jāgrs precīzi sajuta lietas būtību, un vaikstoties aiz borta, labi palīdzēja savai komandai.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 11:39, pirms 15 gadiem
visu spēli lūdzos, lai uzvar Čehija! Paldies Dievam, ka tā arī notika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-25 11:40, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Un vispār, Jāgra vietā KHL vispār neatgrieztos, jo tur tak šamo katrā pilsētā, katrā hallē (arī Omskā) izsvilps, jo hokejs tomēr nav veceņu sporta veids.
Tikai nesaki, ka pretējā puse netēloja, ko vien vērts bija Jemeļina "tīrais" niriens pie saviem vārtiem, kad Jāgrs viņam iebakstīja mugurā, cīnoties par vietu.

 +14 [+] [-]

, 2010-05-25 11:42, pirms 15 gadiem
5+20 visdrizak iedeva ka "summejoso" sodu, jo jau Ovi meginaja atkal sava paleciena nomedit cehu, bet aizkeras aiz speletaja un ielidoja Fjodorova. Pec tam izrubitais cehs laukuma centra, lai ari ta bija vairak ta ka nelaimigi sagadisanas un pec paris minutem notraumets Jagrs kaut ari izskatijas pec +- tira speka panemiena. Krievi speleja tiesi ta ka Kanada pret viniem 1/4, par ko cik atceros, tad pasi krievi sudzejas. Nu tad ludzu, sanemiet pasi ko pelnijat - t.i. 2 vietu. Un kops shi cempja ir vel nepatikamaka shi izlase gan savu inerto lidzjuteju del (kas ir kruti atbalstitaji tikai tad, ka ir uzvara) gan necienas del, ko izradija cehiem pec finalsvilpes.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 11:42, pirms 15 gadiem
Enders rakstīja: Tā kā iedeva 5+20, Jāgrs uzreiz saprata, ka jāuztur traumas ilūzija. Ja viņš atgrieztos spēlē, tiesneši saprastu, ka %+20 par neesošu traumu bijis perebors, un tūlīt iedotu 2 minūtes čehiem. Tā ka Jāgrs precīzi sajuta lietas būtību, un vaikstoties aiz borta, labi palīdzēja savai komandai.
Taisnība! Saprātīgs cilvēks uzreiz sapratīs Jāgra nodevīgo rīcību...

  +7 [+] [-]

, 2010-05-25 11:44, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2010-05-25 11:45, pirms 15 gadiem
Tie ir KRIEVI. Viņiem šogad reāls FIASKO. Tie jau nebūtu Krievi ja kādu sūdzību neiesniegtu. Vienkārši nemāk zaudēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-25 11:47, pirms 15 gadiem
5+20 katrā ziņā tur tiešām nebija....
Un kāpēc jākopē no krievu avīzēm raksti? Lai jau tā nīdekļu tauta vārās savā sulā!!!! Pietiek man ar Bikova video par tiem kloniem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-25 11:50, pirms 15 gadiem
krievi, nevajag mekleet vaigniigos kaa vienmeer, ir jaasamierinaas tak ka zaudeejaat godiigaa ciinjaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 11:52, pirms 15 gadiem
garfild21 rakstīja: ko jūs to Krieviju apliekat te. Skataties labāk uz Latviju....kas knapi 2 pastarītes uzvarēja....un tā notiek katru gadu. Rozā briļļu nācija.
Tu esi tipiska Latviešu brille,kad Latvija uzvar tu esi ar to,vai vēl labāk stāsti ka tā bija "haļava"! Saukārt kad zaudē tad tu esi krievu fans,tak ej un dzīvo uz to krieviju,nebūs jādzīvo "rozā briļu"nācijā! Mīkstais ped iņš!

     [+] [-]

, 2010-05-25 11:54, pirms 15 gadiem
Ar VIENIEM iesistiem vārtiem nepietiek, lai uzvarētu čempionātā! To tak viņiem vajadzētu beidzot saprast.

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:02, pirms 15 gadiem
Viņiem vajadzētu vairāk paklusēt. Kad kanādieši zaudē, viņi vienkārši laukumā izvillojas (varbūt nav īpaši smuki, bet tā nu viņi spēlē), bet mūsu kaimiņi gaužas presē vēl vairākas dienas un domā kā lai tagad revanšējas.

 +14 [+] [-]

, 2010-05-25 12:02, pirms 15 gadiem
Te ir arī šāds viedoklis, - tā teikt, lai būtu priekšmets diskusijai...
Судья КХЛ Пётр Алёшин согласился со всеми решениями судейской бригады в финальном матче чемпионата мира между сборными России и Чехии.

"Балушка и Левонен (главные судьи матча, – прим. "Чемпионат.ру") совершенно справедливо не засчитали шайбу, заброшенную россиянами в концовке первого периода. Здесь всё понятно и даже обсуждать нечего. Время первого отрезка матча к тому моменту истекло. Проконсультировавшись с видео, судья принял верное решение.

Соглашусь я также с арбитрами, которые засчитали вторую шайбу, оказавшуюся в воротах Варламова после отскока от конька Ролинека. Умышленного движения коньком у чеха не было, Ролинек по футбольному не играл, ногой по шайбе не бил. Он просто ехал к воротам, потом затормозил, и шайба совершенно случайно попала в его конёк, после чего влетела в сетку.

Также справедливо был наказан матч-штрафом Емелин. Дело в том, что россиянин, пытаясь применить силовой приём, очень низко присел. В результате получилось нарушение правил, которое формулируется как "отсечение". Тем более что пострадавший в этом эпизоде Ягр получил травму и участия в матче больше не принимал.

Таким образом, все три судейских решения в этом матче были абсолютно правильными", – приводит слова Алёшина "Спорт день за днём".

 +11 [+] [-]

, 2010-05-25 12:03, pirms 15 gadiem
"Varēja redzēt, ka Rolineks sāka bremzēt, lai ripa trāpītu pa viņa slidu un ielidotu vārtos,"

Ja vārtus būtu šādi iesitusi Krievija, viņš ar putām uz lūpām ķērktu, ka tur viss ir vislabākajā kārtībā un viss bija jāieskaita.
Daunīc.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 12:04, pirms 15 gadiem
Laikam vārdus "Čehija bija pārāka par mums" tomēr no kreiviem nesagaidīsim.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 12:05, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: A
Paņem taču uzinstalē vienreiz Mozillu !!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:06, pirms 15 gadiem
raivisra rakstīja: Pilnīgi piekrītu par Jāgra aktiermākslu....

Tad jau drīz par katru spēka paņēmienu kur kāda zvaigzne nokrīt un palokas būs jādod 20+5 .... tiesneši nospēlēja par labu čehiem...

Morāls trieciens krieviem uzreiz 20+5 un nesakat vēl stulbus attaisnojumus ka krieviem tika dotas iespējas no tiesnešu puses atspēlēties... kādas runas vēl par to ja komanda morāli ir nokdaunēta.. pss
nu tāpēc jau nebija pelnījuši zeltu - ja Tu gribi būt čempions, Tev ir jāmāk savākties un uzvarēt. Nu ja Tu to nevari, tad neesi cienīgs saukties par čempionu.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:10, pirms 15 gadiem
Atkal sākās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 12:10, pirms 15 gadiem
Tak saku, ka tiesāšana bija slikta...
Tā i Krievi dabūja pa zobiem, i Čehi, bet pa sitieniem nevienam noraidījums nebija, Malkins atrāvās, pats sadeva, bez nekādiem pārkāpumiem. Ovečkinam pārsita lūpu, arī nekas. krievi vairākkārt bakstīja vārtu sargu, arī nekas... Kārtējo reizi tiesneši veidoja spēli, tā teikt, iedeva tad, kad krieviem vismazāk vajadzēja, jo bija jāatspēlējas. Turklāt ja tas tiesnesis uzskata, ka nav jaškaita čehu otrie vārti, varbūt ir vērts padomāt pa pirmajiem arī, Čehs tomēr atradās metiena brīdī vārtsarga laukumā un ja grib var arī bloķēšanu saskatīt...

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:13, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Paņem taču uzinstalē vienreiz Mozillu !!
Takš ne jau darbā

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:17, pirms 15 gadiem
Haribo_DNCA rakstīja: Ta pat neko manit nevar , bet nu ta tas ir......

Nesaprotu par ko iedeva 5+20
Tad jau Rodzeram par katru tadu speka panemienu jadod 5+20
Pilnīgi tev piekrītu.
Uzskatu, ka tur vispār nebija noraidījums. Jāgrs rāvās gar borta malu, paslidinājis mazliet ripu uz priekšu un Jemeļins Laviņa stilā izdarīja spēka paņēmienu. Tā pat nebija grūšana, bet normāli pārcēla pāri pār sevi Jāgru. Ja tiesneši uzskatīja, ka Jāgrs bija bez šaibas un tā ir bloķēšana, tad visā čempionātā vajadzēja katru otro noraidīt, jo daudzi spēlētāji izdara spēka paņēmienus pie borta pēc tam, kad pretinieks ir atbrīvojie no šaibas.
Tomēr jāatzīst, ka hokejā bez aktieru mākslas neiztikt un šeit Jāgrs malacis. Izdarīja visu, lai valsts izlasei būtu vieglāk. Mums jau arī ir un bija tādi mākslinieki. Viens no populārākiem bija Kerčs, tagad M.Rēdlihs (kautkā stipri līdzinās pēc Kerča, ne tikai aktieru mākslā, bet arī spēles ziņā).

  -3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:19, pirms 15 gadiem
1000% vistīrākā superzvaigžņu izgāšanās,un taustās nu pēc zaudējuma iemesliem apkārt.Neviens no viņiem nebija pelnījis lai sauktos par čempionu,ar vienu slidu nevar apspēlēt nevienu pretinieku,kāda attieksme pusfinālā pret Vāciju,par ko gandrīz nācās maksāt,tad ar to pašu attieksmi finālā Čehija izslavētos čempionus ar saviem miljoniem makos nosēdināja uz zemes kā zīdaiņus....Prieks par čehiem,puiši titulu nopelnīja!Kas attiecas uz vārtiem un Jāgru - pēc kara visi gudri,un šobrīd apvainojumu bārstīšanā krievi tikai pierāda,ka ar gadiem nekas nemainās,joprojām nespēj pieņemt,ka attiecīgā reizē kāds ir labāks!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-25 12:19, pirms 15 gadiem
spokss rakstīja: Pilnīgi tev piekrītu.
Uzskatu, ka tur vispār nebija noraidījums. Jāgrs rāvās gar borta malu, paslidinājis mazliet ripu uz priekšu un Jemeļins Laviņa stilā izdarīja spēka paņēmienu. Tā pat nebija grūšana, bet normāli pārcēla pāri pār sevi Jāgru. Ja tiesneši uzskatīja, ka Jāgrs bija bez šaibas un tā ir bloķēšana, tad visā čempionātā vajadzēja katru otro noraidīt, jo daudzi spēlētāji izdara spēka paņēmienus pie borta pēc tam, kad pretinieks ir atbrīvojie no šaibas.
Tomēr jāatzīst, ka hokejā bez aktieru mākslas neiztikt un šeit Jāgrs malacis. Izdarīja visu, lai valsts izlasei būtu vieglāk. Mums jau arī ir un bija tādi mākslinieki. Viens no populārākiem bija Kerčs, tagad M.Rēdlihs (kautkā stipri līdzinās pēc Kerča, ne tikai aktieru mākslā, bet arī spēles ziņā).
Tur bija tiira blokeeshana.. Divas minuutes noteikti,bet nu 5 tur iisti nesaskatiiju!
Vairaak sliecos uz to ,ka tas bija par ieprieksheejo epizodi,kuraa cehs atraavaas pa galvu. Nu Abols teica,ka taa bija vnk saskrieshanaas, bet nu man taa galiigi taa nelikaas..

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:21, pirms 15 gadiem
spokss rakstīja: Pilnīgi tev piekrītu.
Uzskatu, ka tur vispār nebija noraidījums. Jāgrs rāvās gar borta malu, paslidinājis mazliet ripu uz priekšu un Jemeļins Laviņa stilā izdarīja spēka paņēmienu. Tā pat nebija grūšana, bet normāli pārcēla pāri pār sevi Jāgru. Ja tiesneši uzskatīja, ka Jāgrs bija bez šaibas un tā ir bloķēšana, tad visā čempionātā vajadzēja katru otro noraidīt, jo daudzi spēlētāji izdara spēka paņēmienus pie borta pēc tam, kad pretinieks ir atbrīvojie no šaibas.
Tomēr jāatzīst, ka hokejā bez aktieru mākslas neiztikt un šeit Jāgrs malacis. Izdarīja visu, lai valsts izlasei būtu vieglāk. Mums jau arī ir un bija tādi mākslinieki. Viens no populārākiem bija Kerčs, tagad M.Rēdlihs (kautkā stipri līdzinās pēc Kerča, ne tikai aktieru mākslā, bet arī spēles ziņā).
Bet tāpēc jau ir SPĒKA paņēmiens un BLOĶĒŠANA.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 12:24, pirms 15 gadiem
Sen zināms fakts, ka Krievija nemāk atzīt savu sakāvi.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:25, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Takš ne jau darbā
Tas taču Tev prasīs apm. 5 minūtes... Tieši tagad ir pusdienas pārtraukums...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 12:26, pirms 15 gadiem
Par pārkāpumu pret Jagru negribu neko komentēt, jo tas tiešām izskatījās vairāku epizožu sumārais sods, bet par otrajiem čehu vārtiem es no tā paša krievu tiesneša, kas tagad kritizē lēmumu, tieši tādā pašā situācijā apgalvoja, ka vārti ir noteikti jāskaita. Neatceros, kas toreiz spēlēja, bet tajā situācijā pat tika pagriezta slida pareizajā leņķi, lai ripa trāpītu vārtos un šis tiesnesit paskaidroja, ka spēriena nebija un tāpēc ripa ir jāskaita.

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:27, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Tas taču Tev prasīs apm. 5 minūtes... Tieši tagad ir pusdienas pārtraukums...
Es nevaru uz darba datora neko uz savu roku instalēt. Pārtraukums pēc stundas

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:27, pirms 15 gadiem
janis7 rakstīja: Par pārkāpumu pret Jagru negribu neko komentēt, jo tas tiešām izskatījās vairāku epizožu sumārais sods, bet par otrajiem čehu vārtiem es no tā paša krievu tiesneša, kas tagad kritizē lēmumu, tieši tādā pašā situācijā apgalvoja, ka vārti ir noteikti jāskaita. Neatceros, kas toreiz spēlēja, bet tajā situācijā pat tika pagriezta slida pareizajā leņķi, lai ripa trāpītu vārtos un šis tiesnesit paskaidroja, ka spēriena nebija un tāpēc ripa ir jāskaita.
Vārtus tādā veidā guva Miķelis Rēdlihs,un neieskaitīja,bet Bārtulim vienīgi vārti NHL bij stipri līdzīgi kā Rolinekam,un arī tos ieskaitīja!

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:31, pirms 15 gadiem
janis7 rakstīja: Par pārkāpumu pret Jagru negribu neko komentēt, jo tas tiešām izskatījās vairāku epizožu sumārais sods, bet par otrajiem čehu vārtiem es no tā paša krievu tiesneša, kas tagad kritizē lēmumu, tieši tādā pašā situācijā apgalvoja, ka vārti ir noteikti jāskaita. Neatceros, kas toreiz spēlēja, bet tajā situācijā pat tika pagriezta slida pareizajā leņķi, lai ripa trāpītu vārtos un šis tiesnesit paskaidroja, ka spēriena nebija un tāpēc ripa ir jāskaita.
Nepiekrītu. Čehu spēlētājs vienkārši darīja visu lai ar pilnu ātrumu neieskrietu vārtos un skatoties atkārtojumu ir redzams, ka spēlētājs pat neskatās uz savām kājām, bet uz priekšu.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 12:32, pirms 15 gadiem
Mani interesē, pats autors izdomā, vai virsrasktā rakstīt uzvārdu vai vienkārši valts pārstāvniecību? Nu tas jau paliek smieklīgi, nu tie kas zin kas ir Atjušovs rakstu arī izlasīs, tie kuri nezin - tiem arī nevajag. Šitie "Krieviejas izlases spēlētājs" jau sāk pieriebties, nekādas cieņas pret spēlētāju..

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:36, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: 5+20 visdrizak iedeva ka "summejoso" sodu, jo jau Ovi meginaja atkal sava paleciena nomedit cehu, bet aizkeras aiz speletaja un ielidoja Fjodorova. Pec tam izrubitais cehs laukuma centra, lai ari ta bija vairak ta ka nelaimigi sagadisanas un pec paris minutem notraumets Jagrs kaut ari izskatijas pec +- tira speka panemiena. Krievi speleja tiesi ta ka Kanada pret viniem 1/4, par ko cik atceros, tad pasi krievi sudzejas. Nu tad ludzu, sanemiet pasi ko pelnijat - t.i. 2 vietu. Un kops shi cempja ir vel nepatikamaka shi izlase gan savu inerto lidzjuteju del (kas ir kruti atbalstitaji tikai tad, ka ir uzvara) gan necienas del, ko izradija cehiem pec finalsvilpes.
Ieteiktu paskatīties atkārtojuma ar Ovi paņēmiemnu, viņs sākuima aizķērās aiz Čehu spēlētāja, tāpēc arī uzlidoja.

P.S Par krieviem gan piekrītu, es arī vakar nopirku Sibīrijas pelmeņus, bet patiesībā tie izrādijās ne Sibīrijas, tāpēc pēc tās dienas mana attieksme pret hokeja izlasi ir vēl vairāk pasliktinājusies.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:36, pirms 15 gadiem
DzigitsAndy rakstīja: Vārtus tādā veidā guva Miķelis Rēdlihs,un neieskaitīja,bet Bārtulim vienīgi vārti NHL bij stipri līdzīgi kā Rolinekam,un arī tos ieskaitīja!
Miķelis Rēdlihs acīmredzami ar kāju iespēra kastē ripu - ar nūju klāt netika, bet redz ar kājām tika. loģiski ka tajā gadījumā nevar būt diskuijas par vārtu guvumu

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 12:38, pirms 15 gadiem
Ir jāmāk arī tā spēlēt,kā to darīja Rolineks. Nevar visu laiku tikai testies uz priekšu,bet arī laicīgi nobremzēt

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:41, pirms 15 gadiem
Rolineka gadījumā ne viņš bremzēja, ne koriģēja savas kustības. Nedrīkst aizmirst, ka tajā brīdī viņam mugurā sēdēja Gončars.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +46 [+] [-]

, 2010-05-25 12:43, pirms 15 gadiem
Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik zemu, ka trieciens sanāk pretinieka ceļu augstumā. Ja pretinieks gūst traumu (kas Jāgra gadījumā notika) tad ir 5+20. Sitieni pa ceļiem ir bīstamākie, krievi, diemžēl, diezgan bieži to izmanto. Noteikumus vajag palasīt.
524 - CLIPPING
a) A player who lowers his own body positionto deliver a check on or below an
opponents’ knees, shall be assessed, at the discretion of the Referee, a:
➤Minor penalty (2’)
or
➤Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent by a clipping action, shall be assessed, at the
discretion of the Referee a:
➤Majorpenalty+ Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
';

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 12:46, pirms 15 gadiem
BlackChild rakstīja: Nevar viņam nepiekrist...,bet ne jau Jāgra simulēšana bija galvenais iemesls Čehijas uzvarai.
Tiesneshu nekompetence kartejo reizi bija galvenais chehijas uzvaras kaldinataja. Galigi neesmu Krievu fans, parasti pret viniem noskanots. Bet 2. gols halavnijs un atstat vienu komandu 7 min pec kartas mazakuma 3. perioda ?? Nu tas nav isti pareizi.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:47, pirms 15 gadiem
Par ASK rakstīja: Tiesneshu nekompetence kartejo reizi bija galvenais chehijas uzvaras kaldinataja. Galigi neesmu Krievu fans, parasti pret viniem noskanots. Bet 2. gols halavnijs un atstat vienu komandu 7 min pec kartas mazakuma 3. perioda ?? Nu tas nav isti pareizi.
spēles beigās 5:3 ir pareizi?

  +5 [+] [-]

, 2010-05-25 12:48, pirms 15 gadiem
5 min varbút arí nevajadzéja dot, bet gan jau tas bija iepriekséjás epizodes iespaidá. Bet ká var ienákt prátá sunja murgi par Jagra simulésanu!? Tiesnesis sodu jau iedevis, ja loti grib,var vél pieklájíbas péc kádu minúti pasédét , bet nejau lídz spéles beigám! Kur tolks télot un riskét nepalídzét savéjiem!?

 +12 [+] [-]

, 2010-05-25 12:49, pirms 15 gadiem
nu ja man butu tur kkaada trauma un atskaneetu sireena kas liecinaatu ka esmu pasaules čempions es arī aiznestos jo diezvai kaut kaadas saapes justu taadaa emociju saviļņojumā.

  +9 [+] [-]

, 2010-05-25 12:50, pirms 15 gadiem
Jā un pēc tam viņš tāpāt sēdēja malā ja?? Tādā spēlē .Varēja redzēt, ka viņš grib uz laukuma.
Un uzvaras emocijās tās sāpēs taču aizmirstas. ko tad viņam vajadzēja palikt uz soliņa pēc sirēnas???
LŪK,arī tāpēc krievi vienkārši riebjas. Ja nemāk zaudēt ,tad nepiedalās.

  +8 [+] [-]

, 2010-05-25 12:50, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik zemu, ka trieciens sanāk pretinieka ceļu augstumā. Ja pretinieks gūst traumu (kas Jāgra gadījumā notika) tad ir 5+20. Sitieni pa ceļiem ir bīstamākie, krievi, diemžēl, diezgan bieži to izmanto. Noteikumus vajag palasīt.
524 - CLIPPING
a) A player who lowers his own body positionto deliver a check on or below an
opponents’ knees, shall be assessed, at the discretion of the Referee, a:
➤Minor penalty (2’)
or
➤Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent by a clipping action, shall be assessed, at the
discretion of the Referee a:
➤Majorpenalty+ Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
Skaidri ir redzams, ka krievs nemaz nespelee uz korposu!

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:51, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nepiekrītu. Čehu spēlētājs vienkārši darīja visu lai ar pilnu ātrumu neieskrietu vārtos un skatoties atkārtojumu ir redzams, ka spēlētājs pat neskatās uz savām kājām, bet uz priekšu.
Ja vinjsh slidojot skatiitos uz savaam kaajaam, tad hokeju nespeleetu
Protams skatoties paleelinaatus atkaartojums var dazham rasties ka vinjsh speciaali tur kaut ko dariija, bet jaaskataas kaa tas notika reaalaa laikaa un ir skaidrs ka slidojumaa vinjam traapija ripa pa slidu un nekaadas apzinaatas kustiibas ar kaaju nebija...

 +19 [+] [-]

, 2010-05-25 12:53, pirms 15 gadiem
Skatos, tauta joprojām nespēj nomierināties.Kopš laika gala, tā vietā, lai cienītu pretinieku un izteiktu atzinību par viņa spēli, krievi vienmēr visās reizēs ir atraduši pat visniecīgākos iemeslus, lai pakritizētu tiesāšanu.
Frāze "suģa vinavat" ir tikpat parasta, kā vārdi "es tevi mīlu"' divu iemīlējušos starpā.
Žurnaļugas ar tik uzkurina kaislības.
Starp citu, - Medveģevs un Fetisovs jau paspējuši nokritizēt Bikova domu par KHL leģionāru skaita ierobežošanu.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-25 12:54, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik
Bet nu visu cienju tiesneshiem kas to pamana reaalaa laikaa bez atkaartojumiem!
Mees jau te varam gudri spriedeleet skatoties atkaartojumus un bildes, bet nu reaali tiesaat speeli tur ir jaabuut skillam, visu cienju tiesneshiem!

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:56, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Skatos, tauta joprojām nespēj nomierināties.Kopš laika gala, tā vietā, lai cienītu pretinieku un izteiktu atzinību par viņa spēli, krievi vienmēr visās reizēs ir atraduši pat visniecīgākos iemeslus, lai pakritizētu tiesāšanu.
Frāze "suģa vinavat" ir tikpat parasta, kā vārdi "es tevi mīlu"' divu iemīlējušos starpā.
Mums jau tas arii ir raksturiigs pa laikam, laikam krievu ietekme
P.S. Tajaa zinjaam man paatiik NHL komenteetaajikuri ljoti korekti runaa par tiesneshiem, pat ja arii it kaa bijusi kluuda

  +5 [+] [-]

, 2010-05-25 12:57, pirms 15 gadiem
Nu jau 7 min aiziet tjipa,nákamás 2 nepelnítas, tjipa par sho pret Jagru vismaz 2 min nevajadzéja dot!? Jeb sodu vispár finálá vairs nedrikst dot? Smieklígákais,ka tagad tiek pavérst bez maz,ka tas spéli izskíra. Visu spéli krievi neko,vienígo,ko iemeta,bija 5:3, kad údens jau smelás muté, tad nu 3min mazák no pashu noraidíjuma perioda vidú péksni nezin ko dotu i tas pats strídígi,varbút arí bija pelnítas visas 5 min

 +12 [+] [-]

, 2010-05-25 13:36, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik zemu, ka trieciens sanāk pretinieka ceļu augstumā. Ja pretinieks gūst traumu (kas Jāgra gadījumā notika) tad ir 5+20. Sitieni pa ceļiem ir bīstamākie, krievi, diemžēl, diezgan bieži to izmanto. Noteikumus vajag palasīt.
524 - CLIPPING
a) A player who lowers his own body positionto deliver a check on or below an
opponents’ knees, shall be assessed, at the discretion of the Referee, a:
➤Minor penalty (2’)
or
➤Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent by a clipping action, shall be assessed, at the
discretion of the Referee a:
➤Majorpenalty+ Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
Paldies par info!! beidzot kāds godīgi un vēsu galvu paskaidro situāciju!

     [+] [-]

, 2010-05-25 13:37, pirms 15 gadiem
spēka paņēmiena brībī ripa Jāgram nebija!!! Ar to vaiss arī skaidrs!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-05-25 13:38, pirms 15 gadiem
krievi vienkārši nemak zaudēt !!!!UN visu laiku attaisnojas !!

  +9 [+] [-]

, 2010-05-25 13:39, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik zemu, ka trieciens sanāk pretinieka ceļu augstumā. Ja pretinieks gūst traumu (kas Jāgra gadījumā notika) tad ir 5+20. Sitieni pa ceļiem ir bīstamākie, krievi, diemžēl, diezgan bieži to izmanto. Noteikumus vajag palasīt.
524 - CLIPPING
a) A player who lowers his own body positionto deliver a check on or below an
opponents’ knees, shall be assessed, at the discretion of the Referee, a:
➤Minor penalty (2’)
or
➤Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent by a clipping action, shall be assessed, at the
discretion of the Referee a:
➤Majorpenalty+ Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
----------------------
Punkts.
+3Energijas devu esi nopelnijis!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 13:49, pirms 15 gadiem
JiSkx rakstīja: Ar skaidru galvu padomājot, aizmirstot par nacionalitātēm, skaidrs, ka 100% taisnība ir gan tam krievu tiesnesim, gan aizsargam. Jāgrs savu cienījamo statusu pabojāja ar tādu sievišķīgu simulāciju. Un diez ko neapzināts neizskatījās Rolineka manevrs, redzot, ka ripa nāk viņam virsū nevis uz nūjas...
Un ko gan teiktu Zaicevs, ja Rolineka vietā būtu Kovaļčuks, bet vārtos - Vokouns? Esmu pārliecināts, ka tad Zaiceva viedoklis būtu pilnīgi pretējs. Tā teikt - vārti gūti pareizi un viss.
Zaicevs aizmirst noteikumos rakstīto... bet tā jau ir zaudētāju problēma un Krievijas fanu, tajā skaitā tiesnešu, ņerkstēšana ir gluži normāla lieta

     [+] [-]

, 2010-05-25 14:01, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik zemu, ka trieciens sanāk pretinieka ceļu augstumā. Ja pretinieks gūst traumu (kas Jāgra gadījumā notika) tad ir 5+20. Sitieni pa ceļiem ir bīstamākie, krievi, diemžēl, diezgan bieži to izmanto. Noteikumus vajag palasīt.
524 - CLIPPING
a) A player who lowers his own body positionto deliver a check on or below an
opponents’ knees, shall be assessed, at the discretion of the Referee, a:
➤Minor penalty (2’)
or
➤Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent by a clipping action, shall be assessed, at the
discretion of the Referee a:
➤Majorpenalty+ Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
Ķermenis ir sākot no pleciem un tik zemi viņš nebija saliecies, lai speciāli iebrauktu zemāk par ceļgaliem. Viņš reāli paņēma ar muguru un pārmeta pāri. Ja iebrauc ar ķermeni zemāk pa ceļgaliem, tad nemaz nav iespējams pārmest pāri savam ķermenim pretspēlētāju, bet gan vienkārši sanāk, ka nopļauj kā ar izskapti no kātiem.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-25 14:06, pirms 15 gadiem
jurjuris rakstīja: spēka paņēmiena brībī ripa Jāgram nebija!!! Ar to vaiss arī skaidrs!!!
Sekundi atpakaļ bija un principā bija jāuzskata, ka ripa bija pie viņa, jo viņš neatdeva piespēli citam, bet pasita uz priekšu, lai mēģinātu apslidot Jemeļinu un turpinātu uzbrukt, kontrolējot šaibu. Līdz ar to nav korekti noraidīt, ja visu spēli spēlētāji pēc ripas atbrīvošanās atdodot piespēli, izdara spēka paņēmienus, un noraidījumu nav, bet šajā gadījumā bija. Koks ar diviem galiem.

  -3 [+] [-]

, 2010-05-25 14:10, pirms 15 gadiem
Pariezi čehi ir lohi.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 14:20, pirms 15 gadiem
Enders rakstīja: Tā kā iedeva 5+20, Jāgrs uzreiz saprata, ka jāuztur traumas ilūzija. Ja viņš atgrieztos spēlē, tiesneši saprastu, ka %+20 par neesošu traumu bijis perebors, un tūlīt iedotu 2 minūtes čehiem. Tā ka Jāgrs precīzi sajuta lietas būtību, un vaikstoties aiz borta, labi palīdzēja savai komandai.
Kad būs nākamais Satja Sai Babas topiks???? Satjai vajadzētu palīdzēt Baronam paņemt Latvijas kausu!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 14:22, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik zemu, ka trieciens sanāk pretinieka ceļu augstumā. Ja pretinieks gūst traumu (kas Jāgra gadījumā notika) tad ir 5+20. Sitieni pa ceļiem ir bīstamākie, krievi, diemžēl, diezgan bieži to izmanto. Noteikumus vajag palasīt.
524 - CLIPPING
a) A player who lowers his own body positionto deliver a check on or below an
opponents’ knees, shall be assessed, at the discretion of the Referee, a:
➤Minor penalty (2’)
or
➤Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent by a clipping action, shall be assessed, at the
discretion of the Referee a:
➤Majorpenalty+ Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
Respect, Ivar

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 14:22, pirms 15 gadiem
Studstud rakstīja: "Varēja redzēt, ka Rolineks sāka bremzēt, lai ripa trāpītu pa viņa slidu un ielidotu vārtos,"

Ja vārtus būtu šādi iesitusi Krievija, viņš ar putām uz lūpām ķērktu, ka tur viss ir vislabākajā kārtībā un viss bija jāieskaita.
Daunīc.
un kurš ta tā nedarītu... tu gadījumā ar nemeklē vismazāko sīkuma, kāpēc kādi latviešu vārti būtu jāieskaita? tas ir tikai normāli, ka tu kā komandas pārstāvis vai fans vēlies, lai visas situācijas, kuras nav 100% skaidras notiesā tev par labu! 100% čehi arī īdētu, ja krievi viņiem iemestu tādus uzvaras vārtus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-25 14:54, pirms 15 gadiem
Haribo_DNCA rakstīja: Ta pat neko manit nevar , bet nu ta tas ir......

Nesaprotu par ko iedeva 5+20
Tad jau Rodzeram par katru tadu speka panemienu jadod 5+20
par bloķēšanu vareeja dot 2min nejau 5+20!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 14:55, pirms 15 gadiem
Teiksu tā, kur bija tā epizode kur Ovii saskrējas ar savu spēlētāju, epizode izskatījās daudz smagāka! Bet par Jāgra tēlošanu to4na rēka nak! Tur tak nekā nebija! Rodzers tādus spēka panemienus vislaik izpilda,

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 14:56, pirms 15 gadiem
cik jau var sitos naidu kurinosos rakstus drukat un pietam viens un tas pats autors, sakuma par tiesnesi tagad par sito, ar katru menesi SC degrade

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 14:59, pirms 15 gadiem
Kā jau pie katra raksta visi ir sadalījušies 4 daļās - krievu fani, čehu fani, uzvarētāju piekritēji un krievu nīdēji!
šonakt skatījos Flyers - Canadiens spēli un tas ir tīrs spēka paņēmiens. Līdzīgi tāpat kā to dara Laviņš. Ja jūs paši būtu spēlējuši tik svarīgās spēlēs, tad zinātu kā no līdzsvara izsit tāds noraidījums, kur labi ja varēja 2 min iedot!
Saku atklāti, ka biju par krieviem, bet malači čehi, izmantoja savas iespējas. Krievi paši vien vainīgi, ka nespēja pārspēt lielisko Vakounu.
Nobeigumā varu teikt, ka kā jau daudzos sporta veidos, līderi uzvar daudz un dikti, bet kaut kā izšķirošajās spēlēs kkas notiek un komanda vairs nespēj uzvarēt.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-25 15:04, pirms 15 gadiem
Nožēlojamas atrunas. Krievi neprot zaudēt, jau atkal tas pierādās...

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 15:06, pirms 15 gadiem
Vajadzēja pašiem samest vismaz divus, vai trīs vārtus, nevis kko mēģināt beigās izglābt un tad meklēt otmazkas!

     [+] [-]

, 2010-05-25 15:10, pirms 15 gadiem
spokss rakstīja: Ķermenis ir sākot no pleciem un tik zemi viņš nebija saliecies, lai speciāli iebrauktu zemāk par ceļgaliem. Viņš reāli paņēma ar muguru un pārmeta pāri. Ja iebrauc ar ķermeni zemāk pa ceļgaliem, tad nemaz nav iespējams pārmest pāri savam ķermenim pretspēlētāju, bet gan vienkārši sanāk, ka nopļauj kā ar izskapti no kātiem.
Tad sanāk, ka galva nav ķermenis? Nav tik svarīgi cik zemu ir pleci vai galva, bet kurā vietā ir kontakts. ja apskatās bildi, tad diezgan nepārprotami ir redzams, ka kontakts notiek tieši pret celi. Sitieni pa ceļiem ir ļoti traumatiski hokejā, tāpēc tik lieli sodi

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 15:15, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: Un starp citu Malkinam spelejot 6-3 par 2 sitieniem vartsargam pa rokam apzinatiem un sitienu ceham pa seju ar vareja iedot vairak,ka 2 minutes,tiesnesi deva krieviem iespeju izglabties,pasi vainigi,ka neizmantoja.
tās divas min arī bij līdz spēles beigām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 15:21, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tad sanāk, ka galva nav ķermenis? Nav tik svarīgi cik zemu ir pleci vai galva, bet kurā vietā ir kontakts. ja apskatās bildi, tad diezgan nepārprotami ir redzams, ka kontakts notiek tieši pret celi. Sitieni pa ceļiem ir ļoti traumatiski hokejā, tāpēc tik lieli sodi
Atvaino, ir, bet noliecies zemāk par ceļiem viņš nebija un to arī skaidro daudzi citi treneri citos portālos, jo lai Jemeļins pieliektos pret Jāgru zemāk par ceļgaliem ir ļoti problemātiski. Tad Jāgram vajadzētu būt Košečkina augumam.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-25 15:22, pirms 15 gadiem
nu, lai kā nepatiktu krievi, šoreiz viņam ir pilnīga taisnība..!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 16:17, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Nav tik zemu krituši!
nu nē, viņi tak zvaigznes, viņiem visu vajag smuki līdz tukšiem vārtiem, viņi tādus vārtus nevar atļauties gūt, tādi ir nulles vērtē. galviņā sakāpis pa daudz.

     [+] [-]

, 2010-05-25 16:31, pirms 15 gadiem
nē nu tas ir labs par tiem otrajiem vārtiem, a nebūtu bremzējis būtu nonesis vārsargu un ko tad...vismaz krieviem vairākums būtu..

     [+] [-]

, 2010-05-25 17:27, pirms 15 gadiem
Jā, piekrītu, notēloja, bija tīrs spēka paņēmiens!!!! Nu un, tas arī ir hokeja komponents. Mums arī bija tēlošanas meistars, Kerčs!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 17:38, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: cik jau var sitos naidu kurinosos rakstus drukat un pietam viens un tas pats autors, sakuma par tiesnesi tagad par sito, ar katru menesi SC degrade
Varbut tu pats visaa centies saskatit naida kurinaashanu?

Tak vienmer kad kaadaa finaala(vienalga hokejs, futbols, bask.) ir diskutablas situaacijas pec tam tauta cepjas. Atceries kaut vai kaa Francija pret Iriju speeleeja un ari tad te sc bija gan raksti par tiesashanu, Iru viedoklis, Anri utt. Vai tad tu blavi par naida kurinashanu pret franciem??

Sanaak ka sc jaaignoree allhockey raksti tikai taapeec, ka komentaaros var buut Ru neatbalstoshi viedokli??

     [+] [-]

, 2010-05-25 17:55, pirms 15 gadiem
spokss rakstīja: Atvaino, ir, bet noliecies zemāk par ceļiem viņš nebija un to arī skaidro daudzi citi treneri citos portālos, jo lai Jemeļins pieliektos pret Jāgru zemāk par ceļgaliem ir ļoti problemātiski. Tad Jāgram vajadzētu būt Košečkina augumam.
Kāpēc zemāk par ceļgaliem? Ja būtu zemāk par ceļgaliem, tā būtu vienkārši klupināšana. Šajā gadījumā trieciens bija mazliet virs ceļgala, Jāgram gandrīz kājas uz otru pusi izliecās, pamēģini, lai tev kāds ar baļķēnu iebliež pa to vietu, vai var tā gludi pārvelties pāri...

     [+] [-]

, 2010-05-25 18:15, pirms 15 gadiem
Bildee
''Jagrs:''Hā visus piemāniju

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 18:32, pirms 15 gadiem
IIZ 70
pilnīgi perfekti noteikts pārkāpums-notriekšana, vienīgais galvenais tiesnesis to traktēja kā bloķēšanu.
Un lielākai Jūsu zināšanai praktiski katram pārkāpumam ir sodi no 2 min līdz spēles sodam (25min), atkarībā vai pretinieks ir guvis traumu vai nē.
LHF mājas lapā ir tiesnešu rokas grāmata, varat palasīt un nedaudz mēģināt izprast hokeja spēles noteikumus un sodus.
Bet izskatās ka te ir lieka laika tērēšana strīdēties ar HOKEJA EKSPERTIEM.
Paldies.

     [+] [-]

, 2010-05-25 20:47, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kāpēc zemāk par ceļgaliem? Ja būtu zemāk par ceļgaliem, tā būtu vienkārši klupināšana. Šajā gadījumā trieciens bija mazliet virs ceļgala, Jāgram gandrīz kājas uz otru pusi izliecās, pamēģini, lai tev kāds ar baļķēnu iebliež pa to vietu, vai var tā gludi pārvelties pāri...
Par to jau iet runa, ka ja tas bija augstāk par ceļiem, tad tas bija normāls spēka paņēmiens, ja ceļgaļa līmenī vai zemāk, tad noteikti noraidījums. Šajā gadījuma tas bija normāls spēka paņēmiens.

  -3 [+] [-]

, 2010-05-25 21:26, pirms 15 gadiem
bet kad vajadzeeja sanemt medalju,vinjam jau nekas traks nebija,viss bija pargaajis vai tad, vai vispaar nekaa nebija???!!!!!!!
nu vinjam jau labaak zinaat,vajadzeeja tacu kaut ko izdomaat,lai buutu taads noraidiijus!
nav labs gaajiens,un pavisam necieniigs! apzeelojami!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 22:36, pirms 15 gadiem
Nu, gan muld (Atjushovs), ja arii teeloja, tad liidz galam, peec izkaapshanas uz ledus peec speeles izskatiijaas, ka tomeer kaut kas kait.

     [+] [-]

, 2010-05-26 08:29, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: To paņēmienu izpildīja Tereščenko, un jau tur bija jādod sods.
Par pārkāpumu pret Jāgru tik daudz nepienācās, bet piekrītu, ka nogulēja iepriekšējo pārkāpumu.
Tieši tā, daudzi šejienieši aizmirst, kas notika 30 sekundes iepriekš. Tāpēc tiesneši nolēma kompensēt.

     [+] [-]

, 2010-05-26 18:51, pirms 15 gadiem
ka jua krievi,nekad nemāk zaudēt... Nūģi