Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Krievijas izlases aizsargs: "Jāgrs ir liels aktieris, visus piemānīja"

Krievijas izlases aizsargs: "Jāgrs ir liels aktieris, visus piemānīja"
Jaromirs Jāgrs
Foto: AFP/Scanpix

Krievijas hokeja izlase vēl joprojām nespēja samierināties ar zaudējumu Čehijas izlasei. Kritiku čehu zvaigznei Jaromiram Jāgram veltījis viens no Krievijas izlases aizsargiem.

Jau ziņojām, ka svētdien pasaules hokeja čempionātā finālspēlē čehi ar 2:1 pārspēja pēdējo divu gadu čempioni Krieviju. Vakar viens no labākajiem Krievijas tiesnešiem Aleksandrs Zaicevs atzina, ka čehu otros vārtus skaitīt nevajadzēja. ''Runājot par Rolineka gūtajiem vārtiem, tad es tādus vārtus neieskaitītu. Varēja redzēt, ka Rolineks sāka bremzēt, lai ripa trāpītu pa viņa slidu un ielidotu vārtos,'' vakar teica Zaicevs.

Šodien kritiku Čehijas izlases spēlētājam Jāgram veltīja Krievijas izlases aizsargs Vitālijs Atjušovs. ''Par pārkāpumu pret Jāgru dot piecas minūtes? Neticami,'' pārsteigti saka hokejists. ''Es visu redzēju ļoti labi. Viņš pasvieda ripu garām Aleksejam Jemeļinam, bet pēc tam pārkrita viņam pāri. Pēc tam Jāgrs kādas trīs minūtes gulēja uz ledus un viņu apbūra ārsti. Jāsaka, ka tiesneši uz šo uzķērās. Taču, kad atskanēja spēles sirēna, tad Jāgrs aiznesās tā, it kā būtu pilnībā vesels. Redz kāds aktieris, visus piemānīja.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 11:36, pirms 14 gadiem
Babajs rakstīja: To krievu jau noraidīja nevis par spēka paņēmienu pret Jāgru, bet par iepriekšējo Ovečkina izgājienu kura dēļ čehs trīs reiz kā vilciņš apgriezās ap savi asi pirms nokrita uz ledus.
To paņēmienu izpildīja Tereščenko, un jau tur bija jādod sods.
Par pārkāpumu pret Jāgru tik daudz nepienācās, bet piekrītu, ka nogulēja iepriekšējo pārkāpumu.

 +25 [+] [-]

, 2010-05-25 11:38, pirms 14 gadiem
Tā kā iedeva 5+20, Jāgrs uzreiz saprata, ka jāuztur traumas ilūzija. Ja viņš atgrieztos spēlē, tiesneši saprastu, ka %+20 par neesošu traumu bijis perebors, un tūlīt iedotu 2 minūtes čehiem. Tā ka Jāgrs precīzi sajuta lietas būtību, un vaikstoties aiz borta, labi palīdzēja savai komandai.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 11:39, pirms 14 gadiem
visu spēli lūdzos, lai uzvar Čehija! Paldies Dievam, ka tā arī notika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-05-25 11:40, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Un vispār, Jāgra vietā KHL vispār neatgrieztos, jo tur tak šamo katrā pilsētā, katrā hallē (arī Omskā) izsvilps, jo hokejs tomēr nav veceņu sporta veids.
Tikai nesaki, ka pretējā puse netēloja, ko vien vērts bija Jemeļina "tīrais" niriens pie saviem vārtiem, kad Jāgrs viņam iebakstīja mugurā, cīnoties par vietu.

 +14 [+] [-]

, 2010-05-25 11:42, pirms 14 gadiem
5+20 visdrizak iedeva ka "summejoso" sodu, jo jau Ovi meginaja atkal sava paleciena nomedit cehu, bet aizkeras aiz speletaja un ielidoja Fjodorova. Pec tam izrubitais cehs laukuma centra, lai ari ta bija vairak ta ka nelaimigi sagadisanas un pec paris minutem notraumets Jagrs kaut ari izskatijas pec +- tira speka panemiena. Krievi speleja tiesi ta ka Kanada pret viniem 1/4, par ko cik atceros, tad pasi krievi sudzejas. Nu tad ludzu, sanemiet pasi ko pelnijat - t.i. 2 vietu. Un kops shi cempja ir vel nepatikamaka shi izlase gan savu inerto lidzjuteju del (kas ir kruti atbalstitaji tikai tad, ka ir uzvara) gan necienas del, ko izradija cehiem pec finalsvilpes.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 11:42, pirms 14 gadiem
Enders rakstīja: Tā kā iedeva 5+20, Jāgrs uzreiz saprata, ka jāuztur traumas ilūzija. Ja viņš atgrieztos spēlē, tiesneši saprastu, ka %+20 par neesošu traumu bijis perebors, un tūlīt iedotu 2 minūtes čehiem. Tā ka Jāgrs precīzi sajuta lietas būtību, un vaikstoties aiz borta, labi palīdzēja savai komandai.
Taisnība! Saprātīgs cilvēks uzreiz sapratīs Jāgra nodevīgo rīcību...

  +7 [+] [-]

, 2010-05-25 11:44, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-05-25 11:45, pirms 14 gadiem
Tie ir KRIEVI. Viņiem šogad reāls FIASKO. Tie jau nebūtu Krievi ja kādu sūdzību neiesniegtu. Vienkārši nemāk zaudēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-25 11:47, pirms 14 gadiem
5+20 katrā ziņā tur tiešām nebija....
Un kāpēc jākopē no krievu avīzēm raksti? Lai jau tā nīdekļu tauta vārās savā sulā!!!! Pietiek man ar Bikova video par tiem kloniem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-25 11:50, pirms 14 gadiem
krievi, nevajag mekleet vaigniigos kaa vienmeer, ir jaasamierinaas tak ka zaudeejaat godiigaa ciinjaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 11:52, pirms 14 gadiem
garfild21 rakstīja: ko jūs to Krieviju apliekat te. Skataties labāk uz Latviju....kas knapi 2 pastarītes uzvarēja....un tā notiek katru gadu. Rozā briļļu nācija.
Tu esi tipiska Latviešu brille,kad Latvija uzvar tu esi ar to,vai vēl labāk stāsti ka tā bija "haļava"! Saukārt kad zaudē tad tu esi krievu fans,tak ej un dzīvo uz to krieviju,nebūs jādzīvo "rozā briļu"nācijā! Mīkstais ped iņš!

     [+] [-]

, 2010-05-25 11:54, pirms 14 gadiem
Ar VIENIEM iesistiem vārtiem nepietiek, lai uzvarētu čempionātā! To tak viņiem vajadzētu beidzot saprast.

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:02, pirms 14 gadiem
Viņiem vajadzētu vairāk paklusēt. Kad kanādieši zaudē, viņi vienkārši laukumā izvillojas (varbūt nav īpaši smuki, bet tā nu viņi spēlē), bet mūsu kaimiņi gaužas presē vēl vairākas dienas un domā kā lai tagad revanšējas.

 +14 [+] [-]

, 2010-05-25 12:02, pirms 14 gadiem
Te ir arī šāds viedoklis, - tā teikt, lai būtu priekšmets diskusijai...
Судья КХЛ Пётр Алёшин согласился со всеми решениями судейской бригады в финальном матче чемпионата мира между сборными России и Чехии.

"Балушка и Левонен (главные судьи матча, – прим. "Чемпионат.ру") совершенно справедливо не засчитали шайбу, заброшенную россиянами в концовке первого периода. Здесь всё понятно и даже обсуждать нечего. Время первого отрезка матча к тому моменту истекло. Проконсультировавшись с видео, судья принял верное решение.

Соглашусь я также с арбитрами, которые засчитали вторую шайбу, оказавшуюся в воротах Варламова после отскока от конька Ролинека. Умышленного движения коньком у чеха не было, Ролинек по футбольному не играл, ногой по шайбе не бил. Он просто ехал к воротам, потом затормозил, и шайба совершенно случайно попала в его конёк, после чего влетела в сетку.

Также справедливо был наказан матч-штрафом Емелин. Дело в том, что россиянин, пытаясь применить силовой приём, очень низко присел. В результате получилось нарушение правил, которое формулируется как "отсечение". Тем более что пострадавший в этом эпизоде Ягр получил травму и участия в матче больше не принимал.

Таким образом, все три судейских решения в этом матче были абсолютно правильными", – приводит слова Алёшина "Спорт день за днём".

 +11 [+] [-]

, 2010-05-25 12:03, pirms 14 gadiem
"Varēja redzēt, ka Rolineks sāka bremzēt, lai ripa trāpītu pa viņa slidu un ielidotu vārtos,"

Ja vārtus būtu šādi iesitusi Krievija, viņš ar putām uz lūpām ķērktu, ka tur viss ir vislabākajā kārtībā un viss bija jāieskaita.
Daunīc.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 12:04, pirms 14 gadiem
Laikam vārdus "Čehija bija pārāka par mums" tomēr no kreiviem nesagaidīsim.

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 12:05, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: A
Paņem taču uzinstalē vienreiz Mozillu !!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:06, pirms 14 gadiem
raivisra rakstīja: Pilnīgi piekrītu par Jāgra aktiermākslu....

Tad jau drīz par katru spēka paņēmienu kur kāda zvaigzne nokrīt un palokas būs jādod 20+5 .... tiesneši nospēlēja par labu čehiem...

Morāls trieciens krieviem uzreiz 20+5 un nesakat vēl stulbus attaisnojumus ka krieviem tika dotas iespējas no tiesnešu puses atspēlēties... kādas runas vēl par to ja komanda morāli ir nokdaunēta.. pss
nu tāpēc jau nebija pelnījuši zeltu - ja Tu gribi būt čempions, Tev ir jāmāk savākties un uzvarēt. Nu ja Tu to nevari, tad neesi cienīgs saukties par čempionu.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:10, pirms 14 gadiem
Atkal sākās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 12:10, pirms 14 gadiem
Tak saku, ka tiesāšana bija slikta...
Tā i Krievi dabūja pa zobiem, i Čehi, bet pa sitieniem nevienam noraidījums nebija, Malkins atrāvās, pats sadeva, bez nekādiem pārkāpumiem. Ovečkinam pārsita lūpu, arī nekas. krievi vairākkārt bakstīja vārtu sargu, arī nekas... Kārtējo reizi tiesneši veidoja spēli, tā teikt, iedeva tad, kad krieviem vismazāk vajadzēja, jo bija jāatspēlējas. Turklāt ja tas tiesnesis uzskata, ka nav jaškaita čehu otrie vārti, varbūt ir vērts padomāt pa pirmajiem arī, Čehs tomēr atradās metiena brīdī vārtsarga laukumā un ja grib var arī bloķēšanu saskatīt...

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:13, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Paņem taču uzinstalē vienreiz Mozillu !!
Takš ne jau darbā

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:17, pirms 14 gadiem
Haribo_DNCA rakstīja: Ta pat neko manit nevar , bet nu ta tas ir......

Nesaprotu par ko iedeva 5+20
Tad jau Rodzeram par katru tadu speka panemienu jadod 5+20
Pilnīgi tev piekrītu.
Uzskatu, ka tur vispār nebija noraidījums. Jāgrs rāvās gar borta malu, paslidinājis mazliet ripu uz priekšu un Jemeļins Laviņa stilā izdarīja spēka paņēmienu. Tā pat nebija grūšana, bet normāli pārcēla pāri pār sevi Jāgru. Ja tiesneši uzskatīja, ka Jāgrs bija bez šaibas un tā ir bloķēšana, tad visā čempionātā vajadzēja katru otro noraidīt, jo daudzi spēlētāji izdara spēka paņēmienus pie borta pēc tam, kad pretinieks ir atbrīvojie no šaibas.
Tomēr jāatzīst, ka hokejā bez aktieru mākslas neiztikt un šeit Jāgrs malacis. Izdarīja visu, lai valsts izlasei būtu vieglāk. Mums jau arī ir un bija tādi mākslinieki. Viens no populārākiem bija Kerčs, tagad M.Rēdlihs (kautkā stipri līdzinās pēc Kerča, ne tikai aktieru mākslā, bet arī spēles ziņā).

  -3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:19, pirms 14 gadiem
1000% vistīrākā superzvaigžņu izgāšanās,un taustās nu pēc zaudējuma iemesliem apkārt.Neviens no viņiem nebija pelnījis lai sauktos par čempionu,ar vienu slidu nevar apspēlēt nevienu pretinieku,kāda attieksme pusfinālā pret Vāciju,par ko gandrīz nācās maksāt,tad ar to pašu attieksmi finālā Čehija izslavētos čempionus ar saviem miljoniem makos nosēdināja uz zemes kā zīdaiņus....Prieks par čehiem,puiši titulu nopelnīja!Kas attiecas uz vārtiem un Jāgru - pēc kara visi gudri,un šobrīd apvainojumu bārstīšanā krievi tikai pierāda,ka ar gadiem nekas nemainās,joprojām nespēj pieņemt,ka attiecīgā reizē kāds ir labāks!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-25 12:19, pirms 14 gadiem
spokss rakstīja: Pilnīgi tev piekrītu.
Uzskatu, ka tur vispār nebija noraidījums. Jāgrs rāvās gar borta malu, paslidinājis mazliet ripu uz priekšu un Jemeļins Laviņa stilā izdarīja spēka paņēmienu. Tā pat nebija grūšana, bet normāli pārcēla pāri pār sevi Jāgru. Ja tiesneši uzskatīja, ka Jāgrs bija bez šaibas un tā ir bloķēšana, tad visā čempionātā vajadzēja katru otro noraidīt, jo daudzi spēlētāji izdara spēka paņēmienus pie borta pēc tam, kad pretinieks ir atbrīvojie no šaibas.
Tomēr jāatzīst, ka hokejā bez aktieru mākslas neiztikt un šeit Jāgrs malacis. Izdarīja visu, lai valsts izlasei būtu vieglāk. Mums jau arī ir un bija tādi mākslinieki. Viens no populārākiem bija Kerčs, tagad M.Rēdlihs (kautkā stipri līdzinās pēc Kerča, ne tikai aktieru mākslā, bet arī spēles ziņā).
Tur bija tiira blokeeshana.. Divas minuutes noteikti,bet nu 5 tur iisti nesaskatiiju!
Vairaak sliecos uz to ,ka tas bija par ieprieksheejo epizodi,kuraa cehs atraavaas pa galvu. Nu Abols teica,ka taa bija vnk saskrieshanaas, bet nu man taa galiigi taa nelikaas..

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:21, pirms 14 gadiem
spokss rakstīja: Pilnīgi tev piekrītu.
Uzskatu, ka tur vispār nebija noraidījums. Jāgrs rāvās gar borta malu, paslidinājis mazliet ripu uz priekšu un Jemeļins Laviņa stilā izdarīja spēka paņēmienu. Tā pat nebija grūšana, bet normāli pārcēla pāri pār sevi Jāgru. Ja tiesneši uzskatīja, ka Jāgrs bija bez šaibas un tā ir bloķēšana, tad visā čempionātā vajadzēja katru otro noraidīt, jo daudzi spēlētāji izdara spēka paņēmienus pie borta pēc tam, kad pretinieks ir atbrīvojie no šaibas.
Tomēr jāatzīst, ka hokejā bez aktieru mākslas neiztikt un šeit Jāgrs malacis. Izdarīja visu, lai valsts izlasei būtu vieglāk. Mums jau arī ir un bija tādi mākslinieki. Viens no populārākiem bija Kerčs, tagad M.Rēdlihs (kautkā stipri līdzinās pēc Kerča, ne tikai aktieru mākslā, bet arī spēles ziņā).
Bet tāpēc jau ir SPĒKA paņēmiens un BLOĶĒŠANA.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 12:24, pirms 14 gadiem
Sen zināms fakts, ka Krievija nemāk atzīt savu sakāvi.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:25, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Takš ne jau darbā
Tas taču Tev prasīs apm. 5 minūtes... Tieši tagad ir pusdienas pārtraukums...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 12:26, pirms 14 gadiem
Par pārkāpumu pret Jagru negribu neko komentēt, jo tas tiešām izskatījās vairāku epizožu sumārais sods, bet par otrajiem čehu vārtiem es no tā paša krievu tiesneša, kas tagad kritizē lēmumu, tieši tādā pašā situācijā apgalvoja, ka vārti ir noteikti jāskaita. Neatceros, kas toreiz spēlēja, bet tajā situācijā pat tika pagriezta slida pareizajā leņķi, lai ripa trāpītu vārtos un šis tiesnesit paskaidroja, ka spēriena nebija un tāpēc ripa ir jāskaita.

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:27, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Tas taču Tev prasīs apm. 5 minūtes... Tieši tagad ir pusdienas pārtraukums...
Es nevaru uz darba datora neko uz savu roku instalēt. Pārtraukums pēc stundas

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:27, pirms 14 gadiem
janis7 rakstīja: Par pārkāpumu pret Jagru negribu neko komentēt, jo tas tiešām izskatījās vairāku epizožu sumārais sods, bet par otrajiem čehu vārtiem es no tā paša krievu tiesneša, kas tagad kritizē lēmumu, tieši tādā pašā situācijā apgalvoja, ka vārti ir noteikti jāskaita. Neatceros, kas toreiz spēlēja, bet tajā situācijā pat tika pagriezta slida pareizajā leņķi, lai ripa trāpītu vārtos un šis tiesnesit paskaidroja, ka spēriena nebija un tāpēc ripa ir jāskaita.
Vārtus tādā veidā guva Miķelis Rēdlihs,un neieskaitīja,bet Bārtulim vienīgi vārti NHL bij stipri līdzīgi kā Rolinekam,un arī tos ieskaitīja!

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:31, pirms 14 gadiem
janis7 rakstīja: Par pārkāpumu pret Jagru negribu neko komentēt, jo tas tiešām izskatījās vairāku epizožu sumārais sods, bet par otrajiem čehu vārtiem es no tā paša krievu tiesneša, kas tagad kritizē lēmumu, tieši tādā pašā situācijā apgalvoja, ka vārti ir noteikti jāskaita. Neatceros, kas toreiz spēlēja, bet tajā situācijā pat tika pagriezta slida pareizajā leņķi, lai ripa trāpītu vārtos un šis tiesnesit paskaidroja, ka spēriena nebija un tāpēc ripa ir jāskaita.
Nepiekrītu. Čehu spēlētājs vienkārši darīja visu lai ar pilnu ātrumu neieskrietu vārtos un skatoties atkārtojumu ir redzams, ka spēlētājs pat neskatās uz savām kājām, bet uz priekšu.