Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Krievijas izlases aizsargs: "Jāgrs ir liels aktieris, visus piemānīja"

Krievijas izlases aizsargs: "Jāgrs ir liels aktieris, visus piemānīja"
Jaromirs Jāgrs
Foto: AFP/Scanpix

Krievijas hokeja izlase vēl joprojām nespēja samierināties ar zaudējumu Čehijas izlasei. Kritiku čehu zvaigznei Jaromiram Jāgram veltījis viens no Krievijas izlases aizsargiem.

Jau ziņojām, ka svētdien pasaules hokeja čempionātā finālspēlē čehi ar 2:1 pārspēja pēdējo divu gadu čempioni Krieviju. Vakar viens no labākajiem Krievijas tiesnešiem Aleksandrs Zaicevs atzina, ka čehu otros vārtus skaitīt nevajadzēja. ''Runājot par Rolineka gūtajiem vārtiem, tad es tādus vārtus neieskaitītu. Varēja redzēt, ka Rolineks sāka bremzēt, lai ripa trāpītu pa viņa slidu un ielidotu vārtos,'' vakar teica Zaicevs.

Šodien kritiku Čehijas izlases spēlētājam Jāgram veltīja Krievijas izlases aizsargs Vitālijs Atjušovs. ''Par pārkāpumu pret Jāgru dot piecas minūtes? Neticami,'' pārsteigti saka hokejists. ''Es visu redzēju ļoti labi. Viņš pasvieda ripu garām Aleksejam Jemeļinam, bet pēc tam pārkrita viņam pāri. Pēc tam Jāgrs kādas trīs minūtes gulēja uz ledus un viņu apbūra ārsti. Jāsaka, ka tiesneši uz šo uzķērās. Taču, kad atskanēja spēles sirēna, tad Jāgrs aiznesās tā, it kā būtu pilnībā vesels. Redz kāds aktieris, visus piemānīja.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

  +4 [+] [-]

, 2010-05-25 15:04, pirms 15 gadiem
Nožēlojamas atrunas. Krievi neprot zaudēt, jau atkal tas pierādās...

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 15:06, pirms 15 gadiem
Vajadzēja pašiem samest vismaz divus, vai trīs vārtus, nevis kko mēģināt beigās izglābt un tad meklēt otmazkas!

     [+] [-]

, 2010-05-25 15:10, pirms 15 gadiem
spokss rakstīja: Ķermenis ir sākot no pleciem un tik zemi viņš nebija saliecies, lai speciāli iebrauktu zemāk par ceļgaliem. Viņš reāli paņēma ar muguru un pārmeta pāri. Ja iebrauc ar ķermeni zemāk pa ceļgaliem, tad nemaz nav iespējams pārmest pāri savam ķermenim pretspēlētāju, bet gan vienkārši sanāk, ka nopļauj kā ar izskapti no kātiem.
Tad sanāk, ka galva nav ķermenis? Nav tik svarīgi cik zemu ir pleci vai galva, bet kurā vietā ir kontakts. ja apskatās bildi, tad diezgan nepārprotami ir redzams, ka kontakts notiek tieši pret celi. Sitieni pa ceļiem ir ļoti traumatiski hokejā, tāpēc tik lieli sodi

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 15:15, pirms 15 gadiem
Artis4000 rakstīja: Un starp citu Malkinam spelejot 6-3 par 2 sitieniem vartsargam pa rokam apzinatiem un sitienu ceham pa seju ar vareja iedot vairak,ka 2 minutes,tiesnesi deva krieviem iespeju izglabties,pasi vainigi,ka neizmantoja.
tās divas min arī bij līdz spēles beigām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 15:21, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tad sanāk, ka galva nav ķermenis? Nav tik svarīgi cik zemu ir pleci vai galva, bet kurā vietā ir kontakts. ja apskatās bildi, tad diezgan nepārprotami ir redzams, ka kontakts notiek tieši pret celi. Sitieni pa ceļiem ir ļoti traumatiski hokejā, tāpēc tik lieli sodi
Atvaino, ir, bet noliecies zemāk par ceļiem viņš nebija un to arī skaidro daudzi citi treneri citos portālos, jo lai Jemeļins pieliektos pret Jāgru zemāk par ceļgaliem ir ļoti problemātiski. Tad Jāgram vajadzētu būt Košečkina augumam.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-25 15:22, pirms 15 gadiem
nu, lai kā nepatiktu krievi, šoreiz viņam ir pilnīga taisnība..!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 16:17, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Nav tik zemu krituši!
nu nē, viņi tak zvaigznes, viņiem visu vajag smuki līdz tukšiem vārtiem, viņi tādus vārtus nevar atļauties gūt, tādi ir nulles vērtē. galviņā sakāpis pa daudz.

     [+] [-]

, 2010-05-25 16:31, pirms 15 gadiem
nē nu tas ir labs par tiem otrajiem vārtiem, a nebūtu bremzējis būtu nonesis vārsargu un ko tad...vismaz krieviem vairākums būtu..

     [+] [-]

, 2010-05-25 17:27, pirms 15 gadiem
Jā, piekrītu, notēloja, bija tīrs spēka paņēmiens!!!! Nu un, tas arī ir hokeja komponents. Mums arī bija tēlošanas meistars, Kerčs!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 17:38, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: cik jau var sitos naidu kurinosos rakstus drukat un pietam viens un tas pats autors, sakuma par tiesnesi tagad par sito, ar katru menesi SC degrade
Varbut tu pats visaa centies saskatit naida kurinaashanu?

Tak vienmer kad kaadaa finaala(vienalga hokejs, futbols, bask.) ir diskutablas situaacijas pec tam tauta cepjas. Atceries kaut vai kaa Francija pret Iriju speeleeja un ari tad te sc bija gan raksti par tiesashanu, Iru viedoklis, Anri utt. Vai tad tu blavi par naida kurinashanu pret franciem??

Sanaak ka sc jaaignoree allhockey raksti tikai taapeec, ka komentaaros var buut Ru neatbalstoshi viedokli??

     [+] [-]

, 2010-05-25 17:55, pirms 15 gadiem
spokss rakstīja: Atvaino, ir, bet noliecies zemāk par ceļiem viņš nebija un to arī skaidro daudzi citi treneri citos portālos, jo lai Jemeļins pieliektos pret Jāgru zemāk par ceļgaliem ir ļoti problemātiski. Tad Jāgram vajadzētu būt Košečkina augumam.
Kāpēc zemāk par ceļgaliem? Ja būtu zemāk par ceļgaliem, tā būtu vienkārši klupināšana. Šajā gadījumā trieciens bija mazliet virs ceļgala, Jāgram gandrīz kājas uz otru pusi izliecās, pamēģini, lai tev kāds ar baļķēnu iebliež pa to vietu, vai var tā gludi pārvelties pāri...

     [+] [-]

, 2010-05-25 18:15, pirms 15 gadiem
Bildee
''Jagrs:''Hā visus piemāniju

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 18:32, pirms 15 gadiem
IIZ 70
pilnīgi perfekti noteikts pārkāpums-notriekšana, vienīgais galvenais tiesnesis to traktēja kā bloķēšanu.
Un lielākai Jūsu zināšanai praktiski katram pārkāpumam ir sodi no 2 min līdz spēles sodam (25min), atkarībā vai pretinieks ir guvis traumu vai nē.
LHF mājas lapā ir tiesnešu rokas grāmata, varat palasīt un nedaudz mēģināt izprast hokeja spēles noteikumus un sodus.
Bet izskatās ka te ir lieka laika tērēšana strīdēties ar HOKEJA EKSPERTIEM.
Paldies.

     [+] [-]

, 2010-05-25 20:47, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kāpēc zemāk par ceļgaliem? Ja būtu zemāk par ceļgaliem, tā būtu vienkārši klupināšana. Šajā gadījumā trieciens bija mazliet virs ceļgala, Jāgram gandrīz kājas uz otru pusi izliecās, pamēģini, lai tev kāds ar baļķēnu iebliež pa to vietu, vai var tā gludi pārvelties pāri...
Par to jau iet runa, ka ja tas bija augstāk par ceļiem, tad tas bija normāls spēka paņēmiens, ja ceļgaļa līmenī vai zemāk, tad noteikti noraidījums. Šajā gadījuma tas bija normāls spēka paņēmiens.

  -3 [+] [-]

, 2010-05-25 21:26, pirms 15 gadiem
bet kad vajadzeeja sanemt medalju,vinjam jau nekas traks nebija,viss bija pargaajis vai tad, vai vispaar nekaa nebija???!!!!!!!
nu vinjam jau labaak zinaat,vajadzeeja tacu kaut ko izdomaat,lai buutu taads noraidiijus!
nav labs gaajiens,un pavisam necieniigs! apzeelojami!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 22:36, pirms 15 gadiem
Nu, gan muld (Atjushovs), ja arii teeloja, tad liidz galam, peec izkaapshanas uz ledus peec speeles izskatiijaas, ka tomeer kaut kas kait.

     [+] [-]

, 2010-05-26 08:29, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: To paņēmienu izpildīja Tereščenko, un jau tur bija jādod sods.
Par pārkāpumu pret Jāgru tik daudz nepienācās, bet piekrītu, ka nogulēja iepriekšējo pārkāpumu.
Tieši tā, daudzi šejienieši aizmirst, kas notika 30 sekundes iepriekš. Tāpēc tiesneši nolēma kompensēt.

     [+] [-]

, 2010-05-26 18:51, pirms 15 gadiem
ka jua krievi,nekad nemāk zaudēt... Nūģi