Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Krievijas izlases aizsargs: "Jāgrs ir liels aktieris, visus piemānīja"

Krievijas izlases aizsargs: "Jāgrs ir liels aktieris, visus piemānīja"
Jaromirs Jāgrs
Foto: AFP/Scanpix

Krievijas hokeja izlase vēl joprojām nespēja samierināties ar zaudējumu Čehijas izlasei. Kritiku čehu zvaigznei Jaromiram Jāgram veltījis viens no Krievijas izlases aizsargiem.

Jau ziņojām, ka svētdien pasaules hokeja čempionātā finālspēlē čehi ar 2:1 pārspēja pēdējo divu gadu čempioni Krieviju. Vakar viens no labākajiem Krievijas tiesnešiem Aleksandrs Zaicevs atzina, ka čehu otros vārtus skaitīt nevajadzēja. ''Runājot par Rolineka gūtajiem vārtiem, tad es tādus vārtus neieskaitītu. Varēja redzēt, ka Rolineks sāka bremzēt, lai ripa trāpītu pa viņa slidu un ielidotu vārtos,'' vakar teica Zaicevs.

Šodien kritiku Čehijas izlases spēlētājam Jāgram veltīja Krievijas izlases aizsargs Vitālijs Atjušovs. ''Par pārkāpumu pret Jāgru dot piecas minūtes? Neticami,'' pārsteigti saka hokejists. ''Es visu redzēju ļoti labi. Viņš pasvieda ripu garām Aleksejam Jemeļinam, bet pēc tam pārkrita viņam pāri. Pēc tam Jāgrs kādas trīs minūtes gulēja uz ledus un viņu apbūra ārsti. Jāsaka, ka tiesneši uz šo uzķērās. Taču, kad atskanēja spēles sirēna, tad Jāgrs aiznesās tā, it kā būtu pilnībā vesels. Redz kāds aktieris, visus piemānīja.''

Izmantotie resursi:
allhockey.ru

  +6 [+] [-]

, 2010-05-25 12:32, pirms 15 gadiem
Mani interesē, pats autors izdomā, vai virsrasktā rakstīt uzvārdu vai vienkārši valts pārstāvniecību? Nu tas jau paliek smieklīgi, nu tie kas zin kas ir Atjušovs rakstu arī izlasīs, tie kuri nezin - tiem arī nevajag. Šitie "Krieviejas izlases spēlētājs" jau sāk pieriebties, nekādas cieņas pret spēlētāju..

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:36, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: 5+20 visdrizak iedeva ka "summejoso" sodu, jo jau Ovi meginaja atkal sava paleciena nomedit cehu, bet aizkeras aiz speletaja un ielidoja Fjodorova. Pec tam izrubitais cehs laukuma centra, lai ari ta bija vairak ta ka nelaimigi sagadisanas un pec paris minutem notraumets Jagrs kaut ari izskatijas pec +- tira speka panemiena. Krievi speleja tiesi ta ka Kanada pret viniem 1/4, par ko cik atceros, tad pasi krievi sudzejas. Nu tad ludzu, sanemiet pasi ko pelnijat - t.i. 2 vietu. Un kops shi cempja ir vel nepatikamaka shi izlase gan savu inerto lidzjuteju del (kas ir kruti atbalstitaji tikai tad, ka ir uzvara) gan necienas del, ko izradija cehiem pec finalsvilpes.
Ieteiktu paskatīties atkārtojuma ar Ovi paņēmiemnu, viņs sākuima aizķērās aiz Čehu spēlētāja, tāpēc arī uzlidoja.

P.S Par krieviem gan piekrītu, es arī vakar nopirku Sibīrijas pelmeņus, bet patiesībā tie izrādijās ne Sibīrijas, tāpēc pēc tās dienas mana attieksme pret hokeja izlasi ir vēl vairāk pasliktinājusies.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:36, pirms 15 gadiem
DzigitsAndy rakstīja: Vārtus tādā veidā guva Miķelis Rēdlihs,un neieskaitīja,bet Bārtulim vienīgi vārti NHL bij stipri līdzīgi kā Rolinekam,un arī tos ieskaitīja!
Miķelis Rēdlihs acīmredzami ar kāju iespēra kastē ripu - ar nūju klāt netika, bet redz ar kājām tika. loģiski ka tajā gadījumā nevar būt diskuijas par vārtu guvumu

  +2 [+] [-]

, 2010-05-25 12:38, pirms 15 gadiem
Ir jāmāk arī tā spēlēt,kā to darīja Rolineks. Nevar visu laiku tikai testies uz priekšu,bet arī laicīgi nobremzēt

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:41, pirms 15 gadiem
Rolineka gadījumā ne viņš bremzēja, ne koriģēja savas kustības. Nedrīkst aizmirst, ka tajā brīdī viņam mugurā sēdēja Gončars.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +46 [+] [-]

, 2010-05-25 12:43, pirms 15 gadiem
Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik zemu, ka trieciens sanāk pretinieka ceļu augstumā. Ja pretinieks gūst traumu (kas Jāgra gadījumā notika) tad ir 5+20. Sitieni pa ceļiem ir bīstamākie, krievi, diemžēl, diezgan bieži to izmanto. Noteikumus vajag palasīt.
524 - CLIPPING
a) A player who lowers his own body positionto deliver a check on or below an
opponents’ knees, shall be assessed, at the discretion of the Referee, a:
➤Minor penalty (2’)
or
➤Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent by a clipping action, shall be assessed, at the
discretion of the Referee a:
➤Majorpenalty+ Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
';

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 12:46, pirms 15 gadiem
BlackChild rakstīja: Nevar viņam nepiekrist...,bet ne jau Jāgra simulēšana bija galvenais iemesls Čehijas uzvarai.
Tiesneshu nekompetence kartejo reizi bija galvenais chehijas uzvaras kaldinataja. Galigi neesmu Krievu fans, parasti pret viniem noskanots. Bet 2. gols halavnijs un atstat vienu komandu 7 min pec kartas mazakuma 3. perioda ?? Nu tas nav isti pareizi.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 12:47, pirms 15 gadiem
Par ASK rakstīja: Tiesneshu nekompetence kartejo reizi bija galvenais chehijas uzvaras kaldinataja. Galigi neesmu Krievu fans, parasti pret viniem noskanots. Bet 2. gols halavnijs un atstat vienu komandu 7 min pec kartas mazakuma 3. perioda ?? Nu tas nav isti pareizi.
spēles beigās 5:3 ir pareizi?

  +5 [+] [-]

, 2010-05-25 12:48, pirms 15 gadiem
5 min varbút arí nevajadzéja dot, bet gan jau tas bija iepriekséjás epizodes iespaidá. Bet ká var ienákt prátá sunja murgi par Jagra simulésanu!? Tiesnesis sodu jau iedevis, ja loti grib,var vél pieklájíbas péc kádu minúti pasédét , bet nejau lídz spéles beigám! Kur tolks télot un riskét nepalídzét savéjiem!?

 +12 [+] [-]

, 2010-05-25 12:49, pirms 15 gadiem
nu ja man butu tur kkaada trauma un atskaneetu sireena kas liecinaatu ka esmu pasaules čempions es arī aiznestos jo diezvai kaut kaadas saapes justu taadaa emociju saviļņojumā.

  +9 [+] [-]

, 2010-05-25 12:50, pirms 15 gadiem
Jā un pēc tam viņš tāpāt sēdēja malā ja?? Tādā spēlē .Varēja redzēt, ka viņš grib uz laukuma.
Un uzvaras emocijās tās sāpēs taču aizmirstas. ko tad viņam vajadzēja palikt uz soliņa pēc sirēnas???
LŪK,arī tāpēc krievi vienkārši riebjas. Ja nemāk zaudēt ,tad nepiedalās.

  +8 [+] [-]

, 2010-05-25 12:50, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik zemu, ka trieciens sanāk pretinieka ceļu augstumā. Ja pretinieks gūst traumu (kas Jāgra gadījumā notika) tad ir 5+20. Sitieni pa ceļiem ir bīstamākie, krievi, diemžēl, diezgan bieži to izmanto. Noteikumus vajag palasīt.
524 - CLIPPING
a) A player who lowers his own body positionto deliver a check on or below an
opponents’ knees, shall be assessed, at the discretion of the Referee, a:
➤Minor penalty (2’)
or
➤Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent by a clipping action, shall be assessed, at the
discretion of the Referee a:
➤Majorpenalty+ Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
Skaidri ir redzams, ka krievs nemaz nespelee uz korposu!

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:51, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nepiekrītu. Čehu spēlētājs vienkārši darīja visu lai ar pilnu ātrumu neieskrietu vārtos un skatoties atkārtojumu ir redzams, ka spēlētājs pat neskatās uz savām kājām, bet uz priekšu.
Ja vinjsh slidojot skatiitos uz savaam kaajaam, tad hokeju nespeleetu
Protams skatoties paleelinaatus atkaartojums var dazham rasties ka vinjsh speciaali tur kaut ko dariija, bet jaaskataas kaa tas notika reaalaa laikaa un ir skaidrs ka slidojumaa vinjam traapija ripa pa slidu un nekaadas apzinaatas kustiibas ar kaaju nebija...

 +19 [+] [-]

, 2010-05-25 12:53, pirms 15 gadiem
Skatos, tauta joprojām nespēj nomierināties.Kopš laika gala, tā vietā, lai cienītu pretinieku un izteiktu atzinību par viņa spēli, krievi vienmēr visās reizēs ir atraduši pat visniecīgākos iemeslus, lai pakritizētu tiesāšanu.
Frāze "suģa vinavat" ir tikpat parasta, kā vārdi "es tevi mīlu"' divu iemīlējušos starpā.
Žurnaļugas ar tik uzkurina kaislības.
Starp citu, - Medveģevs un Fetisovs jau paspējuši nokritizēt Bikova domu par KHL leģionāru skaita ierobežošanu.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-25 12:54, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik
Bet nu visu cienju tiesneshiem kas to pamana reaalaa laikaa bez atkaartojumiem!
Mees jau te varam gudri spriedeleet skatoties atkaartojumus un bildes, bet nu reaali tiesaat speeli tur ir jaabuut skillam, visu cienju tiesneshiem!

     [+] [-]

, 2010-05-25 12:56, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: Skatos, tauta joprojām nespēj nomierināties.Kopš laika gala, tā vietā, lai cienītu pretinieku un izteiktu atzinību par viņa spēli, krievi vienmēr visās reizēs ir atraduši pat visniecīgākos iemeslus, lai pakritizētu tiesāšanu.
Frāze "suģa vinavat" ir tikpat parasta, kā vārdi "es tevi mīlu"' divu iemīlējušos starpā.
Mums jau tas arii ir raksturiigs pa laikam, laikam krievu ietekme
P.S. Tajaa zinjaam man paatiik NHL komenteetaajikuri ljoti korekti runaa par tiesneshiem, pat ja arii it kaa bijusi kluuda

  +5 [+] [-]

, 2010-05-25 12:57, pirms 15 gadiem
Nu jau 7 min aiziet tjipa,nákamás 2 nepelnítas, tjipa par sho pret Jagru vismaz 2 min nevajadzéja dot!? Jeb sodu vispár finálá vairs nedrikst dot? Smieklígákais,ka tagad tiek pavérst bez maz,ka tas spéli izskíra. Visu spéli krievi neko,vienígo,ko iemeta,bija 5:3, kad údens jau smelás muté, tad nu 3min mazák no pashu noraidíjuma perioda vidú péksni nezin ko dotu i tas pats strídígi,varbút arí bija pelnítas visas 5 min

 +12 [+] [-]

, 2010-05-25 13:36, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik zemu, ka trieciens sanāk pretinieka ceļu augstumā. Ja pretinieks gūst traumu (kas Jāgra gadījumā notika) tad ir 5+20. Sitieni pa ceļiem ir bīstamākie, krievi, diemžēl, diezgan bieži to izmanto. Noteikumus vajag palasīt.
524 - CLIPPING
a) A player who lowers his own body positionto deliver a check on or below an
opponents’ knees, shall be assessed, at the discretion of the Referee, a:
➤Minor penalty (2’)
or
➤Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent by a clipping action, shall be assessed, at the
discretion of the Referee a:
➤Majorpenalty+ Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
Paldies par info!! beidzot kāds godīgi un vēsu galvu paskaidro situāciju!

     [+] [-]

, 2010-05-25 13:37, pirms 15 gadiem
spēka paņēmiena brībī ripa Jāgram nebija!!! Ar to vaiss arī skaidrs!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-05-25 13:38, pirms 15 gadiem
krievi vienkārši nemak zaudēt !!!!UN visu laiku attaisnojas !!

  +9 [+] [-]

, 2010-05-25 13:39, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik zemu, ka trieciens sanāk pretinieka ceļu augstumā. Ja pretinieks gūst traumu (kas Jāgra gadījumā notika) tad ir 5+20. Sitieni pa ceļiem ir bīstamākie, krievi, diemžēl, diezgan bieži to izmanto. Noteikumus vajag palasīt.
524 - CLIPPING
a) A player who lowers his own body positionto deliver a check on or below an
opponents’ knees, shall be assessed, at the discretion of the Referee, a:
➤Minor penalty (2’)
or
➤Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent by a clipping action, shall be assessed, at the
discretion of the Referee a:
➤Majorpenalty+ Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
----------------------
Punkts.
+3Energijas devu esi nopelnijis!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 13:49, pirms 15 gadiem
JiSkx rakstīja: Ar skaidru galvu padomājot, aizmirstot par nacionalitātēm, skaidrs, ka 100% taisnība ir gan tam krievu tiesnesim, gan aizsargam. Jāgrs savu cienījamo statusu pabojāja ar tādu sievišķīgu simulāciju. Un diez ko neapzināts neizskatījās Rolineka manevrs, redzot, ka ripa nāk viņam virsū nevis uz nūjas...
Un ko gan teiktu Zaicevs, ja Rolineka vietā būtu Kovaļčuks, bet vārtos - Vokouns? Esmu pārliecināts, ka tad Zaiceva viedoklis būtu pilnīgi pretējs. Tā teikt - vārti gūti pareizi un viss.
Zaicevs aizmirst noteikumos rakstīto... bet tā jau ir zaudētāju problēma un Krievijas fanu, tajā skaitā tiesnešu, ņerkstēšana ir gluži normāla lieta

     [+] [-]

, 2010-05-25 14:01, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik zemu, ka trieciens sanāk pretinieka ceļu augstumā. Ja pretinieks gūst traumu (kas Jāgra gadījumā notika) tad ir 5+20. Sitieni pa ceļiem ir bīstamākie, krievi, diemžēl, diezgan bieži to izmanto. Noteikumus vajag palasīt.
524 - CLIPPING
a) A player who lowers his own body positionto deliver a check on or below an
opponents’ knees, shall be assessed, at the discretion of the Referee, a:
➤Minor penalty (2’)
or
➤Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent by a clipping action, shall be assessed, at the
discretion of the Referee a:
➤Majorpenalty+ Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
Ķermenis ir sākot no pleciem un tik zemi viņš nebija saliecies, lai speciāli iebrauktu zemāk par ceļgaliem. Viņš reāli paņēma ar muguru un pārmeta pāri. Ja iebrauc ar ķermeni zemāk pa ceļgaliem, tad nemaz nav iespējams pārmest pāri savam ķermenim pretspēlētāju, bet gan vienkārši sanāk, ka nopļauj kā ar izskapti no kātiem.

  +7 [+] [-]

, 2010-05-25 14:06, pirms 15 gadiem
jurjuris rakstīja: spēka paņēmiena brībī ripa Jāgram nebija!!! Ar to vaiss arī skaidrs!!!
Sekundi atpakaļ bija un principā bija jāuzskata, ka ripa bija pie viņa, jo viņš neatdeva piespēli citam, bet pasita uz priekšu, lai mēģinātu apslidot Jemeļinu un turpinātu uzbrukt, kontrolējot šaibu. Līdz ar to nav korekti noraidīt, ja visu spēli spēlētāji pēc ripas atbrīvošanās atdodot piespēli, izdara spēka paņēmienus, un noraidījumu nav, bet šajā gadījumā bija. Koks ar diviem galiem.

  -3 [+] [-]

, 2010-05-25 14:10, pirms 15 gadiem
Pariezi čehi ir lohi.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 14:20, pirms 15 gadiem
Enders rakstīja: Tā kā iedeva 5+20, Jāgrs uzreiz saprata, ka jāuztur traumas ilūzija. Ja viņš atgrieztos spēlē, tiesneši saprastu, ka %+20 par neesošu traumu bijis perebors, un tūlīt iedotu 2 minūtes čehiem. Tā ka Jāgrs precīzi sajuta lietas būtību, un vaikstoties aiz borta, labi palīdzēja savai komandai.
Kad būs nākamais Satja Sai Babas topiks???? Satjai vajadzētu palīdzēt Baronam paņemt Latvijas kausu!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 14:22, pirms 15 gadiem
lIZ 70 rakstīja: Tas, ko izdarīja Jemeļins pret Jāgru saucas Clipping, t.i., noliekties tik zemu, ka trieciens sanāk pretinieka ceļu augstumā. Ja pretinieks gūst traumu (kas Jāgra gadījumā notika) tad ir 5+20. Sitieni pa ceļiem ir bīstamākie, krievi, diemžēl, diezgan bieži to izmanto. Noteikumus vajag palasīt.
524 - CLIPPING
a) A player who lowers his own body positionto deliver a check on or below an
opponents’ knees, shall be assessed, at the discretion of the Referee, a:
➤Minor penalty (2’)
or
➤Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent by a clipping action, shall be assessed, at the
discretion of the Referee a:
➤Majorpenalty+ Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤Match penalty (MP)
Respect, Ivar

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 14:22, pirms 15 gadiem
Studstud rakstīja: "Varēja redzēt, ka Rolineks sāka bremzēt, lai ripa trāpītu pa viņa slidu un ielidotu vārtos,"

Ja vārtus būtu šādi iesitusi Krievija, viņš ar putām uz lūpām ķērktu, ka tur viss ir vislabākajā kārtībā un viss bija jāieskaita.
Daunīc.
un kurš ta tā nedarītu... tu gadījumā ar nemeklē vismazāko sīkuma, kāpēc kādi latviešu vārti būtu jāieskaita? tas ir tikai normāli, ka tu kā komandas pārstāvis vai fans vēlies, lai visas situācijas, kuras nav 100% skaidras notiesā tev par labu! 100% čehi arī īdētu, ja krievi viņiem iemestu tādus uzvaras vārtus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-25 14:54, pirms 15 gadiem
Haribo_DNCA rakstīja: Ta pat neko manit nevar , bet nu ta tas ir......

Nesaprotu par ko iedeva 5+20
Tad jau Rodzeram par katru tadu speka panemienu jadod 5+20
par bloķēšanu vareeja dot 2min nejau 5+20!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 14:55, pirms 15 gadiem
Teiksu tā, kur bija tā epizode kur Ovii saskrējas ar savu spēlētāju, epizode izskatījās daudz smagāka! Bet par Jāgra tēlošanu to4na rēka nak! Tur tak nekā nebija! Rodzers tādus spēka panemienus vislaik izpilda,

  -1 [+] [-]

, 2010-05-25 14:56, pirms 15 gadiem
cik jau var sitos naidu kurinosos rakstus drukat un pietam viens un tas pats autors, sakuma par tiesnesi tagad par sito, ar katru menesi SC degrade

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 14:59, pirms 15 gadiem
Kā jau pie katra raksta visi ir sadalījušies 4 daļās - krievu fani, čehu fani, uzvarētāju piekritēji un krievu nīdēji!
šonakt skatījos Flyers - Canadiens spēli un tas ir tīrs spēka paņēmiens. Līdzīgi tāpat kā to dara Laviņš. Ja jūs paši būtu spēlējuši tik svarīgās spēlēs, tad zinātu kā no līdzsvara izsit tāds noraidījums, kur labi ja varēja 2 min iedot!
Saku atklāti, ka biju par krieviem, bet malači čehi, izmantoja savas iespējas. Krievi paši vien vainīgi, ka nespēja pārspēt lielisko Vakounu.
Nobeigumā varu teikt, ka kā jau daudzos sporta veidos, līderi uzvar daudz un dikti, bet kaut kā izšķirošajās spēlēs kkas notiek un komanda vairs nespēj uzvarēt.