Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Jālauž tradīcija jeb sākam pret Šveici

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Jālauž tradīcija jeb sākam pret Šveici
Pērn Latvijas uzvaru kaldināja Edgars Masaļskis
Foto: AP/Scanpix

Šovakar, pulksten 21:15 Manheimā pirmo spēli 2010. gada pasaules čempionātā hokejā aizvadīs Latvijas izlase, kas tiksies ar Šveices valstsvienību. Mūsējiem vēl nekad pirmajā spēlē nav izdevies izcīnīt uzvaru, turklāt Šveices izlasei nepalīdzēs virkne vadošo spēlētāju - pateicīga situācija, lai bēdīgā tradīcija tiktu lauzta. Tiešraide TV3.

Pirmā spēle - lāsts?

Šovakar pirmo cīņu 2010. gada pasaules čempionātā aizvadīs Latvijas hokeja valstsvienība, kas pirmajā spēlē spēkosies ar allaž grūto pretinieku Šveici. Pagājušajā čempionātā siera zeme tika uzvarēta, turklāt Šveices pilsētā Bernē, tomēr šis pretinieks Latvijai nekad nav bijis parocīgs - svarīgs neizšķirts, kas sekmēja iekļūšanu Elites divīzijā (vienīgos vārtus guva izlases pašreizējais galvenais treneris Oļegs Znaroks), taču arī piecas uzvaras un desmit zaudējumi. Spēlei pret Šveici summējas klāt arī pirmā mača sindroms - vēl nekad mūsējiem nav izdevies pirmajā spēlē gūt uzvaru. Labākais sasniegums ir neizšķirts 1:1 pašu mājās pret Čehiju 2006. gadā, un tie arī ir visi pirmajos mačos iekrātie punkti. Pēdējos divos gados zaudējumi pret amerikāņiem, ielaižot četrus vārtus (0:4 un 2:4), savukārt 2007. gadā sakāve ar 1:2 pret... Šveici. Tiecoties uz augstākajām virsotnēm, pirmās spēles lāsts beidzot jālauž, turklāt pretiniekos, salīdzinot ar citiem gadiem, patrāpījies vieglāks pretinieks - neparocīgs, tomēr sastāva problēmu nomocīts, turklāt jauna trenera vadībā.

2009. gada pasaules čempionātā Latvijai šveiciešus izdevās uzveikt - pamatlaikā precīzs bija Mārtiņš Cipulis, bet pēcspēles metienos, - Edgars Masaļskis. Kopējām pūlēm izdevās noturēties mājinieku varenā spiediena priekšā, un pateicoties šai uzvarai izdevās iekļūt 1/4 finālā (Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64).

Krīgera vietā stājas Simpsons

Šveices izlase Elites divīzijā atgriezās vien 1998. gadā, kad izlases vadību pārņēma Kanādā dzimušais vācu speciālists Ralfs Krīgers. Atgriešanās bija iespaidīga - pašu laukumos aizvadītajā čempionātā tika iegūta ceturtā vieta, bronzas mačā piekāpjoties čehiem. Turpmākajos čempionātos šveicieši nav noslīdējuši zemāk par devīto vietu, iezīmējot Krīgera stabilitātes laikmetu Šveices hokejā. Pēc Vankūveras olimpiskajām spēlēm līgums ar viņu beidzās, un sadarbības turpinājums netika piedāvāts. Aizvietotājs atradās ātri - tika noslēgts līgums ar Ontario, Kanādā dzimušo treneri Šonu Simpsonu, kurš Latvijai nozīmīgajā datumā, 4. maijā svinēja 50. dzimšanas dienu. Kanādietis piedalījās bēdīgi slavenajā 1987. gada junioru pasaules čempionāta mačā starp PSRS un Kanādu un tika diskvalificēts. Pēdējos gadus viņš pavadījis Minskā, strādājot ''Dinamo'' kluba štābā. Interesanti, ka treneris 2007. gadā vadīja arī Kanādas nacionālo izlasi Špenglera kausa izcīņā. Jādomā, komandas spēles stils nebūs mainījies krasi, tomēr jaunas vēsmas bija redzamas pārbaudes spēlēs. Jācer, ka kanādietis pasaules čempionātā debitēs ar zaudējumu.

Vadošie spēlētāji atsaka

Kā pēdējā mēraukla, lai salīdzinātu izlašu varējumu, bija 2010. gada ziemas olimpiskās spēles Vankūverā. Latvijas izlase izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā pagarinājumā zaudēja Čehijai, kamēr šveicieši pēcspēles metienos tika galā ar baltkrieviem. Pēcāk gan nācās atzīt ASV pārākumu - 0:2, turklāt amerikāņu sniegums bija gana pārliecinošs, lai viņus priekšlaicīgi pieskaitītu zelta pretendentiem. Zaudējums finālā... Salīdzinot ar olimpisko sastāvu, Šveices izlasē ir Šveices sieram piedienoši caurumi - nomainījies aptuveni pussastāvs. Protams, vissāpīgāk tika uztverti pasaules spēcīgākās līgas pārstāvju atteikumi. Izlasei nepalīdzēs ne pamatvārtsargs Jonass Hillers, kuram atpūsties ieteikusi Anaheimas ''Ducks'' vienība, ne aizsargs Marks Štraits, kurš nolēmis sakārtot veselību, tāpat nebūs arī Luka Sbisa, tiesa, viņam pieredze NHL ir visai minimāla. Paredzams, ka izlases vārtos stāsies Martins Gerbers, kuram tika uzticēta vārtu drošība arī pagājušajā čempionātā. Nopietnu veselības likstu dēļ viņš bijis piespiedu atpūtā, taču par savu varējumu jūtas pietiekoši drošs.

Palīdzēt izlasei šogad atteicies Šveices izlases aizsardzības balsts Marks Štraits, kurš lēmumu pamatojis ar veselības likstām, lai gan NHL viņš neizlaida nevienu maču. Štraits pagājušajā čempionātā, kas norisinājās Šveicē, sešos mačos pamanījās sapelnīt piecus punktus, kamēr otrpus okeānam skaitļi ir iespaidīgāki - 82 spēlēs 11 vārtu guvumi un 38 rezultatīvas piespēles, kas kopsummā dod astoto vietu visu rezultatīvāko aizsargu rangā. Šveices izlasei Vācijā nepalīdzēs arī vārtsargs Jonass Hillers, kura klubs Anaheimas ''Ducks'' ieteicis ripu ķērājam atvilkt elpu. Hillera iesildīto vietu gatavs ieņemt Martins Gerbers, kurš šosezon pārvācās uz KHL, pēcāk gūsot smagu savainojumu (Foto: AFP/Scanpix).

Tikai divi leģionāri

Komandas kodolu veido pašmāju hokejisti - no trim vārtsargiem divi pārstāv Šveices čempionāta vienības, vienīgi Gerbers spēlē KHL klubā Mitišču ''Atlant''. Aizsardzībā visi hokejisti spēlē Šveicē, savukārt no uzbrucējiem tikai jaunais talants Nino Nīderraiters spēlē WHL klubā Portlendas ''Winterhawks''. Šogad U-20 čempionātā uzspēlējušais hokejists ir šveiciešu jaunā cerība, lai gan izlašu varējums sola pienācīgu pienesumu arī turpmāk - U-20 izlase ieguva 4. vietu, kamēr U-18 hokejisti ierindojās vietu zemāk. Tātad - komandā tikai divi leģionāri, pārsvarā spēlētāji, kuri pārstāv vadošās pašmāju komandas. No čempionāta vājākās vienības iesaukts tikai viens spēlētājs - uzbrucējs Paolo Duka, kura kluba biedrs nākamsezon, visticamāk (ja pats Duka nemainīs apmešanās vietu), būs mūsu labi iepazītais Martins Karija.

Pirms pasaules čempionāta šveicieši aizvadīja astoņas pārbaudes spēles, četras reizes uzvarot, bet tikpat reižu tika ciesta neveiksme. Divas reizes Vācijā tika uzveikti mājinieki, tāpat divas veiksmes pret norvēģiem. Šveicieši viesos zaudējuši slovākiem, kas uzvarēja arī Latviju, nākamajā dienā ciešot neveiksmi. Spēles sākums 21:15 pēc Latvijas laika. Tiešraide TV3. Beidzot laiks lauzt nelāgo tradīciju!

Provizoriskais Latvijas izlases sastāvs: Edgars Masaļskis (Mārtiņš Raitums); Arvīds Reķis - Georgijs Pujacs, Mārtiņš Cipulis - Herberts Vasiļjevs - Aleksandrs Ņiživijs; Guntis Galviņš - Aleksandrs Jerofejevs, Mārtiņš Karsums - Jānis Sprukts - Kaspars Daugaviņš; Jānis Andersons - Kristaps Sotnieks, Miķelis Rēdlihs - Andris Džeriņš - Lauris Dārziņš; Māris Jass - Jēkabs Rēdlihs, Juris Štāls - Sergejs Pečura - Gints Meija

Šveices izlases sastāvs

VārtsargsKlubs
Martins GerbersMitišču ''Atlant'' (KHL)
Tobiass ŠtefansŽenēvas ''Servette''
Daniels MancatoRapersvillas-Jonas ''Lakers''
AizsargsKlubs
Žiljēns Voklērs''Lugano''
Matiass ZēgersCīrihes ''Lions''
Felisjēns DubuāKlotenas ''Flyers''
Romans Žosī''Bern''
Stīvs Hirši''Lugano''
Gorans BezinaŽenēvas ''Servette''
Timo Helblings''Lugano''
Patriks GēringsCīrihes ''Lions''
UzbrucējsKlubs
Nino NīderraitersPortlendas ''Winterhawks'' (WHL)
Pols SavarijsŽenēvas ''Servette''
Tomass DerunsŽenēvas ''Servette''
Ivo Rītemans''Bern''
Martins Pliss''Bern''
Romano Lemms''Lugano''
Tibo MonēCīrihes ''Lions''
Andress AmbīlsCīrihes ''Lions''
Damjēns Bruners''Zug''
Paolo DukaKvinto ''Ambri-Piotta''
Kevins Romī'Lugano''
Marsels ŽenīKlotenas ''Flyers''

Pārbaudes spēles

DatumsSpēleRezultāts
9. aprīlisŠveice - Čehija1:3
14. aprīlisŠveice - Zviedrija4:5 PM
16. aprīlisŠveice - Zviedrija0:4
21. aprīlisLatvija - Francija4:1
21. aprīlisVācija - Šveice1:2
22. aprīlisLatvija - Francija2:0
23. aprīlisSlovākija - Šveice3:2
24. aprīlisVācija - Šveice0:1
29. aprīlisLatvija - Baltkrievija3:2
30. aprīlisLatvija - Baltkrievija2:1
30. aprīlisŠveice - Norvēģija5:4 P
2. maijsSlovākija - Latvija4:3
3. maijsSlovākija - Latvija0:2
4. maijsŠveice - Norvēģija4:0

Pēdējās piecas tikšanās reizes PČ

DatumsVietaRezultāts
30.04.2009.Berne (Šveice)2:1 PM
28.04.2007.Maskava (Krievija)1:2
1.05.2004.Prāga (Čehija)1:1
3.05.2003.Turku (Somija)2:4
5.05.2002.Kārlstāde (Zviedrija)4:6

Pozīcijas pēdējos piecos PČ

GadsŠveiceLatvija
2009.9.7.
2008.7.11.
2007.8.13.
2006.9.10.
2005.8.9.

Izmantotie resursi:
iihf.com

Vai Latvija lauzīs tradīciju un uzvarēs pirmajā čempionāta spēlē?

  • 614

  • 119


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-08 09:38, pirms 15 gadiem
Jāņem

  +7 [+] [-]

, 2010-05-08 09:39, pirms 15 gadiem
citu variantu nav par uzvaru!

  +5 [+] [-]

, 2010-05-08 09:41, pirms 15 gadiem
nu tikai jaatceras kaa Gerberam virs pleca ripas jamet ieksha no KHl laikiem un buus ok... savadak nevar buut!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-08 09:42, pirms 15 gadiem
bez variantiem, sie ir janem, savadak nevar but

  +6 [+] [-]

, 2010-05-08 09:42, pirms 15 gadiem
LATVIJA LATVIJA LATVIJA UN TIKAI LATVIJA~!!!!!!!!!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-08 09:43, pirms 15 gadiem
būs, jābūt.. par Latviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 09:44, pirms 15 gadiem
Beidzot tiešām beidzot šī diena ir klāt esmu laimīgs , ka tagad atrodos! Vācījā fantastiski Es dzīvoju viesnīcā ar daudz jaukiem cilvēkiem satiku arī Masaļski ar pārejiem paprasīju autogrāfus un novēlēju lielu lielu veiksmi!!
Jālauž tradīcija mums ir jāuzvar!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-05-08 09:45, pirms 15 gadiem
Par lielu Latviju

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 09:45, pirms 15 gadiem
shii speele vareetu ,es domaaju garanteet vietu astotniekaa ,protams jaanjem

  +3 [+] [-]

, 2010-05-08 09:46, pirms 15 gadiem
janem!! visi uz Fanu telti ejam - tur bus kopa jautrak atbalstit savejos fanu telts - pie kongresu nama
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 09:47, pirms 15 gadiem
mister_negative(ecb) rakstīja: varbūt viesnīcas nummuriņu arī vēlies aprakstīt??
Nē es pastāstu kā tur ir es domāju ka diezgan daudziem tas intrese!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-08 09:47, pirms 15 gadiem
jeb mums vnk jāuzvar ;D

  +5 [+] [-]

, 2010-05-08 09:47, pirms 15 gadiem
gintsj rakstīja: Beidzot tiešām beidzot šī diena ir klāt esmu laimīgs , ka tagad atrodos! Vācījā fantastiski Es dzīvoju viesnīcā ar daudz jaukiem cilvēkiem satiku arī Masaļski ar pārejiem paprasīju autogrāfus un novēlēju lielu lielu veiksmi!!
Jālauž tradīcija mums ir jāuzvar!
nevajag lielities ja, sikumi jatur pie sevis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-08 09:49, pirms 15 gadiem
Bilde izsaka visu, kam šodien jānotiek

  +4 [+] [-]

, 2010-05-08 09:50, pirms 15 gadiem
mūsu čaļiem ir khl pieredze ko nevar teikt par šveici,spēle būs līdzīga 3-2 UZVARA

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 09:52, pirms 15 gadiem
rakstā ir viena neprecizitāte, Winerhawks nespēlē AHL

  +4 [+] [-]

, 2010-05-08 09:53, pirms 15 gadiem
gintsj rakstīja: Nē es pastāstu kā tur ir es domāju ka diezgan daudziem tas intrese!
Jā, ļoti daudziem interesē, ka tu dzīvo viesnīcā ar daudz jaukiem cilvēkiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-08 09:53, pirms 15 gadiem
otto13 rakstīja: mūsu čaļiem ir khl pieredze ko nevar teikt par šveici,spēle būs līdzīga 3-2 UZVARA
ari jenkiem bija nhl pieredze salidzinot ar friciem un ka ta spele beidzas, tapec labak skatisimies

  +2 [+] [-]

, 2010-05-08 09:55, pirms 15 gadiem
Es nevaru sagaidīt man pat uztraukums

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 09:56, pirms 15 gadiem
zivotaajs rakstīja: nu tikai jaatceras kaa Gerberam virs pleca ripas jamet ieksha no KHl laikiem un buus ok... savadak nevar buut!!!
bet ja gerbers stāvēs stalti izslējies...? tad jau visas ripas būs pāri vārtiem...
neapvainojies...jāmet iekšā pa visām šķirbām.....
jo LATVIJA ir vislabākā....!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 09:56, pirms 15 gadiem
Kas ir Martins Pliss???

 +11 [+] [-]

, 2010-05-08 10:01, pirms 15 gadiem
SARAUJ!!!! SPRUKT ';

  +3 [+] [-]

, 2010-05-08 10:03, pirms 15 gadiem
fastumgel rakstīja: Kas ir Martins Pliss???
tas pats ,kas M.Plūss

  +3 [+] [-]

, 2010-05-08 10:05, pirms 15 gadiem
fastumgel rakstīja: Kas ir Martins Pliss???
au.linkedin.com: Martin Pluss - Australia | LinkedIn

  +2 [+] [-]

, 2010-05-08 10:12, pirms 15 gadiem
Par mūsējiem, par uzvaru, PAR LATVIJU!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: stfu

  +7 [+] [-]

, 2010-05-08 10:19, pirms 15 gadiem
stfu rakstīja: fak, es cerēju, ka varēšu LTV7 netā vērot, bet aizmirsu, ka pajoliņi TV3 rādīs hokeju
ar legendaru zurnalistu Armandu Puci prieksgala

  +2 [+] [-]

, 2010-05-08 10:20, pirms 15 gadiem
sveices trenerim palika 50 gadu.tad sanāk,ka 1987.gadā viņam bija 27 gadi un viņš vēl spēlēja junioros???

     [+] [-]

, 2010-05-08 10:22, pirms 15 gadiem
thekurmis rakstīja: sveices trenerim palika 50 gadu.tad sanāk,ka 1987.gadā viņam bija 27 gadi un viņš vēl spēlēja junioros???
var redzet ka matematiku skola pasniedza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-08 10:30, pirms 15 gadiem
Kāds varētu, lūdzu, pateikt, kur i-netā varēs skatīties spēli?

     [+] [-]

, 2010-05-08 10:33, pirms 15 gadiem
Šo dienu gaidīju ilgu, nu tā ir pienakusi. Uz priekšu puisi un parādiet, kur ir spēks. Par Lielu Latviju, lai veicas!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-08 10:36, pirms 15 gadiem
Viena tante teica ka šodien Šveice dabūs pa dirsu

     [+] [-]

, 2010-05-08 10:36, pirms 15 gadiem
siikais62 rakstīja: Šo dienu gaidīju ilgu, nu tā ir pienakusi. Uz priekšu puisi un parādiet, kur ir spēks. Par Lielu Latviju, lai veicas!!!
domajams vankuveras scenarijs neatkartosies

     [+] [-]

, 2010-05-08 10:36, pirms 15 gadiem
Varbūt kāds ir informēts - vai SAP arēnā drīkst fotogrāfēt un filmēt?

     [+] [-]

, 2010-05-08 10:38, pirms 15 gadiem
dainburgers rakstīja: Varbūt kāds ir informēts - vai SAP arēnā drīkst fotogrāfēt un filmēt?
vienigi ja esi tv operators, tad ja

     [+] [-]

, 2010-05-08 10:38, pirms 15 gadiem
Nu tad SARAUJ LATVIJA

     [+] [-]

, 2010-05-08 10:39, pirms 15 gadiem
Drošs kā Šveices bankā, ka uzvarēs!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 10:42, pirms 15 gadiem
Vai kaads jau izcekojis kur netaa vareetu skatiities jo man darbs kompis liidz un nets ir bet nav laika pa dienu mekleet kur netaa buus paaraide bet gribaas just liidzi cik nu sanaaks

     [+] [-]

, 2010-05-08 10:43, pirms 15 gadiem
Sarauj latvija!
Par skaistu spēli un protams par uzvaru

     [+] [-]

, 2010-05-08 10:44, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: vienigi ja esi tv operators, tad ja
žēl gan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 10:51, pirms 15 gadiem
daudz sporta speelju skatiishana online rezhiimaa ar hokejs

myp2p.eu: MyP2P.eu :: schedules, watch live on your pc.

     [+] [-]

, 2010-05-08 10:51, pirms 15 gadiem
Beidzot tā diena ir pienākusi! Jau 14. gads Latvijai šai pasākumā... Par tradīcijas laušanu, jāsaka, ka tas ir daudz reālāk nekā iepriekšējos gados, jo parasti mums pretīm 1. spēlē nāca grandi - ASV, Zviedrija, Čehija utt.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-08 10:51, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Būtu interesanti uzzināt kaut nelielu pamatojumu šādai pārliecībai.
Tāpēc, ka latvieši kā spēlētāji ir daudz meistarīgāki un arī kā komanda ir labāka.

     [+] [-]

, 2010-05-08 10:51, pirms 15 gadiem
Oh, atkal būs kapāšanās līdz pat spēles beigām, taču ceru, ka čempionāts tiks iesākts veiksmīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 10:59, pirms 15 gadiem
Nabaga siergrauži, kā mēs viņus šodien ibim.... Kā viņiem neiet, pirmā spēle ar DZĪVNIEKIEM no Latvijas mežiem.
Znaroka uzruna garderobē - īsa - SAPLOSĪT!!!
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-05-08 11:06, pirms 15 gadiem
Nu domāju, ka vairāk kā ar kādu 2 golu deficītu nezaudēsim.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 11:07, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Nu domāju, ka vairāk kā ar kādu 2 golu deficītu nezaudēsim.
šodien??? smejies, vienkārši sarauzim driskās un atstāsim mērceties samazgu spannē!

  +6 [+] [-]

, 2010-05-08 11:09, pirms 15 gadiem
mister_negative(ecb) rakstīja: varbūt viesnīcas nummuriņu arī vēlies aprakstīt??
skauģi! Īsts Latvietis, bļe!

     [+] [-]

, 2010-05-08 11:10, pirms 15 gadiem
romcits rakstīja: Vai kaads jau izcekojis kur netaa vareetu skatiities jo man darbs kompis liidz un nets ir bet nav laika pa dienu mekleet kur netaa buus paaraide bet gribaas just liidzi cik nu sanaaks
tv3.lv/tiesraide

  -1 [+] [-]

, 2010-05-08 11:11, pirms 15 gadiem
Shveice vairs nav taa, kas bija Kriigera laikaa (mainas laiks, mainas filozoofija)! Bet biistama taapat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 11:15, pirms 15 gadiem
rotinnss rakstīja: šodien??? smejies, vienkārši sarauzim driskās un atstāsim mērceties samazgu spannē!
Kā jau ierasts!

     [+] [-]

, 2010-05-08 11:15, pirms 15 gadiem
Arī gaidu ar vislielāko interesi,-vai tad tiešām vienreiz nevar sākt "normāli"...?Bet,no otras puses,-uzvara 1. pēlē mūsu (latviešu kā tādu) mentalitātei var dot nelabu piešprici,t.i.,pašpārliecinātību,kas vēlāk izrādās nevēlams faktors! Vienalga,-ceru uz uzvaru,un ne tikai šajā spēlē!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-08 11:16, pirms 15 gadiem
mister_negative(ecb) rakstīja: par ieprieksejo tavu postu - ASV zaudeja,domaju vairak deļ ta ka ger saimnieki.tas,ka lv kadu graus,ir sen izsapnjotas iluzijas,un vieniga uzvara 1maja rinki tāpat būs tikai pār ita.
Mees te filozofeejaam ar chomaku...izskatiijaas, ka amiishi negrib nevis nevar labaak speleet...un daudz noteica LAIMES FAKTORS, jo manupraat, speleetaajs trauceeja vaartusargam un bija vinja laukumaa!

     [+] [-]

, 2010-05-08 11:20, pirms 15 gadiem
Nu pēc pārbaudes spēlēm skatoties, mums vajadzētu viņus sasist, bet kā jau vienmēr nevar jau zināt kas un kā būs beigās. Manuprāt uzvara ir mūsu, ja vien paši to gribēs sasniegt.

Lai veicas!

     [+] [-]

, 2010-05-08 11:22, pirms 15 gadiem
Dveins Veids rakstīja: Nu pēc pārbaudes spēlēm skatoties, mums vajadzētu viņus sasist, bet kā jau vienmēr nevar jau zināt kas un kā būs beigās. Manuprāt uzvara ir mūsu, ja vien paši to gribēs sasniegt.

Lai veicas!
nemaz tik slikti ar nav gājis Šveicei pārbaudes spēlēs

     [+] [-]

, 2010-05-08 11:23, pirms 15 gadiem
Par LIELU LATVIJU !!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-05-08 11:28, pirms 15 gadiem
Komandas diezgan līdzīgas,ja būs veiksme, tad būs uzvara, to arī novēlu!

     [+] [-]

, 2010-05-08 11:29, pirms 15 gadiem
Cikos isti sakas pati SPĒLE ??? 21:15 VAI 21:30 ????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 11:35, pirms 15 gadiem
baskets666 rakstīja: Pec spēles organizējam fanu gājienu uz Shveices vēstniecību! Noliksim ziedus, ar krītu uzrakstīsim rezultātu uz asfalta un dziedāsim himnu gan valsts, gan to Busuļa hokeja himnu. Lai zina kur labākie fani dzīvo.
Es ierosinu pie Šveces vēstniecības Jums skatīties hoķi. Paņemt projektoru un projecēt uz viņu sienas, lai redz kā ir, ka zaudē!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-08 11:38, pirms 15 gadiem
Sagriezīsim sieru!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 11:38, pirms 15 gadiem
Ceru uz veiksmi,taču,neaizmirsīsim,-Šveice jau gadiem ilgi nav LV līmeņa komanda,bet drusku augstāk! Tomēr tieši tas latviešiem liek vairāk mobilizēties- "iekost"kādam stiprākam...!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 11:43, pirms 15 gadiem
UZVARA IR MŪSU!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-08 11:45, pirms 15 gadiem
Sviedri ir krietni augstaaka komanda- iekodaam, OS Shveice njirgajaas, ka visu laiku jaapspeelee taadi kaa Latvija, nevarot paraadiit savu speli, tad ieraadam vietu aiz muusu muguras!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 11:52, pirms 15 gadiem
LATVIJA!!!

     [+] [-]

, 2010-05-08 11:53, pirms 15 gadiem
Lai veicas!
p.s. Manupraat, uz sho speeli toto varees labi nopelniit. Es nesaprotu ar kuru galu vinji domaa,liekot uz LV uzvaru 3.50. Es uzskatu,ka shiis speeli favoriiti shajaa briidii esam tieshi mees.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 11:56, pirms 15 gadiem
mēs jums ticam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 12:12, pirms 15 gadiem
PAR UZVARUUUUUUU!!!! SARAUJ LATVIJA!!!!

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:14, pirms 15 gadiem
ja godigi, tad tiesi si spele bus noteicosa vai mes tiksim labako 8 vai ne......tapec butu loti svarigi uzvaret.....

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:24, pirms 15 gadiem
Es protams par to ka mūsējie uzvarēs, bet ja skatās no otras puses, tad Šveice nedos uzvaru, tāpat kā pagāšgad, itkā spēle ritēja vienlīdzīgi, bet protams mūsējos pēcspēles soda meitienos nepārspēt.

Grūti pagaidām iedomāties kurš pirmais iesitīs, ja tie būsim mēs, tad lai neapstājas un nenotiek kā tas bieži ir noticis, esam vadībā, bet kaut kādā veidā tomēr pamanamies zaudēt.

Bet nu ko tur vairs daudz spriest, galvenais ir LAI VISS IZDODAS, LAI VARAM LEPOTIES KA HOKEJS IR AUGSTĀ LĪMENĪ ATŠĶIRĪBĀ NO VALDĪBAS.

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:25, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Lai veicas!
p.s. Manupraat, uz sho speeli toto varees labi nopelniit. Es nesaprotu ar kuru galu vinji domaa,liekot uz LV uzvaru 3.50. Es uzskatu,ka shiis speeli favoriiti shajaa briidii esam tieshi mees.
nu vel dullāks koefs ir uz slovākiem spēlē pret krieviju. 8,80... Krievi gan jau vinnēs, bet tas, ka slovāku šances uzvarēt, pēc bukmeikeru domam, ir divreiz mazākas nekā kazahstānai baltkrievus, nu tas ir visai dīvaini...

Bet ne par to mums jāuztraucas! Šodien jāpaņem un jāsalauž! Lai beidzot lecīgie šveicieši saprot, ka pagājšgad - tā nebija nejaušība!

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:35, pirms 15 gadiem
IIHF mājas lapā Šveices pieteikumā šobrīd redzam tikai trīs aizsargu pārus un trīs uzbrucēju trijniekus.Iesaku īpaši nepievērst uzmanību autoru pievērstajai domai par pavājināto Šveices sastāvu.No pieteiktajiem spēlētājiem tikai divi ir PČ debitanti. Daži spēlētāji atgriezti sastāvā pēc vairāku gadu prombūtnes.Protams komanda vājāka nekā olimpiādē,bet diez vai arī mēs esam spēcīgāki.Tā kā šovakar gaidāma ļoti grūta spēlē

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:36, pirms 15 gadiem
Veiksmi puišiem!
Mēs jums ticam
LATVIJA!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 12:43, pirms 15 gadiem
zidlers rakstīja: nevajag lielities ja, sikumi jatur pie sevis
Ja skauž tad,nevajag gruzīties.

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:44, pirms 15 gadiem
rotinnss rakstīja: nemaz tik slikti ar nav gājis Šveicei pārbaudes spēlēs
mums arī nē.

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:45, pirms 15 gadiem
.......ēēē ēē e LATVIJA.....

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:45, pirms 15 gadiem
Sakapāsim!!

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:46, pirms 15 gadiem
Paldies Bro''zem par izsmeļošo komentu!Latvijai IR jālauž tradīcija! Un JĀVINNĒ pirmajā mačā! VEIKSMI!!!

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:48, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: Sakapāsim!!
apsveicu ar 100 postu

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:48, pirms 15 gadiem
Obligaati jaauzvar,shodien citu variantu muuseejiem nav

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:56, pirms 15 gadiem
ingus 33 rakstīja: shii speele vareetu ,es domaaju garanteet vietu astotniekaa ,protams jaanjem
Beidzot kāds sāka domāt. Rakstā visu laiku tik maļ to "tradīciju", bet neviena vārda par šīs spēles likmi. Reāli uzvarētājs 90% var garantēt 1/4finālu, jo ja iztiekam bez nenormālām sensācijām, tad Latvijai uzvarot Šveici, atliek vinnēt itāļus un norvēģus...

     [+] [-]

, 2010-05-08 12:57, pirms 15 gadiem
TO Krokodil- Normālākāis DŽEKS un EKSPERTS! MĒS UZVARĒSIM! Manheimā gan līst lietus, bet friči par MUMS!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 13:02, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: TO Krokodil- Normālākāis DŽEKS un EKSPERTS! MĒS UZVARĒSIM! Manheimā gan līst lietus, bet friči par MUMS!
Nopietni! Tieshaam??? Vai tad vinji nav par kaiminjiem???

     [+] [-]

, 2010-05-08 13:03, pirms 15 gadiem
Šveices izlasei nepalīdzēs virkne vadošo spēlētāju?
To pašu var attiecināt arī uz Latviju, tā kā nebūs nevienam nekādas priekšrocības
Par Uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 13:17, pirms 15 gadiem
TIKai par latviu!!!SARAUJ

     [+] [-]

, 2010-05-08 13:17, pirms 15 gadiem
Dveins Veids rakstīja: Es protams par to ka mūsējie uzvarēs, bet ja skatās no otras puses, tad Šveice nedos uzvaru, tāpat kā pagāšgad, itkā spēle ritēja vienlīdzīgi, bet protams mūsējos pēcspēles soda meitienos nepārspēt.
Pagājšgad līdzīga spēle?!?! Tak mūsējos mīcīja kā pelavmaisus, pa trīs minūtēm zonā iespieda! Tas, ka izvilka neizšķirtu, bija vēl pārsteidzošāk par neizšķirtu pret zviedriem.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 13:22, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: tu cerams zini, ka vācieti saukt par frici nav pieklājīgi?
Kā ir pieklājīgi? Par bušiem? Ūberallesiem?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 13:25, pirms 15 gadiem
Beidzot, sagaidīju. Ideāli. Tagad tik jāsagaida vēl Latvijas uzvara un vispār - su-per!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 13:36, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Kā ir pieklājīgi? Par bušiem? Ūberallesiem?
par kolaboracionistiem, birtrinkeriem

  -1 [+] [-]

, 2010-05-08 13:43, pirms 15 gadiem
Vajag nospēlēt stabili aizsardzībā un izmantot mūsu iespējas un uzvara būs mūsējā!

SARAUJ!

=========================================
lvhokejs.lv - Hokejs vieno!

     [+] [-]

, 2010-05-08 13:46, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Beidzot, sagaidīju. Ideāli. Tagad tik jāsagaida vēl Latvijas uzvara un vispār - su-per!
Izskatās, esi ticis galā ar to datordēmonu.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-08 13:55, pirms 15 gadiem
Cerams Masaļskis noārdīsies tā kārtīgi!!

     [+] [-]

, 2010-05-08 13:55, pirms 15 gadiem
Klau, vai tv3 mājaslapā varēs redzēt spēli? Man nezināmu iemeslu dēļ neiet neviens latviešu kanāls.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 13:59, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Pagājšgad līdzīga spēle?!?! Tak mūsējos mīcīja kā pelavmaisus, pa trīs minūtēm zonā iespieda! Tas, ka izvilka neizšķirtu, bija vēl pārsteidzošāk par neizšķirtu pret zviedriem.
Neizshkjirtu izvikla parseidzoshi Shveice, jo vaartu guvums peec tam izpelniijaas Starptautiskaas tiesneshu komisijas verdiktu, ka vaartus shajaas epizodees nedriiks skaitiit! Un speele bija liidziiga liidz muuseejiem netika dota komanda- visis aizsargaat savus vaartu!
Taa kaa skaties un lasi par hokeju, oponent (ja zini, ko tas noziimee)~!

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:03, pirms 15 gadiem
bem320 rakstīja: Cikos isti sakas pati SPĒLE ??? 21:15 VAI 21:30 ????
15-ās

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:04, pirms 15 gadiem
thekurmis rakstīja: 15-ās
Nu pati spēle gan jau 21.30, bet tiešraide sākas 21.15

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:06, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Klau, vai tv3 mājaslapā varēs redzēt spēli?
tv3.lv: TV3 interneta portāls - Spēļu kalendārs

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:07, pirms 15 gadiem
Dzinch rakstīja: http://www.tv3.lv/hokejs/kalendars
Jā, man ir nelāgums ieradums pajautāt un tad atrast pašai, jo sameklēju.
Bet liels paldies tāpat!

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:10, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Pagājšgad līdzīga spēle?!?! Tak mūsējos mīcīja kā pelavmaisus, pa trīs minūtēm zonā iespieda! Tas, ka izvilka neizšķirtu, bija vēl pārsteidzošāk par neizšķirtu pret zviedriem.
Pret zviedriem mums bija uzvara, nevis neizšķirts.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-08 14:11, pirms 15 gadiem
gintsj rakstīja: Beidzot tiešām beidzot šī diena ir klāt esmu laimīgs , ka tagad atrodos! Vācījā fantastiski Es dzīvoju viesnīcā ar daudz jaukiem cilvēkiem satiku arī Masaļski ar pārejiem paprasīju autogrāfus un novēlēju lielu lielu veiksmi!!
Jālauž tradīcija mums ir jāuzvar!
Tev viesnīcā ir nets, bet hokejistiem nav. Palaid Miķelīti uz 5min, lai var ar sieviņu sarakstīties!

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:20, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Neizshkjirtu izvikla parseidzoshi Shveice, jo vaartu guvums peec tam izpelniijaas Starptautiskaas tiesneshu komisijas verdiktu, ka vaartus shajaas epizodees nedriiks skaitiit! Un speele bija liidziiga liidz muuseejiem netika dota komanda- visis aizsargaat savus vaartu!
Taa kaa skaties un lasi par hokeju, oponent (ja zini, ko tas noziimee)~!
''Oponent'', ja tu vispār skatījies šo spēli, tad, vai nu tu esi akls vai dumjš, ja neredzēji Šveices nospiedošu pārsvaru. Tas, ko tur Šveice izlīdzināja vai neizlīdzināja, neattiecas uz lietu- tas ir rezultāts. Tāpat kā 95tajā (laikam) gadā spēlē par iekļūšanu A grupā Lat-Sui metienu attiecība bija 61(!) pret kaut kādiem padsmit LV labā, bet rezultāts 1:1.

P.S. Hokeju skatos, lasu un reizēm spēlēju jau 35 gadus, ''oponent''...

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:23, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Pret zviedriem mums bija uzvara, nevis neizšķirts.
Aha, un ''bullīšus'' meta Ņiživijs, Karsums un Vasiļjevs.

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:25, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Aha, un ''bullīšus'' meta Ņiživijs, Karsums un Vasiļjevs.
Tad, kāpēc teici kaut ko par neizšķirtu. + vienalga tas Šveices pārsvars, kas bija vai nebija, spēle bija diezgan līdzīga + galvenais ir spēles rezultāts, nevis gaita šajā brīdī.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 14:35, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tad, kāpēc teici kaut ko par neizšķirtu. + vienalga tas Šveices pārsvars, kas bija vai nebija, spēle bija diezgan līdzīga + galvenais ir spēles rezultāts, nevis gaita šajā brīdī.
1.Ja spēle beidzas neizšķirti, uzvarētāja noskaidrošanai pielieto ''bullīšus'', jeb vienkāršāk sakot, loteriju.
2.Nevar būt reizē pārsvars vienai komandai un līdzīga spēle. Un tajā spēlē pārsvars bija apmēram 75%- 25%.

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:35, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: ''Oponent'', ja tu vispār skatījies šo spēli, tad, vai nu tu esi akls vai dumjš, ja neredzēji Šveices nospiedošu pārsvaru. Tas, ko tur Šveice izlīdzināja vai neizlīdzināja, neattiecas uz lietu- tas ir rezultāts. Tāpat kā 95tajā (laikam) gadā spēlē par iekļūšanu A grupā Lat-Sui metienu attiecība bija 61(!) pret kaut kādiem padsmit LV labā, bet rezultāts 1:1.

P.S. Hokeju skatos, lasu un reizēm spēlēju jau 35 gadus, ''oponent''...
Tu esi poke visos savos 35 hokeja gados (man gan liekas ka tu pat faaterim kulee nebiji, kad Jaakabsos tikai pa radio komenteeja) nevis oponents, un pats to speeli skatiijies no scorebox! Nenoliegshu, bija paarsvars, bet ne taads kaa tu maalee! Peec statistikas vispaar (peec taas tu arii spried) Latvijas izlasei vajadzeeja nomirt!

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:36, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: 1.Ja spēle beidzas neizšķirti, uzvarētāja noskaidrošanai pielieto ''bullīšus'', jeb vienkāršāk sakot, loteriju.
2.Nevar būt reizē pārsvars vienai komandai un līdzīga spēle. Un tajā spēlē pārsvars bija apmēram 75%- 25%.
Kā jau teicu, nekādu pārsvaru īpaši tur nesaskatīju, viņi var spiest vai nespiest zonā, bet, ja nav daudz metienu uz vārtiem, tad no tā spiediena nekas nepaliek.
Kā jau teicu – galvenais ir tas, cik ripas iekļūst vārtsarga sargātajā mūrī.

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:39, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kā jau teicu, nekādu pārsvaru īpaši tur nesaskatīju, viņi var spiest vai nespiest zonā, bet, ja nav daudz metienu uz vārtiem, tad no tā spiediena nekas nepalieks.
Kā jau teicu – galvenais ir tas, cik ripas iekļūst vārtsarga sargātajā mūrī.
Piekriitu, ja nav biistamu metienu uz vaartiem, bet tikai ciinja uzbrukuma zonaa, tad nekas tur nevar buut! A dazhi "eksperti"te Shveici uzmalee kaa pagaajushaa gada superkomandu! Nebuutu Latvija, aplauztos uz citu ceturdaaljfinaalisti, ja tiktu mums priekshaa! TAs, ka Shveice ir top8 komanda nenoliedzu, bet bez Kriigera....redzeesim, laiks raadiiis!

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:42, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: ''Oponent'', ja tu vispār skatījies šo spēli, tad, vai nu tu esi akls vai dumjš, ja neredzēji Šveices nospiedošu pārsvaru. Tas, ko tur Šveice izlīdzināja vai neizlīdzināja, neattiecas uz lietu- tas ir rezultāts. Tāpat kā 95tajā (laikam) gadā spēlē par iekļūšanu A grupā Lat-Sui metienu attiecība bija 61(!) pret kaut kādiem padsmit LV labā, bet rezultāts 1:1.

P.S. Hokeju skatos, lasu un reizēm spēlēju jau 35 gadus, ''oponent''...
No IIHF maajaslapas 39 : 22, es te neredzu tos 60 metienus pa muusu vartiem, Shveice brizhiem paarmetaa pat lielvalstis, jaa shveicieshi museejos biezhi iespiedaa zonaa, bet jaanem veeraa to, ka speleja maajaas + sastaavs viniem bija krietni labaaks kaa shogad ir. Taads bija uzdevums taa spelet, jo tieshu vaartu tuvumaa musejie sveicieshus nelaida.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:52, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tu esi poke visos savos 35 hokeja gados (man gan liekas ka tu pat faaterim kulee nebiji, kad Jaakabsos tikai pa radio komenteeja) nevis oponents, un pats to speeli skatiijies no scorebox! Nenoliegshu, bija paarsvars, bet ne taads kaa tu maalee! Peec statistikas vispaar (peec taas tu arii spried) Latvijas izlasei vajadzeeja nomirt!
Nē, gudriniek, es to spēli skatījos gan un piedevām neaizmiglotām acīm. Ja jau pēc statistikas LV izlasei vajadzēja nomirt, kur tad tā statistika radās, ja ne no Šveices pārsvara, KO? To, kāpēc Šveice neuzvarēja, pēc tam neviens no viņiem nevarēja izskaidrot, jo tam arī nebija loģiska izskaidrojuma. Un šogad vienīgais, kas šveiciešus interesē, jeb uztrauc ir Masaļska sportiskā forma. Nevis tas, cik daudz un kruti mums KHL spēlētāji.

     [+] [-]

, 2010-05-08 14:53, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nē, gudriniek, es to spēli skatījos gan un piedevām neaizmiglotām acīm. Ja jau pēc statistikas LV izlasei vajadzēja nomirt, kur tad tā statistika radās, ja ne no Šveices pārsvara, KO? To, kāpēc Šveice neuzvarēja, pēc tam neviens no viņiem nevarēja izskaidrot, jo tam arī nebija loģiska izskaidrojuma. Un šogad vienīgais, kas šveiciešus interesē, jeb uztrauc ir Masaļska sportiskā forma. Nevis tas, cik daudz un kruti mums KHL spēlētāji.
Loģisks izskaidrojums bija – Masaļskis un neprasme trāpīt vārtos konkrētajā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 14:57, pirms 15 gadiem
Gribu lai uzvar Latvija, taču...Latvija zaudēs ar 1-4...nu neko darīt.

     [+] [-]

, 2010-05-08 15:01, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: No IIHF maajaslapas 39 : 22, es te neredzu tos 60 metienus pa muusu vartiem, Shveice brizhiem paarmetaa pat lielvalstis, jaa shveicieshi museejos biezhi iespiedaa zonaa, bet jaanem veeraa to, ka speleja maajaas + sastaavs viniem bija krietni labaaks kaa shogad ir. Taads bija uzdevums taa spelet, jo tieshu vaartu tuvumaa musejie sveicieshus nelaida.
Kādi 60 metieni? Es teicu- liels pārsvars, kurš mūsu veiksmes un viņu neveiksmes dēļ nepārauga arī rezultāta pārsvarā. Jo šī nebija tā spēle, kurā aizsargi darbojas nevainojami un visi metieni vārtsargam ērti un mazbīstami. Viskautkas tur bija- štangas, metieni garām tukšiem vārtiem, īsi sakot, iespējas bija.

     [+] [-]

, 2010-05-08 15:04, pirms 15 gadiem
Par uzvaru un tikai!

     [+] [-]

, 2010-05-08 15:06, pirms 15 gadiem
Reaktors rakstīja: aizbrauc un pamēģini klātienē
Es ticu, ka visu, ko esi šeit par jebkuru rakstījis, Tu esi pēc tam atkārtojis ''klātienē''.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-08 15:11, pirms 15 gadiem
Karsumam Hattrick Masaļskim 37 no 37 atvairiiti mees uzvareesim

  -1 [+] [-]

, 2010-05-08 15:18, pirms 15 gadiem
Kāds zinošs cilvēks zina, ko vajag, lai, piemēram, ja skatos hokeju online, varētu pievienot televizoram un to pašu skatīties uz tv?

     [+] [-]

, 2010-05-08 15:23, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kāds zinošs cilvēks zina, ko vajag, lai, piemēram, ja skatos hokeju online, varētu pievienot televizoram un to pašu skatīties uz tv?
Nezinu kā tev, bet man ir LCD teļuks, kad skatos kādu ficeni, pieslēdzu teļuku tāpat klāt kā monitoru un viss. Ja nav skaidrs, vari rakstīt man privāti pa skype: Riflex.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 15:33, pirms 15 gadiem
UZ PRIEKŠU, LATVIJA !
DAR KO VAR, DAR KO VAR, LATVIJAI IR JĀUZVAR !!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-08 15:35, pirms 15 gadiem
Kāpēc Šveice zaudēs:
1) Jauns treneris, kuram jāveido jauns izlases modelis, bet kuram nav svešs Šveices hokejs, nu nepavisam nav svešs.
2) Komandā ir daudz jaunu spēlētāju, tas nozīmē, ka saspēle īsti nebūs.
Kāpēc Latvija uzvarēs:
1) Progress KHL ir redzams un tas ir fantastisks, turklāt arī tie spēlētāji, kuri šobrīd nespēlē NHL vai KHL, kā Daugaviņš, Pečura, Štāls, izskatās ļoti labi uz pārējo fona.
2) Masaļskis, stabila vērtība, kura šobrīd ir labāka par oponentu otrajā kastē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 15:58, pirms 15 gadiem
ja Latvija panjems Šveicu, tad mes pizgets, tiksim talak 100 punkti !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 16:08, pirms 15 gadiem
iLoveBasketball rakstīja: Cerams Masaļskis noārdīsies tā kārtīgi!!
būs, būs viss kārtībā! atceroties pagājušā gada spēli ar Šveici... nebūtu Edža vārtos... domāju, ka šodien viņam tik daudz darba nebūs, bet garlaicīgi arī nē. ja viņš redzēs metienu sākumu, tad problēmām nevajadzētu būt. galvenais, lai puiši uztver spēli nopietni, spēlē visas 60 minūtes - un būs arī rezultāts

     [+] [-]

, 2010-05-08 16:10, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Beidzot, sagaidīju. Ideāli. Tagad tik jāsagaida vēl Latvijas uzvara un vispār - su-per!
kas tad Tev tur īsti bija? ;o

     [+] [-]

, 2010-05-08 16:11, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: būs, būs viss kārtībā! atceroties pagājušā gada spēli ar Šveici... nebūtu Edža vārtos... domāju, ka šodien viņam tik daudz darba nebūs, bet garlaicīgi arī nē. ja viņš redzēs metienu sākumu, tad problēmām nevajadzētu būt. galvenais, lai puiši uztver spēli nopietni, spēlē visas 60 minūtes - un būs arī rezultāts
Ceresim ,ka ta tiesaam bus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 16:15, pirms 15 gadiem
pats labākais ir tas, ka raksta pirmajā bildē ir Roman Wick. vismaz es viņu atceros ar spilgtām atmiņām. BET šodien viņš nespēlēs, kas mani ļooti pārsteidza. tieši viņu gribēju redzēt laukumā. viņš pretiniekam var sagādāt baigos mēslus, bet toties interesanta spēle

     [+] [-]

, 2010-05-08 16:20, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Būs interesanti palasīt ko Tu rakstīsi,ja LV zaudēs šo spēli.
Katru Tavu punktu patiesībā var atspēkot pavisam mierīgi.
Tik tiesaam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-08 16:50, pirms 15 gadiem
Gada gaidītākais brīdis ir klāt! Par LATVIJU, par UZVARU!

     [+] [-]

, 2010-05-08 17:04, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Kāds zinošs cilvēks zina, ko vajag, lai, piemēram, ja skatos hokeju online, varētu pievienot televizoram un to pašu skatīties uz tv?
Tev LCD vai CRT TV? Ja vecā 'kaste', tad skaņa nāks no PC (vismaz tā ir man). Nepieciešams vads (precizu nosaukumu nepateikšu), ko var nopirkt jebkura Rimi utt paprasot džekam, kas tur strādā. Sev nopirku 10m un maksaja paris latu.
Tad vnk jaatver tavas video kartes options logs (man pašam ir shortcut uz to, drosi vien kkur caur control panel var tikt) un uzliec kaa attela un visam vajadzetu stradat pats ta daru uz savas vecās kastes un i ok
';

  -1 [+] [-]

, 2010-05-08 17:07, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Kāpēc Šveice zaudēs:
1) Jauns treneris, kuram jāveido jauns izlases modelis, bet kuram nav svešs Šveices hokejs, nu nepavisam nav svešs.
2) Komandā ir daudz jaunu spēlētāju, tas nozīmē, ka saspēle īsti nebūs.
Kāpēc Latvija uzvarēs:
1) Progress KHL ir redzams un tas ir fantastisks, turklāt arī tie spēlētāji, kuri šobrīd nespēlē NHL vai KHL, kā Daugaviņš, Pečura, Štāls, izskatās ļoti labi uz pārējo fona.
2) Masaļskis, stabila vērtība, kura šobrīd ir labāka par oponentu otrajā kastē.
1) Jauns treneris- tāpēc komanda zaudēs? Latvijai treneri mainījušies n-reizes vairāk (salidzinot ar Šveici), taču savā līmenī esam spēlējuši kā pie Lindstrēma, tā Vorobjova. Nedomaju, ka tas būs noteicošais faktors arī Šveicei.
Par 2) piekritu, tapec ceru uz LV uzvaru

     [+] [-]

, 2010-05-08 17:17, pirms 15 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Tev LCD vai CRT TV? Ja vecā 'kaste', tad skaņa nāks no PC (vismaz tā ir man). Nepieciešams vads (precizu nosaukumu nepateikšu), ko var nopirkt jebkura Rimi utt paprasot džekam, kas tur strādā. Sev nopirku 10m un maksaja paris latu.
Tad vnk jaatver tavas video kartes options logs (man pašam ir shortcut uz to, drosi vien kkur caur control panel var tikt) un uzliec kaa attela un visam vajadzetu stradat pats ta daru uz savas vecās kastes un i ok
Es jau visu noskaidroju, paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 17:22, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Izskatās, ka Kanāda sagraus Itāliju
Links ir kāds pieejams?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 17:39, pirms 15 gadiem
Un...itāļi iesit, Meisona kļūda, 1:1 .

  +2 [+] [-]

, 2010-05-08 17:40, pirms 15 gadiem
Man prognoze ir tāda, ka viena no komandām uzvarēs. Ja ne pamatlaikā, tad noteikti pagarinājumā vai pēcspēlēs soda metienos.

     [+] [-]

, 2010-05-08 17:40, pirms 15 gadiem
Tiešām NAV neviena sakarīga linka?

     [+] [-]

, 2010-05-08 17:47, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2010-05-08 17:48, pirms 15 gadiem
chemist_dk rakstīja: kaudze ar linkiem: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=75856&part=sports
paldies

     [+] [-]

, 2010-05-08 17:49, pirms 15 gadiem
2:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 17:57, pirms 15 gadiem
Muusu galvenie saancenshi turas itin brashi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-05-08 18:08, pirms 15 gadiem
Itālija vairs jau nav mūsu galvenais konkurents. Ja Kanāda spēlēs tik pat pavirši, viņus gaida lielas problēmas arī abās atlikušajās spēlēs. Pagaidām neredzu nevienu reālu pretinieku Krievijai...un šoreiz man pat ir skumji, ka Krievijai ir tik spēcīgs sastāvs. Gribētos jau kaut kādu intrigu šajā PČ. Tomēr tas viss nāk par labu Latvijai. Mums ir visas iespējas sevi pierādīt

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 18:14, pirms 15 gadiem
3:1

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 18:16, pirms 15 gadiem
chau! ataa rakstīja: Muusu galvenie saancenshi turas itin brashi.
nu, zini, ne kanādieši, ne itāļi vismaz pagaidām neko īpaši saturīgu nerāda.. abas puses spēlē kļūdaini. tagad mani kaut kā vairāk pat uztrauc Itālija, nevis Kanāda, jo tomēr puslīdz turēties pretī stiprai komandai, kad visi tevi jau norakstījuši... protams, padoties viņi netaisās

     [+] [-]

, 2010-05-08 18:21, pirms 15 gadiem
Salūza itāļi.

     [+] [-]

, 2010-05-08 18:21, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Itālija vairs jau nav mūsu galvenais konkurents. Ja Kanāda spēlēs tik pat pavirši, viņus gaida lielas problēmas arī abās atlikušajās spēlēs. Pagaidām neredzu nevienu reālu pretinieku Krievijai...un šoreiz man pat ir skumji, ka Krievijai ir tik spēcīgs sastāvs. Gribētos jau kaut kādu intrigu šajā PČ. Tomēr tas viss nāk par labu Latvijai. Mums ir visas iespējas sevi pierādīt
Kanāda jau vēl tikai taustās. Pēc 3-4 spēlēm gan jau izskatīsies savādāk.
Par Krieviju, jebkurš zaudējums vai pat pagarinājums jau būs uzskatāms kā izgāšanās, jo šobrīd pateikts jau ir tik daudz, ka atpakaļceļa vairs nav.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-08 18:21, pirms 15 gadiem
varbut kads var pateikt, radis pa kadu krievijas kanalu, vai tikai patv3?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 18:28, pirms 15 gadiem
Vārtsargs tikko skaisti nospēlēja.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-08 18:34, pirms 15 gadiem
Šitais piegājiens būs īstais! MŪSU jaunekļi SASITĪS šo sieramuižu!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-08 19:10, pirms 15 gadiem
nu nemaz tik slikti itaļi nespēlē. kļudas daudz, bet temps ir liels uz uzmetienu arī netrūkst.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-08 19:13, pirms 15 gadiem
par LATVIJU

     [+] [-]

, 2010-05-08 19:34, pirms 15 gadiem
Beidzot hokejs

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 19:35, pirms 15 gadiem
es1ns rakstīja: Beidzot hokejs
Vel kada pusotra stunda lidz hokejam

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 19:40, pirms 15 gadiem
rrusis rakstīja: nu nemaz tik slikti itaļi nespēlē. kļudas daudz, bet temps ir liels uz uzmetienu arī netrūkst.
tieši to esdomāju, - nemaz tik norakstāmi viņi nav

     [+] [-]

, 2010-05-08 19:46, pirms 15 gadiem
Lai veicas!!!

     [+] [-]

, 2010-05-08 19:51, pirms 15 gadiem
Gaidām, gaidām, gaidām!!!

     [+] [-]

, 2010-05-08 19:53, pirms 15 gadiem
uhh, nedaudz vairāk par stundu! stresiņš jau sāk kāpt :/ par Latvijas himnu šovakar!!!

     [+] [-]

, 2010-05-08 19:58, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: uhh, nedaudz vairāk par stundu! stresiņš jau sāk kāpt :/ par Latvijas himnu šovakar!!!
B.Ū.S.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:00, pirms 15 gadiem
Lai būtu prieka asaras acīs pēc spēles.
Lai par Latvijas komandu atkal trin mēles.
Nav izlase slikta, nav izlase laba - ir mūsējā!

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:00, pirms 15 gadiem
Es, lai iegūtu pozitīvas emocijas, skatos leģendāro Latvija:Krievija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:04, pirms 15 gadiem
TO reaktors- PIEKRĪTU! Bet, lai viņi MŪS nedēvē par VAŅĀM! Lai paši tiek galā ar saviem ,,Westiņiem" un " Ostiņiem"! Nav naida pret nobarojušiem VĀCIEŠIEM,bet,ar viņu attieksmi pret MUMS kā NABAGIEM!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 20:09, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nē, gudriniek, es to spēli skatījos gan un piedevām neaizmiglotām acīm. Ja jau pēc statistikas LV izlasei vajadzēja nomirt, kur tad tā statistika radās, ja ne no Šveices pārsvara, KO? To, kāpēc Šveice neuzvarēja, pēc tam neviens no viņiem nevarēja izskaidrot, jo tam arī nebija loģiska izskaidrojuma. Un šogad vienīgais, kas šveiciešus interesē, jeb uztrauc ir Masaļska sportiskā forma. Nevis tas, cik daudz un kruti mums KHL spēlētāji.
Hee..he..hee...man nav ko teikt! Es tev gan ieteiktu palasiit to, ko sakaa Shveices prese nevis tikai vadiities no LAT un RUS portaaliem! VAiraak laikam neesi speejiigs kaa vaardu Masalskis izlasiit! Shveice tajaa chempii speleeja maajaas, bija 6tais speleetaajs un arii 7tais briizhiem, tur ar shis paarsvars! Taa kaa "spechuk"ej guleet!
Nevar izskaidrot, daudz ko nevar izskaidrot, bet taapeec noniecinaat Latvijas izlasi par speeli nedriikst!

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:10, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: TO reaktors- PIEKRĪTU! Bet, lai viņi MŪS nedēvē par VAŅĀM! Lai paši tiek galā ar saviem ,,Westiņiem" un " Ostiņiem"! Nav naida pret nobarojušiem VĀCIEŠIEM,bet,ar viņu attieksmi pret MUMS kā NABAGIEM!
Tak tur šurumburums. Krievi mūs par hansiem, mēs viņus par urlām. Vācieši mūs par vaļkām (ja tā ir), mēs viņus par fričiem. Un noteikti ir vēl daudz, daudz citu piemēru. Tā vienkārši ir un tur diez vai kāds kādreiz ko spēs mainīt.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:10, pirms 15 gadiem
TO-Sportamīle- Vēlreiz uzliec VIDEO ar MŪSU un Krievijas spēli, gūsti POZITĪVAS emocijas, un TICI man, MĒS šovakar UZVARĒSM!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:13, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Tak tur šurumburums. Krievi mūs par hansiem, mēs viņus par urlām. Vācieši mūs par vaļkām (ja tā ir), mēs viņus par fričiem. Un noteikti ir vēl daudz, daudz citu piemēru. Tā vienkārši ir un tur diez vai kāds kādreiz ko spēs mainīt.
Starp citu, bijushajaa OST- Vaacijaa dziivo daudz iebrauceeju, un bardaks (kas ir turpinaajies 40t gadus) veel joprojaam turpinas! Sporta attiistiiba (bijushajaa VDR bija balstiits uz neatljautiem liidzekljiem) tur ir pusmirushaa staavoklii, to var redzeet peec sporta klubu izplatiibas Vaacijaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:17, pirms 15 gadiem
Bāri.. saturās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:18, pirms 15 gadiem
chr1sT rakstīja: Kaads vareetu luudzu mani apgaismot ar linku netaa, kur speeli redzeet? Diemzheel man Vaacijaa nav pieejams TV kanaals, kur raadiitu speeli, tamdeelj, esat tik labi, un postojat linkus
myp2p.eu: MyP2P.eu :: IIHF World Championship 2010 -...

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 20:19, pirms 15 gadiem
chr1sT rakstīja: Kaads vareetu luudzu mani apgaismot ar linku netaa, kur speeli redzeet? Diemzheel man Vaacijaa nav pieejams TV kanaals, kur raadiitu speeli, tamdeelj, esat tik labi, un postojat linkus
A Tev internets ar nav pieejams? tak tas sen zināms, ka tv3.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:21, pirms 15 gadiem
Tiks semočkas grauzt. Esmu satraucies ne pa jokam.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:21, pirms 15 gadiem
39 minūtes.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:22, pirms 15 gadiem
es domāju ka vinne būs. janus treneris Šveicei bet mums uzvara

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:23, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: 39 minūtes.
Sākas tak 21.15 tiešraide ;D

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:25, pirms 15 gadiem
Varam sarunāt, ka puse no jums, gadījumā ja Latvija zaudēs, nepazudīs un neapcels izlasi?

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:26, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Sākas tak 21.15 tiešraide ;D
Nē, tiešraide sākas 21.00, jo studija.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:27, pirms 15 gadiem
Neon rakstīja: Varam sarunāt, ka puse no jums, gadījumā ja Latvija zaudēs, nepazudīs un neapcels izlasi?
Es tādu iespēju nepieļauju, bet vai tad esmu kādreiz pazudis, kad Dinamo zaudē? Par izlasi, hokeju un uzvaru! Bet vienalga, uzvar vai zaudē, tie ir Mūsējie! (sun)

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:27, pirms 15 gadiem
Neon rakstīja: Varam sarunāt, ka puse no jums, gadījumā ja Latvija zaudēs, nepazudīs un neapcels izlasi?
Nekad to neesmu darījusi un nedarīšu.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:27, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Nē, tiešraide sākas 21.00, jo studija.
Es domāju, ka 21.15 tiešraide un 21.30 spēle.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:29, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Es domāju, ka 21.15 tiešraide un 21.30 spēle.
Jā jā, domā sāksies vēlāk kā vakardienas spēle ar Vāciju? Nē, tiešraide sākas deviņos.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:29, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Jā jā, domā sāksies vēlāk kā vakardienas spēle ar Vāciju? Nē, tiešraide sākas deviņos.
Skaidrs, skaidrs. ;D Tad jau vēl 30 min

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:31, pirms 15 gadiem
.kas tas ir?.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:32, pirms 15 gadiem
TO-Gattča- INTULEKTUĀLĒKĀ tauta, kura zin vismaz dažas svešvalodas nenolaidīsies līdz HANSU, jeb URLU līmenim!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 20:33, pirms 15 gadiem
Eu, tagad jāskatās Dullā Paulīne.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:34, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: TO-Gattča- INTULEKTUĀLĒKĀ tauta, kura zin vismaz dažas svešvalodas nenolaidīsies līdz HANSU, jeb URLU līmenim!
Es zinu, bet Tu paskaties uz sienām. Tas mēs - viņi, bija domāts tā vienkārši. Ne jau nu tagad es katru krievu par urlu saucu. Tas nav attiecināms uz visu tautu, bet uz ne retiem indivīdiem.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:34, pirms 15 gadiem
Da ko visu laiku pazūd komentāri un nespiežas poga atjaunot?

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:35, pirms 15 gadiem
_Gattča_ rakstīja: Da ko visu laiku pazūd komentāri un nespiežas poga atjaunot?
+1

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:35, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: +1
Tev arī? Man likās, ka te atkal manam PC kāds gļuks. Ta jau labi, ka citiem arī.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:36, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Es, lai iegūtu pozitīvas emocijas, skatos leģendāro Latvija:Krievija.
OOOJĀ, man to spēli skatoties pat asaras sariešas acīs! )))

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:37, pirms 15 gadiem
Pēc nepilnas stundas uzkodīsim ŠVEICES sieru ALDARA aliņam!

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:38, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: Pēc nepilnas stundas uzkodīsim ŠVEICES sieru ALDARA aliņam!
tāds čurudēns vien ir tas Aldara aliņš bet, ja man negaršo, nenozīmē, ka citiem arī negaršo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:40, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Hee..he..hee...man nav ko teikt! Es tev gan ieteiktu palasiit to, ko sakaa Shveices prese nevis tikai vadiities no LAT un RUS portaaliem! VAiraak laikam neesi speejiigs kaa vaardu Masalskis izlasiit! Shveice tajaa chempii speleeja maajaas, bija 6tais speleetaajs un arii 7tais briizhiem, tur ar shis paarsvars! Taa kaa "spechuk"ej guleet!
Nevar izskaidrot, daudz ko nevar izskaidrot, bet taapeec noniecinaat Latvijas izlasi par speeli nedriikst!
Cilvēk, tev ir problēmas ar teksta uztveri? Kurā vietā es nepelnīti noniecinu Latvijas izlasi? Es tikai reaģēju uz acīmredzami rožainiem izteikumiem, ka pagājšgad bija līdzīga spēle, un mēģināju atgādināt, kas notika patiesībā. Kas notiks šogad, man nav ne jausmas, varam vinnēt, varam zaudēt, drīzāk zaudēsim dēļ ne pārāk stabilās aizsardzības, nu un? Kur te kāda noniecināšana?

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:41, pirms 15 gadiem
Tikko izlasīju, ka vārtos M.Raitums. Tā ir taisnība, vai tikai draugiem.lv izgudrojums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:44, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tikko izlasīju, ka vārtos M.Raitums. Tā ir taisnība, vai tikai draugiem.lv izgudrojums?
NU NĒ! Znarokam būtu jābūt galvu saspiedušam, lai liktu šajā spēlē Raitumu vārtos! Edža būs

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:45, pirms 15 gadiem
HOSSSSA rakstīja: lol? iemet linku?
Nē,nē, vienā dgrupā čalis saka, ka cerot uz to, ka Raitums labi nostāvēšot, jo esot vārtos. Tāpēc cenšos noskaidrot, vai viņš tikai sev grib uzkačāt statistiku vai kā.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:46, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nē,nē, vienā dgrupā čalis saka, ka cerot uz to, ka Raitums labi nostāvēšot, jo esot vārtos. Tāpēc cenšos noskaidrot, vai viņš tikai sev grib uzkačāt statistiku vai kā.
visticamāk.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:47, pirms 15 gadiem
Ā, viss kārtībā, viņš pieteikts kā 2. vārtsargs

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:48, pirms 15 gadiem
kaut kādā rakstā bija - Masaļskis, (Raitums) - značit, rezervē

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:51, pirms 15 gadiem
veel tikai paaris 10min. un saaksies
par lielu LV!!

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:52, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: veel tikai paaris 10min. un saaksies
par lielu LV!!
Domāju, kur tu jau palikusi esi

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:52, pirms 15 gadiem
TO- Kam''iīī- Neapstrīdu! Bet Aldaris ir SPONSORS!- Pats dodu priekšglāzi TĒRVETTNIEKAM! Bet Šveices siers jāuzkož arī tam!

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:52, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: veel tikai paaris 10min. un saaksies
par lielu LV!!
nervi uzdod, ne?

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:52, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Domāju, kur tu jau palikusi esi
es visu laiku tepataas kkur pietruuku jau?

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:53, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: nervi uzdod, ne?
patiesiibaa - jaa

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:54, pirms 15 gadiem
Ir divas iespējas.. vai nu Latvija vinnēs vai Šveice zaudēs

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:54, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: TO- Kam''iīī- Neapstrīdu! Bet Aldaris ir SPONSORS!- Pats dodu priekšglāzi TĒRVETTNIEKAM! Bet Šveices siers jāuzkož arī tam!
jā, sapratu domu par to, ka sponsors nē, nu... ciešams jau ir, bet ir arī labāki

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:54, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: es visu laiku tepataas kkur pietruuku jau?
Nu ja. Tev jau nākamā sezona smaga. Dilemma – RD vai Ak Bars.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-08 20:54, pirms 15 gadiem
jooptvai rakstīja: Ir divas iespējas.. vai nu Latvija vinnēs vai Šveice zaudēs
patīk Tavs domu gājiens

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:54, pirms 15 gadiem
kaamiiii rakstīja: patīk Tavs domu gājiens
Tas ir dr.lv domu gājiens

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:54, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu ja. Tev jau nākamā sezona smaga. Dilemma – RD vai Ak Bars.
gan viens gan otrs, var jau arī tā

  -2 [+] [-]

, 2010-05-08 20:55, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu ja. Tev jau nākamā sezona smaga. Dilemma – RD vai Ak Bars.
nu jaaa sirdii vnm par dinamo, bet naakamsezon par kazanju!

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:55, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: nu jaaa sirdii vnm par dinamo, bet naakamsezon par kazanju!
:O Es domāju, ka Tu paliksi par Rīgas 'Dinamo' lai tur vai kas.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:56, pirms 15 gadiem
Sāāāāākāāāāās!!!!!

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:56, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: :O Es domāju, ka Tu paliksi par Rīgas 'Dinamo' lai tur vai kas.
es gan par muusu dinamo, gan marcela ak bars!

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:56, pirms 15 gadiem
ledinja rakstīja: es gan par muusu dinamo, gan marcela ak bars!
Nu Tu man skaties!

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:56, pirms 15 gadiem
Ā nē.

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:57, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Nu Tu man skaties!
ko skatos?

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:58, pirms 15 gadiem
chr1sT rakstīja: tv3.lv raadiis????
Jā.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-08 20:58, pirms 15 gadiem
Man patīk tv3 reklāma par to, ka es no pirmā aprīļa vairs neredzu ltv1un lnt. tā kā es pats to vēl nebūtu pamanījis

     [+] [-]

, 2010-05-08 20:58, pirms 15 gadiem
chr1sT rakstīja: tv3.lv raadiis????
Jā. Es gan nezinu, vai rādīs arī ārpus Latvijas, bet visticamāk, ka jā.

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:00, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Tikko izlasīju, ka vārtos M.Raitums. Tā ir taisnība, vai tikai draugiem.lv izgudrojums?
Ka otrs vartsargs bus M.Raitums

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:00, pirms 15 gadiem
Ha, es zinu, kāpēc tā. SC.man pat neuzrādās vēsturē. tāpēc tā.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 21:00, pirms 15 gadiem
sukas man tv3 sobrid nerada, kaut kas noticis nu mudaki...

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:00, pirms 15 gadiem
Etnies rakstīja: Ka otrs vartsargs bus M.Raitums
Es jau to pateicu, btw.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 21:01, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: sukas man tv3 sobrid nerada, kaut kas noticis nu mudaki...
Varbūt pagrozi antenu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:01, pirms 15 gadiem
Piedot,nepamaniju..

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:01, pirms 15 gadiem
viiiis, nu tad TURĀS!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-08 21:01, pirms 15 gadiem
Hokejs vēl nav sācies, alus rokās, čipši jau apēsti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:01, pirms 15 gadiem
jooptvai rakstīja: Hokejs vēl nav sācies, alus rokās, čipši jau apēsti
man tas pats

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:02, pirms 15 gadiem
TO-Gattča- Beidz ar to Paulīni! HOĶIS! Un MĒS VINNĒSIM!!!

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:02, pirms 15 gadiem
3. periodu būs grūti sagaidīt

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:02, pirms 15 gadiem
Konstatēju faktu. PizģGec.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:03, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: TO-Gattča- Beidz ar to Paulīni! HOĶIS! Un MĒS VINNĒSIM!!!
Mēs skatījāmies Paulīni, jo nevarējām sagaidīt hoķi.

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:04, pirms 15 gadiem
Labi. Līdz perioda beigām!

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:04, pirms 15 gadiem
buss smagi..man baigi nepatika speles ar slovakiju...sveica gan ir labaka par si gada slovakiju

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:05, pirms 15 gadiem
Ko mēs tik traku izdarījām OS? Ka fantastic job? Par ko viņš runāja?

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:06, pirms 15 gadiem
.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 21:07, pirms 15 gadiem
forsi, Latvijas iedzivotaju anglu valodas zinasanas limenis ir tik augsts, ka tagad TV3 pat necensas partulkot to ko teica Sveoces treneris un vartsargs
es jau saprotu, bet saubos ka mans tevs, un 70% skatitaju kaut ko saprata

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:09, pirms 15 gadiem
Nu ko, tas brīdis tuvojas. Turam īkšķus!

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:11, pirms 15 gadiem
neitrals23 rakstīja: forsi, Latvijas iedzivotaju anglu valodas zinasanas limenis ir tik augsts, ka tagad TV3 pat necensas partulkot to ko teica Sveoces treneris un vartsargs
es jau saprotu, bet saubos ka mans tevs, un 70% skatitaju kaut ko saprata
Vispār jā. Es jau arī sapratu.

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:12, pirms 15 gadiem
Nu ko! IR!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-05-08 21:21, pirms 15 gadiem
pizģēeeec.

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:25, pirms 15 gadiem
Atklāti sakot, nesapratu, par ko tas. Izskatījās, ka pats nokrita.

Bet mēs atspēlēsimies.

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:25, pirms 15 gadiem
iedodiet kkadu normaalu linku luudzu

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:33, pirms 15 gadiem
,,

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:33, pirms 15 gadiem
spoki.lv

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:45, pirms 15 gadiem
Uzbrucēji strādā aizsardzībā labāk kā paši aizsargi. Kaut kāda miegaina izlase izskatās. Taču tas nekas. Pagājšgad tāpat bija arī pret Zviedriju. Rezultātu mēs visi atceramies.

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:48, pirms 15 gadiem
Aizsardzība pat labāka kā uzbrukums, nekas jēdzīgs nesanāk.

     [+] [-]

, 2010-05-08 21:49, pirms 15 gadiem
Kad beidzot sāksim savā zonā ,un ne tikai, pretinieku bortā likt un nevis no pakaļas braukt un nūju vicināt ?