Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3

Bikovs: ''Spēlēt pret Kanādu ir izaicinājums''

Bikovs: ''Spēlēt pret Kanādu ir izaicinājums''
Vjačeslavs Bikovs
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Krievijas izlases galvenais treneris Vjačeslavs Bikovs pēc E grupas spēles pār Somiju, kur Krievija uzvarēja ar 5:0 un izcīnīja pirmo vietu grupā atzina, ka ceturtdaļfināla spēle pret Kanādu būs izaicinājums krievu hokejam.

Vakar Krievijas izlase pārliecinoši ar 5:0 pārspēja Somiju, izcīnot pirmo vietu E grupā. Ceturtdaļfinālā tā spēlēs ar Kanādu, kam piekāpās 2010.gada olimpisko spēļu ceturtdaļfinālā ar 3:7.

Pēc spēles Iļja Kovaļčuks atzina, ka komanda labi spēlējusi vairākumā: ''Domāju, ka spēlējām labi gan mazākumā, gan vairākumā. Tas ir ļoti svarīgi pirms ceturtdaļfināla, ka šajos komponentos spēlējām labi. Somija spēli uzsāka veiksmīgi, taču tālāk jau pārņēmām spēles iniciatīvu. Mums ir ļoti laba komanda. Daudzi ir no olimpiādes un komandā valda lieliska atmosfēra.''

Krievijas izlases galvenais treneris Vjačeslavs Bikovs norādīja, ka ceturtdaļfināls starp Krieviju un Kanādu ir liktenis: ''Pret Kanādu arī spēlēs Semjons Varlamovs. Pret Somiju ļoti labi nospēlēja, bet pagaidām pagaidīsim ar pārējiem komplimentiem. Jāskatās, vai viņš var glābt kritiskos momentos. Pirms tam jau biju domājis, ka varētu būt iespējams ceturtdaļfinālā spēlēt ar Kanādu. Kā katru reizi, spēlēt pret Kanādu ir liels izaicinājums. Un laikam jau liktenis, ka otro reizi spēlējam tieši ceturtdaļfinālā. Viņi uz čempionātu atveduši jaunus spēlētājus, kas būs Kanādas hokeja nākotne.''

Izmantotie resursi:
iihf.com
sportbox.ru

1 2 3 85 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-05-19 07:51, pirms 14 gadiem
Šoreiz Krievija paņems, jo ir objektīvi spēcīgāka.

 +55 [+] [-]

, 2010-05-19 07:52, pirms 14 gadiem
Šī tik un tā nav tā Kanāda, kas bija OS. Ja krievi vinnēs, tas būs nekas īpašš. Ja zaudēs - būs sūdi! Prese viņus .......

  +7 [+] [-]

, 2010-05-19 07:56, pirms 14 gadiem
krievi vakardienas spēlē pret Somiju(varēja zaudēt lai nebūtu 1/4 jāspēlē pret Kanāda) pierādija ka nebaidas no Kanādas jau spēlēt 1/4 finālā, un alkst revanša par smago zaudējumu olimpiskajās spēlēs

 +31 [+] [-]

, 2010-05-19 08:13, pirms 14 gadiem
Krievijas izlases galvenais treneris Vjačeslavs Bikovs pēc E grupas spēles pār Somiju, kur Krievija uzvarēja ar 5:0 un izcīnīja pirmo vietu grupā atzina, ka ceturtdaļfināla spēle pret Kanādu būs izaicinājums krievu hokejam.

Ka tev mele vispar pagriezas ta pateikt,tu tak saproti ka Kanada nav ta Kanada kas OS,ko jus salidzinasiet?,Izaicinajums butu ja jus sapeletu ar pirmo Kanaadas izlasi,bet ne jau ar shiem zalajiem gurkiem!
Ok ta nav jusu problema ka Kanada atveda vakardienas juniorus,bet navajag te gvelzt par kkadu izaicinajumu,parbaudijumu,revanshu!

 +14 [+] [-]

, 2010-05-19 08:18, pirms 14 gadiem
Nu krievi kā jau krievi!
Krieviem gandrīz pirmais sastāvs - Kanādai stabili otrais!
Pašiem krieviem nez ir patīkami, ka uzvarēs otro sastāvu, bet nomināli labāko nu nekādi?!?! Riebjās! Un tad nu bļaus, ka revanšējās Kanādai!

 +10 [+] [-]

, 2010-05-19 08:31, pirms 14 gadiem
Patiešām smieklkīgi būs, ja Kanāda vēl uzvarēs ar šādu sastāvu.

Bet vissmieklīgākais ir tas, ka Vācija vai Šveice cīnīsies par medaļām (tas jau vien liecina, ka šis turnīrs nav nopietns)

  +5 [+] [-]

, 2010-05-19 08:32, pirms 14 gadiem
Bandīc rakstīja: Nu krievi kā jau krievi!
Krieviem gandrīz pirmais sastāvs - Kanādai stabili otrais!
Pašiem krieviem nez ir patīkami, ka uzvarēs otro sastāvu, bet nomināli labāko nu nekādi?!?! Riebjās! Un tad nu bļaus, ka revanšējās Kanādai!
Neviens jau te nebļauj tādas muļķības, tikai tu!

  +4 [+] [-]

, 2010-05-19 08:33, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Patiešām smieklkīgi būs, ja Kanāda vēl uzvarēs ar šādu sastāvu.

Bet vissmieklīgākais ir tas, ka Vācija vai Šveice cīnīsies par medaļām (tas jau vien liecina, ka šis turnīrs nav nopietns)
Vissmiekligakais ir tas ka mes ar gandriz labako sastavu netiekam,bet Vacija,Danija spele 1/4 finala! mazliet truka,Norvegija ari tur butu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-05-19 08:39, pirms 14 gadiem
hahaha
krievi laikam nesaprot ka ši kanadas izlase nav ta izlase kas bija vankūverā un tagad te metajas ar izaicinajuma cimdiem

 +11 [+] [-]

, 2010-05-19 08:46, pirms 14 gadiem
gurgucis rakstīja: hahaha
krievi laikam nesaprot ka ši kanadas izlase nav ta izlase kas bija vankūverā un tagad te metajas ar izaicinajuma cimdiem
Vini kadi vineja Slovakus ar teica ka tas bija revansh par OS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-05-19 09:07, pirms 14 gadiem
Revanš būs tikai un vienīgi Sočos. Tagad uzvara pār CAN būt plāksteris uz brūces
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-05-19 09:15, pirms 14 gadiem
kartejo reizi vaņkas bez medaļam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-19 09:19, pirms 14 gadiem
gurgucis rakstīja: hahaha
krievi laikam nesaprot ka ši kanadas izlase nav ta izlase kas bija vankūverā un tagad te metajas ar izaicinajuma cimdiem
bet ja Krievija uzvarēs sausajā piemēram ar 8:0 tad to varēs uzskatīt par revanšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 09:36, pirms 14 gadiem
Man šīs abas valstvienības ļoti nepatīk, tāpēc prieks ka viens no viņiem tiks abēdināts. Es par zviedriem un somiem un mazliet čehiem.

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 09:39, pirms 14 gadiem
Nebuutu aptaisijusjies OS, nevienam nevajadzeetu revansjeeties! Otrais Pasaules Karsj taa kaa buutu beidzies, ne? Kanaada bija sabiedrotie, ja nemaldos Nu nevar Krievija bez ienaidniekiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-05-19 10:05, pirms 14 gadiem
Bandīc rakstīja: Nu krievi kā jau krievi!
Krieviem gandrīz pirmais sastāvs - Kanādai stabili otrais!
Pašiem krieviem nez ir patīkami, ka uzvarēs otro sastāvu, bet nomināli labāko nu nekādi?!?! Riebjās! Un tad nu bļaus, ka revanšējās Kanādai!
Kursh ta blauj par revanshu?; iznemot dazhus zhurnaalistus- neviens. Pashi krievu hokejisti (KOVI uc.) ir pateikushi, revansh buus Sochos! Punkts. Un labi, ka krieviem ir taads sastaavs, cel to PC liimeni un ir uz ko skatiities.
P.S. Neesmu Krievijas fans.

  +8 [+] [-]

, 2010-05-19 10:07, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vis smieklīgākais ir tas,ka tu meklē jau atrunas pirms spēles. Kad iepriekšējos PČ Krievi salika Kanādiešus,tad bija haļava utt. Pēdējā 2009 gada PČ nedzirdēju no tevis,ka tu stipri kaunētos pēc tā kāsiena finālā,kad Krievu KHL blice apspēlēja NHL - iešus. Jūs to kažoku griežat,kā tīkās. Kaut kā neatceros,ka tu un tev līdzīgi domajošie pēc Kanādas kāsiena 1/4 Turīnā nākamo četrgadi visus spēka samērus pielīdzinātu OS panakumiem Tas tika ātri aizmirsts un par to neviens vairs nerunāja Kur bija visi tie,kas ir ar tiem lozungiem par tiem stiprakajiem sastāviem utt ?!
Neaizmirsti,Krievi ir uzstādījuši jaunu PČ rekordu,25 uzvars pēc kārtas. 3 PČ bez neviena kāsiena. Un tagad atruna,ka PČ nepiedalās NHL spēlētaji neder. Tapēc jameklē citas atrunas. Šo OS mešanu acīs es noteikti atcerēšos pēc Soču OS. Un nedod dievs Kanādai zaudēt RUS,es jūs bez sāls apēdīšu.
Tiem kam īsa atmiņa un tagad gaužās par sastāvu atšķirību atgādināšu,ka NHL spēlē (the best of the best) pēc jūsu domām ,ko jūs katreiz metat acīs un nav svarīgs viņu vecums. Tā kā jūsu atrunas garām. Tos NHL - iešus piesmēja Čehu,Zviedru,Šveices pašmaju blice un tur jūsu atruna nedarbojās. Kaut kā nedzirdās jūsu izskaidrojumu šajā sakara. Kā tā,Kanādas un ASV jauno uzlēcošo,daudzsološo zvaigznīšu pleāde zaudē kolhozniekiem ?! Un kur palika spēles dinamika,spēka spēle utt ?!
Atgriežoties pie RUS vs Kanāda atgādināšu,ka šis var būt trešais pēc kārtas PČ,kad Kanadai nāksies kapitulēt. 2008 gadā Kvebekā Kanada pašmājās savāca ļoti stipru komandu,zaudēja.Kāsiens izskaidrojās,ka pat slotas kāts vienreiz var izšaut. 2009 gadā Šveicē Kanādas komanda uz papīra bija daudz skanošāka,bet zaudēja KHL otrškirīgo KHL pabiru baram,kuri nekadā gadījumā nav hokeja mekas cienīgi. Tur nedzirdēju jūsu reudāšanu un līdzi jušanu nabaga KHL - iesiem. Pēc zaudes neviens nesmējās par Kanadiešu NHL- iešu izgašanos. Kāsiens tika izskaidrots,kā haļava. Šīs sezonas dziesmu var palasīt šeit komantaros. Par kasienu Turīnas OS 1/4 pat nav vērts pieminēt,jo ta ir vēsture un neviens tik senus notikumus neatcerās.
Mums vnk riebjas krievi un viņu izlase O.o

 +12 [+] [-]

, 2010-05-19 10:08, pirms 14 gadiem
Tas ka Kanadai ir otrais vai sestais sastavs tas ir vinju problemas ja vinji brauc ar tadu sastavu PC tas nozime ka uz dotu bridi tas ir vinju labakajs sastavs ko vini var savakt! Tas ir vis atrunas ka vajag iespelet jaunus utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 10:53, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vis smieklīgākais ir tas,ka tu meklē jau atrunas pirms spēles. Kad iepriekšējos PČ Krievi salika Kanādiešus,tad bija haļava utt. Pēdējā 2009 gada PČ nedzirdēju no tevis,ka tu stipri kaunētos pēc tā kāsiena finālā,kad Krievu KHL blice apspēlēja NHL - iešus. Jūs to kažoku griežat,kā tīkās. Kaut kā neatceros,ka tu un tev līdzīgi domajošie pēc Kanādas kāsiena 1/4 Turīnā nākamo četrgadi visus spēka samērus pielīdzinātu OS panakumiem Tas tika ātri aizmirsts un par to neviens vairs nerunāja Kur bija visi tie,kas ir ar tiem lozungiem par tiem stiprakajiem sastāviem utt ?!
Neaizmirsti,Krievi ir uzstādījuši jaunu PČ rekordu,25 uzvars pēc kārtas. 3 PČ bez neviena kāsiena. Un tagad atruna,ka PČ nepiedalās NHL spēlētaji neder. Tapēc jameklē citas atrunas. Šo OS mešanu acīs es noteikti atcerēšos pēc Soču OS. Un nedod dievs Kanādai zaudēt RUS,es jūs bez sāls apēdīšu.
Tiem kam īsa atmiņa un tagad gaužās par sastāvu atšķirību atgādināšu,ka NHL spēlē (the best of the best) pēc jūsu domām ,ko jūs katreiz metat acīs un nav svarīgs viņu vecums. Tā kā jūsu atrunas garām. Tos NHL - iešus piesmēja Čehu,Zviedru,Šveices pašmaju blice un tur jūsu atruna nedarbojās. Kaut kā nedzirdās jūsu izskaidrojumu šajā sakara. Kā tā,Kanādas un ASV jauno uzlēcošo,daudzsološo zvaigznīšu pleāde zaudē kolhozniekiem ?! Un kur palika spēles dinamika,spēka spēle utt ?!
Atgriežoties pie RUS vs Kanāda atgādināšu,ka šis var būt trešais pēc kārtas PČ,kad Kanadai nāksies kapitulēt. 2008 gadā Kvebekā Kanada pašmājās savāca ļoti stipru komandu,zaudēja.Kāsiens izskaidrojās,ka pat slotas kāts vienreiz var izšaut. 2009 gadā Šveicē Kanādas komanda uz papīra bija daudz skanošāka,bet zaudēja KHL otrškirīgo KHL pabiru baram,kuri nekadā gadījumā nav hokeja mekas cienīgi. Tur nedzirdēju jūsu reudāšanu un līdzi jušanu nabaga KHL - iesiem. Pēc zaudes neviens nesmējās par Kanadiešu NHL- iešu izgašanos. Kāsiens tika izskaidrots,kā haļava. Šīs sezonas dziesmu var palasīt šeit komantaros. Par kasienu Turīnas OS 1/4 pat nav vērts pieminēt,jo ta ir vēsture un neviens tik senus notikumus neatcerās.
saproti...nav jēga šeit kādam ko pierādīt un skaidrot, vnk ir un būs cilvēki, kuri tāpat neko nesaprot un nesapratīs. laiks iet, bet "speciālisti" paliek. var kaut vai paklausīties, kā spēles komentē Toļiks Kreipāns, kad spēlē "X vs RUS". some things never change.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-19 11:18, pirms 14 gadiem
D.N. rakstīja: saproti...nav jēga šeit kādam ko pierādīt un skaidrot, vnk ir un būs cilvēki, kuri tāpat neko nesaprot un nesapratīs. laiks iet, bet "speciālisti" paliek. var kaut vai paklausīties, kā spēles komentē Toļiks Kreipāns, kad spēlē "X vs RUS". some things never change.
un ka vinjsh tos komente?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 11:50, pirms 14 gadiem
Cienijamie lidzjuteji, noliceji un citi hokeja piederigie neazmirstiet par hokeju, pasu galveno iemeslu kapec notiek olimpiades un chempionati... Prieks manis tas ir hokejs un vinja kvalitate un galigi piekast kurs ar kuru spele, nemaki spelet sedi majas un macies, maki nac un paradi ko maki! Un tas ir katras valsts izvele ko sutit uz PC juniorus vai legionarus gala rezultata neviens neskatisies kadi sastavi ir bijusi bus uzvaretajs un zaudetajs kas ari paliks atminja... Es par skaistu un kvalitativu hokeju!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-19 12:28, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vis smieklīgākais ir tas,ka tu meklē jau atrunas pirms spēles. Kad iepriekšējos PČ Krievi salika Kanādiešus,tad bija haļava utt. Pēdējā 2009 gada PČ nedzirdēju no tevis,ka tu stipri kaunētos pēc tā kāsiena finālā,kad Krievu KHL blice apspēlēja NHL - iešus. Jūs to kažoku griežat,kā tīkās. Kaut kā neatceros,ka tu un tev līdzīgi domajošie pēc Kanādas kāsiena 1/4 Turīnā nākamo četrgadi visus spēka samērus pielīdzinātu OS panakumiem Tas tika ātri aizmirsts un par to neviens vairs nerunāja Kur bija visi tie,kas ir ar tiem lozungiem par tiem stiprakajiem sastāviem utt ?!
Neaizmirsti,Krievi ir uzstādījuši jaunu PČ rekordu,25 uzvars pēc kārtas. 3 PČ bez neviena kāsiena. Un tagad atruna,ka PČ nepiedalās NHL spēlētaji neder. Tapēc jameklē citas atrunas. Šo OS mešanu acīs es noteikti atcerēšos pēc Soču OS. Un nedod dievs Kanādai zaudēt RUS,es jūs bez sāls apēdīšu.
Tiem kam īsa atmiņa un tagad gaužās par sastāvu atšķirību atgādināšu,ka NHL spēlē (the best of the best) pēc jūsu domām ,ko jūs katreiz metat acīs un nav svarīgs viņu vecums. Tā kā jūsu atrunas garām. Tos NHL - iešus piesmēja Čehu,Zviedru,Šveices pašmaju blice un tur jūsu atruna nedarbojās. Kaut kā nedzirdās jūsu izskaidrojumu šajā sakara. Kā tā,Kanādas un ASV jauno uzlēcošo,daudzsološo zvaigznīšu pleāde zaudē kolhozniekiem ?! Un kur palika spēles dinamika,spēka spēle utt ?!
Atgriežoties pie RUS vs Kanāda atgādināšu,ka šis var būt trešais pēc kārtas PČ,kad Kanadai nāksies kapitulēt. 2008 gadā Kvebekā Kanada pašmājās savāca ļoti stipru komandu,zaudēja.Kāsiens izskaidrojās,ka pat slotas kāts vienreiz var izšaut. 2009 gadā Šveicē Kanādas komanda uz papīra bija daudz skanošāka,bet zaudēja KHL otrškirīgo KHL pabiru baram,kuri nekadā gadījumā nav hokeja mekas cienīgi. Tur nedzirdēju jūsu reudāšanu un līdzi jušanu nabaga KHL - iesiem. Pēc zaudes neviens nesmējās par Kanadiešu NHL- iešu izgašanos. Kāsiens tika izskaidrots,kā haļava. Šīs sezonas dziesmu var palasīt šeit komantaros. Par kasienu Turīnas OS 1/4 pat nav vērts pieminēt,jo ta ir vēsture un neviens tik senus notikumus neatcerās.
Ko te piesējies ar tām Turīnas OS. Jā, zaudēja Kanāda 1/4finālā Krievijai(ja atminos pareizi-0:2), bet zelts krieviem tapat gar bārdu aizgāja. Tad galīgi pie kājas, vai tu vinnē Kanādu vai Mozambiku tajā 1/4finālā, jo zeltu(kanādieši un krievi tikai uz to tēmē) tomēr galarezultātā neizcīni. Līdz ar to iepriekšējām uzvarām vairs nav tādas vērtības. Vankuverā viss notika drusku savādāk, gan vieniem, gan otriem.
Bet es cik skatos tev baudu sagādā tas, ka tik Kanādu kāds uzvelk, objektīvi nemaz negribi izteikties. Nu rīt īsi pirms pusnakts var gadīties kad atkal tev tiks neliels kaifiņš. Es atkal pilnībā piekrītu hokkeists viedoklim, par skaistu hokeju.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-19 12:30, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Krosbijs vispār šogad bikes pielika !
Bikses pielika Bikovs savācot visus labākos no NHL, jo juta ka ar vietējo izlasi var no grupas neizkļūt, bet Krosbijam šis čempionāts nav izaicinājums. Arī Lemjē un Greckis uz PČ tikai pa reizei ieradās un arī savu karjēru sākumā pēc tam ,lai arī viņiem bija iespējas uzspēlēt ,viņi atteica.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 12:34, pirms 14 gadiem
Ervins21 rakstīja: Ko te piesējies ar tām Turīnas OS. Jā, zaudēja Kanāda 1/4finālā Krievijai(ja atminos pareizi-0:2), bet zelts krieviem tapat gar bārdu aizgāja. Tad galīgi pie kājas, vai tu vinnē Kanādu vai Mozambiku tajā 1/4finālā, jo zeltu(kanādieši un krievi tikai uz to tēmē) tomēr galarezultātā neizcīni. Līdz ar to iepriekšējām uzvarām vairs nav tādas vērtības. Vankuverā viss notika drusku savādāk, gan vieniem, gan otriem.
Bet es cik skatos tev baudu sagādā tas, ka tik Kanādu kāds uzvelk, objektīvi nemaz negribi izteikties. Nu rīt īsi pirms pusnakts var gadīties kad atkal tev tiks neliels kaifiņš. Es atkal pilnībā piekrītu hokkeists viedoklim, par skaistu hokeju.
Turīnā uzvarēja tāpat Kharlamova nīstā NHL komanda , jo Zviedrijas izlase gandrīz pilnībā sastāvēja no NHL spēlētājiem un dažiem no Eiropas komandām , bet arī tie lielu daļu karjēras bija pavadījuši NHL.
1 2 3 85 komentāri