Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:697, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

Bikovs: ''Spēlēt pret Kanādu ir izaicinājums''

Bikovs: ''Spēlēt pret Kanādu ir izaicinājums''
Vjačeslavs Bikovs
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Krievijas izlases galvenais treneris Vjačeslavs Bikovs pēc E grupas spēles pār Somiju, kur Krievija uzvarēja ar 5:0 un izcīnīja pirmo vietu grupā atzina, ka ceturtdaļfināla spēle pret Kanādu būs izaicinājums krievu hokejam.

Vakar Krievijas izlase pārliecinoši ar 5:0 pārspēja Somiju, izcīnot pirmo vietu E grupā. Ceturtdaļfinālā tā spēlēs ar Kanādu, kam piekāpās 2010.gada olimpisko spēļu ceturtdaļfinālā ar 3:7.

Pēc spēles Iļja Kovaļčuks atzina, ka komanda labi spēlējusi vairākumā: ''Domāju, ka spēlējām labi gan mazākumā, gan vairākumā. Tas ir ļoti svarīgi pirms ceturtdaļfināla, ka šajos komponentos spēlējām labi. Somija spēli uzsāka veiksmīgi, taču tālāk jau pārņēmām spēles iniciatīvu. Mums ir ļoti laba komanda. Daudzi ir no olimpiādes un komandā valda lieliska atmosfēra.''

Krievijas izlases galvenais treneris Vjačeslavs Bikovs norādīja, ka ceturtdaļfināls starp Krieviju un Kanādu ir liktenis: ''Pret Kanādu arī spēlēs Semjons Varlamovs. Pret Somiju ļoti labi nospēlēja, bet pagaidām pagaidīsim ar pārējiem komplimentiem. Jāskatās, vai viņš var glābt kritiskos momentos. Pirms tam jau biju domājis, ka varētu būt iespējams ceturtdaļfinālā spēlēt ar Kanādu. Kā katru reizi, spēlēt pret Kanādu ir liels izaicinājums. Un laikam jau liktenis, ka otro reizi spēlējam tieši ceturtdaļfinālā. Viņi uz čempionātu atveduši jaunus spēlētājus, kas būs Kanādas hokeja nākotne.''

Izmantotie resursi:
iihf.com
sportbox.ru


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 07:51, pirms 15 gadiem
Šoreiz Krievija paņems, jo ir objektīvi spēcīgāka.
, 2010-05-19 07:52, pirms 15 gadiem
Šī tik un tā nav tā Kanāda, kas bija OS. Ja krievi vinnēs, tas būs nekas īpašš. Ja zaudēs - būs sūdi! Prese viņus .......
, 2010-05-19 07:56, pirms 15 gadiem
krievi vakardienas spēlē pret Somiju(varēja zaudēt lai nebūtu 1/4 jāspēlē pret Kanāda) pierādija ka nebaidas no Kanādas jau spēlēt 1/4 finālā, un alkst revanša par smago zaudējumu olimpiskajās spēlēs
, 2010-05-19 08:13, pirms 15 gadiem
Krievijas izlases galvenais treneris Vjačeslavs Bikovs pēc E grupas spēles pār Somiju, kur Krievija uzvarēja ar 5:0 un izcīnīja pirmo vietu grupā atzina, ka ceturtdaļfināla spēle pret Kanādu būs izaicinājums krievu hokejam.

Ka tev mele vispar pagriezas ta pateikt,tu tak saproti ka Kanada nav ta Kanada kas OS,ko jus salidzinasiet?,Izaicinajums butu ja jus sapeletu ar pirmo Kanaadas izlasi,bet ne jau ar shiem zalajiem gurkiem!
Ok ta nav jusu problema ka Kanada atveda vakardienas juniorus,bet navajag te gvelzt par kkadu izaicinajumu,parbaudijumu,revanshu!
, 2010-05-19 08:18, pirms 15 gadiem
Nu krievi kā jau krievi!
Krieviem gandrīz pirmais sastāvs - Kanādai stabili otrais!
Pašiem krieviem nez ir patīkami, ka uzvarēs otro sastāvu, bet nomināli labāko nu nekādi?!?! Riebjās! Un tad nu bļaus, ka revanšējās Kanādai!
, 2010-05-19 08:31, pirms 15 gadiem
Patiešām smieklkīgi būs, ja Kanāda vēl uzvarēs ar šādu sastāvu.

Bet vissmieklīgākais ir tas, ka Vācija vai Šveice cīnīsies par medaļām (tas jau vien liecina, ka šis turnīrs nav nopietns)
, 2010-05-19 08:32, pirms 15 gadiem
Bandīc rakstīja: Nu krievi kā jau krievi!
Krieviem gandrīz pirmais sastāvs - Kanādai stabili otrais!
Pašiem krieviem nez ir patīkami, ka uzvarēs otro sastāvu, bet nomināli labāko nu nekādi?!?! Riebjās! Un tad nu bļaus, ka revanšējās Kanādai!
Neviens jau te nebļauj tādas muļķības, tikai tu!
, 2010-05-19 08:33, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Patiešām smieklkīgi būs, ja Kanāda vēl uzvarēs ar šādu sastāvu.

Bet vissmieklīgākais ir tas, ka Vācija vai Šveice cīnīsies par medaļām (tas jau vien liecina, ka šis turnīrs nav nopietns)
Vissmiekligakais ir tas ka mes ar gandriz labako sastavu netiekam,bet Vacija,Danija spele 1/4 finala! mazliet truka,Norvegija ari tur butu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 08:39, pirms 15 gadiem
hahaha
krievi laikam nesaprot ka ši kanadas izlase nav ta izlase kas bija vankūverā un tagad te metajas ar izaicinajuma cimdiem
, 2010-05-19 08:46, pirms 15 gadiem
gurgucis rakstīja: hahaha
krievi laikam nesaprot ka ši kanadas izlase nav ta izlase kas bija vankūverā un tagad te metajas ar izaicinajuma cimdiem
Vini kadi vineja Slovakus ar teica ka tas bija revansh par OS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 09:07, pirms 15 gadiem
Revanš būs tikai un vienīgi Sočos. Tagad uzvara pār CAN būt plāksteris uz brūces
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 09:15, pirms 15 gadiem
kartejo reizi vaņkas bez medaļam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 09:19, pirms 15 gadiem
gurgucis rakstīja: hahaha
krievi laikam nesaprot ka ši kanadas izlase nav ta izlase kas bija vankūverā un tagad te metajas ar izaicinajuma cimdiem
bet ja Krievija uzvarēs sausajā piemēram ar 8:0 tad to varēs uzskatīt par revanšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 09:36, pirms 15 gadiem
Man šīs abas valstvienības ļoti nepatīk, tāpēc prieks ka viens no viņiem tiks abēdināts. Es par zviedriem un somiem un mazliet čehiem.
, 2010-05-19 09:39, pirms 15 gadiem
Nebuutu aptaisijusjies OS, nevienam nevajadzeetu revansjeeties! Otrais Pasaules Karsj taa kaa buutu beidzies, ne? Kanaada bija sabiedrotie, ja nemaldos Nu nevar Krievija bez ienaidniekiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 10:05, pirms 15 gadiem
Bandīc rakstīja: Nu krievi kā jau krievi!
Krieviem gandrīz pirmais sastāvs - Kanādai stabili otrais!
Pašiem krieviem nez ir patīkami, ka uzvarēs otro sastāvu, bet nomināli labāko nu nekādi?!?! Riebjās! Un tad nu bļaus, ka revanšējās Kanādai!
Kursh ta blauj par revanshu?; iznemot dazhus zhurnaalistus- neviens. Pashi krievu hokejisti (KOVI uc.) ir pateikushi, revansh buus Sochos! Punkts. Un labi, ka krieviem ir taads sastaavs, cel to PC liimeni un ir uz ko skatiities.
P.S. Neesmu Krievijas fans.
, 2010-05-19 10:07, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vis smieklīgākais ir tas,ka tu meklē jau atrunas pirms spēles. Kad iepriekšējos PČ Krievi salika Kanādiešus,tad bija haļava utt. Pēdējā 2009 gada PČ nedzirdēju no tevis,ka tu stipri kaunētos pēc tā kāsiena finālā,kad Krievu KHL blice apspēlēja NHL - iešus. Jūs to kažoku griežat,kā tīkās. Kaut kā neatceros,ka tu un tev līdzīgi domajošie pēc Kanādas kāsiena 1/4 Turīnā nākamo četrgadi visus spēka samērus pielīdzinātu OS panakumiem Tas tika ātri aizmirsts un par to neviens vairs nerunāja Kur bija visi tie,kas ir ar tiem lozungiem par tiem stiprakajiem sastāviem utt ?!
Neaizmirsti,Krievi ir uzstādījuši jaunu PČ rekordu,25 uzvars pēc kārtas. 3 PČ bez neviena kāsiena. Un tagad atruna,ka PČ nepiedalās NHL spēlētaji neder. Tapēc jameklē citas atrunas. Šo OS mešanu acīs es noteikti atcerēšos pēc Soču OS. Un nedod dievs Kanādai zaudēt RUS,es jūs bez sāls apēdīšu.
Tiem kam īsa atmiņa un tagad gaužās par sastāvu atšķirību atgādināšu,ka NHL spēlē (the best of the best) pēc jūsu domām ,ko jūs katreiz metat acīs un nav svarīgs viņu vecums. Tā kā jūsu atrunas garām. Tos NHL - iešus piesmēja Čehu,Zviedru,Šveices pašmaju blice un tur jūsu atruna nedarbojās. Kaut kā nedzirdās jūsu izskaidrojumu šajā sakara. Kā tā,Kanādas un ASV jauno uzlēcošo,daudzsološo zvaigznīšu pleāde zaudē kolhozniekiem ?! Un kur palika spēles dinamika,spēka spēle utt ?!
Atgriežoties pie RUS vs Kanāda atgādināšu,ka šis var būt trešais pēc kārtas PČ,kad Kanadai nāksies kapitulēt. 2008 gadā Kvebekā Kanada pašmājās savāca ļoti stipru komandu,zaudēja.Kāsiens izskaidrojās,ka pat slotas kāts vienreiz var izšaut. 2009 gadā Šveicē Kanādas komanda uz papīra bija daudz skanošāka,bet zaudēja KHL otrškirīgo KHL pabiru baram,kuri nekadā gadījumā nav hokeja mekas cienīgi. Tur nedzirdēju jūsu reudāšanu un līdzi jušanu nabaga KHL - iesiem. Pēc zaudes neviens nesmējās par Kanadiešu NHL- iešu izgašanos. Kāsiens tika izskaidrots,kā haļava. Šīs sezonas dziesmu var palasīt šeit komantaros. Par kasienu Turīnas OS 1/4 pat nav vērts pieminēt,jo ta ir vēsture un neviens tik senus notikumus neatcerās.
Mums vnk riebjas krievi un viņu izlase O.o
, 2010-05-19 10:08, pirms 15 gadiem
Tas ka Kanadai ir otrais vai sestais sastavs tas ir vinju problemas ja vinji brauc ar tadu sastavu PC tas nozime ka uz dotu bridi tas ir vinju labakajs sastavs ko vini var savakt! Tas ir vis atrunas ka vajag iespelet jaunus utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 10:53, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vis smieklīgākais ir tas,ka tu meklē jau atrunas pirms spēles. Kad iepriekšējos PČ Krievi salika Kanādiešus,tad bija haļava utt. Pēdējā 2009 gada PČ nedzirdēju no tevis,ka tu stipri kaunētos pēc tā kāsiena finālā,kad Krievu KHL blice apspēlēja NHL - iešus. Jūs to kažoku griežat,kā tīkās. Kaut kā neatceros,ka tu un tev līdzīgi domajošie pēc Kanādas kāsiena 1/4 Turīnā nākamo četrgadi visus spēka samērus pielīdzinātu OS panakumiem Tas tika ātri aizmirsts un par to neviens vairs nerunāja Kur bija visi tie,kas ir ar tiem lozungiem par tiem stiprakajiem sastāviem utt ?!
Neaizmirsti,Krievi ir uzstādījuši jaunu PČ rekordu,25 uzvars pēc kārtas. 3 PČ bez neviena kāsiena. Un tagad atruna,ka PČ nepiedalās NHL spēlētaji neder. Tapēc jameklē citas atrunas. Šo OS mešanu acīs es noteikti atcerēšos pēc Soču OS. Un nedod dievs Kanādai zaudēt RUS,es jūs bez sāls apēdīšu.
Tiem kam īsa atmiņa un tagad gaužās par sastāvu atšķirību atgādināšu,ka NHL spēlē (the best of the best) pēc jūsu domām ,ko jūs katreiz metat acīs un nav svarīgs viņu vecums. Tā kā jūsu atrunas garām. Tos NHL - iešus piesmēja Čehu,Zviedru,Šveices pašmaju blice un tur jūsu atruna nedarbojās. Kaut kā nedzirdās jūsu izskaidrojumu šajā sakara. Kā tā,Kanādas un ASV jauno uzlēcošo,daudzsološo zvaigznīšu pleāde zaudē kolhozniekiem ?! Un kur palika spēles dinamika,spēka spēle utt ?!
Atgriežoties pie RUS vs Kanāda atgādināšu,ka šis var būt trešais pēc kārtas PČ,kad Kanadai nāksies kapitulēt. 2008 gadā Kvebekā Kanada pašmājās savāca ļoti stipru komandu,zaudēja.Kāsiens izskaidrojās,ka pat slotas kāts vienreiz var izšaut. 2009 gadā Šveicē Kanādas komanda uz papīra bija daudz skanošāka,bet zaudēja KHL otrškirīgo KHL pabiru baram,kuri nekadā gadījumā nav hokeja mekas cienīgi. Tur nedzirdēju jūsu reudāšanu un līdzi jušanu nabaga KHL - iesiem. Pēc zaudes neviens nesmējās par Kanadiešu NHL- iešu izgašanos. Kāsiens tika izskaidrots,kā haļava. Šīs sezonas dziesmu var palasīt šeit komantaros. Par kasienu Turīnas OS 1/4 pat nav vērts pieminēt,jo ta ir vēsture un neviens tik senus notikumus neatcerās.
saproti...nav jēga šeit kādam ko pierādīt un skaidrot, vnk ir un būs cilvēki, kuri tāpat neko nesaprot un nesapratīs. laiks iet, bet "speciālisti" paliek. var kaut vai paklausīties, kā spēles komentē Toļiks Kreipāns, kad spēlē "X vs RUS". some things never change.
, 2010-05-19 11:18, pirms 15 gadiem
D.N. rakstīja: saproti...nav jēga šeit kādam ko pierādīt un skaidrot, vnk ir un būs cilvēki, kuri tāpat neko nesaprot un nesapratīs. laiks iet, bet "speciālisti" paliek. var kaut vai paklausīties, kā spēles komentē Toļiks Kreipāns, kad spēlē "X vs RUS". some things never change.
un ka vinjsh tos komente?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 11:50, pirms 15 gadiem
Cienijamie lidzjuteji, noliceji un citi hokeja piederigie neazmirstiet par hokeju, pasu galveno iemeslu kapec notiek olimpiades un chempionati... Prieks manis tas ir hokejs un vinja kvalitate un galigi piekast kurs ar kuru spele, nemaki spelet sedi majas un macies, maki nac un paradi ko maki! Un tas ir katras valsts izvele ko sutit uz PC juniorus vai legionarus gala rezultata neviens neskatisies kadi sastavi ir bijusi bus uzvaretajs un zaudetajs kas ari paliks atminja... Es par skaistu un kvalitativu hokeju!
, 2010-05-19 12:28, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vis smieklīgākais ir tas,ka tu meklē jau atrunas pirms spēles. Kad iepriekšējos PČ Krievi salika Kanādiešus,tad bija haļava utt. Pēdējā 2009 gada PČ nedzirdēju no tevis,ka tu stipri kaunētos pēc tā kāsiena finālā,kad Krievu KHL blice apspēlēja NHL - iešus. Jūs to kažoku griežat,kā tīkās. Kaut kā neatceros,ka tu un tev līdzīgi domajošie pēc Kanādas kāsiena 1/4 Turīnā nākamo četrgadi visus spēka samērus pielīdzinātu OS panakumiem Tas tika ātri aizmirsts un par to neviens vairs nerunāja Kur bija visi tie,kas ir ar tiem lozungiem par tiem stiprakajiem sastāviem utt ?!
Neaizmirsti,Krievi ir uzstādījuši jaunu PČ rekordu,25 uzvars pēc kārtas. 3 PČ bez neviena kāsiena. Un tagad atruna,ka PČ nepiedalās NHL spēlētaji neder. Tapēc jameklē citas atrunas. Šo OS mešanu acīs es noteikti atcerēšos pēc Soču OS. Un nedod dievs Kanādai zaudēt RUS,es jūs bez sāls apēdīšu.
Tiem kam īsa atmiņa un tagad gaužās par sastāvu atšķirību atgādināšu,ka NHL spēlē (the best of the best) pēc jūsu domām ,ko jūs katreiz metat acīs un nav svarīgs viņu vecums. Tā kā jūsu atrunas garām. Tos NHL - iešus piesmēja Čehu,Zviedru,Šveices pašmaju blice un tur jūsu atruna nedarbojās. Kaut kā nedzirdās jūsu izskaidrojumu šajā sakara. Kā tā,Kanādas un ASV jauno uzlēcošo,daudzsološo zvaigznīšu pleāde zaudē kolhozniekiem ?! Un kur palika spēles dinamika,spēka spēle utt ?!
Atgriežoties pie RUS vs Kanāda atgādināšu,ka šis var būt trešais pēc kārtas PČ,kad Kanadai nāksies kapitulēt. 2008 gadā Kvebekā Kanada pašmājās savāca ļoti stipru komandu,zaudēja.Kāsiens izskaidrojās,ka pat slotas kāts vienreiz var izšaut. 2009 gadā Šveicē Kanādas komanda uz papīra bija daudz skanošāka,bet zaudēja KHL otrškirīgo KHL pabiru baram,kuri nekadā gadījumā nav hokeja mekas cienīgi. Tur nedzirdēju jūsu reudāšanu un līdzi jušanu nabaga KHL - iesiem. Pēc zaudes neviens nesmējās par Kanadiešu NHL- iešu izgašanos. Kāsiens tika izskaidrots,kā haļava. Šīs sezonas dziesmu var palasīt šeit komantaros. Par kasienu Turīnas OS 1/4 pat nav vērts pieminēt,jo ta ir vēsture un neviens tik senus notikumus neatcerās.
Ko te piesējies ar tām Turīnas OS. Jā, zaudēja Kanāda 1/4finālā Krievijai(ja atminos pareizi-0:2), bet zelts krieviem tapat gar bārdu aizgāja. Tad galīgi pie kājas, vai tu vinnē Kanādu vai Mozambiku tajā 1/4finālā, jo zeltu(kanādieši un krievi tikai uz to tēmē) tomēr galarezultātā neizcīni. Līdz ar to iepriekšējām uzvarām vairs nav tādas vērtības. Vankuverā viss notika drusku savādāk, gan vieniem, gan otriem.
Bet es cik skatos tev baudu sagādā tas, ka tik Kanādu kāds uzvelk, objektīvi nemaz negribi izteikties. Nu rīt īsi pirms pusnakts var gadīties kad atkal tev tiks neliels kaifiņš. Es atkal pilnībā piekrītu hokkeists viedoklim, par skaistu hokeju.
, 2010-05-19 12:30, pirms 15 gadiem
Yuri rakstīja: Krosbijs vispār šogad bikes pielika !
Bikses pielika Bikovs savācot visus labākos no NHL, jo juta ka ar vietējo izlasi var no grupas neizkļūt, bet Krosbijam šis čempionāts nav izaicinājums. Arī Lemjē un Greckis uz PČ tikai pa reizei ieradās un arī savu karjēru sākumā pēc tam ,lai arī viņiem bija iespējas uzspēlēt ,viņi atteica.
, 2010-05-19 12:34, pirms 15 gadiem
Ervins21 rakstīja: Ko te piesējies ar tām Turīnas OS. Jā, zaudēja Kanāda 1/4finālā Krievijai(ja atminos pareizi-0:2), bet zelts krieviem tapat gar bārdu aizgāja. Tad galīgi pie kājas, vai tu vinnē Kanādu vai Mozambiku tajā 1/4finālā, jo zeltu(kanādieši un krievi tikai uz to tēmē) tomēr galarezultātā neizcīni. Līdz ar to iepriekšējām uzvarām vairs nav tādas vērtības. Vankuverā viss notika drusku savādāk, gan vieniem, gan otriem.
Bet es cik skatos tev baudu sagādā tas, ka tik Kanādu kāds uzvelk, objektīvi nemaz negribi izteikties. Nu rīt īsi pirms pusnakts var gadīties kad atkal tev tiks neliels kaifiņš. Es atkal pilnībā piekrītu hokkeists viedoklim, par skaistu hokeju.
Turīnā uzvarēja tāpat Kharlamova nīstā NHL komanda , jo Zviedrijas izlase gandrīz pilnībā sastāvēja no NHL spēlētājiem un dažiem no Eiropas komandām , bet arī tie lielu daļu karjēras bija pavadījuši NHL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 13:11, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Doma bija par to,ka ja Kanāda, ASV,Somija daudz maz nopietni attiektos pret šo pasākumu ko sauc Pasaules čempionāts, tad viņi būtu ieradušies pavisam savādākā sastāvā.
Principaa jau taa ir vinju pashu probleema..varbuut OS gadaa PC nevajadzeetu vispaar riikot, lai mazaakas slodzes sezonaa... lai gan shaubos ka tas kopumaa celtu PC prestishu...

Lai gan no otras puses, tad kanaadieshiem un citiem nebuus kur suutiit jaunos kadrus iespeeleeshanai starptautiskos iihf turniiros OS gadaa...

Ta protams ka ja zaudees krievi, tad vinjiem buus daudz lielaaks shums nekaa, ja kanaadieshi...

Krieviem jau shis ir pedejais shiss sezonas turniirs kur izcelties, jo OS U20 un U18 shogad vinji palika tukshaa....
, 2010-05-19 13:28, pirms 15 gadiem
O no riita puses fashisti arii pamodushies

Dirsh uz krieviem tikai dirshanas peec, jo taa dara teevi, teevu teevi, mammas un mammu mammas....Taadai tautai..ar zaudeetaaju un nodirseeju garu viena naakotne priekshaa iirija un izniiciiba!!!

Fashizm njeproidet!
, 2010-05-19 13:32, pirms 15 gadiem
dendenny rakstīja: O no riita puses fashisti arii pamodushies

Dirsh uz krieviem tikai dirshanas peec, jo taa dara teevi, teevu teevi, mammas un mammu mammas....Taadai tautai..ar zaudeetaaju un nodirseeju garu viena naakotne priekshaa iirija un izniiciiba!!!

Fashizm njeproidet!
un kas Tu, lūdzu, būtu? Pasaules dižākās nācijas pārstāvis vai?
, 2010-05-19 13:40, pirms 15 gadiem
dendenny rakstīja: O no riita puses fashisti arii pamodushies

Dirsh uz krieviem tikai dirshanas peec, jo taa dara teevi, teevu teevi, mammas un mammu mammas....Taadai tautai..ar zaudeetaaju un nodirseeju garu viena naakotne priekshaa iirija un izniiciiba!!!

Fashizm njeproidet!
Te viens iekliedzas par fašismu. Diez, pats zina, kas ir fašisms? Re kur ir daži jēdzieni, zem pēdējā laikam arī pašu gudrinieku var pabāzt

Fašisms

Atkarībā no vārdnīcas izdošanas laika un valsts, kur vārdnīca izdota, vārdam fašisms ir vairākas nozīmes.

1. Italijas totalitāras un nacionālsociālistiskas kustības principu kopums un organizācija apmēram no 1922. līdz 1943. gadam; Italijā valdošais autoritārais Musolīni režīms, parlamentārisma pretstats.

2. Italijas fašismam līdzīga ideoloģija un polītisks režīms (īpaši Vācijā 1933.–1945. gadā).

3. Padomju laika vārdnīcās vārdam fašisms dota krasi negātīva nozīme – pati reakcionārākā polītiskā strāva, kas kapitālistiskajās valstīs radās kapitālisma vispārējās krizes periodā un pauž imperiālistiskās buržuazijas visagresīvāko aprindu intereses; par fašismu sauc arī monopolistiskā kapitāla atklāti terroristisko diktātūru. Fašismam raksturīgs antikomūnisms, demokratisko brīvību likvidācija, šovinisms, rasisms, agresīvu kaŗu izraisīšana.

4. Vienas partijas patvaldība.

5. Sakarā ar fašismu vairākās vārdnīcās pieminēts arī neofašisms, ar ko saprot pēc Otrā pasaules kaŗa restaurētu fašismu pirmajā un otrajā nozīmē.

6. Nevienā vārdnīcā nav minēta vēl kāda fašisma izpratnes vulgāra nozīme, kas bija izplatīta padomju laikā, bet reizēm manāma arī tagad – par fašismu sauca runāšanu kādā citā valodā, kas nav krievu valoda, kā arī piederību pie kādas tautas, kas nav krievi. Latvijas apstākļos šādā nozīmē fašisms bija izprasts attieksmē uz latviešu valodu un tautu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 13:59, pirms 15 gadiem
baraviks rakstīja: Te viens iekliedzas par fašismu. Diez, pats zina, kas ir fašisms? Re kur ir daži jēdzieni, zem pēdējā laikam arī pašu gudrinieku var pabāzt

Fašisms


Atkarībā no vārdnīcas izdošanas laika un valsts, kur vārdnīca izdota, vārdam fašisms ir vairākas nozīmes.

1. Italijas totalitāras un nacionālsociālistiskas kustības principu kopums un organizācija apmēram no 1922. līdz 1943. gadam; Italijā valdošais autoritārais Musolīni režīms, parlamentārisma pretstats.

2. Italijas fašismam līdzīga ideoloģija un polītisks režīms (īpaši Vācijā 1933.–1945. gadā).

3. Padomju laika vārdnīcās vārdam fašisms dota krasi negātīva nozīme – pati reakcionārākā polītiskā strāva, kas kapitālistiskajās valstīs radās kapitālisma vispārējās krizes periodā un pauž imperiālistiskās buržuazijas visagresīvāko aprindu intereses; par fašismu sauc arī monopolistiskā kapitāla atklāti terroristisko diktātūru. Fašismam raksturīgs antikomūnisms, demokratisko brīvību likvidācija, šovinisms, rasisms, agresīvu kaŗu izraisīšana.

4. Vienas partijas patvaldība.

5. Sakarā ar fašismu vairākās vārdnīcās pieminēts arī neofašisms, ar ko saprot pēc Otrā pasaules kaŗa restaurētu fašismu pirmajā un otrajā nozīmē.

6. Nevienā vārdnīcā nav minēta vēl kāda fašisma izpratnes vulgāra nozīme, kas bija izplatīta padomju laikā, bet reizēm manāma arī tagad – par fašismu sauca runāšanu kādā citā valodā, kas nav krievu valoda, kā arī piederību pie kādas tautas, kas nav krievi. Latvijas apstākļos šādā nozīmē fašisms bija izprasts attieksmē uz latviešu valodu un tautu.
veel vien fashists pamodaas!
, 2010-05-19 14:00, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: un kas Tu, lūdzu, būtu? Pasaules dižākās nācijas pārstāvis vai?
newaig mani pieluugt, neesmu briiviiba!
, 2010-05-19 14:00, pirms 15 gadiem
dendenny rakstīja: veel vien fashists pamodaas!
vienīgais fašists, ko pagaidām šeit saskatu esi Tu, dendenny.
, 2010-05-19 14:08, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: vienīgais fašists, ko pagaidām šeit saskatu esi Tu, dendenny.
juusu stulbā naacija taalaak par degungalu neredz... tpc pilniig pie kaajas ko tu saskati!
, 2010-05-19 14:11, pirms 15 gadiem
dendenny rakstīja: juusu stulbā naacija taalaak par degungalu neredz... tpc pilniig pie kaajas ko tu saskati!
es, savukārt, tādus salašņas kā Tu neasociēju ne ar vienu nāciju. Krieviem kā tautai nav ne vainas - taču tādi atsaldēti šmurguļi diemžēl ir atrodami jebkurā tautā.
, 2010-05-19 14:22, pirms 15 gadiem
tu debiils esi, kas teica ka es esmu krievs...!! nu pa kuru caurumu tu izliidi?

vnk redzu ko mums skolaas veestures stundaas melo, tpc arii rodas taadi fashisti kaa 70% komenteetaaju, beediigi tas viss ir, pashi neko nevar un apskauzhot dirsh uz citiem kuri var un dara!
, 2010-05-19 14:26, pirms 15 gadiem
saki vai nav slimi, zaudeejot 4ehijas izlasei, bļaut - čehi ir p i d @ r i ??

fanu teltii latvieshu fani taa bļāva!! skaisti... elitaara tauta
, 2010-05-19 14:30, pirms 15 gadiem
dendenny rakstīja: tu debiils esi, kas teica ka es esmu krievs...!! nu pa kuru caurumu tu izliidi?

vnk redzu ko mums skolaas veestures stundaas melo, tpc arii rodas taadi fashisti kaa 70% komenteetaaju, beediigi tas viss ir, pashi neko nevar un apskauzhot dirsh uz citiem kuri var un dara!
man vienalga, kas Tu esi - latvietis, krievs, tatārs vai nēģeris. Bet to, ka Tu esi fašists, ar saviem komentāriem jau esi apliecinājis par 100%.

Nezinu, ko tagad skolā māca vēstures stundās, bet padomju laikā tā bija falsificēta propaganda.
, 2010-05-19 14:35, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: man vienalga, kas Tu esi - latvietis, krievs, tatārs vai nēģeris. Bet to, ka Tu esi fašists, ar saviem komentāriem jau esi apliecinājis par 100%.

Nezinu, ko tagad skolā māca vēstures stundās, bet padomju laikā tā bija falsificēta propaganda.
tew aiz bikseem viss ir falscineets!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 14:40, pirms 15 gadiem
Latvieši ir p i d @ r i!
, 2010-05-19 14:43, pirms 15 gadiem
dendenny rakstīja: Latvieši ir p i d @ r i!
Nu vieglāk palika? cerams, labi nodročīji un nogāja
, 2010-05-19 14:44, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: abrag,kas notiek,ja ielaidies diskusijā ar šo šovinistu??
ta reizēm man patīk šitādus fašistēnus pakaitināt
, 2010-05-19 14:45, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Nu vieglāk palika? cerams, labi nodročīji un nogāja
kaads sakars tam, ka latvieshi ir p i d @ r i un tavaam intiimaam nodarbeem?

tu ko skatoties hokeju dra4ii?? tas tak ir slimi!
, 2010-05-19 14:46, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ta reizēm man patīk šitādus fašistēnus pakaitināt
pasham sevi kaitinaat arii ir slimi! tew 4aliit daudz kompleksu..
, 2010-05-19 14:50, pirms 15 gadiem
dendenny rakstīja: pasham sevi kaitinaat arii ir slimi! tew 4aliit daudz kompleksu..
labi, man apnika - Tu vairs neesi orģināls: sāc atkārtoties.
, 2010-05-19 14:53, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: labi, man apnika - Tu vairs neesi orģināls: sāc atkārtoties.
tu vispaar taads neesi bijis!
, 2010-05-19 14:56, pirms 15 gadiem
baraviks rakstīja: Te viens iekliedzas par fašismu. Diez, pats zina, kas ir fašisms? Re kur ir daži jēdzieni, zem pēdējā laikam arī pašu gudrinieku var pabāzt

Fašisms


Atkarībā no vārdnīcas izdošanas laika un valsts, kur vārdnīca izdota, vārdam fašisms ir vairākas nozīmes.

1. Italijas totalitāras un nacionālsociālistiskas kustības principu kopums un organizācija apmēram no 1922. līdz 1943. gadam; Italijā valdošais autoritārais Musolīni režīms, parlamentārisma pretstats.

2. Italijas fašismam līdzīga ideoloģija un polītisks režīms (īpaši Vācijā 1933.–1945. gadā).

3. Padomju laika vārdnīcās vārdam fašisms dota krasi negātīva nozīme – pati reakcionārākā polītiskā strāva, kas kapitālistiskajās valstīs radās kapitālisma vispārējās krizes periodā un pauž imperiālistiskās buržuazijas visagresīvāko aprindu intereses; par fašismu sauc arī monopolistiskā kapitāla atklāti terroristisko diktātūru. Fašismam raksturīgs antikomūnisms, demokratisko brīvību likvidācija, šovinisms, rasisms, agresīvu kaŗu izraisīšana.

4. Vienas partijas patvaldība.

5. Sakarā ar fašismu vairākās vārdnīcās pieminēts arī neofašisms, ar ko saprot pēc Otrā pasaules kaŗa restaurētu fašismu pirmajā un otrajā nozīmē.

6. Nevienā vārdnīcā nav minēta vēl kāda fašisma izpratnes vulgāra nozīme, kas bija izplatīta padomju laikā, bet reizēm manāma arī tagad – par fašismu sauca runāšanu kādā citā valodā, kas nav krievu valoda, kā arī piederību pie kādas tautas, kas nav krievi. Latvijas apstākļos šādā nozīmē fašisms bija izprasts attieksmē uz latviešu valodu un tautu.
saliekot visus par un pret sanaak, ka fashisti ir arii latvieshi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 15:47, pirms 15 gadiem
Bandīc rakstīja: Nu krievi kā jau krievi!
Krieviem gandrīz pirmais sastāvs - Kanādai stabili otrais!
Pašiem krieviem nez ir patīkami, ka uzvarēs otro sastāvu, bet nomināli labāko nu nekādi?!?! Riebjās! Un tad nu bļaus, ka revanšējās Kanādai!
Nu jā,īpaši gudrs jau tu neesi. kāda starpība ,kāds tur ir sastāvs.
vnk visas viņu spēles ir principiālas..Un krievi jau tā nedara,atšķirībā no mūsu LV izlases,ka pēc 10 gadiem vēl runā,ka vinnēja to un to.
, 2010-05-19 15:50, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Patiešām smieklkīgi būs, ja Kanāda vēl uzvarēs ar šādu sastāvu.

Bet vissmieklīgākais ir tas, ka Vācija vai Šveice cīnīsies par medaļām (tas jau vien liecina, ka šis turnīrs nav nopietns)
Visi pasaules čempionāti ir nopietni.. salien mazi bērni te un atstāj jēlus komentārus.
, 2010-05-19 15:52, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tur jau tas joks slēpjas,ka krievus var norakt atbildības nasta. Jaunajiem kanādiešiem neviens neko nepārmetīs,ja viņi zaudēs šai ,,sarkanai hokeja,, mašīnai. Krieviem zaudes gadijumā būs nopietnas razborkas.
Maktavišs uzvanīs Bebkokam un pajautās,kas jadara,lai izslēgtu no spēles Aitiņu&Co.
Un viss atkal notiks.
žēl,ka pie mums ir tik daudz skauģi..skatos,ka te visiem galvenais,lai Krievija zaudē,bet poh kas uzvarēs,ka tik zaudē Krievija.
tiešām stulba un skaudīga tauta.
, 2010-05-19 15:53, pirms 15 gadiem
messibesii rakstīja: [quote straka]
Patiešām smieklkīgi būs, ja Kanāda vēl uzvarēs ar šādu sastāvu.

cerams ,ka tā arī notiks!
Smieklīgi ir tas,ka mūsējie ar vislabāko sastāvu zaudē visiem pēc kārtas un nemāk vairākumā pa vārtiem uzmest.
, 2010-05-19 16:01, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: Bikses pielika Bikovs savācot visus labākos no NHL, jo juta ka ar vietējo izlasi var no grupas neizkļūt, bet Krosbijam šis čempionāts nav izaicinājums. Arī Lemjē un Greckis uz PČ tikai pa reizei ieradās un arī savu karjēru sākumā pēc tam ,lai arī viņiem bija iespējas uzspēlēt ,viņi atteica.
Ko tu vsp vari zināt, ? viņi Tev čomaki kkādi ? gan jau Krobijs lielā noguruma dēļ neaizbrauca uz PČ,jo fiziski nav spējīgs..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 16:24, pirms 15 gadiem
aiiii atkal te sakas ka krievi savaca speciali visas zvaigznes,,bet kapec tad viniem nevakt,malkins,oveckins,sjomins kovalcuks,frolovs,varlamovs-vini visi ir jauni,kapec lai viniem nespelet izlase....ja vini velas spelet vini spele tas tikai ir apsveicami ka vini neatsaka izlasei....ceru ka finala speles krievija zviedrija,izskatas objektivi specigakas izlases
, 2010-05-19 16:32, pirms 15 gadiem
vetal7 rakstīja: un kad Latvija speeleeja pret Cehiju , visi skandeeja : atriebsimies ..
un kad zaudeeja, kopistiski fanu teltii dziedaaja - Čehi p i d a r i!
, 2010-05-19 16:48, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tur jau tas joks slēpjas,ka krievus var norakt atbildības nasta. Jaunajiem kanādiešiem neviens neko nepārmetīs,ja viņi zaudēs šai ,,sarkanai hokeja,, mašīnai. Krieviem zaudes gadijumā būs nopietnas razborkas.
Maktavišs uzvanīs Bebkokam un pajautās,kas jadara,lai izslēgtu no spēles Aitiņu&Co.
Un viss atkal notiks.
Varbūt kļūdos, bet uzskatu, ka šoreiz Kanādai nav nekādas izredzes uzvarēt Krieviju, ja nu vienīgi kādas veiksmes sakritības gadījumā!
, 2010-05-19 18:28, pirms 15 gadiem
[quote kharlamovs32]

Neaizmirsti,Krievi ir uzstādījuši jaunu PČ rekordu,25 uzvars pēc kārtas. 3 PČ bez neviena kāsiena.
man sanak tik 24 uzvaras,vacija 6,$veice9,kanada9
, 2010-05-19 19:11, pirms 15 gadiem
caaliitis rakstīja: Ko tu vsp vari zināt, ? viņi Tev čomaki kkādi ? gan jau Krobijs lielā noguruma dēļ neaizbrauca uz PČ,jo fiziski nav spējīgs..
Par NHL noteikti vairāk zinu nekā tu ,vari fanot par saviem krieviem , bet nevajag uzskatīt ka PČ ir pasaules nagla ,man piemēram Stenlija kausa ieguvējs vairāk intresē kā šī parodijas PČ uzvarētājs.
, 2010-05-19 19:29, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: blabla
A tip Krievijas izlase vainīga ka visādi Krosbiji un tamlīdzīgi superstāri pasūta izlasi uz ''noguruma'' rēķina?

Vnk parādās cik loti katrs ciena savu valsti, hokeja sistēmu, līdzjutējus utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 19:37, pirms 15 gadiem
M8archa rakstīja: A tip Krievijas izlase vainīga ka visādi Krosbiji un tamlīdzīgi superstāri pasūta izlasi uz ''noguruma'' rēķina?

Vnk parādās cik loti katrs ciena savu valsti, hokeja sistēmu, līdzjutējus utt.
Nu tad priecājie par savu krievijas valsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 19:39, pirms 15 gadiem
encis rakstīja: [quote kharlamovs32]

Neaizmirsti,Krievi ir uzstādījuši jaunu PČ rekordu,25 uzvars pēc kārtas. 3 PČ bez neviena kāsiena.
man sanak tik 24 uzvaras,vacija 6,$veice9,kanada9
Nu tu psc pat skaitiji Maskava 2007 gada ma4s par tre6o vietu pret Zviedriju 3-1 Krievi uzvareja
, 2010-05-19 19:39, pirms 15 gadiem
Nu tā jau tad ir viņu problēma, ja jau turnīrs ir tāds sūds tad nafigam jūs viņu vispār skatāties un komentējat?
, 2010-05-19 19:43, pirms 15 gadiem
M8archa rakstīja: Nu tā jau tad ir viņu problēma, ja jau turnīrs ir tāds sūds tad nafigam jūs viņu vispār skatāties un komentējat?
Tipa latvie6i naudu neatnjem sez tur kadri saima un laupa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-19 19:47, pirms 15 gadiem
Ispostija valsti tagad krievi ir slikti =)
, 2010-05-19 22:33, pirms 15 gadiem
man patk kad notiek spele starp Latviessiem un Krieviem ,un kad st...ie Letinni dabuu pa di..u, ES PAR KRIEVIJU,URA URA URA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-05-20 16:03, pirms 15 gadiem
Bandīc rakstīja: Nu krievi kā jau krievi!
Krieviem gandrīz pirmais sastāvs - Kanādai stabili otrais!
Pašiem krieviem nez ir patīkami, ka uzvarēs otro sastāvu, bet nomināli labāko nu nekādi?!?! Riebjās! Un tad nu bļaus, ka revanšējās Kanādai!
tas pat nav otrais labi ja piektais