Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Izlases pavasaris beidzies vēl četriem, Beļavskis eksperimentē ar maiņām

Andrejs Siliņš

Izlases pavasaris beidzies vēl četriem, Beļavskis eksperimentē ar maiņām
Elvis Merzļikins
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas hokeja valstsvienībā turpmāk par vietu sastāvā necīnīsies ceļgala savainojumu guvušais Edijs Brahmanis, kā arī trīs spēlētāji, kuriem pateikts paldies par paveikto - Gunārs Skvorcovs, Edgars Kulda un Elvis Merzļikins.

Izlase galvenā trenera Aleksandra Beļavska vadībā turpina gatavoties pasaules čempionātam, kas no 1. maija norisināsies Čehijā. Šodien oficiāli apstiprināta informācija par uzbrucēja Ginta Meijas potītes savainojumu, kas liegs dalību pasaules čempionātā. Diemžēl savainojumu guvis vēl viens uzbrucējs Edijs Brahmanis, kuram ceļgala trauma liegs turpināt darbu izlasē.

31 gadu vecais Brahmanis pēdējās divas sezonas pavadījis baltkrievu klubā "Gomel" un aizvadītajā sezonā 50 regulārā turnīra mačos sakrāja 52 punktus (34+18), bet septiņās izslēgšanas turnīra spēlēs guva sešus vārtus un atdeva vienu rezultatīvu piespēli.

No kandidātu loka atsijāti vēl trīs spēlētāji - Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Gunārs Skvorcovs, Rietumu hokeja līgā spēlējušais un Arizonas "Coyotes" draftētais uzbrucējs Edgars Kulda, kā arī Kuldas vienaudzis Elvis Merzļikins, kurš pārstāv Šveices klubu "Lugano".

Otrdienas treniņā komanda darbojās vienā grupā, bet trešdien treniņu pēc savainojuma izārstēšanas aizvadīs uzbrucējs Miks Indrašis.

Izlase darbojās šādos uzbrucēju trijniekos: M.Rēdlihs-Sprukts-Bukarts, Daugaviņš-Džeriņš-Dārziņš, Cipulis-Bērziņš-Saulietis, KJass-Ābols-Bajarūns, Lipsbergs-Jevpalovs-Jekimovs. Aizsargu pāri: K.Rēdlihs-Jerofejevs, Sotnieks-Galviņš, Cibuļskis-Širokovs, Demiters-M.Jass un Andersons-Ševčenko. Vārtos darbojās Masaļskis, Muštukovs un Kalniņš.

Latvijas hokeja izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
02.04.2015.19:00Baltkrievija – LatvijaMolodečno (Baltkrievija)2:1
04.04.2015.17:00Baltkrievija – LatvijaĻida (Baltkrievija)0:1
09.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēna Rīga1:2
10.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēna Rīga0:1
17.04.201520:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)2:1
18.04.201517:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)7:3
24.04.2015.19:30Latvija – SlovākijaArēna Rīga
25.04.2015.17:00Latvija – SlovākijaArēna Rīga

 +11 [+] [-]

, 2015-04-21 13:31, pirms 10 gadiem
...šo izlasot, numerologs Mačimols pielika bikses...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-21 13:36, pirms 10 gadiem
Skvorcovu gan varēja paturet būs labs 3,4 maiņas kaplis

 +22 [+] [-]

, 2015-04-21 13:37, pirms 10 gadiem
Kulda??? Jaaa,parbaudes spele bija gana labs,kapec tad uz Norvegiju nenema...nesaprotu Belavski...

  +8 [+] [-]

, 2015-04-21 13:37, pirms 10 gadiem
4emsis rakstīja: Skvorcovu gan varēja paturet būs labs 3,4 maiņas kaplis
tādu mums daudz... visa izlase jau nevar sastāvēt no 3.4. maiņām vien... patreiz sāpīgākais jautājums ir 2. maiņa...(ko likt blakus Daugavam)

 +32 [+] [-]

, 2015-04-21 13:37, pirms 10 gadiem
nu nezinu, manuprāt, Beļavskis šauj galīgi dillēs...
jācer, ka būsim 13-14.vietā.. jo nekas neliecina, ka varam tikt kaut kur augstāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2015-04-21 13:38, pirms 10 gadiem
4emsis rakstīja: Skvorcovu gan varēja paturet būs labs 3,4 maiņas kaplis
Mums tādi kapļi 3, 4 maiņā būs Saulietis, Cipulis, Jass, Bajarūns.
Jekimovam jau arī pie reizes varēja pateikt paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-04-21 13:39, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: tādu mums daudz... visa izlase jau nevar sastāvēt no 3.4. maiņām vien... patreiz sāpīgākais jautājums ir 2. maiņa...(ko likt blakus Daugavam)
Manuprāt varēja starp Daugaviņu un Dārziņu pamēģināt Jevpalovu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 13:39, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: ... Izskatās, ka Masala stāvēs visas spēles. Ne Kalniņam, ne Muštukovam nevar uzticēt atbildīgas spēles, mest zem tankiem pret CAN arī būtu stulbi kādu no viņiem.
šodien Sporta studijā gan kungi (Zembergs un Sorokins) sprieda ko citu. Ka Masaļski nemetīs zem tanka pret Kanādu, ka nestāvēs pirmās spēles tikai viens vārtsargs.

     [+] [-]

, 2015-04-21 13:40, pirms 10 gadiem
RobertsK rakstīja: Manuprāt varēja starp Daugaviņu un Dārziņu pamēģināt Jevpalovu.
Sorokins ieteica Spruktu mēģināt pie Daugaviņa

 +27 [+] [-]

, 2015-04-21 13:41, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Jā, daudzi te brēca, ka Nr.1 būs Merzļikins. Izskatās, ka Masala stāvēs visas spēles. Ne Kalniņam, ne Muštukovam nevar uzticēt atbildīgas spēles, mest zem tankiem pret CAN arī būtu stulbi kādu no viņiem.
Masaļskis pēdējos gadus nevis stāv, bet vārtās pa zemi un krata no galvas ķiveri nost..vai galva pa mazu, vai ķivere pa lielu..
ja nopietni tad tikai pēc 2 pārbaudes spēlēm izmest džeku kurš visu sezonu šveices līgā nospēlējis un paņemt no Dānijas un Ungārijas ir visai jokaini..

     [+] [-]

, 2015-04-21 13:41, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Demiteram vēsām olām varēja pateikt paldies, tāpat kā Andersonam
kungi šodien sprieda, ka viens liekais aizsargs noteikti ir Širokovs, otrs izšķirsies starp Demiteru un Jasu (ticamāk, ka Jass braukšot uz Prāgu).

  +3 [+] [-]

, 2015-04-21 13:41, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Jā, daudzi te brēca, ka Nr.1 būs Merzļikins. Izskatās, ka Masala stāvēs visas spēles. Ne Kalniņam, ne Muštukovam nevar uzticēt atbildīgas spēles, mest zem tankiem pret CAN arī būtu stulbi kādu no viņiem.
kāpēc nemest pret Kanādu piemēram Kalniņu...ja labi atceros, tad Masaļski kad debitēja tieši meta pret Kanādu vai Čehiju īsti neatceros pirmā spēlē... Kanāda laikam bija pārbaudes spēle un tad Čehija pirmā spēle 2004.gada čempī...laikam vienīga ar palika tajā čempī spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-04-21 13:42, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Induli, ko tad vēl.
kas ir Indulis???

  +2 [+] [-]

, 2015-04-21 13:42, pirms 10 gadiem
RobertsK rakstīja: Mums tādi kapļi 3, 4 maiņā būs Saulietis, Cipulis, Jass, Bajarūns.
Jekimovam jau arī pie reizes varēja pateikt paldies.
Arī fakts

  +4 [+] [-]

, 2015-04-21 13:43, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc nemest pret Kanādu piemēram Kalniņu...ja labi atceros, tad Masaļski kad debitēja tieši meta pret Kanādu vai Čehiju īsti neatceros pirmā spēlē... Kanāda laikam bija pārbaudes spēle un tad Čehija pirmā spēle 2004.gada čempī...
2004.g. PČ Prāgā - Masaļskis.
Toreiz čehiem bij mosntrāla izlase, taču Edža godam nostāvēja.

  +8 [+] [-]

, 2015-04-21 13:46, pirms 10 gadiem
Pirmais tapat nekam vairak ka dailslidosanai nedereja... Bet nu pa parejiem, liekas jau tomer ka Belavskis isti nav nobriedis tik augsta limeni stradat par treneri...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 13:47, pirms 10 gadiem
Kur tad Punnenovs? Man likās ka viņš ar pievienojās izlasei

     [+] [-]

, 2015-04-21 13:47, pirms 10 gadiem
[quote smacee_nost]
Masaļskis pēdējos gadus nevis stāv, bet vārtās pa zemi un krata no galvas ķiveri nost..vai galva pa mazu, vai ķivere pa lielu..

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 13:48, pirms 10 gadiem
Paskatoties uz sastavu liekas ka salidzinosi vajs ar citiem gadiem.. bet ja ta padoma, kuri tad ir tie speletaji kas butu ieverojami paligi izlasei? man sanak tikai Kenins,Girgensons un Karsums uzbrukuma, bet aizsardziba tikai Bartulis.. Starp citu, kas ar vasiljevu?

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 13:48, pirms 10 gadiem
Smacee nost rakstīja: Masaļskis pēdējos gadus nevis stāv, bet vārtās pa zemi un krata no galvas ķiveri nost..vai galva pa mazu, vai ķivere pa lielu..
ja nopietni tad tikai pēc 2 pārbaudes spēlēm izmest džeku kurš visu sezonu šveices līgā nospēlējis un paņemt no Dānijas un Ungārijas ir visai jokaini..
Pagājušgad vārtos lika kīperu ar NHL pieredzi... rezultātā - viens no visu laiku sliktākajiem sniegumiem pirmā vārtsarga izpildījumā kāds Latvijas izlasei Elitē spēlējot ir bijis.

Diemžēl, bet ieraksts darba grāmatiņā nestāv vārtos, jāspēlē ir pašam vārtsargam. Merzļikins šo pavasari, teiksim godīgi, izgāza (gan jau, ka tam arī ir savi iemesli, ieskaitot tās desmaizes, bet nu ne par to tagad, jo pašlaik tas nemaina absolūti neko).

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 13:48, pirms 10 gadiem
Gotfelis rakstīja: Kur tad Punnenovs? Man likās ka viņš ar pievienojās izlasei
viņu neizsauca. Džeks jau gan pats teica, ka grib, taču LHF viņu nesauc. Acīmedzot, dēļ traumas. Pēc traumas jau Punnenovs ir nospēlējis 1 pilnu spēli un vēl vienu periodu. Diez vai ir tai labākajā formā.

  -6 [+] [-]

, 2015-04-21 13:49, pirms 10 gadiem
bebitis rakstīja: Paskatoties uz sastavu liekas ka salidzinosi vajs ar citiem gadiem.. bet ja ta padoma, kuri tad ir tie speletaji kas butu ieverojami paligi izlasei? man sanak tikai Kenins,Girgensons un Karsums uzbrukuma, bet aizsardziba tikai Bartulis.. Starp citu, kas ar vasiljevu?
Ja komandai kopumā nevar palīdzēt ap 60% no pagājušā gada izlases modeļa, tad, protams, ka sastāvs ir vājš.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 13:50, pirms 10 gadiem
Merzlikins par mani ir liels pārsteigums. Kulda arī, bet viss vēl ir priekšā. Nākamais gads var būt atšķirīgs. Bet ... tas Merzlikins laukos vārtsargu Šveices līgas, kas ir daudz labāka kvalitāte nekā Ungārijā un Dānijā. Manuprāt, liels pārsteigums. Varbūt treneris zina, ko viņš dara. Viņš ir atbildīgs par rezultātiem.

  -9 [+] [-]

, 2015-04-21 13:51, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: viņu neizsauca. Džeks jau gan pats teica, ka grib, taču LHF viņu nesauc. Acīmedzot, dēļ traumas. Pēc traumas jau Punnenovs ir nospēlējis 1 pilnu spēli un vēl vienu periodu. Diez vai ir tai labākajā formā.
Visur gan ziņoja par Punnenova pievienošanos izlasei... pirms nedēļas kādas.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 13:52, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja komandai kopumā nevar palīdzēt ap 60% no pagājušā gada izlases modeļa, tad, protams, ka sastāvs ir vājš.
60% negrib nevis palīdzēt izlasei, bet varbūt negrib izklaidēt alko cienītājus un rakt grāvi Prāgā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-21 13:53, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pagājušgad vārtos lika kīperu ar NHL pieredzi... rezultātā - viens no visu laiku sliktākajiem sniegumiem pirmā vārtsarga izpildījumā kāds Latvijas izlasei Elitē spēlējot ir bijis.

Diemžēl, bet ieraksts darba grāmatiņā nestāv vārtos, jāspēlē ir pašam vārtsargam. Merzļikins šo pavasari, teiksim godīgi, izgāza (gan jau, ka tam arī ir savi iemesli, ieskaitot tās desmaizes, bet nu ne par to tagad, jo pašlaik tas nemaina absolūti neko).
tās ir pārbaudes spēles ..un iegāza tur netik daudz vārtsargs cik galīgi nesakarīgā komandas spēle aizsardzībā un vēl jo vairāk uzbrukumā..
nu bet uz priekšu..lai tik edža stāv (vārtās)..moška nākamgad izdosies noslēgt līgumu ar Kurbadu

  +9 [+] [-]

, 2015-04-21 13:53, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja komandai kopumā nevar palīdzēt ap 60% no pagājušā gada izlases modeļa, tad, protams, ka sastāvs ir vājš.
Kuri tad ir tie 60%? nosauc piemerus bez manis pieminetajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-04-21 13:53, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Visur gan ziņoja par Punnenova pievienošanos izlasei... pirms nedēļas kādas.
kas ziņoja LHF, ka pievienojies? vai pats Punnenovs/viņa klubs/ teica, zvanījis LHF un teica, ka ir gatavs ierasties? ir tomēr atšķirība vai ne expert?

 -14 [+] [-]

, 2015-04-21 13:54, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: 60% negrib nevis palīdzēt izlasei, bet varbūt negrib izklaidēt alko cienītājus un rakt grāvi Prāgā?
Iemesli šoreiz ir pilnīgi pie kājas... iespējams viņi paši grib piedzerties un pabļaut par izlasi (a kāpēc gan ne?), bet no tā kandidātu loks plašāks nepaliek, tieši otrādi - neesmu skatījies, bet šādas sastāva izmaiņas, iespējams, ir pašas lielākās kādas pēdējoas 18 pavasaros ir bijušas.

  -6 [+] [-]

, 2015-04-21 13:55, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kas ziņoja LHF, ka pievienojies? vai pats Punnenovs/viņa klubs/ teica, zvanījis LHF un teica, ka ir gatavs ierasties? ir tomēr atšķirība vai ne expert?
15. aprīļa ziņu lentēs paskaties, noprecizē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-04-21 13:57, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 15. aprīļa ziņu lentēs paskaties, noprecizē...
pats skaties un precizē savas ziņu lentas...LHF/oficālā lapa/ nekad neteica, ka izlasei pievienojies Punnenovs. to, ka kāds to ir vēlējies vai uzdevis vēlamo par esošo, nenozīmē, ka viņš bija nometnē kaut vienu stundu.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-21 13:58, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 15. aprīļa ziņu lentēs paskaties, noprecizē...
ziņu lentes vēl nav patiesības garants...

p.s. 15. aprīlī ziņu lentēs bija par Punnenova jaunu līgumu ar Tīģeriem

     [+] [-]

, 2015-04-21 13:59, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ...šo izlasot, numerologs Mačimols pielika bikses...
Mačimols nav īstais numerologs, Latvijā ir tikai viens īstais sporta numerologs!

  +4 [+] [-]

, 2015-04-21 13:59, pirms 10 gadiem
bebitis rakstīja: Kuri tad ir tie 60%? nosauc piemerus bez manis pieminetajiem
Salīdzinot ar pagājušo PČ:
Gudļevskis, Jaks, Kulda, Laviņš, Pujacs, J.Rēdlihs, Indrašis, Ķēniņš, Girgensons, Meija, Ņiživijs, Štāls, Vasiļjevs. (54%)

Salīdzinot ar OS:
Gudļevskis, Bārtulis, Freibergs, Kulda, Ozoliņš, Pujacs, Reķis, Girgensons, Indrašis, Karsums, Ķēniņš, Pavlovs, Štāls, Vasiļjevs. (58%)

  -6 [+] [-]

, 2015-04-21 14:00, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ziņu lentes vēl nav patiesības garants...

p.s. 15. aprīlī ziņu lentēs bija par Punnenova jaunu līgumu ar Tīģeriem
Tāpēc es jau arī saku - ziņoja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2015-04-21 14:01, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Un kurš no tiem, kas nebrauc, ir atteikušī vienkārši tāpat, bez iemesla...
gan jau katram ir savs atteikuma iemesls un es viņus neiztirzāju...vienkārši nesen atpakaļ Miņina kungs par atteikumiem, izvirzija savu versiju, kāpēc hokejistiem jābrauc katru pavasari izklaidēt alkoholiķu bari tribīnēs riskējot ar savu veselību un karjeru....

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:01, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Salīdzinot ar pagājušo PČ:
Gudļevskis, Jaks, Kulda, Laviņš, Pujacs, J.Rēdlihs, Indrašis, Ķēniņš, Girgensons, Meija, Ņiživijs, Štāls, Vasiļjevs. (54%)

Salīdzinot ar OS:
Gudļevskis, Bārtulis, Freibergs, Kulda, Ozoliņš, Pujacs, Reķis, Girgensons, Indrašis, Karsums, Ķēniņš, Pavlovs, Štāls, Vasiļjevs. (58%)
tikai aptuveni puse no vieniem nav labaki par tiem kadriem ir izlase sobrid( iespejams)

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 14:02, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Salīdzinot ar pagājušo PČ:
Gudļevskis, Jaks, Kulda, Laviņš, Pujacs, J.Rēdlihs, Indrašis, Ķēniņš, Girgensons, Meija, Ņiživijs, Štāls, Vasiļjevs. (54%)

Salīdzinot ar OS:
Gudļevskis, Bārtulis, Freibergs, Kulda, Ozoliņš, Pujacs, Reķis, Girgensons, Indrašis, Karsums, Ķēniņš, Pavlovs, Štāls, Vasiļjevs. (58%)
Nu mūsu izlasei šadas izmaiņas ir bez maz vai nāves spriedums

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 14:02, pirms 10 gadiem
bebitis rakstīja: tikai aptuveni puse no vieniem nav labaki par tiem kadriem ir izlase sobrid( iespejams)
Pagājušajā gadā parādīja, ka ir labāki. Jeb tev ir cita informācija? Precīzāk - kurā vietā un kāda spēlētāja personā ir novērojams uzlabojums?

  +8 [+] [-]

, 2015-04-21 14:03, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Muštukovam slikti sanāca, tās ielaistās 7 ripas.
Merzlikins ielaida

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:05, pirms 10 gadiem
Es uz Čempionātu palaistu visu HK Rīga komandu, tikai viņi laikam par jaunu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:07, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pagājušajā gadā parādīja, ka ir labāki. Jeb tev ir cita informācija? Precīzāk - kurā vietā un kāda spēlētāja personā ir novērojams uzlabojums?
es tpc saku iespejams, istos secinajumus vares izdarit tikai pec pasaules cempionata, bet musu diskusija sakas del uzvardiem, un puse no tevis nosauktajiem uzvardiem mani diezko nepaliecina, attieciba uz to, ka vini tiesam ir labaki par siem dzekiem.. lkm sanak, ka tikai paris cilveku nebusanas del, tas vizualais koptels uz izlasi krasi izmainas

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:09, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: tādu mums daudz... visa izlase jau nevar sastāvēt no 3.4. maiņām vien... patreiz sāpīgākais jautājums ir 2. maiņa...(ko likt blakus Daugavam)
Lai viss paliek kā ir,atskaitīt piekto maiņu un Inraši centrā Bērziņa vietā un optimālais sastāvs gatavs.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-21 14:11, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pagājušgad vārtos lika kīperu ar NHL pieredzi... rezultātā - viens no visu laiku sliktākajiem sniegumiem pirmā vārtsarga izpildījumā kāds Latvijas izlasei Elitē spēlējot ir bijis.

Diemžēl, bet ieraksts darba grāmatiņā nestāv vārtos, jāspēlē ir pašam vārtsargam. Merzļikins šo pavasari, teiksim godīgi, izgāza (gan jau, ka tam arī ir savi iemesli, ieskaitot tās desmaizes, bet nu ne par to tagad, jo pašlaik tas nemaina absolūti neko).
Mūsu NHL vārtsargam bija šādi stati:
30/33 pret Vāciju;
31/36 pret ASV;
39/43 pret Krieviju;
23/26 pret Šveici. Bilance 1 uzvara un 3 zāģi. Zāģus pret Vāciju un Šveici atveda laukuma spēlētāji. Pret Krieviju tur bija maz cīnītāju. Ja tu to sauc par vienu no sliktākajiem pirmajiem numuriem, kas LV pārstāvējuši PČ, tad to ''hokeja eksperts'' titulu vajag krietni lielāku un treknāku uztaisīt.

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:12, pirms 10 gadiem
bebitis rakstīja: es tpc saku iespejams, istos secinajumus vares izdarit tikai pec pasaules cempionata, bet musu diskusija sakas del uzvardiem, un puse no tevis nosauktajiem uzvardiem mani diezko nepaliecina, attieciba uz to, ka vini tiesam ir labaki par siem dzekiem.. lkm sanak, ka tikai paris cilveku nebusanas del, tas vizualais koptels uz izlasi krasi izmainas
Pārliecība ir tāda lieta, taču ir arī objektīvi rādītāji, piemēram, salīdzinot ar OS sastāvu, ierindā ir tikai 2 aizsargi. No uzbrukuma - precīzi 50% spēlētāju ir nomainījušies. Ja mēs to saucam par "labāko pēdējo gadu izlasi", tad visas nepārliecības ir tikai ne ar ko nepamatoti subjektīvismi un es pat teiktu - te vairāk runā cerības, ka šogad būs labāk, t.i., esošie spēlētāji "parādīs klasi". Es jau ar uz to ceru, taču pagaidām tās ir tikai cerības un UZ ŠO BRĪDI - ne ar ko nepamatotas.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:13, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Lai viss paliek kā ir,atskaitīt piekto maiņu un Inraši centrā Bērziņa vietā un optimālais sastāvs gatavs.
Tev ir garantija, ka Indrašis ir patiešām gatavs spēlēt uz 100%?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:14, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: gan jau katram ir savs atteikuma iemesls un es viņus neiztirzāju...vienkārši nesen atpakaļ Miņina kungs par atteikumiem, izvirzija savu versiju, kāpēc hokejistiem jābrauc katru pavasari izklaidēt alkoholiķu bari tribīnēs riskējot ar savu veselību un karjeru....
... un vispār hokejs ir traumatisks sporta veids, kāpēc vispār hokejs būtu jāspēlē it īpaši, ja onkas ar aliņiem skatās tas tik tā paturpinot ekspertu domu graudus.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:14, pirms 10 gadiem
mxs rakstīja: Mūsu NHL vārtsargam bija šādi stati:
30/33 pret Vāciju;
31/36 pret ASV;
39/43 pret Krieviju;
23/26 pret Šveici. Bilance 1 uzvara un 3 zāģi. Zāģus pret Vāciju un Šveici atveda laukuma spēlētāji. Pret Krieviju tur bija maz cīnītāju. Ja tu to sauc par vienu no sliktākajiem pirmajiem numuriem, kas LV pārstāvējuši PČ, tad to ''hokeja eksperts'' titulu vajag krietni lielāku un treknāku uztaisīt.
stati ne stati, bet fakts ir tāds, ka ne Masaļskis ne arī Gudļevskis 2014.g. PČ savu labāku turnīru neaizvadīja...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-21 14:15, pirms 10 gadiem
mxs rakstīja: Mūsu NHL vārtsargam bija šādi stati:
30/33 pret Vāciju;
31/36 pret ASV;
39/43 pret Krieviju;
23/26 pret Šveici. Bilance 1 uzvara un 3 zāģi. Zāģus pret Vāciju un Šveici atveda laukuma spēlētāji. Pret Krieviju tur bija maz cīnītāju. Ja tu to sauc par vienu no sliktākajiem pirmajiem numuriem, kas LV pārstāvējuši PČ, tad to ''hokeja eksperts'' titulu vajag krietni lielāku un treknāku uztaisīt.
Ielaist četros mačos 3.79 vārtus vidēji, atvairot 89.1% metienu - nu tas tiešām ir NHL pieredzi guvuša pirmā vārtsarga līmenis.

P.S. Visus priekšlikumus par treknumu un lielumu - IT daļai un redakcijai kas izdomāja gan pašu ekspertu, gan to kā tas izskatīsies.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:17, pirms 10 gadiem
mxs rakstīja: ....... Pret Krieviju tur bija maz cīnītāju. Ja tu to sauc par vienu no sliktākajiem pirmajiem numuriem, kas LV pārstāvējuši PČ, tad to ''hokeja eksperts'' titulu vajag krietni lielāku un treknāku uztaisīt.
Slēpts komentārs: Calvin

  +4 [+] [-]

, 2015-04-21 14:22, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: stati ne stati, bet fakts ir tāds, ka ne Masaļskis ne arī Gudļevskis 2014.g. PČ savu labāku turnīru neaizvadīja...
man liekas diskusija sākās ar joku par Masaļska vārtīšanos un ķiveres izmēru
bet nu cik es tās spēles atceros, tad vainot Gudļevski, ka viņš spēlēs, kurās mūsējie spēlēja vāji, ļāva aizķerties, tad tas ir absurdi. Pret Vāciešiem mūsējie knapi 20 metienu izdarīja, pret baltkrieviem (Masaļskis bija vārtos) laikam pat tik daudz neizdarīja, tad ko tur varēja gribēt?
Ja piever acis uz 5 goliem no ASV (lai gan uzvara), tad Gudļevskim bija solīds čempionāts. Un kas bija vārtos, kad uzvilkām somus? Masaļskis
ne vārstargi noraka tās zaudētās spēles...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:23, pirms 10 gadiem
bebitis rakstīja: Kuri tad ir tie 60%? nosauc piemerus bez manis pieminetajiem
20% no rīta brokastīs, 40 % pusdienās un sanāk 60%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:26, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: gan jau katram ir savs atteikuma iemesls un es viņus neiztirzāju...vienkārši nesen atpakaļ Miņina kungs par atteikumiem, izvirzija savu versiju, kāpēc hokejistiem jābrauc katru pavasari izklaidēt alkoholiķu bari tribīnēs riskējot ar savu veselību un karjeru....
Roc,Roc,Roc!

  -3 [+] [-]

, 2015-04-21 14:27, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ielaist četros mačos 3.79 vārtus vidēji, atvairot 89.1% metienu - nu tas tiešām ir NHL pieredzi guvuša pirmā vārtsarga līmenis.

P.S. Visus priekšlikumus par treknumu un lielumu - IT daļai un redakcijai kas izdomāja gan pašu ekspertu, gan to kā tas izskatīsies.
Goda vārds jau apnicis ir lasīt tavus debīlos komentus, kapēc viņi ir debīli? nemāku pamatot, bet labi, ka ir tāda poga ignorēt!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:29, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tev ir garantija, ka Indrašis ir patiešām gatavs spēlēt uz 100%?
Protams, ka nav, bet viņš ir gatavs atsākt treniņus, tas jau ir labi

  +4 [+] [-]

, 2015-04-21 14:31, pirms 10 gadiem
mxs rakstīja: man liekas diskusija sākās ar joku par Masaļska vārtīšanos un ķiveres izmēru
bet nu cik es tās spēles atceros, tad vainot Gudļevski, ka viņš spēlēs, kurās mūsējie spēlēja vāji, ļāva aizķerties, tad tas ir absurdi. Pret Vāciešiem mūsējie knapi 20 metienu izdarīja, pret baltkrieviem (Masaļskis bija vārtos) laikam pat tik daudz neizdarīja, tad ko tur varēja gribēt?
Ja piever acis uz 5 goliem no ASV (lai gan uzvara), tad Gudļevskim bija solīds čempionāts. Un kas bija vārtos, kad uzvilkām somus? Masaļskis
ne vārstargi noraka tās zaudētās spēles...
Vārtsarga spēli statistikas ailēs raksturo 3 rādītāji - Vidēji ielaistie vārti, atvairītais procents un uzvaras.

3.79 vārti vid. spēlē, 89.1% un 1 uzvara 4 spēlēs.

Viss pārējais - kā viņš skaisti spēlēja, kā citi viņu neatbalstīja utt. ir tikai stāsti ar kuriem kāds var mēģināt attaisnot vājo spēli.
Jeb, tavuprāt, viņa iepriekšējos statos izlase spēlēja ideālu aizsardzību, daudz meta, visus uzvarēja utt.?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:32, pirms 10 gadiem
valafar rakstīja: Goda vārds jau apnicis ir lasīt tavus debīlos komentus, kapēc viņi ir debīli? nemāku pamatot, bet labi, ka ir tāda poga ignorēt!
Nemāki pamatot tu, bet komentāri debīli man? Interesanti.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:34, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Protams, ka nav, bet viņš ir gatavs atsākt treniņus, tas jau ir labi
sermulītis atkal niku nomainījis
par Indraši...domāju, ka džekam, ja nav gatavs uz 100% kapāt,šoreiz nevajag braukt un rauties...ja nesanāks, tad nories "experti" tāpat kā Masaļski un Pujacu, kuri pēc svaigām traumām īsti negatavi aizbrauca uz čempi un nevilka jeb laida lažas...

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:37, pirms 10 gadiem
WTF??? Pirms mēneša likās, ka ar vārtusargiem jau mums vismazākās problēmas. Reāli mums ir 3 aptuveni vienāda līmeņa vārtusargi ar labu praksi kas varētu cīnīties par 1. numuru un Masalskis, kas kā rezerve varētu dēļ pieredzes braukt.

Tā vietā mums ir Masaskis kā pirmais, un 2 talaakaas rezerves vaartsargi...

Ko belavskis dara?

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:39, pirms 10 gadiem
Koalis rakstīja: WTF??? Pirms mēneša likās, ka ar vārtusargiem jau mums vismazākās problēmas. Reāli mums ir 3 aptuveni vienāda līmeņa vārtusargi ar labu praksi kas varētu cīnīties par 1. numuru un Masalskis, kas kā rezerve varētu dēļ pieredzes braukt.

Tā vietā mums ir Masaskis kā pirmais, un 2 talaakaas rezerves vaartsargi...

Ko belavskis dara?
Kā Beļavskis var ietekmēt to, ka Gudļevskim ir darbs Ziemeļamerikā, Punnenovs ir tikko kā no savainojuma ārstēšanas atgriezies, bet Merzļikins šīs pārbaudes spēles aizvadīja objektīvi sliktāk nekā Kalniņš ar Muštukovu?

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:40, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: sermulītis atkal niku nomainījis
par Indraši...domāju, ka džekam, ja nav gatavs uz 100% kapāt,šoreiz nevajag braukt un rauties...ja nesanāks, tad nories "experti" tāpat kā Masaļski un Pujacu, kuri pēc svaigām traumām īsti negatavi aizbrauca uz čempi un nevilka jeb laida lažas...
Vēl ir laiks,lai patrenējās, tad jau redzēs, bet jebkurā gadījumā Bērziņš kā trešās maiņas centrs ir visvājākāis posms uzbrukuma virknējumos uz doto brīdi.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:40, pirms 10 gadiem
Koalis rakstīja: WTF??? Pirms mēneša likās, ka ar vārtusargiem jau mums vismazākās problēmas. Reāli mums ir 3 aptuveni vienāda līmeņa vārtusargi ar labu praksi kas varētu cīnīties par 1. numuru un Masalskis, kas kā rezerve varētu dēļ pieredzes braukt.

Tā vietā mums ir Masaskis kā pirmais, un 2 talaakaas rezerves vaartsargi...

Ko belavskis dara?
Interesanti vai kāds Muštukovam ir devis iespēju, ka viņš ir jāuzskata par tālāku rezerves vārtsargu? Man arī nav skaidras Beļavska darbības, bet nevajag visu vērtēt uz papīra...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:44, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā Beļavskis var ietekmēt to, ka Gudļevskim ir darbs Ziemeļamerikā, Punnenovs ir tikko kā no savainojuma ārstēšanas atgriezies, bet Merzļikins šīs pārbaudes spēles aizvadīja objektīvi sliktāk nekā Kalniņš ar Muštukovu?
Tas par belavski ir visparigs jautajums, kas šovasar tur notiek izlasē, jautājums vairāk ir par Muštukovu.

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:45, pirms 10 gadiem
Pujacs jau officali nespeles : zino diena lv : Indrašis tomēr kāps uz slidām, cenšoties atsākt...

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:45, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Interesanti vai kāds Muštukovam ir devis iespēju, ka viņš ir jāuzskata par tālāku rezerves vārtsargu? Man arī nav skaidras Beļavska darbības, bet nevajag visu vērtēt uz papīra...
Muštukovam iespeja tiek dota pēdējos ntos gadus euro challange un vēl entajās spēlēs

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:46, pirms 10 gadiem
bebitis rakstīja: Paskatoties uz sastavu liekas ka salidzinosi vajs ar citiem gadiem.. bet ja ta padoma, kuri tad ir tie speletaji kas butu ieverojami paligi izlasei? man sanak tikai Kenins,Girgensons un Karsums uzbrukuma, bet aizsardziba tikai Bartulis.. Starp citu, kas ar vasiljevu?
Kulda Meija Indrashis Gudlevkis
Tevis piemineetie visi 1-2 mainjas speeletaaji kaa var teikt TIKAI

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:46, pirms 10 gadiem
Koalis rakstīja: Muštukovam iespeja tiek dota pēdējos ntos gadus euro challange un vēl entajās spēlēs
Kādi secinājumi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-21 14:48, pirms 10 gadiem
Nu nezinu, Kuldu gan varētu atstāt..

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:50, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ielaist četros mačos 3.79 vārtus vidēji, atvairot 89.1% metienu - nu tas tiešām ir NHL pieredzi guvuša pirmā vārtsarga līmenis.

P.S. Visus priekšlikumus par treknumu un lielumu - IT daļai un redakcijai kas izdomāja gan pašu ekspertu, gan to kā tas izskatīsies.
Es gan nepiekristu. Labs piemers ir GEORGE SØRENSEN no Danju U-20, shogad PC-U-20 vinsh tiesham lieliski spelejis un visticamak ari tiks draftets par spiti savam nelielam augumam. Bet japaskaties statistiku 5 4.66 .890 nekas labs tur nav.
Statistika vartsargiem ir plus minus objektiva, ja mes runajam par 30-50 spelem, bet kad ir tikai 4-5 ir jaskatas bish savadak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-04-21 14:51, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Vēl ir laiks,lai patrenējās, tad jau redzēs, bet jebkurā gadījumā Bērziņš kā trešās maiņas centrs ir visvājākāis posms uzbrukuma virknējumos uz doto brīdi.
visas iespējas Jevpalovam sevi parādīt pret slovākiem un izmest Bērziņu no trešās maiņas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:52, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: , ar to ka viņš tev nepatīk, tu uzskati viņu par vājāko posmu?
Pēdējos PČ tikai sūdus taisīja, tad jau labāk būtu Širokovs paņemts,vai arī Štāls, kurš arī centrā prot spēlēt.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 14:52, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Nav un nekad nebūs viņš izlasē Nr.1 vārtsargs.
šaubos vai Beļavskis viņu uzskata par pirmo...pirmais numurs ir Masaļskis.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:53, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Pēdējos PČ tikai sūdus taisīja, tad jau labāk būtu Širokovs paņemts,vai arī Štāls, kurš arī centrā prot spēlēt.
tevis nosauktie ir traumēti...un nemaz nebija treniņnometnē.

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:53, pirms 10 gadiem
Lauva_no_bara rakstīja: Es gan nepiekristu. Labs piemers ir GEORGE SØRENSEN no Danju U-20, shogad PC-U-20 vinsh tiesham lieliski spelejis un visticamak ari tiks draftets par spiti savam nelielam augumam. Bet japaskaties statistiku 5 4.66 .890 nekas labs tur nav.
Statistika vartsargiem ir plus minus objektiva, ja mes runajam par 30-50 spelem, bet kad ir tikai 4-5 ir jaskatas bish savadak.
Neliec kopā U-18, U-20 PČ ar PČ pieaugušajiem...

U-18, U-20 elite ir daudz augstāks līmenis, kur pretī nenāk 2-4 sastāvi un nav 16 komandas...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:53, pirms 10 gadiem
Merzļikinu būs aizsargi nopludinājuši...7 goli, kaut kas čaļiem Elvijā būs nepaticis...

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:53, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: visas iespējas Jevpalovam sevi parādīt pret slovākiem un izmest Bērziņu no trešās maiņas...
Arī viens no iespējamiem variantiem.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-21 14:54, pirms 10 gadiem
dakots rakstīja: Merzļikinu būs aizsargi nopludinājuši...7 goli, kaut kas čaļiem Elvijā būs nepaticis...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 14:54, pirms 10 gadiem
ok, ar šo sastāvu spīd 10 vieta max.

Cerēsim tā nelietīgi, ka Ķēniņš būs, Girgensons varbūt būs un Gudļevskis būs.. Tad vismaz būs piešprice uzbrukumā, gan labi pirmie divi vārtsargi (Gudļevskis un Kalniņš)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 14:57, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Demiteram vēsām olām varēja pateikt paldies, tāpat kā Andersonam
Labākais aizsargu pāris būs Galviņš ar Jasu.

     [+] [-]

, 2015-04-21 14:58, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Ja skatamies salīdzinājumā ar pagājušo čempionātu-iztrūkst tik pāris spēlētāji, kas tiešām ir uzskatāmi par vadošajiem izlases spēlētājiem un kuru iztrūkums ir jūtams. Pārējie ir aizstājami.
Un nesaprotu, kapēc Tu te bāz visu laiku OS iekšā, kas ir pavisam cits turnīrs, notiek citā laikā un uz kuru var ierasties visi veselie spēlētāji..
"Bāzt iekšā", tā ir hokeja eksperta (ar trekniem burtiem) pamatmisija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-04-21 15:01, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Ja skatamies salīdzinājumā ar pagājušo čempionātu-iztrūkst tik pāris spēlētāji, kas tiešām ir uzskatāmi par vadošajiem izlases spēlētājiem un kuru iztrūkums ir jūtams. Pārējie ir aizstājami.
Un nesaprotu, kapēc Tu te bāz visu laiku OS iekšā, kas ir pavisam cits turnīrs, notiek citā laikā un uz kuru var ierasties visi veselie spēlētāji..
1) KULDA (paskaties uz viņa rezultativitāti pagājušajā PČ!)
2) Indrašis, Ķēniņš (gan ļoti ticami, ka būs uz daļu no spēlēm - diez vai Keneki tiks tālāk par 2. kārtu), Girgensons - 3 spēlētāji, kas derētu 1./2. maiņai - maiņām, kas taisa rezultātu (tobiš, met golus)
3) Vasiļjevs - izlases centrs!!
5 spēlētāji, kuru nebūšanu var vērtēt tikpat kā 50% no izlases!

(Gudļevski pat nepiesaucu - laukumā vārtsargs tikai viens; varbūt, ka ar esošajiem pietiek)

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:03, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Bārtulis, Kulda, Pujacs – liels robs aizsardzībā
Girgensons Vasiļjevs, Karsums, Ķēninš, Meija, Pavlovs – visi pirmo 3 maiņu spēlētāji.
Pavlovs pirmo maiņu spēlētājs???? Meija jau arī pie max. spēcīgākā sastāva, droši vien, būtu tikai 4. maiņas spēlētājs...

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:03, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: 1) KULDA (paskaties uz viņa rezultativitāti pagājušajā PČ!)
2) Indrašis, Ķēniņš (gan ļoti ticami, ka būs uz daļu no spēlēm - diez vai Keneki tiks tālāk par 2. kārtu), Girgensons - 3 spēlētāji, kas derētu 1./2. maiņai - maiņām, kas taisa rezultātu (tobiš, met golus)
3) Vasiļjevs - izlases centrs!!
5 spēlētāji, kuru nebūšanu var vērtēt tikpat kā 50% no izlases!

(Gudļevski pat nepiesaucu - laukumā vārtsargs tikai viens; varbūt, ka ar esošajiem pietiek)
Keneki kenekiem,bet kā tad komētas ar kalderu?

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:04, pirms 10 gadiem
Calvin rakstīja: par Merzļikinu piekrītu - šoreiz galīgi nav formā, nebūtu vilcējs. Masaļskis - neticu, ka var izvilkt visu čempi. 2 spēles, ne vairāk. Kalniņš stipri par zaļu. Jācer uz Muštukova lielo veiksmi.
Andersons galīgi švaks. Nav jēgas tādu tūristu vizināt uz Prāgu, tad jau Porejs bija labāks. Arī Jevpalovam , šķiet, pagaidām ir liels avanss iedots. Ja neko neparādīs pret Slovākiju, jāatstāj, lai paaugās. Ar Lipsbergu tas pats. Ābols jau tagad ir gatavs un labāks par to pašu Džeriņu, nerunājot par Bērziņu. Ja būs vesels Indrašis, jāliek pie Sprukta un Rēdliha. Dārziņš VIENKĀRŠI ir nekāds !!!! Vai nu negrib, vai nevar. Varbūt ar Daugaviņu kopā saņemsies, citādi dabūs taisno no Kaspara, ja nespēlēs!
Kas Tev tādas muļķības iestāstījis? Vai tad pats neko nejēdz hoķī?

  +3 [+] [-]

, 2015-04-21 15:07, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vārtsarga spēli statistikas ailēs raksturo 3 rādītāji - Vidēji ielaistie vārti, atvairītais procents un uzvaras.

3.79 vārti vid. spēlē, 89.1% un 1 uzvara 4 spēlēs.

Viss pārējais - kā viņš skaisti spēlēja, kā citi viņu neatbalstīja utt. ir tikai stāsti ar kuriem kāds var mēģināt attaisnot vājo spēli.
Jeb, tavuprāt, viņa iepriekšējos statos izlase spēlēja ideālu aizsardzību, daudz meta, visus uzvarēja utt.?
Nu nezinu, es šoreiz nepiekritīšu šādam viedoklim... vārtsargs ir daļa no komandas un ja tev priekšā ir laba komanda, tad tu vari atļauties būt sūdīgāks vārtsargs. Ne vienmēr slikta statistika nozīmēs, ka vārtsargs ir slikts vai slikti sargā vārtus. Ieliec jebkuru no NHL goalie Meksikas izlasē, salaiž šis daudz vārtus, bet nevari jau automātiski paziņot, ka viņš nekam neder.
Šī gan ir atkāpe tikai uz šo 1 komentu, neņemot vērā diskusiju, kas šeit izvērtusies

  +3 [+] [-]

, 2015-04-21 15:07, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Keneki kenekiem,bet kā tad komētas ar kalderu?
Tur jau darbs Kirovam - ne reizi vien PČ vēsturē ir bijuši gadījumi, ka no AHL spēlētāji tiek dabūtu uz PČ. Ja Kirovs spēs vienoties ar Vakuveras GM, lai AHL vietā sūta uz PČ, tad viss būs štokos.
Šinī gadījumā visa teikšana ir tikai un vienīgi Vankuveras vadībai.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 15:08, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Keneki kenekiem,bet kā tad komētas ar kalderu?
Keneku situācija mums šobrīd daudz svarīgāka.

Atvainojos, bet kas bija pēdējā ziņa par Girgensonu? Kaut kā palaidu laikam. Cik sapratu "nav pārliecināts, ka viņu laidīs dēļ kājas".. tas nozīmē, ka viņam ir iespēja, teiksim līdz nākamnedēļas vidum, vēl ielekt vilcienā?
EDIT: Abrags jau augstāk atbildēja. tnx
';

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:09, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tur jau darbs Kirovam - ne reizi vien PČ vēsturē ir bijuši gadījumi, ka no AHL spēlētāji tiek dabūtu uz PČ. Ja Kirovs spēs vienoties ar Vakuveras GM, lai AHL vietā sūta uz PČ, tad viss būs štokos.
Šinī gadījumā visa teikšana ir tikai un vienīgi Vankuveras vadībai.
nosauc kaut vienu gadījumu, kad Latvijas izlases spēlētājs palaists uz PČ, kad viņa AHL klubam iet play-off?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:16, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāpēc es jau arī saku - ziņoja.
kas ziņoja? LHF vai tenku vāceles?
Tā kā LHF oficiāli pēdējā mēneša laikā nav ziņojusi par Punenova pievienošanos valstsvienībai, tad secinu, ka hokeja eksperts J.Miņins izplata baumas, pasmeltas no Delfinārijiem utml baumu, tfū, ziņu portāliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:19, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tur jau darbs Kirovam - ne reizi vien PČ vēsturē ir bijuši gadījumi, ka no AHL spēlētāji tiek dabūtu uz PČ. Ja Kirovs spēs vienoties ar Vakuveras GM, lai AHL vietā sūta uz PČ, tad viss būs štokos.
Šinī gadījumā visa teikšana ir tikai un vienīgi Vankuveras vadībai.
Domāju,ka pats Ķēninš arī ir vairāk ieinteresēts tikt uz pasaules čempionātu, nevis sisties par apšaubāmu Z-Amērikas trofeju. Jo tālāk no AHL,jo tuvāk NHL,jo cīnoties par Kalderu viss kaut kas var gadīties, lažas aizsardzībā, nevajadzīgie noraidījumi, mīnusu koeficenti lietderībā un t.t.,kas turpmāk,spēlējot zem kluba vadības "lūpas",var negatīvi ietekmēt viņa turpmāko karjeras izaugsmi. Pasaules čempionātā viņš ne ar ko tādu neriskē,ja nu vienīgi ar traumām,bet tā kluba sezona būs ieskaitīta kā puslīdz veiksmīga un ar cerībām uz labu līgumu var gaidīt nākamo.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:20, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Tas ka Bārtulis un Karsums nespēlēja pagājušogad, nenozīmē, ka viņi vispār nespēl izlasē.
par Karsumu diemžēl gandrīz var teikt, ka viņš nespēlē izlasē pasaules čempionātos, jo jau 5 PČ pēc kārtas Mežonis nepiedalās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:22, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Domāju,ka pats Ķēninš arī ir vairāk ieinteresēts tikt uz pasaules čempionātu, nevis sisties par apšaubāmu Z-Amērikas trofeju. Jo tālāk no AHL,jo tuvāk NHL,jo cīnoties par Kalderu viss kaut kas var gadīties, lažas aizsardzībā, nevajadzīgie noraidījumi, mīnusu koeficenti lietderībā un t.t.,kas turpmāk,spēlējot zem kluba vadības "lūpas",var negatīvi ietekmēt viņa turpmāko karjeras izaugsmi. Pasaules čempionātā viņš ne ar ko tādu neriskē,ja nu vienīgi ar traumām,bet tā kluba sezona būs ieskaitīta kā puslīdz veiksmīga un ar cerībām uz labu līgumu var gaidīt nākamo.
aha
Canucks izkrīt pirmajā kārtā, Roni sūta uz AHL, bet viņš uzliek mīksto un aizbrauc uz izlasi...karjera ZA beigusies, nevis izaugsme.
p.s. A.Cipruss savā laikā tā izdarīja, tik no IHL atbrauca uz izlasi...uzlika mīksto kluba play-off. bet tas bija apzināts gājiens, nevis karjeras izaugsme ZA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:29, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: aha
Canucks izkrīt pirmajā kārtā, Roni sūta uz AHL, bet viņš uzliek mīksto un aizbrauc uz izlasi...karjera ZA beigusies, nevis izaugsme.
p.s. A.Cipruss savā laikā tā izdarīja, tik no IHL atbrauca uz izlasi...uzlika mīksto kluba play-off. bet tas bija apzināts gājiens, nevis karjeras izaugsme ZA.
Negāja jau runa par mīksto uzlikšanu,bet gan par to,kas pašam Ronaldam būtu izdevīgāk, bet tālāk jau, kā teica Abrags, lai Lipmans risina jautājumus.Cik tas viss ir iespējams vai nē,to nevaru pateikt,ceru ka Abrags zin ko runā

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:30, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: 1) KULDA (paskaties uz viņa rezultativitāti pagājušajā PČ!)
2) Indrašis, Ķēniņš (gan ļoti ticami, ka būs uz daļu no spēlēm - diez vai Keneki tiks tālāk par 2. kārtu), Girgensons - 3 spēlētāji, kas derētu 1./2. maiņai - maiņām, kas taisa rezultātu (tobiš, met golus)
3) Vasiļjevs - izlases centrs!!
5 spēlētāji, kuru nebūšanu var vērtēt tikpat kā 50% no izlases!

(Gudļevski pat nepiesaucu - laukumā vārtsargs tikai viens; varbūt, ka ar esošajiem pietiek)
Tev ir kāds Ķēniņa klons pagadījies?
Vankūvera izkrīt un Ķēniņš visticamāk uz Comets AHL play-offiem. Sen kā Vankūvera veica formāli nosūtīšanu uz leju,lai šads variants būtu iespējams palīdzot AHL komandai,kur Ķēniņš iesāka šo sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:33, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Negāja jau runa par mīksto uzlikšanu,bet gan par to,kas pašam Ronaldam būtu izdevīgāk, bet tālāk jau, kā teica Abrags, lai Lipmans risina jautājumus.Cik tas viss ir iespējams vai nē,to nevaru pateikt,ceru ka Abrags zin ko runā
runāt protams var un vajag, bet vai būs rezultāts? nezinu, es neviena tāda piemēra nezinu, lai klubs palaistu uz PČ...paši ir atbraukuši uzliekot mīksto un aizverot durvis uz ZA karjeru.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:35, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Negāja jau runa par mīksto uzlikšanu,bet gan par to,kas pašam Ronaldam būtu izdevīgāk, bet tālāk jau, kā teica Abrags, lai Lipmans risina jautājumus.Cik tas viss ir iespējams vai nē,to nevaru pateikt,ceru ka Abrags zin ko runā
Izdevīgāk tieši kas?

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:35, pirms 10 gadiem
berzinu uz giljatinu

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:35, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Kapēc jāsalīdzina ar PČ? OS spēlēs bija visi – tas arī ir objektīvais rādītājs. Ar tādiem spēlētāju resursiem, kādi Latvijai – jebkurš labs spēlētājs ir zaudējums.
bet varbūt pieņemam, ka Karsums un Bārtulis nebūs uz PČ vairs nekad un ar to sadzīvojam un meklējam ar ko aizstāt, nevis katru pavasari gauži raudam...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:37, pirms 10 gadiem
Ar šo mums vairs nevajag papildus pierādījumus, ka Beļavski valstsvienībai turpmāk nevar laist tuvāk par 100 kilometriem.

Ir jābūt viegli atmiekšķētām smadzenēm, lai uz PČ paņemtu ungāru pusamatieri Merzļikina vietā.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:37, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: runāt protams var un vajag, bet vai būs rezultāts? nezinu, es neviena tāda piemēra nezinu, lai klubs palaistu uz PČ...paši ir atbraukuši uzliekot mīksto un aizverot durvis uz ZA karjeru.
Es ar nezinu,bet Abrags saka, ka tā varot būt

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:38, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja komandai kopumā nevar palīdzēt ap 60% no pagājušā gada izlases modeļa, tad, protams, ka sastāvs ir vājš.
Nu nevajag arī likt kopā OS sastāvu un PČ sastāvu. Jebkurai izlasei (jā, pat Latvijas) tās ir dažādas lietas. Žēl, jo šogad sākumā izskatījās, ka izlasē varētu būt diezgan liela daļa no līderiem bez pāris izņēmumiem kā Girgensons, Ķēniņš, A.Kulda. Tagad visi krīt ārā, Indrašis, Meija...Arī Karsums ar Bārtuli atteica, lai gan sākumā izskatījās cerīgi!

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:39, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Es ar nezinu,bet Abrags saka, ka tā varot būt
varbūt citas izlases ir dabūjušas tādus kadrus, tas jau par visām izlasēm visu zin

  +3 [+] [-]

, 2015-04-21 15:43, pirms 10 gadiem
Izskatās, ka maiņas arī tiek liktas ar numerologu palīdzību vai pēc zvaigžņu stāvokļa.

Bukarts 1. maiņā ir kāds smalks joks? Vai tas ir kāds mums nezināms slepenais bomžu lobijs, kas viņu tur iebīdījis?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:43, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nosauc kaut vienu gadījumu, kad Latvijas izlases spēlētājs palaists uz PČ, kad viņa AHL klubam iet play-off?
PČ un play-off laikam nav bijis, bet uz OS kvalifikāciju Kirovs savulaik Karsumu un Spruktu no Amerikas dabūja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:43, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ar šo mums vairs nevajag papildus pierādījumus, ka Beļavski valstsvienībai turpmāk nevar laist tuvāk par 100 kilometriem.

Ir jābūt viegli atmiekšķētām smadzenēm, lai uz PČ paņemtu ungāru pusamatieri Merzļikina vietā.
ar šo "tev", nevis "mums"

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:45, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: PČ un play-off laikam nav bijis, bet uz OS kvalifikāciju Kirovs savulaik Karsumu un Spruktu no Amerikas dabūja
jā tādus gadījumus es zinu, bet tad bija regulārā sezona un uz dažām dienām, nevis play-off laiks...Naumovs laikam ar bija dabūts savā laikā, uz kvalifikāciju ir bijuši no ZA spēlētāji.

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:46, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Izdevīgāk tieši kas?
Ja ir vēlēšanāss tikt NHL pamatsastāvā,tad labāk turēties tālāk no AHL, iespēju robežās, protams! Manā skatījumā šeit būtu jāseko Daugaviņa piemēram,vai nu NHL,vai nu bai,bai Z-Amērika Karāties gaisā ilgu laiku starp pamatklubu un fermu ir neprāts priekš jebkura sevi cienoša hokejista.Ķēniņa gadījumā tāpēc arī būtu izdevīgāk,ja klubu sezona viņam beigtos ar Canucks izkrišanu bez jebkādiem kalderiem.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-21 15:47, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ar šo "tev", nevis "mums"
Es teiktu jebkuram, kas nedzīvo alā un kuram abas smadzeņu puslodes ir savstarpēji savienotas.

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:51, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Naumovs 2001. gadā atbrauca uz OS kvalifikāciju no ZA, bet pēc tam, šķiet, atpakaļ vairs neaizbrauca un palika Zviedrijā spēlēt.
jā laikam tā bija...

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:51, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Izskatās, ka maiņas arī tiek liktas ar numerologu palīdzību vai pēc zvaigžņu stāvokļa.

Bukarts 1. maiņā ir kāds smalks joks? Vai tas ir kāds mums nezināms slepenais bomžu lobijs, kas viņu tur iebīdījis?
Visticamāk Beļavskis grib salikt maiņas pēc Dinamo pēdējo spēļu virknējumiem,kur Miķelis spēlēja kopā ar Bukartu,bet Džerinš ar Dārziņu,leģionāru vietā pieliekot Spruktu un Daugaviņu attiecīgi,un lūk arī sanāk viss pirmo divu maiņu noslēpums.

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:52, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: jā laikam tā bija...
Pielaboju iepriekšējo postu:

Naumovs 2001. gadā atbrauca uz OS kvalifikāciju no ZA, bet pēc tam, šķiet, atpakaļ vairs neaizbrauca un palika Zviedrijā spēlēt.

Toreiz arī Bondarevs un J. Tomans bija no ZA.

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:52, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Es teiktu jebkuram, kas nedzīvo alā un kuram abas smadzeņu puslodes ir savstarpēji savienotas.
apsveicu Tevi ar izlīšanu no alas

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:54, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Es teiktu jebkuram, kas nedzīvo alā un kuram abas smadzeņu puslodes ir savstarpēji savienotas.
Vārtsargs savu iespēju neizmantoja, nedomāju ka tagad ir jāizplūst to personu aizskarošos epitetos, kuras nedomā kā Tu.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:55, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Ja ir vēlēšanāss tikt NHL pamatsastāvā,tad labāk turēties tālāk no AHL, iespēju robežās, protams! Manā skatījumā šeit būtu jāseko Daugaviņa piemēram,vai nu NHL,vai nu bai,bai Z-Amērika Karāties gaisā ilgu laiku starp pamatklubu un fermu ir neprāts priekš jebkura sevi cienoša hokejista.Ķēniņa gadījumā tāpēc arī būtu izdevīgāk,ja klubu sezona viņam beigtos ar Canucks izkrišanu bez jebkādiem kalderiem.
Beidz murgot.
Turēties tālāk var ja nav saistības, Ķēniņam ir, Daugaviņam vispār līguma nebija.
Sīkāk nerakstīšu, jo nav jēgas par to diskutēt.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 16:01, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Beidz murgot.
Turēties tālāk var ja nav saistības, Ķēniņam ir, Daugaviņam vispār līguma nebija.
Sīkāk nerakstīšu, jo nav jēgas par to diskutēt.
Ne jau par saistībām es runāju,bet gan par to,ka tieši šosezon Ronaldam būtu izdevīgāk nepiedalīties kalderā,bet gan braukt uz Prāgu.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 16:02, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ar šo mums vairs nevajag papildus pierādījumus, ka Beļavski valstsvienībai turpmāk nevar laist tuvāk par 100 kilometriem.

Ir jābūt viegli atmiekšķētām smadzenēm, lai uz PČ paņemtu ungāru pusamatieri Merzļikina vietā.
Pilnīgi piekrītu.Vārtsargiem gadās dažādas spēles. Tas, ka Kalniņam paveicās, kopumā nospēlējot, varbūt, 1 pilnu spēli(?) , nenozīmē, ka viņš ir super vārtsargs. PČ aprausies.Visu trīs labo vārtsargu nav( Merzļikina, Gudļevska un Punnenova), bet gan ungār-amatieris Kalniņš, dāņu špīleris Muštukovs un jau puslīdz norietējušais Masaļskis, tādēļ uzskatu, ka vārtsargu līnija mums ir pilnīgā pakaļā, nemaz nerunājot par aizsardzību. Arī uzbrukumā trūkst daudzu spēlētāju.Un tam visam priekšgalā Beļavskis ar savu taktiku! Man pat bail iedomāties, kas no šī PČ sanāks!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-21 16:07, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Pilnīgi piekrītu.Vārtsargiem gadās dažādas spēles. Tas, ka Kalniņam paveicās, kopumā nospēlējot, varbūt, 1 pilnu spēli(?) , nenozīmē, ka viņš ir super vārtsargs. PČ aprausies.Visu trīs labo vārtsargu nav( Merzļikina, Gudļevska un Punnenova), bet gan ungār-amatieris Kalniņš, dāņu špīleris Muštukovs un jau puslīdz norietējušais Masaļskis, tādēļ uzskatu, ka vārtsargu līnija mums ir pilnīgā pakaļā, nemaz nerunājot par aizsardzību. Arī uzbrukumā trūkst daudzu spēlētāju.Un tam visam priekšgalā Beļavskis ar savu taktiku! Man pat bail iedomāties, kas no šī PČ sanāks!
Ungāramatieris Kalniņš? Tas, ka caur LČ, Baltkrieviju, U-20 1 diviziju- nevar tikt augstāk par Ungāriju, nenozīmē, ka Kalniņš ir slikts vārtsargs....

Cik tad ir pasaulē to vārtsargu, kas pelna naudu ar vārtu sargāšanu?

  +4 [+] [-]

, 2015-04-21 16:09, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Pilnīgi piekrītu.Vārtsargiem gadās dažādas spēles. Tas, ka Kalniņam paveicās, kopumā nospēlējot, varbūt, 1 pilnu spēli(?) , nenozīmē, ka viņš ir super vārtsargs. PČ aprausies.Visu trīs labo vārtsargu nav( Merzļikina, Gudļevska un Punnenova), bet gan ungār-amatieris Kalniņš, dāņu špīleris Muštukovs un jau puslīdz norietējušais Masaļskis, tādēļ uzskatu, ka vārtsargu līnija mums ir pilnīgā pakaļā, nemaz nerunājot par aizsardzību. Arī uzbrukumā trūkst daudzu spēlētāju.Un tam visam priekšgalā Beļavskis ar savu taktiku! Man pat bail iedomāties, kas no šī PČ sanāks!
Gudļeviskis darbā, Punnenivs pēc traumas - Beļavskis vainīgs? Merzļikins gandrīz katru spēli izlases kreklā ir nostāvējis vāji, Beļavsis vainīgs?

  +4 [+] [-]

, 2015-04-21 16:14, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ar šo mums vairs nevajag papildus pierādījumus, ka Beļavski valstsvienībai turpmāk nevar laist tuvāk par 100 kilometriem.

Ir jābūt viegli atmiekšķētām smadzenēm, lai uz PČ paņemtu ungāru pusamatieri Merzļikina vietā.
vēl viens jautajums...
kāpēc uzbrūc tieši Kalniņam un apvaino viņu, Tu taču jau pirms nometnes uzskatīji, ka ne Masala, ne Muštukovs nav nekādi konkurenti Merzļikinam par pirmā vārtsarga vietu? jeb tagad esi nolaidies no saviem augstumiem un saproti, ka Merzļikins pretendēja tikai uz trešo vietu un ne uz ko vairāk?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 16:16, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Ne jau par saistībām es runāju,bet gan par to,ka tieši šosezon Ronaldam būtu izdevīgāk nepiedalīties kalderā,bet gan braukt uz Prāgu.
Tev no sērijas- ja tantei būtu riteņi.. utt
Comets ir spēcīgākā komanda Rietumos un visā līgā ir otrā, kur vēl izdevīgāk lai pacīnītos par Kaldera kausu.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 16:16, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Gudļeviskis darbā, Punnenivs pēc traumas - Beļavskis vainīgs? Merzļikins gandrīz katru spēli izlases kreklā ir nostāvējis vāji, Beļavsis vainīgs?
Vēl jau ir Jučers ar diezgan labu sezonu Kazahstānā (nu vismaz pēc statistikas spriežot), bet kurš var apgalvot, ka viņš būs labāks par to pašu Kalniņu? Salīdzināt uz ledus jau ir par vēlu...

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:18, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Vēl jau ir Jučers ar diezgan labu sezonu Kazahstānā (nu vismaz pēc statistikas spriežot), bet kurš var apgalvot, ka viņš būs labāks par to pašu Kalniņu? Salīdzināt uz ledus jau ir par vēlu...
Jučeram jau deva iespēju gan Dinamo, gan PČ...
Redzēsim, kas sanāks PČ un tad varēs bļaut vai priecāties...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 16:19, pirms 10 gadiem
Indrašim šis čempis esot svarīgs ZA sakarā.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-21 16:22, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Vēl jau ir Jučers ar diezgan labu sezonu Kazahstānā (nu vismaz pēc statistikas spriežot), bet kurš var apgalvot, ka viņš būs labāks par to pašu Kalniņu? Salīdzināt uz ledus jau ir par vēlu...
tādus kadrus, kas pārbaudāmi vairs nesauks...nav laika pārbaudēm, jāsāk iespēlēt sastāvs.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 16:27, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Indrašim šis čempis esot svarīgs ZA sakarā.
nu tādu tuftu ar nevajag dzīt...Indrašis nav nekāds baltais putns ZA sakarā, ne jau sniegums PČ var ietekmēt viņa karjeru, ja dosies
Slēpts komentārs: Emka3-95

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 16:33, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Pilnīgi piekrītu.Vārtsargiem gadās dažādas spēles. Tas, ka Kalniņam paveicās, kopumā nospēlējot, varbūt, 1 pilnu spēli(?) , nenozīmē, ka viņš ir super vārtsargs. PČ aprausies.Visu trīs labo vārtsargu nav( Merzļikina, Gudļevska un Punnenova), bet gan ungār-amatieris Kalniņš, dāņu špīleris Muštukovs un jau puslīdz norietējušais Masaļskis, tādēļ uzskatu, ka vārtsargu līnija mums ir pilnīgā pakaļā, nemaz nerunājot par aizsardzību. Arī uzbrukumā trūkst daudzu spēlētāju.Un tam visam priekšgalā Beļavskis ar savu taktiku! Man pat bail iedomāties, kas no šī PČ sanāks!
katru reizi visi krutie spēlētāji mums to čempi nolej.
varbūt šogad tieši arī kaut kas sanāks.

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:33, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Jučeram jau deva iespēju gan Dinamo, gan PČ...
Tam jau nu gan nav vispār nekādas nozīmes.
Tas viss bija kādreiz un tam nav nekāda sakara ar to, kas ir šobrīd.

Šobrīd viņam bija diezgan veiksmīga sezona un, ja viņš būtu varējis tikt agrāk, iespējams, viņš būtu konkurents pārējiem izlasē.

Tagad, protams, jau ir par vēlu.

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:37, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu tādu tuftu ar nevajag dzīt...Indrašis nav nekāds baltais putns ZA sakarā, ne jau sniegums PČ var ietekmēt viņa karjeru, ja dosies
tādu tuftu dzirdēju.
Nu,nu sniegums izlases rindās ietekmējis daudz karjeras. Uz sitienu ienāca prātā Gudļevskis..

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:41, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Tam jau nu gan nav vispār nekādas nozīmes.
Tas viss bija kādreiz un tam nav nekāda sakara ar to, kas ir šobrīd.

Šobrīd viņam bija diezgan veiksmīga sezona un, ja viņš būtu varējis tikt agrāk, iespējams, viņš būtu konkurents pārējiem izlasē.

Tagad, protams, jau ir par vēlu.
Spēlēt Kazahstānā nozīmē normāli pelnīt un netikt uz izlasi. Raitums tur savulaik MVP cēla ārā, bija tiešām labs, bet tāpat uz izlasi netika pārbaudīties.

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:41, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: tādu tuftu dzirdēju.
Nu,nu sniegums izlases rindās ietekmējis daudz karjeras. Uz sitienu ienāca prātā Gudļevskis..
Indrašis jau bijis divās nometnēs - Čikāgā un Vankuverā, Canucks man liekas bija kopā ar Kēninu...
p.s. ar Gudļevski salīdzināt nav korekti, jo Indrašis jau pasen kā nav nekāds prospekts un nedraftēs viņu neviens...sava vieta klubā būs jāizcīna nometnēs, nevis PČ.
p.p.s. no šī sastāva, ZA sakarā var tikai teikt, ka Ābolam ir svarīgs čempis, ja aizbrauks...citu, nav vienkārsi , kas ietekmētu kāda karjeru būtiski.

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:44, pirms 10 gadiem
Iespejam, esmu palaidis kko garam. Ir kadas zinas par Girgensonu, joprojam traumets?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 16:45, pirms 10 gadiem
Merzlikinam laikam i jasaved galvu kartiba. Kad vins uzvelk izlases kreklu, tad vinam rodas kaut kadas panikas lekmes. Taisa kaut kadu fignu. Atmet no sevim un nepiespiez ripas un telo no sevim Irbi. Kaut ka izgajienos vinam galigi neiet. Un nevelk vins nu nevelk. Un sita nervozitate uz vinu skatoties rodas ari laukuma spletajiem. Kalnins salidzinajuma ar vinu ir vienkarsi pitons. Skatas un rij ripas. Un no emotion. Ka jau man negribetos, bet Masala mierigi pieradija, ka vins ir Nr1. Un domaju speles pret Slovakiju nekas nemainisies.

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:49, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Indrašis jau bijis divās nometnēs - Čikāgā un Vankuverā, Canucks man liekas bija kopā ar Kēninu...
p.s. ar Gudļevski salīdzināt nav korekti, jo Indrašis jau pasen kā nav nekāds prospekts un nedraftēs viņu neviens...sava vieta klubā būs jāizcīna nometnēs, nevis PČ.
p.p.s. no šī sastāva, ZA sakarā var tikai teikt, ka Ābolam ir svarīgs čempis, ja aizbrauks...citu, nav vienkārsi , kas ietekmētu kāda karjeru būtiski.
Es jau nesalīdzinu ar Gudļevski un nerunāju par draftu. PČ var būt pēdēajais atskaites punkts tikt kaut kur uzaicinātam utml. vienošanās.
Tik es saku dzirdēju tādu tuftu..,tāpēc čalis atkal uz ledus kāps izlases treniņā.
Slēpts komentārs: Jirgens Adrians Rozenbergs J.A.R.

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:51, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: tādu tuftu dzirdēju.
Nu,nu sniegums izlases rindās ietekmējis daudz karjeras. Uz sitienu ienāca prātā Gudļevskis..
Pasaules čempis ir vieta, kur tapt pamanītām, ja neesi pamanīts iepriekš vai kādam jaunajam parādīt sevi starp pieaugušajiem, nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 17:05, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Es jau nesalīdzinu ar Gudļevski un nerunāju par draftu. PČ var būt pēdēajais atskaites punkts tikt kaut kur uzaicinātam utml. vienošanās.
Tik es saku dzirdēju tādu tuftu..,tāpēc čalis atkal uz ledus kāps izlases treniņā.
kā nesalīdzini? pats nosauci Gudļevski, kam kruta mainījās karjera pēc PČ...tāpat nosauci, ka vēl dažiem mainījās..jā es zinu, ka mainījās, Sprukts, Kr.Rēdlihs...bet viņi jau ar tika draftēti un bija prospekti...jeb viņi pirmo reizi parādījās PČ un bija balti putni skautiem...
p.s. nosauc man kaut vienu spēlētāju nedraftējamā vecumā, kura karjera pēc PČ strauji mainījās un noslēdz līgumu ar NHL, kaut vai KHL klubu pirmo reizi dzīvē?

     [+] [-]

, 2015-04-21 17:07, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nemāki pamatot tu, bet komentāri debīli man? Interesanti.
Pilnīgi piekrītu, Gudļevskim tika viena vienīga ažiotāža tikai par to, ka viņš nospēlējis 3 spēcīgākajās ZA līgās vienā sezonā, bet pagaidām viņš ir samērā jauns vārtsargs ar potenciālu, un neko, lai celtu viņu debesīs, nav izdarījis...arī šosezon viņš drīzāk ir regresējis crunch sastāvā senā progresējis, no 2.68GAA uz 2.81 šosezon, tāpat procents no 90.1 pērn uz 90.0 šosezon, tā, ka Gudļevskim ir vēl stipri jāstrādā, bet viss ir iespējams un arī ceru uz ievērojamu progresu viņam, tomēr salīdzinājumā ar Masaļski, viņš vēl ir pavisam zaļš gurķis, gan pēc pieredzes, gan statistikas...lai ko arī teiktu visi izlases un vārtsargu kritiķi. Edgars šobrīd ir mūsu nr.1 jebkurā gadījumā, esmu pārliecināts, ka to viņš pierādīs arī čempionātā, ko ir darījis jau arī iepriekšējos turnīros.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 17:17, pirms 10 gadiem
Boxy rakstīja: Pilnīgi piekrītu, Gudļevskim tika viena vienīga ažiotāža tikai par to, ka viņš nospēlējis 3 spēcīgākajās ZA līgās vienā sezonā, bet pagaidām viņš ir samērā jauns vārtsargs ar potenciālu, un neko, lai celtu viņu debesīs, nav izdarījis...arī šosezon viņš drīzāk ir regresējis crunch sastāvā senā progresējis, no 2.68GAA uz 2.81 šosezon, tāpat procents no 90.1 pērn uz 90.0 šosezon, tā, ka Gudļevskim ir vēl stipri jāstrādā, bet viss ir iespējams un arī ceru uz ievērojamu progresu viņam, tomēr salīdzinājumā ar Masaļski, viņš vēl ir pavisam zaļš gurķis, gan pēc pieredzes, gan statistikas...lai ko arī teiktu visi izlases un vārtsargu kritiķi. Edgars šobrīd ir mūsu nr.1 jebkurā gadījumā, esmu pārliecināts, ka to viņš pierādīs arī čempionātā, ko ir darījis jau arī iepriekšējos turnīros.
Ja tā nebūs, būs mēsli un visa atbildība uz Tevi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 17:33, pirms 10 gadiem
Darthvaka rakstīja: Iespejam, esmu palaidis kko garam. Ir kadas zinas par Girgensonu, joprojam traumets?
LAI GIRGENSONS SĒŽ BUFFALO UN ĀRSTĒJAS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 17:37, pirms 10 gadiem
Pirmās divas maiņas tagad izskatās labākas. Miķelis ātrs, tehnisks, arī cīnītājs un piespēļu dalītājs, Sprukts viltīgs, lēnāks, labs piespēļu dalītājs, Bukarts ar labu metienu un labu pozīciju izvēli. Kopumā šī maiņa izskatās cerīga.
Protams , būs iebildes par Bukartu citiem. Katram savs skatījums. Īpaši situācijā kad vārti tiek gūti tik maz, ticami ka Bukartu atstās izlasē un būs 1-2 maiņā, jo tas ir hoekjists ar labu metienu. Otrā maiņa-2 cīnītāji un 2 uzbrucēji ar vārtu garšu (Daugaviņš abās kategorijās der). Pirmās 2 maiņas izskatās ar labu potenciālu.
Nedaudz žēl, ka nav Skovorcovs, no melnā darba darītājiem patika ļoti labi, bet šoreiz izlasē uzsvars uz tiem ,kuri ir spējīgi gūt vārtus , Skvorcovs nebūs punktu mašīna un ja Skvorcovu atskaita taisnība treneriem, ja Skvorcovu atstātu arī taisnība trenerim. Katrā gadījumā treneris zina labāk par ierindas līdzjutēju.

     [+] [-]

, 2015-04-21 17:39, pirms 10 gadiem
Klau, kāds nezin kaut ko par TV grafiku PČ hokejā?
Gribās visu saplānot, kuras tieši spēles redzēšu TV6 utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 18:00, pirms 10 gadiem
Labi, labi, Kalniņa atbalstītāji, tūlīt, spēlēs pret slovākiem ,arī PČ, varēsiet pārliecināties par viņa meistarību.Nezinu, kādam tukšpaurim jābūt, lai nepateiktu, ka Merzļikins ir 100 x pārāks par Kalniņu. Elvis drīz uz ASV , šis tik pa savu Ungāriju kuļās.... vienmēr no izlases kā pirmais kīpers tiek atskaitīts Kalniņš, kas viņš tagad kaut kāds monstrs pēkšņi ir? Mazliet paspēlējās, uzreiz varonis! Nesmīdiniet paši sevi.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-21 18:04, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Labi, labi, Kalniņa atbalstītāji, tūlīt, spēlēs pret slovākiem ,arī PČ, varēsiet pārliecināties par viņa meistarību.Nezinu, kādam tukšpaurim jābūt, lai nepateiktu, ka Merzļikins ir 100 x pārāks par Kalniņu. Elvis drīz uz ASV , šis tik pa savu Ungāriju kuļās.... vienmēr no izlases kā pirmais kīpers tiek atskaitīts Kalniņš, kas viņš tagad kaut kāds monstrs pēkšņi ir? Mazliet paspēlējās, uzreiz varonis! Nesmīdiniet paši sevi.
Pārnervozejies, nabags.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 18:05, pirms 10 gadiem
dakots rakstīja: Merzļikinu būs aizsargi nopludinājuši...7 goli, kaut kas čaļiem Elvijā būs nepaticis...
Tieši otrādi. Vārtsargam, kurš cīnās par vietu sastāvā, tā ir tikai iespēja sevi pierādīt, ka viņš ir var stāties vārtos. Nevajag, lūdzu, rakstīt pilnīgākās muļķības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 18:25, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Bimbi, tas tu? ... vai arí elektriskais zutis
Nē, vienkārši objektīvs novērotājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 18:45, pirms 10 gadiem
šis sastāvs ir kiras, kūleņa(aizkadrā), čebureka, el.zuša, anatolija un jekimova tumšo zirdziņu un zirnekļtīkla slazdu daudzpakāpju kombinācijas sazvērestības modelis, lai pretinieks atslābtu, neko nenojaustu un tiktu atbruņots vēl pēļos

  -4 [+] [-]

, 2015-04-21 18:51, pirms 10 gadiem
Ja Skvorcovs ir sliktāks par Lipsbergu, Bajarūnu, Jevpalovu, Kobu Jasu un Jekimovu, tad Beļavskis nav pie pilna prāta...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 18:54, pirms 10 gadiem
Arī Bukarts ir vajāks par Skvorcovu, Varbūt pedējās spēlēs Skvorcovs neparādīja labāko sniegumu, bet kurš ir skatījies spēles visu sezonu, tad Skvorcovs ir viens no labākajiem, ja ne vislabākais no jaunajiem hokejistiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 18:55, pirms 10 gadiem
Kā var salīdzināt Skvorcovu ar Jekimovu, kurš nokrīt pie jebkuras saskares ar pretinieku, pamēģiniet nogāzt tik viegli Skvorcovu.

     [+] [-]

, 2015-04-21 18:57, pirms 10 gadiem
Jau sāku nožēlot izmesto naudu par biļetēm Prāgā, viesnīcu u.t.t., bet pats vainīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 19:12, pirms 10 gadiem
blondais18 rakstīja: nu nezinu, manuprāt, Beļavskis šauj galīgi dillēs...
jācer, ka būsim 13-14.vietā.. jo nekas neliecina, ka varam tikt kaut kur augstāk...
Ko no viņa var gribēt , labāk būtu gājis savus Belarus trenēt, bet tur jau nav tādu muļķu, kuram ienāktu pratā šo ielikt par galveno.Tad jau Ābols 5 reizes labāks, vēl nav izslēgts, ka pie šī muļķa daudzi negrib spēlēt, kuri spēlēja pie Nolana.

     [+] [-]

, 2015-04-21 19:14, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kā nesalīdzini? pats nosauci Gudļevski, kam kruta mainījās karjera pēc PČ...tāpat nosauci, ka vēl dažiem mainījās..jā es zinu, ka mainījās, Sprukts, Kr.Rēdlihs...bet viņi jau ar tika draftēti un bija prospekti...jeb viņi pirmo reizi parādījās PČ un bija balti putni skautiem...
p.s. nosauc man kaut vienu spēlētāju nedraftējamā vecumā, kura karjera pēc PČ strauji mainījās un noslēdz līgumu ar NHL, kaut vai KHL klubu pirmo reizi dzīvē?
Es vēlreiz tev saku- dzirdēju tādu ,kā tu saki ''tuftu''!!Tāpēc čalis atkal uz slidām!! Un Indrašis nav balts putns skautiem. Nesen vēl bija Arēnā Rīga viens no Denveras.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-21 19:15, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Tapēc, ka iespējamo 4. maiņas spēlētāju Skvorcovu nepaņēma?
protams ne tikai tapēc, bet tāpēc, ka aizdomīgi daudzi pie viņa negrib spēlēt. Kā var Kobi vai Libsbergu vai Bajarūnu vai Jasu uzskatīt par labāku nekā Skvorcovs?

  +2 [+] [-]

, 2015-04-21 19:16, pirms 10 gadiem
janijs56 rakstīja: Ko no viņa var gribēt , labāk būtu gājis savus Belarus trenēt, bet tur jau nav tādu muļķu, kuram ienāktu pratā šo ielikt par galveno.Tad jau Ābols 5 reizes labāks, vēl nav izslēgts, ka pie šī muļķa daudzi negrib spēlēt, kuri spēlēja pie Nolana.
Beidz pinkšķēt un gaidi hoķi.

     [+] [-]

, 2015-04-21 19:17, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Būs jau labi.
Cerēsim, kas cits atliek...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 19:20, pirms 10 gadiem
Interesanti palasīt komentārus, Miņina kungam ne kapeikas labāka loģika kā ikdienas 14 gadus vecajam SC komentētājam.

Tad jau vārtsargs laikam arī vainīgs, ka golus nemet iekšā, ja jau viņš bez maz vai pie visiem zaudējumiem vainīgs

     [+] [-]

, 2015-04-21 19:21, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Tu nepieļauj iespēju, ka tas Denveras pārstāvis skatījās uz R. Ābolu drīzāk, nekā uz Indraši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 19:28, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Tev tas Denveras pārstāvis pats pastāstija, ka brauc uz Indraši skatīties
Puče pieklačoja...ja Puče saka, tad tā arī būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 19:36, pirms 10 gadiem
Esmu palaidis garām - a kas ar Bičevski?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 19:37, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: No kuras mucas izlīdi?
Kopš kura laika 25 gadīgus spēlētājus sauc par jaunajiem
Nu pie vecajiem jau arī nav pieskaitāms. Cik tad gadu Spruktam, Cipulim u.c.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 19:42, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Indrašis nespēlē spēka spēli, 3. un 4. maiņa NHL atkrīt, 1. un 2. maiņai nepietiek meistarība – Indrašis bija NHL vasaras nometnē, nekādas slavas dziesmas, atšķirībā no Ķēniņa, par viņu nevarēja dzirdēt. OS un PČ viņu varēja redzēt.
Neredzu ideju, kapēc kādam testies no Denveras uz Indraši skatīties – uz Ābolu gan būtu jēga – 1996. gads, pāri 190cm, spēlē pie večiem, vēl drafta vecumā...
atļauj padzīvot ilūzijās , ko pieklačo Puče...skat vēl, Indrašis aizbrauks uz PČ un līgums ar Avs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 20:00, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Vai Tu zināji, ka šosezon Crunch aizsardzībā spēlēja 5 20-gadīgi čaļi, no kuriem četriem tā bija pirmā sezona PRO komandā?
It kā Vasiļevskim vajadzēja būt tiem pašiem aizsargiem, salīdzini ar Gudļevska statistiku, neko sliktu nemēģinu pateikt, vien to, ka Gudim vēl jāaug.

     [+] [-]

, 2015-04-21 20:01, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Lūriķis?
Apstāvētājs.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-21 20:10, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: šodien Sporta studijā gan kungi (Zembergs un Sorokins) sprieda ko citu. Ka Masaļski nemetīs zem tanka pret Kanādu, ka nestāvēs pirmās spēles tikai viens vārtsargs.
Muštukovu vai liks? Tad to 0:11 varēsim atcerēsimies vēl ar patīkamām sajūtām salīdzinot ar to ko kanādieši izdarīs ar Muštukovu...

  -3 [+] [-]

, 2015-04-21 20:15, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Muštukovu vai liks? Tad to 0:11 varēsim atcerēsimies vēl ar patīkamām sajūtām salīdzinot ar to ko kanādieši izdarīs ar Muštukovu...
Godīgi sakot, to spēli būs bail skatīties...Ņemot vērā nepārliecinošo sniegumu pārbaudes spēlēs briest pamatīgs pēriens no kanādiešiem, bet nu es naivi cerēšu, ka nebūs kauns skatīties.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 20:20, pirms 10 gadiem
Reaktors2 rakstīja: ok, ar šo sastāvu spīd 10 vieta max.

Cerēsim tā nelietīgi, ka Ķēniņš būs, Girgensons varbūt būs un Gudļevskis būs.. Tad vismaz būs piešprice uzbrukumā, gan labi pirmie divi vārtsargi (Gudļevskis un Kalniņš)
Tu par Masalski aizmirsi

  +3 [+] [-]

, 2015-04-21 20:20, pirms 10 gadiem
marauders rakstīja: Godīgi sakot, to spēli būs bail skatīties...Ņemot vērā nepārliecinošo sniegumu pārbaudes spēlēs briest pamatīgs pēriens no kanādiešiem, bet nu es naivi cerēšu, ka nebūs kauns skatīties.
skaties pa kluso, neviens nezinās, nebūs jākaunas

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 20:36, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Muštukovu vai liks? Tad to 0:11 varēsim atcerēsimies vēl ar patīkamām sajūtām salīdzinot ar to ko kanādieši izdarīs ar Muštukovu...
Kanādiešiem 1. spēle PČ (pirms tam tikai viena pārbaudes spēle pret Austriju) - nebūs vēl saspēlējušies. Kā teica šodien teica Zembergs seniors, pret Kanādu mēs neko zaudēt nevaram, tikai iegūt.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 20:37, pirms 10 gadiem
re_g rakstīja: Esmu palaidis garām - a kas ar Bičevski?
savainojums

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 21:17, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: skaties pa kluso, neviens nezinās, nebūs jākaunas
tagad jau visi zinās, ka es pa kluso skatīšos, tu atklāji visu noslēpumu.

     [+] [-]

, 2015-04-21 21:19, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Kanādiešiem 1. spēle PČ (pirms tam tikai viena pārbaudes spēle pret Austriju) - nebūs vēl saspēlējušies. Kā teica šodien teica Zembergs seniors, pret Kanādu mēs neko zaudēt nevaram, tikai iegūt.
Nu var jau cerēt uz kanādiešu nesaspēlēšanos, laika joslu maiņu/adaptāciju u.t.t, bet paskatoties kāda mums ir izlase šogad uz PČ (14 -15 kadru trūkst no OS sastāva... turpat 2/3 izlases, kurus ar līdzvērtīgiem (šiem iztrūkstošajiem) mēs aizstāt nevaram!) šaubos, ka tur šogad kaut cienijams zāgis sanāks par nekādiem pozitīvākiem pārsteigumiem tajā spēlē nemaz nerinājot..... nezinu kā Tev, bet man neviļus sāk piezgties nelaba nojauta, ka šogad pēc 18 gadiem var būt tā reize, kad tomēr lidojam lejā.... baigā traģēdija nebūs, jo būs jābūt īpaši tizliem lai netiktu atppakaļ augšā kad augšā nāk divas izlases, bet iespējams būs iespēja pārskatīt hokeja "stratēģiju"un varbūt arī hokeja vadību un viņu iespēto!

     [+] [-]

, 2015-04-21 21:28, pirms 10 gadiem
als rakstīja: Nu var jau cerēt uz kanādiešu nesaspēlēšanos, laika joslu maiņu/adaptāciju u.t.t, bet paskatoties kāda mums ir izlase šogad uz PČ (14 -15 kadru trūkst no OS sastāva... turpat 2/3 izlases, kurus ar līdzvērtīgiem (šiem iztrūkstošajiem) mēs aizstāt nevaram!) šaubos, ka tur šogad kaut cienijams zāgis sanāks par nekādiem pozitīvākiem pārsteigumiem tajā spēlē nemaz nerinājot..... nezinu kā Tev, bet man neviļus sāk piezgties nelaba nojauta, ka šogad pēc 18 gadiem var būt tā reize, kad tomēr lidojam lejā.... baigā traģēdija nebūs, jo būs jābūt īpaši tizliem lai netiktu atppakaļ augšā kad augšā nāk divas izlases, bet iespējams būs iespēja pārskatīt hokeja "stratēģiju"un varbūt arī hokeja vadību un viņu iespēto!
pagaidām vēl neredzu iemeslu panikai.
Skatīsimies, kas notiks PČ pēc pirmajām 3 spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 21:36, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: pagaidām vēl neredzu iemeslu panikai.
Skatīsimies, kas notiks PČ pēc pirmajām 3 spēlēm.
kāpēc tieši trīs? Ja Kanādai, Čehijai un Zviedrijai zaudēsim jākrīt panikā?

     [+] [-]

, 2015-04-21 21:42, pirms 10 gadiem
Abrag...Nolana vadībā jau bija trīs zāģi pirmajos mačos, pie tam Austrija tajā trijniekā bija...cik atceros tad panika sākot ar Kiru bija lielākai daļai...
un vēl tajā sezonā pārbaudes spēlēs ar bija vieni zāģi, ja atmiņa neviļ un tik viena uzvara...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 23:42, pirms 10 gadiem
Beļavskis nodarbojas ar labu darbu - palielinot debitantu skaitu izlasē, jo tieši tie spēlētaji parasti pret "grande" komandām ir key players. (Viņus ta īsti neviens nezin un tad kad sākas PČ spēļu kvalitāte uzreiz mainās.
Redzēsim, ceru, ka izdosies kāds pārsteigums.
Un tam, kas minēja, ka Beļavskis nav gatavs tik augstam līmenim, Jūs krasi maldāties. Jebkurš treneris, kurš ir bijis treneris Zviedrijā ir augstas klases treneris un tapēc jau Beļavskis ir Latvijas treneris nevis kā Cipruss (trenējis LČ komandu un HK Rīga) Lietuvas.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-22 01:48, pirms 10 gadiem
bús liela izgzshanas hokeja izlasei.

     [+] [-]

, 2015-04-22 07:18, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: pagaidām vēl neredzu iemeslu panikai.
Skatīsimies, kas notiks PČ pēc pirmajām 3 spēlēm.
Nekur jau nesaku, ka jākrīt panikā, bet patreiz vismaz man šķiet , ka $ūdi briest! Kāreiz pirmās trīs spēlēs, ja būs zāģi, tad tas būs vēl ok, jo būsim reāli ar šādu sastāvu mēs neko nevaram likt pretī lielā sešinieka komandām... sūdi var sākties, ja pakāšam fričiem(kuriem pēdējā laikā regulāri pakāšam arī ar labākiem sastāviem) un frančiem par austriešiem nemaz nerunājot! Tad ir "sveiki 1. dīviīzija"....