Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Izlases pavasaris beidzies vēl četriem, Beļavskis eksperimentē ar maiņām

Andrejs Siliņš

Izlases pavasaris beidzies vēl četriem, Beļavskis eksperimentē ar maiņām
Elvis Merzļikins
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas hokeja valstsvienībā turpmāk par vietu sastāvā necīnīsies ceļgala savainojumu guvušais Edijs Brahmanis, kā arī trīs spēlētāji, kuriem pateikts paldies par paveikto - Gunārs Skvorcovs, Edgars Kulda un Elvis Merzļikins.

Izlase galvenā trenera Aleksandra Beļavska vadībā turpina gatavoties pasaules čempionātam, kas no 1. maija norisināsies Čehijā. Šodien oficiāli apstiprināta informācija par uzbrucēja Ginta Meijas potītes savainojumu, kas liegs dalību pasaules čempionātā. Diemžēl savainojumu guvis vēl viens uzbrucējs Edijs Brahmanis, kuram ceļgala trauma liegs turpināt darbu izlasē.

31 gadu vecais Brahmanis pēdējās divas sezonas pavadījis baltkrievu klubā "Gomel" un aizvadītajā sezonā 50 regulārā turnīra mačos sakrāja 52 punktus (34+18), bet septiņās izslēgšanas turnīra spēlēs guva sešus vārtus un atdeva vienu rezultatīvu piespēli.

No kandidātu loka atsijāti vēl trīs spēlētāji - Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Gunārs Skvorcovs, Rietumu hokeja līgā spēlējušais un Arizonas "Coyotes" draftētais uzbrucējs Edgars Kulda, kā arī Kuldas vienaudzis Elvis Merzļikins, kurš pārstāv Šveices klubu "Lugano".

Otrdienas treniņā komanda darbojās vienā grupā, bet trešdien treniņu pēc savainojuma izārstēšanas aizvadīs uzbrucējs Miks Indrašis.

Izlase darbojās šādos uzbrucēju trijniekos: M.Rēdlihs-Sprukts-Bukarts, Daugaviņš-Džeriņš-Dārziņš, Cipulis-Bērziņš-Saulietis, KJass-Ābols-Bajarūns, Lipsbergs-Jevpalovs-Jekimovs. Aizsargu pāri: K.Rēdlihs-Jerofejevs, Sotnieks-Galviņš, Cibuļskis-Širokovs, Demiters-M.Jass un Andersons-Ševčenko. Vārtos darbojās Masaļskis, Muštukovs un Kalniņš.

Latvijas hokeja izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
02.04.2015.19:00Baltkrievija – LatvijaMolodečno (Baltkrievija)2:1
04.04.2015.17:00Baltkrievija – LatvijaĻida (Baltkrievija)0:1
09.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēna Rīga1:2
10.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēna Rīga0:1
17.04.201520:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)2:1
18.04.201517:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)7:3
24.04.2015.19:30Latvija – SlovākijaArēna Rīga
25.04.2015.17:00Latvija – SlovākijaArēna Rīga

  +4 [+] [-]

, 2015-04-21 16:09, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Pilnīgi piekrītu.Vārtsargiem gadās dažādas spēles. Tas, ka Kalniņam paveicās, kopumā nospēlējot, varbūt, 1 pilnu spēli(?) , nenozīmē, ka viņš ir super vārtsargs. PČ aprausies.Visu trīs labo vārtsargu nav( Merzļikina, Gudļevska un Punnenova), bet gan ungār-amatieris Kalniņš, dāņu špīleris Muštukovs un jau puslīdz norietējušais Masaļskis, tādēļ uzskatu, ka vārtsargu līnija mums ir pilnīgā pakaļā, nemaz nerunājot par aizsardzību. Arī uzbrukumā trūkst daudzu spēlētāju.Un tam visam priekšgalā Beļavskis ar savu taktiku! Man pat bail iedomāties, kas no šī PČ sanāks!
Gudļeviskis darbā, Punnenivs pēc traumas - Beļavskis vainīgs? Merzļikins gandrīz katru spēli izlases kreklā ir nostāvējis vāji, Beļavsis vainīgs?

  +4 [+] [-]

, 2015-04-21 16:14, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ar šo mums vairs nevajag papildus pierādījumus, ka Beļavski valstsvienībai turpmāk nevar laist tuvāk par 100 kilometriem.

Ir jābūt viegli atmiekšķētām smadzenēm, lai uz PČ paņemtu ungāru pusamatieri Merzļikina vietā.
vēl viens jautajums...
kāpēc uzbrūc tieši Kalniņam un apvaino viņu, Tu taču jau pirms nometnes uzskatīji, ka ne Masala, ne Muštukovs nav nekādi konkurenti Merzļikinam par pirmā vārtsarga vietu? jeb tagad esi nolaidies no saviem augstumiem un saproti, ka Merzļikins pretendēja tikai uz trešo vietu un ne uz ko vairāk?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 16:16, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Ne jau par saistībām es runāju,bet gan par to,ka tieši šosezon Ronaldam būtu izdevīgāk nepiedalīties kalderā,bet gan braukt uz Prāgu.
Tev no sērijas- ja tantei būtu riteņi.. utt
Comets ir spēcīgākā komanda Rietumos un visā līgā ir otrā, kur vēl izdevīgāk lai pacīnītos par Kaldera kausu.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 16:16, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Gudļeviskis darbā, Punnenivs pēc traumas - Beļavskis vainīgs? Merzļikins gandrīz katru spēli izlases kreklā ir nostāvējis vāji, Beļavsis vainīgs?
Vēl jau ir Jučers ar diezgan labu sezonu Kazahstānā (nu vismaz pēc statistikas spriežot), bet kurš var apgalvot, ka viņš būs labāks par to pašu Kalniņu? Salīdzināt uz ledus jau ir par vēlu...

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:18, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Vēl jau ir Jučers ar diezgan labu sezonu Kazahstānā (nu vismaz pēc statistikas spriežot), bet kurš var apgalvot, ka viņš būs labāks par to pašu Kalniņu? Salīdzināt uz ledus jau ir par vēlu...
Jučeram jau deva iespēju gan Dinamo, gan PČ...
Redzēsim, kas sanāks PČ un tad varēs bļaut vai priecāties...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 16:19, pirms 10 gadiem
Indrašim šis čempis esot svarīgs ZA sakarā.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-21 16:22, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Vēl jau ir Jučers ar diezgan labu sezonu Kazahstānā (nu vismaz pēc statistikas spriežot), bet kurš var apgalvot, ka viņš būs labāks par to pašu Kalniņu? Salīdzināt uz ledus jau ir par vēlu...
tādus kadrus, kas pārbaudāmi vairs nesauks...nav laika pārbaudēm, jāsāk iespēlēt sastāvs.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 16:27, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Indrašim šis čempis esot svarīgs ZA sakarā.
nu tādu tuftu ar nevajag dzīt...Indrašis nav nekāds baltais putns ZA sakarā, ne jau sniegums PČ var ietekmēt viņa karjeru, ja dosies
Slēpts komentārs: Emka3-95

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 16:33, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Pilnīgi piekrītu.Vārtsargiem gadās dažādas spēles. Tas, ka Kalniņam paveicās, kopumā nospēlējot, varbūt, 1 pilnu spēli(?) , nenozīmē, ka viņš ir super vārtsargs. PČ aprausies.Visu trīs labo vārtsargu nav( Merzļikina, Gudļevska un Punnenova), bet gan ungār-amatieris Kalniņš, dāņu špīleris Muštukovs un jau puslīdz norietējušais Masaļskis, tādēļ uzskatu, ka vārtsargu līnija mums ir pilnīgā pakaļā, nemaz nerunājot par aizsardzību. Arī uzbrukumā trūkst daudzu spēlētāju.Un tam visam priekšgalā Beļavskis ar savu taktiku! Man pat bail iedomāties, kas no šī PČ sanāks!
katru reizi visi krutie spēlētāji mums to čempi nolej.
varbūt šogad tieši arī kaut kas sanāks.

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:33, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Jučeram jau deva iespēju gan Dinamo, gan PČ...
Tam jau nu gan nav vispār nekādas nozīmes.
Tas viss bija kādreiz un tam nav nekāda sakara ar to, kas ir šobrīd.

Šobrīd viņam bija diezgan veiksmīga sezona un, ja viņš būtu varējis tikt agrāk, iespējams, viņš būtu konkurents pārējiem izlasē.

Tagad, protams, jau ir par vēlu.

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:37, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu tādu tuftu ar nevajag dzīt...Indrašis nav nekāds baltais putns ZA sakarā, ne jau sniegums PČ var ietekmēt viņa karjeru, ja dosies
tādu tuftu dzirdēju.
Nu,nu sniegums izlases rindās ietekmējis daudz karjeras. Uz sitienu ienāca prātā Gudļevskis..

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:41, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Tam jau nu gan nav vispār nekādas nozīmes.
Tas viss bija kādreiz un tam nav nekāda sakara ar to, kas ir šobrīd.

Šobrīd viņam bija diezgan veiksmīga sezona un, ja viņš būtu varējis tikt agrāk, iespējams, viņš būtu konkurents pārējiem izlasē.

Tagad, protams, jau ir par vēlu.
Spēlēt Kazahstānā nozīmē normāli pelnīt un netikt uz izlasi. Raitums tur savulaik MVP cēla ārā, bija tiešām labs, bet tāpat uz izlasi netika pārbaudīties.

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:41, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: tādu tuftu dzirdēju.
Nu,nu sniegums izlases rindās ietekmējis daudz karjeras. Uz sitienu ienāca prātā Gudļevskis..
Indrašis jau bijis divās nometnēs - Čikāgā un Vankuverā, Canucks man liekas bija kopā ar Kēninu...
p.s. ar Gudļevski salīdzināt nav korekti, jo Indrašis jau pasen kā nav nekāds prospekts un nedraftēs viņu neviens...sava vieta klubā būs jāizcīna nometnēs, nevis PČ.
p.p.s. no šī sastāva, ZA sakarā var tikai teikt, ka Ābolam ir svarīgs čempis, ja aizbrauks...citu, nav vienkārsi , kas ietekmētu kāda karjeru būtiski.

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:44, pirms 10 gadiem
Iespejam, esmu palaidis kko garam. Ir kadas zinas par Girgensonu, joprojam traumets?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 16:45, pirms 10 gadiem
Merzlikinam laikam i jasaved galvu kartiba. Kad vins uzvelk izlases kreklu, tad vinam rodas kaut kadas panikas lekmes. Taisa kaut kadu fignu. Atmet no sevim un nepiespiez ripas un telo no sevim Irbi. Kaut ka izgajienos vinam galigi neiet. Un nevelk vins nu nevelk. Un sita nervozitate uz vinu skatoties rodas ari laukuma spletajiem. Kalnins salidzinajuma ar vinu ir vienkarsi pitons. Skatas un rij ripas. Un no emotion. Ka jau man negribetos, bet Masala mierigi pieradija, ka vins ir Nr1. Un domaju speles pret Slovakiju nekas nemainisies.

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:49, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Indrašis jau bijis divās nometnēs - Čikāgā un Vankuverā, Canucks man liekas bija kopā ar Kēninu...
p.s. ar Gudļevski salīdzināt nav korekti, jo Indrašis jau pasen kā nav nekāds prospekts un nedraftēs viņu neviens...sava vieta klubā būs jāizcīna nometnēs, nevis PČ.
p.p.s. no šī sastāva, ZA sakarā var tikai teikt, ka Ābolam ir svarīgs čempis, ja aizbrauks...citu, nav vienkārsi , kas ietekmētu kāda karjeru būtiski.
Es jau nesalīdzinu ar Gudļevski un nerunāju par draftu. PČ var būt pēdēajais atskaites punkts tikt kaut kur uzaicinātam utml. vienošanās.
Tik es saku dzirdēju tādu tuftu..,tāpēc čalis atkal uz ledus kāps izlases treniņā.
Slēpts komentārs: Jirgens Adrians Rozenbergs J.A.R.

     [+] [-]

, 2015-04-21 16:51, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: tādu tuftu dzirdēju.
Nu,nu sniegums izlases rindās ietekmējis daudz karjeras. Uz sitienu ienāca prātā Gudļevskis..
Pasaules čempis ir vieta, kur tapt pamanītām, ja neesi pamanīts iepriekš vai kādam jaunajam parādīt sevi starp pieaugušajiem, nekas vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 17:05, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Es jau nesalīdzinu ar Gudļevski un nerunāju par draftu. PČ var būt pēdēajais atskaites punkts tikt kaut kur uzaicinātam utml. vienošanās.
Tik es saku dzirdēju tādu tuftu..,tāpēc čalis atkal uz ledus kāps izlases treniņā.
kā nesalīdzini? pats nosauci Gudļevski, kam kruta mainījās karjera pēc PČ...tāpat nosauci, ka vēl dažiem mainījās..jā es zinu, ka mainījās, Sprukts, Kr.Rēdlihs...bet viņi jau ar tika draftēti un bija prospekti...jeb viņi pirmo reizi parādījās PČ un bija balti putni skautiem...
p.s. nosauc man kaut vienu spēlētāju nedraftējamā vecumā, kura karjera pēc PČ strauji mainījās un noslēdz līgumu ar NHL, kaut vai KHL klubu pirmo reizi dzīvē?

     [+] [-]

, 2015-04-21 17:07, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nemāki pamatot tu, bet komentāri debīli man? Interesanti.
Pilnīgi piekrītu, Gudļevskim tika viena vienīga ažiotāža tikai par to, ka viņš nospēlējis 3 spēcīgākajās ZA līgās vienā sezonā, bet pagaidām viņš ir samērā jauns vārtsargs ar potenciālu, un neko, lai celtu viņu debesīs, nav izdarījis...arī šosezon viņš drīzāk ir regresējis crunch sastāvā senā progresējis, no 2.68GAA uz 2.81 šosezon, tāpat procents no 90.1 pērn uz 90.0 šosezon, tā, ka Gudļevskim ir vēl stipri jāstrādā, bet viss ir iespējams un arī ceru uz ievērojamu progresu viņam, tomēr salīdzinājumā ar Masaļski, viņš vēl ir pavisam zaļš gurķis, gan pēc pieredzes, gan statistikas...lai ko arī teiktu visi izlases un vārtsargu kritiķi. Edgars šobrīd ir mūsu nr.1 jebkurā gadījumā, esmu pārliecināts, ka to viņš pierādīs arī čempionātā, ko ir darījis jau arī iepriekšējos turnīros.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 17:17, pirms 10 gadiem
Boxy rakstīja: Pilnīgi piekrītu, Gudļevskim tika viena vienīga ažiotāža tikai par to, ka viņš nospēlējis 3 spēcīgākajās ZA līgās vienā sezonā, bet pagaidām viņš ir samērā jauns vārtsargs ar potenciālu, un neko, lai celtu viņu debesīs, nav izdarījis...arī šosezon viņš drīzāk ir regresējis crunch sastāvā senā progresējis, no 2.68GAA uz 2.81 šosezon, tāpat procents no 90.1 pērn uz 90.0 šosezon, tā, ka Gudļevskim ir vēl stipri jāstrādā, bet viss ir iespējams un arī ceru uz ievērojamu progresu viņam, tomēr salīdzinājumā ar Masaļski, viņš vēl ir pavisam zaļš gurķis, gan pēc pieredzes, gan statistikas...lai ko arī teiktu visi izlases un vārtsargu kritiķi. Edgars šobrīd ir mūsu nr.1 jebkurā gadījumā, esmu pārliecināts, ka to viņš pierādīs arī čempionātā, ko ir darījis jau arī iepriekšējos turnīros.
Ja tā nebūs, būs mēsli un visa atbildība uz Tevi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 17:33, pirms 10 gadiem
Darthvaka rakstīja: Iespejam, esmu palaidis kko garam. Ir kadas zinas par Girgensonu, joprojam traumets?
LAI GIRGENSONS SĒŽ BUFFALO UN ĀRSTĒJAS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 17:37, pirms 10 gadiem
Pirmās divas maiņas tagad izskatās labākas. Miķelis ātrs, tehnisks, arī cīnītājs un piespēļu dalītājs, Sprukts viltīgs, lēnāks, labs piespēļu dalītājs, Bukarts ar labu metienu un labu pozīciju izvēli. Kopumā šī maiņa izskatās cerīga.
Protams , būs iebildes par Bukartu citiem. Katram savs skatījums. Īpaši situācijā kad vārti tiek gūti tik maz, ticami ka Bukartu atstās izlasē un būs 1-2 maiņā, jo tas ir hoekjists ar labu metienu. Otrā maiņa-2 cīnītāji un 2 uzbrucēji ar vārtu garšu (Daugaviņš abās kategorijās der). Pirmās 2 maiņas izskatās ar labu potenciālu.
Nedaudz žēl, ka nav Skovorcovs, no melnā darba darītājiem patika ļoti labi, bet šoreiz izlasē uzsvars uz tiem ,kuri ir spējīgi gūt vārtus , Skvorcovs nebūs punktu mašīna un ja Skvorcovu atskaita taisnība treneriem, ja Skvorcovu atstātu arī taisnība trenerim. Katrā gadījumā treneris zina labāk par ierindas līdzjutēju.

     [+] [-]

, 2015-04-21 17:39, pirms 10 gadiem
Klau, kāds nezin kaut ko par TV grafiku PČ hokejā?
Gribās visu saplānot, kuras tieši spēles redzēšu TV6 utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 18:00, pirms 10 gadiem
Labi, labi, Kalniņa atbalstītāji, tūlīt, spēlēs pret slovākiem ,arī PČ, varēsiet pārliecināties par viņa meistarību.Nezinu, kādam tukšpaurim jābūt, lai nepateiktu, ka Merzļikins ir 100 x pārāks par Kalniņu. Elvis drīz uz ASV , šis tik pa savu Ungāriju kuļās.... vienmēr no izlases kā pirmais kīpers tiek atskaitīts Kalniņš, kas viņš tagad kaut kāds monstrs pēkšņi ir? Mazliet paspēlējās, uzreiz varonis! Nesmīdiniet paši sevi.

  +3 [+] [-]

, 2015-04-21 18:04, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Labi, labi, Kalniņa atbalstītāji, tūlīt, spēlēs pret slovākiem ,arī PČ, varēsiet pārliecināties par viņa meistarību.Nezinu, kādam tukšpaurim jābūt, lai nepateiktu, ka Merzļikins ir 100 x pārāks par Kalniņu. Elvis drīz uz ASV , šis tik pa savu Ungāriju kuļās.... vienmēr no izlases kā pirmais kīpers tiek atskaitīts Kalniņš, kas viņš tagad kaut kāds monstrs pēkšņi ir? Mazliet paspēlējās, uzreiz varonis! Nesmīdiniet paši sevi.
Pārnervozejies, nabags.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 18:05, pirms 10 gadiem
dakots rakstīja: Merzļikinu būs aizsargi nopludinājuši...7 goli, kaut kas čaļiem Elvijā būs nepaticis...
Tieši otrādi. Vārtsargam, kurš cīnās par vietu sastāvā, tā ir tikai iespēja sevi pierādīt, ka viņš ir var stāties vārtos. Nevajag, lūdzu, rakstīt pilnīgākās muļķības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 18:25, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Bimbi, tas tu? ... vai arí elektriskais zutis
Nē, vienkārši objektīvs novērotājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja