Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2723, Did:0, useCase: 3

Izlases pavasaris beidzies vēl četriem, Beļavskis eksperimentē ar maiņām

Andrejs Siliņš

Izlases pavasaris beidzies vēl četriem, Beļavskis eksperimentē ar maiņām
Elvis Merzļikins
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas hokeja valstsvienībā turpmāk par vietu sastāvā necīnīsies ceļgala savainojumu guvušais Edijs Brahmanis, kā arī trīs spēlētāji, kuriem pateikts paldies par paveikto - Gunārs Skvorcovs, Edgars Kulda un Elvis Merzļikins.

Izlase galvenā trenera Aleksandra Beļavska vadībā turpina gatavoties pasaules čempionātam, kas no 1. maija norisināsies Čehijā. Šodien oficiāli apstiprināta informācija par uzbrucēja Ginta Meijas potītes savainojumu, kas liegs dalību pasaules čempionātā. Diemžēl savainojumu guvis vēl viens uzbrucējs Edijs Brahmanis, kuram ceļgala trauma liegs turpināt darbu izlasē.

31 gadu vecais Brahmanis pēdējās divas sezonas pavadījis baltkrievu klubā "Gomel" un aizvadītajā sezonā 50 regulārā turnīra mačos sakrāja 52 punktus (34+18), bet septiņās izslēgšanas turnīra spēlēs guva sešus vārtus un atdeva vienu rezultatīvu piespēli.

No kandidātu loka atsijāti vēl trīs spēlētāji - Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Gunārs Skvorcovs, Rietumu hokeja līgā spēlējušais un Arizonas "Coyotes" draftētais uzbrucējs Edgars Kulda, kā arī Kuldas vienaudzis Elvis Merzļikins, kurš pārstāv Šveices klubu "Lugano".

Otrdienas treniņā komanda darbojās vienā grupā, bet trešdien treniņu pēc savainojuma izārstēšanas aizvadīs uzbrucējs Miks Indrašis.

Izlase darbojās šādos uzbrucēju trijniekos: M.Rēdlihs-Sprukts-Bukarts, Daugaviņš-Džeriņš-Dārziņš, Cipulis-Bērziņš-Saulietis, KJass-Ābols-Bajarūns, Lipsbergs-Jevpalovs-Jekimovs. Aizsargu pāri: K.Rēdlihs-Jerofejevs, Sotnieks-Galviņš, Cibuļskis-Širokovs, Demiters-M.Jass un Andersons-Ševčenko. Vārtos darbojās Masaļskis, Muštukovs un Kalniņš.

Latvijas hokeja izlases pārbaudes spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRezultāts
02.04.2015.19:00Baltkrievija – LatvijaMolodečno (Baltkrievija)2:1
04.04.2015.17:00Baltkrievija – LatvijaĻida (Baltkrievija)0:1
09.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēna Rīga1:2
10.04.2015.19:30Latvija – FrancijaArēna Rīga0:1
17.04.201520:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)2:1
18.04.201517:00Norvēģija – LatvijaBergena (Norvēģija)7:3
24.04.2015.19:30Latvija – SlovākijaArēna Rīga
25.04.2015.17:00Latvija – SlovākijaArēna Rīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:16, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tāpēc es jau arī saku - ziņoja.
kas ziņoja? LHF vai tenku vāceles?
Tā kā LHF oficiāli pēdējā mēneša laikā nav ziņojusi par Punenova pievienošanos valstsvienībai, tad secinu, ka hokeja eksperts J.Miņins izplata baumas, pasmeltas no Delfinārijiem utml baumu, tfū, ziņu portāliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:19, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Tur jau darbs Kirovam - ne reizi vien PČ vēsturē ir bijuši gadījumi, ka no AHL spēlētāji tiek dabūtu uz PČ. Ja Kirovs spēs vienoties ar Vakuveras GM, lai AHL vietā sūta uz PČ, tad viss būs štokos.
Šinī gadījumā visa teikšana ir tikai un vienīgi Vankuveras vadībai.
Domāju,ka pats Ķēninš arī ir vairāk ieinteresēts tikt uz pasaules čempionātu, nevis sisties par apšaubāmu Z-Amērikas trofeju. Jo tālāk no AHL,jo tuvāk NHL,jo cīnoties par Kalderu viss kaut kas var gadīties, lažas aizsardzībā, nevajadzīgie noraidījumi, mīnusu koeficenti lietderībā un t.t.,kas turpmāk,spēlējot zem kluba vadības "lūpas",var negatīvi ietekmēt viņa turpmāko karjeras izaugsmi. Pasaules čempionātā viņš ne ar ko tādu neriskē,ja nu vienīgi ar traumām,bet tā kluba sezona būs ieskaitīta kā puslīdz veiksmīga un ar cerībām uz labu līgumu var gaidīt nākamo.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:20, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Tas ka Bārtulis un Karsums nespēlēja pagājušogad, nenozīmē, ka viņi vispār nespēl izlasē.
par Karsumu diemžēl gandrīz var teikt, ka viņš nespēlē izlasē pasaules čempionātos, jo jau 5 PČ pēc kārtas Mežonis nepiedalās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:22, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Domāju,ka pats Ķēninš arī ir vairāk ieinteresēts tikt uz pasaules čempionātu, nevis sisties par apšaubāmu Z-Amērikas trofeju. Jo tālāk no AHL,jo tuvāk NHL,jo cīnoties par Kalderu viss kaut kas var gadīties, lažas aizsardzībā, nevajadzīgie noraidījumi, mīnusu koeficenti lietderībā un t.t.,kas turpmāk,spēlējot zem kluba vadības "lūpas",var negatīvi ietekmēt viņa turpmāko karjeras izaugsmi. Pasaules čempionātā viņš ne ar ko tādu neriskē,ja nu vienīgi ar traumām,bet tā kluba sezona būs ieskaitīta kā puslīdz veiksmīga un ar cerībām uz labu līgumu var gaidīt nākamo.
aha
Canucks izkrīt pirmajā kārtā, Roni sūta uz AHL, bet viņš uzliek mīksto un aizbrauc uz izlasi...karjera ZA beigusies, nevis izaugsme.
p.s. A.Cipruss savā laikā tā izdarīja, tik no IHL atbrauca uz izlasi...uzlika mīksto kluba play-off. bet tas bija apzināts gājiens, nevis karjeras izaugsme ZA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:29, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: aha
Canucks izkrīt pirmajā kārtā, Roni sūta uz AHL, bet viņš uzliek mīksto un aizbrauc uz izlasi...karjera ZA beigusies, nevis izaugsme.
p.s. A.Cipruss savā laikā tā izdarīja, tik no IHL atbrauca uz izlasi...uzlika mīksto kluba play-off. bet tas bija apzināts gājiens, nevis karjeras izaugsme ZA.
Negāja jau runa par mīksto uzlikšanu,bet gan par to,kas pašam Ronaldam būtu izdevīgāk, bet tālāk jau, kā teica Abrags, lai Lipmans risina jautājumus.Cik tas viss ir iespējams vai nē,to nevaru pateikt,ceru ka Abrags zin ko runā

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:30, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: 1) KULDA (paskaties uz viņa rezultativitāti pagājušajā PČ!)
2) Indrašis, Ķēniņš (gan ļoti ticami, ka būs uz daļu no spēlēm - diez vai Keneki tiks tālāk par 2. kārtu), Girgensons - 3 spēlētāji, kas derētu 1./2. maiņai - maiņām, kas taisa rezultātu (tobiš, met golus)
3) Vasiļjevs - izlases centrs!!
5 spēlētāji, kuru nebūšanu var vērtēt tikpat kā 50% no izlases!

(Gudļevski pat nepiesaucu - laukumā vārtsargs tikai viens; varbūt, ka ar esošajiem pietiek)
Tev ir kāds Ķēniņa klons pagadījies?
Vankūvera izkrīt un Ķēniņš visticamāk uz Comets AHL play-offiem. Sen kā Vankūvera veica formāli nosūtīšanu uz leju,lai šads variants būtu iespējams palīdzot AHL komandai,kur Ķēniņš iesāka šo sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:33, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Negāja jau runa par mīksto uzlikšanu,bet gan par to,kas pašam Ronaldam būtu izdevīgāk, bet tālāk jau, kā teica Abrags, lai Lipmans risina jautājumus.Cik tas viss ir iespējams vai nē,to nevaru pateikt,ceru ka Abrags zin ko runā
runāt protams var un vajag, bet vai būs rezultāts? nezinu, es neviena tāda piemēra nezinu, lai klubs palaistu uz PČ...paši ir atbraukuši uzliekot mīksto un aizverot durvis uz ZA karjeru.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:35, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Negāja jau runa par mīksto uzlikšanu,bet gan par to,kas pašam Ronaldam būtu izdevīgāk, bet tālāk jau, kā teica Abrags, lai Lipmans risina jautājumus.Cik tas viss ir iespējams vai nē,to nevaru pateikt,ceru ka Abrags zin ko runā
Izdevīgāk tieši kas?

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:35, pirms 10 gadiem
berzinu uz giljatinu

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:35, pirms 10 gadiem
smiltenes vanagii rakstīja: Kapēc jāsalīdzina ar PČ? OS spēlēs bija visi – tas arī ir objektīvais rādītājs. Ar tādiem spēlētāju resursiem, kādi Latvijai – jebkurš labs spēlētājs ir zaudējums.
bet varbūt pieņemam, ka Karsums un Bārtulis nebūs uz PČ vairs nekad un ar to sadzīvojam un meklējam ar ko aizstāt, nevis katru pavasari gauži raudam...

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:37, pirms 10 gadiem
Ar šo mums vairs nevajag papildus pierādījumus, ka Beļavski valstsvienībai turpmāk nevar laist tuvāk par 100 kilometriem.

Ir jābūt viegli atmiekšķētām smadzenēm, lai uz PČ paņemtu ungāru pusamatieri Merzļikina vietā.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:37, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: runāt protams var un vajag, bet vai būs rezultāts? nezinu, es neviena tāda piemēra nezinu, lai klubs palaistu uz PČ...paši ir atbraukuši uzliekot mīksto un aizverot durvis uz ZA karjeru.
Es ar nezinu,bet Abrags saka, ka tā varot būt

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:38, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja komandai kopumā nevar palīdzēt ap 60% no pagājušā gada izlases modeļa, tad, protams, ka sastāvs ir vājš.
Nu nevajag arī likt kopā OS sastāvu un PČ sastāvu. Jebkurai izlasei (jā, pat Latvijas) tās ir dažādas lietas. Žēl, jo šogad sākumā izskatījās, ka izlasē varētu būt diezgan liela daļa no līderiem bez pāris izņēmumiem kā Girgensons, Ķēniņš, A.Kulda. Tagad visi krīt ārā, Indrašis, Meija...Arī Karsums ar Bārtuli atteica, lai gan sākumā izskatījās cerīgi!

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:39, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Es ar nezinu,bet Abrags saka, ka tā varot būt
varbūt citas izlases ir dabūjušas tādus kadrus, tas jau par visām izlasēm visu zin

  +3 [+] [-]

, 2015-04-21 15:43, pirms 10 gadiem
Izskatās, ka maiņas arī tiek liktas ar numerologu palīdzību vai pēc zvaigžņu stāvokļa.

Bukarts 1. maiņā ir kāds smalks joks? Vai tas ir kāds mums nezināms slepenais bomžu lobijs, kas viņu tur iebīdījis?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:43, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nosauc kaut vienu gadījumu, kad Latvijas izlases spēlētājs palaists uz PČ, kad viņa AHL klubam iet play-off?
PČ un play-off laikam nav bijis, bet uz OS kvalifikāciju Kirovs savulaik Karsumu un Spruktu no Amerikas dabūja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:43, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ar šo mums vairs nevajag papildus pierādījumus, ka Beļavski valstsvienībai turpmāk nevar laist tuvāk par 100 kilometriem.

Ir jābūt viegli atmiekšķētām smadzenēm, lai uz PČ paņemtu ungāru pusamatieri Merzļikina vietā.
ar šo "tev", nevis "mums"

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:45, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: PČ un play-off laikam nav bijis, bet uz OS kvalifikāciju Kirovs savulaik Karsumu un Spruktu no Amerikas dabūja
jā tādus gadījumus es zinu, bet tad bija regulārā sezona un uz dažām dienām, nevis play-off laiks...Naumovs laikam ar bija dabūts savā laikā, uz kvalifikāciju ir bijuši no ZA spēlētāji.

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:46, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Izdevīgāk tieši kas?
Ja ir vēlēšanāss tikt NHL pamatsastāvā,tad labāk turēties tālāk no AHL, iespēju robežās, protams! Manā skatījumā šeit būtu jāseko Daugaviņa piemēram,vai nu NHL,vai nu bai,bai Z-Amērika Karāties gaisā ilgu laiku starp pamatklubu un fermu ir neprāts priekš jebkura sevi cienoša hokejista.Ķēniņa gadījumā tāpēc arī būtu izdevīgāk,ja klubu sezona viņam beigtos ar Canucks izkrišanu bez jebkādiem kalderiem.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-21 15:47, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: ar šo "tev", nevis "mums"
Es teiktu jebkuram, kas nedzīvo alā un kuram abas smadzeņu puslodes ir savstarpēji savienotas.

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:51, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Naumovs 2001. gadā atbrauca uz OS kvalifikāciju no ZA, bet pēc tam, šķiet, atpakaļ vairs neaizbrauca un palika Zviedrijā spēlēt.
jā laikam tā bija...

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:51, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Izskatās, ka maiņas arī tiek liktas ar numerologu palīdzību vai pēc zvaigžņu stāvokļa.

Bukarts 1. maiņā ir kāds smalks joks? Vai tas ir kāds mums nezināms slepenais bomžu lobijs, kas viņu tur iebīdījis?
Visticamāk Beļavskis grib salikt maiņas pēc Dinamo pēdējo spēļu virknējumiem,kur Miķelis spēlēja kopā ar Bukartu,bet Džerinš ar Dārziņu,leģionāru vietā pieliekot Spruktu un Daugaviņu attiecīgi,un lūk arī sanāk viss pirmo divu maiņu noslēpums.

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:52, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: jā laikam tā bija...
Pielaboju iepriekšējo postu:

Naumovs 2001. gadā atbrauca uz OS kvalifikāciju no ZA, bet pēc tam, šķiet, atpakaļ vairs neaizbrauca un palika Zviedrijā spēlēt.

Toreiz arī Bondarevs un J. Tomans bija no ZA.

     [+] [-]

, 2015-04-21 15:52, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Es teiktu jebkuram, kas nedzīvo alā un kuram abas smadzeņu puslodes ir savstarpēji savienotas.
apsveicu Tevi ar izlīšanu no alas

  +1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:54, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Es teiktu jebkuram, kas nedzīvo alā un kuram abas smadzeņu puslodes ir savstarpēji savienotas.
Vārtsargs savu iespēju neizmantoja, nedomāju ka tagad ir jāizplūst to personu aizskarošos epitetos, kuras nedomā kā Tu.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-21 15:55, pirms 10 gadiem
Sērmulis Latgols rakstīja: Ja ir vēlēšanāss tikt NHL pamatsastāvā,tad labāk turēties tālāk no AHL, iespēju robežās, protams! Manā skatījumā šeit būtu jāseko Daugaviņa piemēram,vai nu NHL,vai nu bai,bai Z-Amērika Karāties gaisā ilgu laiku starp pamatklubu un fermu ir neprāts priekš jebkura sevi cienoša hokejista.Ķēniņa gadījumā tāpēc arī būtu izdevīgāk,ja klubu sezona viņam beigtos ar Canucks izkrišanu bez jebkādiem kalderiem.
Beidz murgot.
Turēties tālāk var ja nav saistības, Ķēniņam ir, Daugaviņam vispār līguma nebija.
Sīkāk nerakstīšu, jo nav jēgas par to diskutēt.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 16:01, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Beidz murgot.
Turēties tālāk var ja nav saistības, Ķēniņam ir, Daugaviņam vispār līguma nebija.
Sīkāk nerakstīšu, jo nav jēgas par to diskutēt.
Ne jau par saistībām es runāju,bet gan par to,ka tieši šosezon Ronaldam būtu izdevīgāk nepiedalīties kalderā,bet gan braukt uz Prāgu.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-21 16:02, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ar šo mums vairs nevajag papildus pierādījumus, ka Beļavski valstsvienībai turpmāk nevar laist tuvāk par 100 kilometriem.

Ir jābūt viegli atmiekšķētām smadzenēm, lai uz PČ paņemtu ungāru pusamatieri Merzļikina vietā.
Pilnīgi piekrītu.Vārtsargiem gadās dažādas spēles. Tas, ka Kalniņam paveicās, kopumā nospēlējot, varbūt, 1 pilnu spēli(?) , nenozīmē, ka viņš ir super vārtsargs. PČ aprausies.Visu trīs labo vārtsargu nav( Merzļikina, Gudļevska un Punnenova), bet gan ungār-amatieris Kalniņš, dāņu špīleris Muštukovs un jau puslīdz norietējušais Masaļskis, tādēļ uzskatu, ka vārtsargu līnija mums ir pilnīgā pakaļā, nemaz nerunājot par aizsardzību. Arī uzbrukumā trūkst daudzu spēlētāju.Un tam visam priekšgalā Beļavskis ar savu taktiku! Man pat bail iedomāties, kas no šī PČ sanāks!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-21 16:07, pirms 10 gadiem
mavaans rakstīja: Pilnīgi piekrītu.Vārtsargiem gadās dažādas spēles. Tas, ka Kalniņam paveicās, kopumā nospēlējot, varbūt, 1 pilnu spēli(?) , nenozīmē, ka viņš ir super vārtsargs. PČ aprausies.Visu trīs labo vārtsargu nav( Merzļikina, Gudļevska un Punnenova), bet gan ungār-amatieris Kalniņš, dāņu špīleris Muštukovs un jau puslīdz norietējušais Masaļskis, tādēļ uzskatu, ka vārtsargu līnija mums ir pilnīgā pakaļā, nemaz nerunājot par aizsardzību. Arī uzbrukumā trūkst daudzu spēlētāju.Un tam visam priekšgalā Beļavskis ar savu taktiku! Man pat bail iedomāties, kas no šī PČ sanāks!
Ungāramatieris Kalniņš? Tas, ka caur LČ, Baltkrieviju, U-20 1 diviziju- nevar tikt augstāk par Ungāriju, nenozīmē, ka Kalniņš ir slikts vārtsargs....

Cik tad ir pasaulē to vārtsargu, kas pelna naudu ar vārtu sargāšanu?