Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Merzļikins "Blue Jackets" pamatsastāvā atgriežas ar sauso uzvaru

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Merzļikins "Blue Jackets" pamatsastāvā atgriežas ar sauso uzvaru
Elvis Merzļikins cīņā pret Nešvilas "Predators". Foto: Russell LaBounty/USA Today Sports/Scanpix

Pirmo spēli Kolumbusas "Blue Jackets" pamatsastāvā šā gada februārī veiksmīgi aizvadīja vārtsargs Elvis Merzļikins, kurš ar 32 atvairītiem metieniem kaldināja komandas uzvaru Nacionālās hokeja līgas (NHL) spēlē pret Nešvilas "Predators" - 3:0.

VIDEO: Merzļikins atvaira visus 32 metienus, aizvadot pirmo "sauso" spēli šosezon

26 gadus vecajam vārtsargam šī bija devītā spēle NHL šosezon. Jau no paša cīņas sākuma Merzļikins un "Blue Jackets" aizsardzība rādīja ļoti pārliecinošu sniegumu, pilnībā kontrolējot situāciju latvieša sargāto vārtu priekšā un pirmajā periodā izturot vienīgo skaitlisko mazākumu. Ne Merzļikins, ne "Blue Jackets" aizsargi neļāva Nešvilas komandai tikt pie atkārtotu metienu iespējām.

17 sekundes līdz pirmās trešdaļas izskaņai nedaudz kuriozā veidā 1:0 Kolumbusas labā panāca Kems Atkinsons, kura raidītā ripa rikošetā no "Predators" aizsarga pārlēca pāri vārtsargam Jūsem Sarosam, nokļūstot vārtos. Atkinsons izcēlās ar vārtu guvumu piektajā spēlē pēc kārtas.

Turpinājumā "Blue Jackets" spēja pārvarēt šosezon novēroto otro periodu krīzi, arī otrajā trešdaļā turpinot rādīt stabili labu sniegumu un palielinot savu pārsvaru, kad mača 25. minūtē no uzbrukuma zonas labā flanga, neapstādinot ripu, spēcīgu un rezultatīvu metienu veica Makss Domi - 2:0. Atlikušajā laikā iniciatīvu gan pārņēma "Predators", viesiem noslēdzošajā periodā izdarot par deviņiem raidījumiem pa vārtiem vairāk nekā pretiniekiem. Tomēr ar vairākiem pārliecinoši atvairītiem metieniem Merzļikins palīdzēja Kolumbusai noturēt divu vārtu pārsvaru līdz pat cīņas pēdējām minūtēm, kad tukšos vārtos ripu raidīja Ēriks Robinsons - 3:0.

Par mača pirmo zvaigzni atzītais Elvis Merzļikins pēcspēles intervijā atzina, ka pirms spēles nebūt neesot juties ļoti pārliecināts par sevi. Latvijas vadošais hokeja vārtsargs atklāja, ka pats par savu sniegumu šosezon uzturot ļoti kritisku viedokli un apzinoties, ka viņam it īpaši jāpiestrādā pie kvalitatīvākas atvairīto ripu kontrolēšanas. Jāatzīmē, ka Merzļikinam šis bija sestais sausais mačs viņa NHL karjerā.

"Blue Jackets" uzvaru guva pēc divu maču pārtraukuma, Centrālajā divīzijā ar 18 spēlēs nopelnītiem 20 punktiem saglabājot piekto vietu. "Predators" ar 12 punktiem 16 mačos šajā divīzijā ir septītā. Kolumbusai tuvākajā nākotnē paredzētas vēl trīs mājas spēles pēc kārtas, nākamajā no tām naktī uz 21. februāri vienībai vēlreiz uzņemot "Predators".

  +5 [+] [-]

, 2021-02-19 04:44, pirms 4 gadiem
Elvim sausā un pirmās zvaigznes tituls, Tedijam uzvaras vārti, ja vēl Balcers kādu punktu dabūtu vispār burvīga negulēta nakts būtu.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-19 04:57, pirms 4 gadiem
Elvis is back.

  +6 [+] [-]

, 2021-02-19 06:19, pirms 4 gadiem
Super ziņa. Pozitīvd lādiņš visai dienai.

  +6 [+] [-]

, 2021-02-19 07:38, pirms 4 gadiem
Ļoti labi sanācis atgriezties pec traumas

  +3 [+] [-]

, 2021-02-19 08:10, pirms 4 gadiem
👍
Tagad tik nepalaisties un turēt līmeni!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 09:10, pirms 4 gadiem
Diezgan regulāri skatos Elvja spēles, džeks ir vienkārši super! Bet nu man šķiet, ka viņš pārsvarā speciāli neķer tās ripas, bet atsit prikola pēc 😂

  +3 [+] [-]

, 2021-02-19 09:27, pirms 4 gadiem
Cerēsim, ka no šī brīža aspiranta Miņina 50/50% spēļu laika modelis starp CBJ varočikiem pilnībā tiks nahrenizēts un Elvis kļūst par izteiktu nummur viens, kādi savulaik bija Hašeks, Brodērs, Ruā

  +4 [+] [-]

, 2021-02-19 09:44, pirms 4 gadiem
Elvis NHL dienas otrā zvaigzne. Pirmais - Metjūzs ar 2+2, trešais - Palmjēri.

     [+] [-]

, 2021-02-19 09:48, pirms 4 gadiem
Waldini rakstīja: Diezgan regulāri skatos Elvja spēles, džeks ir vienkārši super! Bet nu man šķiet, ka viņš pārsvarā speciāli neķer tās ripas, bet atsit prikola pēc 😂
Aga, kā tad, speciāli neķer tās ripas Tas man atgādina vienu Anglijas konservu cehu, kurā šķiro ābolus, tur pārsvarā strādā Poļi un Baltieši, tur arī darbinieki, savstarpēji iepriekš norunājot, speciāli haltūrē, nešķiro visu produkciju lai paliktu darbiņš rītdienai Jo vairāk darba stundu, jo lielāka mēnešalga

     [+] [-]

, 2021-02-19 09:55, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Cerēsim, ka no šī brīža aspiranta Miņina 50/50% spēļu laika modelis starp CBJ varočikiem pilnībā tiks nahrenizēts un Elvis kļūst par izteiktu nummur viens, kādi savulaik bija Hašeks, Brodērs, Ruā
Būtu jau labi, taču diezin vai tā būs Pēc Aspiranta vārdiem, Tortorella grib turēt abus varotčikus pastāvīgi relatīvi svaigus

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 10:00, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Būtu jau labi, taču diezin vai tā būs Pēc Aspiranta vārdiem, Tortorella grib turēt abus varotčikus pastāvīgi relatīvi svaigus
Klausos aspiranta jaunāko podkāstu, nomainījis sabres kepku pret detroitu
https://www.youtube.com/watch?v=oUO...

  +2 [+] [-]

, 2021-02-19 10:16, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Klausos aspiranta jaunāko podkāstu, nomainījis sabres kepku pret detroitu
https://www.youtube.com/watch?v=oUOGh6yq_Hs
Šitas jau ir samērā vecs video

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 10:18, pirms 4 gadiem
Waldini rakstīja: Diezgan regulāri skatos Elvja spēles, džeks ir vienkārši super! Bet nu man šķiet, ka viņš pārsvarā speciāli neķer tās ripas, bet atsit prikola pēc 😂
Tad jau Pikola, Pērkona un Patrimpa pēc, tā sauc senos baltu dievus ...

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 10:21, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Šitas jau ir samērā vecs video
Cik jau nu vecs, pirms nedēļas tika izlaists neliela nokavēšanās no manas puses
Uzspiedu to tur subskriptu, turpmāk planšete iepīkstēsies brīdī, kad no aspiranta jauns video

  -4 [+] [-]

, 2021-02-19 10:25, pirms 4 gadiem
huters rakstīja: Tad jau Pikola, Pērkona un Patrimpa pēc, tā sauc senos baltu dievus ...
Neko jau sev laiki ir pienākuši, viens no visslimākajiem pērtiķbola sadaļas pacientiem, antirasistiem un afropērtiķfīliem piemin senos Baltu dievus

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 10:27, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Cik jau nu vecs, pirms nedēļas tika izlaists neliela nokavēšanās no manas puses
Uzspiedu to tur subskriptu, turpmāk planšete iepīkstēsies brīdī, kad no aspiranta jauns video
Tev ir pīkstošā planšete?

     [+] [-]

, 2021-02-19 10:31, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tev ir pīkstošā planšete?
Pirmkārt jau telefons man tāds paliels, to jau var par planšeti saukāt bet mājās ir arī iPads, tajā parasti iet vaļā podkāsti, netfliksi un sporta hailaiti

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 10:32, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Neko jau sev laiki ir pienākuši, viens no visslimākajiem pērtiķbola sadaļas pacientiem, antirasistiem un afropērtiķfīliem piemin senos Baltu dievus
Šis bija tas kadrs kurš sevi dēvē par nacionālpatriotu?
Slēpts komentārs: xoweag

  +9 [+] [-]

, 2021-02-19 10:53, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Kaut kā tā! Tāds pats nacionālpatriots, kā Bīskaps ar Otiņu, kuri it kā balso par NA, bet realitātē pieturas pie izteiktas PARistu ideoloģijas Galvenais viņu uzsvars ir uz to, ka pie visa pasaulē ir vainīgi Krievi un visi kas ir pret Krieviem ir par mums Zini, kāda ir šķirba starp Leišu pērtiķbola fuņiem un Lettiņu? Leiši atbalstīs Krievus, kad viņi spēlē pret afropērtiķiem, Letttiņi otrādi
Tas pats ir attiecināms arī uz citiem sporta veidiem, visvairāk uz Futbolu Labi atceros pēdējo Futbola čempi, par ko tik tie tupeņi šeit nefanoja komentāros, par visādām Ēģiptēm un Alžīrījām, ka tik tie varētu ieriebt Krievu izlasei Kaut gan tieši Ažīrieši ir vieni no visnīstākajiem etnosiem (visnotaļ pelnīti!) Balto Franku vidū
Leiši NEKAD nav atbalstījuši krievus. Situši - tas gan. Arī dažkārt iekarojuši. Jābūt galīgi aptaurētam, lai Baltijas valstīs vai Polijā atbalstītu krievus. Tagad Krievija šim "krievu mīlētāju" pulciņam veiksmīgi pievienojuši Ukrainu

  +7 [+] [-]

, 2021-02-19 11:01, pirms 4 gadiem
stulbais kurustojuma atejasgabals un vateņu sūkātājs ar savu kartējo tirsiena porciju
kļavulapa atplētis muti klausās "skolotājā"

  +6 [+] [-]

, 2021-02-19 11:05, pirms 4 gadiem
Leiši atbalstīs krievus? Nu nopietni? Franku komposts savus slapjos sapņus izdomājis uzrakstīt...

  -4 [+] [-]

, 2021-02-19 11:06, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Leiši NEKAD nav atbalstījuši krievus. Situši - tas gan. Arī dažkārt iekarojuši. Jābūt galīgi aptaurētam, lai Baltijas valstīs vai Polijā atbalstītu krievus. Tagad Krievija šim "krievu mīlētāju" pulciņam veiksmīgi pievienojuši Ukrainu
Beidz te pļekrstēt! Kad pēdējo reizi dzīvajā esi runājis ar kādu Leiti Poli vai Ukraini? Kad vispār kaut kur esi bījis ārpus Rīgas? runa bija par atbalstu VAI NU VAI NU, proti, vai nu Krievi vai pērtiķi? Arī Ukrainā daudzi naciki pie šādas te dilemmas izvēlētos "mazāko ļaunumu", proti Moskaļus, jo afropērtiķus un musļikus tie necieš krietni vairāk! Protams, ja runa būtu par izvēli starp Somiem un Krieviem, Fričiem un Krieviem vai Dāņiem un Krieviem, izvēle būtu Krieviem ne par labu, taču ne jau nu par labu neBaltajiem čortiem!

  -3 [+] [-]

, 2021-02-19 11:07, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: stulbais kurustojuma atejasgabals un vateņu sūkātājs ar savu kartējo tirsiena porciju
kļavulapa atplētis muti klausās "skolotājā"
Liberastu un čurbānu piebalsotājs atradies! Ej tak smērē savas garāžu iekārtas ar liekulīgo pendosu smaiļiku uz lūpām un pateikt čīīz neaizmirsti!

     [+] [-]

, 2021-02-19 11:08, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Leiši atbalstīs krievus? Nu nopietni? Franku komposts savus slapjos sapņus izdomājis uzrakstīt...
Pasts tu komposts, paskaties uz savu pretīgo avatāra bildi!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 11:19, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Leiši NEKAD nav atbalstījuši krievus. Situši - tas gan. Arī dažkārt iekarojuši. Jābūt galīgi aptaurētam, lai Baltijas valstīs vai Polijā atbalstītu krievus. Tagad Krievija šim "krievu mīlētāju" pulciņam veiksmīgi pievienojuši Ukrainu
hujavegs no savas info telpas tak arī pārliecināts, ka psrs laikos visi te fanoja par psrs izlasi, nevis pret (pat ar latviešiem sastāvā).

     [+] [-]

, 2021-02-19 11:25, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: stulbais kurustojuma atejasgabals un vateņu sūkātājs ar savu kartējo tirsiena porciju
kļavulapa atplētis muti klausās "skolotājā"
Par šo jau sen smiekli nāk. Šie atgādina tēvu un dēlu, kur dēls cenšas izklausīties pēc tēva, bet īsti nesanāk, jo Tjoma ir pārāk unikāls

     [+] [-]

, 2021-02-19 11:25, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: hujavegs no savas info telpas tak arī pārliecināts, ka psrs laikos visi te fanoja par psrs izlasi, nevis pret (pat ar latviešiem sastāvā).
Beidz te gvelzt savus murgus! Tu to esi izgudrojis manā vietā, nevis es tā teicu! Tieši tādu pašu murgu, ka es it kā esmu prokomunistiski noskaņots padomjufīls Par manu infotelpu runājot, varu droši teikt, ka tā sastāv uz 90 % no DZĪVĀS komunikācijas ikdienā ar dažādiem cilvēkiem, dažādu tautu parstāvjiem

     [+] [-]

, 2021-02-19 11:27, pirms 4 gadiem
Ulrihs rakstīja: Leiši atbalstīs krievus? Nu nopietni? Franku komposts savus slapjos sapņus izdomājis uzrakstīt...
Burtam pāris leišu vateņi, ar ko šis kopā pērtiķbolu blenž, piebalso, lai na haļavu varētu ierīt un šim uzreiz teorija gatava - leiši atbalsta krievus

     [+] [-]

, 2021-02-19 11:30, pirms 4 gadiem
biskaps rakstīja: Burtam pāris leišu vateņi, ar ko šis kopā pērtiķbolu blenž, piebalso, lai na haļavu varētu ierīt un šim uzreiz teorija gatava - leiši atbalsta krievus
Ja tavam vārdam "pāris" vēl varētu pielikt pāris nulles, tad bilde būtu nedaudz tuvāk patiesībai

     [+] [-]

, 2021-02-19 11:31, pirms 4 gadiem
Labi, eju lūrēt pērtiķbolu uz lielā ekrāna krustojumā, visiem jauku dienu!

     [+] [-]

, 2021-02-19 11:32, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Beidz te gvelzt savus murgus! Tu to esi izgudrojis manā vietā, nevis es tā teicu! Tieši tādu pašu murgu, ka es it kā esmu prokomunistiski noskaņots padomjufīls Par manu infotelpu runājot, varu droši teikt, ka tā sastāv uz 90 % no DZĪVĀS komunikācijas ikdienā ar dažādiem cilvēkiem, dažādu tautu parstāvjiem
Tad kāpēc tie apgalvojumi, ka krievu neieredzēšana ir kaut kas baigi jauns, ķipa neseno gadu (varbūt pāris gadu desmitu) mākslīgi radīta amerikāņu propaganda? Tā gan tu 100% esi teicis. Ja jau padomju laikos visim krieviņi tā patika, tad tak pie katras mazākās izdevības nefanotu pret, vienalga pret ko spēlējot, kaut vai Somāliju.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-19 11:36, pirms 4 gadiem
biskaps rakstīja: Par šo jau sen smiekli nāk. Šie atgādina tēvu un dēlu, kur dēls cenšas izklausīties pēc tēva, bet īsti nesanāk, jo Tjoma ir pārāk unikāls
Tjoma tik tkešām ir unikāls, bet kurā vietā es cenšos pēc viņa izklausīties? drīzāk jau bansis dēls zaipim, zaipis reiz iepirda teikumu "čurban, rāpo uz krustojumu", un bansis kā tups papagailis ikdienā kopipeisto sava elka sen jau izdrāzto frāzi

     [+] [-]

, 2021-02-19 12:35, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Beidz te gvelzt savus murgus! Tu to esi izgudrojis manā vietā, nevis es tā teicu! Tieši tādu pašu murgu, ka es it kā esmu prokomunistiski noskaņots padomjufīls Par manu infotelpu runājot, varu droši teikt, ka tā sastāv uz 90 % no DZĪVĀS komunikācijas ikdienā ar dažādiem cilvēkiem, dažādu tautu parstāvjiem
Pēc tavas leksikas spriežot, tu komunicē ar padibenēm un prusakiem...

  -2 [+] [-]

, 2021-02-19 14:38, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tad kāpēc tie apgalvojumi, ka krievu neieredzēšana ir kaut kas baigi jauns, ķipa neseno gadu (varbūt pāris gadu desmitu) mākslīgi radīta amerikāņu propaganda? Tā gan tu 100% esi teicis. Ja jau padomju laikos visim krieviņi tā patika, tad tak pie katras mazākās izdevības nefanotu pret, vienalga pret ko spēlējot, kaut vai Somāliju.
Laika posmā no 1991. gada līdz notikumiem Ukrainā vai tad bija kāds īpašs naids pret Krieviju un Krieviem? Vēl kā šodien atceros, 91. gada Augustā pie Brīvības pieminekļa, kad līdzās ar Latvijas, Lietuvas un Igaunijas karogiem, parādījās Krievijas Trikolors, pūlis ļoti skaļi applaudēja!

     [+] [-]

, 2021-02-19 14:40, pirms 4 gadiem
SuperZoss rakstīja: Pēc tavas leksikas spriežot, tu komunicē ar padibenēm un prusakiem...
Protams, ja tu domā, ka visi, kuri nav liberasti, datortārpi, deputāti, brokeri, mākleri, dīleri, aprdošināšanas kantoru aģenti, banķieri, nodokļu inspektori, kolektori un citi ĪSTIE parazīti, tad jā, tev ir taisnība

     [+] [-]

, 2021-02-19 16:27, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tas pats ir attiecināms arī uz citiem sporta veidiem, visvairāk uz Futbolu Labi atceros pēdējo Futbola čempi, par ko tik tie tupeņi šeit nefanoja komentāros, par visādām Ēģiptēm un Alžīrījām, ka tik tie varētu ieriebt Krievu izlasei Kaut gan tieši Ažīrieši ir vieni no visnīstākajiem etnosiem (visnotaļ pelnīti!) Balto Franku vidū
Smuks Tu neesi, bet dumjš gan
Cik Francijā ir krievi, kas negrib strādāt (vēl bez Tevis) un cik alžīriešu, kas sēž uz pabalstiem? Un cik tādu atbilstoši tādu mērkaķu ir Latvijā (krievi vs alžīrieši)?
Arī poļiem ir pilnīgi pajāt par kaut kādiem alžīriešiem vai ēģiptiešiem - poļiem (tiem, poļiem, kas dzīvo Polijā, nevis Tev līdzīgiem krustojumu slaistiem) viņi neko sliktu pagaidām nedara un nav nekāda iemesla tos neieredzēt - vēl jo vairāk, ka šie nemaz TIK melni nav (bet Tu jau to nevari zināt. Tu pārāk aprobežots esi ). Tas, ka Tu aptaujāji savus 10 krustojuma biedrus un viņiem visiem nepatīk alžīrieši (gan jau tādēļ, ka ņem darbu nost ) vēl nav nekāds rādītājs.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-19 16:37, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tjoma tik tkešām ir unikāls, bet kurā vietā es cenšos pēc viņa izklausīties? drīzāk jau bansis dēls zaipim, zaipis reiz iepirda teikumu "čurban, rāpo uz krustojumu", un bansis kā tups papagailis ikdienā kopipeisto sava elka sen jau izdrāzto frāzi
patents uz to frāzi ir man, bet tavs unikālais ķomka ir prasts tirsējs

     [+] [-]

, 2021-02-19 16:40, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: patents uz to frāzi ir man, bet tavs unikālais ķomka ir prasts tirsējs
Nu i papagaiļo tālāk ģēnīj! Domājot, ka kaut ko baigi jēdzīgu vai smieklīgu drukā

     [+] [-]

, 2021-02-19 17:14, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Laika posmā no 1991. gada līdz notikumiem Ukrainā vai tad bija kāds īpašs naids pret Krieviju un Krieviem? Vēl kā šodien atceros, 91. gada Augustā pie Brīvības pieminekļa, kad līdzās ar Latvijas, Lietuvas un Igaunijas karogiem, parādījās Krievijas Trikolors, pūlis ļoti skaļi applaudēja!
Nesaprotu, ko var mūžīgi ukrainoties, priekš manis tas VISPĀR neko nemainīja, krievi un viņu politika bija tieši tāda pat arī pirms tam, nedomāju, ka ir baigi daudz cilvēku, kuri Ukrainas notikumos atklāja kaut ko jaunu par krieviju. un tev kā fašistam tak arī vajadzēja zināt, ka latviešus par fašistiem viņi saukājuši VISU šo laiku. Atceros sižetu kādā no 16.martiem vienā no krievu tv, ķipa filmē sarunu latviski, a pieliek tulkojuma titrus pilnīgi pašizdomātus, lai izklausās, ka krievu apspiež, cik atceros, tad arī pirms ukrainas. Kāpēc lai kāds tādus cienītu.

     [+] [-]

, 2021-02-19 17:21, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Protams, ja tu domā, ka visi, kuri nav liberasti, datortārpi, deputāti, brokeri, mākleri, dīleri, aprdošināšanas kantoru aģenti, banķieri, nodokļu inspektori, kolektori un citi ĪSTIE parazīti, tad jā, tev ir taisnība
viss ir ļoti pareizi, es arī visus māklerus un brokerus nahrenizētu, ciest nevaru tās bezjēdzīgās "profesijas", BET, tomēr baigi interesanti, ka par to runā cilvēks, kas nodarbojas ar mašīnu skrāpēšanas un naudas izspiešanas biznesu. Tu un tavi poļi ARĪ esat parazīti vistiešākajā veidā.

Tas ir no tās pašas sērijas, kā filozofēt par moderno rietumu pasaules "verdzību" bankām, kamēr neredzēt daudz tiešākas formas verdzību psrs.

     [+] [-]

, 2021-02-19 17:29, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu i papagaiļo tālāk ģēnīj! Domājot, ka kaut ko baigi jēdzīgu vai smieklīgu drukā
Ir tādi cilvēki, kuriem viss ir šausmīgi vienkārši - vnk pietiek, ja kāds pamauro nodrāztās frāzes par "liberastiju", sorosu, gejiem, pendosiem, tāds automātiski uzreiz ir savējais, poxuj, ja skrāpē mašīnas krustojumos, poxuj, ja ir sektants, kas uzvārās uz lētticīgajiem, poxuj, ja pārdod "atmiņūdeni" un tā tālāk.

     [+] [-]

, 2021-02-19 17:33, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Laika posmā no 1991. gada līdz notikumiem Ukrainā vai tad bija kāds īpašs naids pret Krieviju un Krieviem? Vēl kā šodien atceros, 91. gada Augustā pie Brīvības pieminekļa, kad līdzās ar Latvijas, Lietuvas un Igaunijas karogiem, parādījās Krievijas Trikolors, pūlis ļoti skaļi applaudēja!
Trikoloram tajā konkrētajā brīdī bija attiecīgais konteksts - ja krievija ir par sevi, tad arī Latvija ir par sevi.

     [+] [-]

, 2021-02-19 17:47, pirms 4 gadiem
čurbans hujavegs atkal uzjautrina tautu ar savu ekspertīzi

     [+] [-]

, 2021-02-19 17:52, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tjoma tik tkešām ir unikāls, bet kurā vietā es cenšos pēc viņa izklausīties? drīzāk jau bansis dēls zaipim, zaipis reiz iepirda teikumu "čurban, rāpo uz krustojumu", un bansis kā tups papagailis ikdienā kopipeisto sava elka sen jau izdrāzto frāzi
esi pārliecināts, ka Miņins ir aspirants, ka papagaiļo līdzi čurbanam?
tas, kas ka hujavegs ir franku krustojuma čurbans visiem zināms!
p.s. kas pirmais iepirda es pat nezinu. a ja nu tas bija banss?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 18:05, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: esi pārliecināts, ka Miņins ir aspirants, ka papagaiļo līdzi čurbanam?
tas, kas ka hujavegs ir franku krustojuma čurbans visiem zināms!
p.s. kas pirmais iepirda es pat nezinu. a ja nu tas bija banss?
Aspirants - ļoti labs raksturojums Miņinam, viņa drukāšanas stils un analītiskās spējas labi matchojas tipiska aspiranta profilam. Un pat ja Miņins realitātē nav aspirants, apvainoties šaubos ka viņs apvainosies, ja viņu par tādu dēvē, jo kā jau zinām, aspiranti nav muļķi trāpīgi Tjoma izdomāja iesauku - aspirants, man patīk. Ja tas Miņinu aizkar, tad lai man tā pasaka un apsolos viņu par aspirantu turpmāk nesaukāt
Un man poxui, kurš no jums diviem pirmais šito čurbanmuļķību izpirda pusgada garumā kā šādi papagaiļojāt, tā visticamāk līdz kapam papagaiļošiet pieauguši džeki

     [+] [-]

, 2021-02-19 18:12, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu i papagaiļo tālāk ģēnīj! Domājot, ka kaut ko baigi jēdzīgu vai smieklīgu drukā
pietiek jau ka tu līdzīgi savam vadonim savus komentārus nostiprini ar smailijem, kas norāda ka tie ir baigi smieklīgie.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 18:14, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Apieauguši džeki
tu gan esi pieaudzis nabags, kuram nēģeris-gejs pie pakaļas pielipis, nu ij gadiem ņerkst savam bēdubrālim līdzi

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 18:23, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu gan esi pieaudzis nabags, kuram nēģeris-gejs pie pakaļas pielipis, nu ij gadiem ņerkst savam bēdubrālim līdzi
Imantā mūžu nodzīvojis nevienu mello un geju dzīvē kaimiņos neredzējis, sadomājies, ka baigi krutā lieta ja tādu dafiga apkārt

     [+] [-]

, 2021-02-19 18:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: pietiek jau ka tu līdzīgi savam vadonim savus komentārus nostiprini ar smailijem, kas norāda ka tie ir baigi smieklīgie.
Pats nekad smaidiņus komentos neliec?

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 18:30, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Imantā mūžu nodzīvojis nevienu mello un geju dzīvē kaimiņos neredzējis, sadomājies, ka baigi krutā lieta ja tādu dafiga apkārt
tā nu sanāk, ka tie pediņi izvēlas tevi. nez kāpēc?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 18:35, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tā nu sanāk, ka tie pediņi izvēlas tevi. nez kāpēc?
Mani neviens no viņiem neizvēlās, es viņus neaiztieku, lai savā vidē ņemās. Taču, ja tuvosies, kraušu pa ģīmi, un viņu apkārt paliek vairāk un vairāk, tāpat kā pakistānas imigranti Rīgā. 90tajos viņiem bija kauns publiski būt tādiem, tagad jau sāk likties, ka tā ir modes lieta. Vakardien influencere Didrihsone ig storijā izteicās, ka ir par tradicionālo laulību. Un momentāli viņai interneta geju armija bruka virsū. Kārtējo reizi pierādījās, cik organizēti viņi ir. Ja nezini par ko runa, te links: https://www.delfi.lv/izklaide/dzive...
Ārprāts!

     [+] [-]

, 2021-02-19 18:44, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mani neviens no viņiem neizvēlās, es viņus neaiztieku, lai savā vidē ņemās. Taču, ja tuvosies, kraušu pa ģīmi, un viņu apkārt paliek vairāk un vairāk, tāpat kā pakistānas imigranti Rīgā. 90tajos viņiem bija kauns publiski būt tādiem, tagad jau sāk likties, ka tā ir modes lieta. Vakardien influencere Didrihsone ig storijā izteicās, ka ir par tradicionālo laulību. Un momentāli viņai interneta geju armija bruka virsū. Kārtējo reizi pierādījās, cik organizēti viņi ir. Ja nezini par ko runa, te links: https://www.delfi.lv/izklaide/dzive...
Ārprāts!
es dzirdēju un bik twitteri palasīju. Didrihsone maločiks, bet tā varza tik parāda savu īsto histēriķu seju. cik palasīju, tie liberastu uzbrauceni ir līdzīgi ķomas histēriskajai ķērkšanai un pataloģiskajiem meliem. Es esmu saprāta pusē.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 19:18, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un man poxui, kurš no jums diviem pirmais šito čurbanmuļķību izpirda pusgada garumā kā šādi papagaiļojāt, tā visticamāk līdz kapam papagaiļošiet pieauguši džeki
Vot nesaprotu, kur tur muļķība, ja cilvēks (arī tak pieaugušais ) krustojumā skrāpē mašīnas, vistīrākais čurbanu bizness, kur vēl precīzāk.

     [+] [-]

, 2021-02-19 19:21, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Vot nesaprotu, kur tur muļķība, ja cilvēks (arī tak pieaugušais ) krustojumā skrāpē mašīnas, vistīrākais čurbanu bizness, kur vēl precīzāk.
Labi, ja reiz pret skrāpēšanu un krustojumu afērām, tad kāpēc aicina uz to, sakot, rāpo uz turieni?

     [+] [-]

, 2021-02-19 19:27, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: 90tajos viņiem bija kauns publiski būt tādiem, tagad jau sāk likties, ka tā ir modes lieta.
šito loģiku gan saprotu tikai tad, ja runātājs pats ir, kā minimums, biseksuāls. Modes lieta - tad sanāk, ka pie lielas vajadzības tu pats arī varētu pagejoties, ja jau tas ir tā modes pēc izdarāms vai vismaz vari iedomāties, kā tas izdarāms?
Vismaz man kā hetero ir pilnīgi skaidrs, ka bez iedzimtības tur nekādi, jo ne pie kādas modes es nevarētu būt gejs un tur nekāda sakara ar audzināšanu vai skolu, instinkts strādā pats par sevi.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 19:28, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Labi, ja reiz pret skrāpēšanu un krustojumu afērām, tad kāpēc aicina uz to, sakot, rāpo uz turieni?
Par rāpošanu gan nemācēšu izteikties, man šķiet, ka nesvarīga detaļa Galvenais ir čurbana bizness.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 19:35, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: šito loģiku gan saprotu tikai tad, ja runātājs pats ir, kā minimums, biseksuāls. Modes lieta - tad sanāk, ka pie lielas vajadzības tu pats arī varētu pagejoties, ja jau tas ir tā modes pēc izdarāms vai vismaz vari iedomāties, kā tas izdarāms?
Vismaz man kā hetero ir pilnīgi skaidrs, ka bez iedzimtības tur nekādi, jo ne pie kādas modes es nevarētu būt gejs un tur nekāda sakara ar audzināšanu vai skolu, instinkts strādā pats par sevi.
Mhm, 90tajos geju uz ielām nebija. Nu nebija! Arī 00to sākumos nebija manāmi. Es nesaku ka viņu kā tādu vispār un nekur nebija, viņi bija, tikai savos dzīvokļos ar ''low profile'', kā tam arī būtu jābūt. A tagad viņi ir uz katra stūra ar spēcīgu, virtuālu interneta armiju. Nu paskaties soctīklos, cik zemiski, lēti, nožēlojami un vienlaikus labi organizēti uzbraucieni cienījamai Didrihsones dāmai! Un pričom te mana seksualitāte, kas ir hetero, zināšanai. Šis viss ir kaut kāda izlaidība, šķiet arī modes lieta un visumā-kopsavilkumā: viens liels ārprāts.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 19:38, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Labi, ja reiz pret skrāpēšanu un krustojumu afērām, tad kāpēc aicina uz to, sakot, rāpo uz turieni?
tur nav nekādas afēras, prasta kļaņčīšana, ubagošana. ubagi bieži ir uz ceļiem, rāpošana to raksturo.
Baltais cilvēks stāv stalti un neubago. čurbans rāpo.

     [+] [-]

, 2021-02-19 19:47, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mhm, 90tajos geju uz ielām nebija. Nu nebija! Arī 00to sākumos nebija manāmi. Es nesaku ka viņu kā tādu vispār un nekur nebija, viņi bija, tikai savos dzīvokļos ar ''low profile'', kā tam arī būtu jābūt. A tagad viņi ir uz katra stūra ar spēcīgu, virtuālu interneta armiju. Nu paskaties soctīklos, cik zemiski, lēti, nožēlojami un vienlaikus labi organizēti uzbraucieni cienījamai Didrihsones dāmai! Un pričom te mana seksualitāte, kas ir hetero, zināšanai. Šis viss ir kaut kāda izlaidība, šķiet arī modes lieta un visumā-kopsavilkumā: viens liels ārprāts.
Bet kāpēc lai būtu "uz ielām", ja par to var dabūt pa muti? Bija pa kluso.

Klau, es taču tikko it kā pateicu pretargumentu "izlaidībai un modes lietai", a tu vnk atkal to pašu pa jaunam mauc. Tātad, domā, ka nav iedzimts un hetero džeki vnk modes pēc gejojas? Kā tas ir iespējams, tavuprāt? Un tiešām tā upurējas, ka ziedo iespējas pappriecāties ar meitenēm tikai dēļ stila?

     [+] [-]

, 2021-02-19 19:53, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet kāpēc lai būtu "uz ielām", ja par to var dabūt pa muti? Bija pa kluso.

Klau, es taču tikko it kā pateicu pretargumentu "izlaidībai un modes lietai", a tu vnk atkal to pašu pa jaunam mauc. Tātad, domā, ka nav iedzimts un hetero džeki vnk modes pēc gejojas? Kā tas ir iespējams, tavuprāt? Un tiešām tā upurējas, ka ziedo iespējas pappriecāties ar meitenēm tikai dēļ stila?
nu es nav eksperts, bet kā es to saprotu - nobriedušam cilvēkam tas viss pie kājas, bet tādu kas vēl veidojas var ietekmēt, pusaudži tomēr ir riska zona.

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:01, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu es nav eksperts, bet kā es to saprotu - nobriedušam cilvēkam tas viss pie kājas, bet tādu kas vēl veidojas var ietekmēt, pusaudži tomēr ir riska zona.
Tieši pusaudža gados instinkts visstiprākais. Nevienam nekas nebija jāmāca, lai meitenes patiktu un slapjie sapņi rādītos. Neesi tik vecs, savējos arī atceries. Būtu redzējis gejus, uzreiz iedomātos, ka tā var un pats arī varētu par tādu kļūt?

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:09, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tieši pusaudža gados instinkts visstiprākais. Nevienam nekas nebija jāmāca, lai meitenes patiktu un slapjie sapņi rādītos. Neesi tik vecs, savējos arī atceries. Būtu redzējis gejus, uzreiz iedomātos, ka tā var un pats arī varētu par tādu kļūt?
ne tik burtiski un ne katrs ir tai riska zonā

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:12, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu paskaties soctīklos, cik zemiski, lēti, nožēlojami un vienlaikus labi organizēti uzbraucieni cienījamai Didrihsones dāmai! .
Un sorry, skatīt soctīklos kaut kādas didrihsones gan neinteresē absolūti . Tas gadienā nav gejiski?

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:19, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ne tik burtiski un ne katrs ir tai riska zonā
Nu jā, tātad vismaz kaut kādai iedzimtībai tur jābūt. Un ja var būt maza, tad var būt arī liela, respektīvi, 100% gejs, kuram pret meitenēm neceļas tāpat, kā hetero pret džekiem. Vnk bieži tā retorika tāda, ka tas tā vienkārši, modes lieta, davai, būšu gejs. Kur nu vēl tie, kas vēl cienījamā vecumā geji, nabagi visu mūžu ziedojuši modes dēļ.

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:25, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu jā, tātad vismaz kaut kādai iedzimtībai tur jābūt. Un ja var būt maza, tad var būt arī liela, respektīvi, 100% gejs, kuram pret meitenēm neceļas tāpat, kā hetero pret džekiem. Vnk bieži tā retorika tāda, ka tas tā vienkārši, modes lieta, davai, būšu gejs. Kur nu vēl tie, kas vēl cienījamā vecumā geji, nabagi visu mūžu ziedojuši modes dēļ.
tur jau tas stāsts, katrā ir sava homo daļiņa, nav 100% tīro, vnk izteiktiem hetero tā ir tik niecīga, ka neizpaužas seksualitātē. Bet esot tā veidošanās stadija, kad dažiem tā taka ir slidena, proporcija līdzīga. Nu tas tā primitīvi sakot, ceru ka onkuļi nesāks ķērkt ka es šos gejos ieskaitu

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:31, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tur jau tas stāsts, katrā ir sava homo daļiņa, nav 100% tīro, vnk izteiktiem hetero tā ir tik niecīga, ka neizpaužas seksualitātē. Bet esot tā veidošanās stadija, kad dažiem tā taka ir slidena, proporcija līdzīga. Nu tas tā primitīvi sakot, ceru ka onkuļi nesāks ķērkt ka es šos gejos ieskaitu
Par to homo daļiņu, davaj runā par sevi nevis par katru, jo katram galvā neielīdīsi, tikai savējā zini 100%, kas tur notiek

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:33, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Un sorry, skatīt soctīklos kaut kādas didrihsones gan neinteresē absolūti . Tas gadienā nav gejiski?
Es viņai arī nesekoju, draudzene seko, tāpēc viņu zināju. Par šito viņas homogeitu pirmoreiz uzzināju no delfiem

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:38, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tur jau tas stāsts, katrā ir sava homo daļiņa, nav 100% tīro, vnk izteiktiem hetero tā ir tik niecīga, ka neizpaužas seksualitātē. Bet esot tā veidošanās stadija, kad dažiem tā taka ir slidena, proporcija līdzīga. Nu tas tā primitīvi sakot, ceru ka onkuļi nesāks ķērkt ka es šos gejos ieskaitu
Es vnk mēģinu saprast, kāds ir domu gājiens tiem, kas saka, ka tā ir TIKAI izlaidība un iedzimtības tur nav (nezinu, vai Kļavulapa, bet tādi točna ir dzirdēti).

Ja atzīst, ka eksistē tādi slidenie, kurus tīņa gados var iespaidot, tātad tak vajadzētu saprast, ka arī iedzimtība ir (un attiecīgi - gan lielāka, gan mazāka, ieskaitot gandrīz 100% gejus).

Bet ja pašam nav un domā, ka citiem nav, tad taču nekādiem "slidenajiem" arī nevajadzētu eksistēt un mainīt jauniešu instinktu nav iespējams.

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:40, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: viss ir ļoti pareizi, es arī visus māklerus un brokerus nahrenizētu, ciest nevaru tās bezjēdzīgās "profesijas", BET, tomēr baigi interesanti, ka par to runā cilvēks, kas nodarbojas ar mašīnu skrāpēšanas un naudas izspiešanas biznesu. Tu un tavi poļi ARĪ esat parazīti vistiešākajā veidā.

Tas ir no tās pašas sērijas, kā filozofēt par moderno rietumu pasaules "verdzību" bankām, kamēr neredzēt daudz tiešākas formas verdzību psrs.
Klausi vairāk Bansu ar Zaipi Patiesībā nekāda skrāpēšana un izspiešana nenotiek
Viss ir pilnīgi savādāk

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:41, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Es vnk mēģinu saprast, kāds ir domu gājiens tiem, kas saka, ka tā ir TIKAI izlaidība un iedzimtības tur nav (nezinu, vai Kļavulapa, bet tādi točna ir dzirdēti).

Ja atzīst, ka eksistē tādi slidenie, kurus tīņa gados var iespaidot, tātad tak vajadzētu saprast, ka arī iedzimtība ir (un attiecīgi - gan lielāka, gan mazāka, ieskaitot gandrīz 100% gejus).

Bet ja pašam nav un domā, ka citiem nav, tad taču nekādiem "slidenajiem" arī nevajadzētu eksistēt un mainīt jauniešu instinktu nav iespējams.
Ja neiet reiz runa par izlaidību, tad pastāsti, kāpēc 90tajos viņus nekur nemanīja, tagad, it sevišķi rietumeiropā viņi ir gandrīz visur

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 20:43, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par to homo daļiņu, davaj runā par sevi nevis par katru, jo katram galvā neielīdīsi, tikai savējā zini 100%, kas tur notiek
Tas nav mans viedoklis, bet speciālista. un es jau teicu, izteiktam hetero tur nav sakara ar seksualitāti. Nebaidies, ja esi hetero, nekas tevi no tās takas nenovedīs. Bet neadekvātie ķērcēji un noliedzēji vispār ir "slidenajā" grupā - tas jau ir mans viedoklis. krievi vispār ir homoseksuālākā tauta uz planētas.

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:44, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Klausi vairāk Bansu ar Zaipi Patiesībā nekāda skrāpēšana un izspiešana nenotiek
Viss ir pilnīgi savādāk
Skrāpēšanu es pirmoreiz izlasīju TAVĀ tekstā, nevis viņu. Aprakstīji, kā viss notiek, tur baigi jāfilozofē, lai to nosauktu citādi, kā izspiešana.

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:44, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Es vnk mēģinu saprast, kāds ir domu gājiens tiem, kas saka, ka tā ir TIKAI izlaidība un iedzimtības tur nav (nezinu, vai Kļavulapa, bet tādi točna ir dzirdēti).

Ja atzīst, ka eksistē tādi slidenie, kurus tīņa gados var iespaidot, tātad tak vajadzētu saprast, ka arī iedzimtība ir (un attiecīgi - gan lielāka, gan mazāka, ieskaitot gandrīz 100% gejus).

Bet ja pašam nav un domā, ka citiem nav, tad taču nekādiem "slidenajiem" arī nevajadzētu eksistēt un mainīt jauniešu instinktu nav iespējams.
dabā ap 8% ir iedzimtie, ne tikai cilvēkam.

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:45, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Skrāpēšanu es pirmoreiz izlasīju TAVĀ tekstā, nevis viņu. Aprakstīji, kā viss notiek, tur baigi jāfilozofē, lai to nosauktu citādi, kā izspiešana.
pats dzērumā nolielījās, tagad es vainīgs

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tas nav mans viedoklis, bet speciālista. un es jau teicu, izteiktam hetero tur nav sakara ar seksualitāti. Nebaidies, ja esi hetero, nekas tevi no tās takas nenovedīs. Bet neadekvātie ķērcēji un noliedzēji vispār ir "slidenajā" grupā - tas jau ir mans viedoklis. krievi vispār ir homoseksuālākā tauta uz planētas.
Kas ir speciālists? 4 gadus unuškā grāmatas lasījis briļļains pseidozinātnieks, kurš ķipa ja gribēs tad ielīdīs svešu cilvēku galvās un spējs noteikt ko katrs domā, jo 4 gadus unuškā sēdējis profesoru runas uzklausījis?
No savas puses, es neko nenoliedzu, apzinos, ka zināms % ir un būs pederasti. Ķērkšana ir par to, ka viņu padarīšana nav tāda, kāda tā bija 90tajos, proti, ''low profile'' savās kvarķirās. Bez spiediena uz sabiedrību, bez visādām adoptāciju un laulību prasībām un bez jebkādām bezkaunīgām interneta troļļveidīgajām armijām!

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:48, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tur nav nekādas afēras, prasta kļaņčīšana, ubagošana. ubagi bieži ir uz ceļiem, rāpošana to raksturo.
Baltais cilvēks stāv stalti un neubago. čurbans rāpo.
Es tak arī, tavai zināšanai, neubagoju un stāvu stalti! Mani kadri arīdzan tieši tāpat! Ko tu tur esi iedomājies, man skaidrs nav, droši vien čigānus Rīgā esi pārāk daudz pārskatījies Mūsu darbība ir krietni savādāka

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:50, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ja neiet reiz runa par izlaidību, tad pastāsti, kāpēc 90tajos viņus nekur nemanīja, tagad, it sevišķi rietumeiropā viņi ir gandrīz visur
Es jau pastāstīju - var dabūt pa muti, "nav pieņemts", citi apsmies. Tak elementāri, būtu es gejs, es arī tagad to atzīt nebūtu baigā problēma, bet tajos laikos būtu kauns un bail.

Bet ja tā ir izlaidība un tu pats esi 100% hetero, tad tu, savukārt, pastāsti, kā tāds pats džeks kā Tu var kļūt par geju. Vai Tu vari iedomāties, ka tīņa gados tev parādītu, ka eksistē geji un tad tu pats par tādu kļūtu. Redz, es kā 100 (labi, tuvu 100, nezinu, ko tur tie speciālisti saka) procenti hetero zinu pilnīgi noteikti, ka man meitenes sāka patik dēļ tīrākā instinkta un absolūti nav iespējams, ka var "iemācīties" kaut ko citu, tas ir tikpat dabiski kā elpot. Tev, acīmredzot, citas domas un sajūtas?

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:54, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Skrāpēšanu es pirmoreiz izlasīju TAVĀ tekstā, nevis viņu. Aprakstīji, kā viss notiek, tur baigi jāfilozofē, lai to nosauktu citādi, kā izspiešana.
Tas ir ĀRKĀRTAS gadījumos! Ja kās ar tīšu nodomu taisa zapodlo Praksē tas tiek pielietots ļoooooti reti, varbūt vienriez pa gadu Civlvēki kopumā jau ir pietiekami labi izdresēti, lai nedarītu visādas herņas, kā piemēram, netaurēt brīdī, kad kāds vai kāda somiņā meklē sīceni, ko iedot manam kadram Pirmkārt, kau tīri no jurisprudences puses, tas nav likumīgi,jo pilsētas teritorijā taurēt bez attiecīga iemesla (avārijas draudu situācija) ir kategoriski aizliegts Otrkārt, no ētiski morālās puses tas arī nav īsti pareizi, jo tu tak vari kādu mazu sekundes daļiņu pagaidīt, nevis histēriski biedēt manus klientus, ar ko arī izrādi necieņu gan pet maniem kadriem, gan arī pret mani pašu

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:55, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Es jau pastāstīju - var dabūt pa muti, "nav pieņemts", citi apsmies. Tak elementāri, būtu es gejs, es arī tagad to atzīt nebūtu baigā problēma, bet tajos laikos būtu kauns un bail.

Bet ja tā ir izlaidība un tu pats esi 100% hetero, tad tu, savukārt, pastāsti, kā tāds pats džeks kā Tu var kļūt par geju. Vai Tu vari iedomāties, ka tīņa gados tev parādītu, ka eksistē geji un tad tu pats par tādu kļūtu. Redz, es kā 100 (labi, tuvu 100, nezinu, ko tur tie speciālisti saka) procenti hetero zinu pilnīgi noteikti, ka man meitenes sāka patik dēļ tīrākā instinkta un absolūti nav iespējams, ka var "iemācīties" kaut ko citu, tas ir tikpat dabiski kā elpot. Tev, acīmredzot, citas domas un sajūtas?
Es tev atbildēšu ar pretjautājumu - kāpēc 90tajos peidaru pa lielam nebija (es viņus nekur neredzēju), ja bija, tad pa kluso un slepeni... a tagad viņi no katra stūra nāk ārā? Dabūt pa muti, ja kas, viņi var arī mūsdienās, pilns internets ar pederastu čīkstēšanu, kā viņus apbižo..

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:57, pirms 4 gadiem
Tādā ziņā vismaz hajuvagam filozofija skaidra, nedomāju, ka viņš apšauba iedzimtību, tur vienkārši un skaidri geji, invalīdi, pensionāri tiek nahrenizēti, galvenais ir spēcīgs baltais vīrietis spēka gados, kas spēj skrāpēt mašīnas.

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:58, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tādā ziņā vismaz hajuvagam filozofija skaidra, nedomāju, ka viņš apšauba iedzimtūbu, tur vienkārši un skaidri geji, invalīdi, pensionāri tiek nahrenizēti, galvenais ir spēcīgs baltais vīrietis spēka gados, kas spēj skrāpēt mašīnas.
Neskaitot autoskrāpēšanu, ļoti laba filozofija! Un penčuki protams, lai tomēr izbauda vecumdienas.

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:59, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neskaitot autoskrāpēšanu, ļoti laba filozofija! Un penčuki protams, lai tomēr izbauda vecumdienas.
Jo pats neesi ne vecs, ne invalīds?

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:01, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Es tev atbildēšu ar pretjautājumu - kāpēc 90tajos peidaru pa lielam nebija (es viņus nekur neredzēju), ja bija, tad pa kluso un slepeni... a tagad viņi no katra stūra nāk ārā? Dabūt pa muti, ja kas, viņi var arī mūsdienās, pilns internets ar pederastu čīkstēšanu, kā viņus apbižo..
Es jau divreiz atbildēju par tiem 90tajiem, varbūt tomēr pamēģini ne ar pretjautājumu izskaidrot, kā var kļūt par geju. vai tādam kā tev, jaunībā parādot gejus, ir vai nav iespējams kļūt par geju.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 21:04, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Es jau divreiz atbildēju par tiem 90tajiem, varbūt tomēr pamēģini ne ar pretjautājumu izskaidrot, kā var kļūt par geju. vai tādam kā tev, jaunībā parādot gejus, ir vai nav iespējams kļūt par geju.
Tur jau tā lieta, ka man nav izskaidrojuma KĀ un KĀPĒC par tādu kļūst. Es tikai skaitliski redzu un secinu, ka viņu paliek vairak un vairāk. Vai nu ar ģenētiku un smadzenēm kautkas iet stipri vairāk un vairāk sviestā, vai arī tā ir kaut kāda mistiska modes lieta

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:05, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Jo pats neesi ne vecs, ne invalīds?
Ne viens ne otrs

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:07, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Jo pats neesi ne vecs, ne invalīds?
Sword, vot speciāli jautājums tev, sakarā ar pats labi zini ko, proti, rītvakara pērtiķbolu
Ko darīt situācijā, ja piemēram, Latvija ir iedzinējos ar -1, līdz pamatlaika beigām 1 sekunde un piešķirti divi sodiņi Pirmais ir iekšā, rezultāts pa nullēm, ko tālāk darīt? Mest iekšā nākamo, tādā veidā garantēti uzvarot ar +1, vai mest garām, cerot uz labvēlīgo pagarinājumu, kurā varētu izspiest vajadzīgo 6 punktu pārsvaru? Pats tak rakstīji, ka Bulgāri ar Bosņakiem varētu sarunāt vajadzīgo rezultātu nepieciešamības gadījumā

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ne viens ne otrs
Nu, protams, tad jau galīgi nav grūti atbalstīt filozofiju, kas aiztiek citus, ne tevi.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 21:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kas ir speciālists? 4 gadus unuškā grāmatas lasījis briļļains pseidozinātnieks, kurš ķipa ja gribēs tad ielīdīs svešu cilvēku galvās un spējs noteikt ko katrs domā, jo 4 gadus unuškā sēdējis profesoru runas uzklausījis?
No savas puses, es neko nenoliedzu, apzinos, ka zināms % ir un būs pederasti. Ķērkšana ir par to, ka viņu padarīšana nav tāda, kāda tā bija 90tajos, proti, ''low profile'' savās kvarķirās. Bez spiediena uz sabiedrību, bez visādām adoptāciju un laulību prasībām un bez jebkādām bezkaunīgām interneta troļļveidīgajām armijām!
es centos paskaidrot swordam, ko esmu lasījis, ka ir riska grupas kas var arī iegūt, bet tas bija viedoklis, nevis aksioma, es sāku ar tekstu ka pats neesmu specs. es to darīju prmitīvā valodā, lai pat tu saprastu. tu nesaprati. laikam sworda teiktais, ka visi piedzimst hetero, bet dažus padara par homo ir pareizāka un tāpēc jūs te cepaties, pakaļas svilst, nav pārliecības par sevi un savu heteroseksualitāti.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:08, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Neskaitot autoskrāpēšanu, ļoti laba filozofija! Un penčuki protams, lai tomēr izbauda vecumdienas.
je tev piedzims bērns ar iedzimtu kaitui, atsūti video, kā tu viņu nehrenizē.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:09, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Sword, vot speciāli jautājums tev, sakarā ar pats labi zini ko, proti, rītvakara pērtiķbolu
Ko darīt situācijā, ja piemēram, Latvija ir iedzinējos ar -1, līdz pamatlaika beigām 1 sekunde un piešķirti divi sodiņi Pirmais ir iekšā, reuzltāts pa nullēm, ko tālāk darīt? Mest iekšā nākamo, tādā veidā garantēti uzvarot ar +1, vai mest garām, cerot uz labvēlīgo pagarinājumu, kurā varētu izspiest vajadzīgo 6 punktu pārsvaru? Pats tak rakstīji, ka Bulgāri ar Bosņakiem varētu sarunāt vajadzīgo rezultātu nepeiciešamības gadījumā
labak droša uzvara, jo ļoti iepējams mums pašiem uzvarēt grieķus, viņiem švaks sastāvs.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:11, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka man nav izskaidrojuma KĀ un KĀPĒC par tādu kļūst. Es tikai skaitliski redzu un secinu, ka viņu paliek vairak un vairāk. Vai nu ar ģenētiku un smadzenēm kautkas iet stipri vairāk un vairāk sviestā, vai arī tā ir kaut kāda mistiska modes lieta
vo nu man atkal kā vienu zināju 2000šo sākumā, tā neviens jauns nav iepazīts, vai vismaz atzinies. nez kur tu vazājies, ka tev no katra stūra gejs lec pičpaunā

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:11, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka man nav izskaidrojuma KĀ un KĀPĒC par tādu kļūst. Es tikai skaitliski redzu un secinu, ka viņu paliek vairak un vairāk. Vai nu ar ģenētiku un smadzenēm kautkas iet stipri vairāk un vairāk sviestā, vai arī tā ir kaut kāda mistiska modes lieta
Viņi vienkārši ir drosmīgāki. Arī Padomju laikā tādi bija - vienkārši tad par to varēja tikt psihenē - klusēja. A tagad visur savādākos aizstāv - nu i drosme radusies. + mode. + tāda lieta kā internets, kas vienkārsi atvieglo uzzināt par to (pat ja negribās) Kokteilītis.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:12, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: jā, tu arī izlases zāģi svinēji, tev var ticēt
Tak svinēju ar, tikai ne tiešraidē, vai to ir grūti saprast? Svinēt var arī PĒC TAM, kad esi atžagojies, tas tavā prātā nekādi neienāk? Tas, ka sēdēju picērijā un gaidīju maču, bija pareizi, sagaidīju vai nesagaidīju nav tik svarīgi, to pats tagad neatceros, taču svinēt svinēju, sirdī prieciņš bija, tas ir pats galvenais!

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:13, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: un tāpēc jūs te cepaties, pakaļas svilst, nav pārliecības par sevi un savu heteroseksualitāti.
šoreiz dusmas izraisīja virtuāla interneta homo armija, kas uzbruka Didrihsones dāmai, jo viņa drosmīgi izteica atbalstu tradicionālajām vērtībām. Es tiktāl pat nebiju aizdomājies - bet viņi ar savām aktivitātēm acīmredzami spēj izprovocēt konservatīvus cilvēkus, un iespējams apzināti iet uz to.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:13, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tak svinēju ar, tikai ne tiešraidē, vai to ir grūti saprast? Svinēt var arī PĒC TAM, kad esi atžagojies, tas tavā prātā nekādi neienāk? Tas, ka sēdēju picērijā un gaidīju maču, bija pareizi, sagaidīju vai nesagaidīju nav tik svarīgi, to pats tagad neatceros, taču svinēt svinēju, sirdī prieciņš bija, tas ir pats galvenais!
Kas tas bija pa basketa maču uz kuru gājāt ar bansi?

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:14, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tak svinēju ar, tikai ne tiešraidē, vai to ir grūti saprast? Svinēt var arī PĒC TAM, kad esi atžagojies, tas tavā prātā nekādi neienāk? Tas, ka sēdēju picērijā un gaidīju maču, bija pareizi, sagaidīju vai nesagaidīju nav tik svarīgi, to pats tagad neatceros, taču svinēt svinēju, sirdī prieciņš bija, tas ir pats galvenais!
tu rakstīji savādāk, kad es pateicu taisnību, tagad jau plati nomainījis.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:15, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: šoreiz dusmas izraisīja virtuāla interneta homo armija, kas uzbruka Didrihsones dāmai, jo viņa drosmīgi izteica atbalstu tradicionālajām vērtībām. Es tiktāl pat nebiju aizdomājies - bet viņi ar savām aktivitātēm acīmredzami spēj izprovocēt konservatīvus cilvēkus, un iespējams apzināti iet uz to.
man savā ziņā neliels optimisms, daudzi svārstīgie saprata kas tā par varzu, cik agresīva mēdz būt.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:15, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: vo nu man atkal kā vienu zināju 2000šo sākumā, tā neviens jauns nav iepazīts, vai vismaz atzinies. nez kur tu vazājies, ka tev no katra stūra gejs lec pičpaunā
Beidz, šovbiznesā vairāki nākuši ārā. Pirms dažiem gadiem pirmais ministrs rinkevičš. Tad viena pariste kura tagad saeimā izrādījusies lezba. Nu ir ir, vairāk un vairāk. Personīgi gan nevienu nezinu, vismaz nevienu publisko.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:16, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka man nav izskaidrojuma KĀ un KĀPĒC par tādu kļūst. Es tikai skaitliski redzu un secinu, ka viņu paliek vairak un vairāk. Vai nu ar ģenētiku un smadzenēm kautkas iet stipri vairāk un vairāk sviestā, vai arī tā ir kaut kāda mistiska modes lieta
nu ok, ja ģenētika tiek pieļauta, tad tādu atbildi vismaz saprotu Nevis tos brīnumus par modes lietām.
Bet attiecīgi, ja ģenētika, tad tak nevajag tik ļoti uztraukties, ka viņi kaut ko samācīs. Tāpēc arī neizprotu, kāpēc daudziem tas ir tik briesmīgi sāpīgs temats. Ne es klikšķinu uz viņu ziņām, ne man uz ielas baigie geju bari rādās, ne man kāds kaut ko uzspiež.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:17, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kas tas bija pa basketa maču uz kuru gājāt ar bansi?
Melnkalni. hujavegs kā jau čurbans uzmeta, par to tēmu kautrīgi ilgi klusēja. tagad sāka lielīties par liello uzvaras svinēšanu vecrīgā, šis bija piemirsis, ka es esmu tēmā un zinu ka neko nesvinēja, izrubījās un pamodās kaut kādās Brasas miskastēs, pat rezultātu nezināja, pats man next dienā zvanīja un šo stāstīja. Paiet daži gadi un te baigais ērglis, nez ko svinējis un darījis. tirsējs.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:18, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Beidz, šovbiznesā vairāki nākuši ārā. Pirms dažiem gadiem pirmais ministrs rinkevičš. Tad viena pariste kura tagad saeimā izrādījusies lezba. Nu ir ir, vairāk un vairāk. Personīgi gan nevienu nezinu, vismaz nevienu publisko.
es par pazīstamiem runāju, tie publiskie...viņi ir tikai daži.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:18, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Viņi vienkārši ir drosmīgāki. Arī Padomju laikā tādi bija - vienkārši tad par to varēja tikt psihenē - klusēja. A tagad visur savādākos aizstāv - nu i drosme radusies. + mode. + tāda lieta kā internets, kas vienkārsi atvieglo uzzināt par to (pat ja negribās) Kokteilītis.
Kā lai šito pasaka... tulīt man bruks visi swordi un banši, ka es savoks dēļ šitā esot... bet kaut kas labs tajos laikos tomēr bija tas ko teici par psiheni

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:19, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu rakstīji savādāk, kad es pateicu taisnību, tagad jau plati nomainījis.
Tak tieši tā arī rakstīju, tikai atmiņa ir miglaina, to LTV 6 redzēju, vai tieši tanī picērijā vai kur citur, tagad es to pats nekad vairs neuzzināšu, vai tu tik tiešām neapjēdz, ko nozīmē atrubons un gļukaina bilde un saprašana, par to kas notika dienu vai divas iepriekš? Iespaidi var palikt arī dažādi, apziņa un zemapziņa nestrādā uz pilnu jaudu tādos brīžos, tāpēc vēl grūtāk ir jau pēc vairākiem gadiem visu precīzi pasniegt hronoloģiskajā secībā

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:19, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Melnkalni. hujavegs kā jau čurbans uzmeta, par to tēmu kautrīgi ilgi klusēja. tagad sāka lielīties par liello uzvaras svinēšanu vecrīgā, šis bija piemirsis, ka es esmu tēmā un zinu ka neko nesvinēja, izrubījās un pamodās kaut kādās Brasas miskastēs, pat rezultātu nezināja, pats man next dienā zvanīja un šo stāstīja. Paiet daži gadi un te baigais ērglis, nez ko svinējis un darījis. tirsējs.
Un tā arī nesatikāties?

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:20, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: man savā ziņā neliels optimisms, daudzi svārstīgie saprata kas tā par varzu, cik agresīva mēdz būt.
baigi interesanti, man atkal viņu nīdēji šķiet kā minimums tikpat agresīvi reku, tak tepat pie šī raksta kļavulapa solījās smelt pa muti, ja "viņi tuvosies" Nepajautāju, ko nozīmē tuvošanās. Vai pretī nākt uz ielas arī drīkst.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:21, pirms 4 gadiem
Bet par didrihsonēm točna nezinu, man ir pamatīga alerģija pret visiem tiem influenceriem, tvnet "sejām", privāto dzīvju žurnālu vākiem.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:22, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kā lai šito pasaka... tulīt man bruks visi swordi un banši, ka es savoks dēļ šitā esot... bet kaut kas labs tajos laikos tomēr bija tas ko teici par psiheni
psihene bija galējais risinājums, princip'tos padarīja par stukačiem un tāpēc tieši filtrēja sabiedrībā. tu ne vella nezini, tik kvankšķi par labajiem laikiem
kāpēc kļavulapa nevis kļavulapis?

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:23, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Melnkalni. hujavegs kā jau čurbans uzmeta, par to tēmu kautrīgi ilgi klusēja. tagad sāka lielīties par liello uzvaras svinēšanu vecrīgā, šis bija piemirsis, ka es esmu tēmā un zinu ka neko nesvinēja, izrubījās un pamodās kaut kādās Brasas miskastēs, pat rezultātu nezināja, pats man next dienā zvanīja un šo stāstīja. Paiet daži gadi un te baigais ērglis, nez ko svinējis un darījis. tirsējs.
Rezultātu zināju, kad zvanīju jau nu točna, cik reizez var atkārtot! Viss pārējais +- patiesība un svinēšana notika nākamajā dienā!

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:24, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un tā arī nesatikāties?
Toreiz nē

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:24, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un tā arī nesatikāties?
pirms tam 1x bijām tikušies, tai reizē nē, man nācās noskatīties basketu, ko gadus 10 nebiju darījis. gan jau pērtiķbolisti čurbanam samaksāja, lai mani uzsēdinātu uz basketa adatas, bet mani neienteresēja.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:24, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kā lai šito pasaka... tulīt man bruks visi swordi un banši, ka es savoks dēļ šitā esot... bet kaut kas labs tajos laikos tomēr bija tas ko teici par psiheni
daudziem tā vieglāk dzīvot, kad kāds no augšas stingri pasaka, ko drīkst, ko nedrīkst, kādam jābūt. Neviens neko īsti nedrīkst, baigi forši.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:25, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Rezultātu zināju, kad zvanīju jau nu točna, cik reizez var atkārtot! Viss pārējais +- patiesība un svinēšana notika nākamajā dienā!
rezultātu uzināji dienā uz pohu un neko nesvinēji, tev ģēlas vēl bija

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:26, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: baigi interesanti, man atkal viņu nīdēji šķiet kā minimums tikpat agresīvi reku, tak tepat pie šī raksta kļavulapa solījās smelt pa muti, ja "viņi tuvosies" Nepajautāju, ko nozīmē tuvošanās. Vai pretī nākt uz ielas arī drīkst.
visi radikāļi ir agresīvi, abās frontēs. esmu saskāries arī ar kaislīgu vegānu agresiju.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:26, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: daudziem tā vieglāk dzīvot, kad kāds no augšas stingri pasaka, ko drīkst, ko nedrīkst, kādam jābūt. Neviens neko īsti nedrīkst, baigi forši.
Sword, pasaki, kas ir Vazenkovs, būs viņš vai nebūs rīt un kāpēc Bulgāri tik īpaši cer uz viņu?

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:26, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: baigi interesanti, man atkal viņu nīdēji šķiet kā minimums tikpat agresīvi reku, tak tepat pie šī raksta kļavulapa solījās smelt pa muti, ja "viņi tuvosies" Nepajautāju, ko nozīmē tuvošanās. Vai pretī nākt uz ielas arī drīkst.
Bija rudenī gadījums, maksimas rindā. Bija spēkā 2m distances ievērošana, stāvu rindā un 2cm(!) aiz muguras pretīgi riebīgi smaidošs pederasts nostājās. Uzreiz teicu, bļaķ, tulīt nebūs 2 metri, kraušu pa ģīmi no visa spēka. Uzreiz nostājās kur vajadzēja un 3sek vēlāk pieskrēja apsargs jautāja, kas ko kas... Saku, kamēr 2 metri, tikmēr viss ok. Tas pastījās uz to pederastu un saprata uzreiz un pasmejoties man teica, visu saprotu, tikai nedari pāri tam nabagam... Jau ejot ārā no veikala uzmetu niknu skatienu uz to peidaru, tas momentāli aizgrieza ģīmi uz citurieni

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:28, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bija rudenī gadījums, maksimas rindā. Bija spēkā 2m distances ievērošana, stāvu rindā un 2cm(!) aiz muguras pretīgi riebīgi smaidošs pederasts nostājās. Uzreiz teicu, bļaķ, tulīt nebūs 2 metri, kraušu pa ģīmi no visa spēka. Uzreiz nostājās kur vajadzēja un 3sek vēlāk pieskrēja apsargs jautāja, kas ko kas... Saku, kamēr 2 metri, tikmēr viss ok. Tas pastījās uz to pederastu un saprata uzreiz un pasmejoties man teica, visu saprotu, tikai nedari pāri tam nabagam... Jau ejot ārā no veikala uzmetu niknu skatienu uz to peidaru, tas momentāli aizgrieza ģīmi uz citurieni
a ja pederasts būs 2metrīgs kačoks?

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:28, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: rezultātu uzināji dienā uz pohu un neko nesvinēji, tev ģēlas vēl bija
Tā nevarēja būt, uzzināju krietni agrāk, pats vēlākais kaut kur naktī jeb agri no rīta, precīzi neatceros, ģēlas bija, bet svinēšanai sirdī tas netraucēja

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:31, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tā nevarēja būt, uzzināju krietni agrāk, pats vēlākais kaut kur naktī jeb agri no rīta, precīzi neatceros, ģēlas bija, bet svinēšanai sirdī tas netraucēja
ak nu jau svinēji sirdī, nevis vecrīgā? ui, kāds straujš situācijas pagrieziens

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:31, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: a ja pederasts būs 2metrīgs kačoks?
Nosauc vārdā uzvārdā kaut vienu tādu latvieti

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:34, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nosauc vārdā uzvārdā kaut vienu tādu latvieti
2 metrīgu kačoku?

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:35, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ak nu jau svinēji sirdī, nevis vecrīgā? ui, kāds straujš situācijas pagrieziens
Cik tu vari būt piekasīgs, ibio, rio! Labi, taisījos Vecrīgā svinēt un to maču tik tiešām gaidīju tieši tur, taču rezultātā sanāca, kā sanāca, pēc tik liga laika pats to visu precīzi neatceros, kas un kā tur īsti bija, bet redzi, tu atceries un mazliet atsvaidzini manu atmiņu, jo es pa īstam domāju, ka to maču tieši Vecrīgā redzēju, vismaz tādas asociācijas man radās

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:37, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: 2 metrīgu kačoku?
2m kačoku pederastu

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:37, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Cik tu vari būt piekasīgs, ibio, rio! Labi, taisījos Vecrīgā svinēt un to maču tik tiešām gaidīju tieši tur, taču rezultātā sanāca, kā sanāca, pēc tik liga laika pats to visu precīzi neatceros, kas un kā tur īsti bija, bet redzi, tu atceries un mazliet atsvaidzini manu atmiņu, jo es pa īstam domāju, ka to maču tieši Vecrīgā redzēju, vismaz tādas asociācijas man radās
Tu stāstīji ka esot svinējis Vecrīgā, es nav piekasīgs, man nepatīk ja melo. Normālam džekam šitāds sūds nebūtu jāizdomā, ja neatceras, tad nav bijis un viss. Nevis fleitēt par svinibām.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:38, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: 2m kačoku pederastu
nevaru nosaukt, bet tas nenozīmē ka tādu nav. Tajā vidē jau neatklājas, jo necienīs. Atklājas visādi kašeri, kas tusē ar kaut kādiem bohēmistiem, kam poverī kur, kad un ar ko

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:40, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nevaru nosaukt, bet tas nenozīmē ka tādu nav. Tajā vidē jau neatklājas, jo necienīs. Atklājas visādi kašeri, kas tusē ar kaut kādiem bohēmistiem, kam poverī kur, kad un ar ko
Tātad nav un viss neuzdod vēlamo par faktisko!
Kašeram ja gribētu, iekrautu bez problēmām, ar pirmo nokristu

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:41, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Tu stāstīji ka esot svinējis Vecrīgā, es nav piekasīgs, man nepatīk ja melo. Normālam džekam šitāds sūds nebūtu jāizdomā, ja neatceras, tad nav bijis un viss. Nevis fleitēt par svinibām.
Bļin, es tak rakstu, ka tieši tā arī es domāju, ka svinēju Vecrīgā, jo toreiz tur tik tiešām biju! Tu manu atmiņu atsvaidzināji, tikai tad es ierubīju, ka bija mazliet savādāk Taču tas nemaina faktu, ka
1. es tur biju,
2. gaidīju maču
3. svinēju (pēc tam)

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:42, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Bļin, es tak rakstu, ka tieši tā arī es domāju, ka svinēju Vecrīgā, jo toreiz tur tik tiešām biju! Tu manu atmiņu atsvaidzināji, tikai tad es ierubīju, ka bija mazliet savādāk Taču tas nemaina faktu, ka
1. es tur biju,
2. gaidīju maču
3. svinēju (pēc tam)
svinēji sirdī, nevis vecrīgā, ka stāstīji

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:42, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tātad nav un viss neuzdod vēlamo par faktisko!
Kašeram ja gribētu, iekrautu bez problēmām, ar pirmo nokristu
man nav tāda vēlamā, es cenšos spriest loģiski.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:44, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: man nav tāda vēlamā, es cenšos spriest loģiski.
Spried cik gribi, bet ja tādu nav, tātad nav

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:46, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: svinēji sirdī, nevis vecrīgā, ka stāstīji
Kāda šķirba, labi, lai tā būtu, ar sirdi Vecrīgā!

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:46, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Spried cik gribi, bet ja tādu nav, tātad nav
varbūt nav, bet principā tu tur pamočīji botānu, nekas tāds lai katru reizi ar to plātītos. saliec kubā kādu lielāku, tad vēl var lielīties

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:47, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Kāda šķirba, labi, lai tā būtu, ar sirdi Vecrīgā!
nu nekāda, nekāda. gan jau dadz kas no stāstītā tev tikai sirdī, nevis reāls. sirds vecrīgā, prāts atrobonā, ķermenis bomžatņikā, tas ir viss kas par tevi jāzin.

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:50, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu nekāda, nekāda. gan jau dadz kas no stāstītā tev tikai sirdī, nevis reāls.
Viss ir atkarīgs no tā, cik labi, ko un kā es atceros Mana dzīve ir tik pārbagāta ar visādiem notikumiem un piedzīvojumiem, ka atcērēties pilnībā visu pāšas vissīkumainākās detaļās ir absolūti neiespējami

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:51, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: varbūt nav, bet principā tu tur pamočīji botānu, nekas tāds lai katru reizi ar to plātītos. saliec kubā kādu lielāku, tad vēl var lielīties
Tur jau tā lieta, ka neko tam nabagam nemaz neizdariju. Skaidrā valodā, niknā tonī pavēlēju ieturēt distanci, tas arī viss

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:51, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Viss ir atkarīgs no tā, cik labi, ko un kā es atceros Mana dzīve ir tik pārbagāta ar visādiem notikumiem un piedzīvojumiem, ka atcērēties pilnībā visu pāšas vissīkumainākās detaļās ir absolūti neiespējami
varbūt jāstāsta tas ko atceries nevis pasakas, ja reiz tik daudz notikumu?

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:52, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tur jau tā lieta, ka neko tam nabagam nemaz neizdariju. Skaidrā valodā, niknā tonī pavēlēju ieturēt distanci, tas arī viss
jo zināji ka nedabūsi taurē

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:57, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: jo zināji ka nedabūsi taurē
Arī

     [+] [-]

, 2021-02-19 21:59, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Kāda šķirba, labi, lai tā būtu, ar sirdi Vecrīgā!
Kaut kad runājām par kovidnieku un citēji Grāvera izteicienus kovidnieka kontekstā, noskatijos interviju kurā Kivičš (lohs ) intervēja Grāvi, tiešām sakarīgs džeks, nezinu kādā sakarā tie tur re:boltikas fakčekeri viņam pārmet

     [+] [-]

, 2021-02-19 23:50, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Sword, pasaki, kas ir Vazenkovs, būs viņš vai nebūs rīt un kāpēc Bulgāri tik īpaši cer uz viņu?
Nebūs
Nu kā, kāpēc, tas ir Bulgāru Porziņģis, tikai pāris klases zemāk, eirolīgā spēlē, viņu labākais spēlētājs.

Tu varēsi fanot par viņu nigeru saspēlnieku.

     [+] [-]

, 2021-02-19 23:54, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: 2m kačoku pederastu
nezinu par latviešiem, bet dzirdēts par tādiem točna ir. ntos gadus atpakaļ vēl kaut kāds video bij, kur krievijā viens sieviešu drēbēs daudza urļikus, kas viņu izsmej

Un kā tad ar tiem cietumnieku stāstiem, ka ķipa jāpiesargās, lai ziepes nenomestu? Ir tač tur kāda daļa taisnības? Ir izvarošanas cietumos? Dzirdēts ir 100 punkti

  -1 [+] [-]

, 2021-02-20 00:00, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kaut kad runājām par kovidnieku un citēji Grāvera izteicienus kovidnieka kontekstā, noskatijos interviju kurā Kivičš (lohs ) intervēja Grāvi, tiešām sakarīgs džeks, nezinu kādā sakarā tie tur re:boltikas fakčekeri viņam pārmet
Jebaķ... Kā var būt sakarīgs džeks cilvēks, kurš baidās no kovid aplikācijas, jo tā viņu izsekošot, nu kā??? Un galvenais, ka viņš pats saka, ka viņam PATĪKOT GADŽETI (!!!), viņš lieto telefonu, visas navigācijas xujavigācijas, gugles xujugles, galu galā telefonam tak zona ir, kuru var uztvert, tad bļe kā, viņš nebija sapratis, ka ĻŌTI SEN jau viņu var izsekot, ja grib?
Protams, ka par tādu tikai jārēc.

     [+] [-]

, 2021-02-20 07:04, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kaut kad runājām par kovidnieku un citēji Grāvera izteicienus kovidnieka kontekstā, noskatijos interviju kurā Kivičš (lohs ) intervēja Grāvi, tiešām sakarīgs džeks, nezinu kādā sakarā tie tur re:boltikas fakčekeri viņam pārmet
Grāvi zinu diezgan sen, viens no gaišākajiem prātiem Latvijas mūzikā, viņam ir lieliska melodiskuma izjūta, prasme faktiski ne no kā radīt šedevrus, turklāt vēl viņi tiek radīti nevis vienkārši pēc formulas meldiņš-akords, bet gan uzreiz ar visām polifoniskajām partitūrām, vienkāršāk sakot, viņš labi jūt visu instrumentu partijas, proti, aranžējumu prātā piefiksē un veido momentā, ne kuram katram tas ir dots
Tāpēc arī Jumprava kopumā sanāk tik dzidri skanīga un stilīga Tāds kadrs jau apriori nevar būt ne tups, ne aprobežots, kā par viņu raksta Svords

     [+] [-]

, 2021-02-20 09:30, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Grāvi zinu diezgan sen, viens no gaišākajiem prātiem Latvijas mūzikā, viņam ir lieliska melodiskuma izjūta, prasme faktiski ne no kā radīt šedevrus, turklāt vēl viņi tiek radīti nevis vienkārši pēc formulas meldiņš-akords, bet gan uzreiz ar visām polifoniskajām partitūrām, vienkāršāk sakot, viņš labi jūt visu instrumentu partijas, proti, aranžējumu prātā piefiksē un veido momentā, ne kuram katram tas ir dots
Tāpēc arī Jumprava kopumā sanāk tik dzidri skanīga un stilīga Tāds kadrs jau apriori nevar būt ne tups, ne aprobežots, kā par viņu raksta Svords
labs mūziķis un tupenis pa dzīvi. tā gadās, visādi trakie ģēniji.

     [+] [-]

, 2021-02-20 10:33, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: labs mūziķis un tupenis pa dzīvi. tā gadās, visādi trakie ģēniji.
Mūziķis izcils, pa dzīvi gan šaubos vai tupenis. Personīgi nepazīstu, bet interviju noskatoties tāds iespaids galīgi neradās. Un vēl Tjoma saka ka nekāds tupenis galīgi nava. Swords lai iet bezdēt

     [+] [-]

, 2021-02-20 10:48, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Jebaķ... Kā var būt sakarīgs džeks cilvēks, kurš baidās no kovid aplikācijas, jo tā viņu izsekošot, nu kā???
A nav ko lādēt tādas figņas, man teiksim poxui, seko kāds man vai nē, tīri principiāli liekas aplikācijas nelādēju, tsk to kovidhuiņņu. Pietiek ar visām internetbankām, fakbukiem, wāzēm, proti, vajadzīgajām un noderīgām programmām, kuru salasās gana daudz

     [+] [-]

, 2021-02-20 11:16, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mūziķis izcils, pa dzīvi gan šaubos vai tupenis. Personīgi nepazīstu, bet interviju noskatoties tāds iespaids galīgi neradās. Un vēl Tjoma saka ka nekāds tupenis galīgi nava. Swords lai iet bezdēt
Protams, ka nav tupenis, arī parastajā dzīvē tīri veiksmīgs cilvēks Vienīgais, ir mazlietiņ egoistisks un sociopātisks, nu, ne tik lielā mērā, kā es, taču tomēr Brīžiem nerēķinās ar citu cilvēku interesēm, tai skaitā arī ar savu kolēģu Sastāva maiņas Jumpravā arī notika dēļ Grāvja Pirmā maiņa, kad aizgāja Jurjāns un Kaminskis, bet vietā nāca Strēlnieks (Grauba) un Stīvais (Krēsla), notika pēc viņa iniciatīvas, otrā maiņa, kad aizgāja Ulmanis ar Voitišķi, bija tamdēļ, ka tie ar Grāvi vairs nespēja sadzīvot vienā grupā

     [+] [-]

, 2021-02-20 11:44, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: A nav ko lādēt tādas figņas, man teiksim poxui, seko kāds man vai nē, tīri principiāli liekas aplikācijas nelādēju, tsk to kovidhuiņņu. Pietiek ar visām internetbankām, fakbukiem, wāzēm, proti, vajadzīgajām un noderīgām programmām, kuru salasās gana daudz
Es nesaku, ka jālādē, man pašam arī nav, ja kas, bet tak ne jau par to es runāju. Skaidroju vēlreiz.
Es prasu, kur ir loģika baidīties no tā, ka kovid aplikācija izsekos, ja sen jau jebkuru telefonu var izsekot. Es saprastu, ja tad viņš nelietotu telefonus, gugles, navigācijas vispār, bet tur jau tas prikols, ka viņš to visu lieto. Kur visi šitie bija agrāk, kāpēc neprotestēja, ka telefonu prosta pēc zonas var izsekot, kāpēc neesmu dzirdējis protestus par gogles navigāciju? Tagad vnk panesās līdzi kaut kādai tupai propagandai un pat nedomā līdzi, kovid aplikācija pēkšņi būs tā, kas izsekos, smiekli nāk.

     [+] [-]

, 2021-02-20 11:53, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Grāvi zinu diezgan sen, viens no gaišākajiem prātiem Latvijas mūzikā, viņam ir lieliska melodiskuma izjūta, prasme faktiski ne no kā radīt šedevrus, turklāt vēl viņi tiek radīti nevis vienkārši pēc formulas meldiņš-akords, bet gan uzreiz ar visām polifoniskajām partitūrām, vienkāršāk sakot, viņš labi jūt visu instrumentu partijas, proti, aranžējumu prātā piefiksē un veido momentā, ne kuram katram tas ir dots
Tāpēc arī Jumprava kopumā sanāk tik dzidri skanīga un stilīga Tāds kadrs jau apriori nevar būt ne tups, ne aprobežots, kā par viņu raksta Svords
Man arī mūzika patīk, pat ļoti, bet nu tās gan ir baigās muļķības, ka tādi cilvēki nevar būt tupi citos jautājumos. Bet kam es to skaidroju, tu tak pats katrai tupākajai propagandai akli bļaurē līdzi. Jebkurš var uztaisīt kādu youtube video krieviski, kaut ko pilnīgā randomā sacerēt par pasaules iekārtu, galvenais ir iepīt atslēgas vārdus (kapitālisti, soross, blablabla) un tu jau māj ar galvu un dod draugiem linku