Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Merzļikins "Blue Jackets" pamatsastāvā atgriežas ar sauso uzvaru

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Merzļikins "Blue Jackets" pamatsastāvā atgriežas ar sauso uzvaru
Elvis Merzļikins cīņā pret Nešvilas "Predators". Foto: Russell LaBounty/USA Today Sports/Scanpix

Pirmo spēli Kolumbusas "Blue Jackets" pamatsastāvā šā gada februārī veiksmīgi aizvadīja vārtsargs Elvis Merzļikins, kurš ar 32 atvairītiem metieniem kaldināja komandas uzvaru Nacionālās hokeja līgas (NHL) spēlē pret Nešvilas "Predators" - 3:0.

VIDEO: Merzļikins atvaira visus 32 metienus, aizvadot pirmo "sauso" spēli šosezon

26 gadus vecajam vārtsargam šī bija devītā spēle NHL šosezon. Jau no paša cīņas sākuma Merzļikins un "Blue Jackets" aizsardzība rādīja ļoti pārliecinošu sniegumu, pilnībā kontrolējot situāciju latvieša sargāto vārtu priekšā un pirmajā periodā izturot vienīgo skaitlisko mazākumu. Ne Merzļikins, ne "Blue Jackets" aizsargi neļāva Nešvilas komandai tikt pie atkārtotu metienu iespējām.

17 sekundes līdz pirmās trešdaļas izskaņai nedaudz kuriozā veidā 1:0 Kolumbusas labā panāca Kems Atkinsons, kura raidītā ripa rikošetā no "Predators" aizsarga pārlēca pāri vārtsargam Jūsem Sarosam, nokļūstot vārtos. Atkinsons izcēlās ar vārtu guvumu piektajā spēlē pēc kārtas.

Turpinājumā "Blue Jackets" spēja pārvarēt šosezon novēroto otro periodu krīzi, arī otrajā trešdaļā turpinot rādīt stabili labu sniegumu un palielinot savu pārsvaru, kad mača 25. minūtē no uzbrukuma zonas labā flanga, neapstādinot ripu, spēcīgu un rezultatīvu metienu veica Makss Domi - 2:0. Atlikušajā laikā iniciatīvu gan pārņēma "Predators", viesiem noslēdzošajā periodā izdarot par deviņiem raidījumiem pa vārtiem vairāk nekā pretiniekiem. Tomēr ar vairākiem pārliecinoši atvairītiem metieniem Merzļikins palīdzēja Kolumbusai noturēt divu vārtu pārsvaru līdz pat cīņas pēdējām minūtēm, kad tukšos vārtos ripu raidīja Ēriks Robinsons - 3:0.

Par mača pirmo zvaigzni atzītais Elvis Merzļikins pēcspēles intervijā atzina, ka pirms spēles nebūt neesot juties ļoti pārliecināts par sevi. Latvijas vadošais hokeja vārtsargs atklāja, ka pats par savu sniegumu šosezon uzturot ļoti kritisku viedokli un apzinoties, ka viņam it īpaši jāpiestrādā pie kvalitatīvākas atvairīto ripu kontrolēšanas. Jāatzīmē, ka Merzļikinam šis bija sestais sausais mačs viņa NHL karjerā.

"Blue Jackets" uzvaru guva pēc divu maču pārtraukuma, Centrālajā divīzijā ar 18 spēlēs nopelnītiem 20 punktiem saglabājot piekto vietu. "Predators" ar 12 punktiem 16 mačos šajā divīzijā ir septītā. Kolumbusai tuvākajā nākotnē paredzētas vēl trīs mājas spēles pēc kārtas, nākamajā no tām naktī uz 21. februāri vienībai vēlreiz uzņemot "Predators".

     [+] [-]

, 2021-02-19 14:40, pirms 4 gadiem
SuperZoss rakstīja: Pēc tavas leksikas spriežot, tu komunicē ar padibenēm un prusakiem...
Protams, ja tu domā, ka visi, kuri nav liberasti, datortārpi, deputāti, brokeri, mākleri, dīleri, aprdošināšanas kantoru aģenti, banķieri, nodokļu inspektori, kolektori un citi ĪSTIE parazīti, tad jā, tev ir taisnība

     [+] [-]

, 2021-02-19 16:27, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Tas pats ir attiecināms arī uz citiem sporta veidiem, visvairāk uz Futbolu Labi atceros pēdējo Futbola čempi, par ko tik tie tupeņi šeit nefanoja komentāros, par visādām Ēģiptēm un Alžīrījām, ka tik tie varētu ieriebt Krievu izlasei Kaut gan tieši Ažīrieši ir vieni no visnīstākajiem etnosiem (visnotaļ pelnīti!) Balto Franku vidū
Smuks Tu neesi, bet dumjš gan
Cik Francijā ir krievi, kas negrib strādāt (vēl bez Tevis) un cik alžīriešu, kas sēž uz pabalstiem? Un cik tādu atbilstoši tādu mērkaķu ir Latvijā (krievi vs alžīrieši)?
Arī poļiem ir pilnīgi pajāt par kaut kādiem alžīriešiem vai ēģiptiešiem - poļiem (tiem, poļiem, kas dzīvo Polijā, nevis Tev līdzīgiem krustojumu slaistiem) viņi neko sliktu pagaidām nedara un nav nekāda iemesla tos neieredzēt - vēl jo vairāk, ka šie nemaz TIK melni nav (bet Tu jau to nevari zināt. Tu pārāk aprobežots esi ). Tas, ka Tu aptaujāji savus 10 krustojuma biedrus un viņiem visiem nepatīk alžīrieši (gan jau tādēļ, ka ņem darbu nost ) vēl nav nekāds rādītājs.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-19 16:37, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tjoma tik tkešām ir unikāls, bet kurā vietā es cenšos pēc viņa izklausīties? drīzāk jau bansis dēls zaipim, zaipis reiz iepirda teikumu "čurban, rāpo uz krustojumu", un bansis kā tups papagailis ikdienā kopipeisto sava elka sen jau izdrāzto frāzi
patents uz to frāzi ir man, bet tavs unikālais ķomka ir prasts tirsējs

     [+] [-]

, 2021-02-19 16:40, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: patents uz to frāzi ir man, bet tavs unikālais ķomka ir prasts tirsējs
Nu i papagaiļo tālāk ģēnīj! Domājot, ka kaut ko baigi jēdzīgu vai smieklīgu drukā

     [+] [-]

, 2021-02-19 17:14, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Laika posmā no 1991. gada līdz notikumiem Ukrainā vai tad bija kāds īpašs naids pret Krieviju un Krieviem? Vēl kā šodien atceros, 91. gada Augustā pie Brīvības pieminekļa, kad līdzās ar Latvijas, Lietuvas un Igaunijas karogiem, parādījās Krievijas Trikolors, pūlis ļoti skaļi applaudēja!
Nesaprotu, ko var mūžīgi ukrainoties, priekš manis tas VISPĀR neko nemainīja, krievi un viņu politika bija tieši tāda pat arī pirms tam, nedomāju, ka ir baigi daudz cilvēku, kuri Ukrainas notikumos atklāja kaut ko jaunu par krieviju. un tev kā fašistam tak arī vajadzēja zināt, ka latviešus par fašistiem viņi saukājuši VISU šo laiku. Atceros sižetu kādā no 16.martiem vienā no krievu tv, ķipa filmē sarunu latviski, a pieliek tulkojuma titrus pilnīgi pašizdomātus, lai izklausās, ka krievu apspiež, cik atceros, tad arī pirms ukrainas. Kāpēc lai kāds tādus cienītu.

     [+] [-]

, 2021-02-19 17:21, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Protams, ja tu domā, ka visi, kuri nav liberasti, datortārpi, deputāti, brokeri, mākleri, dīleri, aprdošināšanas kantoru aģenti, banķieri, nodokļu inspektori, kolektori un citi ĪSTIE parazīti, tad jā, tev ir taisnība
viss ir ļoti pareizi, es arī visus māklerus un brokerus nahrenizētu, ciest nevaru tās bezjēdzīgās "profesijas", BET, tomēr baigi interesanti, ka par to runā cilvēks, kas nodarbojas ar mašīnu skrāpēšanas un naudas izspiešanas biznesu. Tu un tavi poļi ARĪ esat parazīti vistiešākajā veidā.

Tas ir no tās pašas sērijas, kā filozofēt par moderno rietumu pasaules "verdzību" bankām, kamēr neredzēt daudz tiešākas formas verdzību psrs.

     [+] [-]

, 2021-02-19 17:29, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu i papagaiļo tālāk ģēnīj! Domājot, ka kaut ko baigi jēdzīgu vai smieklīgu drukā
Ir tādi cilvēki, kuriem viss ir šausmīgi vienkārši - vnk pietiek, ja kāds pamauro nodrāztās frāzes par "liberastiju", sorosu, gejiem, pendosiem, tāds automātiski uzreiz ir savējais, poxuj, ja skrāpē mašīnas krustojumos, poxuj, ja ir sektants, kas uzvārās uz lētticīgajiem, poxuj, ja pārdod "atmiņūdeni" un tā tālāk.

     [+] [-]

, 2021-02-19 17:33, pirms 4 gadiem
xoweag rakstīja: Laika posmā no 1991. gada līdz notikumiem Ukrainā vai tad bija kāds īpašs naids pret Krieviju un Krieviem? Vēl kā šodien atceros, 91. gada Augustā pie Brīvības pieminekļa, kad līdzās ar Latvijas, Lietuvas un Igaunijas karogiem, parādījās Krievijas Trikolors, pūlis ļoti skaļi applaudēja!
Trikoloram tajā konkrētajā brīdī bija attiecīgais konteksts - ja krievija ir par sevi, tad arī Latvija ir par sevi.

     [+] [-]

, 2021-02-19 17:47, pirms 4 gadiem
čurbans hujavegs atkal uzjautrina tautu ar savu ekspertīzi

     [+] [-]

, 2021-02-19 17:52, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tjoma tik tkešām ir unikāls, bet kurā vietā es cenšos pēc viņa izklausīties? drīzāk jau bansis dēls zaipim, zaipis reiz iepirda teikumu "čurban, rāpo uz krustojumu", un bansis kā tups papagailis ikdienā kopipeisto sava elka sen jau izdrāzto frāzi
esi pārliecināts, ka Miņins ir aspirants, ka papagaiļo līdzi čurbanam?
tas, kas ka hujavegs ir franku krustojuma čurbans visiem zināms!
p.s. kas pirmais iepirda es pat nezinu. a ja nu tas bija banss?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 18:05, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: esi pārliecināts, ka Miņins ir aspirants, ka papagaiļo līdzi čurbanam?
tas, kas ka hujavegs ir franku krustojuma čurbans visiem zināms!
p.s. kas pirmais iepirda es pat nezinu. a ja nu tas bija banss?
Aspirants - ļoti labs raksturojums Miņinam, viņa drukāšanas stils un analītiskās spējas labi matchojas tipiska aspiranta profilam. Un pat ja Miņins realitātē nav aspirants, apvainoties šaubos ka viņs apvainosies, ja viņu par tādu dēvē, jo kā jau zinām, aspiranti nav muļķi trāpīgi Tjoma izdomāja iesauku - aspirants, man patīk. Ja tas Miņinu aizkar, tad lai man tā pasaka un apsolos viņu par aspirantu turpmāk nesaukāt
Un man poxui, kurš no jums diviem pirmais šito čurbanmuļķību izpirda pusgada garumā kā šādi papagaiļojāt, tā visticamāk līdz kapam papagaiļošiet pieauguši džeki

     [+] [-]

, 2021-02-19 18:12, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu i papagaiļo tālāk ģēnīj! Domājot, ka kaut ko baigi jēdzīgu vai smieklīgu drukā
pietiek jau ka tu līdzīgi savam vadonim savus komentārus nostiprini ar smailijem, kas norāda ka tie ir baigi smieklīgie.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 18:14, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Apieauguši džeki
tu gan esi pieaudzis nabags, kuram nēģeris-gejs pie pakaļas pielipis, nu ij gadiem ņerkst savam bēdubrālim līdzi

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 18:23, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu gan esi pieaudzis nabags, kuram nēģeris-gejs pie pakaļas pielipis, nu ij gadiem ņerkst savam bēdubrālim līdzi
Imantā mūžu nodzīvojis nevienu mello un geju dzīvē kaimiņos neredzējis, sadomājies, ka baigi krutā lieta ja tādu dafiga apkārt

     [+] [-]

, 2021-02-19 18:24, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: pietiek jau ka tu līdzīgi savam vadonim savus komentārus nostiprini ar smailijem, kas norāda ka tie ir baigi smieklīgie.
Pats nekad smaidiņus komentos neliec?

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 18:30, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Imantā mūžu nodzīvojis nevienu mello un geju dzīvē kaimiņos neredzējis, sadomājies, ka baigi krutā lieta ja tādu dafiga apkārt
tā nu sanāk, ka tie pediņi izvēlas tevi. nez kāpēc?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 18:35, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tā nu sanāk, ka tie pediņi izvēlas tevi. nez kāpēc?
Mani neviens no viņiem neizvēlās, es viņus neaiztieku, lai savā vidē ņemās. Taču, ja tuvosies, kraušu pa ģīmi, un viņu apkārt paliek vairāk un vairāk, tāpat kā pakistānas imigranti Rīgā. 90tajos viņiem bija kauns publiski būt tādiem, tagad jau sāk likties, ka tā ir modes lieta. Vakardien influencere Didrihsone ig storijā izteicās, ka ir par tradicionālo laulību. Un momentāli viņai interneta geju armija bruka virsū. Kārtējo reizi pierādījās, cik organizēti viņi ir. Ja nezini par ko runa, te links: https://www.delfi.lv/izklaide/dzive...
Ārprāts!

     [+] [-]

, 2021-02-19 18:44, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mani neviens no viņiem neizvēlās, es viņus neaiztieku, lai savā vidē ņemās. Taču, ja tuvosies, kraušu pa ģīmi, un viņu apkārt paliek vairāk un vairāk, tāpat kā pakistānas imigranti Rīgā. 90tajos viņiem bija kauns publiski būt tādiem, tagad jau sāk likties, ka tā ir modes lieta. Vakardien influencere Didrihsone ig storijā izteicās, ka ir par tradicionālo laulību. Un momentāli viņai interneta geju armija bruka virsū. Kārtējo reizi pierādījās, cik organizēti viņi ir. Ja nezini par ko runa, te links: https://www.delfi.lv/izklaide/dzive...
Ārprāts!
es dzirdēju un bik twitteri palasīju. Didrihsone maločiks, bet tā varza tik parāda savu īsto histēriķu seju. cik palasīju, tie liberastu uzbrauceni ir līdzīgi ķomas histēriskajai ķērkšanai un pataloģiskajiem meliem. Es esmu saprāta pusē.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 19:18, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un man poxui, kurš no jums diviem pirmais šito čurbanmuļķību izpirda pusgada garumā kā šādi papagaiļojāt, tā visticamāk līdz kapam papagaiļošiet pieauguši džeki
Vot nesaprotu, kur tur muļķība, ja cilvēks (arī tak pieaugušais ) krustojumā skrāpē mašīnas, vistīrākais čurbanu bizness, kur vēl precīzāk.

     [+] [-]

, 2021-02-19 19:21, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Vot nesaprotu, kur tur muļķība, ja cilvēks (arī tak pieaugušais ) krustojumā skrāpē mašīnas, vistīrākais čurbanu bizness, kur vēl precīzāk.
Labi, ja reiz pret skrāpēšanu un krustojumu afērām, tad kāpēc aicina uz to, sakot, rāpo uz turieni?

     [+] [-]

, 2021-02-19 19:27, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: 90tajos viņiem bija kauns publiski būt tādiem, tagad jau sāk likties, ka tā ir modes lieta.
šito loģiku gan saprotu tikai tad, ja runātājs pats ir, kā minimums, biseksuāls. Modes lieta - tad sanāk, ka pie lielas vajadzības tu pats arī varētu pagejoties, ja jau tas ir tā modes pēc izdarāms vai vismaz vari iedomāties, kā tas izdarāms?
Vismaz man kā hetero ir pilnīgi skaidrs, ka bez iedzimtības tur nekādi, jo ne pie kādas modes es nevarētu būt gejs un tur nekāda sakara ar audzināšanu vai skolu, instinkts strādā pats par sevi.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 19:28, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Labi, ja reiz pret skrāpēšanu un krustojumu afērām, tad kāpēc aicina uz to, sakot, rāpo uz turieni?
Par rāpošanu gan nemācēšu izteikties, man šķiet, ka nesvarīga detaļa Galvenais ir čurbana bizness.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-19 19:35, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: šito loģiku gan saprotu tikai tad, ja runātājs pats ir, kā minimums, biseksuāls. Modes lieta - tad sanāk, ka pie lielas vajadzības tu pats arī varētu pagejoties, ja jau tas ir tā modes pēc izdarāms vai vismaz vari iedomāties, kā tas izdarāms?
Vismaz man kā hetero ir pilnīgi skaidrs, ka bez iedzimtības tur nekādi, jo ne pie kādas modes es nevarētu būt gejs un tur nekāda sakara ar audzināšanu vai skolu, instinkts strādā pats par sevi.
Mhm, 90tajos geju uz ielām nebija. Nu nebija! Arī 00to sākumos nebija manāmi. Es nesaku ka viņu kā tādu vispār un nekur nebija, viņi bija, tikai savos dzīvokļos ar ''low profile'', kā tam arī būtu jābūt. A tagad viņi ir uz katra stūra ar spēcīgu, virtuālu interneta armiju. Nu paskaties soctīklos, cik zemiski, lēti, nožēlojami un vienlaikus labi organizēti uzbraucieni cienījamai Didrihsones dāmai! Un pričom te mana seksualitāte, kas ir hetero, zināšanai. Šis viss ir kaut kāda izlaidība, šķiet arī modes lieta un visumā-kopsavilkumā: viens liels ārprāts.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-19 19:38, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Labi, ja reiz pret skrāpēšanu un krustojumu afērām, tad kāpēc aicina uz to, sakot, rāpo uz turieni?
tur nav nekādas afēras, prasta kļaņčīšana, ubagošana. ubagi bieži ir uz ceļiem, rāpošana to raksturo.
Baltais cilvēks stāv stalti un neubago. čurbans rāpo.

     [+] [-]

, 2021-02-19 19:47, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mhm, 90tajos geju uz ielām nebija. Nu nebija! Arī 00to sākumos nebija manāmi. Es nesaku ka viņu kā tādu vispār un nekur nebija, viņi bija, tikai savos dzīvokļos ar ''low profile'', kā tam arī būtu jābūt. A tagad viņi ir uz katra stūra ar spēcīgu, virtuālu interneta armiju. Nu paskaties soctīklos, cik zemiski, lēti, nožēlojami un vienlaikus labi organizēti uzbraucieni cienījamai Didrihsones dāmai! Un pričom te mana seksualitāte, kas ir hetero, zināšanai. Šis viss ir kaut kāda izlaidība, šķiet arī modes lieta un visumā-kopsavilkumā: viens liels ārprāts.
Bet kāpēc lai būtu "uz ielām", ja par to var dabūt pa muti? Bija pa kluso.

Klau, es taču tikko it kā pateicu pretargumentu "izlaidībai un modes lietai", a tu vnk atkal to pašu pa jaunam mauc. Tātad, domā, ka nav iedzimts un hetero džeki vnk modes pēc gejojas? Kā tas ir iespējams, tavuprāt? Un tiešām tā upurējas, ka ziedo iespējas pappriecāties ar meitenēm tikai dēļ stila?

     [+] [-]

, 2021-02-19 19:53, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet kāpēc lai būtu "uz ielām", ja par to var dabūt pa muti? Bija pa kluso.

Klau, es taču tikko it kā pateicu pretargumentu "izlaidībai un modes lietai", a tu vnk atkal to pašu pa jaunam mauc. Tātad, domā, ka nav iedzimts un hetero džeki vnk modes pēc gejojas? Kā tas ir iespējams, tavuprāt? Un tiešām tā upurējas, ka ziedo iespējas pappriecāties ar meitenēm tikai dēļ stila?
nu es nav eksperts, bet kā es to saprotu - nobriedušam cilvēkam tas viss pie kājas, bet tādu kas vēl veidojas var ietekmēt, pusaudži tomēr ir riska zona.

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:01, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: nu es nav eksperts, bet kā es to saprotu - nobriedušam cilvēkam tas viss pie kājas, bet tādu kas vēl veidojas var ietekmēt, pusaudži tomēr ir riska zona.
Tieši pusaudža gados instinkts visstiprākais. Nevienam nekas nebija jāmāca, lai meitenes patiktu un slapjie sapņi rādītos. Neesi tik vecs, savējos arī atceries. Būtu redzējis gejus, uzreiz iedomātos, ka tā var un pats arī varētu par tādu kļūt?

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:09, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tieši pusaudža gados instinkts visstiprākais. Nevienam nekas nebija jāmāca, lai meitenes patiktu un slapjie sapņi rādītos. Neesi tik vecs, savējos arī atceries. Būtu redzējis gejus, uzreiz iedomātos, ka tā var un pats arī varētu par tādu kļūt?
ne tik burtiski un ne katrs ir tai riska zonā

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:12, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Nu paskaties soctīklos, cik zemiski, lēti, nožēlojami un vienlaikus labi organizēti uzbraucieni cienījamai Didrihsones dāmai! .
Un sorry, skatīt soctīklos kaut kādas didrihsones gan neinteresē absolūti . Tas gadienā nav gejiski?

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:19, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: ne tik burtiski un ne katrs ir tai riska zonā
Nu jā, tātad vismaz kaut kādai iedzimtībai tur jābūt. Un ja var būt maza, tad var būt arī liela, respektīvi, 100% gejs, kuram pret meitenēm neceļas tāpat, kā hetero pret džekiem. Vnk bieži tā retorika tāda, ka tas tā vienkārši, modes lieta, davai, būšu gejs. Kur nu vēl tie, kas vēl cienījamā vecumā geji, nabagi visu mūžu ziedojuši modes dēļ.

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:25, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu jā, tātad vismaz kaut kādai iedzimtībai tur jābūt. Un ja var būt maza, tad var būt arī liela, respektīvi, 100% gejs, kuram pret meitenēm neceļas tāpat, kā hetero pret džekiem. Vnk bieži tā retorika tāda, ka tas tā vienkārši, modes lieta, davai, būšu gejs. Kur nu vēl tie, kas vēl cienījamā vecumā geji, nabagi visu mūžu ziedojuši modes dēļ.
tur jau tas stāsts, katrā ir sava homo daļiņa, nav 100% tīro, vnk izteiktiem hetero tā ir tik niecīga, ka neizpaužas seksualitātē. Bet esot tā veidošanās stadija, kad dažiem tā taka ir slidena, proporcija līdzīga. Nu tas tā primitīvi sakot, ceru ka onkuļi nesāks ķērkt ka es šos gejos ieskaitu

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:31, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tur jau tas stāsts, katrā ir sava homo daļiņa, nav 100% tīro, vnk izteiktiem hetero tā ir tik niecīga, ka neizpaužas seksualitātē. Bet esot tā veidošanās stadija, kad dažiem tā taka ir slidena, proporcija līdzīga. Nu tas tā primitīvi sakot, ceru ka onkuļi nesāks ķērkt ka es šos gejos ieskaitu
Par to homo daļiņu, davaj runā par sevi nevis par katru, jo katram galvā neielīdīsi, tikai savējā zini 100%, kas tur notiek

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:33, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Un sorry, skatīt soctīklos kaut kādas didrihsones gan neinteresē absolūti . Tas gadienā nav gejiski?
Es viņai arī nesekoju, draudzene seko, tāpēc viņu zināju. Par šito viņas homogeitu pirmoreiz uzzināju no delfiem

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:38, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tur jau tas stāsts, katrā ir sava homo daļiņa, nav 100% tīro, vnk izteiktiem hetero tā ir tik niecīga, ka neizpaužas seksualitātē. Bet esot tā veidošanās stadija, kad dažiem tā taka ir slidena, proporcija līdzīga. Nu tas tā primitīvi sakot, ceru ka onkuļi nesāks ķērkt ka es šos gejos ieskaitu
Es vnk mēģinu saprast, kāds ir domu gājiens tiem, kas saka, ka tā ir TIKAI izlaidība un iedzimtības tur nav (nezinu, vai Kļavulapa, bet tādi točna ir dzirdēti).

Ja atzīst, ka eksistē tādi slidenie, kurus tīņa gados var iespaidot, tātad tak vajadzētu saprast, ka arī iedzimtība ir (un attiecīgi - gan lielāka, gan mazāka, ieskaitot gandrīz 100% gejus).

Bet ja pašam nav un domā, ka citiem nav, tad taču nekādiem "slidenajiem" arī nevajadzētu eksistēt un mainīt jauniešu instinktu nav iespējams.

     [+] [-]

, 2021-02-19 20:40, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: viss ir ļoti pareizi, es arī visus māklerus un brokerus nahrenizētu, ciest nevaru tās bezjēdzīgās "profesijas", BET, tomēr baigi interesanti, ka par to runā cilvēks, kas nodarbojas ar mašīnu skrāpēšanas un naudas izspiešanas biznesu. Tu un tavi poļi ARĪ esat parazīti vistiešākajā veidā.

Tas ir no tās pašas sērijas, kā filozofēt par moderno rietumu pasaules "verdzību" bankām, kamēr neredzēt daudz tiešākas formas verdzību psrs.
Klausi vairāk Bansu ar Zaipi Patiesībā nekāda skrāpēšana un izspiešana nenotiek
Viss ir pilnīgi savādāk