Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Karsums arī šogad nespēlēs izlasē

Karsums arī šogad nespēlēs izlasē
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" komandas uzbrucējs Mārtiņš Karsums sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien atklāja, ka ceļgala traumas dēļ pasaules hokeja čempionātā izlasei palīdzēt nevarēs. Jau tuvākajā laikā viņam tiks veikta atkārtota ceļgala operācija.

Jau šorīt medijos parādījās informācija, ka Karsums izlasē šopavasar varētu nespēlēt. Šobrīd šī informācija ir apstiprinājusies. "Problēma ir ar to pašu ceļgalu, nekas nav mainījies. Menisks ir ieplīsis un jāveic operācija," pauda hokejists. "Nevēlos, lai cilvēki domā, ka es izlasē nevēlos spēlēt. Es pat ļoti vēlējos, jauns treneris jaunas emocijas, būtu interesanti, bet neko darīt," ar nožēlu pauž Karsums.

Arī pagājušā gada pavasarī Karsums tā paša ceļgala savainojuma dēļ nevarēja palīdzēt Latvijas izlasei pasaules čempionātā Slovākijā.

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:11, pirms 12 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Es esmu savas valsts patriots maksaju nodoklus ,svinu 18 novembri,kaut galvu par savu valsti noliktu un prom nekur netaisos.
Ļoti labi, ka esi!

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:12, pirms 12 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Nezaimo. Muļķīgs minējums
Kur tur zaimi?

  +5 [+] [-]

, 2012-03-26 18:12, pirms 12 gadiem
Tagad DR vainīga, bet kad no NHL un AHL mūsējie atteica izlasei tad tas skaitījās normāli. Ja kāds teiks ka Kārlis, Sandis vai kāds cits vienmēr skrēja uz izlasi un nekad neatteica tad smagi maldās-paskatās cik bieži viņi spēlējuši izlasēs- un ne vienmēr tad bija PO aiz okeāna.
Tas nav mans pārmetums viņiem - uzskatu ka mēs nevaram pārmest otram par viņa izvēli

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 18:12, pirms 12 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Domāju, ka shēma ir drusku komplicētāka. Gazprom LV filiālei tiek maksāts Dinamo projekta atbalsta veidā, lai šejienes cilvēkos stimulētu arvien lielāku dabasgāzes noietu un sēdinātu valsti aizvien pamatīgāk uz gāzes adatas. Tajā noteikti ietilpst arī cīņa pret cita veida enerģijas resursu ražošanu un patēriņu.
daļēji jau Tev taisnība, tikai nekāds DINAMO nu gan Latvijas gāzes menedžmentam nav vajadzīgs, viņi noteikti tāpat saņem lielus bonusus par pārdoto apjomu.
Protams Gazprom, tāpat kā citi energoresursu tirgotāji nekur pasaulē nav ieintresēti alternatīva kurināmā izmantošanā, tikai kāda mārrutka pēc tur jāpin atkal iekšā DINAMO! Tās elementāras dzīves patiesības.

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:12, pirms 12 gadiem
muusejie rakstīja: DLJA OSOBO TUPIH POVTORJAJU- MĀRTIŅAM KARSUMAM TIEŠĀM IR CĒĻGALA PROBLĒMAS,AR 100% ATBILDĪBAS PAZIŅOJU-PATS REDZĒJU VIŅAM RĒTU PA VISU LABO CELI...
Sen nebiju ta smejies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 18:13, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Ja ir problema tad vinus jaarste tur nav nekadu runu,bet ludzu pieradijumus,es esmu fans kas grib redzet labakos izlase un kkadas atmazkas bez nopietniem argumentiem un pieradijumiem neder!
Shobrid izskatas pec tirkakas atmazkas,kipa man trauma un ejat visi ieskrieties!
Bet iedomājies sevi Karsuma vietā? Tu mocies visu sezonu, pussezonu vai vienalga cik ar ceļgalu kaiti, tev traucē pilnvērtīgi spēlēt, pastāv iespēja izčakarēt nākamo sezonu vai vispār karjeru – tu metīsies par galvu, kaklu uz izlasi, vai mēģināsi tomēr sakārtot savu veselību?

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:14, pirms 12 gadiem
Nezinu iemeslu kapēc Dārziņš grib atteikties vel!Pusi zezonas nespēlēja un vel uz Pč negrib braukt!Kas notiek ar tiem RD hokejistiem?Sprukts šito padzirdēs arī kādu vainu sev izdomās!

  +2 [+] [-]

, 2012-03-26 18:15, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Sen nebiju ta smejies!
Kas tur smieklīgs? D D D

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:15, pirms 12 gadiem
mvp2 rakstīja: varbut anglija vins var rapot uz celiem bet zviedri vinam piemetis pilnu keseli
nu dāņi redz ar nevar piemest bet hvz.... Dānijas līga, protams, nav nekāds superlīmenis, bet nu tomēr no turienes visi dāņu varotčiki, kas pēkšņi kļūst par Hašekiem PČ laikā ir cēlušies....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-26 18:16, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: es arī nekad neesmu nolicis ziedus pie Brīvības pieminekļa, jo k-kā es neticu, ka no tā, ka es nogriezīšu ziedus un nolikšu tos, lai tie novīst pie izcirsta akmens bluķa man k-kā pieaugs patriotisms vai Latvija kaut ko no tā iegūs.... Tāpat man gluži nav skaidrs kāds ponts ir tos pašus ziedus novīst likt virs kapa, kur apakšā guļ satrūdējusi miesa un kauli.... vai tiem kauliem no tā nāks kāds labums vai man... kad vēlāk sapuvušo ziedu vajadzēs vākt no kapa nost... Bet jā, es to daru, jo to pieprasa sabiedrības normas.

Kā jau teicu, ir daudz dīvainu parašu pie mums cilvēkiem. Daži smejas, ka senlatvieši bluķi velk ap māju, tajā pašā laikā pielūdzot akmens bluķi Rīgas centrā vai visnotaļ dīvainu konstrukciju ar baseinu apakšā Pārdaugavā un dāvinot tiem ziedus.... Tie paši tēli, elki... tikai bik cits iesaiņojums.
Noteikti īsteni patrioti par to tevi norātu, bet tas nav būtiski. Skaidrs, ka Latvijā ir zems patriotisma līmenis (parunā ar amerikāņiem, britiem, francūžiem), tādēļ arī navajag sagaidīt, ka pēkšņi hokejistu vidū tie radīsies.

Manuprāt, šo stereotipu ir radījis Irbe un es tikai priecātos, ja viņa attieksme būtu norma jebkurā Latvijas izlasē, bet tas nav arguments.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 18:18, pirms 12 gadiem
Juris Miņins rakstīja: +

Liela daļa bļāvēju ar sportu ir nodarbojušies tikai skolas laikā un/vai spēlē amatieru turnīros, maču pārtraukumos dzerot alu, tāpēc arī ražo visādas puspatiesības un versijas par to kādi sportisti svoloči, negrib spēlēt.
Pec tavas logikas visiem faniem agrak bija janodarbojas ar sportu(profesionalaja limeni) ? Tad mana mashele vispar nevar fanot un apvainoties uz Karsumu,jo vina agark nav bijusi pasaules cempione peldeshana!?

  +2 [+] [-]

, 2012-03-26 18:18, pirms 12 gadiem
es nevaru saprast to vai tev grūti saprast ka Karsums nespēlēs.tik gudri dir*t visi māk.
RedBullXfighter rakstīja: Es nevaru saprast kaa var nebut patriotisms aizstavet savas valsts godu

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 18:19, pirms 12 gadiem
ja regulāri atsakās no spēlēšanas izlasē tad japatriec un viss!apnicis kas katru gadu 2-4 labakie hokejisti pēkšni ''saslimst'' nu draugi mīļie mums vajag lai jūs spelētu izlasē nevis klubā!

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:20, pirms 12 gadiem
kalibubs rakstīja: Noteikti īsteni patrioti par to tevi norātu, bet tas nav būtiski. Skaidrs, ka Latvijā ir zems patriotisma līmenis (parunā ar amerikāņiem, britiem, francūžiem), tādēļ arī navajag sagaidīt, ka pēkšņi hokejistu vidū tie radīsies.
Nezinu kā izpaužas tas patriotisma līmenis, bet nemot vērā to, ka letiņi +/- nobalsoja visi par LV valodu, laikam jau mums tomēr šis tas rūp. Jā, patrotisma līmenis ir zemāks droš vien kā to tautu idzīvotājiem, bet ir arī objektīvi iemesli- ja notiktos mazāk šaizes mūsu mazajā zemītē, tad arī cilvēki to vairāk mīlētu, jo zinātu, ka tā grūtā brīdī nevis uzmetīs, bet palīdzēs...

  +2 [+] [-]

, 2012-03-26 18:20, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: daļēji jau Tev taisnība, tikai nekāds DINAMO nu gan Latvijas gāzes menedžmentam nav vajadzīgs, viņi noteikti tāpat saņem lielus bonusus par pārdoto apjomu.
Protams Gazprom, tāpat kā citi energoresursu tirgotāji nekur pasaulē nav ieintresēti alternatīva kurināmā izmantošanā, tikai kāda mārrutka pēc tur jāpin atkal iekšā DINAMO! Tās elementāras dzīves patiesības.
Dinamo ar KHL palīdzību tiek razkruķīts, ka LV "sporta veida numur 1", klubs numur 1, kurš dažuprāt ir pelnījis baroties arī no valsts budžeta, par to periodiski kāds no RD vadības iepīkstas. Nešaubos, ja pie varas šobrīd būtu lablatvieši no Par labu Latviju un hokeju, visas lietas jau notiktu.

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:20, pirms 12 gadiem
tas nozīmē to ka paši šitie rakstītāji nesaprot ko nozīmē tādi savainojumi un cik ilgi rit ārstēšana.
Modritis rakstīja: Pec tavas logikas visiem faniem agrak bija janodarbojas ar sportu(profesionalaja limeni) ? Tad mana mashele vispar nevar fanot un apvainoties uz Karsumu,jo vina agark nav bijusi pasaules cempione peldeshana!?

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:22, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Pec tavas logikas visiem faniem agrak bija janodarbojas ar sportu(profesionalaja limeni) ? Tad mana mashele vispar nevar fanot un apvainoties uz Karsumu,jo vina agark nav bijusi pasaules cempione peldeshana!?
Šito var viegli apiet, izdomā pats savu modritisbolu, spēlē pats ar sevi mājās un regulāri trenē iemaņas, izcīni čempiona titulu un varēsi kritizēt

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:23, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Bet iedomājies sevi Karsuma vietā? Tu mocies visu sezonu, pussezonu vai vienalga cik ar ceļgalu kaiti, tev traucē pilnvērtīgi spēlēt, pastāv iespēja izčakarēt nākamo sezonu vai vispār karjeru – tu metīsies par galvu, kaklu uz izlasi, vai mēģināsi tomēr sakārtot savu veselību?
Atkartoshos,ja ir problema tad arsteja,bet kur pierdijumu,kur garantijas ka ta nav atmazka,shobrid izskataspec ta ka dzeks negrib parstavet Latviju un tagad mekle kkadus savainojums! Ja negribi spelet tad ta ari pasaki!

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:24, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: atvaino, bet nekā garīga tajā vispār, ka pieauguši veči uz mākslīgi izveidota ledus dzenā kaučuka ripuli un miljoni skatās šajās izdarībās nav....

Ja paskatās uz šo nodarbi no cita skatu punkta, piemēram ja pie mums atlidotu citplanētieši, tad laikam viņiem būtu grūti izprast šīs nodarbes loģiku un jēgu.... labākajiem maksā miljonus un ceļ milzīgus mākslīgā ledus laukumus, lai veči kā sīkie bērni attīstot savas fiziskās prasmes līz 40 un vairāk gadu vecumam ar slidām kājās skrietu pa ledu dzenoties pakaļa kaučuka gabalam....

Man bieži patīk paskatīties uz mūsu, cilvēku, sabiedrību neinteresēti un no malas... vai vispār pasauli kā tādu. Cik daudz ir pilnīgi absurdu lietu, ko mēs darām vai esam izveidojuši, kas ne tik citplanētiešiem, bet gan jau arī k-kādiem džekiem Āfrikā, kas nekad nav redzējuši civilizāciju liktos pilnīgi absurdas...
Runa bija par to,ka LV izlase patiešām spēlē zem LV karoga.

  -3 [+] [-]

, 2012-03-26 18:24, pirms 12 gadiem
Pareiz ir Karsum,!, paņem vēl Krievu pilsonību- būs vieglāk tikt maskavas dināmo,,, āāā nē krievi tādus kā tu nesaprot , jo viņiem izlasē ir gods spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 18:27, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Atkartoshos,ja ir problema tad arsteja,bet kur pierdijumu,kur garantijas ka ta nav atmazka,shobrid izskataspec ta ka dzeks negrib parstavet Latviju un tagad mekle kkadus savainojums! Ja negribi spelet tad ta ari pasaki!
Sviests . Nu pazvani Karsumam vai RD menedžmentam un sarunā, lai tev atrādās pēc operācijas un pierāda, ka tā nav atmazka ...

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:29, pirms 12 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Tad nemet visus cilvekus viena katlaa.
Nelasi visu vienā katlā, izlasi pirmo komentāru, kur es skaidri norādu, ka ne visi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:30, pirms 12 gadiem
Reinis00 rakstīja: tas nozīmē to ka paši šitie rakstītāji nesaprot ko nozīmē tādi savainojumi un cik ilgi rit ārstēšana.
Vai arī mēģina izdomāt atmāzkas kā divreiz nedēļā kačalkas eksperts Miņins. Mans vectēvs nebija sportists un vinam neviens nemaksāja par to, ka viņam bija vēzis, pašam par ārstēšanu vajadzēja maksāt, bet kamēr varēja viņš caur sāpēm gāja un strādāja un nedomāju, ka viņam bija viegli, bet viņš to darīja. Un beigās arī slimība viņu paņēma. Es vēl neko nesaku par Dārziņu, viņam tikko bija smaga trauma un iespējams, ka viss tur tiešām nav kārtībā, bet tāds Karsums kā vējš nesās pa laukumu play-offos un nu nedomāju, ka tagad pēkšņi viņš uz ielas kaut ko saplēsa, sastiepa vai pārstiepa.... Pareiz Značoks teica, ja jau gribētu spēlēt varētu arī nospēlēt un uztaisit vēlāk to operāciju savu.... bet tas neiet krastā un zin kāpēc? Tāpēc, ka tad taču izkrīt diezgan laiks no atvaļinājuma ārā, tāpēc labāk uztaisīt operāciju pa PČ laiku, lai tad varētu mierīgi pa vasaru atpūsties un aliņu iemalkot. Es nenosodu, kā jau es teicu, bet nevajag jau arī šo situāciju padarīt par tādu, ka Karsums ir cietējs, kas guļ gultā un dreb no sāpēm un viņam jātaisa smaga operācija ASAP.... Karsums nu jau cietēju sarakstā ir pēdējais, bet kā jau es teicu es nevienu nenosodu vai nečīkstu par ko- gribi spēlēt, tad spēlē, nē, tad nē...

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:31, pirms 12 gadiem
Mjā....palasot šitos komentārus gandrīz vai sāk gribēties, lai tuvākos pārs gadus spēlēšanai izlasē "NĒ" pateiktu vismaz visi top 50 kandidāti un mēs noslīdam uz kādu C grupu. Varbūt tad arī šie tā saucamie "fani" sāks kaut ko saprast un vairs nebļaus, kā izlutinātas mamzeles, kam tēvs atteicies pirkt jaunāko bārbiju.....

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:31, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Nezinu kā izpaužas tas patriotisma līmenis, bet nemot vērā to, ka letiņi +/- nobalsoja visi par LV valodu, laikam jau mums tomēr šis tas rūp. Jā, patrotisma līmenis ir zemāks droš vien kā to tautu idzīvotājiem, bet ir arī objektīvi iemesli- ja notiktos mazāk šaizes mūsu mazajā zemītē, tad arī cilvēki to vairāk mīlētu, jo zinātu, ka tā grūtā brīdī nevis uzmetīs, bet palīdzēs...
Līmenis redzams, kaur vai 18.novembrī, salīdzini, ko tas nozīmē un kā tiek atzīmēts ASV un kā šeit. Pozitīvais, ka pēdējos desmit gados šie svētki kļūst arvien nozīmīgaki

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:32, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Tagad DR vainīga, bet kad no NHL un AHL mūsējie atteica izlasei tad tas skaitījās normāli. Ja kāds teiks ka Kārlis, Sandis vai kāds cits vienmēr skrēja uz izlasi un nekad neatteica tad smagi maldās-paskatās cik bieži viņi spēlējuši izlasēs- un ne vienmēr tad bija PO aiz okeāna.
Tas nav mans pārmetums viņiem - uzskatu ka mēs nevaram pārmest otram par viņa izvēli
Žoltoks skrēja un lepojās, ka pārstāv Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 18:33, pirms 12 gadiem
masalskis123 rakstīja: Teikšu kā ir jau apnicis, ka visi tagad domā ka ir baigās zvaigznes un redz var izlemt nespēlēšu izlasē.
Izlase tomēr ir goda lieta, vienmēr tāpēc respektēju Miķeli kurš ir teicis, ka neredz iemeslu kāpēc lai nespēlētu.
No ša brīža izlases labākais piemērs ir Masaļskis, vienmēr var redzēt, ka viņam izlase ir svarīga. Daugaviņš, Pujacs arī ir paraugs

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 18:34, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: nu dāņi redz ar nevar piemest bet hvz.... Dānijas līga, protams, nav nekāds superlīmenis, bet nu tomēr no turienes visi dāņu varotčiki, kas pēkšņi kļūst par Hašekiem PČ laikā ir cēlušies....
Da pret LV spēlētājiem, jebkurš vārtsargs ir, kā Hašeks!

     [+] [-]

, 2012-03-26 18:34, pirms 12 gadiem
Ja ir bijusi magnētiskā rezonanse tad tur ir precīzi redzams kas un kā.
Un ja tur viss ir slikti Karsums pareizi dara, gan jau nākamgad uzspēlēs.

Pie tam Spruktam bija labākā sezona pēc atpūtas. katrs ir pelnījis atpūtu un veselību!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 18:34, pirms 12 gadiem
masalskis123 rakstīja: Teikšu kā ir jau apnicis, ka visi tagad domā ka ir baigās zvaigznes un redz var izlemt nespēlēšu izlasē.
Izlase tomēr ir goda lieta, vienmēr tāpēc respektēju Miķeli kurš ir teicis, ka neredz iemeslu kāpēc lai nespēlētu.
Ja viņam būtu kāda problēma ar celi kuru būtu jārisina ar operācijas palīdzību, tad viņš iemeslu redzētu un tu būtu viens no pirmajiem, kas viņu nozākātu par nodevēju, kurš pārdevies nezin kam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja