Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Karsums arī šogad nespēlēs izlasē

Karsums arī šogad nespēlēs izlasē
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" komandas uzbrucējs Mārtiņš Karsums sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien atklāja, ka ceļgala traumas dēļ pasaules hokeja čempionātā izlasei palīdzēt nevarēs. Jau tuvākajā laikā viņam tiks veikta atkārtota ceļgala operācija.

Jau šorīt medijos parādījās informācija, ka Karsums izlasē šopavasar varētu nespēlēt. Šobrīd šī informācija ir apstiprinājusies. "Problēma ir ar to pašu ceļgalu, nekas nav mainījies. Menisks ir ieplīsis un jāveic operācija," pauda hokejists. "Nevēlos, lai cilvēki domā, ka es izlasē nevēlos spēlēt. Es pat ļoti vēlējos, jauns treneris jaunas emocijas, būtu interesanti, bet neko darīt," ar nožēlu pauž Karsums.

Arī pagājušā gada pavasarī Karsums tā paša ceļgala savainojuma dēļ nevarēja palīdzēt Latvijas izlasei pasaules čempionātā Slovākijā.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-26 16:35, pirms 13 gadiem
Te nu arī pierādās, ko nozīmē brīvprātīgs pasākums, tāpat kā skolā - ja reiz nav obligāts, tātad var neiet un diena brīva! Neko nesaku, ja tiešām ir tā trauma un savādāk nevar, bet tas noteikti ir aizsegs patiesajiem iemesliem, jo nebrīnos, ka drīz vēl daļa spēlētāju atteiksies.
Tie, kas aizstāv spēlētājus - tātad KHL jums ir pirmajā vietā, lai gan pēc Dinamo izkrišanas daudzi dziedāja citu dziesmu, ka varēs izlasei sagatavoties utt. Ja aizies šāda tendence, tad man ir pilnīgi vienalga, cik viņi pelnīs Krievijā vai kur citur, ja vizuālu labumu un gandarījumu 2 nedēļu hokeja svētkos man tas nekādu nedod.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-26 16:35, pirms 13 gadiem
Hmmmm rodas divējādas sajūtas... un prasās viens jautājums: kas būtu, ja RD aizspēlētos līdz KHL finālam un fināls beigtos nedēļu pirms čempja... Mārtiņš arī nespēlētu ? It kā jau Karsums nav no īdētājiem, bet, jopcik, gribās lai vienreiz Latvija čempī 'izšauj'... a to viens nevar, otrs saguris utt. utjp.
daudz ko gribās, bet realitāte ir tāda, kāda tā ir. Un nez vai tā izlase tā arī šautu, ja savāktu visus treknos kaķus, kam laikam pof*** par rezultātu pilnīgs būtu...

  +3 [+] [-]

, 2012-03-26 16:36, pirms 13 gadiem
Hmmmm rodas divējādas sajūtas... un prasās viens jautājums: kas būtu, ja RD aizspēlētos līdz KHL finālam un fināls beigtos nedēļu pirms čempja... Mārtiņš arī nespēlētu ? It kā jau Karsums nav no īdētājiem, bet, jopcik, gribās lai vienreiz Latvija čempī 'izšauj'... a to viens nevar, otrs saguris utt. utjp

nu tad es domāju ka spēlētu un tad operāciju taisiitu ,bet tagad labāk lai ātrāk taisa operāciju un nākamgad būtu atpakaļ izlasē.!

 +13 [+] [-]

, 2012-03-26 16:39, pirms 13 gadiem
Nav ko aizstavet Karsumu!Dzekam naudu sagribejas!

Zviedrijas sportisti nesanem ne kapeiku,ne viena sporta veida aizstavot savas valsts karasa,bet vienmer visis labakie piedalas(ja nav aiznemti klubos)!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 16:39, pirms 13 gadiem
Tie, kas aizstāv spēlētājus - tātad KHL jums ir pirmajā vietā
Nē, neteikšu, ka tā, bet kamēr mēs PČ nekrītam uz B grupu un spēlējam labi (pagājušogad man jau likās līdz spēlei ar dāņiem, ka pat ar to sastāvu mēs k-kur varam aizcīnīties) man nav žēl dažu atpūtnieku. Protams, redzēs kā šogad būs... gan jau spēlēs +/- pagājušā gada modelis, tik jautājums vai puiši būs nobriedušāki arī morāli kaut ko lielu paveikt, jo pagājušogad jau redzējām, ka var... i pret somiem, i baltkrieviem, arī austriešiem bija laba spēle, čehiem.... ja saņemas. Redzēsim. Dažreiz ne vienmēr labākais sastāvs tiešām ir tas labākais, 2 gadus atpakaļ laikam čehiem ar bija bars atteikumu, bet komanda finālā vinnēja krievus un dabūja zeltu. Krieviem bija bezmaz olimpiskais sastāvs.... vai čehi ar labāko sastāvu būtu vinnejuši nez vai

     [+] [-]

, 2012-03-26 16:40, pirms 13 gadiem
Zviedrijas sportisti nesanem ne kapeiku,ne viena sporta veida aizstavot savas valsts karasa,bet vienmer visis labakie piedalas(ja nav aiznemti klubos)!
paskaiti cik pagājušogad zviedriem nepiedalījās NHListu un ne jau aizņemtības dēļ klubos...

  +2 [+] [-]

, 2012-03-26 16:42, pirms 13 gadiem
TRTD

 +13 [+] [-]

, 2012-03-26 16:44, pirms 13 gadiem
Šogad PČ vilks Ivanāns ar Daugavu

     [+] [-]

, 2012-03-26 16:46, pirms 13 gadiem
Tas ka Karsums (un protams Vasiljevs) nespēlēs nav liela bēda, galvenais, lai Dārziņš un Miķelis kapā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-26 16:49, pirms 13 gadiem
Ko var katru gadu raudāt vienu un to pašu? Nu KATRĀ izlasē uz PČ ne tuvu nespēlē visi labākie, cits slims, cits negrib, cits netiek utt, nu samierinaties, ka arī LV izlasē būs tāpat! Un patiesībā kāda starpība, spēlēs tas, kas gribēs un varēs! Lielāka jēga būs no tāda Džeriņa, kas izsalcis pēc hokeja plēsīsies, nekā no tādas primadonnas Dārziņa, kas atkal 1. spēlē dabūs ar ripu pa kāju (nepaspēdams pamukt malā) un atteiksies turpmāko PČ iziet uz ledus! Esmu tikai par to, ka, ja kāds negrib, lai nebrauc!

  -2 [+] [-]

, 2012-03-26 16:51, pirms 13 gadiem
Maločiks, parādi kārtīgi savu attieksmi.
Dārziņš arī nespēlēs, par Jāni nemaz nerunājot.
Kas vēl?

  +3 [+] [-]

, 2012-03-26 16:51, pirms 13 gadiem
Ļoti žēl, jo PČ Dinamo vadošajai maiņai nāktu tikai par labu, labi līgumi jau protams būs nodrošināti, bet piemēram Miķelim nospēlēt labu PČ un labs līgums jau kabatā.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 16:51, pirms 13 gadiem
Žēl,ka tā,bet tomēr atrisināts Dārziņa jautājums,t.i.,kurā maiņā viņam jāspēlē.

     [+] [-]

, 2012-03-26 16:53, pirms 13 gadiem
NEEEeE!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-26 16:53, pirms 13 gadiem
Nekas traks taču nav noticis, jo viss ir tā kā bija jau paredzēts u.t.i. kad spēlētājiem PČ vair nav kā tramplīns nākošās sezonas līgumam, tad tāda LV izlase ir otršķirīgs pasākums.
No otras puses tas pat nav slikti, ka tie kas negrib spēlēt (nenosodīsim viņus par to, jo nav nekas sliktāks par nemotivētu spēlētāju komandā) dod iespēju tiem, kas vēlās spēlēt izlasē. Konkurences latiņa paaugstinās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-03-26 16:54, pirms 13 gadiem
Olympus7 rakstīja: Te nu arī pierādās, ko nozīmē brīvprātīgs pasākums, tāpat kā skolā - ja reiz nav obligāts, tātad var neiet un diena brīva! Neko nesaku, ja tiešām ir tā trauma un savādāk nevar, bet tas noteikti ir aizsegs patiesajiem iemesliem, jo nebrīnos, ka drīz vēl daļa spēlētāju atteiksies.
Tie, kas aizstāv spēlētājus - tātad KHL jums ir pirmajā vietā, lai gan pēc Dinamo izkrišanas daudzi dziedāja citu dziesmu, ka varēs izlasei sagatavoties utt. Ja aizies šāda tendence, tad man ir pilnīgi vienalga, cik viņi pelnīs Krievijā vai kur citur, ja vizuālu labumu un gandarījumu 2 nedēļu hokeja svētkos man tas nekādu nedod.
Karsumam jāsačakarē nākamā sezona vai karjera dēļ traumas tikai tapēc, ka viņam jādod tev gandarījums uz 2 nedēļām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 16:55, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: Ko var katru gadu raudāt vienu un to pašu? Nu KATRĀ izlasē uz PČ ne tuvu nespēlē visi labākie, cits slims, cits negrib, cits netiek utt, nu samierinaties, ka arī LV izlasē būs tāpat! Un patiesībā kāda starpība, spēlēs tas, kas gribēs un varēs! Lielāka jēga būs no tāda Džeriņa, kas izsalcis pēc hokeja plēsīsies, nekā no tādas primadonnas Dārziņa, kas atkal 1. spēlē dabūs ar ripu pa kāju (nepaspēdams pamukt malā) un atteiksies turpmāko PČ iziet uz ledus! Esmu tikai par to, ka, ja kāds negrib, lai nebrauc!
Nu pilnībā tev piekrītu,bet gribās jau izlasē redzēt tos labākos čalus un rādot to labāko spēli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 16:56, pirms 13 gadiem
Jā,lai kā gribētos,lai es kļūdos,bet šai situācijai varētu būt vēl viens zemūdens akmens...proti,Karsums ir jau konceptuāli vienojies ar Značoku,par labu naudu un tad,ja viņam ir pat neliela trauma,viņš neies riskēt,jo drīz būs jāiet medicīniskā komisija jaunajā komandā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 16:57, pirms 13 gadiem
Atrak visi gribeja spelet izlase,tagad tiesi RD speletaji sak kosit!!!Besii tas

     [+] [-]

, 2012-03-26 16:57, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: A tu nejuti meistaribas atskjiribu starp dzerinu un starp karsumu karsums uz pusspeku var izdarit to ko dzerinsh mochijot nevar,TAPEC MUMS VINJU VAJAG,a vinsh telo slimu lai nebutu uz PC jabrauc.
Nu jā liela jēga no meistarīgā Dārziņa bija pag. PČ Izlasē jāspēlē tiem, kas to GRIB.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-26 17:01, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: TRTD
Pilnīgi piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-03-26 17:05, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Karsumam jāsačakarē nākamā sezona vai karjera dēļ traumas tikai tapēc, ka viņam jādod tev gandarījums uz 2 nedēļām?
Esi viņam personīgi tuvu stāvošs cilvēks, ka vari apgalvot to ar 100% apstiprinājumu? Un es nekur savā tekstā nenosodīju konkrēti Karsumu, bet gan teicu, ka viņš nebūt nebūs vienīgais, kas atteiksies. Pietika pirmajam (lasi-Dārziņam) iekustināt vezumu, ka nezin jau, kā būs, varbūt spēlēt nevarēšu, tā aiziet ķēdes reakcija. Drīz gaidam to pašu no Miķeļa, Sprukta, varbūt vēl Kriša vai Galviņa. Dīvaini šitais viss ir, ka pie visa ievērojamā atalgojuma, pietiekama brīvā laika ir tādi (nerunāju par Karsumu), kas tāpat atsakās spēlēt. Nez kapēc parastajiem mirstīgajiem jānopašī 11 mēnešus gadā no zvana līdz zvanam ar visai garu darba dienu un lielu stresa apjomu, pie tam ar atalgojumu, kas labi ja 15 gadu laikā sastādītu labāko Dinamo spēlētāju algas. Tas viss ir mazliet negodīgi.

Un beigu beigās atceries, ka bez mums, skatītājiem, viņu darbam nav nekādas jēgas, jo daļēji arī skatītāji veicina to, kāda alga būs spēlētājam un vai vispār konkrētais klubs pastāvēs.

  +8 [+] [-]

, 2012-03-26 17:06, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekas traks taču nav noticis, jo viss ir tā kā bija jau paredzēts u.t.i. kad spēlētājiem PČ vair nav kā tramplīns nākošās sezonas līgumam, tad tāda LV izlase ir otršķirīgs pasākums.
No otras puses tas pat nav slikti, ka tie kas negrib spēlēt (nenosodīsim viņus par to, jo nav nekas sliktāks par nemotivētu spēlētāju komandā) dod iespēju tiem, kas vēlās spēlēt izlasē. Konkurences latiņa paaugstinās.
motivācijai jāpietiek ar vienu vārdu-Latvija!

  -2 [+] [-]

, 2012-03-26 17:07, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: gols pret cehiju. Un pec tavas logikas mums izlase varetu spelet kaut santehnikjis Fedja ka tik grib! Meistariba ir pirmais un svarigakais
Roboti – pat tie dažkārt sajājas un nojūdzas, nerunājot par hokejstiem, kuri traumu var gūt pat parastā treniņā un ļoti vienkāršā situācijā, no tā neviens nav pasargāts, tāpat arī varbūt kāda problēma ģimenē, kuru varbūt spēlētājs negrib afišēt un aizbildinās ar traumu, dzīvē visādi gadās...
Tapēc jau ir ziemā pārbaudes turnīri, kuros noskaidrot tuvākās rezerves šādiem gadījumiem, lai būtu skaidra vīzija, ko darīt, ja kāds netiek...
Tikpat labi Karsums, Sprukts, Ankipāns Miķelis u.c. var dabūt traumu kādā no pārbaudes spēlēm... Mūsu problēma jau ir īsais soliņš ar tiešām augstas kvalitātes kandidātiem...
Tādiem čehiem, somiem, krieviem u.c. komandām no TOP 7 ir pajāt, nevar viens, tiks aizstāts ar citu līdzīgas kvalitātes spēlētāju un brēka nekāda..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja