Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Karsums arī šogad nespēlēs izlasē

Karsums arī šogad nespēlēs izlasē
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" komandas uzbrucējs Mārtiņš Karsums sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien atklāja, ka ceļgala traumas dēļ pasaules hokeja čempionātā izlasei palīdzēt nevarēs. Jau tuvākajā laikā viņam tiks veikta atkārtota ceļgala operācija.

Jau šorīt medijos parādījās informācija, ka Karsums izlasē šopavasar varētu nespēlēt. Šobrīd šī informācija ir apstiprinājusies. "Problēma ir ar to pašu ceļgalu, nekas nav mainījies. Menisks ir ieplīsis un jāveic operācija," pauda hokejists. "Nevēlos, lai cilvēki domā, ka es izlasē nevēlos spēlēt. Es pat ļoti vēlējos, jauns treneris jaunas emocijas, būtu interesanti, bet neko darīt," ar nožēlu pauž Karsums.

Arī pagājušā gada pavasarī Karsums tā paša ceļgala savainojuma dēļ nevarēja palīdzēt Latvijas izlasei pasaules čempionātā Slovākijā.

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:08, pirms 12 gadiem
žēl

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:09, pirms 12 gadiem
nu nez , nez.........

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:10, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Znaroks ir ķirurgs? Vinš bija klāt un izpētija visu attēlus no magnētiskās rezonanses utt...
Cienījamais lietotāj, Jūs esat apliecinājis savu nekompetitāti un zināšanu trūkumu, lūdzu pārstājat izteikt muļķīgus komentārus. Analīzi atstājiet ekspertu Rietumu vilciena, sasperjods, Domu Lasitājs u.c. ziņā.
Paldies par uzmanību!

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:10, pirms 12 gadiem
lukturis rakstīja: nebrauks vieni, brauks citi
ko cepaties
kā nekā, Latvija ir hokeja lielvalsts
Tieši tā, ir arī citi spēlētāji, kuriem var dot iespēju. Par to lielvalsti gan nevajag tik ironiski, kaut gan salīdzinot piemēram ar Ukrainu vai Baltkrieviju patiešām nav slikti

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 19:10, pirms 12 gadiem
arejs87 rakstīja: Ja tu tā domā, tad prieks par tevi - turpini dzīvot savā mazajā/skaistajā pasaku pasaulītē.
Tu tiešām šeit gribi nopietni runāt par pareizajām treniņmetodikām, kardioslodzēm, to ietekmi uz sirdskaitēm? Nav tā vieta un laika, lai populārzinātniski to visu skaidrotu!
Vēlreiz par Žoltoku, visticamākais šamējam bija sirds aritmija vai kkas tamlīdzīgs. Ne par velti pirms traģiskās sezonas spēlējot NHL, jau tika sūtīts pie kardiologiem, bet kaite īsti sevi neuzrādīja. Diemžēl tas nav vienīgais nāves gadījums sportā! Tāpēc tik viennozīmīgi runāt par to, kas sagandē sirdi, nevajag.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-26 19:11, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Žoltoks skrēja un lepojās, ka pārstāv Latviju!
???
Žoltoks vairākas reizes nebrauca. Dažādu iemeslu dēļ.
Bet nu, kur tad ar mūsu atmiņu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:12, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Aptuveni, tev ir mājās Medicīnas Enciklopēdija, tu vari strādāt par ārstu, vai arī dzīvo laukos un regulāri no bērnības ej mežā, tad tu mierīgi vari iet strādāt par pasniedzēju LLU mežu fakultātē...
Šmigo labāk tālāk ...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 19:13, pirms 12 gadiem
atceros kkad septembrī lasīju labu interviju ar lielisku bijušo hokejistu RD Andri Hendeli, un viņam uzdeva jautājumu par izlases patriotismu, vēl tagad atminos, ka viņš bija tik skeptisks cik savos vārdos varēja būt un neizpratnē bija gan par Spruktu gan par A.Jēkabsoni u.t.t.
Arī es pievienojos šim lieliskajam bijušajam hokejistam ka nedrīkst izlasei teikt nē ..

Un pievienojos arī visiem tiem kas saka, ka RD individuāli spēlētājiem paceļ līmeni, bet tai pašā laikā ne LV izlasei kopumā.

šogad ir jauna izspēles kārtība PČ man jau likās ka tas vien varētu daudzus LV labākos hokejistus vilināt vai varbūt stimulēt spēlēt un priecēt daudzos līdzjutējus, bet tagad sapratu to ka ;siem spēlētājiem kas atsaka ir citāda domāšana un par to ļoti žēl.....

domāju ka nākotnē tas gaida arvien tendenciozāk kā jel kad!

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:15, pirms 12 gadiem
dzeko rakstīja: atceros kkad septembrī lasīju labu interviju ar lielisku bijušo hokejistu RD Andri Hendeli, un viņam uzdeva jautājumu par izlases patriotismu, vēl tagad atminos, ka viņš bija tik skeptisks cik savos vārdos varēja būt un neizpratnē bija gan par Spruktu gan par A.Jēkabsoni u.t.t.
Jā, jā. Herberts Vasiļjevs arī bija neizpratnē un skepsē par tiem, kas atsakās no izlases.
Un dažus mēnešus vēlāk atteicās no izlases pats...

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:15, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: ???
Žoltoks vairākas reizes nebrauca. Dažādu iemeslu dēļ.
Bet nu, kur tad ar mūsu atmiņu...
Tiešām ar atmiņu ir sūdīgi, esi tik laipns, atsvaidzini to ar faktiem!

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:15, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Faktiski Sējējs ir pelnījis ar koku, jo šindelu un citu zvēru vietā bija jāspēlē Bukartam, Meijam, Bičevskim, Štālam, kuri būs tie Latvijas izlases vilcēji spēlēs par palikšanu augstākajā divīzijā.
Ko Tu basketbola faneli kurš no hokeja zin tikai vienu vārdu "kepons" un kladzini viņu mēnešiem, te klepo. Kad LV hokeja izlasei neveicas tad lielie prieki, tagad vēl te Sējēju mācīs.

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:17, pirms 12 gadiem
KristapsRadkēvičs rakstīja: Tieši tā, ir arī citi spēlētāji, kuriem var dot iespēju. Par to lielvalsti gan nevajag tik ironiski, kaut gan salīdzinot piemēram ar Ukrainu vai Baltkrieviju patiešām nav slikti
tas nav ironiski, uzskatu, ka arī bez 2-3 Dinamo spēlētājiem izlase nospēlēs savā līmenī

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:18, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Tagad DR vainīga, bet kad no NHL un AHL mūsējie atteica izlasei tad tas skaitījās normāli. Ja kāds teiks ka Kārlis, Sandis vai kāds cits vienmēr skrēja uz izlasi un nekad neatteica tad smagi maldās-paskatās cik bieži viņi spēlējuši izlasēs- un ne vienmēr tad bija PO aiz okeāna.
Tas nav mans pārmetums viņiem - uzskatu ka mēs nevaram pārmest otram par viņa izvēli
Nē nu gan salīdzināja NHL ar pensionāru līgu... Te puse KHL spēlētāju notraumētos NHL, jo nevilktu fizisko

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 19:18, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Jā, jā. Herberts Vasiļjevs arī bija neizpratnē un skepsē par tiem, kas atsakās no izlases.
Un dažus mēnešus vēlāk atteicās no izlases pats...
Cik tad var skriet ar galvu sienā! Bet letiņiem tas ir tikai normāli, kur labāk, tur dzimtene. Pilna rietumu pasaule ar labumu meklētājiem.

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:20, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko Tu basketbola faneli kurš no hokeja zin tikai vienu vārdu "kepons" un kladzini viņu mēnešiem, te klepo. Kad LV hokeja izlasei neveicas tad lielie prieki, tagad vēl te Sējēju mācīs.
Nu te jau puse tikai skatās gadu uz priekšu, pasties uz gadiem spēlētājiem, un redzēsi, ka ir caurums. Labi, ka tagad ir jauniešu komandas 2, bet ko viņi tālāk darīs? Ies uz Latviajs amatieru čempionātu?

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:21, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Šmigo labāk tālāk ...
Tu esi tipisks pokijs, nav argumenti, sākas apvainojumi

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:22, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu te jau puse tikai skatās gadu uz priekšu, pasties uz gadiem spēlētājiem, un redzēsi, ka ir caurums. Labi, ka tagad ir jauniešu komandas 2, bet ko viņi tālāk darīs? Ies uz Latviajs amatieru čempionātu?
Labāk nesmīdini cilvēkus un neraksti par lietām, par ko tev maza saprašana

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:22, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tiešām ar atmiņu ir sūdīgi, esi tik laipns, atsvaidzini to ar faktiem!
da izbeidziet visi ir atteikušusies vienu vai vairākas reizes, katram savi iemesli piemēram tevis piesauktais žoltoks nebrauca 2000.gadā uz pēterburgu

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:23, pirms 12 gadiem
lukturis rakstīja: tas nav ironiski, uzskatu, ka arī bez 2-3 Dinamo spēlētājiem izlase nospēlēs savā līmenī
Nesaku pretējo un Tev piekrītu, tomēr šaubos par to lielvalsti. Lai gan, ja jau esam starp TOP 15, tad jau laikam tā arī var teikt.

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:23, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Labāk nesmīdini cilvēkus un neraksti par lietām, par ko tev maza saprašana
Turpini ticēt krievu naudai un ziemassvētku vecītim, un Latvija - hokeja lielvalsts

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:23, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Pec tavas logikas visiem faniem agrak bija janodarbojas ar sportu(profesionalaja limeni) ? Tad mana mashele vispar nevar fanot un apvainoties uz Karsumu,jo vina agark nav bijusi pasaules cempione peldeshana!?
Apvainoties vari cik vien uziet, bet lai izteiktu tik kategoriskus pieņēmumus (un faktiski sportista apvainošana par meliem ir ļoti smags apvainojums) vajag vismaz kaut cik orientēties augsto sasniegumu sportā kā profesijā.

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:25, pirms 12 gadiem
Kam spēlēt būs vienmēr, no tā nav jātaisa traģēdija.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 19:25, pirms 12 gadiem
tad jau lavinsh ar nespelees utt... baigi jau gribeetos, lai izlasee butu njizivijs, vasiljevs, lavinsh, karsums, rekis utt

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:26, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tu esi tipisks pokijs, nav argumenti, sākas apvainojumi
Nu, bet cik reizes var atkārtot vienu un to pašu, Tu negribi vai nevari to saprast! Jā, Znaroks nav ārsts, bet dzīvo piemēru viņa spēlētāja un trenera karjerā ir bijis tik daudz un arī būs, ka viņš [protams konsultējoties ar dakteriem, tajā skaitā J.Kvēpu] māk atšķirt, kuri spēlētāji var nospēlēt PČ un tad gulties zem skalpeļa, kuri nē.

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:26, pirms 12 gadiem
woodoo1989 rakstīja: tad jau lavinsh ar nespelees utt... baigi jau gribeetos, lai izlasee butu njizivijs, vasiljevs, lavinsh, karsums, rekis utt
Šiem večiem ir laiks beidzies, tāpat kad aizgāja visi krievi Panteļējevi, Fanduli utt

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:27, pirms 12 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: ...tev ir pieradijumi ka karsums ir savainots? ja nee,tad nemuldi...
Intersanti, tu būtu ar mieru, lai tev nocērt kreiso plaukstu , ja pierādās, ka Karsumam IR savainojums? Ja nē....

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:27, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: da izbeidziet visi ir atteikušusies vienu vai vairākas reizes, katram savi iemesli piemēram tevis piesauktais žoltoks nebrauca 2000.gadā uz pēterburgu
Kā viņš argumentēja to?

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:27, pirms 12 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: ???
Žoltoks vairākas reizes nebrauca. Dažādu iemeslu dēļ.
Bet nu, kur tad ar mūsu atmiņu...
Zini, Žoltoks vismaz spēlēja NHL atšķirībā no mūsu zvaigznēm!

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:29, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kā viņš argumentēja to?
iesit gogle un atradīsi, cik atceros laikam ģimenes pieaugums maija beigās varbūt arī nē, bet traumas un play-off nebija točna

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:29, pirms 12 gadiem
KristapsRadkēvičs rakstīja: Nesaku pretējo un Tev piekrītu, tomēr šaubos par to lielvalsti. Lai gan, ja jau esam starp TOP 15, tad jau laikam tā arī var teikt.
15 gadi PČ elitē ir rādītājs

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:30, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu te jau puse tikai skatās gadu uz priekšu, pasties uz gadiem spēlētājiem, un redzēsi, ka ir caurums. Labi, ka tagad ir jauniešu komandas 2, bet ko viņi tālāk darīs? Ies uz Latviajs amatieru čempionātu?
Jā-jā, šito jau dzirdu no 90-to gadu sākuma, pāgājuši 20 gadi un nekāda traģēdija nav notikusi. Protams spēlētāju resurss nav tāds kā basketbolā, bet šogad pirmo reizi Latvijas pastāvēšanas vēsturē abas U izlases spēlē augstākajā divīzijā. Takā basketbola faneļiem vēl ilgi būs par ko cepties.

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:30, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kā viņš argumentēja to?
Žoltoks nespēlēs hokeja izlasē :: Diena.lv

     [+] [-]

, 2012-03-26 19:31, pirms 12 gadiem
zaipis rakstīja: iesit gogle un atradīsi, cik atceros laikam ģimenes pieaugums maija beigās varbūt arī nē, bet traumas un play-off nebija točna
Ja sieva dzemdēja štatos, tad piedalīties gaidībās, tur ir goda lieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja