Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Karsums arī šogad nespēlēs izlasē

Karsums arī šogad nespēlēs izlasē
Mārtiņš Karsums
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" komandas uzbrucējs Mārtiņš Karsums sarunā ar portālu Sportacentrs.com šodien atklāja, ka ceļgala traumas dēļ pasaules hokeja čempionātā izlasei palīdzēt nevarēs. Jau tuvākajā laikā viņam tiks veikta atkārtota ceļgala operācija.

Jau šorīt medijos parādījās informācija, ka Karsums izlasē šopavasar varētu nespēlēt. Šobrīd šī informācija ir apstiprinājusies. "Problēma ir ar to pašu ceļgalu, nekas nav mainījies. Menisks ir ieplīsis un jāveic operācija," pauda hokejists. "Nevēlos, lai cilvēki domā, ka es izlasē nevēlos spēlēt. Es pat ļoti vēlējos, jauns treneris jaunas emocijas, būtu interesanti, bet neko darīt," ar nožēlu pauž Karsums.

Arī pagājušā gada pavasarī Karsums tā paša ceļgala savainojuma dēļ nevarēja palīdzēt Latvijas izlasei pasaules čempionātā Slovākijā.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-26 23:07, pirms 12 gadiem
ARAGONS rakstīja: to ISTO FANU patiesiba nemaz nav tik daudz,diemzel un ne tie ISTIE FANI ir noteicosie arenas Riga apmekletiba vairak par 80% tie ir PARASTI STATISTI.un tie ir nevis TIKAI Dinamo fani,bet gan vairak izlases fani,kuri vel joprojam nav atradusi no 90.to vidu lidz sim bridim TRAKAJIEM HOKEJA PAVASARIEM! DR viniem ir tika iesildisanas,pirms pasaules 4empionata KULMINACIJAS un ja notiks sis KULMINACIJAS aplauziens,tad tas nevares neatstat sekas uz DR nakamo sezonu
Šaubos, ka tas atstās, bet ja tā tomēr būs, tad tā nebūs RD vai izlases vaina - ja jau mums ir tik maz īstu fanu, kā tu saki, tad ar laiku, un jau pietiekoši drīz, viss tāpat iznīks, jo šie neīstie fani tā vai tā zaudēs interesi un nevienu tur nevarēs vainot.

Es gan domāju, ka tu kļūdies un īsto fanu ir daudz vairāk kā tu saki. Tomēr, jušana līdzi hokejam turpinās lielos apmēros neatkarīgi no rezultātiem un, domājams/cerams, tā tas turpināsies vienmēr.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 23:10, pirms 12 gadiem
Laikam tādi vīri kā K.Skrastiņš mums vairs nebūs.
vieni mīkstie palikuši... !
p.s Pirms Dinamo gan tā masveidā neviens nesirga, tagad Dinamo laikā visiem baigās kaites piemetās, un kā reiz tieši uz pasaules čempionātiem. amizanti, noteikti sakritība un nejaušība

     [+] [-]

, 2012-03-26 23:13, pirms 12 gadiem
Nav nekāds lielais zaudējums. Vismaz būs patīkamāk skatīties čempi. Galvenais, ka Cipulis būs

  +1 [+] [-]

, 2012-03-26 23:13, pirms 12 gadiem
ARAGONS rakstīja: tu kaut ko ne ta saprati !: D vai tad es rakstiju,ka hokejistiem ir jacel valsts labklajiba? un ne jau PUBLISKIEM PERSONAZIEM tas butu jadara tiesi otradi,fundamenta CELAJI parasti paliek ENA,vairak redzami sabiedriba ir tie,kas uz ta fundamenta darbojas,ta4u tas nenozime to,ka es domaju ka vieni ir labaki par otriem.vienkarsi lai varetu pilnvertigi dzivot un attistities OTRIE,sakuma ir japastrada PIRMIEM
Tevi taču vispār nevar saprast, tāpēc vaicāju, ko tu esi salasījies.

Vispār ož pēc kaut kādiem arhaiskiem uzskatiem. Jo grūti šādu domāšanu datēt kopš 16. gs. (es runāju par atzītajiem domātājiem, bet var jau būt, ka kāds kaktu filosofs ko tādu ir teicis).

  +2 [+] [-]

, 2012-03-26 23:15, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Laikam tādi vīri kā K.Skrastiņš mums vairs nebūs.
vieni mīkstie palikuši... !
p.s Pirms Dinamo gan tā masveidā neviens nesirga, tagad Dinamo laikā visiem baigās kaites piemetās, un kā reiz tieši uz pasaules čempionātiem. amizanti, noteikti sakritība un nejaušība
TVNET :: Hokejs - Kārlis Skrastiņš nevarēs...

Un nevajag aizmirst arī Ozoliņa varoņdarbus izlases sakarā.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 23:16, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Laikam tādi vīri kā K.Skrastiņš mums vairs nebūs.
vieni mīkstie palikuši... !
p.s Pirms Dinamo gan tā masveidā neviens nesirga, tagad Dinamo laikā visiem baigās kaites piemetās, un kā reiz tieši uz pasaules čempionātiem. amizanti, noteikti sakritība un nejaušība
Mjā - pirms RD spēlēja dažādās kreisajās līgās, kur slodzes bija mazākas, bet no ZA tāpat regulāri kāds netika/neatbrauca, tā kā nevajag...un par Skrastiņu runājot - TVNET :: Hokejs - Kārlis Skrastiņš nevarēs...

Manuprāt situācija kaut ko baigi atgādina, vai ne...

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 23:17, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pļa, kurš tev ir atteicies? Jūs visi zābaki esat? Par Karsumu, Reķi un Vasiļjevu man liekas diezgan skaidri uzrakstīti iemsli, kapēc... Vairāk neviens pagaidām nav atteicies...
HA! es pat deret varu , kad vel kads nebrauks!
un "atteikties" var dažadi, it ipashi pie mums... redz, kā Sprikts pagajušogad pateica kad ir saguris?-kas pec tam darijas, tantuki pat trolejbusa viņu nod*rsa..-bet dažreiz, visvienkaršakais ir pateikt, kad ir trauma un viss ...ne ko pielikt, ne atņemt
puscaurumainais zabak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-26 23:19, pirms 12 gadiem
pavājš spēlētājs ..ja Karsumu būtu līgums ar citu khl klubu tad viņš neko nerādītu...
vienīgais ko māk ...uzmest no vārtu priekšas - kreisās puses..var atdot paretam kādu piespēli..un "uzgrūsties" kādam virsū..bet īstā spēka spēlē ļoti neveikls...vājš starta ātrums (tāpēc izmeta no kandidēsānas nhl)...lēnīgs..lēnīgi maina pozīciju laukumā..kad pagurst paliek nožēlojams..kokains..neelastīgs..redz laukumi tikai pašaurinātā leņķī...brīnos kā kādreiz nospēlē normāli mazākumā bet toties tad zini kad pretuzbrukuma nebūs..nedaudz pēdējā gadā ir uzlabojis savu spēli bet bez saviem sapelētajiem maiņas partneriem laukumā būtu daudz vājāks...

  -2 [+] [-]

, 2012-03-26 23:21, pirms 12 gadiem
500 komentāri? Really?

Spēlējam pasaules 2. stiprākajā līgā. Protams ka Gagarins ir svarīgāks par PČ. Esam sasnieguši hokeja lielvalsts statusu attieksmes ziņā. Prieks par to. Sočos gan vajadzētu labākajiem būt

Daži vēl dzīvo 97. gadā, kad labs hokejs bija tikai pāris nedēļas gadā...

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 23:21, pirms 12 gadiem
eikoninsh rakstīja: HA! es pat deret varu , kad vel kads nebrauks!
un "atteikties" var dažadi, it ipashi pie mums... redz, kā Sprikts pagajušogad pateica kad ir saguris?-kas pec tam darijas, tantuki pat trolejbusa viņu nod*rsa..-bet dažreiz, visvienkaršakais ir pateikt, kad ir trauma un viss ...ne ko pielikt, ne atņemt
puscaurumainais zabak.
Latvijā tāpat ir iegājies, diemžēl, visus no*irst ar un, visbiežāk, bez iemesla. Nu bija noguris Sprukts, varbūt bija kāds cits privāts iemesls ko nevarēja/nevēlējās atklāti pa presi bazūnēt, un pateica ka noguris. UN kas tur slikts?

  -1 [+] [-]

, 2012-03-26 23:23, pirms 12 gadiem
arejs87 rakstīja: Nu kur var šitā murgot??? Protams, ka nospēlē sezonu, ja var, un tad taisa operācijas, jo tā liek klubs (darba devējs). Tā tas ir un tas ir normāli. Tad jau tā var apvainot visus hokejistus visās līgās, kas taisa operācijas un ārstē traumas pēc sezonas beigām. Zini - Skrastiņš tak ar bija tāds pat nelietis kā Karsums un citi, un viņš pat nespēlēja ļaunajā RD un KHL!!! http://www.tvnet.lv/sports/hokejs/15708-karlis_skrastins_nevares_palidzet_latvijas_hokeja_izlasei
tak ej uz savam dinamo spelem un neiidi
nenoliegšu, man ari patik shad tad aiziet, pablaustities, ieraut alu, paskatities labu hokeju, bet ja tu seko lidzi hokejam pietiekami ilgi, tad tu zini, kad PČ atmosferu nekas neaizvieto...pedejos gados gan ta ir kautkaa noplenejusi, bet nu tas jau laikam logjiski, visu gadu esam attedushies hokeju.
bet kur tad paliek Dinamo viens no pamatuzdevumiem kamdeļ viņš vispar tikai izveidots,-sagatavot speletajus izlasei, ja joptv katru gadu katram sava vaina ?!
pagaidam izskatas, ka tas ir sagatavot speletajus naudigiem ligumiem, lai kautkas iekrit kluba kasite..

  +4 [+] [-]

, 2012-03-26 23:25, pirms 12 gadiem
Tikai mieru - Zvērkāvis un jaunie bālģīmji triumfēs Skandināvijā!

     [+] [-]

, 2012-03-26 23:29, pirms 12 gadiem
eikoninsh rakstīja: tak ej uz savam dinamo spelem un neiidi
nenoliegšu, man ari patik shad tad aiziet, pablaustities, ieraut alu, paskatities labu hokeju, bet ja tu seko lidzi hokejam pietiekami ilgi, tad tu zini, kad PČ atmosferu nekas neaizvieto...pedejos gados gan ta ir kautkaa noplenejusi, bet nu tas jau laikam logjiski, visu gadu esam attedushies hokeju.
bet kur tad paliek Dinamo viens no pamatuzdevumiem kamdeļ viņš vispar tikai izveidots,-sagatavot speletajus izlasei, ja joptv katru gadu katram sava vaina ?!
pagaidam izskatas, ka tas ir sagatavot speletajus naudigiem ligumiem, lai kautkas iekrit kluba kasite..
Tu esi duraks vai kā ar tevi? Paskaiti, cik iepriekšējos gados izlases sastāvā bija no RD, un cik daudzi vēl šogad nav atteikuši no konkrētās komandas.

     [+] [-]

, 2012-03-26 23:34, pirms 12 gadiem
eikoninsh rakstīja: tak ej uz savam dinamo spelem un neiidi
nenoliegšu, man ari patik shad tad aiziet, pablaustities, ieraut alu, paskatities labu hokeju, bet ja tu seko lidzi hokejam pietiekami ilgi, tad tu zini, kad PČ atmosferu nekas neaizvieto...pedejos gados gan ta ir kautkaa noplenejusi, bet nu tas jau laikam logjiski, visu gadu esam attedushies hokeju.
bet kur tad paliek Dinamo viens no pamatuzdevumiem kamdeļ viņš vispar tikai izveidots,-sagatavot speletajus izlasei, ja joptv katru gadu katram sava vaina ?!
pagaidam izskatas, ka tas ir sagatavot speletajus naudigiem ligumiem, lai kautkas iekrit kluba kasite..
Atkal murgo
RD ir privāts klubs, izveidots par krievu naudu un viņa pamatuzdevums ir spēlēt KHL, tas Savickis piedziedāja klāt par izlases bāzes klubu, mēģinot izsist no valsts piķi un piesaistīt skatītājus...

     [+] [-]

, 2012-03-26 23:34, pirms 12 gadiem
eikoninsh rakstīja: tak ej uz savam dinamo spelem un neiidi
nenoliegšu, man ari patik shad tad aiziet, pablaustities, ieraut alu, paskatities labu hokeju, bet ja tu seko lidzi hokejam pietiekami ilgi, tad tu zini, kad PČ atmosferu nekas neaizvieto...pedejos gados gan ta ir kautkaa noplenejusi, bet nu tas jau laikam logjiski, visu gadu esam attedushies hokeju.
bet kur tad paliek Dinamo viens no pamatuzdevumiem kamdeļ viņš vispar tikai izveidots,-sagatavot speletajus izlasei, ja joptv katru gadu katram sava vaina ?!
pagaidam izskatas, ka tas ir sagatavot speletajus naudigiem ligumiem, lai kautkas iekrit kluba kasite..
Godīgi - neesmu ne reizi bijis uz nevienu Dinamo spēli klātienē, tā kā te tev aplauziens.
Jebkura kluba un komandas mērķis pirmkārt jau ir cīnīties par uzvarām un tituliem turnīrā kurā tas piedalās. Spēlētāji gūst lielu pieredzi un spēļu praksi augstā līmenī, kādu savādāk daudziem no viņiem nebūtu iespējas gūt. Bet traumas un dažādi savainojumi ir visur - visās līgās un visos laikos, tā kā arī te nevienam neko nevar pārmest. Parasti jau neviens speciāli netraumējas - tā vienkārši notiek un tur neko nevar darīt.

     [+] [-]

, 2012-03-26 23:43, pirms 12 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: TVNET :: Hokejs - Kārlis Skrastiņš nevarēs...

Un nevajag aizmirst arī Ozoliņa varoņdarbus izlases sakarā.
Nu tu arī salīdzināji.. Skrastiņš visu dzīvi bija ziedojies hokejam un izlasei, ar darbu un mīlestību pret hokeju un LATVIJU, viņš to varēja izdarīt un tieši tāpēc viņam neviens to nepārmeta. Bet kas ir Karsums un Sprukts? nu mīkstie, ne viņiem pietika pacietības, lai izsistos un cīnītos par vietu NHL, ne viņi sitās par Latviju. Viņi sitās par DInamo un saviem 6 ciparu skaitļiem papīros, viņi ir bez rakstura bez nekā. Vismaz Daugaviņam pietika saprašanas un vēlmes cīnīties par vietu NHL, un lūk, kur šobrīd ir Karsums un kur ir Daugaviņš? Karsums kā mīkstais aizskrēja uz DInamo, jo pats neticēja sev, ka var tikt NHL un labi vien ir, tur tādiem nav ko darīt. Daugaviņš pateica Dinamo vadībai, ka cīnīsies tik ilgi , cik vajadzēs , lai spēlētu NHL, un viņš savu ir panācis, tāpēc arī viņu neviens nenosodīs, ja viņš nespēlētu izlasē, bet šitos mīkstos apliek. cilvēki jau nav muļķi.

     [+] [-]

, 2012-03-26 23:54, pirms 12 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Tu esi duraks vai kā ar tevi? Paskaiti, cik iepriekšējos gados izlases sastāvā bija no RD, un cik daudzi vēl šogad nav atteikuši no konkrētās komandas.
vislabak man patik, kad kadu var nosaukt par duraku sezhot majas pie pc varbut labak palika ?!

un es savs domas varu izteikt cik uzziet!
ES KONKRETI SAKU, konkreti par sho rakstu, kad vinam nav nekadas traumas,vismaz tā, ka nevaretu spelet. un veljovairak pagajušogad!!! punkts

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:03, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu tu arī salīdzināji.. Skrastiņš visu dzīvi bija ziedojies hokejam un izlasei, ar darbu un mīlestību pret hokeju un LATVIJU, viņš to varēja izdarīt un tieši tāpēc viņam neviens to nepārmeta. Bet kas ir Karsums un Sprukts? nu mīkstie, ne viņiem pietika pacietības, lai izsistos un cīnītos par vietu NHL, ne viņi sitās par Latviju. Viņi sitās par DInamo un saviem 6 ciparu skaitļiem papīros, viņi ir bez rakstura bez nekā. Vismaz Daugaviņam pietika saprašanas un vēlmes cīnīties par vietu NHL, un lūk, kur šobrīd ir Karsums un kur ir Daugaviņš? Karsums kā mīkstais aizskrēja uz DInamo, jo pats neticēja sev, ka var tikt NHL un labi vien ir, tur tādiem nav ko darīt. Daugaviņš pateica Dinamo vadībai, ka cīnīsies tik ilgi , cik vajadzēs , lai spēlētu NHL, un viņš savu ir panācis, tāpēc arī viņu neviens nenosodīs, ja viņš nespēlētu izlasē, bet šitos mīkstos apliek. cilvēki jau nav muļķi.
Kā tur bija - visi ir vienlīdzīgi, bet daži ir vienlīdzīgāki nekā citi? Sprukts bija kaut kādus 7 gadus pēc kārtas uz izlasi braucis, tad pagāšgad vienreiz pateica - sorry veči, bet šoreiz nevarēšu. UN uzreiz viņš kļuva lielāko pasaules ļaunumu un viss ko pirms tam viņš bija darījis izlases labā tikai aizmirsts. Visu cieņu Skrastiņam, bet Sprukts šajā gadījumā ne ar ko nebija sliktāks vai labāks par viņu. Arī Karsums visu laiku brauca palīgā izlasei, bet tad nāca trauma kurai nepieciešama operācija un arī viņš uzreiz tiek zākāts. Bet kad viņš sitās ZA tad kaut kā visi bļāva lai brauc uz Dinamo, tāpat kā tagad par Daugaviņu visādi muļķi bļauj. Tad sanāk - ja spēlē ZA tad tev drīkst būt traumas, nogurums un kas tik vēl ne, bet ja nespēlē tur, bet kaut kur, jebkur, citur, tad tev nedrīkst būt nekādas problēmas un vienmēr jābūt uz izlasi, ja? Kur ir kāda loģika??? Nevajag gvelzt kaut kādas muļķības un izrādīt publiski savu stulbumu, bet ar galvu arī domāt!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:05, pirms 12 gadiem
eikoninsh rakstīja: vislabak man patik, kad kadu var nosaukt par duraku sezhot majas pie pc varbut labak palika ?!

un es savs domas varu izteikt cik uzziet!
ES KONKRETI SAKU, konkreti par sho rakstu, kad vinam nav nekadas traumas,vismaz tā, ka nevaretu spelet. un veljovairak pagajušogad!!! punkts
Tev ir arī kāds pierādījums, ka viņam nav traumas, vai tikai tas ko sapnī pēc benzīna ostīšanas redzēji?

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:11, pirms 12 gadiem
arejs87 rakstīja: Tev ir arī kāds pierādījums, ka viņam nav traumas, vai tikai tas ko sapnī pēc benzīna ostīšanas redzēji?
kas tev notara parakstitu pavesti vajag ?
zinu un viss. nezinatu, tukshi nemuldetu!

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:15, pirms 12 gadiem
eikoninsh rakstīja: kas tev notara parakstitu pavesti vajag ?
zinu un viss. nezinatu, tukshi nemuldetu!
Nē, nu es vienkārši gribu zināt - tu esi viņa ārsts kurš viņam safabricējis dokumentus par traumu, vai varbūt sieva, mīļākā kura to celi ir spaidījusi un zina, ka nekas tur nav...? Savādāk tas viss ko tu saki izklausās pēc tukšas un bezjēdzīgas muldēšanas, kur, pie tam vēl, ja grib, var piesieties par apmelošanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:36, pirms 12 gadiem
Reaktors rakstīja: Man tas RD paliek aizvien nesimpātiskāks. ..
Agrāk nebija garantētās darba vietas, visi brauca uz izlasi. Z-amerikāņi brauca jau patriotisko jūtu vadīti, jo vienkārši bija spēcīgāki (ar visām Z-amerikas treniņprogrammām, saprotami).

Reāli es RD skatos tikai tāpēc, ka tur spēlē izlases džeki. Ja RD nespēlētu izlase vai vismaz potenciālie jaunie (arī iemesls,kāpēs skatos MHL Rīgu), man dziļi pie d*** ko viņi tur sasniedz savā kausā vai kur tur.
PČ un OS man 100x lielāks kā kaut kāds komerciāls čempionāts.
Analoģiski, ja RD sastāvētu pārsvarā no leģionāriem, arī nekad neskatītos.
Un beigās tu tā arī neko nepateici, kā tikai to kāpēc skaties RD spēles.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:44, pirms 12 gadiem
dale rakstīja: Rītdien būs par Dārzinja atteikumu, kas sekos treshdien?
domaju,ja Lauris lasa SC, tad nesteigsies ar lemumu,redzot kadu aziotazu ir izraisijis Karsuma atteikums. pari par 500 komentiem! un lielaka dalia ne tie labveligakie. un ne tikai Lauris.ta ka nav liaunuma bez labuma,parejie domaju,speles!

  +1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:45, pirms 12 gadiem
interesanti, jo mūsdienās atlabšana pēc meniska operācijas ir divas nedēļas

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:47, pirms 12 gadiem
vistukaralis2 rakstīja: domaju,ja Lauris lasa SC, tad nesteigsies ar lemumu,redzot kadu aziotazu ir izraisijis Karsuma atteikums. pari par 500 komentiem! un lielaka dalia ne tie labveligakie. un ne tikai Lauris.ta ka nav liaunuma bez labuma,parejie domaju,speles!
Es gan domāju, ka otrādāk - redzot, kā "fani" nozākā, zūd jebkāda vēlme spēlēt izlasē. Varbūt ja "nē" pateiktu vēl kādi 30-40 vadošie hokejisti, tad, varbūt/cerams, tie bļāvēji un zākātāji sāktu kaut ko arī domāt...

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:49, pirms 12 gadiem
egils34 rakstīja: interesanti, jo mūsdienās atlabšana pēc meniska operācijas ir divas nedēļas
Viens ir atlabt no operācijas, bet jautājums ir - cik ilgi vēl lai atgūtu pietiekami labu formu un būtu drošs ka operācija ir veiksmīga?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-27 01:14, pirms 12 gadiem
Reaktors rakstīja: Man tas RD paliek aizvien nesimpātiskāks. ..
Agrāk nebija garantētās darba vietas, visi brauca uz izlasi. Z-amerikāņi brauca jau patriotisko jūtu vadīti, jo vienkārši bija spēcīgāki (ar visām Z-amerikas treniņprogrammām, saprotami).

Reāli es RD skatos tikai tāpēc, ka tur spēlē izlases džeki. Ja RD nespēlētu izlase vai vismaz potenciālie jaunie (arī iemesls,kāpēs skatos MHL Rīgu), man dziļi pie d*** ko viņi tur sasniedz savā kausā vai kur tur.
PČ un OS man 100x lielāks kā kaut kāds komerciāls čempionāts.
Analoģiski, ja RD sastāvētu pārsvarā no leģionāriem, arī nekad neskatītos.
Aha, brauca visi viens Žoltoks un pāris reizes Skrastiņš. Vienmēr izlase ir bijusi nokomplektēta pārsvarā no Eiropā spēlējošajiem. Kā arī tagad. Tikai atšķirībā no tiem gadiem komandas kodolu veidos (kaut arī pāris spēlētāju nebūs) čaļi, kuri kopā ir gājuši caur ne vienu vien playoff sēriju. Un tā arī ir tā Dinamo jēga un labums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-27 01:18, pirms 12 gadiem
Reaktors rakstīja: Analoģiski, ja RD sastāvētu pārsvarā no leģionāriem, arī nekad neskatītos.
Šajā jautājumā pilnīgi piekrītu.

     [+] [-]

, 2012-03-27 07:25, pirms 12 gadiem
dzeko rakstīja: Sākās Karsums, Reķis Vasiļjevs ...nākamie ?

Domāju ka Dārziņš ar atteiks.. toties spēlēs Cipulis
Velti Tu smej, Cipulis izlasē spēlē labi...