Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

LHF neapstiprina Bļugera iekļaušanu izlases sastāvā

Jānis Celmiņš

LHF neapstiprina Bļugera iekļaušanu izlases sastāvā
Teodors Bļugers
Foto: Gints Ivuškāns/f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) preses sekretārs Māris Gorbunovs sarunā ar portālu Sportacentrs.com neapstiprināja šodien izskanējušās runas, ka Latvijas izlases sastāvā ir iekļauts vēl nevienu spēli pieaugušo izlasē neaizvadījušais Teodors Bļugers. Sastāvs tiks apstiprināts vien rīt.

"Nolans ir ielicis Bļugeru sarakstā, tāda ir galvenā trenera izvēle, taču es šādu pieteikumu neparakstīšu. Tad jau mēs kļūsim par izsmieklu visai Latvijai. Cilvēks, kurš nav izlasē nospēlējis nevienu spēli, brauks uz olimpiādi... Tas ir smieklīgi," šodien sarunā ar „Sporta Avīzi+” pauda Kirovs Lipmans.

Lai gan sastāvs būtībā ir zināms, apstiprināts tas vēl nav, pievakarē pauda LHF preses sekretārs Māris Gorbunovs. Paraksts uz izlases pieteikuma būtu jāliek LHF prezidentam Kirovam Lipmanam, kurš šobrīd atrodas ārzemēs. Savas prombūtnes laikā Lipmans komandas pieteikumu parakstīt pilnvarojis LHF ģenerālsekretāru Māri Baldonieku.

Bļugers šobrīd pārstāv Nacionālās koledžu sporta asociācijas (NCAA) čempionāta Minesotas universitātes hokeja komandas krāsas.

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:12, pirms 11 gadiem
Volx - NCAA spēlē uz lieliem laukumiem, tas tā atsvaidzināšanai!

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:13, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: mjā, tālāk atsakos diskutēt.
kādu mundieri?
ja Nolans pusratā visu atstāj un aiziet uz Sabres?
Latvijas izlasi vada skolnieku treneris un videooperators, kamēr viņš strādā ar Sabres.
Domā strap straplaikiem kad Sabres nav spēļu viņš štuko un taisa shēmas kā Latvijas izlase spēlēs OS?
p.s. viņš to nekad nav darījis, jo viņš pat nezin kur Latvijas izlases spēl/ētāji spēlē, izņemot NHL un kurus pirms ZA dzirdējis!
Cilvēku naivums un vientiesība ir brīžiem ir vnk apbrīnojams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:14, pirms 11 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Ivar! Treneris ir atbildigs gan par izlases komplektaciju gan par rezultatiem. Ja nu vins totali izgazisies OS, kapec vinam par to butu jauznemas atbildiba, ja reiz federacijas prezidents izlemis regulet sastavu pec saviem ieskatiem un principiem?

Neesmu ne reizi dzirdejis ka piemeram Somijas vai Zviedrijas federacijas butu saviem treneriem aizliegusi kadu ielikt sastaavaa. Tas atkal - only in Latvia variants.
Vēlreiz varu tikai atkārtot, ka tieši šai konkrētā gadījumā ar izlases komplektāciju nodarbojas Baldonieks, jo es vienkārši neticu,ka Nolans šobrīd zin kādā fiziskā kondīcijā ir katrs LV izlases spēlētājs, un cik tie ir gatavi OS.

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:14, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Cilvēku naivums un vientiesība ir brīžiem ir vnk apbrīnojams
paldies!
ja domā savādāk, tikai žetons!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:15, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Bļugers - potenciāli labs izlases spēlētājs nākotnē, no tiem kuru devumu ne vienmēr vajag mērīt pēc formulas "vārti+piespēles". Tomēr šoreiz viņam Sočos nav ko darīt, tur Kirovam taisnība, viņa aizbraukšana būtu absurds. Nolans nodemonstrē, ka par LV izlasi domās tikai NHL pauzē, kas optimismu nerada. Bet skatos šeit galvenie argumenti ir "vis ko dara Kirovs ir slikti", kā ari "augsti draftēts".
Precīzi.
Ne ko piebilst, ne iebilst.

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:16, pirms 11 gadiem
Irbe būs nākošais federācijas prezidents!Žēl tikai ka līdz tam vel nepilni četri gadi jāgaida...

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vēlreiz varu tikai atkārtot, ka tieši šai konkrētā gadījumā ar izlases komplektāciju nodarbojas Baldonieks, jo es vienkārši neticu,ka Nolans šobrīd zin kādā fiziskā kondīcijā ir katrs LV izlases spēlētājs, un cik tie ir gatavi OS.
Es tev pilnīgi piekrītu šoreiz
nu nav tas Nolans nekāds Latvijas hokeja un hokejistu pazinējs.
no intervijām vien var saprast!

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:18, pirms 11 gadiem
LIPMANI ATKĀPIES!

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:18, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: paldies!
ja domā savādāk, tikai žetons!
Es to ne par Tevi

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:19, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: mjā, tālāk atsakos diskutēt.
kādu mundieri?
ja Nolans pusratā visu atstāj un aiziet uz Sabres?
Latvijas izlasi vada skolnieku treneris un videooperators, kamēr viņš strādā ar Sabres.
Domā strap straplaikiem kad Sabres nav spēļu viņš štuko un taisa shēmas kā Latvijas izlase spēlēs OS?
p.s. viņš to nekad nav darījis, jo viņš pat nezin kur Latvijas izlases spēl/ētāji spēlē, izņemot NHL un kurus pirms ZA dzirdējis!
Visam, ko Tu raksti es piekrītu. Tomēr viņš nav aizgājis uz "Sabres" pilnībā, viņam būs jāvada Latvijas komanda OS. Un šaubos vai uz pasaules ir kāds treneris, kurš, pat ja viņam OS nebūtu prioritāte, būtu gatavs zaudēt un izgāzties visas pasaules priekšā.
Jā, viņa prioritāte šajā momentā nav Latvijas izlase, bet kā jau viņš pirms pēdējām Latvijas izlases mājas spēlēm teica, viņam pa lielam ir skaidrs izlases sastāvs un viņš grib redzēt, ko var spēlētāji, kas izlasē spēlēs 4. maiņā.

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:19, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Neticu - dod prūfu. Es jau sito esmu dzirdejis Harļika izpildījuma, bet sai tēzei nav nekada loģiska pamatojuma. Viņi iespelē ASV izlase sastavu, vai kādi citi apsvērumi?
List of NCAA Division I ice hockey venues -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:20, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Acīmredzot, tie viņu neapmierināja un viņš Bļugeru uzskata par labāku.
Daudz viņš zina par tādu Bļugeru

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:21, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Neticu - dod prūfu. Es jau sito esmu dzirdejis Harļika izpildījuma, bet sai tēzei nav nekada loģiska pamatojuma. Viņi iespelē ASV izlase sastavu, vai kādi citi apsvērumi?
2009 NCAA Frozen Four finals crazy ending HD -...

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:23, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Daudz viņš zina par tādu Bļugeru
Kad Sabres nespēlē pa brīvdienām aizlaiž līdz Minnesotai hoki paskatīties kopā Lafontēnu!
p.s. starp citu bija intervija ar Nolanu, ka viņš ar Lafontēnu caurām naktīm domā kā uzlabot Sabres sniegumu. negribu rakties, bet tie kas seko hokejam gan jau zina!
Esat kaut ko tādu dzirdējuši par Latvijas izlasi?

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:25, pirms 11 gadiem
Ko ta Lipmans nebrēca 2002., kad Lindstrēms/Baldonieks uz Soltleitiksitiju paņēma Mareku Jasu, kurš tajā sezonā labi ja 4 spēles Krievijā bija aizvadījis (Jass gan nespēlēja, bet varēja vismaz pa olimpisko ciematu patusēt)

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:25, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Daudz viņš zina par tādu Bļugeru
Kāda starpība, cik daudz viņš zina par viņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:26, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kad Sabres nespēlē pa brīvdienām aizlaiž līdz Minnesotai hoki paskatīties kopā Lafontēnu!
p.s. starp citu bija intervija ar Nolanu, ka viņš ar Lafontēnu caurām naktīm domā kā uzlabot Sabres sniegumu. negribu rakties, bet tie kas seko hokejam gan jau zina!
Esat kaut ko tādu dzirdējuši par Latvijas izlasi?
To, ka viņš ir nodevies "Sabres" vadīšanai, Latvijas izlasi atstājot malā, ir puslīdz skaidrs. Par to neviens nestrīdas.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-07 00:27, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kad Sabres nespēlē pa brīvdienām aizlaiž līdz Minnesotai hoki paskatīties kopā Lafontēnu!
p.s. starp citu bija intervija ar Nolanu, ka viņš ar Lafontēnu caurām naktīm domā kā uzlabot Sabres sniegumu. negribu rakties, bet tie kas seko hokejam gan jau zina!
Esat kaut ko tādu dzirdējuši par Latvijas izlasi?
Nebūtu OS, viņš pats butu atteicies trenet LV, bet Olimpiskais pīrags ZA ir lielā cieņā.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-07 00:28, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Kāda starpība, cik daudz viņš zina par viņu?
Kā tad šis var būt par kādu labāks, ja neviens nezin kā šis spēlē?

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:29, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Deportivo var jau arī citus, bet ar noteikumu, ka ir kaut ko parādījusi dzīve, nevis tikai uz papīra.
Es jau neko nesaku, tik norādu, ka šie spēlētāji nav sasnieguši neko tiešām ievērības cienīgu, lai viņus uzskatītu par stabiliem izlases kandidātiem. Tu būtu iekļāvis viņus izlasē, bet Nolans to nav izdarījis un tā ir viņa atbildība.

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:30, pirms 11 gadiem
''Cilvēks, kurš nav izlasē nospēlējis nevienu spēli, brauks uz olimpiādi... '' junioru izlases laikam neskaitās,bet tas nu tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:31, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kā tad šis var būt par kādu labāks, ja neviens nezin kā šis spēlē?
Kurā vietā es teicu, ka viņš ir labāks? Runa jau neiet par to, bet gan par to, ka Lipmans pēc savām simpātijām rediģē izlases sastāvu.

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:32, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Kurā vietā es teicu, ka viņš ir labāks? Runa jau neiet par to, bet gan par to, ka Lipmans pēc savām simpātijām rediģē izlases sastāvu.
Vispār tas ir nepareizi, bet šai gadījumā esmu Lipmana pusē.

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:33, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nebūtu OS, viņš pats butu atteicies trenet LV, bet Olimpiskais pīrags ZA ir lielā cieņā.
par to šaubu nav

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:34, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Nu - redzi! Tur tik dažam ir eiropas izmeri, dažam Somijas mix, bet lielaka daļa spēlē NHL izmeros.
aga, mīts izsmelts. pats tikko apskatījos ko tev iedevu

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:35, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Vispār tas ir nepareizi, bet šai gadījumā esmu Lipmana pusē.
Kas ir nepareizi?

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:36, pirms 11 gadiem
Deportivo rakstīja: Kas ir nepareizi?
huy ir Lipmana pusē
nevis Bļugera un Baldonieka!

     [+] [-]

, 2014-01-07 00:37, pirms 11 gadiem
Tampa Dežardēnu izsauca, Kristers nav šoreiz!
viss pēc loģikas tomēr!