Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

LHF neapstiprina Bļugera iekļaušanu izlases sastāvā

Jānis Celmiņš

LHF neapstiprina Bļugera iekļaušanu izlases sastāvā
Teodors Bļugers
Foto: Gints Ivuškāns/f64

Latvijas Hokeja federācijas (LHF) preses sekretārs Māris Gorbunovs sarunā ar portālu Sportacentrs.com neapstiprināja šodien izskanējušās runas, ka Latvijas izlases sastāvā ir iekļauts vēl nevienu spēli pieaugušo izlasē neaizvadījušais Teodors Bļugers. Sastāvs tiks apstiprināts vien rīt.

"Nolans ir ielicis Bļugeru sarakstā, tāda ir galvenā trenera izvēle, taču es šādu pieteikumu neparakstīšu. Tad jau mēs kļūsim par izsmieklu visai Latvijai. Cilvēks, kurš nav izlasē nospēlējis nevienu spēli, brauks uz olimpiādi... Tas ir smieklīgi," šodien sarunā ar „Sporta Avīzi+” pauda Kirovs Lipmans.

Lai gan sastāvs būtībā ir zināms, apstiprināts tas vēl nav, pievakarē pauda LHF preses sekretārs Māris Gorbunovs. Paraksts uz izlases pieteikuma būtu jāliek LHF prezidentam Kirovam Lipmanam, kurš šobrīd atrodas ārzemēs. Savas prombūtnes laikā Lipmans komandas pieteikumu parakstīt pilnvarojis LHF ģenerālsekretāru Māri Baldonieku.

Bļugers šobrīd pārstāv Nacionālās koledžu sporta asociācijas (NCAA) čempionāta Minesotas universitātes hokeja komandas krāsas.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-06 23:37, pirms 11 gadiem
Nolanam ir ķēriens izcelt jaunos gurķus, melnos zirdziņus - te jau rindā varam saukt - Indrašis, Gudļevskis, tas aizsargs no NCAA, kā viņam bija!??

  +2 [+] [-]

, 2014-01-06 23:37, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Lūk, vidējā aritmētiskā sc.com lietotāja domāšanas veids. Es nezinu kas ir Bļugers, bet zinu tikai to, ka Bērziņš ir labāks.
Būtiska šāda līmeņa turnīrā pirmkārt ir spēja tikt līdzi uz kājām. Tur mūsu izcilais Bērziņš ir vienkārši katastrofa. Jāatceras, ka mēs spēlēsim pret NHL večiem nevis Kazahstānas pusamatieriem. Bļugera viens no trumpjiem ir lielisks slidojums. Otra lieta, spēja tikt līdzi domāšanā. Tas ko esmu redzēji Teda izplidījumā ir ļoti laba spēles izpratne. U- izlasēs viņš nav izcēlies ar spilgtu iešanu pāri līķiem (kas vairāk ir Girgensona hokejs), tieši pretēji, uz laukuma parasti izceļas ar racionālu domāšanu un spēles labu spēles lasīšanu.
Potenciāla un pielietojuma ziņā, Bļugers un Bērziņš ir divas dažādas pasaules. Vai Tedis ir gatavs izlasei? Šeit ir jāņem vērā tas, ka Nolans vēlas izlasē pēc iespējas vairāk hokejistu kam ir šī te ziemeļamerikas hokeja izpratne, spēlētāji, kuri saprot, ko no viņiem prasa. Nav nekāds noslēpums, ka viņa favorīti ir Ozo, Bārtulis, Kulda, Girgensons.
Tu jau,protams, vari aizstāvēt Bļugeru cik vien vēlies, bet jebkurā gadījumā viņš pat ar savu vienaudžu izlasēs nav spējis būt pārāks par tiem. Viņam līdz LV izlasei vel tāls ceļš ejams.

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:38, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Olimpiādē piedalīties tas ir vienreizējs, milzīgs gods.
Būtu ļoti negodīgi, atstāt mājās kādu (vienalga - Štālu, Džeriņu, Bērziņu vai kādu citu), kas ir pelnījis daudz vairāk piedalīties OS, tikai tāpēc, lai tādam Bļugeram "ļautu paostīt gaisu".
Par kādiem nopelniem Džeriņš vai Štāls ir pelnījuši vairāk par Bļugeru OS spēlēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:39, pirms 11 gadiem
Poish rakstīja: Par kādiem nopelniem Džeriņš vai Štāls ir pelnījuši vairāk par Bļugeru OS spēlēt?
tāpēc, ka Bļugeram šajā sakarā vispār nekādu nopelnu nav!

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:39, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: salīdzinot ar Bļugeru - praktiski pēc jebkādiem
A kā tu zini, ka tāds kazakstānas Bērziņš , būs labāks par amerikas Bļuģeru

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:40, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: salīdzinot ar Bļugeru - praktiski pēc jebkādiem
Ja tu nenosauc konkrētus kritērijus, tad tā ir tukša ūdens liešana.

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:40, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: tāpēc, ka Bļugeram šajā sakarā vispār nekādu nopelnu nav!
Tad jau Girgensons arī nav jāņem.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-06 23:40, pirms 11 gadiem
ficuks rakstīja: Nolanam ir ķēriens izcelt jaunos gurķus, melnos zirdziņus - te jau rindā varam saukt - Indrašis, Gudļevskis, tas aizsargs no NCAA, kā viņam bija!??
pleesonja, 22:43, pirms stundas


uz kuru tad Nolanam, atrodoties ASV, ir bijis čujs? Indraši izcēla Ābols, Gudļevski - Irbe

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:41, pirms 11 gadiem
Tam pi*aram Kirovam gribs sadot pa seju! ES ceru ka vinu piemeklees tas pats kas Starkovu!!!

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:41, pirms 11 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ivar, ja Nolanam neinteresē izlase, tad kāpēc viņš nav atteicies to vadīt jau vairākus mēnešus atpakaļ? Domā, ka viņš nevar atļauties aizbraukt tūrisma braucienā uz Sočiem?
Priekš jebkura trenera ir liels gods vadīt kādu izlasi OS. Kāpēc gan Nolanam tagad būtu jāatsakās no šī godpilnā ieraksta CV? Pie tam,ja viņš pats šo izlasi caur kvalifikācijai ir aizvedis līdz iespējai startēt OS. Nolans nav nekāds Dievs, un gan jau arī viņam ir sava godkārība. Savādāk viņš nevarētu strādāt par treneri tik augstā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-06 23:41, pirms 11 gadiem
limpampiņš atkal ir zirgā, jeb ponijā, nu vismaz ēzelī, sen nav jaucies trenera darbā, beidzot neizturēja.

izsmiekls ir ja federācijas rpezidents jaucas galvenā trenera darbā. tad jau nolanam jāsāk konsultēt olainfarm. tādā nu valstī mēs dzīvojam.

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:42, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: tāpēc, ka Bļugeram šajā sakarā vispār nekādu nopelnu nav!
Tad, sekojot tavam domu gājienam, ja Ročestras Americans pavasarī būtu tikuši tālāk par 1. play-off kārtu un Girgensons izlasē nebūtu aizvadījis ne minūti, Bērziņš tik un tā būtu pelnījis atrasties vairāk, nekā Girgensons?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-06 23:42, pirms 11 gadiem
pleesonja rakstīja: pleesonja, 22:43, pirms stundas


uz kuru tad Nolanam, atrodoties ASV, ir bijis čujs? Indraši izcēla Ābols, Gudļevski - Irbe
Ābols Indarši?labāk ej gulēt

  +1 [+] [-]

, 2014-01-06 23:43, pirms 11 gadiem
pleesonja rakstīja: uz kuru tad Nolanam, atrodoties ASV, ir bijis čujs? Indraši izcēla Ābols, Gudļevski - Irbe
Kāpēc tad Indrašis jau pirms Nolana ierašanās nespēlēja Rīgas "Dinamo"? Ābols taču turpat bija.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-06 23:43, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: beidz dzejot...
Kur tā spēja bija Polijā pirms pāris nedēļām?? Ir pamats domāt, ka pēkšņi ir noticis baigais uzplaukums?
Piekrītu, ka Polijā viņš neizcēlās, tomēr vēlreiz uzsveru to, ka ne jau vārtu gūšana ir viņa lielākais trumpis. Viņš ir daudzpusīgs, labi veidots spēlētājs, kurš atšķirībā no tāda Bērziņa gan kājās tiks līdzi, gan spēles izpratnes ziņā neatpaliks no NHL večiem.
Piekrītu, ka Bļugers vēl ir zaļš, ik īpaši ņemot vērā viņa spēles stilu, šis nomināli nebūtu viņa gads, tomēr ja Nolans viņam saredz vietu izlasē konkrētā pozīcijā, tad nav pamata domāt, ka tur nekas nesanāks. Svarīgi ir tas lai trenera rīcībā ir viņam ērti spēlētāji.

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:45, pirms 11 gadiem
par ko cepiens Abrag?
nesen tu Nolanu aizstāvēji, ka tik turies!
p.s. normāli man patīk sensācijas, vēl labāk būtu R.Undeli iekļaut(Volx atbalstīs cerams).

  +1 [+] [-]

, 2014-01-06 23:45, pirms 11 gadiem
smilchs2 rakstīja: Tad, sekojot tavam domu gājienam, ja Ročestras Americans pavasarī būtu tikuši tālāk par 1. play-off kārtu un Girgensons izlasē nebūtu aizvadījis ne minūti, Bērziņš tik un tā būtu pelnījis atrasties vairāk, nekā Girgensons?
Girgensons nav Bļugers un Ročestera nespēlē NCAA

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:46, pirms 11 gadiem
kira uz vecumu paliek stulbs

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:47, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: kira uz vecumu paliek stulbs
Tas gan fakts

  +2 [+] [-]

, 2014-01-06 23:47, pirms 11 gadiem
smilchs2 rakstīja: Tad, sekojot tavam domu gājienam, ja Ročestras Americans pavasarī būtu tikuši tālāk par 1. play-off kārtu un Girgensons izlasē nebūtu aizvadījis ne minūti, Bērziņš tik un tā būtu pelnījis atrasties vairāk, nekā Girgensons?
Kur spēle Girgensons un kur Bļugers?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-06 23:47, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: par ko cepiens Abrag?
nesen tu Nolanu aizstāvēji, ka tik turies!
p.s. normāli man patīk sensācijas, vēl labāk būtu R.Undeli iekļaut(Volx atbalstīs cerams).
es jau neesmu pret Nolanu arī šobrīd - domāju, ka Nolanu šobrīd vienkārši izmanto (ņemot vērā, ka viņs ir noslogots Bufalo).

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Priekš jebkura trenera ir liels gods vadīt kādu izlasi OS. Kāpēc gan Nolanam tagad būtu jāatsakās no šī godpilnā ieraksta CV? Pie tam,ja viņš pats šo izlasi caur kvalifikācijai ir aizvedis līdz iespējai startēt OS. Nolans nav nekāds Dievs, un gan jau arī viņam ir sava godkārība. Savādāk viņš nevarētu strādāt par treneri tik augstā līmenī.
Man jau liekas, ka, ja cilvēks nopelna ar vienu darbu pietiekoši lielu algu un, ja tā dēļ neatliek laika otram darbam, tad viņš atsakās no otrā darba.

Nolanam ir pietiekoši spilgts CV. Ir vien 2 ieraksti labāki par "NHL gada treneris" un tie ir - Stenlija kausa uzvarētājs un Olimpiskais čempions. Ne vienu, ne otru viņš ar LV izlasi iegūt nevar.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-06 23:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu jau,protams, vari aizstāvēt Bļugeru cik vien vēlies, bet jebkurā gadījumā viņš pat ar savu vienaudžu izlasēs nav spējis būt pārāks par tiem. Viņam līdz LV izlasei vel tāls ceļš ejams.
Spēles izpratnē, tehniskajā sagatavotībā, daudzpusībā, viņš ir pārāks pār saviem u20 izlases biedriem.
Šis ir tas retais gadījums, kad par uzbrucēja prasmēm nevajag spriest tikai pēc statistikas vien.

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:48, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Piekrītu, ka Polijā viņš neizcēlās, tomēr vēlreiz uzsveru to, ka ne jau vārtu gūšana ir viņa lielākais trumpis. Viņš ir daudzpusīgs, labi veidots spēlētājs, kurš atšķirībā no tāda Bērziņa gan kājās tiks līdzi, gan spēles izpratnes ziņā neatpaliks no NHL večiem.
Piekrītu, ka Bļugers vēl ir zaļš, ik īpaši ņemot vērā viņa spēles stilu, šis nomināli nebūtu viņa gads, tomēr ja Nolans viņam saredz vietu izlasē konkrētā pozīcijā, tad nav pamata domāt, ka tur nekas nesanāks. Svarīgi ir tas lai trenera rīcībā ir viņam ērti spēlētāji.
Tā arī neviens nav spējis atbildēt,ka ja jau viņš reiz Nolanam tik ļoti ir iepaticies, tad kāpēc viņš nav jau agrāk parādījies vismaz starp LV izlases kandidātiem?
Vai viņš pirms un pašā PČ 2013. gadā bija vel aizņemts savā klubā? Vai viņš pērn nebija pieejams uz OS kvalifikāciju?

  +2 [+] [-]

, 2014-01-06 23:49, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Girgensons nav Bļugers un Ročestera nespēlē NCAA
Vecīt, nu tad papētīsim statistiku - cik spēlētāju katru gadu tiek uz NHL klubu sistēmām no NCAA un cik no Kazahstānas čempionāta?

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:50, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: tāpēc, ka Bļugeram šajā sakarā vispār nekādu nopelnu nav!
Tev ir pieejama kaut kāda statistika par Džeriņa vai Štāla veikumu pasaules čempionātos. Kaut ka nav palikuši atmiņā ne viens, ne otrs ar kaut ko pozitīvu, drīzāk otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-06 23:51, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Spēles izpratnē, tehniskajā sagatavotībā, daudzpusībā, viņš ir pārāks pār saviem u20 izlases biedriem.
Šis ir tas retais gadījums, kad par uzbrucēja prasmēm nevajag spriest tikai pēc statistikas vien.
Bļugers nekad nebūs baigais vilcējs. Viņš ir ieroču pienesējs. Ja Torntonam noliktu blakus nemākuļus, arī viņš paliktu uz nullēm U20 čempionātā

  -1 [+] [-]

, 2014-01-06 23:51, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: es jau neesmu pret Nolanu arī šobrīd - domāju, ka Nolanu šobrīd vienkārši izmanto (ņemot vērā, ka viņs ir noslogots Bufalo).
tad kāpēc tāds noslogots treneris mums vajadzīgs?
sen jau bij jāpadzen! savu viedokli nekad neesmu mainījis, kops iecelšanas.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-06 23:51, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Piekrītu, ka Polijā viņš neizcēlās, tomēr vēlreiz uzsveru to, ka ne jau vārtu gūšana ir viņa lielākais trumpis. Viņš ir daudzpusīgs, labi veidots spēlētājs, kurš atšķirībā no tāda Bērziņa gan kājās tiks līdzi, gan spēles izpratnes ziņā neatpaliks no NHL večiem.
Piekrītu, ka Bļugers vēl ir zaļš, ik īpaši ņemot vērā viņa spēles stilu, šis nomināli nebūtu viņa gads, tomēr ja Nolans viņam saredz vietu izlasē konkrētā pozīcijā, tVad nav pamata domāt, ka tur nekas nesanāks. Svarīgi ir tas lai trenera rīcībā ir viņam ērti spēlētāji.
Bļugers ir superstārs!
Viņš bez pārbaudes spēlēm, treniņiem un komandas biedru un komandas spēles stila pazīšanas iejutīsies uzreiz komandā un metīs vienu banku pēc otras. Nesmīdini.
Un Bļugers ir 0% pielicis pie tā, lai LV izlase uz OS tiktu.

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:52, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā arī neviens nav spējis atbildēt,ka ja jau viņš reiz Nolanam tik ļoti ir iepaticies, tad kāpēc viņš nav jau agrāk parādījies vismaz starp LV izlases kandidātiem?
Vai viņš pirms un pašā PČ 2013. gadā bija vel aizņemts savā klubā? Vai viņš pērn nebija pieejams uz OS kvalifikāciju?
No NCAA tik viegli nevar atkratīties. Iespējams, bija daudz sakrājies skolā. Freibergs, sava DSQ dēļ varēja visu gadu mierīgi mācīties, bet Bļugers tajā pašā laikā nospēlēja pilnu sezonu.

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:52, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā arī neviens nav spējis atbildēt,ka ja jau viņš reiz Nolanam tik ļoti ir iepaticies, tad kāpēc viņš nav jau agrāk parādījies vismaz starp LV izlases kandidātiem?
Vai viņš pirms un pašā PČ 2013. gadā bija vel aizņemts savā klubā? Vai viņš pērn nebija pieejams uz OS kvalifikāciju?
No NCAA uz izlasi tā pat vien nevienu nelaiž. Pērn uz PČ nometni viņu neņēma dēļ augstskolas eksāmeniem, lai gan kandidātu lokā viņš bija.
Sezonas laikā uz izlases pārbaudes spēlēm viņu loģiski, ka neviens nelaistu.

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:54, pirms 11 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Man jau liekas, ka, ja cilvēks nopelna ar vienu darbu pietiekoši lielu algu un, ja tā dēļ neatliek laika otram darbam, tad viņš atsakās no otrā darba.

Nolanam ir pietiekoši spilgts CV. Ir vien 2 ieraksti labāki par "NHL gada treneris" un tie ir - Stenlija kausa uzvarētājs un Olimpiskais čempions. Ne vienu, ne otru viņš ar LV izlasi iegūt nevar.
Tiešām nezinu,kas patreiz darās Nolana galvā, bet tik daudz man cilvēciski ir skaidrs, ka viņam šobrīd nav līdz dažādiem eksperimentiem ar LV izlasi.

     [+] [-]

, 2014-01-06 23:56, pirms 11 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Bļugers nekad nebūs baigais vilcējs. Viņš ir ieroču pienesējs. Ja Torntonam noliktu blakus nemākuļus, arī viņš paliktu uz nullēm U20 čempionātā
Tieši tā, tādam Ivaram nav jēgas stāstīt, jauniešu spēles viņš neskatās un nesapratīs par ko iet runā, bet tie, kas seko līdzi zin, ka Bļugers ir playmakers nevis metējs. Pat šī gada u20 čempī viņš izdarīja ļoti maz metienu pa vārtiem, viņš ir spēles veidotājs nevis uzbrukumu noslēdzējs.