Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Izlases rindas papildina vairāki līderi, prom dodas Zolmanis un Bukarts

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Izlases rindas papildina vairāki līderi, prom dodas Zolmanis un Bukarts
Kaspars Daugaviņš
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Pārbaudes spēlei pret Kanādas olimpisko izlasi turpina gatavoties Latvijas hokejisti. Komandas rindas šodien papildināja četri spēlētāji, tostarp valstsvienības kapteinis Kaspars Daugaviņš, kamēr prom devušies divi uzbrucēji – Latvijas čempionāta rezultatīvākais spēlētājs Sandis Zolmanis un Rihards Bukarts.

Latvijas valstsvienība pirmo treniņu aizvadīja vakar, uz ledus kāpjot pulksten desmitos no rīta un aizvadot pusotru stundu ilgu treniņu. Laukumā devās hokejisti, kuri pārstāv Latvijā bāzētos klubus, un Ufas "Salavat Yulaev" aizsargs Oskars Bārtulis.

Šodien izlases rindas papildinājuši vēl četri ārzemnieki – aizsargs Artūrs Kulda, kurš šonedēļ Pekinas "Kunlun Red Star" nomainīja pret Prāgas "Sparta", kā arī uzbrucēji Kaspars Daugaviņš (Ņižņijnovgorodas "Torpedo"), Mārtiņš Karsums (Maskavas "Dynamo") un Kirils Tambijevs (Karagandas "Saryarka", VHL).

Līdz ar to pirms mača pret kanādiešiem tiek gaidīti vēl divi hokejisti – vārtsargs Elvis Merzļikins no "Lugano", kurš Rīgā ieradīsies svētdienas pusdienlaikā, un uzbrucējs Ronalds Ķēniņš no Cīrihes "Lions". Ar viņa klubu joprojām notiek sarunas par laiku, kad uzbrucējs tiks atbrīvots un varēs doties uz Latviju.

Savukārt no šodienas kopā ar Latvijas izlasi vairs netrenējas divi uzbrucēji – Rihards Bukarts, kurš Rīgas "Dinamo" rindās izcēlies ar vieniem vārtiem 14 mačos, un "Kurbada" pārstāvis Sandis Zolmanis, kurš ir Optibet hokeja līgas rezultatīvākais spēlētājs. Tādējādi izlases rindās palicis viens Latvijas čempionāta pārstāvis – vārtsargs Rihards Cimermanis.

Mačs pret Kanādas valstsvienību notiks svētdienas vakarā pulksten 21:00. Pretiniekiem tā būs pirmā pārbaudes spēle pirms Phjončahanas olimpiskajām spēlēm. Otrdien viņi Rīgā spēkosies ar baltkrieviem.

Latvijas izlase

Vārtsargi: Jānis Kalniņš un Rihards Cimermanis.
Aizsargi: Pauls Svars, Uvis Balinskis, Guntis Galviņš, Georgijs Pujacs, Oskars Bārtulis, Kristaps Zīle, Roberts Kaļķis un Artūrs Kulda.
Uzbrucēji: Emīls Ģēģeris, Oskars Batņa, Gints Meija, Edgars Kulda, Ņikita Jevpalovs, Gunārs Skvorcovs, Vitālijs Pavlovs, Miks Indrašis, Lauris Dārziņš, Miķelis Rēdlihs, Māris Bičevskis, Frenks Razgals, Daniels Bērziņš, Kirils Tambijevs, Mārtiņš Karsums un Kaspars Daugaviņš.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 20:34, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Visos trijos ir iekļauti nepatiesi apgalvojumi.
Čali, problēmas a lasīšanu.....tur ir trīs JAUTĀJUMI....

     [+] [-]

, 2018-02-02 20:37, pirms 7 gadiem
FRONT242 rakstīja: Čali, problēmas a lasīšanu.....tur ir trīs JAUTĀJUMI....
Ja proti lasīt, es jau 2x pateicu ko par tiem domāju Izlasi.

     [+] [-]

, 2018-02-02 20:38, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: ....es gan palieku pie tā,ka sports ir sports,politika atsevišķi un ekonomika ir tuvāk sportam,nakā politikai..diemžēl patreiz pasaulē ir otrādi...
ja vēl RD valde tā domātu

     [+] [-]

, 2018-02-02 20:41, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Jā,nu to,ka Rd ir degradējies vispirms jau sportiskajā ziņā,nav pat diskusiju...par politisko-nu tādi jau liela daļa latviešu ir-spēj tikai klausīties propagandā,a savas galvas jau nav...da ne tikai latvieši-lielākā daļa cilvēku tādi ir-aitas,kurām vajag cirpēju....es gan palieku pie tā,ka sports ir sports,politika atsevišķi un ekonomika ir tuvāk sportam,nakā politikai..diemžēl patreiz pasaulē ir otrādi...
Nu beidz, sports jau pasen nav tikai sports. Kādreiz tas bija politisks 'ierocis', tagad tajā papildus politikai valda arī ekonomika jeb nauda. Tur viss ir tik cieši saistīts un, manuprāt, ir vnk naivi ticēt, ka sports ir tikai sports un tie saukļi 'nejaukt sportu ar politiku', ņemot vērā sporta pasaulē notiekošo, liekas gandrīz vai komiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 20:47, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Es redzēju Alpu līgas hokejistus darbībā A grupā PČ!!!man ar to pietiek...
modernās tendences-ne vienu reizi vien esmu teicis-pa KHL.TV ir raidījums,kur tiek analizētas spēles pa epizodēm!gan jau ka ir arī pa NHL.tv!iesaku paskatīties,tu ļoti daudz ko jaunu var uzzināt...un tad izrādās,ka aizsardzībā ir jāspēlē visiem pieceim,nevis kā mums pieņemts-Spruktam un Ņiživijam tik pasi jādod,hosam jāšķel,a muļķiem jārukāka fočekings nav domāts latviešiem,bet muļķiem uttt
nezinu,vai atbildēju saprotami,bet centos tā,lai nerastos pārpratumi!
Ir iespēja pasekot ,teiksim,zviedru hokeja attīstības tendencēm,uzstādījuiem...un tad saproti,kur iet LV hokejs un kur pasaules....
un nevajag sevi mānīt ar rezultātiem PČ grupu turnīrā pret nemotivētiem grandiem-ja kaut ko saproti no hokeja,tad redzi atšķirību,kā viņi spēlē PO un kā grupu turnīrā..
bet lielākā daļa cilvēku vai nu tiešām nespēj to redzēt,vai izliekas neredzam,jo tā tak vieglāk..
OK, paldies par izvērsto atbildi, tavu domu sapratu. Es pēdējos dažus gadus esmu no hokeja atgajusi, bet agrāk regulāri skatījos NHL analitiskos raidījumus, kur ļoti smalki un sīki dažādi izbijusies spēlētāji, treneri un analītiķi runā arī par tevis pieminētajām tēmām un ne timai, pateicoties tam savā ziņā sāku pavisam citādi vērot hokeju, vairāk ne no emocionālās puses. Īstenībā, varbūt tāpēc arī ar laiku sāka zust interese, jo nebija emociju, ej nu sazin.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 20:53, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: jā,piekrītu....bet ne jau mums,parastiem līdzjutējiem tur nbūtu jājaucas iekšā!!es tomēr palieku pie tā,ka nejaucu sportu ar politiskajām intrigām...un konomiku arī nejaukšu ar politiku
Nez, paldies dievam dzīvojam vēl vārda brīvībā (nu vismaz pa lielam ) un varam katrā pats izvēlēties, vai ņemt vērā politikās intrigas, kas tiek veiktas sportā vai nē. Ja tu izvēlies viņas ignorēt, tas nenozīmē, ka viņas automātiski nav, BET tā ir tava brīva izvēle, mana brīva izvēle atkal viņas ir neignoret.
Katrā ziņā neatkarīgi no tā, kam mēs katrs ticam, realitāte jau no tā nemainīsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-02-02 20:58, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Jā, es redzu - ieslēdzi kompi, atvēri sportacentru, ielogojies un tad kā vecis nostājies "visas Latvijas" priekšā un matiem plīvojot, ar šķēpu rokā ņēmi un mani atmaskoji ar "konstruktīviem" jautājumiem. Domāju, šis ir lielisks materiāls uz kā balstīt nākamo Cietā rieksta filmu.
Vai man dieniņ.....superkomentētājs kurš tikko pieprasīja KONKRĒTUS jautājumus..pazuda.....KONKRĒTI neatbildēja.....un kā jau KONKRĒTU lietu piekritējs aizplūda Nameja gredzena un Cietā rieksta filmu iespaidā....
Klau, filmvaroņa iemiesojum esi vienreiz reāls.....vainu neraksti, vai izvēlies toni !!!!!
Ļoti labi saprotu kādēļ neatbildi.....visi to saprot !!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 21:01, pirms 7 gadiem
FRONT242 rakstīja: Vai man dieniņ.....superkomentētājs kurš tikko pieprasīja KONKRĒTUS jautājumus..pazuda.....KONKRĒTI neatbildēja.....un kā jau KONKRĒTU lietu piekritējs aizplūda Nameja gredzena un Cietā rieksta filmu iespaidā....
Klau, filmvaroņa iemiesojum esi vienreiz reāls.....vainu neraksti, vai izvēlies toni !!!!!
Ļoti labi saprotu kādēļ neatbildi.....visi to saprot !!!!!!!
Ko tu mokies?

  -2 [+] [-]

, 2018-02-02 21:02, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tavos jautājumos nav nekā konstruktīva. Es tikptat labi varu pajautāt, cik gados tavs tēvs tevi pirmo reizi paņēma priekšā. Bet es to nedaru.
Johaidī, cik nožēlojams teksts....

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 21:04, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Johaidī, cik nožēlojams teksts....
vai ne? es Tev piekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 21:08, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nu redzi,tātad arī tu esi izglītojusies hokejā pie labākajiem specialistiemnu bet tad tak vajadzētu redzēt,kur iet LV hokejs un kur pasaules....
un kļūdu virtenes mēs varam skaitīt masveidā...kaut vai atceries pati-Rautakalio!kā viņu nolika par to čekingu,ko jau tolaik spēlēja visa progresīvā hokeja pasaule...kaut vai nepārtreukta veterānu,fiziski vāju spēlētāju pārturēšana izlasē.....
stap citu,tagad pat krievi ar to aizrāvušies,domāju OS nevinnēs,jo komandā pa pilnam nevarīgu veterānnu...varam pēc OS atgriezties pie šīs tēmas
Nu Hartlija pirmais šoks bija mūsu bāliņu katastrofāli sliktā fiziskā sagatavotība.. Tas, ka viņu parakstīja uz ilgāku laiku man bija baigais prieks (tik nepatika tā 'free pass', ja saņems sev kādu tīkamāku piedāvājumu), ir cerība, ka strādājot ilgtermiņā varētu izdoties mainīt darba ētiku un ne jau tiem profiem, kas tagad izlasē spēlē tur vairs baigo kko var mainīt, bet gan tiem jaunajiem, kas būs potenciālie izlases spēlētāji pēc gadiem. Ja runājam kontekstā ar RD, tad politika ir viena lieta, bet man daudz vairāk pēdējos gados par to nenormāli besī tas pofigs, kas valda starp spēlētājiem. Nu, ja esi pieņēmis lēmumu spēlēt tajā klubā, tad arī kapā. Bet ielikts tas bērnībā nav, iespēja gurķoties ir un aiziet. Neredzu, kā tas kkā palīdz LV hokejam ne šobrīd, ne arī, ko tas labu var dod nākotnē.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 21:10, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: vai ne? es Tev piekrītu.
Tev šodien daudz draugu te saradušies

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 21:11, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tev šodien daudz draugu te saradušies
Mēness vēl apaļš, man šis laiks patīk

  -3 [+] [-]

, 2018-02-02 21:13, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Mēness vēl apaļš, man šis laiks patīk
Man visas mēness ietekmes jau pāri, bet nu šitiem varbūt ilgāk velkas katrā ziņā, satrakojusies ne pa jokam, varētu domāt, ka zupas šķīvi esi šiem izēdis

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 21:15, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ko tu mokies?
Es mokos ???? Jaunēkli, tu nevari atbildēt uz KONKRĒTIEM jautājumiem, labi noformulētiem....kurš mokās...tev trūkst argumentu....nav izteiksmes spēju....kurš mokās ?????
uzrakstīt "kurš mokās" i tavs augstākais fantāzijas lidojums ????
būtu nu jau paklusējis, gana visas Latvijas priekšā māžojies !!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-02 21:17, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Man visas mēness ietekmes jau pāri, bet nu šitiem varbūt ilgāk velkas katrā ziņā, satrakojusies ne pa jokam, varētu domāt, ka zupas šķīvi esi šiem izēdis
Tas viens vispār no nez kādas pakaļas uzradās, pat neliekas ka būtu šamo manījis kādreiz Bet domāju ka ir no tiem, kam vēl citi profili, kas visticamāk man miskastē. Bet šodien patrāpijās uz manu komunikabilitāti, lai jau izplosās

  +2 [+] [-]

, 2018-02-02 21:17, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Man visas mēness ietekmes jau pāri, bet nu šitiem varbūt ilgāk velkas katrā ziņā, satrakojusies ne pa jokam, varētu domāt, ka zupas šķīvi esi šiem izēdis
Neesmu jau Tu, kura visam tam, ko Banss saka, piekrīt bez mazākās domāšanas. Es uzreiz nepiekrītu, tā esmu nepareizais un pilnmēness ietekmē. Lai vai kāds ir Hulis, bet pareizi viņš teica par spama bandu. Droši ņem piemēru un sāc basketbolu sauc par mērkaķbolu. Nepiekritīsi kādam no spama bandas, uzreiz divi pārējie metas Tev virsū Smieklīgi.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-02 21:19, pirms 7 gadiem
FRONT242 rakstīja: Es mokos ???? Jaunēkli, tu nevari atbildēt uz KONKRĒTIEM jautājumiem, labi noformulētiem....kurš mokās...tev trūkst argumentu....nav izteiksmes spēju....kurš mokās ?????
uzrakstīt "kurš mokās" i tavs augstākais fantāzijas lidojums ????
būtu nu jau paklusējis, gana visas Latvijas priekšā māžojies !!!!!
Pateikšu vēlreiz - nav bijuši jautājumi. Tie tavi vervelējumi ar jautājuma zīmi beigās, nav jautājumi, bet uzbraucieni. Uzbrauci, nu izbaudi, ko tu vēl ņemies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 21:21, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu jau Tu, kura visam tam, ko Banss saka, piekrīt bez mazākās domāšanas. Es uzreiz nepiekrītu, tā esmu nepareizais un pilnmēness ietekmē. Lai vai kāds ir Hulis, bet pareizi viņš teica par spama bandu. Droši ņem piemēru un sāc basketbolu sauc par mērkaķbolu. Nepiekritīsi kādam no spama bandas, uzreiz divi pārējie metas Tev virsū Smieklīgi.
Tiešām neietekmē? Tieši šajā komentārā izskatās ka vēl nav atlaidis. Nu tā, nekā personiska. Iepriekšējā komentā es tevi pie pilnmēness klientiem nebiju ieskaitījis

     [+] [-]

, 2018-02-02 21:22, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: mēģināšu Tev kaut kā pa punktiem atbildēt
1.par Hartliju ari man prieks!bet darba ētika jāmaina klubos,ne izlasē..jo izlasē ienāk jau klubos sagatavoti spēlētāji..tātad,manuprāt,Hārtlijam ir jāstrādā LV un jāveido šī darba ētika vismaz kādā vienā hokeja piramīdā!!citādi-spēlētāji ienāk izlasē tādi,kadi ienāk..un man vienalga,vai tas klubs būs Liepāja,Kurbads vai Rd..
Tā jau solīja, ka šams palīdzēs pie sistēmas izstrādes, ka realizēsies, laiks rādīs.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 21:24, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Pateikšu vēlreiz - nav bijuši jautājumi. Tie tavi vervelējumi ar jautājuma zīmi beigās, nav jautājumi, bet uzbraucieni. Uzbrauci, nu izbaudi, ko tu vēl ņemies?
Tad ja es noformulēšu jautājumus savādāk, "konkrētāk" tad atbildēsi ?????

Un tas viens ir šeit kudī ilgāk par tevi mutesbajār....ja kas...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-02 21:25, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tiešām neietekmē? Tieši šajā komentārā izskatās ka vēl nav atlaidis. Nu tā, nekā personiska. Iepriekšējā komentā es tevi pie pilnmēness klientiem nebiju ieskaitījis
Tev laikam vecākus iepīt stulbos un neadekvātos jokos liekas kaut kas pilnībā normāls?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 21:30, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev laikam vecākus iepīt stulbos un neadekvātos jokos liekas kaut kas pilnībā normāls?
Tas nebija joks. Es noraksturoju kāda tipa jautājumus man attiecīgais lietotājs uzdod, un piebildu ka tas nav jautājums viņam.

     [+] [-]

, 2018-02-02 21:30, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: mēģināšu Tev kaut kā pa punktiem atbildēt
1.par Hartliju ari man prieks!bet darba ētika jāmaina klubos,ne izlasē..jo izlasē ienāk jau klubos sagatavoti spēlētāji..tātad,manuprāt,Hārtlijam ir jāstrādā LV un jāveido šī darba ētika vismaz kādā vienā hokeja piramīdā!!citādi-spēlētāji ienāk izlasē tādi,kadi ienāk..un man vienalga,vai tas klubs būs Liepāja,Kurbads vai Rd..
2.Par d pilnīgi piekrītu...diemžēl,bet nav manāma nepiekāpība,vēlme nezaudēt..pat tai špenglerī komanda pēc butaforijas izskatījās...gribētos jau zināt,kas pei vainas-vadības uzstādījumi,vai atmosfēra komandā...
Par pirmo punktu piekrītu, ka ne jau izlasē treneris spēlētājiem hokeju iemācīs spēlēt, tur var tik taktiskos zīmējumus un spēles konceptu izveidot, ar cerību, ka spēlētāji sapratīs, ko no viņiem grib un būs fiziski spējīgi to izpildīt. Un, protams, visu izsmieta motivācija ja treneris atradīs pareizās pogas, uz kurām saspiest un spēs saliedēt komandu tā, ka viens pa otru būs gatavi kājas lauzt, tad iztrūkstošo talantu var izdoties kompensēt.
Ja par RD, tad tīri cilvēcīgi jau var saprast tos speletajus, nu par ko viņi cīnās? Funis jau ar patosu teiks, ka, lai nepaliktu pēdējie līga, bet nu jā mēs tā ar prātu tam pieejam, tad dabīgi, ka viņiem pajāt, vai pēdējie vai pirmspēdējie. Es nezinu, kkā pēdējos gados jau nu baigi bēdīgi tas viss izskatās, es gan arī sen par to visu vairs neiespringstu, tā pat no mūsu domām te nekas atkarīgs nebūs, kā vīri Krievzemē nolems, tā būs.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-02 21:32, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: kas var realizēties??va t viš ir LV?nav!!tātad fufelis ,nekas vairāk!salīdzinājumam-tihonovs!tiesām izveidoja hokeja sistēmu LV,izcēla LV hokeju no padibeņiem,degradācijas..pat vēl 15 gadus pēc PSS sabrukuma LV hokejs barojās no tihonova izveidotās sistēmas!
Un nevajag uzeiz liet čugunu-arī siliņa specklases bija tihonova radītās sistēmas auglis!!tik aklais to var noliegt!
Pagaidām izskatās jā, ka vairāk propoganda, bet tas tā, attālināti. Specklases un Tihonovs ir mijiedarbība. Bez tām nebūtu tas ko pats saki - 15 vai cik tur gadu augļu plūkšanas. Visi tie čudinovi un znaroki aizbrauktu, beigtu karjeras un stāsts beigtos. Tihonovs atveda to augsta līmeņa hokeju, Siliņs viņu padarīja par vietējo, nevis uz iebraucējiem balstīto.

     [+] [-]

, 2018-02-02 21:34, pirms 7 gadiem
FRONT242 rakstīja: Tad ja es noformulēšu jautājumus savādāk, "konkrētāk" tad atbildēsi ?????

Un tas viens ir šeit kudī ilgāk par tevi mutesbajār....ja kas...
Ja būs jautājums, kurā nav ietverts kaut kāds aplams apgalvojums, es atbildēšu. Es visiem atbildu, ja normāli pajautā