Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Izlases rindas papildina vairāki līderi, prom dodas Zolmanis un Bukarts

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Izlases rindas papildina vairāki līderi, prom dodas Zolmanis un Bukarts
Kaspars Daugaviņš
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Pārbaudes spēlei pret Kanādas olimpisko izlasi turpina gatavoties Latvijas hokejisti. Komandas rindas šodien papildināja četri spēlētāji, tostarp valstsvienības kapteinis Kaspars Daugaviņš, kamēr prom devušies divi uzbrucēji – Latvijas čempionāta rezultatīvākais spēlētājs Sandis Zolmanis un Rihards Bukarts.

Latvijas valstsvienība pirmo treniņu aizvadīja vakar, uz ledus kāpjot pulksten desmitos no rīta un aizvadot pusotru stundu ilgu treniņu. Laukumā devās hokejisti, kuri pārstāv Latvijā bāzētos klubus, un Ufas "Salavat Yulaev" aizsargs Oskars Bārtulis.

Šodien izlases rindas papildinājuši vēl četri ārzemnieki – aizsargs Artūrs Kulda, kurš šonedēļ Pekinas "Kunlun Red Star" nomainīja pret Prāgas "Sparta", kā arī uzbrucēji Kaspars Daugaviņš (Ņižņijnovgorodas "Torpedo"), Mārtiņš Karsums (Maskavas "Dynamo") un Kirils Tambijevs (Karagandas "Saryarka", VHL).

Līdz ar to pirms mača pret kanādiešiem tiek gaidīti vēl divi hokejisti – vārtsargs Elvis Merzļikins no "Lugano", kurš Rīgā ieradīsies svētdienas pusdienlaikā, un uzbrucējs Ronalds Ķēniņš no Cīrihes "Lions". Ar viņa klubu joprojām notiek sarunas par laiku, kad uzbrucējs tiks atbrīvots un varēs doties uz Latviju.

Savukārt no šodienas kopā ar Latvijas izlasi vairs netrenējas divi uzbrucēji – Rihards Bukarts, kurš Rīgas "Dinamo" rindās izcēlies ar vieniem vārtiem 14 mačos, un "Kurbada" pārstāvis Sandis Zolmanis, kurš ir Optibet hokeja līgas rezultatīvākais spēlētājs. Tādējādi izlases rindās palicis viens Latvijas čempionāta pārstāvis – vārtsargs Rihards Cimermanis.

Mačs pret Kanādas valstsvienību notiks svētdienas vakarā pulksten 21:00. Pretiniekiem tā būs pirmā pārbaudes spēle pirms Phjončahanas olimpiskajām spēlēm. Otrdien viņi Rīgā spēkosies ar baltkrieviem.

Latvijas izlase

Vārtsargi: Jānis Kalniņš un Rihards Cimermanis.
Aizsargi: Pauls Svars, Uvis Balinskis, Guntis Galviņš, Georgijs Pujacs, Oskars Bārtulis, Kristaps Zīle, Roberts Kaļķis un Artūrs Kulda.
Uzbrucēji: Emīls Ģēģeris, Oskars Batņa, Gints Meija, Edgars Kulda, Ņikita Jevpalovs, Gunārs Skvorcovs, Vitālijs Pavlovs, Miks Indrašis, Lauris Dārziņš, Miķelis Rēdlihs, Māris Bičevskis, Frenks Razgals, Daniels Bērziņš, Kirils Tambijevs, Mārtiņš Karsums un Kaspars Daugaviņš.

     [+] [-]

, 2018-02-02 22:24, pirms 7 gadiem
[quote abrags]
smuks Tu neesi bet dumjš gan.

Tik pat labi arī es Tev varētu uzdot tikpat debilus jautājumus, bet es līdz Tavam tirgus bābas līmenim nenolaidīšos. Tu domā esi baigais varonis, pozitīvais tēls? Nē, puisīt - neaudzināts un infantils zoniņš vien esi.

Aizvainoju, ka tev neizdevās godam atbildēt uz iepriekšējo dialogu ???
Smuks tu neesi, bet dumjš gan...... nu tad sāksim....vai esi mani redzējis lai spriestu par manu skaistumu????? tas ir viens jautājums ????
Par dumjumu.....izbrīna SC pietuvinātas personas komentārs, kurš iekļauj sevī reāli nodrāztu, sākumskolas bērnu izteicienu.
Par tirgus bābām....acīmredzot bieži komunicē, ka pilnībā pārzini bābu slengu...
Par nolaišanos līdz līmenim.....diemžēl šis tavs ieraksts nolaida tevi VĒL zemāk.....
Par jautājumiem.....kurš no viņiem ir nepaties vēršoties pie tāda heitera un fludera ?????
Par varoņiem un pozitīviem tēliem.....kādā pasakā, vai kādā partijā sastāvi, lai dalītu cilvēkus labos un sliktos ?????
Par puisīti, infantilo zoniņu.....es savukārt par puisīšiem saucu savus 20 un 23 gads vecos dēlus, par infantilo zoniņu domāju, ka atbildi pats atradīsi sevī....jo KO tik seklu un INFANTILU neesmu saņēmis pat no Hulika....
PADOMĀ AUTORITĀTE neapkauno sevi.....kkautgan pa vēlu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:27, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nju harliks jau Tuvāk man irne jau tikai par RUS hokejistiem NHL fanoja,bet arī pret absurdo sistēmu LV u eiropā iestājās..piedod,Harlik,ja kļūdos
Harlis mācēja mani izvest tev ar pāris reizes izdevās, bet kkā liekas, ka mazāk. Harlim Eiropa patika, tak pārvācās tur un bija gana apmierināts ar visu, par LV gan cits stāsts, joprojām atceros, kā viņš man stāstīja, cik es te slikti savos laukos dzīvojot

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:28, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: ej nu ejne jau par vateni!!bet par to ka esmu jūsu bndāman gan liekas,ka vairāk oponēju jumsbet neuzskatu to par kaut kadu apkaunojumu!!!cilvēkiem jau nav jāsakrīt visur viedokļiem,lai cienītu vienam otru
Spama banda ir visi, kas tur tusējās un liekas vienreiz pat Abrags tika ielikts, lai gan šis nerādījās tur Nekāda sakara ar viedokļiem

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:32, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nju harliks jau Tuvāk man irne jau tikai par RUS hokejistiem NHL fanoja,bet arī pret absurdo sistēmu LV u eiropā iestājās..piedod,Harlik,ja kļūdos
Visu var pieciest, bet ja man Lv nedzīvojoš cilvēks stāsta par to kā dzīvojam te....nu beidz Un ja vēl par labo piemēru min ruslandi, tad vispār. Bet točno negribas šos jautājumus cilāt, katram savs redzējums, Harlis vairs nerādās, bet par spīti visiem sūdu vezumiem, ko uzgāzām, viņu atceros pozitīvi Ar tevi ar vienmēr bija prieks izkašķēties, lai arī nesmuki, bet jūtams cilvēki otrā pusē. Vot tāds funis - tiešām liekas ka ar datorprogramu runā, nesajūtu dvēseli es otrā pusē, lai arī pabieza grāmata sakomentēta disusijās ar viņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:39, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Visu var pieciest, bet ja man Lv nedzīvojoš cilvēks stāsta par to kā dzīvojam te....
Tev ar šitas aizķēries es vispār maz ko no spama laikā atceros, ne tāpēc, ka būtu bijusi visu laiku tvana, bet vnk atmiņa slikta, bet šo labi atceros bet tā pilnīgi droši varu teikt, ka Harlis ar Ļoņu ir bijuši labākie oponenti SC.

     [+] [-]

, 2018-02-02 22:40, pirms 7 gadiem
FRONT242 rakstīja: [quote abrags]
smuks Tu neesi bet dumjš gan.

Tik pat labi arī es Tev varētu uzdot tikpat debilus jautājumus, bet es līdz Tavam tirgus bābas līmenim nenolaidīšos. Tu domā esi baigais varonis, pozitīvais tēls? Nē, puisīt - neaudzināts un infantils zoniņš vien esi.

Aizvainoju, ka tev neizdevās godam atbildēt uz iepriekšējo dialogu ???
Smuks tu neesi, bet dumjš gan...... nu tad sāksim....vai esi mani redzējis lai spriestu par manu skaistumu????? tas ir viens jautājums ????
Par dumjumu.....izbrīna SC pietuvinātas personas komentārs, kurš iekļauj sevī reāli nodrāztu, sākumskolas bērnu izteicienu.
Par tirgus bābām....acīmredzot bieži komunicē, ka pilnībā pārzini bābu slengu...
Par nolaišanos līdz līmenim.....diemžēl šis tavs ieraksts nolaida tevi VĒL zemāk.....
Par jautājumiem.....kurš no viņiem ir nepaties vēršoties pie tāda heitera un fludera ?????
Par varoņiem un pozitīviem tēliem.....kādā pasakā, vai kādā partijā sastāvi, lai dalītu cilvēkus labos un sliktos ?????
Par puisīti, infantilo zoniņu.....es savukārt par puisīšiem saucu savus 20 un 23 gads vecos dēlus, par infantilo zoniņu domāju, ka atbildi pats atradīsi sevī....jo KO tik seklu un INFANTILU neesmu saņēmis pat no Hulika....
PADOMĀ AUTORITĀTE neapkauno sevi.....kkautgan pa vēlu...
labi, jau pietiek. Cienījami pierādīji, ka esi pajolis. Tagad 100% tam ticu.
Nez, Tevi kolēģi ar par klaunu saukā? bet vari man neatbildēt - es visiem SC.com samazgām lieku IGNORE, tāpat Tavu verbālo caureju neizlasīšu.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:41, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tev ar šitas aizķēries es vispār maz ko no spama laikā atceros, ne tāpēc, ka būtu bijusi visu laiku tvana, bet vnk atmiņa slikta, bet šo labi atceros bet tā pilnīgi droši varu teikt, ka Harlis ar Ļoņu ir bijuši labākie oponenti SC.
Man tā tēma ir bijusi aktuāla arī senāk, kas aizbrauc ciemos uz Uk vai Īriju un kāds stāsta, kā mums te iet Nu ir jau par ko cepties, piekrītu, bet kā šams var zināt labāk par mani?
Man jau liekas, ka viņos ir ilgas pēc mājām, un zemapziņa liek uzturēt domu "tur viss ir slikti", kas vieglāk palīdz tikt ar to galā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:43, pirms 7 gadiem
By the way, izskatās ka arēna svētdien būs praktiski pilna. Nav slikti.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:44, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: harlis raugās no strādnieka pozicijāmnezinu,kas esi Tu savā darbā...man ga pašam pa šiem komentēšanas gadiem ir mainījies redzējums par dzīvi,izpratne...Funis kaut kur ir demagogs,sevišķi,ja pozicionē sevi kā vēstures fanātu...viņa viedoklis gan vairāk tuvs tavam nekā manam....
Par ruslandi-cik man ir bijusi saistība ar manu profesiju,tad tur tiešām ir lielākas algas,mazāki maksājumi...tas nu ir fakts,kas te daudziem nepatīk...
Teikšu tā - man ir bijušas situācijas, ka man nav ko ēst, jeb es toč "maļinā" neaugu. Bet kaut kā nesūdzos, redz, pat kompi tagad esmu nopircis, varu spamot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:45, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: By the way, izskatās ka arēna svētdien būs praktiski pilna. Nav slikti.
Nopietni? Tad jau biļetes pirkšanu uz svētdienas vakaru nevar atlikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:46, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: es tieši otrādi,gadiem ritot saprotu,cik tai lauku mierā ir labi un mierīgi dzīvotbet pa lielam,Harlikam visur piekrītudiemžēl tāda ir pasaules attīstības tendence šodien-iespējas piedāvā tikai megapoles....un ari ļoti nosacīti...
Ir ir laukos ar iespējas, protams, ne visās svērās, bet tieši veidot mazo un vidējo biznesu es pat teiktu, ka bieži vien labāk, kā lielpilsētās. Bet lauksaimniecība ir un būs, jo ēst tā visiem gribas, un kamēr 3D ēdiena printeris nebūs izdomāts, tikmēr vien jauzaudze laukos būs tas, kas veikala plauktos nopērkams, pats no sevis nekas tajos plauktos nekāpj

P. S. Ja laukos tikai dzīvo, bet strādā algotu darbu pilsētā, tad varbūt ir jauki un mierīgi, bet ja ar tiem arī pelni iztiku, tad tā ir tīrākā utopija, domāt, ka te ir kkas mierīgāks par jebkuru citu darbu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-02 22:48, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: atradis ar ko strīdēties!!!ar neapstrīdamo SC.com autoritāti?nepazemo sevi,tas džeks savās iedomā lido augstāk par jebkuru miljardieri
Ar nameju karot ir vēl bezcerīgāk.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:49, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: bļāviens,vecīt,ne ju UK vai Īrija ir etalons!!Tur,pa lielam,ģimenes cilvēkam ir lielākā tirsā nekā LV!!!!
Es par to, ka es te labāk redzu, nevis viņi no turienes

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:50, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Bārtulis intervijā kaut ko jauc, ruslandes izlasē NAV pārstāvēta Ufa tāpat kā daudzi citi klubi
kur vins runa par ruslandi ???????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:51, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: Es ar kojās badā mirujo naudu nodzēruviss atkarīgs,kā uz dzīvi raugiesvai vainu redzi sevī,vai apkārtējosbet tas jau ar gadiem nāktai pat laikā tu tak man neiestāstīsi,ka labāk ir iet pensijā no 67 gadiem nekā no 50
Man tas bija kad vēl alko nelietoju, par jaunu tam biju Man visliktāk ir gājis tieši pēc neatkarības atgūšanas, principā visi 90tie bija tirsā. Bet es vēl ar prievīti pavicinos, patīk man viņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:52, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Man tā tēma ir bijusi aktuāla arī senāk, kas aizbrauc ciemos uz Uk vai Īriju un kāds stāsta, kā mums te iet Nu ir jau par ko cepties, piekrītu, bet kā šams var zināt labāk par mani?
Man jau liekas, ka viņos ir ilgas pēc mājām, un zemapziņa liek uzturēt domu "tur viss ir slikti", kas vieglāk palīdz tikt ar to galā
Var jau būt, katrā ziņā kkādu piederību vietai vajag teju katram, ja to neizdodas rast jaunajā mītnes zemē, tad agrāk vai vēlāk tā dzimtene sauks atpakaļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-02 22:56, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: atradis ar ko strīdēties!!!ar neapstrīdamo SC.com autoritāti?nepazemo sevi,tas džeks savās iedomā lido augstāk par jebkuru miljardieri
Tik piezemējas stipri pazemojoši...
paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 23:01, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: nu nestāsti,pats esmu laukos audzis....ja tur tiešām uz vietas dzīvo,tad ir daudz mierīgāk,nekā teiksim Rīgā būr stādnieKamja neesi dzērājs un sliņķis,viss vienmēr ir izdarīts laicīgi un laika pietiek arī atpūtai!!!Ja vien nesarausies par daudz,tā ka nespēj pavilkt
Kādreiz varbūt tā bija. Tu laukos dzīvojis kā pieaugušais, kam ar to jāuztur ģimene, vai kā bērns? Tas ar daudz ko maina skatījumā. Man personīgi nav problēmas ar strādāšanu, bet tas jau ir tikai neliels aspekts, organizatoriskā puse ir tā smagāka, plus tieši pēdējos gadus māte daba nav bijusi diez ko saudzīga. Pusgadu rukā, cik spēka un beigās ražas vai nu nav vispār, vai arī vnk viņa nav dabūjama nost no lauka.. Vari tikai iedomāties, cik tas ir psiholoģiski smagi, es pat nerunāju par ekonomisko pusi, it īpaši, ja tas vēl notiek vairākus gadus pēc kārtas. Un ja vēl projekts kāds uzrakstīts, tā jau forši, dabu līdzfinansējumu, vari ieguldīties nākotnei, bet visas tās atskaites, saistības, vieni stresi. Nu nav mūsdienās darbs laukos vairs aiziet gotiņu uz kūti izslaukt un zemeņu dobi izravēt.

     [+] [-]

, 2018-02-02 23:02, pirms 7 gadiem
lonja rakstīja: man gan 90ti bij skaists laiksjā,mēs ģimenē rukājām kā velli,arī pēc tam jau rīgā gan mācījos ,gan rukāju...tāpēc mums nekad nekā netrūka,aī PSRS laikos....tāpēc man nav nekā briesmīga,ko par PSRS atcerēties...un par 90tajiem vispār tikai pasakajauns,skaists,brīvspasaka
Tīri cilvēciski man slikti negāja, tas bija par finansu lietām domāts. Bet galīgi slikti par tiem laikiem neko nesaku, ballītes un piedzīvojumu netrūka, nu ne man Tev stāstīt ko un kā jauni čaļi darās

     [+] [-]

, 2018-02-02 23:03, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: By the way, izskatās ka arēna svētdien būs praktiski pilna. Nav slikti.
Ja tā ir taisnība, tad tas ļoti priecē.

     [+] [-]

, 2018-02-02 23:05, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Kādreiz varbūt tā bija. Tu laukos dzīvojis kā pieaugušais, kam ar to jāuztur ģimene, vai kā bērns? Tas ar daudz ko maina skatījumā. Man personīgi nav problēmas ar strādāšanu, bet tas jau ir tikai neliels aspekts, organizatoriskā puse ir tā smagāka, plus tieši pēdējos gadus māte daba nav bijusi diez ko saudzīga. Pusgadu rukā, cik spēka un beigās ražas vai nu nav vispār, vai arī vnk viņa nav dabūjama nost no lauka.. Vari tikai iedomāties, cik tas ir psiholoģiski smagi, es pat nerunāju par ekonomisko pusi, it īpaši, ja tas vēl notiek vairākus gadus pēc kārtas. Un ja vēl projekts kāds uzrakstīts, tā jau forši, dabu līdzfinansējumu, vari ieguldīties nākotnei, bet visas tās atskaites, saistības, vieni stresi. Nu nav mūsdienās darbs laukos vairs aiziet gotiņu uz kūti izslaukt un zemeņu dobi izravēt.
Kā to ņem. Laukos darba pietiek, un nebūt nav jādzīvo vienā stresā. Protams, ir nozares, un reģioni kur bez stresa nekādi - plūdi, cūku gripa, utt. Bet ir arī tādas, kur tīri labi var dzīvot, vienīgi čakarē darbus Latvijas valdība, kura ļauj vietējo tirgu piegāzt ar ārzemju produkciju. Savā ziņā diezgan labi zinu, kā pašlaik laukos ir.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-02 23:07, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: labi, jau pietiek. Cienījami pierādīji, ka esi pajolis. Tagad 100% tam ticu.
Nez, Tevi kolēģi ar par klaunu saukā? bet vari man neatbildēt - es visiem SC.com samazgām lieku IGNORE, tāpat Tavu verbālo caureju neizlasīšu.
Žēl, ka neproti zaudēt vārdu batālijās.....šitās urlu atmazas... nelasīju, nezinānāju, neinteresē, ņevkurse....
IGNORE tu uzliki tikai savai nemākulīgai mutei, ja nav ko atbildēt labāk protams paklusēt mister Nulle !!!!!
Ja es esmu pajolis un noliku tevi pie vietas...tad kas esi TU ?????
pa klaunu nosaukt...kādā klasē mācies daiļruni ????
Ar labunakti....

  -1 [+] [-]

, 2018-02-02 23:14, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Kā to ņem. Laukos darba pietiek, un nebūt nav jādzīvo vienā stresā. Protams, ir nozares, un reģioni kur bez stresa nekādi - plūdi, cūku gripa, utt. Bet ir arī tādas, kur tīri labi var dzīvot, vienīgi čakarē darbus Latvijas valdība, kura ļauj vietējo tirgu piegāzt ar ārzemju produkciju. Savā ziņā diezgan labi zinu, kā pašlaik laukos ir.
Es jau nesaku, ka dzīvoju slikti, es tik teicu, ka tas ne tuvu nav tik mierīgi kā daudziem liekas. Man pašai pilsēta riebjas, aizbraucu tur paciemoties patuset, bet jau pēc pāris dienām gribas prom, bet, ja runājam tīri par darbu, tad visi algotie darbi, kas man pilsētās bijuši (izņemot skolotājas), ir bijuši stipri mazāk stresaini. Bet nu šis daudz ir arī uz emocijām, ņemot vērā īpaši jau pēdējā gada katastrofālos laika apstākļus un divus apstiprinātos projektus.
P.S. Problēmas norealizet izaudzēto ilgi nav bijis, bet ir problēmas izaudzēt gan, kad laiks ir tāds, kāds viņš ir.