Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Šveice atsakās no idejas par čempionāta pārcelšanu, Rīga uzņems 2021. gada turnīru

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Šveice atsakās no idejas par čempionāta pārcelšanu, Rīga uzņems 2021. gada turnīru
Miks Indrašis, Rūdolfs Balcers un Teodors Bļugers. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Lai gan iepriekš izskanēja runas, ka 2021. gada pasaules čempionātu hokejā varētu uzņemt Šveice, tādējādi Rīgas un Minskas turnīru pārbīdot uz vēlāku laiku, Šveice paziņojusi, ka no šādas idejas atsakās. Sācies naudas atlīdzināšanas process biļešu īpašniekiem.

2020. gada pasaules čempionātam hokejā vajadzēja notikt Šveices pilsētās Cīrihē un Lozannā, tomēr koronavīrusa pandēmijas dēļ turnīru nācās atcelt. Šodien Šveices Hokeja federācija paziņojusi, ka tā neiesniegs prasību IIHF par turnīra pārcelšanu uz 2021. gada pavasari. Tādējādi tapis skaidrs, ka Šveice pasaules čempionātu nākamgad neuzņems, un sācies biļešu atmaksas process. Sagaidāms, ka kustība šajā sakarā sāksies nākamnedēļ.

Iepriekš baumu līmenī izskanēja, ka Rīgai un Minskai varētu būt jāsamierinās ar pasaules čempionāta pārcelšanu, bet tagad ir skaidrs, ka turnīrs 2021. gadā norisināsies Latvijā un Baltkrievijā. Šveices puse par turnīra nepārcelšanu uz 2021. gadu izšķīrusies, jo tas varētu radīt ekonomiskos riskus. Noprotams, ka runa varētu būt par apdrošināšanas atlīdzības izmaksu.

Šveice gan paziņojusi, ka tās mērķis nav mainījies – tuvākajos gados sarīkot pasaules čempionātu. Rīkotājvalstis izvēlētas līdz pat 2025. gadam, un Šveice tuvāko nedēļu laikā grasās pieteikties uz rīkošanu vēlākos gados.

Izmantotie resursi:
https://iihf.com/en/events/2020/wm/...

  -2 [+] [-]

, 2020-05-01 16:49, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: pēc kā tu to spried, pēc tā, ka dēls ir spējīgs uzdot jautājumu? nu, ja skatamies, kāda ir pārējā ģimene, tad jau laikam tas ir kaut kāds nebūt rādītājs normālumam
Tak lielākā daļa ģimeņu ir tādas Ja piedāvātu 10 štukas par drāzienu, atteiktos, ja piedavātu 100, arī atteiktos, bet ja veselu miljonu, tad "varētu padomāt", vēl pasaki, ka tā nav?

     [+] [-]

, 2020-05-01 16:51, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Kārtējā birka, ekonomiskais bēglis, neapnīk standarta tizlās frāzes dročīt? Ja reiz uzskatām ES par vienotu valsti, tad valstī  ir atsevišķi ņemtas teritorijas jeb zonas, kurās nauda apgrozās un kurās tā tērējas, tieši tapēc arī liela daļa brauc lai to naudu sadabūtu un terētu tur, kur ta vislabāk tērējas un, pats galvenais, neviens nekur ne no viena nav aizbēdzis! Visi ir savās vietās, tie, kuri nav lohi, protams
Nu kopumā mani arī besī šis te "bēglis", man liekas normāli ka cilvēki brauc dzīvot un strādāt tur kur viņiem labāk.
Bet Tu gan paņēmi vagu, pats tak stāstīji

  +1 [+] [-]

, 2020-05-01 16:51, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tak lielākā daļa ģimeņu ir tādas Ja piedāvātu 10 štukas par drāzienu, atteiktos, ja piedavātu 100, arī atteiktos, bet ja veselu miljonu, tad "varētu padomāt", vēl pasaki, ka tā nav?
cik ta tavs dējamais maksā?

  -2 [+] [-]

, 2020-05-01 16:56, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Nu kopumā mani arī besī šis te "bēglis", man liekas normāli ka cilvēki brauc dzīvot un strādāt tur kur viņiem labāk.
Bet Tu gan paņēmi vagu, pats tak stāstīji
Tas gan ir tiesa, vagu paņēmu, bet ne jau par kaut kādiem labumiem es toreiz domāju Vienīgais labums toreiz bija škuru saglabāt, vienalga KUR, ka tik ātrāk, jo man draudēja reāli sūdi Francija (Franču leģions) bija tikai viens no variantiem, verēja būt arī kas cits, Ukraina, piemēram, taču tur arī nebija droši, varēja arī tur sadabūt rokā

  +2 [+] [-]

, 2020-05-01 16:59, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Kārtējā birka,
"asteus rakstīja: Nacionālliberasta-komformista cienīgs komentārs! "
Tālākais bez komentāriem.

     [+] [-]

, 2020-05-01 17:05, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tas gan ir tiesa, vagu paņēmu, bet ne jau par kaut kādiem labumiem es toreiz domāju Vienīgais labums toreiz bija škuru saglabāt, vienalga KUR, ka tik ātrāk, jo man draudēja reāli sūdi Francija (Franču leģions) bija tikai viens no variantiem, verēja būt arī kas cits, Ukraina, piemēram, taču tur arī nebija droši, varēja arī tur sadabūt rokā
menti diez vai Ukrainā meklētu kaut slinkuma pēc, bet tie otri bratani vienā setā ja gribētu tur atrastu, 90tajos tajā tēmā psrs vēl nebija īsti sabrucis, tas bija diezgan vienots un saistīts mehānisms

     [+] [-]

, 2020-05-01 17:14, pirms 5 gadiem
fēzels visu jau sen ir aprēķinājis, jo ir cirpēji

  +2 [+] [-]

, 2020-05-01 17:27, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: cik ta tavs dējamais maksā?
Jā Burt, stāsti nu, pie kādas summas tad pats kļūtu par peidaru, kā mīļi savu sievastēvu nodēvēji

     [+] [-]

, 2020-05-01 17:29, pirms 5 gadiem
kolhozs

     [+] [-]

, 2020-05-01 17:45, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Neaizmirsti, ka vēl vairāk ir tādi, kuri akli bļauj PRET katru valdības lēmumu, jo redz tie jau domā tikai par sevi un par to kā apspiest visus
jā,protams,netrūkst ari tādu!sevišķi krieviski runājošajā vidē!!

  +1 [+] [-]

, 2020-05-01 18:10, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: šeit tiek apspriests katrs valdības lēmums? Un ir kāds kurš atbalsta it visu par 100% ? Tev neliekas ka tu tagad tupi patirsi un ūdeni nenolaidi?
katrs jau apspriests netiek ne tuvubet ja nu kāds ir jāapspriež,tad te vesels bars štata atbalstītājugluži kā komunistu laikos

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:12, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tu zini vismaz vienu cilvēku, kurš akli tic valdībai un atbalsta visus tās lēmumus? Nu vismaz vienu?
es zinu...pat teiktu,ka daudzus..un kā arguments skan-jo tā ir mūsu valsts!!poh kāds lēmums,vabūt pat stulbs un tautai kaitniecisks!bet ja uz to aizrādi,tad uzreiz esi vatņiks ,jo esi pret mūsus valsti

  +1 [+] [-]

, 2020-05-01 18:14, pirms 5 gadiem
asteus rakstīja: Tak Zaipis man vienreiz centās ieborēt, ka ļoti vienkārši var panākt vēlamo priekš sevis valsts un valdības kursu attiecība uz dažādiem jautājumiem Jo SATVERSME, lūk, to visu paredzot, tas ir PIPEC!
Kā anekdotē, kurā meita, sieva un sievastēvs bija gatavi savu vagīnu/tirsu pārdot par miljonu, un te nu parādījās šķirba starp teoriju un praksi Teorijā ģimenē visi ir miljonāri, bet praksē divas m.aukas un viens peidars
zaipis jau ir viens no atklātākajiem jebkura valdības lēmuma atbalstītājiem!!nu bet ja viņš pat šitādu murgu ir izspiedis,tad ko tur vairs runātkā tu pats saki-praksē ir divas maukas un viens zilais

  +2 [+] [-]

, 2020-05-01 18:19, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Kas ir slliktāk/labāk - akli visam ticēt, vai akli visu noliegt? Tas tā, vairāk retorisks jautājums
šķiet gan, ka šajā idiocracy sabiedrībā tikai neliela daļiņa pieļauj trešo iespēju - analīzēt visu pirms katru situāciju atsevišķi, tad kontekstā ar visu citu un tikai tad izteikt viedokli.
daudzi tā dara?parādi man tos!!vēl jo vairāk analizēt to kontekstā ar notiekošo apkārt!!
klasisks piemērs cilvēku nespējai skatīties kontekstā ar apkārt notiekošo ir Krimas jautājums!pats par sevi pilnīgs jebkuru starpatautisko tiesību,aktu norunu un sarunu pārkāpums ir Krimas pievienošana RUS!!!bet ja paskaties kontekstā ar notiekošo ģeopolitikā,ASV ekspansiju RUS robe'zu virzienā,apvērsumu Ukrainā,tad jau Krimas okupācija ir loģisks RUS atbildes solis..tagad protams te bariem sametīsies analītisko speciālistu,kas atkal mani sauks par vatņikujo kontekstu saredzēt sajēgas ir par maz..vai ari vienkārši nav gribēšanas...

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:22, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Es gan teiktu, ka vīrs ir idiots, kurš ieprecējies tādā ģimenē un meitu par auku izaudzinājis
a Tu tipa atteiktos par 100štukām nodāzties?pie tam,ja nu džekam ir 100 štukas,viņš noteikti nav smirdīgs bomzis...pasaki godīgi,liekot roku uz sirdses par sevi pateikšu-pat par 10 štukām izdrāztu jebkuru petējo dzimumu,kuram tāda nauda ir

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:33, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es zinu...pat teiktu,ka daudzus..un kā arguments skan-jo tā ir mūsu valsts!!poh kāds lēmums,vabūt pat stulbs un tautai kaitniecisks!bet ja uz to aizrādi,tad uzreiz esi vatņiks ,jo esi pret mūsus valsti
es tev neticu, bet lai nu būtu.

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:38, pirms 5 gadiem
padomju laimīgie bērni Tjoma un Lonja

  -1 [+] [-]

, 2020-05-01 18:38, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: daudzi tā dara?parādi man tos!!vēl jo vairāk analizēt to kontekstā ar notiekošo apkārt!!
klasisks piemērs cilvēku nespējai skatīties kontekstā ar apkārt notiekošo ir Krimas jautājums!pats par sevi pilnīgs jebkuru starpatautisko tiesību,aktu norunu un sarunu pārkāpums ir Krimas pievienošana RUS!!!bet ja paskaties kontekstā ar notiekošo ģeopolitikā,ASV ekspansiju RUS robe'zu virzienā,apvērsumu Ukrainā,tad jau Krimas okupācija ir loģisks RUS atbildes solis..tagad protams te bariem sametīsies analītisko speciālistu,kas atkal mani sauks par vatņikujo kontekstu saredzēt sajēgas ir par maz..vai ari vienkārši nav gribēšanas...
vienīgais kam tur rādās apvērsums ir krievu tv un tā cītīgie skatītāji, Puķins pats nofenderē sev lojālo Ukrainas prezi, ko viņs publiski atzina ka specoperāciju un paši tad blēj par apvērsumu, kurā parlaments palika savā vietā, varens apvērsums. bet nu ja ir tā kiselovtv kaste iemonteta paurī, tad tas esot uz mūžu

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:40, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: padomju laimīgie bērni Tjoma un Lonja
Leonīds ir laimīgāks, viņs tais laikos vienīgais varēja ceļot kur vēlējās, citus tādus nezinu. Visādi fjodorovi ar mukšanu ņēma vagu no savoka, lai uzspēlētu hokeju NHL

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:44, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es tev neticu, bet lai nu būtu.
es dzīvē tādus pazīstu!bet šeit ,internetā tu pirmais esi pie tādiem pieskaitāms..

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:45, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es dzīvē tādus pazīstu!bet šeit ,internetā tu pirmais esi pie tādiem pieskaitāms..
ok, ja tu saki ka es itin visam piekrītu, tad man ir skaidrs arī par tiem kurus dzīvē zini

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:46, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: vienīgais kam tur rādās apvērsums ir krievu tv un tā cītīgie skatītāji, Puķins pats nofenderē sev lojālo Ukrainas prezi, ko viņs publiski atzina ka specoperāciju un paši tad blēj par apvērsumu, kurā parlaments palika savā vietā, varens apvērsums. bet nu ja ir tā kiselovtv kaste iemonteta paurī, tad tas esot uz mūžu
nju ja tu turpini sagrozīt faktus,nav vērts turpināt sarunu...vispār jau pat nebija vērts sākt..bet to komentu it kā Laurai rakstiju,ne tev...tā ka reāli jau iejaucies svešā sarunā un pilnīgi netēmā
darba devēji liek aktīvi dušīt pretējo viedokli?

  +1 [+] [-]

, 2020-05-01 18:47, pirms 5 gadiem
Matīss2014 rakstīja: Halle pie Daugavas stadiona vispār nav iesākta?
Pāļus dzen jau kādu laiku, rosība tur ir.

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:47, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ok, ja tu saki ka es itin visam piekrītu, tad man ir skaidrs arī par tiem kurus dzīvē zini
nevienā diskusijā ar mani nekad neesmu lasījis no tevis noliedzošu LV valdības vērtējumu...
a dzīvē man ir cilvēki,kas pat cukura rūpniecības iznīcināšanu mēģina attaisnot...piemēram..

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:48, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nju ja tu turpini sagrozīt faktus,nav vērts turpināt sarunu...vispār jau pat nebija vērts sākt..bet to komentu it kā Laurai rakstiju,ne tev...tā ka reāli jau iejaucies svešā sarunā un pilnīgi netēmā
darba devēji liek aktīvi dušīt pretējo viedokli?
kurš fakts tika sagrozīts? par specoperāciju? par to ka parlaments turpināja darbu? kurš gribēs tas pārbaudīs un sapratīs kurš te muld un kam ir "darba devēji". tas vispār labs piegājiens - ja esi pret rusņas kariem un okupācijām pret kaimiņvalstīm tad automātā kāds par to maksā. kur nu vēl analītiskāka pieeja

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:49, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Leonīds ir laimīgāks, viņs tais laikos vienīgais varēja ceļot kur vēlējās, citus tādus nezinu. Visādi fjodorovi ar mukšanu ņēma vagu no savoka, lai uzspēlētu hokeju NHL
nekad neteicu,ka es braucu,bet man radi ir,kas visu eiropu izbraukāja un pat vjetnamā pabija...un,lai cik sieklīgi nebūtu,ari šodien sūdzas par smagajiem krievu laikiem

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:51, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Leonīds ir laimīgāks, viņs tais laikos vienīgais varēja ceļot kur vēlējās, citus tādus nezinu. Visādi fjodorovi ar mukšanu ņēma vagu no savoka, lai uzspēlētu hokeju NHL
Lonja un Tjoma kā kārtīgi padomju pilsoņi svin 1.maiju

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:51, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: kurš fakts tika sagrozīts? par specoperāciju? par to ka parlaments turpināja darbu? kurš gribēs tas pārbaudīs un sapratīs kurš te muld un kam ir "darba devēji". tas vispār labs piegājiens - ja esi pret rusņas kariem un okupācijām pret kaimiņvalstīm tad automātā kāds par to maksā. kur nu vēl analītiskāka pieeja
sagrozīta ir visa interpretācija.....specoperācija protams bija un kaut kāda daļa parlamenta darbu turpināja ari..bet tu pilnībā izkropļo notikumu gaitu,pagriežot to sev vēlamā interpretācijā...punkts!

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:52, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Lonja un Tjoma kā kārtīgi padomju pilsoņi svin 1.maiju
starp citu,varbūt nezinu,bet 1.maijs LV ir svētku diena...es gan nekad neesmu svinējis politiskos svētkus un netaisos to darīt turpmāk..ne 7 novembri,ne 18 novembri,ne 4 maiju,ne 9!!!ne ari 1 maiju

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:55, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nevienā diskusijā ar mani nekad neesmu lasījis no tevis noliedzošu LV valdības vērtējumu...
a dzīvē man ir cilvēki,kas pat cukura rūpniecības iznīcināšanu mēģina attaisnot...piemēram..
Es atbalstu virzienu uz rietumiem, bet es uzskatu ka mūsējie ir pārāk lokani pret Briseli, domāju ka nenotika aktīva savu interešu aizstāvība, kaut vai zvejniecības tēmā, iespējams arī cukura, ja ko atdod, kaut kas jādabū vietā, tur tika pamatīgi nolažots. Ir vēl daudz trūkumu te uz vietas, pārāk daudz birokrātijas, un brīžam rpresīva attieksme pret mazo un vidējo biznesu. Visu ij neuzskaitīšu, nedaudz arī nepatīk ka nav tādu noturīgu, ilgstošu partiju bet gan kaut kādas pseidopartijas sarodas gadu pirms vēlēšanām sataisa sūdus un pazūd, atbildību neviens nenes, tas ir trūkums Latvijā un attiecīgi atbalsojas valstvīru lēmumos.

Bet ok, šo neņem galvē, es domāju ka tev ērtāk ir postulēt ka man viss patīk, nesarēžģī sev dzīvi, tad vēl būs jāsāk domāt un tā, gatavas klišejas ir ērtākas.

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:57, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: sagrozīta ir visa interpretācija.....specoperācija protams bija un kaut kāda daļa parlamenta darbu turpināja ari..bet tu pilnībā izkropļo notikumu gaitu,pagriežot to sev vēlamā interpretācijā...punkts!
protams, krievs okupē citas valsts daļas, bet pie vainas visi citi tik ne viņi, tip afigenā pļutkas ģeopolitika

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:59, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: nekad neteicu,ka es braucu,bet man radi ir,kas visu eiropu izbraukāja un pat vjetnamā pabija...un,lai cik sieklīgi nebūtu,ari šodien sūdzas par smagajiem krievu laikiem
labi, ja kādi radi kaut kur brauca, tad sauksim psrs par valsti no kuras ierindas cilvēks varēja mierīgi izbraukt, pret šādu loģiku es esmu bezspēcīgs.

     [+] [-]

, 2020-05-01 18:59, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Bet ok, šo neņem galvē, es domāju ka tev ērtāk ir postulēt ka man viss patīk, nesarēžģī sev dzīvi, tad vēl būs jāsāk domāt un tā, gatavas klišejas ir ērtākas.
4.maija režīma apmaksāts trollis
labi , ka mani par tādu neuzskata

     [+] [-]

, 2020-05-01 19:04, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: 4.maija režīma apmaksāts trollis
labi , ka mani par tādu neuzskata
Tu visu pa velti atbalsti.
Es tā nevaru, hohola asinis manī neļauj šitā, tāpēc man maksā

  +1 [+] [-]

, 2020-05-01 19:06, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tu visu pa velti atbalsti.
Es tā nevaru, hohola asinis manī neļauj šitā, tāpēc man maksā
tuvojas viņiem vēl viens trieciens, ģinamas nebūs