Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Mārtiņš Pričins

Fāzels: "Eiropā neredz dzelžainu iemeslu piedalīties jaunās līgās"

Fāzels: "Eiropā neredz dzelžainu iemeslu piedalīties jaunās līgās"
Renē Fāzels
Foto: TopFoto/Scanpix

IIHF prezidents Renē Fāzels komentēja Popradas "Lev" komandas izsvītrošanu no KHL dalībnieku saraksta, atzīstot, ka Eiropas klubiem nav stimula piedalīties KHL čempionātā, jo Eiropā ir pietiekami spēcīgi iekšējie čempionāti.

Jau ziņojām, ka Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) Direktoru padome nolēmusi neiekļaut dalībnieku vidū Slovākijas klubu Popradas "Lev", kā galveno iemeslu minot Slovākijas Hokeja federācijas nespēju dot klubam atļauju iesaistīties KHL.

Fāzels izskaidroja Slovākijas Federācijas nostāju ar stipru iekšējo čempionātu, kas tik viegli neļauj KHL ienākt šajā valstī. "Diemžēl, šeit nevar izvairīties no politikas. Visu slovāku klubus taču nevarēs iekļaut KHL čempionātā."

Tāpat Fāzels izteica IIHF pozīciju šajā jautājumā: "IIHF pieļauj iespēju klubiem, kas pārstāv dažādas nacionālas federācijas, spēlēt vienā turnīrā. KHL, neskaitot Krievijas komandas, piedalās arī Latvijas, Kazahstānas un Baltkrievijas klubi. Bet Austrijas līgā, atgādināšu, ir Slovēnijas un Ungārijas klubi. Tomēr, kādu iemeslu vadīti slovāku federācija izvirzīja klubam no Popradas savas prasības, kuras beigās patraucēja tam ienākt KHL, man nav zināmi."

Pēc IIHF prezidenta domām, jauno līgu attīstība, tostarp arī KHL, vajadzētu notikt pakāpeniski, ievērojot vairākus faktorus. "Roma nebija uzcelta vienā dienā, tam vajadzēja daudz laika. Cilvēki nevēlas zaudēt tās pozīcijas, kuras jau izcīnīja dažādās Eiropas līgās. Šo čempionātu spēles vēro vairāki miljoni cilvēku. Vienā rāvienā viņus piespiest mainīt čempionātu nav iespējams. Tieši tāpēc Eiropā neredz "dzelžainus" iemeslus, kāpēc viņiem obligāti vajadzētu iestāties jaunā līgā," rezumē Fāzels.

Izmantotie resursi:
СПОРТ-ЭКСПРЕСС: Ежедневная спортивная газета....


, 2010-07-30 14:15, pirms 15 gadiem
Taisniiba jau vinjam ir, tapec KHL ir jaatiistaas un jamegina sanigt tads limenis pie kura jebkura eiropas komanda uzreiz gribeetu iestaaties KHL. Piemeeram ja kaadai eiropas komandai pajautaatu vai vinja grib piedaliities NHL, domaaju visiem buutu viena atbilde.
, 2010-07-30 14:17, pirms 15 gadiem
Vagon rakstīja: Taisniiba jau vinjam ir, tapec KHL ir jaatiistaas un jamegina sanigt tads limenis pie kura jebkura eiropas komanda uzreiz gribeetu iestaaties KHL. Piemeeram ja kaadai eiropas komandai pajautaatu vai vinja grib piedaliities NHL, domaaju visiem buutu viena atbilde.
kāda tad būtu tā atbilde?
, 2010-07-30 14:19, pirms 15 gadiem
Lai khl vispirms vispār nostiprinās un tad domā par paplašināšanos, nevis kā tagad, kad pēc katras sezonas kāda komanda nobankrotē...
, 2010-07-30 14:21, pirms 15 gadiem
šādos jautājumos vienmēr būs dvias diametrāli pretējas atbildes... Nav viena labākā risinājuma
, 2010-07-30 14:21, pirms 15 gadiem
Es gan KHL daudz cītīgāk sekoju, nekā pirms tam Latvijas čempionātam, tāpēc domāju, ka arī tiem cilvēkiem, kuriem interesē savs klubs, nebūtu problēmu sekot līdzi sava kluba gaitām citā čempionātā.
Problēma tikai tajā, ka nav godīgi, ja tikai viens klubs ir izredzētais (ar atļauju). Taču, ja izsniedz atļauju stiprākajiem klubiem, vietējā čempionāta līmenis krītas un vietējiem hokejistiem, nav kur attīstīties. Domāju, ka problēma nav līdzjutējos, bet gan federāciju nostājā.
, 2010-07-30 14:43, pirms 15 gadiem
Andris_LAT rakstīja: Es gan KHL daudz cītīgāk sekoju, nekā pirms tam Latvijas čempionātam, tāpēc domāju, ka arī tiem cilvēkiem, kuriem interesē savs klubs, nebūtu problēmu sekot līdzi sava kluba gaitām citā čempionātā.
Problēma tikai tajā, ka nav godīgi, ja tikai viens klubs ir izredzētais (ar atļauju). Taču, ja izsniedz atļauju stiprākajiem klubiem, vietējā čempionāta līmenis krītas un vietējiem hokejistiem, nav kur attīstīties. Domāju, ka problēma nav līdzjutējos, bet gan federāciju nostājā.
ja Latvijas čempis būtu tik stiprs kā, piemēram, Slovākijas čempis, tad domājams tu tam sekotu līdz ar daudz lielāku intresi, nekā tādam, kāds tas ir vai bija. es gan ļoti labprāt pasekoju, kā bebri sitās ar citiem klubiem. tagad gan īpaši neintresējos.
, 2010-07-30 14:47, pirms 15 gadiem
Te nu bija Kontinentālā Hokeja Līga. Tālāk par Latvijas rietumu robežu laikam netiks. Pietiekami simboliski.
, 2010-07-30 14:50, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kāda tad būtu tā atbilde?
Pozitiiva.
, 2010-07-30 14:50, pirms 15 gadiem
Nu tas nav reāli, ka Slovāki lidos uz Sibīriju. Ja KHL aprobežotos ar Maskavas rajonu vai Urāliem, tad varētu Eiropu vilkt iekšā.
, 2010-07-30 14:52, pirms 15 gadiem
Vagon rakstīja: Pozitiiva.
stipri maldies. vismaz 95% gadījumos atbilde būtu negatīva - pirmkārt jau finansiālu apsvēru dēļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Vagon
, 2010-07-30 14:54, pirms 15 gadiem
Spēcīgais Zviedrijas vietējais čempionāts, no kura tika sakomplektēta 9ā gada Zviedrijas izlase, kapitulēja viena (!!!) KHL kluba priekšā. Un tas ir fakts!

Eiropa mirst, jo ir pret pārmaiņām. Un tas ir visās jomās.
, 2010-07-30 14:55, pirms 15 gadiem
šitā pensionāra intervijai pretī varēja pielikt Medvedeva interviju, interesanti kamēr viens tikai "tiho tiho" tikmēr otrs aktīvs darbonis - un katram sava taisnība

Газета СПОРТ-ЭКСПРЕСС. Александр МЕДВЕДЕВ: “МЫ...
, 2010-07-30 14:56, pirms 15 gadiem
Kāda starpība, kāds vietējais čempionāts, ja klubs ir pilnīgi jauns, uztaisīts no nulles.. Gadījumā ar Lev nevar runāt tik vispārināti!
Bet par to KHL paplašināšanos gan piekrītu, ka nevajag steigties.
, 2010-07-30 14:57, pirms 15 gadiem
Vagon rakstīja: Nu nezinu, ja reklaamas var izvietot reklaamas kaa KHL uz krekliem un ledus + nenormaala skatiitaju interese.
ja vēl nezināji, tas viss jau tur notiek un bieži vien augstākā līmenī kā KHL. Tai paša Zviedrijā SEL līgai līgumi ar TV kompānijām un KATRS SEL klubs katru gadu saņem >2 mlj EUR par TV translācijām. Saki, lūdzu, cik piemēram KHL klubi saņem par TV translācijām?

Un par to "nenormālo skatītāju" interesi arī atļaušos pasmaidīt
, 2010-07-30 14:58, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Spēcīgais Zviedrijas vietējais čempionāts, no kura tika sakomplektēta 9ā gada Zviedrijas izlase, kapitulēja viena (!!!) KHL kluba priekšā. Un tas ir fakts!

Eiropa mirst, jo ir pret pārmaiņām. Un tas ir visās jomās.
kā izpaudās tā "kapitulācija"?
, 2010-07-30 14:59, pirms 15 gadiem
prataveders rakstīja: Kāda starpība, kāds vietējais čempionāts, ja klubs ir pilnīgi jauns, uztaisīts no nulles.. Gadījumā ar Lev nevar runāt tik vispārināti!
Bet par to KHL paplašināšanos gan piekrītu, ka nevajag steigties.
tādam klubam ir būtiska ietekme uz visu vietējo hokeja saimniecību
, 2010-07-30 15:03, pirms 15 gadiem
Ļev, AIK, čehu Ļev vadībai, komandu līdzjutējiem domāju bija pietiekami daudz dzelžainu iemeslu piedalīties KHL. Tādu iemeslu nebija šo klubu konkurentiem - citiem klubiem un attiecīgo valstu federācijām, jo tas lūk "varētu graut iekšējos čempionātus un samazināt ienākumus citiem". Viss vienkārši. Bizness.
, 2010-07-30 15:09, pirms 15 gadiem
Malacis Fazels un IIHF, ka saprot ap ko lieta grozās u.t.i. krievu nepārvarama tieksme veikt globalizāciju Eiropas hokejā.
Es gribētu redzēt to brīdi,kad par KHL prezidentu varētu kļūt latvietis. Tomēr laikam nesagaidīšu, pat ja šajā līgā latvijas komanda spēlēs saules mūžu.
, 2010-07-30 15:12, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ja vēl nezināji, tas viss jau tur notiek un bieži vien augstākā līmenī kā KHL. Tai paša Zviedrijā SEL līgai līgumi ar TV kompānijām un KATRS SEL klubs katru gadu saņem >2 mlj EUR par TV translācijām. Saki, lūdzu, cik piemēram KHL klubi saņem par TV translācijām?

Un par to "nenormālo skatītāju" interesi arī atļaušos pasmaidīt
Aizvakar KHL mazliet paskatijos spēli CSKA: Neftehimik. CSKA ledus arēnā bija 700-900 skatītāji. Par kādu nenormālo interesi te var būt runa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-30 15:18, pirms 15 gadiem
krstps rakstīja: Ļev, AIK, čehu Ļev vadībai, komandu līdzjutējiem domāju bija pietiekami daudz dzelžainu iemeslu piedalīties KHL. Tādu iemeslu nebija šo klubu konkurentiem - citiem klubiem un attiecīgo valstu federācijām, jo tas lūk "varētu graut iekšējos čempionātus un samazināt ienākumus citiem". Viss vienkārši. Bizness.
Kādas komandas līdzjutējiem??? Vai tās kas reāli bija tikai uz papīra????? No kurienes šie līdzjutēji radās??
Redzi,atšķirībā no LV podlaižām Eiropas politiķi, biznesmeņi un citas personas saprot kur ir tīrais bizness, un kur sākas politika. Par cik KHL līgai jēdziens bizness ir pasvešs, tad Eiropā tiem ir tikai politiski mērķi, kas tiek vāji maskēti zem biznesa centieniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-30 15:19, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: No kurienes šī informācija par 2 miljoniem EUR?
no zviedru preses. Par to jau pirms nepilna gada Zviedrijā bija kašķis starp SEL un vadošajiem klubiem, jo klubi gribēja vairāk.
, 2010-07-30 15:22, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Krieviem ir iespēja to malaci palaist dillēs. Ko tad ? Labi viņu nosauci,droši ka zini kur zirgam atrodās tas malacis,un tads tas Fāzels tiešam ir. Pats neko nevar izveidot un citiem nedod.
Un ko tad krievi tādu ir izveidojuši??? Milzi uz māla kājām, kuram apakšā ir kārtīga anarhija. Krievi savā valstī nevar savest kārtībā savu hokeja saimniecību, bet grib jau iekarot Eiropu. Smieklīgi.
Jā, arī Fazels stagnē savā IIHF prezidenta amatā, jo Eiropā prasītos kādi pārs nopietni kausu izcīņas turnīri, bet nekādā gadijumā Eiropas hokejā nevajag nekādu globalizāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-30 15:34, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: kā izpaudās tā "kapitulācija"?
Čempjus mēdz skatīties arī ar atvērtām acīm?
, 2010-07-30 15:38, pirms 15 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Čempjus mēdz skatīties arī ar atvērtām acīm?
paskaidro, lūdzu: kas par kapitulāciju, kas par čempjiem un kas par "atvērtām acīm"????
, 2010-07-30 15:39, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu tad kapēc tās Eiropas valstu federācijas baidās no tā milža uz māla kājām ? Tāpēc,ka tam milzim ir nauda un iespējas,kas nav tiem snobiem ar visu viņu sakartoto (it kā) politiku.
Turklāt baidīties no vienas komandas pret visu līgu. Tad jau bija jālaiž un jāierēc,kad uz to neinteresanto produktu neatnāktu neviens fans.
Krievu naudas ir pietiekoši Eiropas sportā. Cita lieta,ka hokeja snobiem nekas nav vajadzīgs. Viņi stāv vienā punktā,bez jebkādas attīstības. Krievi neskatoties uz visu bardaku spēj nokomplektēt daudz stiprākas komandas. Ko pierāda arī Eiro Hokeja tūres. Kur Krieviem nav pretinieku. Es tev uzdevu jautajumu,ja Krievi liks pie malas šo delikato sarunu un izlems rīkoties kā NHL pasūtot Fāzelu un visu to kantori upurējot izlasi,ko tad ? Vai tik talu Fāzels nav aizdomajies ?!
Tāpēc ka Eiropa jau no viduslaikiem saprot, ka vārds krievi ir sinonīms vārdam bardaks. Izbrauc 300 km. aiz Maskavas,un tad Tu redzēsi patieso krievijas seju. Nespried par kar krievu pēc viņas lielajām pilsētām. Ja krieviem nebūtu tik daudz derīgo izrakteņu,tad viņi tur varētu vārīties savā sulā Krievijas teritorijā.
Bet kāpēc gan,teiksim zviedriem, kaut kas būtu radikāli jamaina savas valsts hokeja saimniecībā? Viņi jau sen ir pierādijuši,ka viņu sistēma teicami funkcionē, un ne pēc kādām reformām neprasās. Zviedri nav latvieši,kas reformē visu nepārtraukti tikai reformu pēc. Viena reforma kādā nozarē vel nav pabeigta,kad jau sāk jaunu.
, 2010-07-30 15:40, pirms 15 gadiem
Ja KHL grib klut Paneiropiska līga tad vispirms janomaina kirilica un jadalas ar vadibas groziem, savadak neviens normals eiropietis ar chekistiem ielaisties neies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-30 15:52, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Par kādam reformām tu runā ? Dudz kas BAČ izmainijās ? Runa iet par vienu komandu. Neviens viņu majas čempi netaisās apdraudēt.
Redzi,ja Tu saprastu,ka caur vienu komandu var daudz ko sačakarēt, tad vispār būtu ideāli.
Tev kaut ko izsaka biznesa jēdzieni-sponsoru tirgus pārdale vai TV translāciju tirgus pārdale u.t.t.
Zviedru un čehu hokeja saimniecību nevar salīdzināt ar belaru, jo belariem (tāpat kā krieviem) visu valstī nosaka pāris cilvēki, kuriem domāšana palikusi attīstīta sociālisma partijas funkcionāru līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-30 16:00, pirms 15 gadiem
Ta jau ir par tiem eiropas klubiem, sobrid tiesam viniem nav verts staties KHL, bet tadam valstim kam nav specigs pasu cempionts tas ir labs variants, piemerama Latvijai. Domaju nakosgad, beidzot ukraini tiks KHL, varbut ari ar laiku liesi un poli, bet par parejam valstim saubos, parejas valstis ka Slovenija un Ungarija ir atradusi sev labakus, tuvakus un letakus variantus. Slovakijai, Cehijai, Austrijai, Sveicei, Vacijai, Zviedrijai, Somijai savi cempji ir pietiekosa limeni, piemeram Danijai, Francijai un Norvegijai ari nav nekada intereses perties uz otru pasaules malu. KHL var drosi parsaukt par austrumeiropas hokeja ligu.
, 2010-07-30 16:02, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Tur gadījumā negāja runa par SEKiem? Kaut kā liekas diezgan paliels cipars priekš Zviedrijas tirgus lai katram klubam to maksātu. Kaut gan kaut kur lasīju, ka zviedru hokeja klubiem, piemēram, dažu mēnešu laikā ienākuši 40 miljoni SEK no NHL kā kompensācijas par spēlētāju pārejām, izejot no 250 000 $ par vienu spēlētāju
runa bija par "SEKiem", taču šī summa pārvēršot uz EUR bija ~2 milj. Ne velti Zviedrijā klubu budžeti sastāv no: ~1/3 no sponsoru līgumiem, ~1/3 no biļetēm un fanu atribūtikas un ~1/3 no TV translācijām.
, 2010-07-30 16:08, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ivar,es tev uzdevu jautajumu uz kuru tu tā arī neatbildēji ?! Pa labam Eiropas kungi negrib,ja būs pa sliktam,būs labāk ?
Es jau Tev atbildēju, ka viena komanda var daudz ko sačakarēt labi noslīpētās sistēmās, kas sevi jau daudzkārt ir pierādijušas ar daudzām medaļām Olimpiskās spēlēs un Pasaules čempionātos. Kā arī ar neskaitāmu augsta līmeņa spēlētāju izaudzināšanu. Viens smilšakmens,kas nokļuvis mašīnas dzinēja karterī var sabojāt visu dzinēju.
Labāk atbildi,kur Tu saskati šo jēgu,ka Eiropā veidojas viena liela hokeja līga? Piemēram,Šveices čempionāts uz savas līgas hokeja spēlēm savāc tik daudz skatītājus par ko KHL vel ilgi pat sapņot nevarēs.
, 2010-07-30 16:10, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Cik teica,tad tas tiks ieviests no šīs sezonas. Vai tā būs,redzēsim.
tomer ja skataas globaali NHL ir bazeeta tikai uz biznesu, eiropaa paaraak daudz politikas un intereshu, to visu saskanjot ir ljoti gruuti, protams Rigas dinamo var pastavet jo ir bijushas tradicijas PSRS chempii, tapec rezistence pret KHL mazaaka, turklaat lidzjutejiem bez KHL nav alternatiivas kvalitativam hokejam.
bet ja par piemeru njem Minskas Dinamo, tad tur skatitaju uz KHL spelem mazak ka uz BAC
, 2010-07-30 16:11, pirms 15 gadiem
IIHF izvēlējušies it kā neitrālu pozīciju, tipa viņi nezin, kāpēc slovāku federācija tā un šitā, un vispār viņi uz visu skatās no malas

Šveices zobārsts nav muļķis un labi saprot, ka meklēt kašķi ar krieviem ir pašnāvība (šobrīd diezgan bagātīgā naudas krāna piegriešana IIHF virzienā), bet ar citām vietējām federācijām arī vajadzētu sadzīvot. Jautājums, cik ilgi viņš tā spēs lavierēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-30 16:15, pirms 15 gadiem
Vai vari paskaidrot sīkāk?
Es tik zinu, ka Viktorijas kausa ieguvējs ir Eiropas klubs, kurš pa ceļam uz šo trofeju pieveica gan labākos KHL klubus, gan labāko NHL klubu (patreizējo Stenlija kausa ieguvēju) un to gan katrs pats savām acīm varēja redzēt!

sweet.caramel rakstīja: Spēcīgais Zviedrijas vietējais čempionāts, no kura tika sakomplektēta 9ā gada Zviedrijas izlase, kapitulēja viena (!!!) KHL kluba priekšā. Un tas ir fakts!

Eiropa mirst, jo ir pret pārmaiņām. Un tas ir visās jomās.
, 2010-07-30 16:16, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: IIHF izvēlējušies it kā neitrālu pozīciju, tipa viņi nezin, kāpēc slovāku federācija tā un šitā, un vispār viņi uz visu skatās no malas

Šveices zobārsts nav muļķis un labi saprot, ka meklēt kašķi ar krieviem ir pašnāvība (šobrīd diezgan bagātīgā naudas krāna piegriešana IIHF virzienā), bet ar citām vietējām federācijām arī vajadzētu sadzīvot. Jautājums, cik ilgi viņš tā spēs lavierēt?
vo-vo: tieši tādas pašas domas bija man, izlasot šo diezgan murgaino Fāzela vervelējumu. Skaidrs, ka šamais lavierē starp visiem.
, 2010-07-30 16:24, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: vo-vo: tieši tādas pašas domas bija man, izlasot šo diezgan murgaino Fāzela vervelējumu. Skaidrs, ka šamais lavierē starp visiem.
Sveicei ir vienmer bijusi neitrala politika, nafig kasketies ja viss pikjis anyway vinju bankaas
, 2010-07-30 16:27, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu man neatbildēji uz jautājumu. Atkārtošos,ko tad,ja Krievi pasūtīs delikāto sarunu kopā ar Fāzela kungu ? Tad būs labāk ?
Runa neiet ne par kādu globalizāciju. Viena izveidota komanda,kas kurai nav nekāda sakara ar Ekstralīgām ir globolizācija ?
Tieši pret Globalizāciju snobi nebūtu pretī,ja varētu visus apvienot vienā,bet tas fiziski nav iespējams. Bet viņi noteikti ir pret spēcīgāku konkurentu,viss.
Un ko tad krievi Fazelam tādu pateiks šajā delikātajā sarunā?? Vai to,ka piegriezīs naftas un gāzes naudu?? Varbūt pat tā būtu labāk,ja krievi viņam nedotu šo naudu, jo tad Fazels neietu vieglāko ceļu,bet sāktu domāt vairāk, kā Eiropā attīstīt hokeja līmeni līdz tādam, lai tajā ienāktu kā sponsori Eiropas lielie rūpniecības giganti,piemēram, Airbus vai Shell.
Es jūtu,ka Tu nesaproti elementāras biznesa lietas.
Jautāšu mazliet savādāk.
Teiksim tev ir kāds noteikts biznees, bet tad atnāk kaimiņu Pēteris un saka:,,Es te uz Tava biznesa bāzes mazliet izveidošu savu biznesu tajā pašā jomā, bet es domāju ka Tavam biznesam tas nekādi netraucēs.''
Kā tev šķiet,vai kaimiņu Pēteris neblefo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-30 16:43, pirms 15 gadiem
Fazels ūsas no Znaroka nolaizija)). Nu vispar piekritu ,Medvedevam tur gribas lai šeihi speletu bet normalu čempi ar 24 komandas piedalīšanos organizēt nevar ((
, 2010-07-30 16:48, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tu laikam arī nesaproti. Es runaju,ja krievi upurēs izlases intereses un saies nažos ar IIHF izstājoties no tā, būs neatkarīgi līdzīgi kā NHL,tas snobiem būs labāk ?
..............................................................................................................
Teiksim tev ir kāds noteikts biznees, bet tad atnāk kaimiņu Pēteris un saka:,,Es te uz Tava biznesa bāzes mazliet izveidošu savu biznesu tajā pašā jomā, bet es domāju ka Tavam biznesam tas nekādi netraucēs.''
Kā tev šķiet,vai kaimiņu Pēteris neblefo.

.............................................................................................................
Tam Jānītim ir savs bizness,nevis viņš cenšās ielīst pie tā pēterīša.
Nu ja visu laiku Jānītim būs jāprasa atļauja Pēterītim lai uzsākt biznesu,tad Jānītim nav diez ko lielu cerību.
Krievi lai upurētu savas izlases intereses??
Nesmīdini mani, jo tas nekad nenotiks.
Bet Tu laikam nezini,ka NHL ir patstāvīga biznesa organizācija, un tā nav nevienas valsts hokeja federācija. IIHF Kanādu un ASV pārstāv šo valstu hokeja federācijas. KHL arī nekad nav bijusi IIHF biedrs, jo Krieviju IIHF pārstāv viņu hokeja federācija ar Tretjaku priekšgalā.
Par biznesu diskusiju pārtraucam,jo tai vairs nesaskatu jēgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-07-30 17:24, pirms 15 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Man jau arī neticās,bet par to sāk runāt. Un ja NHL uzmetīs OS IIHF un KHL,tad visādi var būt. IIHF rīkoto PČ nozīme ir stipri kritusies. Un NHL var sabīdīt daudz pievilcīgaku turnīru izlašu līmenī. To pašu Kanādas kaussu,kur Krievi varēs atkal mērīties krāniņiem un daudz prestižākā līmenī. Tur vairs nevarēs pateikt otršķirīgs turnīrs. Kas to lai zin,moš Krievi uz to parakstās.
Lai cik un kur un kā tagad neskaitītos KHL,viņi dejo FHR un Vovas priekšā. Pagaidām respektējot IIHF noteikumus. Bet viss var mainīties. Vai no tā būs ieguvēji Fazels un visas šīs ietiepīgās federācijas ? ! Pat ja KHL uzliktu mīksto uz PČ,tad tas līmenis būtu sētas hokeja līmenī.
Šeit ir runa par IIHF (lasi Fazels) plašo darba lauciņu izlašu līmenī. Ja kas tad, IIHF un NHL ir ļoti labas attiecības.
Tomēr tas nekādi nenozīmē,ka IIHF tagad būtu jasāk ietekmēt nacionālās federācijas,lai tie parakstās krievu iegribām.
lai krievi pamēģina pašantažēt IIHF,tad redzēsim,kas no tā sanāks. Cik zinu,tad IIHF krieviem nav balsu pārsvars kongresā, un ja Fazels sāks klanīties pārāk krieviem, tad nacionālo federāciju pārstāvji var ievēlēt par IIHF prezidentu vīru ar mugurkaulu,kas nelocās krievu naudas priekšā.
, 2010-07-30 20:19, pirms 15 gadiem
Lai vinsh aizrijas KHL superiga Liga,Jo vairak komandu jo interesantak
, 2010-07-30 20:44, pirms 15 gadiem
Es tikai nesaķēru, priekš kam slovākiem vispār tas teātris bija vajadzīgs, ja jau sākumā zināja, ka nepiekritīs.
, 2010-07-30 20:56, pirms 15 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit ir runa par IIHF (lasi Fazels) plašo darba lauciņu izlašu līmenī. Ja kas tad, IIHF un NHL ir ļoti labas attiecības.
Tomēr tas nekādi nenozīmē,ka IIHF tagad būtu jasāk ietekmēt nacionālās federācijas,lai tie parakstās krievu iegribām.
lai krievi pamēģina pašantažēt IIHF,tad redzēsim,kas no tā sanāks. Cik zinu,tad IIHF krieviem nav balsu pārsvars kongresā, un ja Fazels sāks klanīties pārāk krieviem, tad nacionālo federāciju pārstāvji var ievēlēt par IIHF prezidentu vīru ar mugurkaulu,kas nelocās krievu naudas priekšā.
Protams, ka IIHF un NHL attiecības ir labas! Kā viņas var būt sliktas ja tas sēne Fāzels ir nekas vairāk, kā Betmena šestjorka un danco pēc vņa stabules.
, 2010-07-30 20:57, pirms 15 gadiem
helkama rakstīja: Lai vinsh aizrijas KHL superiga Liga,Jo vairak komandu jo interesantak
Pasapņo un ceri ,ka khl būs super līga.
, 2010-07-30 20:59, pirms 15 gadiem
arch122 rakstīja: Protams, ka IIHF un NHL attiecības ir labas! Kā viņas var būt sliktas ja tas sēne Fāzels ir nekas vairāk, kā Betmena šestjorka un danco pēc vņa stabules.
Kam tad citam ,lai viņš lokas, kā ne kā NHL spēlē 90% labāko pasaules hokejistu.
, 2010-07-30 22:38, pirms 15 gadiem
Latvijas izlases līmenim KHL nāk tikai par labu (protams ja DR 70% ir Lat.spēlētāji), ar laiku ir iespēja sasniegt vecā Dinamo līmeni, tadēļ jo mazāk tur būs konkurentu valstis, jo mums labāk.Personīgi manas subjektīvās domas, ja Latvijas izlase būtu debitējusi PČ A grupā nevis 97 gadā, bet 91 gadā būtu cīņa par medaļām, 97 gadā izlases pamat kodols bija jau solīdā vecumā un bez augstākā līmeņa spēļu prakses kāds bija PSSR.
, 2010-07-31 01:19, pirms 15 gadiem
viltiigaa lapsa Fazels turaas visaam variiteem lai ietekmeetu vieteejaas federaacijas, respektiivi iihf naudas kraanu, jo nhl ir praktiski neietekmeejams, khl arii, atliek tikai vieteejaas federaacijas, un ja taas lielaa skaitaa saak delidjeet komandas ieksh khl, vadiibas grozhi iihf sliideet sliid no rokaam, nauda, nauda, tas ir iihf padomaa, un fazels to nedriikst palaist aaraa no rokaam
, 2010-07-31 23:54, pirms 15 gadiem
Tik ilgi kamēr ES nebūs nevienas KHL komandas tik ilgi Es nesapratīs cik skaistu Hokeju laiž sev garām.