Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" piedzīvo vēl vienu zaudējumu

Jānis Celmiņš

"Dinamo" piedzīvo vēl vienu zaudējumu
Edgars Masaļskis šovakar ielaida piecas ripas
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar kārtējā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēlē Rīgas "Dinamo" hokejisti piedzīvoja savu 13. zaudējumu šajā sezonā. Izbraukuma mačā rīdzinieki piedzīvoja zaudējumu pret Maskavas "CSKA" komandu – 3:5.

Šovakar Rīgas ''Dinamo'' varēja palīdzēt leģionāri Lī Svets un Adrians Fosters - abi nepiedalījās komandas iepriekšējā mačā, jo bija sasirguši. Un tieši augumā mazais aizsargs Svets, kurš uzaicināts uz ASV izlasi, kļuva par ''Dinamo'' pirmo grēkāzi - viņam rupji kļūdoties uz zilās līnijas, ripu pārtvēra Deniss Paršins un guva vārtus, lai gan Edgars Masaļskis ripu pat atsita. Šoreiz nepaveicās... Pēc neilga laika tablo jau vēstīja 2:0 Maskavas ''CSKA'' hokejistu labā - Maika Iguldena nopelnīto noraidījumu realizēja Deniss Kuļjašs, un arī šoreiz Masaļskim tikai nedaudz pietrūka, lai ripa neatrastu ceļu vārtos. Zīmīgi, ka iepriekš izgājienu vienatnē pret vārtsargu neizmantoja ''Dinamo'' uzbrukuma līderis Marsels Hosa - neiemet tu, iemet tev. Turpmāk nedaudz aktivizējās viesi no Rīgas, nopelnot vairākumu, kas gan visai drīz tika izniekots, jo divas soda minūtes vārtupriekšā nopelnīja Fosters. Spēlējot četri pret četriem, bistamāk uzbruka armijnieki, bet, spēlējot pilnā sastāvā, guva vārtus - noraidījumu izcietušais Nikolass Dimitrakoss pielaboja partnera metienu. Līdz trešdaļas beigām nekas būtiski nemainījās, un jau atkal pirmā trešdaļa noslēgta ar sagrāvi - 0:3.

Otrā trešdaļa uzsākās gluži identiski pirmajai, vien šoreiz vārti zaudēti nedaudz ātrāk - kad nospēlētas bija trīs minūtes un 20 sekundes, maskavieši izmantoja ''Dinamo'' ceturtās maiņas nogurumu, vārtos iebakstot ripu, kas atlēca pēc mājinieku metiena. Teju uzreiz pēc vārtu zaudējuma kārtējo noraidījumu ''dinamiešiem'' nopelnīja centra uzbrucējs Jānis Sprukts, bet rīdzinieki turējās godam, piektos vārtus neielaižot, vismaz pagaidām. Jo pēcāk viens pats aci pret aci ar Masaļski tika atstāts uzbrucējs Pjotrs Ščastļivijs - uzbrucēja metiena precizitāte bija pārāka par Masaļska modro aci, panākot jau itin graujošo 5:0 ''CSKA'' labā, un jāsaka, ka Rīgas ''Dinamo'' pat nebija izveidojuši reālus vārtu gūšanas momentus. Tiesa, uz nulles mūsējie nepalika, pusotru minūti pirms otrās trešdaļas beigām vārtus vairākumā gūstot Mārtiņam Cipulim, kuram šis bija tikai pirmais precīzais raidījums šosezon. Tātad pirms spēles pēdējām 20 minūtēm Rīgas ''Dinamo'' zaudēja jau ar 1:5.

Trešās trešdaļas sākumā ''CSKA'' vairs nespēja pārspēt Masaļski, kurš gan arī vairākkārt glāba komandu no nepatikšanām, piemēram, brīdī, kad kārtējo noraidījumu nopelnīja Lauris Dārziņš, un jau atkal par spēli ar augsti paceltu nūju, kas Dārziņam ir ierasts noraidījums. Izturējuši mazākumu, ''Dinamo'' hokejisti devās atgūt iekavēto, likumsakarīgi vārtus gūstot bombardierim Hosam. Taču mājinieki drīz nokļuva vairākumā pieci pret trim, tiesa, tikai uz dažām sekundēm, jo armijnieki nekavējoties atspēlējās, pārkāpjot noteikumus pret Jāni Spruktu. ''CSKA'' atkal neprata gūt vārtus vairākumā, savukārt Hosa atguva vēl vienus. Laba izdevība bija arī Robertam Bukartam, taču pārāks izrādījās mājinieku vārtsargs, atnesot ''CSKA'' trīs punktus pēc vairāku spēļu pārtraukuma.

Nākamo spēli Rīgas ''dinamieši'' aizvadīs jau parīt, 30. oktobrī, savā laukumā uzņemot spēcīgo Sanktpēterburgas ''SKA'' vienību, kam jau reizi Rīgā zaudēts - ar 0:2.

Maskavas ''CSKA'' - Rīgas ''Dinamo'' 5:3 (3:0, 2:1, 0:2)

Vārti: 03:43 Paršins (Rozins) 1:0, 09:27 Kuļjašs (Kasjančuks, Rozins, vair.) 2:0, 16:43 Dimitrakoss (Gončarovs, Paršins, vair.) 3:0, 23:20 Kuļjomins (Gončarovs) 4:0, 31:34 Ščastļivijs (Korņejevs, Rozins) 5:0, 38:27 Cipulis (Sprukts, Galviņš, vair.) 5:1, 46:17 Hosa 5:2, 52:48 Hosa (Ņiživijs) 5:3
Vārtsargi: Baruļins - Masaļskis

     [+] [-]

, 2009-10-28 20:55, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Cik latviešiem maz vajag, atliek zaudētā spēlē iemest pāris goliņus un mēs priecājamies jo nepadevāmies, cīnijāmies u.t.t.
Un labāk būtu 0 - 5 vai varbūt vēl trakāk?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 20:55, pirms 15 gadiem
Vispaa jau 12o, nevis 13o zaudeejumu pamatlaikaa (un 2 zaudeejumi bulliishos)...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-28 20:55, pirms 15 gadiem
un jamacas treninos-1vs1. hossa atkal nemak uzcelt.

     [+] [-]

, 2009-10-28 20:56, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Un labāk būtu 0 - 5 vai varbūt vēl trakāk?
Labāk būtu cīņa 60 min. garumā

  -3 [+] [-]

, 2009-10-28 20:56, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Cik latviešiem maz vajag, atliek zaudētā spēlē iemest pāris goliņus un mēs priecājamies jo nepadevāmies, cīnijāmies u.t.t.
tapecs ka letini zin pret ko spele, un kads ir komandas sastavs uz doto bridi

  +3 [+] [-]

, 2009-10-28 20:57, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: tapecs ka letini zin pret ko spele, un kads ir komandas sastavs uz doto bridi
ne pret kādu grandu nespēlējām un sastāvs mums tīri labs

  +3 [+] [-]

, 2009-10-28 20:58, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Labāk būtu cīņa 60 min. garumā
Piekrītu ka cīņa bija 20 minūtes, bet tad treneriem ir kautkas jādara. Varbūt piemērs nevietā, bet kad Vaņina Sion pakāsa kausā kādam tur zemākam klubam treneri lika agri celties, utt. Varbūt treneriem arī vajag likt līdzīgas sankcijas, lai spēlētāji vienreiz saņemas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-28 20:58, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: mulkibas, izlase ir kas cits un tur jau nebus visi no Dinamo, Vasilevs, Rekis, karsums, kulda, bartulis, sauliets, pujacs, sirokovs, jerofejevs, Skrastinsh,
Edgars mums ir tikai viens. reāli vartsargs hokejā ir gandrīz atsevišķa pasaule. jā, ir jauki, ja aizsargi un komanda palīdz, bet ja nav vartuvīrs uz viļņa, tad arī komanda tur maz var palīdzēt. tapēc jācer, ka Edža visu ir saplānojis tā, lai izlasee viņš varētu vilkt komanu, jo cita, tik pieredzējuša un laba mums nav..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 20:58, pirms 15 gadiem
Ambrē rakstīja: Es KHL neskatos,bet protams ir redzeeta kaada reta speele un ir pasekots liidzi rezultaatiem-bet ticat man Suplera vaina tur ir diezgan nieciiga-vienkaarsi putra ir komandaa un speeleetaajos!!!
Vaina ir Menidzeri, kas nespej savakt labus hokejistus, vismazs tadus kas nespele Austrija, vai vel zemakas ligas

     [+] [-]

, 2009-10-28 20:58, pirms 15 gadiem
labi, nav ko zaudēt nervu šūnas. Līdz Pasaules čempionātam par Latvijas hokeja komandām nervus vairs nebojāšu, jo nav vairs nekādu lielu perspektīvu nevienai no komandām. Prieks par to, ka ir vēl ko skatīties NHL!

     [+] [-]

, 2009-10-28 20:59, pirms 15 gadiem
mes vairs negaidam plej ofus, nu jau mees gaidam kaadu uzvaru beidzot.

     [+] [-]

, 2009-10-28 20:59, pirms 15 gadiem
cipulim no 45 metieniem 1 gols, oturu varam gaidīt pēc 90 metieniem

  -2 [+] [-]

, 2009-10-28 20:59, pirms 15 gadiem
Haskijs rakstīja: speletaju attieksme.
un no kurienes sākas spēlētāju attieksme?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 21:00, pirms 15 gadiem
SAWLE rakstīja: Edgars mums ir tikai viens. reāli vartsargs hokejā ir gandrīz atsevišķa pasaule. jā, ir jauki, ja aizsargi un komanda palīdz, bet ja nav vartuvīrs uz viļņa, tad arī komanda tur maz var palīdzēt. tapēc jācer, ka Edža visu ir saplānojis tā, lai izlasee viņš varētu vilkt komanu, jo cita, tik pieredzējuša un laba mums nav..
nu ar vartsargiem ir problema

  +3 [+] [-]

, 2009-10-28 21:00, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: mikstie ...noskataas kaa Sasu ielidin bortaa,un neviens,neko jobcig bobcig tas jau vien paraada kad taa nav KOMANDA
Tiesi taa,citu vardu nav.Te jau paradas musu mentalitate.man neko nedara,nu i labi,kas tur Sasam,man po.....Petrovickis jaunakias,tas gan bija calis,kaut ari slepeja taa pa vidam,bet toties vareja iedot pa muti ,kad vajag un kad nevajag,toties aizstavet maceja.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-28 21:00, pirms 15 gadiem
Prieks pa Cipuli, bez maz ripa par pieminju jaatstaaj!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-10-28 21:00, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: Vajadziigs labs vaartusargs....Un veel paariits ar aizsargiem
A tev nauda ir?

     [+] [-]

, 2009-10-28 21:01, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Piekrītu ka cīņa bija 20 minūtes, bet tad treneriem ir kautkas jādara. Varbūt piemērs nevietā, bet kad Vaņina Sion pakāsa kausā kādam tur zemākam klubam treneri lika agri celties, utt. Varbūt treneriem arī vajag likt līdzīgas sankcijas, lai spēlētāji vienreiz saņemas?
man rodas sajūta ka kā vieniem tā otriem po. Galvenais ir nezaudēt smagi, salaižam un tad dažus vārtus atgūstam, pārāk bieži redzēts scenārijs. Tak što - īstie fani piektdien nesas uz Arēnu kliegt "tikai Rīga, tikai Dinamo" varbūt palīdz.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-28 21:01, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: Mums ir iespeja ka var spelet legionari, kapecs nevar panemt kadus tris somu vai zviedru aizsargus, un dazhus uzbrucejus, daudzi latvieshi pagalam slikti speleee
A Tu Juronkulim (Savickim) iedod kādus pāris miljonus $ vai EUR un viņš tad arī iespējams nopirks tos vēl pāris labos leģionārus....

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 21:01, pirms 15 gadiem
Nepatika,ka pēc tam kad Ņiživiju brutāli iegrūda ar galvu bortā,pārējie komandas''biedri'' mīļā miera labad ,jo ir taču pēdējās spēles sekundes,aizslido ar nodurtām acīm,it kā nekā nebūtu redzējuši,kamēr Saša vārtās sāpes pa ledu!Tā kā tāds gļēvuļu bars,nav kam šiem nekauņām pa ''bieti''iešaut!

     [+] [-]

, 2009-10-28 21:02, pirms 15 gadiem
rs77 rakstīja: Iguldens klope...smidini,vai.....nevienu reizi neuzsava un vel nokrita. skaistumkopsanas salonu etalons Pareizi Matulis teica,ar mikstam rokam
Bet tā kā ar pašaizstāvēšanos mums šosezon tā galīgi šķidri, tad jāpriecājas par katru šādu epizodi.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 21:02, pirms 15 gadiem
šuplers ar vārdiem man nav kas spēlē spēlētājos iedveš papildus bijību nevis pārliecību - un tā labs treneris nerīkojas - divu sezonu garumā nav redzēts iespēlētas sadarbības ir viena veida hokejs, kas balstās uz pretuzbrukumiem, bet atšķirība ir tā, ka citas komandas to jau sen ir atkodušas - ŠUPLER ESI VECIS ATKĀPIES!

     [+] [-]

, 2009-10-28 21:03, pirms 15 gadiem
Tā jau ir diagnoze, sākums sūdīgs, turpinājums ciešams, beigas elegantas. Play offā mēs tiksim kaut kad pēc 3 gadiem ar šādu spēli

     [+] [-]

, 2009-10-28 21:03, pirms 15 gadiem
Speeli neskatiijos un nevaru teikt ka zheel.... Pietaupiiju savas nervu shuuninas un savu lamu vaardu kraajumu atstaaju pie sevis

     [+] [-]

, 2009-10-28 21:03, pirms 15 gadiem
Beidzot autors atjēdzas,gandrīz jau noticēju ka ar 35.nr spēlē Hossa!

     [+] [-]

, 2009-10-28 21:03, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: nu ar vartsargiem ir problema
ir. ir viens Edgars, bet pēc tam tāds tukšums. Maštukovs, daudz jāmācās vēl, bet kā otrais noteikti tiks, ja neuzspīdēs Žabotinskis. vairāk nav, vismaz tik stabilu nav.

     [+] [-]

, 2009-10-28 21:03, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: man rodas sajūta ka kā vieniem tā otriem po. Galvenais ir nezaudēt smagi, salaižam un tad dažus vārtus atgūstam, pārāk bieži redzēts scenārijs. Tak što - īstie fani nesas piektdien nesas uz Arēnu kliegt "tikai Rīga, tikai Dinamo" varbūt palīdz.
Es iešu uz spēli pret SKA, nav būts Arēnā šosezon. Bija doma kādreiz aiziet uz Arēnu, bet tagad laikam pēdējais laiks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-28 21:04, pirms 15 gadiem
als rakstīja: A Tu Juronkulim (Savickim) iedod kādus pāris miljonus $ vai EUR un viņš tad arī iespējams nopirks tos vēl pāris labos leģionārus....
Labāk lai nopērk labu treneri. Nevis tāda tipa kas zvaigznes saliedē (mums nav zvaigžņu), bet no tā tipa kas saka "matreāls ir, tikai jastrādā" jeb kas māk no viduvējībām izspiest maksimumu un izveidot KOMANDU.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 21:06, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Es iešu uz spēli pret SKA, nav būts Arēnā šosezon. Bija doma kādreiz aiziet uz Arēnu, bet tagad laikam pēdējais laiks...
es ari labprāt ietu, bet man pašam iekrīt daiļsidošana amatierlīgā. bet SKA ir tās naudas vērts, skaties un baudi.