Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" piedzīvo vēl vienu zaudējumu

Jānis Celmiņš

"Dinamo" piedzīvo vēl vienu zaudējumu
Edgars Masaļskis šovakar ielaida piecas ripas
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar kārtējā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēlē Rīgas "Dinamo" hokejisti piedzīvoja savu 13. zaudējumu šajā sezonā. Izbraukuma mačā rīdzinieki piedzīvoja zaudējumu pret Maskavas "CSKA" komandu – 3:5.

Šovakar Rīgas ''Dinamo'' varēja palīdzēt leģionāri Lī Svets un Adrians Fosters - abi nepiedalījās komandas iepriekšējā mačā, jo bija sasirguši. Un tieši augumā mazais aizsargs Svets, kurš uzaicināts uz ASV izlasi, kļuva par ''Dinamo'' pirmo grēkāzi - viņam rupji kļūdoties uz zilās līnijas, ripu pārtvēra Deniss Paršins un guva vārtus, lai gan Edgars Masaļskis ripu pat atsita. Šoreiz nepaveicās... Pēc neilga laika tablo jau vēstīja 2:0 Maskavas ''CSKA'' hokejistu labā - Maika Iguldena nopelnīto noraidījumu realizēja Deniss Kuļjašs, un arī šoreiz Masaļskim tikai nedaudz pietrūka, lai ripa neatrastu ceļu vārtos. Zīmīgi, ka iepriekš izgājienu vienatnē pret vārtsargu neizmantoja ''Dinamo'' uzbrukuma līderis Marsels Hosa - neiemet tu, iemet tev. Turpmāk nedaudz aktivizējās viesi no Rīgas, nopelnot vairākumu, kas gan visai drīz tika izniekots, jo divas soda minūtes vārtupriekšā nopelnīja Fosters. Spēlējot četri pret četriem, bistamāk uzbruka armijnieki, bet, spēlējot pilnā sastāvā, guva vārtus - noraidījumu izcietušais Nikolass Dimitrakoss pielaboja partnera metienu. Līdz trešdaļas beigām nekas būtiski nemainījās, un jau atkal pirmā trešdaļa noslēgta ar sagrāvi - 0:3.

Otrā trešdaļa uzsākās gluži identiski pirmajai, vien šoreiz vārti zaudēti nedaudz ātrāk - kad nospēlētas bija trīs minūtes un 20 sekundes, maskavieši izmantoja ''Dinamo'' ceturtās maiņas nogurumu, vārtos iebakstot ripu, kas atlēca pēc mājinieku metiena. Teju uzreiz pēc vārtu zaudējuma kārtējo noraidījumu ''dinamiešiem'' nopelnīja centra uzbrucējs Jānis Sprukts, bet rīdzinieki turējās godam, piektos vārtus neielaižot, vismaz pagaidām. Jo pēcāk viens pats aci pret aci ar Masaļski tika atstāts uzbrucējs Pjotrs Ščastļivijs - uzbrucēja metiena precizitāte bija pārāka par Masaļska modro aci, panākot jau itin graujošo 5:0 ''CSKA'' labā, un jāsaka, ka Rīgas ''Dinamo'' pat nebija izveidojuši reālus vārtu gūšanas momentus. Tiesa, uz nulles mūsējie nepalika, pusotru minūti pirms otrās trešdaļas beigām vārtus vairākumā gūstot Mārtiņam Cipulim, kuram šis bija tikai pirmais precīzais raidījums šosezon. Tātad pirms spēles pēdējām 20 minūtēm Rīgas ''Dinamo'' zaudēja jau ar 1:5.

Trešās trešdaļas sākumā ''CSKA'' vairs nespēja pārspēt Masaļski, kurš gan arī vairākkārt glāba komandu no nepatikšanām, piemēram, brīdī, kad kārtējo noraidījumu nopelnīja Lauris Dārziņš, un jau atkal par spēli ar augsti paceltu nūju, kas Dārziņam ir ierasts noraidījums. Izturējuši mazākumu, ''Dinamo'' hokejisti devās atgūt iekavēto, likumsakarīgi vārtus gūstot bombardierim Hosam. Taču mājinieki drīz nokļuva vairākumā pieci pret trim, tiesa, tikai uz dažām sekundēm, jo armijnieki nekavējoties atspēlējās, pārkāpjot noteikumus pret Jāni Spruktu. ''CSKA'' atkal neprata gūt vārtus vairākumā, savukārt Hosa atguva vēl vienus. Laba izdevība bija arī Robertam Bukartam, taču pārāks izrādījās mājinieku vārtsargs, atnesot ''CSKA'' trīs punktus pēc vairāku spēļu pārtraukuma.

Nākamo spēli Rīgas ''dinamieši'' aizvadīs jau parīt, 30. oktobrī, savā laukumā uzņemot spēcīgo Sanktpēterburgas ''SKA'' vienību, kam jau reizi Rīgā zaudēts - ar 0:2.

Maskavas ''CSKA'' - Rīgas ''Dinamo'' 5:3 (3:0, 2:1, 0:2)

Vārti: 03:43 Paršins (Rozins) 1:0, 09:27 Kuļjašs (Kasjančuks, Rozins, vair.) 2:0, 16:43 Dimitrakoss (Gončarovs, Paršins, vair.) 3:0, 23:20 Kuļjomins (Gončarovs) 4:0, 31:34 Ščastļivijs (Korņejevs, Rozins) 5:0, 38:27 Cipulis (Sprukts, Galviņš, vair.) 5:1, 46:17 Hosa 5:2, 52:48 Hosa (Ņiživijs) 5:3
Vārtsargi: Baruļins - Masaļskis

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-28 22:30, pirms 15 gadiem
Liekat Juuli mieraa, no suudiem torti nevar izcept.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 22:32, pirms 15 gadiem
Barracuda21 rakstīja: Es nesaprotu vispar kaagalvenaa trenera asistens var but A. Abols,ja vins pat tik augstaa limeni nekad nav hokeju spelejis!
Tak ne jau Ābols tur visu nosaka.....visu komandā nosaka Jūlis (kas attiecas uz treniņprocesu, taktiskām shēmam, maiņām).... vismaz tā tam būtu jābūt normālās komandās..... un normālās komandās par rezultātu arī atbild galvenais treneris.... bet RD jau laikam ir izņēmums! Te vainīgas ir traumas, "klibie spēlētāji", švakās finanses u.t.t. tikai ne galvenais treneris!

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:32, pirms 15 gadiem
Negribās jau neko sliktu teikt!!! Puiši jau ir malači, bet vai vienmēr ir jāsajūt zaudējuma garšu, lai varātu pēc tam rigtīgi kapāt???

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:33, pirms 15 gadiem
chau! ataa rakstīja: Liekat Juuli mieraa, no suudiem torti nevar izcept.
Ko tu sauc par sūdiem? sevi?Uzskatu ka tikai treneris ir vainīgs, jo var redzēt ka meistarības mūsējiem netrūkst, un tikai treneris ir vainīgs ka nespēj noskaņot komandu spēlei, ka komanda velkas pa laukumu bez motivācijas! Un tikai atsevišķos brīžos spēj savākties!

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:37, pirms 15 gadiem
Un arī ir pilnīgi manuprāt neprofesionāls, nezinu kāpēc, bet nevar salīdzināt pagājušā gada Šupleru, ar šogadējo, pagājušogad tiešām pārsteidza, jo bja profesionāls, bet šogad tik daudzas taktikas, un virknējumi, risinājumi.u.t.t. Ir ļoti muļķīgi un nesaprotami!

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:37, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Ko tu sauc par sūdiem? sevi?Uzskatu ka tikai treneris ir vainīgs, jo var redzēt ka meistarības mūsējiem netrūkst, un tikai treneris ir vainīgs ka nespēj noskaņot komandu spēlei, ka komanda velkas pa laukumu bez motivācijas! Un tikai atsevišķos brīžos spēj savākties!
Viņiem tur ir liela ģimene. Ja nomainītos treneris, tad visi kā viens rādītu labāku spēli lai paliktu RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:40, pirms 15 gadiem
Super8 rakstīja: Ja atlaidīs šupleru un viņa vietā nāks kāds cits nekas nemainīsies,vaina ir sastāvā.
Galīgi nepiekrītu!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:41, pirms 15 gadiem
Super8 rakstīja: Ja atlaidīs šupleru un viņa vietā nāks kāds cits nekas nemainīsies,vaina ir sastāvā.
Piekrītu arī tam, ka daži spēlētāji ir jānoņem no strīpas

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:42, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Protams, ka Jūlis vainīgs, ja spēlētāji nespēj pretinieku zonā izdarīt vairāk par 3-4 savstarpējām piespēlēm, viņš vainīgs ka spēlētāji galīgi mīksti spēka divcīņās (šovakar Iguldens arī pa muti atrāvās), viņš vainīgs, ka spēlētāji nerealizē 99% iespējas (Hossa pirmā periodā), viņš vainīgs, ka spēlētājiem nav galīgi izdomas momentu veidošanai u.t.t.
Tieši precīzi teikts, un bez ironijas, par to arī ir jāatbild trenerim, viņam ir jāpasaka, kas un kā apmērām ir jādara spēlētājam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:44, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Varbūt bišku par ātru ir, tomēr šaubos vai ilgtermiņā mēs varam noķert Atlantu, CSKA. Torpēdo un MVD ir reālāk, tomēr viņi ir tālu atrāvušies + šiem ir vairāk spēļu ar Vityaz, Severstal ,bet mazāk ar mūsu divīzijas grandiem.
neiespējami nav. tikvien kā jāsakopj pārliecība pašiem par to, ka tas ir iespējams. un arī ir jābūt komandai ar lielo K.
petrovich27.wordpress.com: Maskavā rādām “mazliet” rakstura....

  -1 [+] [-]

, 2009-10-28 22:45, pirms 15 gadiem
Cerams pīle,bet Krievijas presē ir parādījušās baumas itkā Kalvītis domājot klubu likvidēt ar lozungu nav peļņas nav kluba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:45, pirms 15 gadiem
Šobrīd jau vispār ir baigais bums ar treneru maiņām KHLā, turklāt pat komandām kuru sniegums salīdzinājumā ar mūsu RD ir daudz pārliecinošāks! Vajadzētu pavērot kā tagad ies ''Amur'', ''Sibirj'', ''Atlant'' pēc treneru maiņas un tad izdarīt secinājumus cik tas ir bijis lietderīgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:48, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: Peecspeeles konference peec shiis speeles vispaar bija?
Būt jau bija, bet vai rādīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-28 22:50, pirms 15 gadiem
Ar mēsliem jūs sūda aprunātāji.

Es par Dinamo. Ir komandā viena liela plaisa,bet kad to sataisīs būs, ok!
Nebūsim augšgalā,bet 16 jātiek tas ir noteikti jārealizē,tad jau būs ok visiem,arī tiem, kas tagad te tik māk d*rst.
Zinu ka SKA apspēlēsim.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-28 22:50, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Un joprojām apgalvošu, ka kādam pērn bija ļoti izdevīgi, lai RD, kā ES valsts pārstāve būtu kā ēsma, kas ievilina KHL tīklos citas R un C Eiropas komandas, un tāpēc viņiem pagājušā sezonā bija tik labi rezultāti. Par cik KHL plāns nerealizējās, un jaunas komandas KHL neiestājās, tad RD zaudēja savu nozīmi, un viņi ir tur, kur tiem pēc loģikas jau pērn bija jabūt.
Nu pilnīgi nepiekrītu Īstenībā diezgan sviestaina ideja, bet tās tikai manas domas!

  -3 [+] [-]

, 2009-10-28 22:51, pirms 15 gadiem
Latvija-hokejs rakstīja: Ar mēsliem jūs sūda aprunātāji.

Es par Dinamo. Ir komandā viena liela plaisa,bet kad to sataisīs būs, ok!
Nebūsim augšgalā,bet 16 jātiek tas ir noteikti jārealizē,tad jau būs ok visiem,arī tiem, kas tagad te tik māk d*rst.
Zinu ka SKA apspēlēsim.
16 ir tavs mīļākais skaitlis vai arī attālums kilometros no kādas sajēgas par hokeju ?

  -2 [+] [-]

, 2009-10-28 22:52, pirms 15 gadiem
Latvija-hokejs rakstīja: Ar mēsliem jūs sūda aprunātāji.

Es par Dinamo. Ir komandā viena liela plaisa,bet kad to sataisīs būs, ok!
Nebūsim augšgalā,bet 16 jātiek tas ir noteikti jārealizē,tad jau būs ok visiem,arī tiem, kas tagad te tik māk d*rst.
Zinu ka SKA apspēlēsim.
Eh, vēl viens avarējis prāts

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:53, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā, un trenerim janorāda kurā vārtu stūrī spēlētājam jamet.
Bet es nevarēju saprast kāpēc RD spēlētāji tik slikti spēlē? Izrādās, ka viņi dara tikai to ko pasaka treneris.
Tev problēmas ar vārdu Krājumu? nesaproti vārdu apmērām? Nez kāpēc tad treneris ir vajadzīgs? Es visu laiku muļķis domāju, lai trenētu, un veidotu taktikas, risinājumus, kad un kā spēlēt!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-28 22:53, pirms 15 gadiem
Latvija-hokejs rakstīja: Ar mēsliem jūs sūda aprunātāji.

Es par Dinamo. Ir komandā viena liela plaisa,bet kad to sataisīs būs, ok!
Nebūsim augšgalā,bet 16 jātiek tas ir noteikti jārealizē,tad jau būs ok visiem,arī tiem, kas tagad te tik māk d*rst.
Zinu ka SKA apspēlēsim.
Visiem tādu optimismu kā Tev un tad jau būs labi!!! Es ar domāju ka tik augstu kā pērno gadu netiksim, bet 16-niekā jātiek!!!

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:56, pirms 15 gadiem
Nauriicio rakstīja: Visiem tādu optimismu kā Tev un tad jau būs labi!!! Es ar domāju ka tik augstu kā pērno gadu netiksim, bet 16-niekā jātiek!!!
Kas īpašs ir tajā 16-niekā?

  +1 [+] [-]

, 2009-10-28 22:57, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nebrīnos, ka starpsezonā tā arī notiks.
Kamēr Gazprom naudu dos tikmēr spēlēs tātad paliek šis un nākošais gads.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-28 22:57, pirms 15 gadiem
Starp citu šodien krietna kritikas deva Masaļskim!
Piekto vārtu zaudējums bija unikāls brīnums viņa izpildījumā. Daļa vainas jau protams uz aizsargiem, bet šitik tālu izlīst no vārtiem ārā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-10-28 22:58, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Protams, ka Jūlis vainīgs, ja spēlētāji nespēj pretinieku zonā izdarīt vairāk par 3-4 savstarpējām piespēlēm, viņš vainīgs ka spēlētāji galīgi mīksti spēka divcīņās (šovakar Iguldens arī pa muti atrāvās), viņš vainīgs, ka spēlētāji nerealizē 99% iespējas (Hossa pirmā periodā), viņš vainīgs, ka spēlētājiem nav galīgi izdomas momentu veidošanai u.t.t.
Protams, ka viņš vainīgs, ka RD spēlētāji nevar izdarīt vairāk par 3-4 piespēlēm un pat nevar lāga nostārties pretinieka zonā pie vairākuma izspēles.... ko ta viņi tajos treiņos tur dara un trennēv(Jūlis jau ar putā uz lūpām nevienā vien presenē sezonas sākumā stāstija, ka viņi "rabotajut nad etom"....) tad kur ir tas darbs?? Ok, pieņemsim musējie ir "klibi tajā vairākumā, bet ir tak leģionāri!!! Kas ta šiem pa vainu? Vņs vainīs ka spēlētāji ir mīksti un neaizstāv viens otru un spēlē "mīksti" bez spēka spēles... domāju, ka viņš ir devis viņiem "uzstanovku"neielaisties "provokācijās un kašķos", lai nepelnītu noraidijumu,s bet RD tos noraidijumus pelna tāpat netiekot līdzi pretiniekiem viņus vienkārši noēksējot.... vai tā ir labāk? Tāpat vai tā ir labāk, kad kādu mūsējo kā tādu pelavu maisu dauza vai notraumē un parējie saucamie komadas biedri tik pasīvi noskatās vai notinās...? Tas ir hokejs?? Viņš vainīgs ka nav kaut cik normālas momentu realizācijas, jo izskatās, ka viņi treniņos momentus atstrādā ar pusslodzi un tapēc arī spēles epizodēs kad pretī vairs nav smaidoša komandas biedra -"feikā pretinieka", bet ir nikns un agresīvs pretinieku pretspēlētājs, ka ir gatavs tevi ar zemi nolīdzināt arī nekas lāga vairs nesanāk.....
Un treniņprocesu vada Jūlis....

     [+] [-]

, 2009-10-28 22:59, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kas īpašs ir tajā 16-niekā?
Man vienkārši patīk hokejs! Jo ilgāk un augstāk es redzu RD KHL sezonā, jo labāk!!!