Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Znaroks&Co sarūgtina rīdziniekus

Lauris Bērziņš
Lauris Bērziņš

Znaroks&Co sarūgtina rīdziniekus
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar Kontinentālās hokeja līgas spēlē uz "Arēna Rīga" ledus tikās Rīgas "Dinamo" un Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenētā Balašihas "HK MVD" vienība. Pārāki ar rezultātu 2:1 izrādījās viesi.

Jau no spēles pirmajām minūtēm abas komandas parādīja savas ambīcijas. Iesākumā spēlētāji viens otram respektu centās iedzīt ar spēka paņēmienu palīdzību, bet brīdi vēlāk tika radīti arī pirmie momenti. Iesākumā sava bijušā kolēģa Edgara Masaļska gatavību notestēja Mets Elisons, bet pēc tam otrā laukuma pusē pāris bīstamus uzbrukumus izveidoja "Dinamo". Labu piespēli Martinam Karijam izdarīja Lauris Dārziņš, taču lielisku spēli nodemonstrēja "HK MVD" kluba vārtsargs Maikls Gārnets, ar kājsargu apturot Karijas mesto ripu. Tūlīt pēc tam aktīvi vārtu priekšā nospēlēja Roberts Bukarts, taču gūt savus trešos vārtus KHL viņam patraucēja pretinieku aizsargi un jau pieminētais Gārnets.

Perioda turpinājumā rīdziniekiem bija vēl dažas izdevības izvirzīties vadībā, taču atslēgt "HK MVD" vārtus aizsardzību viņi pagaidām nespēja. Vēl vairāk... aptuveni trīs minūtes pirms perioda beigām tika zaudēti vārti. Pamatīgu uzbrukuma virpuli rīdzinieku zonā savērpa Znaroka vīri un meta, meta, kamēr iemeta. Divas reizes Masaļskis ripu atsita, bet trešajā piegājienā bija bezspēcīgs. Lāča pakalpojumu izdarīja arī pašu aizsargi, kuri stāvēja kā zemē (šajā gadījumā – ledū) iemieti katrs pie sava vārtu stabiņa, noskatoties, kā Deniss Kokarevs raida ripu vārtos. Līdz ar to pirmajā pārtraukumā mājiniekiem nācās doties pie nelabvēlīga rezultāta – 0:1.

Mača otrajā trešdaļā spēles temps nekritās un uzbrukumu arī netrūka. Ik pa brīdim briesmās bija te "Dinamo", te "HK MVD" vārti. Trešdaļas pirmajās minūtēs labākā iespēja panākt izlīdzinājumu bija Jānim Spruktam, taču viņš pārmeta ripu pāri praktiski tukšiem vārtiem. Bet pavisam drīz par nevīžīgu un statisku aizsardzību "Dinamo" nācās samaksāt ar vēl vieniem zaudētiem vārtiem. Šoreiz savu vārtu priekšā labākās vietas bija ieņēmuši jau trīs dinamieši un noraudzījās, kā 2:0 Balašihas kluba labā panāk Deniss Mosaļjevs.

Visbeidzot perioda vidū "Dinamo" atklāja savu gūto vārtu rēķinu, realizējot skaitlisko vairākumu. Aleksandrs Ņiživijs no iemetiena apļa atdeva piespēli uz labo malu neviena nepiesegtajam Cipulim, un pēdējais ripu nogādāja jau tukšos vārtos. Ar joprojām minimālu viesu pārsvaru 2:1 spēles 2. periods arī noslēdzās. Jāatzīst gan, ka rezultāts varēja būt arī citādāks, taču vairākās epizodēs izšķiroši izrādījās gan abu vārtsargu, gan veiksmes faktori.

Daudz spēku "Dinamo" hokejistiem nācās atdot 3. perioda sākumā. Pirmo pusminūti rīdziniekiem nācās spēlēt mazākumā Lī Sveta iepriekšējā trešdaļā nopelnītā noraidījuma dēļ, bet tūlīt pēc tam vēl divu minūšu sodu nopelnīja arī Oļegs Sorokins. Tomēr pretinieku spiedienu izdevās izturēt veiksmīgi un vēl mazliet pabojāt Znaroka vadītās komandas skaitliskā vairākuma realizācijas procentu.

Ja aizsardzībā izdevās nospēlēt salīdzinoši sekmīgi, tad diemžēl uzbrukumā "Dinamo" pagalam neveicās. Bija trīs skaitliskā vairākuma iespējas, arī vienādos sastāvos par momentu trūkumu rīdzinieki sūdzēties nevarēja, bet noslēdzošajā fāzē vienmēr kaut kā pietrūka. Arī ķeršanās pie pēdējā salmiņa – vārtsarga nomaiņas pret vēl vienu laukuma spēlētāju – augļus nedeva, un galarezultātā "Dinamo" nācās samierināties ar zaudējumu ar 1:2.

Kontinentālā hokeja līga

Dinamo Rīga – HK MVD 1:2 (0:1, 1:1, 0:0)

Vārti: 16:46 0:1 Kokarevs (Trahanovs), 27:55 0:2 Mosaļjevs (Kudašovs), 31:41 1:2 Cipulis (Ņiživijs, Sorokins, vair.)
Vārtsargi: Masaļskis – Gārnets

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:59, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Tu centies pateikt, ka KAUT VIENU no šīm epizodēm uztaisija pats Sprukts? Varbūt kādu arī uztaisija, bet visas bija vai nu no atlēkušajām ripām vai piespēlēm.
Domā ka labāk būtu ja nebūtu sities uz vārtu priekšu, tad vispār neviens tagad neko neteiktu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:59, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: 1)sorokins ir vainojams pie abiem vārtiem, kuri tika iemesti no petaka, kurš aizsargiem jāsedz;
2) nopelnīja divus noraidījumus;
3)nerealizēja izgājienu pret vienu pašu vārtsargu.
Viņam jāpasaka paldies, bet izlasē uz OS nav jāņem- lai jaunāki (Bārtulis, Kulda, J.Rēdlihs) brauc uz Vankūveru.
1) varbūt viņš sedz citu spēlētāju?!
2) arī tiesneši RD vērtēja stingrāk. bet ok, šito varbūt piekrītu.
3)viņš tomēr nav uzbrucējs, bet ne bez grūtībām vārtsargs ripu atsita
labi, varbūt arī tā, lai jaunāki brauc, bet tomēr viņam ir pieredze, labi spēka paņēmieni vairākās situācijās. . .
tomēr jaunajiem nav tās pieredzes, bet būs. varbūt viņi ir svaigāki, bet pieredzei arī diezgan liela nozīme.

to jau izlems,ko ņems un ko nē.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 23:00, pirms 15 gadiem
skumīgi ir tas, ka daži uzdrīkstās pateikt profesionālam hokejistam, lai p*š prom no hokeja, lai iet pensijā, lai tinas no RD. hokejists pats vislabāk zinās, kad ir laiks teikt "atā" hokejam. nedomāju, ka lābaakajiem hokeja faniem ir šādas tiesība tā izrunāties pret hokejistiem, kuri hokejam ir veltījuši teju visu mūžu. tas mani saskumdināja jā, vrb nebija ne Spruktam, ne Sorokinam tā veiksmīgākā spēle, bet nevajag uzreiz tā. Pats spēlētājs tgd nebrauc mājās un nesvin to, ka nospēlēja neveiksmīgi. Vinemēr var labāk, gan katrs atsevišķi, gan kā komanda kopā. Lai arī kādi tik nav viedokļi, es viienmēr un visur būšu par savējiem, vienalga via ir tā uzvara vai nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:01, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Besis visas 11 lapas lasīt, kāds vērtējums par RD jaunieguvumu?
Par šodienu nevaru spriest. Redzēju tikai pusperiodu viņu darbībā. (Sāku skatīties no mača vidus). Trešajā periodā Jūlis viņu nosēdināja malā... acīmredzot nav apmierināts.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 23:01, pirms 15 gadiem
Visam kronis bija beigās vairākumā - Karija maiņa vismaz zonā nospēlēja kaut ko izveidoja, uznāca Iguldens , Cipa + vecais kalums Ozo, Oļegs un Saška un bij skaidrs ka spēle ir zaudēta

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:02, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Par šodienu nevaru spriest. Redzēju tikai pusperiodu viņu darbībā. (Sāku skatīties no mača vidus). Trešajā periodā Jūlis viņu nosēdināja malā... acīmredzot nav apmierināts.
Tak uz šo brīdi Povečerovskis LAČā šamo noskrietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:03, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Tad tas sanāk, ka ir normāli nemest golus attiecīgajās situācijās? Hossa bija daudz labāks ar Spruktu vien ar to, ka pēc viņa metieniem uzbrukumus nesāka pretinieki.
Rodas jautājums va9i vispār spēli skatījies, un ja skatījies, vai tik tā nebija pirmā spēle ko skaties!

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:03, pirms 15 gadiem
Vasiļjevu un Reķi uz RD kurš par? Herbis rigtiigi močī vaartos iekshaa tiesi taadu vajag lai uz playoff tiktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:03, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Par šodienu nevaru spriest. Redzēju tikai pusperiodu viņu darbībā. (Sāku skatīties no mača vidus). Trešajā periodā Jūlis viņu nosēdināja malā... acīmredzot nav apmierināts.
Šodienas spēles ziņā malā sēdināt nebij par ko. Tā maiņa izskatījās mazliet labāk ar viņu, kā Spruktu, bet pabāli jebkurā gad.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 23:04, pirms 15 gadiem
Protams, tad kad sprukts izdarīs kādu labu darbu, tad viņu mēs visi slavēsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 23:05, pirms 15 gadiem
Reāli veiksmei pietrūka Petrovickis! Hosam grūti gāja bez viņa!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:06, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: p.s. purva veln, nepiekrītu tev, kur tu runā par poda gāzējiem. Rodžers ir viens no labākajiem RD aizsargiem un, manuprāt, viņam ir samērā droša vieta OS.
Piekrītu Tev, ka Laviņš BIJA viens no labākajiem līdz nelaimīgajai traumai. Viņa spēka paņēmieni vien bija super, bet tagad - kas no tā ir atlicis, arī spēka spēle nav tik atļauta. Pārāk bieži sanāk šo redzēt ar saviebtu grimasi pēc kārtējo vārtu zaudēšanas vai arī nūjas laušanu pret vārtiem kā izlasē

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:06, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Visam kronis bija beigās vairākumā - Karija maiņa vismaz zonā nospēlēja kaut ko izveidoja, uznāca Iguldens , Cipa + vecais kalums Ozo, Oļegs un Saška un bij skaidrs ka spēle ir zaudēta
Gribi pateikt ka Ņiživijs domāju pat meistarīgākais spēlētājs komandā, labu momentu un piespēļu autors, Ozo, no visiem vislabāk māk iesākt uzbrukumu, un Cipulis no musējiem viens no ātrākajiem, un spēcīgākais, pazaudēja spēli! Smiekli nāk par tādiem ``ekspetiem`` faniem!

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:07, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Sūdīgi nospēlējām.., sūdīgi. Jau pirmajās minūtēs pēc pirmajiem zaudētajiem varēja manīt ka mēs zaudēsim, ceība protams bija bet, visa komanda izskatījās uztraukusies un spēlēja ļoti neprecīzi, brīžiem arī haotiski .
MVD šos nopresingoja un taktiski apspēlēja, pat savā zonā neļāva elpot un tapēc bij grūti ko uzsākt. Galvenais ka uzspiežot mūsu zonā praktiski vislaik vis piecinieks uzspēja atpakaļ. Ja kas vasarā bija dažas interesantas intervijas, kur spēlētāji MVD lika saprast ka slodzes ir tādas, ka vājākie lidz rudenim var arī neizdzīvot....vasaras darba rezultāts redzams tabulā. Mēs tai laikā droši soļojām pēc dzelzceļa kausa...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:08, pirms 15 gadiem
Nu treneris Znaroks apspēlēja Šupleru kā pēc notīm-gandrīz neviens ātrais uzbrukums ar skaitlisko pārsvaru visas spēles laikā neizdevās.Un cik var nodzīt Ozoliņu-pēc 2 trešdaļām uz tablo rādīja,ka viņš jau bija nospēlējis vairāk par 15 minūtēm-tad cik bija pa visu spēli?Un abi vārti Ozoliņa-Sorokina spēles laikā,kad pretinieks met pa 3 atkārtotām reizēm...Nu nebija jau tik traki,bet kā bija vajadzīgi punkti...Izskatījās,ka Petrovickis stipri pietrūka-Hosas maiņa buksēja...Vienīgi prieks par skaisto viena vairākuma izspēli.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 23:08, pirms 15 gadiem
lieciet tak mierā to spruktu..
manuprāt, viņš jau tā pat īpaši labi nejūtas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:09, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: MVD šos nopresingoja un taktiski apspēlēja, pat savā zonā neļāva elpot un tapēc bij grūti ko uzsākt. Galvenais ka uzspiežot mūsu zonā praktiski vislaik vis piecinieks uzspēja atpakaļ. Ja kas vasarā bija dažas interesantas intervijas, kur spēlētāji MVD lika saprast ka slodzes ir tādas, ka vājākie lidz rudenim var arī neizdzīvot....vasaras darba rezultāts redzams tabulā. Mēs tai laikā droši soļojām pēc dzelzceļa kausa...
Naglai uz galvas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:09, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Gribi pateikt ka Ņiživijs domāju pat meistarīgākais spēlētājs komandā, labu momentu un piespēļu autors, Ozo, no visiem vislabāk māk iesākt uzbrukumu, un Cipulis no musējiem viens no ātrākajiem, un spēcīgākais, pazaudēja spēli! Smiekli nāk par tādiem ``ekspetiem`` faniem!
Es neesmu eksperts. Vai fans es nezinu, laikam vairāk skatītājs.
Es neapšaubu Ņiživija meistarību, Cipuļa ātrumu un Ozo pirmo piespēli. Es vnk uzrakstīju to ko redzēju spēles beigās. Ja Tu redzēji ko citu, droši raksti.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:10, pirms 15 gadiem
Njā, KHL esam atkal 17 kopvērtējumā.... bet tiem, kas mums "pakausī elpo" ir mazāk spēļu (lielai daļai), nekā RD....

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 23:11, pirms 15 gadiem
FanīTe* rakstīja: skumīgi ir tas, ka daži uzdrīkstās pateikt profesionālam hokejistam, lai p*š prom no hokeja, lai iet pensijā, lai tinas no RD. hokejists pats vislabāk zinās, kad ir laiks teikt "atā" hokejam. nedomāju, ka lābaakajiem hokeja faniem ir šādas tiesība tā izrunāties pret hokejistiem, kuri hokejam ir veltījuši teju visu mūžu. tas mani saskumdināja jā, vrb nebija ne Spruktam, ne Sorokinam tā veiksmīgākā spēle, bet nevajag uzreiz tā. Pats spēlētājs tgd nebrauc mājās un nesvin to, ka nospēlēja neveiksmīgi. Vinemēr var labāk, gan katrs atsevišķi, gan kā komanda kopā. Lai arī kādi tik nav viedokļi, es viienmēr un visur būšu par savējiem, vienalga via ir tā uzvara vai nav.
Pilnīgi piekrītu. Tik viegli ir interneta diskusijā aizmirst ne tikai līdzjušanu, bet pat elementārāko cilvēcisko pieklājību.
Davajte, nākamajā spēlē visi rīkļu plēsēji - uz arēnu, pie dienesta ieejas, un SKAĻI sejā - visus komentārus!!!
Eksperti, bļāviens.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 23:12, pirms 15 gadiem
kpc RD tā pa īstam nevar saņemties?
uz katru spēli iet kā uz pēdējo?

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:12, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Te mani daži izsmēja,sakot ka Sprukts ir labs kapātājs,jeb melnā darba darītājs...Hmm,smiekli nāk,atvainojiet,piedodiet,bet 3x netrāpīt tukšos vārtos,tad ir jābūt kādam slēptam talantam...
ja nemaniji - burtiski tukši vārti nebija. vārtu stūrītis tukšs.
nekā smeiklīga.
iemetieni, ripas izcīnīšana , spēle aizsardzībā . . .

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:13, pirms 15 gadiem
youtube.com: YouTube
- Viņi Izvēlas - Rīgas Dinamo -...

Din Din DIn DInDinDi DINAMO !!!!! SPeekzz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 23:13, pirms 15 gadiem
LorySokolova rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Tik viegli ir interneta diskusijā aizmirst ne tikai līdzjušanu, bet pat elementārāko cilvēcisko pieklājību.
Davajte, nākamajā spēlē visi rīkļu plēsēji - uz arēnu, pie dienesta ieejas, un SKAĻI sejā - visus komentārus!!!
Eksperti, bļāviens.
Ko Tu kreņķējies, te jau lielākoties raksta padsmitnieki. Kad šie aiziet gulēt, sākas normāla saruna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:14, pirms 15 gadiem
din din din din din Di DINDidinDIdiDinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja