Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Kuldam zaudējums, Dārziņš nespēlē

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Kuldam zaudējums, Dārziņš nespēlē
Lauris Dārziņš
Foto: ak-bars.ru

Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) laukumā šovakar devās divi Latvijas hokejisti. Kamēr Laura Dārziņa pārstāvētā Kazaņas "Ak Bars" ar 5:1 savā laukumā pārspēja Novokuzņeckas "Metallurg", savukārt Artūra Kuldas pārstāvētā Novosibirskas "Sibir" ar 1:3 piekāpās Ufas "Salavat Julajev" vienībai.

Ufas un Novosibirskas duelī pirmā perioda vidū vien ar 30 sekunžu intervālu vārtus guva Iļdars Isangulovs un Aleksandrs Svitovs, ar 2:0 vadībā izvirzoties ufiešiem. Kamēr otrais periods noslēdzās bez vārtu guvumiem, trešajā periodā "Salavat Julajev" panāca jau 3:0, taču nepilnu minūti pirms mača noslēguma vārtus guva arī "Sibir" hokejisti, mačam noslēdzoties 3:1 Ufas labā.

Artūrs Kulda šovakar laukumā aizvadīja 18:44 minūtes, nopelnot negatīvu lietderības koeficientu "-1".

Kazaņas "Ak Bars" bez latviešu uzbrucēja Laura Dārziņa sastāvā šovakar ar pārliecinošo 5:1 pārspēja Novokuzņeckas "Metallurg" vienību. Vienīgos vārtus novokuzņeckieši guva vien pašā mača izskaņā.

Šīs dienas trešajā spēlē Čeļabinskas "Traktor" hokejistiem ar 4:1 izdevās uzvarēt Magņitogorskas "Metallurg". Divus vārtus čeļabinskiešu labā guva Jans Buliss.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

     [+] [-]

, 2013-01-23 20:21, pirms 13 gadiem
Dārziņš gan nespēlēja.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-23 20:25, pirms 13 gadiem
Darzins traumets vai kada cita kaite,ka nespeleja?

  +7 [+] [-]

, 2013-01-23 20:32, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Dārziņš gan nespēlēja.
sākumā Didzis Rudmanis bija sakarīgs autors, tagad piemetusies tradicionālā SC.com autoru kaite - haltūrisms...

Un vispār, kas tas par stilu: kā informācija avotu uzrādīt ōlhokej.ru, ja sākotnējā informācija nāk no khl.ru???

  +4 [+] [-]

, 2013-01-23 20:33, pirms 13 gadiem
Gaužām vienkārā šoreiz, Līdzx ar žerdeva atnākšanu neiztur konkurenci sastāvā.

     [+] [-]

, 2013-01-23 20:35, pirms 13 gadiem
airgix24 rakstīja: Gaužām vienkārā šoreiz, Līdzx ar žerdeva atnākšanu neiztur konkurenci sastāvā.
1dien Lauris vēl spēleja - pie kam, vienā maiņā ar Žerdevu

     [+] [-]

, 2013-01-23 20:46, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: sākumā Didzis Rudmanis bija sakarīgs autors, tagad piemetusies tradicionālā SC.com autoru kaite - haltūrisms...

Un vispār, kas tas par stilu: kā informācija avotu uzrādīt ōlhokej.ru, ja sākotnējā informācija nāk no khl.ru???
Pagadīsim ko izceps par citām Eiropas līgām un čempionātiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-23 21:04, pirms 13 gadiem
zaipis rakstīja: Pagadīsim ko izceps par citām Eiropas līgām un čempionātiem...
šodien spēlēja/spēlē:
Kazahstāna: Smirnovs (0+1), Raitums
Zviedrija: Kļaviņš, live: Прямая трансляция Векше Лейкерс patreiz beidzies 1. periods , Muštukovs
Somija: Mārtiņš Jakovļevs Tulospalvelu
Lielbritānija: Hartmanis

Varbūt vēl ko neesmu pamanījis...

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 21:14, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: šodien spēlēja/spēlē:
Kazahstāna: Smirnovs (0+1), Raitums
Zviedrija: Kļaviņš, live: Прямая трансляция Векше Лейкерс patreiz beidzies 1. periods , Muštukovs
Somija: Mārtiņš Jakovļevs Tulospalvelu
Lielbritānija: Hartmanis

Varbūt vēl ko neesmu pamanījis...
Tribuncovs

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 21:18, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Varbūt vēl ko neesmu pamanījis...
Nezini, kas ar Dašutinu? Jau otro spēli pēc kārtas nespēlē. Kā nepaņēma Tambiks, tā arī MHL pazudis kaut kur

  +2 [+] [-]

, 2013-01-23 21:25, pirms 13 gadiem
zaipis rakstīja: Tribuncovs
To es atstāju Ivaram - BAČ jau viņa lauciņš...

     [+] [-]

, 2013-01-23 21:26, pirms 13 gadiem
zaipis rakstīja: Nezini, kas ar Dašutinu? Jau otro spēli pēc kārtas nespēlē. Kā nepaņēma Tambiks, tā arī MHL pazudis kaut kur
nezinu gan

     [+] [-]

, 2013-01-23 21:31, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: To es atstāju Ivaram - BAČ jau viņa lauciņš...
Tas jau tikai par savējiem raksta!

  +3 [+] [-]

, 2013-01-23 21:43, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: 1dien Lauris vēl spēleja - pie kam, vienā maiņā ar Žerdevu
Šķiet, ka viņi ar Petrovu uz maiņām spēlē, jo pirmās divas un ceturtā maiņa nav izmainījušās, bet pēdējo 3 spēļu laikā, kopš Žerģevs ir pievienojies komandai, ar Terešenko un Žerģevu ir spēlējis Petrovs 19. janvārī pret Avto; Lauris 21. pret Magņitku, un šodien atkal Petrovs. Mazliet dīvaini, ka to, ka palika malā pret Avto, neviens tā īsti nepiefiksēja- rakstā tika minēts, bet nevienam īsti neinteresēja iemesli.

     [+] [-]

, 2013-01-23 21:52, pirms 13 gadiem
raens o railijs joprojām spēlē varenajā khl, tā pat arī kosticins
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-01-23 22:01, pirms 13 gadiem
Sešķorkas nespēlē?

  +2 [+] [-]

, 2013-01-23 22:18, pirms 13 gadiem
9999999999 rakstīja: raens o railijs joprojām spēlē varenajā khl, tā pat arī kosticins
Andreju NHL neviens vairs negaida.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-23 22:32, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kā tad ar O Reiliju ?
Ryan O'Reilly's agent says short-term deal at...

     [+] [-]

, 2013-01-23 22:37, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kā tā ? Viņš vienā dienā aizmirsa kā jāspēlē ? Diena kad Andrejs un Aleksandrs zaudēja savas spēlēt prasmes.
Jāsaka,adoptācija KHL norit grūti. Jaunākais bračka krietni labāk izskatījās,kaut it kā šis ir nedaudz labāks. Nu vismaz NHL bija.

Kā tad ar O Reiliju ?
kosticins tikai sptītais no uzbrucējiem traktora. kurā maiņā viņš vispār spēlē, cerrutajā? Kontinental Hockey League - Official Website -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-23 22:57, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Ja paliks KHL uz nākamo sezonu,tad varētu arī tā lieta aiziet. Es domāju figurēt uz līgas fona,būt starp rezultatīvākajiem.
Tas pats Frolovs. 1 sezona drausmīga. Šosezon jau prieks skatīties.
Iemesls tam nav sniegums KHL, bet gan vienkārši nav absoulūti nekāda pieprasījuma pēc šī spēlētāja NHL. Sekoju līdzi arī ziemeļamerikas hokeja portāliem. Principā, vienīgā perspektīva, lai atgrieztos NHL viņam varētu būt, ja septembrī viņu paaicina kāds klubs kā try-out uz nometni un tur viņš sevi pliecina ar sniegumu un attieksmi, jo pagaidām viņu labāk redz ejam kā nākam.
Daži populāri citāti no komentāriem, kas diezgan labi ataino situāciju:
''Multimillion dollar talent. Ten cent head.''
''funny how these players have lots of skill and no heart,they are just in it for easy money when the going get tough they dissapear''
''All the talent in the world, none of the heart. Too bad. He'll have fun in the rec league.''
''Now that's one guy who won't be missed! Good riddance!''
Es domāju, ka doma ir skaidra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 23:09, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kā tad ar O Reiliju ?
Raiens gan ir ļoti interesants precedents. Ja Andreju neviens īsti negaida, tad Denverā O'Reilijs ir pat ļoti vajadzīgs.
Principā, šobrīd viņa aģents joprojām tirgojas ar Kolorado par jauno līgumu, jo kā ierasts RFA(ierobežotajiem brīvajiem aģentiem) pēc labas sezonas nav īpaši viegli vienoties par līgumu, kurš apmierinātu abas puses. Tādā pašā situācijā ir Monreālas PK Subans, vienīgā atšķirība ir, ka Raienam tikmēr ir spēļu prakse Magņitkā. Savā ziņā šis Magņitkas faktors viņam varētu palīdzēt tikt pie labāka līguma, jo aģents var pablefot, ka ja jūs neesat gatavi dot vēlamu līgumu, tad paši vainīgi, jo Raienam ''nekas nedeg'' un mierīgi var spēlēt KHL, kur viņam viss apmierina.
Cita lieta, ja patiešām vienošanās netiks panākta, un viņš paliks līdz sezonas beigām. Tas patiešām jau būtu precedents, ka NHL komandas viens no līderiem, kurš ir ziemeļamerikānis, spēlētu KHL ne NHL.

     [+] [-]

, 2013-01-23 23:13, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Patiesais iemesls ir viens,viņš zina sev cenu. Visu sen ir pierādījis
Te gan tu maldies. Andreja sakarā, tajā krastā runa pat nav par kontrakta cipariem, bet gan vienkārši, ka labāk redzam ejam kā nākam. Nav neviena komanda, kas būtu gatava viņam dot vienvirziena līgumu kaut par 1 ļimonu.
Tur hokejistu nevērtē tikai pēc viņa prasmēm uz ledus, bet gan kopējās pievienotās vērtības komandai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-23 23:21, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Jā,nez Samsonovs slidas pakāris uz slidas uz visiem laikiem,kāds nav ko lasījis ?
Lokauta laikā decembrī uzspēlēja NHLPA rīkotajā spēlē:
NHLPA charity game glance | Windsor Star
Nekur uz try-out neparādījās, domāju šosezon nespēlēs un drīz kārs.
Bet nu var gadīties, ka tomēr uz nākošo dabū kādu try-out, ja neatradīs ar ko citu dzīvi nodrošināt. Nemaz tāds pensis nav salīdzinot ar citiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-23 23:34, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Beidz te jokot. Viss slēpjas atalgojuma cipariņos.
Tavuprāt Andrejs tik vien gaida,kā 2 virziena līgumu un iespēju.
Tas pats Sjomins būtu KHL,ja nebūtu izsitis sev tīkamo ciparu.
Tad arī te demagogi spertu vaļā. Patiesībā spēra arī,tikai viss noklusa,kad Karolīna piedāvāja 7 limonus sezonā.
Tāpat kā ar Radulovu,tas arī gaida divvirziena līgumu un iespēju.
Bet to iedeva prospektam Kovoļovam šosezon. Tas gan bija pārsteigts,jo nebija vajadzīgs pat NLA klubiem.
Pilnīga taisnība tev. Uz tiem nosacījumiem, kādus piedāvā tur viņš nav ieinteresēts spēlēt, tāpēc arī tagad ir KHL.
Es gan domāju ka septembrī tāpat aizbrauks kā try-out atrādīties. Viņš jau tagad arī varēja uz Floridu aizbraut tik jēgas nekādas, jo KHL līgums esot spēkā līdz sezonas beigām bez nekādām atrunām par lokautu. Ņemot vērā, ka NHL un KHL viens otra līgumus cienot, reāla iespēja viņam nebija.
Andrei Kostitsyn Trade Rumors - SportsOverdose

     [+] [-]

, 2013-01-23 23:38, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Ja Radulovs,Kosticins,Žerģevs utt būtu gatavi tur spēlēt par hambugeri un kolas 0,5 piudeli,viņi grieztu tur ledu līdzīgi kā to dara lēruns ne - zvaigžņu.Uz O Reiliju tas arī attiecas. Viņš tur nav līdzīga iemesla dēļ.
Pa lielam Reilijs iesaistījies cīņā,kurā nevar uzvarēt. Jo viņš ir ierobežots NHL un var izvēlēties tikai un vienīgi Colorado piedāvājumu,vai palikt KHL.
Un klubs to apzinās,tāpēc arī gatavs uzspēlēt to spēli un pagaidīt,kamēr puika pats aplauzīsies un piekritīs.
Ja Rus var tiešām palikt KHL,tad tāds prospekts agri vai vēlu noķers paniku.

Tas pats lokauts par piemēru,vergi nedaudz padir.ās un tad draudzīgi devās uz plantāciju un vergtura nosacījumiem.
Man gan liekas, ka šajā situācijā klubam spēlētājs ir vairāk vajadzīgs kā spēlētājam klubs. Viņš Denverā ir viens no komandas līdzeriem un gaidīt arī viņš mierīgi var, jo gan jau Magņitka arī normāli maksā.
Tur tāda blefošana tagad notiek līdz viena puse salūzīs.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-23 23:46, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tas pats lokauts par piemēru,vergi nedaudz padir.ās un tad draudzīgi devās uz plantāciju un vergtura nosacījumiem.
Nepārspīlē KHL tādi paši vergturi un vergi, tikai atšķirība tāda, ka Krievijā viņi tiešām dzīvo daudz kur kolonijās(bāzēs), var tikt izmesti no kolonijas bez darba samaksas, vai vispār nospēlēt par vēdera tiesu pussezonu par paldies.
Pujacs vēl tagad nav saņēmis algu no Savicka. Lada un Lev Poprada daudziem palika parādā. Katru sezonu ir 2-3 komandas kas nevar samaksāt atalgojumu pilnā apmērā. Tas ir tikai cik iziet ārā, cik vēl noklusētu lietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-23 23:59, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tāpēc jau laokauta laikā virkne sāka bļaut,kā aizkaukti kuiļi. Un apliet ar samazgām arodbiedrības šefu utt,ka viņi zina,ka klubam ir vairāk vajadzīgi.

Reilija gadījumā viņš vēl var cerēt uz maiņu. Teiksim atrast klubu,kas viņu apmierinatu finansiāli utt un tad mēģināt dabūt maiņu.
Tas ir vienīgais. Visā pārējā viņš zaudēs.
Paskatīsimies.
Maiņas variantu uzskatu kā ļoti maz ticamu, jo viņš ir trūkstošais posms ne tikai kā vienkārši uzbrucējs, bet lielisks PK spēlētājs, kā arī centra uzbrucējs ar visām no tā izrietojošajām sekām. Pagaidām tirgū nav neviena cita, kurš varētu aizpildīt šo pozīciju Kolorado.
Tātad mana gala prognoze būtu, ka tuvāko divu nedēļu laikā paraksta līgumu ar Kolorado par ~3.5 miljoniem USD sezonā.

     [+] [-]

, 2013-01-24 00:03, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Atgriežoties pie NHL,tad tu nesaprati manis teikto.

Tāpat arī ar O Reiliju,pasprēgās un aplauzīsies. Es neticu,ka viņš paliks KHL. Drīz it kā priecīgs pasludinās,ka izsita sev to ko vēlējās.
Bet tā kā mēs nezinām,ko viņš vēlas un pieprasa,nāksies vien ticēt uz vārda.
Atgriežoties pie KHL, tu nesaprati mani. Tu vergturis un vergs lieto tikai attiecībā uz NHL. Es tev saku, ka nav nekādas atšķirības NHL vai KHL abās ir vergturi un vergi.
Ja redzi atšķirības apgaismo citus.
Par O Reiliju nezinu , īpaši nesekoju ko viņš elpo. Gan jau izsitīs, kā saki ko vēlas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-24 00:11, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Es tajā lietā neesmu tik apgaismots,kā tu,tāpēc atturēšos tev ko bilst šajā sakarā. Man spēlētāji neļauj savus līgumus lasīt kā arī bankas atskaites nedod apskatīt.

Atgriežoties pie NHL,tad tu nesaprati manis teikto.
Biju domājis ka spēlētāji (vergi),centās tikt pie labākiem nosacījumiem,pieteica streiku (lokauts),nedaudz pad.rsās,aplauzās un devās atpakaļ uz NHL (Vrgturis),pa lielam neko sev arī neizsitot,salūztot zem spiediena

Tāpat arī ar O Reiliju,pasprēgās un aplauzīsies. Es neticu,ka viņš paliks KHL. Drīz it kā priecīgs pasludinās,ka izsita sev to ko vēlējās.
Bet tā kā mēs nezinām,ko viņš vēlas un pieprasa,nāksies vien ticēt uz vārda.
Pirmkārt, lokauts ir nevis spēlētāju pieteikts streiks, bet gan īpašnieku. Tik daudz jau vismaz nu vajadzēju zināt pēc šīs garās sāgas. Piekrītu, ka spēlētāji principā bija tie kas nosacīti pakāsa, bet šīs pārmaiņas bija ļoti svarīgas turpmākai līgas attīstībai, jo nu vairs nebūs Brizgalova līgumi, kā arī NHL viduvējības netiks pārmaksātas ikgadēja liela algu griestu pieauguma dēļ (kaut vai var paskatīties Bufalo spēlētāju Leino). Taj pat laikā ir arī pozīcijas, kurās spēlētāji kaut kādu ieguvumu guvuši, bet tas jau daudz izrunāts.
Par O'Reiliju : prakse ir pierādījusi, ka gadījumos, kad komandas līdzeri RFA ieņem gaidošo pozīciju, viņi lielākoties arī dabū, ko vēlas vai vismaz tuvu tam, jo komandai gluži vienkārši nav uz sitiena ar ko aizstāt šo spēlētāju. Kā piemēru paskaties, kādu mega līgumu Drew Doughty dabūja- principā visu ko vēlējās. Šādi gadījumi ir katru gadu. Ja gribam ko pazīstamāku atceramies Ozo 95. gada vasaru/rudeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-01-24 01:08, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu ko tad spēlētāji ķīvējās ? Varēja uzreiz piekrist tiem jaunajiem nosacījumiem un nestiept gumiju
Līga visos lokautos ir ieguvusi.Bet ja ķīvējās,nepiekrita,tad jau laikam pieteica ?
Es nerunāju par juridiskām formulitatēm,terminiem.

Tu saki attīstībai ? Kā attīstībai,līgas ?
Manuprāt tā ir likumīga krāpšana,savu biznesa kļūdu piespiedu novēršana.
Pie kuras viņi vēl ne reizi atgriezīsies. Pēc 10 gadiem būs tas pats.
Visi stāsti pat zaudējumiem ir blēņas. Šie draugi prot naudu skaitīt.
Zaudējot šodien nedaudz un zinot,ka rīt iegūsi vairāk nesauc par zaudējumiem.
Piekrītu, ka tā gumijas stiepšana pēc būtības bija lieka, jo tā radīja zaudējumus abām pusēm. Tomēr, no spēlētāju skatu punkta raugoties, gala nosacījumi ir krietni labāki kā sākotnējais līgas piedāvājums.
Zaudējumi nav nekāds blefs. Līgā bija/ir maza grupiņa komandu, kurām ir pat ļoti iespaidīga peļņa un nosmeļ visu krējumu, vēl grupiņa kas uz nullītēm turas un tad ir komandas, kam ir zaudējumi. Protams, ka sākotnējais iemesls ir diezgan nepārdomāta līgas izplešanās 90tajos, bet ,ņemot vērā ka Betmens galīgi savas kļūdas negrib atzīt un visas komandas grib paturēt pašreizējās lokācijās, bija jāmeklē citi problēmas risinājumi.
Kas būs pēc 10 gadiem, to redzēsim. Tas, ka nebūs viss kā pasakā ir skaidrs, tomēr es uzskatu, ka katrs lokauts līgu ir tikai attīstījis (ja neņem vērā īslaicīgo reputācijas kritumu apvainojušos fanu dēļ).
''savu biznesa kļūdu piespiedu novēršana'' varu daļēji piekrist. Bet arī ir izprotams, kāpēc viņas vispār radās. Situācijā, kad griesti un algas auga tādā tempā vadībai tā īsti nemaz izvēles nav- vai nu nedod prasīto naudu un neesi konkurētspējīgs ar visām no tā izrietojošajām sekām vai arī maksā. Protams, tā ir diezgan nekorekta problēmas vispārināšana, jo atvēlēto naudu jātērē gudri nevis jāmētā uz visām pusēm, bet kopējā doma ir skaidra.
Paldies par vakara diskusiju, bet nu došos gulēt.

     [+] [-]

, 2013-01-24 01:15, pirms 13 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Ja pareizi saprotu,tad tas Džeimijs Bens no Dalasas arī bez līguma ?!
Principā šobrīd ir 3 spēlētāji, kuri savās komandās spēlē svarīgu lomu un šobrīd ir RFA: 1. Monreālas Subans 2. Dalasas Bens 3. Kolorado O'Reilijs

     [+] [-]

, 2013-01-24 09:12, pirms 13 gadiem
zaipis rakstīja: Pagadīsim ko izceps par citām Eiropas līgām un čempionātiem...
neko neizcepa...