Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

12h pēc spēles ar "Spartak"

12h pēc spēles ar "Spartak"
Komanda nocīnījās par vārtsargu. Pruseks to bija pelnījis!
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Rīgas "Dinamo" arī ceturto reizi sezonā pārspēja Maskavas "Spartak". Pavērtēsim, kas bija tās lietas, kas noteica šādu rezultātu.

Par spēli
„Mājinieki šo spēli neuzvarēja”, šādi savu vilšanos par rezultātu izteica pretinieku treneris Milošs Ržiga. Trenera emocijas var saprast, jo „Spartak” treneri bija atraduši atbilstošu taktisko risinājumu un lielākajā daļā spēles kontrolēja notikumus laukumā. Maz kas liecināja par Rīgas „Dinamo” iespējām šajā spēlē izglābties, jo visi centieni parasti apstājās jau pirms noslēdzošā metiena. Pat visizdevīgākajās situācijās, Kočņevam (lielākoties) pat nebija jāglābj, dinamieši sapinās paši. Tomēr rīdzinieki nesalūza, sagaidīja savu iespēju un to izmantoja. Lai arī kurš Ržigas prāt būtu uzvarējis, turnīra tabulā pie trīs punktiem tika Rīgas „Dinamo”.

Panākuma atslēga
Pacietība, uzcītība un disciplīna. Pretinieks lielākajā daļā spēles kustējās ātrāk, bija spēcīgāks un veiksmīgāks divcīņās, ļoti azartiski presingoja uz abām zilajām līnijām un apdraudēja rīdzinieku vārtus. Tomēr dinamieši necēla paniku, koncentrējās uz katru epizodi, spēlēja disciplinēti, cītīgi atstrādāja mazās lietas laukumā un pacietīgi gaidīja savu izdevību. Spēles beigās par to arī tika atalgoti.

Lūzuma punkts
Lai cik tas dīvaini arī neizklausītos, spēles lūzuma punkts bija Pruseka kļūda 2.perioda izskaņā. „Spartak” ieguva kāroto vadību, nomierinājās un sāka spēlēt uz rezultātu noturēšanu. Savukārt rīdzinieki, kas divus periodus bija smagi un pacietīgi strādājuši, lai nepieļautu pretiniekam atrauties rezultātā, ieguva papildus motivāciju – cīnīties arī par vārtsargu, kas ar savu spēli nebija pelnījis šādu pavērsienu. Šis emocionālais lādiņš arī palīdzēja atrast papildus enerģiju, lai gūtu šo panākumu.

Vairākums/ mazākums
Kā jau pēdējās spēles ierasts, vairākuma izspēle ir Rīgas „Dinamo” trumpis - gūti divi vārti no trim, tai skaitā uzvaras nesošie. Diemžēl vienus vārtus vairākumā arī zaudējām, bet pateicoties komandas pūlēm, uz šo epizodi varam atskatīties kā uz nelaimes gadījumu, no kura, jādomā, Pruseks izdarīs vajadzīgos secinājumus.
Mazākumā rīdziniekiem bija mazāk darba nekā pretiniekiem. Kopumā spēlēja veiksmīgi, sevišķi izšķirošajos mirkļos, vienīgos vārtus ielaižot spēlējot trīs vīru sastāvā.

Treneru lēmums
Uz šo spēli treneri Arnasona vietā spēlei pieteica Bukartu. Tomēr jaunajam spēlētājam pret aktīvo „Spartak” presingu gāja pasmagi, kā rezultātā šoreiz nespēlēja tik daudz kā citās spēlēs. Patīkami, ka treneri šajā spēlē uzticējās arī Cibuļskim, kam spēlēs sākumā pretinieku spiediens arī sagādāja acīmredzamas problēmas. Tomēr treneri turpināja uzticēties, spēles otrajā daļā Cibuļskis iespēlējās un pāris epizodēs nospēlēja apbrīnojami aukstasinīgi un precīzi. Tāpat jāpiemin arī treneru lēmums samainīt maiņu virknējumus, kas deva rezultātu, jo ļoti svarīgie izlīdzinājuma vārti tika gūti laukumā esot šādam samainītam virknējumam.

Trīs labas lietas
Pruseka spēle. Pruseks aizvadīja lielisku spēli, neļaujot pretiniekam atrauties rezultātā un dodot komandai iespēju uzvarēt. Pruseks noteikti ir pateicīgs komandai par abiem vārtiem 3.periodā, jo tas ļauj nekoncentrēties uz vienu neveiksmīgu epizodi, bet adekvāti novērtēt viņa ieguldījumu.
Hosas un Sorokina vārti. Spēlē, kurā noslēdzošajā fāzē komandu nepārtraukti vajāja neveiksmes, tieši līgas labākajam snaiperim bija jābūt tam, kurš beidzot trāpa. Kurš gan cits!? Savukārt, Oļegs Sorokins turpina demonstrēt savas kvalitātes vairākuma izspēlē, parādot, ka viņam galviņa strādā.
Laviņa spēka paņēmiens. Rodrigo ar precīzu spēka paņēmienu uz sava gurna uzsēdināja pretinieka vienu no pēdējo spēļu līderiem - Musatovu. Viņam šis spēka paņēmiens negāja pie sirds un Musatovs steidzās atriebties pirmajam no rīdziniekiem. Rīgas „Dinamo” ieguva izšķirošo vairākumu un to perfekti realizēja.
+ Pie labām lietām jāmin arī maiņas Dārziņš-Karija-M.Rēdlihs neizsīkstošā enerģija un centība. Šoreiz tā nematerializējās uz tablo, bet noteikti palīdzēja komandai.

2 no 5
Pēc publikas vēlmes, papildus četrām komandām - Rīgas „Dinamo”, „Severstaļ”, Minskas „Dinamo” un „Torpedo”, kuras cīnās par vienu izslēgšanas spēļu vietu, tabulā ievietoju arī „CSKA” komandu, kas ar nelielu, bet nozīmīgu, atrāvumu atrodas 7.pozīcijā. Tabulā redzams komandu punktu krāšanas ātrums pēc decembra pārtraukuma.

KomandaSpēlēs pēc decembra pauzesPunkti pēc decembra pauzesIegūto punktu % pēc decembra pauzesKopējais spēļu skaitsKopējie punktiVieta rietumu konferencē
„CSKA”121747%46707
„Torpedo”122158%46648
Rīgas „Dinamo”101653%45629
„Severstaļ”121953%466010
Minskas „Dinamo”101447%455411

Spēlētāju statistika spēlē pret „Spartak”

SpēlētājsMetieniIelaistieAtvairītieAtvairīto %Vidēji ielaistieSodsSpēles laiks
Pruseks3122993.52.00060:00

SpēlētājsVārtiPiespēlesPunkti+/-SodsMetieniSpēles laiks
Sorokins11200222:51
Hosa11200117:22
Petrovickis112-12114:48
Sprukts01110015:29
Ankipāns01110013:03
Ņiživijs011-12017:45
Galviņš00012021:00
Ozoliņš000-12022:53
Laviņš00000220:54
Dārziņš00000718:03
M.Rēdlihs00002017:03
Cibuļskis00002015:30
Karija00000315:09
Sotnieks00000014:49
Iguldens00000113:45
Karsums00000011:00
Cipulis00000110:24
Bukarts00000006:06
J.Rēdlihs00000001:15

Pirmajos vārtos KHL statistikā kļūdaini piespēle piešķirta Ozoliņam nevis Hosam. Jādomā, ka tas tiks izlabots, jo spēles laikā un on-line protokolā tas jau tika izdarīts.

 +24 [+] [-]

, 2010-01-21 08:28, pirms 15 gadiem
kartejais labais blogs no tevis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-01-21 08:34, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Visi ļoti uzsver,ka RD ceturto reizi uzvar Spartak,bet kautrīgi noklusē,ka no Maskavas Dinamo RD ir dabujuši 7 reizes no vietas kavienu, un rīt ļoti iespējams būs jau astotais.
Jap, Maskava ir ļoti neērts pretinieks, un nezinu ar kādiem spēkiem mūsējie tur spēlēs, jo vakar jau bija grūti..

 +12 [+] [-]

, 2010-01-21 08:35, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Visi ļoti uzsver,ka RD ceturto reizi uzvar Spartak,bet kautrīgi noklusē,ka no Maskavas Dinamo RD ir dabujuši 7 reizes no vietas kavienu, un rīt ļoti iespējams būs jau astotais.
Vienmēr būs kāds, kam kaut kas nepatiks!

  +7 [+] [-]

, 2010-01-21 08:41, pirms 15 gadiem
Tādas kļūdas kā Prusekam gadās ar izcilākajiem vārtsargiem (kāds Pruseks nav), bet man kopumā ir radies priekšstats, ka viņš ne visai veiksmīgi spēlē ar nūju.

 +15 [+] [-]

, 2010-01-21 08:45, pirms 15 gadiem
es gan teiktu, ka vajag sākt analītiskāk rakstīt, ne tikai atreferēt spēles gaitu.

Pruseka kļūda bija lūzums? šaubos! pēc tik muļķīgas vārtu sarga kļūdas perioda izskaņā bija jālūzt nevis spēles gaitai, bet Rīgas Dinamo. bet par spīti kļūdai pelnīta labākā spēlētāja balva.

Un vispār es pieminētu gandrīz visus hokejistus, jo reti ir tādi mači, kad tik daudz spēlētāji ir pamanāmi.

Ankipāna piespēles vnk konfektes!
Petrovickis kapā un tiek atalgots ar vārtiem
Karija labi sameklēja sev vairākas šāviena epizodes
Dārziņš ar Miķelīti savā elementā, veicot asus ielauzienus pretinieku zonā!
Sprukts acīgi sameklē partnerus un ir veiksmīgs cīņā par ripas iegūšanu.
Laviņam gan labi spēka paņēmieni, gan tīra pretinieku neitralizēšana savā aizsardzības zonā.
Hossa... snaiperis - lieliski šie viņa šāvieni, neapstādinot ripu!
Sorokins - čalim vispār izskatās otrā jaunība atgriezusies!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-21 08:46, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Visi ļoti uzsver,ka RD ceturto reizi uzvar Spartak,bet kautrīgi noklusē,ka no Maskavas Dinamo RD ir dabujuši 7 reizes no vietas kavienu, un rīt ļoti iespējams būs jau astotais.
Kad bus nakosa spele, tad to ari vares uzsvert. Bet nu ciksti vien talak ka parasti, tads jau nu tev darbins.

Starp citu es pie luzuma punktiem liktu Hosas golu un tam sekojosho Lavina speka panemienu pec kura Spartak speletajs dusmas ievilka Guntim pa galvu un musejie atri realizeja vairakumu.

     [+] [-]

, 2010-01-21 08:53, pirms 15 gadiem
Lai arī kā man tūlīt daudzi nepiekritīs - teikšu, ka Pruseka spēle vakar mani nemaz nepārliecināja. Nedroši atsita ripu sev priekšā - labi, ka aizsargi bija savās vietās. Kategoriski nepiekrītu, ka Pruseks vakar labi nospēlēja. Teikšu - viduvēji. Ja ne aizsargi - ai, cik grūti mums klātos. Cerēsim, ka Masaļskis uz nākamo spēli atkal būs vārtos...

 +11 [+] [-]

, 2010-01-21 08:55, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Visi ļoti uzsver,ka RD ceturto reizi uzvar Spartak,bet kautrīgi noklusē,ka no Maskavas Dinamo RD ir dabujuši 7 reizes no vietas kavienu, un rīt ļoti iespējams būs jau astotais.
Attiecīgajā spēles dienā par visu tiks parunāts, arī par to, tici man.

p.s.
Beidz, draugs, čīkstēt!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-21 08:56, pirms 15 gadiem
Nedaudz pārlasījos un izlasīju "Pruseka piespēle", tas atsauca kuriozo vakardienas situāciju, kad Pruseks piespēlēja pretiniekam un zaudēja vārtus.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-21 09:16, pirms 15 gadiem
nu nez, man jau šķiet, ka prusekam bija ļoti slikta spēle. abi vārti uz viņa sirdsapziņas. un tās regulārās ripas atvairīšanas uz petaka zonu bija vienkārši psc

  +2 [+] [-]

, 2010-01-21 09:27, pirms 15 gadiem
eduards fināls rakstīja: Jap, Maskava ir ļoti neērts pretinieks, un nezinu ar kādiem spēkiem mūsējie tur spēlēs, jo vakar jau bija grūti..
Ozoliņš vienā no intervijām arī atzina, ka Maskavas Dinamo viņam sagādājot grūtības...

  +4 [+] [-]

, 2010-01-21 09:36, pirms 15 gadiem
eDzuliC rakstīja: Vienmēr būs kāds, kam kaut kas nepatiks!
Kāds?

Precīzāk būtu: Vienmēr būs IIZ 70, kam nekas nekad nepatīk. ( Saistība ar RD, protams. )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-21 10:10, pirms 15 gadiem
nekad neesmu meklējis grēkāžus komandā vai treneru sastāvā, taču Arnisonam komandā tiešām nav jābūt, jo, ja Pučes un Matuļa komentāri par attieksmi ir patiesi, šādā svarīgā spēļu posmā ar šādu attieksmi uz laukuma nedrīkst spēlēt, tas noteikti komandas kopējo noskaņojumu neuzlabo! un ļoti liels prieks par Jūļa uzticību Cibuļskim un Bukartam, kaut arī ir kļūdas, ar attieksmi tās tiek kompensētas dubultā, un mūsu puikas gūst nenovērtējamu pieredzi kārtīgas cīņas apstākļos P.S. Savickis ar Ulmani bija atvilkušies paskatīties, cik smagi RD ies bez viņu kadra? Vai arī otrādi, paskatīties, kā viņu ērglis izskatās uz laukuma, tikai Norča bija smalkjūtīgi noklusējies, ka ērglis jau lidinās Junioros?

  +3 [+] [-]

, 2010-01-21 10:14, pirms 15 gadiem
kā petrovickim var būt lietd.k. -1 ?!?!?!

     [+] [-]

, 2010-01-21 10:17, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Visi ļoti uzsver,ka RD ceturto reizi uzvar Spartak,bet kautrīgi noklusē,ka no Maskavas Dinamo RD ir dabujuši 7 reizes no vietas kavienu, un rīt ļoti iespējams būs jau astotais.
šis temats noteikti tuvākās divas dienas tiks pamatīgi kulstīts

  +3 [+] [-]

, 2010-01-21 10:27, pirms 15 gadiem
startsome rakstīja: kā petrovickim var būt lietd.k. -1 ?!?!?!
Bija laukumā pie abiem gūtajiem vārtiem vairākumā un pie ielaistā esot vairākuma. Atteicīgi -1, tāpat kā Ņiživijam un Ozo.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-21 10:33, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: Noteikti nepiekrītu, ka lūzuma punkts bija Pruseka muļķīgā kļūda (kaut arī citādi Martins spēlēja lieliski), jo tā nokdaunēja komandu. Labi, ka tūlīt pēc tam bija pārtraukums, kura laikā treneri sapurināja dinamiešus. Lūzuma punkts bija Hossas vārti, jo tad komanda noticēja, ka var uzvarēt šo spēli.
Tas ir labi, ka nepiekrīti. Diskusija pēc būtības, ir tieši tas, kas nepieciešams. Bet šajā gadījumā, domāju viss atkarīgs no perspektīvas. Es skatos no emocionālā fona un ir skaidrs, ka tieši šī epizode bija lūzums mačā, kas varēja nostrādāt abos virzienos, bet es tiešām ticu, ka vēlme izglābt vārtsargu, deva šo papildus nepieciešamo lādiņu, kas ļāva nesalūzt, spītīgi turēties spēlē un sagaidit savu momentu. Protams, ka Hosas gols bija izšķirošs, tur šaubu nav. Un Sorokina gols, patīkams punkts. Bet tas ir jautājums par perspektīvu, par cēloni un sekām.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-21 10:41, pirms 15 gadiem
Intars Āboms rakstīja: Bija laukumā pie abiem gūtajiem vārtiem vairākumā un pie ielaistā esot vairākuma. Atteicīgi -1, tāpat kā Ņiživijam un Ozo.
+2-1=+1... palabojiet, ja es kaut ko līdz galam nesaprotu.

     [+] [-]

, 2010-01-21 10:43, pirms 15 gadiem
yankeezulu rakstīja: +2-1=+1... palabojiet, ja es kaut ko līdz galam nesaprotu.
Nu šis jau ir skaidrots līdz nelabumam.
+ tiek pieškirts, ja tiek gūti vārti vienādos sastāvos vai esot mazākumā.
- tiek piešķirts, ja zaudēti vārti vienādos sastāvos vai esot vairākumā.

Attiecīgi arī veidojas -1, jo par gutajiem vārtiem esot vairākumā vai ielaistajiem esot mazākumā +/- nepiešķir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-21 10:50, pirms 15 gadiem
yankeezulu rakstīja: +2-1=+1... palabojiet, ja es kaut ko līdz galam nesaprotu.
+/- koeficentu rēķina esot komandām vienādos sastaavos,ja ir vairaakums vai mazākums tad koeficentu nerēķina vispār

     [+] [-]

, 2010-01-21 11:10, pirms 15 gadiem
Es nezinu,varbū tā ir zīme,ka es redzēju sapnī,kā Sprukts gūst vārtus??

  +2 [+] [-]

, 2010-01-21 11:11, pirms 15 gadiem
Protams liels prieks par uzvaru ,bet no otras puses šī spēle tāpat kā spēle pret Traktoru parādīja arī galvenos Dinamo trūkumus. Komandai ļoti grūti spēlēt pret agresīvu spēka hokeju [daļēji noteikumu robežās kas robežojas ar netīru spēli un provokācijām].Ļoti uzkrītoši bija redzams ka mūsu aizsargi apmulst šādā spēka cīņā un arī liela daļa uzbrucēju nav gatava ka viņus uz noteikumu robežas baksta. Šo spēli izdevās izvilkt pateicoties Prusekam ,disciplīnai un veiksmei ,bet domājot par izslēgšanas spēlēm [protams ja tur tiksim] šāda daļēji pamīksta spēle optimismu nevieš.Skatījos iepriekšējā pusfināla sēriju AK Bars pret Dinamo M. tā bija ļoti agresīva sērija kur spēka cīņa bieži pārgāja rupjībā un tādam izslēgšanas spēļu hokejam man liekas Dinamo nav gatavs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-21 11:55, pirms 15 gadiem
Ja skaitītu 3 nevis 2 piespēles, Hossa būtu piedalījies pie visiem trim vārtu guvumiem. Bet teksts bija super - "Kamēr Hossa maina nūju, Sorokins gūst vārtus!".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-21 12:14, pirms 15 gadiem
mūsu cerības pret maskavas djinama ir līdzīgas kā pret magnjitku Rīgā! Proti, Viņi ir pārliecinoši tabulas augšdaļā un gribēs apspēlēt mūs uz savu klasi, visticamāk nespēlējot par visiem 100% (kāpēc skriet, riskēt ar traumām utt, ja tāpat droši esi play off). Kaut gan savā laukumā protams visi grib vinnēt. Vismaz ar minskas dinamo vakar viņi pirmajā periodā slidinājās.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-21 13:18, pirms 15 gadiem
varbūt man nav taisnība - bet karija sāk kaitināt ar katru spēli vairākun vairāk.vienveidīga ieiešana zonā;pagrieziens - tā lai savējos neredz pie vārtiem (Dārziņš);absolūta nespēja cīnīties pie bortiem;un pēdējais- cik var nesist iekšā!
Gluži kā cipulis- to vismaz pārmācīja pāris spēles atpakaļ!
Jaunajiem vismaz piedotu,bet leģionāram!

     [+] [-]

, 2010-01-21 14:40, pirms 15 gadiem
lai ari mes izcinijam uzvaru var teikt tikai vienu-paveicas! Maskavieši visu laiku (lielako dalu) kontroleja speli uz ko mes spejam atbildet ar dzhiem bistamiem pretuzbrukumiem, kuri mums par laimi bija rezultativi

     [+] [-]

, 2010-01-21 14:58, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: nekad neesmu meklējis grēkāžus komandā vai treneru sastāvā, taču Arnisonam komandā tiešām nav jābūt, jo, ja Pučes un Matuļa komentāri par attieksmi ir patiesi, šādā svarīgā spēļu posmā ar šādu attieksmi uz laukuma nedrīkst spēlēt, tas noteikti komandas kopējo noskaņojumu neuzlabo! un ļoti liels prieks par Jūļa uzticību Cibuļskim un Bukartam, kaut arī ir kļūdas, ar attieksmi tās tiek kompensētas dubultā, un mūsu puikas gūst nenovērtējamu pieredzi kārtīgas cīņas apstākļos P.S. Savickis ar Ulmani bija atvilkušies paskatīties, cik smagi RD ies bez viņu kadra? Vai arī otrādi, paskatīties, kā viņu ērglis izskatās uz laukuma, tikai Norča bija smalkjūtīgi noklusējies, ka ērglis jau lidinās Junioros?
Kurš tad ir tas viņu kadrs?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-21 15:04, pirms 15 gadiem
1 no 5

Pēc publikas vēlmes, papildus četrām komandām - Rīgas „Dinamo”, „Severstaļ”, Minskas „Dinamo” un „Torpedo”, kuras cīnās par vienu izslēgšanas spēļu vietu, tabulā ievietoju arī „CSKA” komandu, kas ar nelielu, bet nozīmīgu, atrāvumu atrodas 7.pozīcijā.


Vai, pievienojot CSKA komandu, nesanāk 2 no 5?

     [+] [-]

, 2010-01-21 15:06, pirms 15 gadiem
YX rakstīja: 1 no 5

Pēc publikas vēlmes, papildus četrām komandām - Rīgas „Dinamo”, „Severstaļ”, Minskas „Dinamo” un „Torpedo”, kuras cīnās par vienu izslēgšanas spēļu vietu, tabulā ievietoju arī „CSKA” komandu, kas ar nelielu, bet nozīmīgu, atrāvumu atrodas 7.pozīcijā.


Vai, pievienojot CSKA komandu, nesanāk 2 no 5?
Taisnība

     [+] [-]

, 2010-01-21 15:19, pirms 15 gadiem
YX rakstīja: 1 no 5

Pēc publikas vēlmes, papildus četrām komandām - Rīgas „Dinamo”, „Severstaļ”, Minskas „Dinamo” un „Torpedo”, kuras cīnās par vienu izslēgšanas spēļu vietu, tabulā ievietoju arī „CSKA” komandu, kas ar nelielu, bet nozīmīgu, atrāvumu atrodas 7.pozīcijā.


Vai, pievienojot CSKA komandu, nesanāk 2 no 5?
pilniigi piekriitu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-21 18:37, pirms 15 gadiem
Runājot par to, ka tabulai pievieno CSKA, manuprāt, tas ir tikai loģiski, jo punktu ziņā mēs esam tik pat tuvu CSKA kā mums Minskas Dinamo...
Tādēļ loģiski ir tunāt par 2 no 5. Pie tam vēl viņiem par spēli vairāk

     [+] [-]

, 2010-01-21 21:28, pirms 15 gadiem
Okei, beidzot saņemos un uzrakstīšu kko kritisku.

Lūzuma punkts nebija vis Pruseka own gols, bet gan Hosas izlīdzinošā šaiba. Līdz tam Dinamo bija vienkārši nožēlojams (ar izņēmumu - Karijas maiņu), pilnīga nespēja uzsākt uzbrukumu no savas zonas un lieliska Spartak darbība aizsardzībā un presings pa visu laukumu, ja nebūtu Kočņevs ielaidis otro šaibu no zilās līnijas brīdī, kad noķērām nedaudz viņus uz pretuzbrukumu, tad mums zāģis būtu bijis neizbēgams. Iesaku, tev autor, noskatīts vēlreiz 3. periodu līdz Hosas golam un pateikt, kurā vietā musējie izskatījās sapurināti un ieguvuši kkādu "enerģijas lādiņu", pēc Pruseka frīstaila.

Žetons par Laviņa spēka paņemiena novērtēšanu.

Tavs blogs manās acīs ir daudz sakarīgāks par tā saucamajiem LTV7 superhokejekspertu sacīto neitrālo un pilnīgi aprobežoto bulšitu.

     [+] [-]

, 2010-01-21 21:57, pirms 15 gadiem
cik sapratu, tas spēles laikā tika izziņots labojums, ka piespēle Hosam. protokolaa gan izmaiņa nav fiksēta: khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига - Протокол игры

  +1 [+] [-]

, 2010-01-21 22:02, pirms 15 gadiem
Le Saint rakstīja: Okei, beidzot saņemos un uzrakstīšu kko kritisku.

Lūzuma punkts nebija vis Pruseka own gols, bet gan Hosas izlīdzinošā šaiba. Līdz tam Dinamo bija vienkārši nožēlojams (ar izņēmumu - Karijas maiņu), pilnīga nespēja uzsākt uzbrukumu no savas zonas un lieliska Spartak darbība aizsardzībā un presings pa visu laukumu, ja nebūtu Kočņevs ielaidis otro šaibu no zilās līnijas brīdī, kad noķērām nedaudz viņus uz pretuzbrukumu, tad mums zāģis būtu bijis neizbēgams. Iesaku, tev autor, noskatīts vēlreiz 3. periodu līdz Hosas golam un pateikt, kurā vietā musējie izskatījās sapurināti un ieguvuši kkādu "enerģijas lādiņu", pēc Pruseka frīstaila.

Žetons par Laviņa spēka paņemiena novērtēšanu.

Tavs blogs manās acīs ir daudz sakarīgāks par tā saucamajiem LTV7 superhokejekspertu sacīto neitrālo un pilnīgi aprobežoto bulšitu.
Teikšu tā: tas ir subjektīvs viedoklis un nav domāts tāpēc, lai kādam to uzspiestu vai, lai visi tam piekristu. Ja veidojas diskusija, tas ir lieliski.

Kas attiecas par spēli, tad nav šaubu, ka "Spartak" ļoti labi spēlēja un sagādāja milzu problēmas RD. Tādā situācijā RD uzdevums bija maksimāli atstrādāt laukumā un noturēties spēlē, proti, neatlaist pretinieku pārāk tālu rezultātā un gaidīt savu iespēju. RD ar to tika galā lieliski, tāpēc nepiekritīšu, ka RD bija nožēlojami. Manuprāt, ļoti labi novērtēja situāciju un izspeida maksimumu. Pat situācijā pēc Pruseka neveeksmes, kas varēja salauzt komandu, nesalūza, bet turpinājā tādā pašā stilā smagi atstrādāt un gaidīt savu iespēju. Un sagaidīja un perfekti izmantoja. Es uzskatu, ka komanda pēc Pruseka gola nesalūza arī tāpēc, ka komanda redzēja un novērtēja Pruseka devumu divos periodos un tas palīdzēja atrast sevī motivāciju saglabāt ticību un turpināt atsrādāt un gaidīt iespēju. Tas arī ir tas, ko es domāju, nosaucot šo epizodi par lūzuma punktu, jo šī papildus motivācija aplīdzēja turpināt nepateicīgo melno darbu un sagaidīt pozitīvo pavērsienu, kas materalizējās Hosas golā, Laviņa spēka paņēmiena un vairākuma realizāciajs izskatā, protams, varēja arī pavērsiens nerastie sun mēs piedzīvotu zaudējumu. Ņemot vērā to kā komanda novērtēja situāciju, kā noturējās spēlē, kā sagaidīja savu momentu un to realizēja, es uzskatu, ka komanda nodemonstrēja lielisku cīņas garu un taktisko izpratni (līdzīgi kā LV izlase pret Šveici), tāpēc nekādi nevaru piekrist RD spēles noniecināšanai.
Bet, galvenais ir tas, ka tā ir mana notikumu interpretācija, tai nav jāpiekrīt, var droši piedāvāt savu interpretāciju, no tā komentāri pie bloga būs tikai interesantāki un aina, pilnīgāka.

     [+] [-]

, 2010-01-21 22:03, pirms 15 gadiem
Petrovich27 rakstīja: cik sapratu, tas spēles laikā tika izziņots labojums, ka piespēle Hosam. protokolaa gan izmaiņa nav fiksēta: http://www.khl.ru/report/167/?idgame=24121
Jā, es ar pabrīnijos, jo onlaina lapā ir izlabots, bet protokolā nav... tomēr reāli mes redzam, ka pass ir Hosam un Ozo ir vārtu priekšā.

     [+] [-]

, 2010-01-22 15:17, pirms 15 gadiem
Intars Āboms rakstīja: situācijā pēc Pruseka neveeksmes, kas varēja salauzt komandu, nesalūza, bet turpinājā tādā pašā stilā smagi atstrādāt un gaidīt savu iespēju.
Nu re, tagad tu saki, ka komanda nesalūza pēc Pruseka kļūdas, bet turpināja spēlēt tāpat kā pirms tam, bet pašā blogā tu rakstīji, ka tas bija lūzuma punkts. Kā tas var būt spēli izmainošs brīdis, ja spēles gaita un raksturs pēc notikuma nemainās? Arī šuplers juta, ka spēle neiet un sāka atkal mainīt virknējumus, kas ne par ko labu neliecināja.

     [+] [-]

, 2010-01-24 09:04, pirms 15 gadiem
K

     [+] [-]

, 2010-01-24 09:06, pirms 15 gadiem
K (laugh)

     [+] [-]

, 2010-01-24 13:20, pirms 15 gadiem
k :shocked: