Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš izbraukuma tūrē spēlēs tikai divus mačus

Andrejs Siliņš

Ozoliņš izbraukuma tūrē spēlēs tikai divus mačus
Sandis Ozoliņš
Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Šo pēcpusdien Rīgas "Dinamo" dosies savā pirmajā šīs Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) sezonas izbraukuma tūrē, kas astoņu dienu laikā būs jāaizvada četras spēles. Tikai pirmajās divās no tām ierindā būs komandas kapteinis Sandis Ozoliņš.

Ozoliņš komandai varēs palīdzēt tikai pirmajās divās izbraukuma spēlēs ar Maskavas Spartak" (19. septembrī) un Čehovas "Vitjaz" (22. septembrī), jo uzreiz pēc šī mača aizsargam uz piecām dienām jādodas uz ASV, lai nokārtotu jautājumus, kas saistīti ar ASV uzturēšanas atļaujas (zaļās kartes) noformēšanu. Līdz ar to Sandis nevarēs piedalīties 24. un 26. septembra izbraukuma spēlēs, attiecīgi pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo" un Maskavas CSKA.

Izbraukumā treneri līdz ņems 23 hokejistus (divus vārtsargus, deviņus aizsargus un 12 uzbrucējus). Uz Maskavu dosies visi tie paši hokejisti, kuri treneru rīcībā bija sezonas pirmajās Rīgas "Dinamo" spēlēs, bet savainotā uzbrucēja Ginta Meijas vietā no fārmkluba ir izsaukts Armands Bērziņš, kurš komandai pievienosies jau Maskavā.

Tāpat notikušas izmaiņas virknējumos - pirmajā maiņā spēlēs Sprukts, Ņiživijs un Cipulis, bet aizsargu pāri veidos Ozoliņš un Jēkabs Rēdlihs. Otrajā maiņā uzbrukumā visi ārzemnieki - Hosa, Iguldens un Karija, bet aizsardzībā arī Svets. Rezervē pagaidām nosēdināts Kristaps Sotnieks.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

Slēpts komentārs: ericcartman
Slēpts komentārs: FelQ

 +13 [+] [-]

, 2009-09-18 13:35, pirms 15 gadiem
Ozoliņš ar Rēdlihu, nice!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-18 13:37, pirms 15 gadiem
bisk ne pa temu, bet man personigi kka ne visai patik, ka Paste trinas gar Ozolinu... saprotu, ka veci comi, bet uztrauc tas, lai nesaktos vecie niki...
Slēpts komentārs: satanas

  +7 [+] [-]

, 2009-09-18 13:38, pirms 15 gadiem
Nē nu tā ir "fantastika" kas vai kādam no Dinamo vadības ir romantiskas attiecības ar Bērziņu ka bez viņa nevar? Mums vajag malejo uzbruceju nevis centru, ludzu Indrašis un Bukarts spele farmā labāk nekā Bērziņš, bet izsauc Bērziņu. Pie velna kāpēc viņu? Tādam Bukartam var nolaisties rokas....tipa kāpēc es labāk spēlēju, bet uz Dinamo paceļ Bērziņu? Urodi.
Slēpts komentārs: silverstar
Slēpts komentārs: wilwood
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 13:41, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: aam, kaadaa sakaraa KHL speeleetaajam ASV zaljo karti? Ok, es saprotu sieva beerni, bet apciemot vinjus jau Ozo var braukt arii bez taas.
droši vien tāpēc, ka viņš tur dzīvo starpsezonā un tagad viņam beidzas kartes termiņš, līdz ar to jāatjauno TAGAD

     [+] [-]

, 2009-09-18 13:41, pirms 15 gadiem
sorry, bet nesaprotu RD logiku nemt berzinu kurs pirmart ir centrs bet jaaizvieto ir meija kurs ir malejais un otrkart vins neko nerada pat BAC limeni, 7 speles 4 punkti izlases speletajam ir nozelojami, turklat ka zveri griez indarsis un bukarts kuriem 7 speles jau ir attiecigi 7 un 6 punkti un piedevam vini abi pagaidam ir ari BAC bombardieru augsgala, indrasis ir 3 rezultativakais bet bukarts 6 rezultativakais visa cempionata.

  +8 [+] [-]

, 2009-09-18 13:41, pirms 15 gadiem
Sotnieks laikam būs ta, kurš aizstās Ozo atlikušajās 2 izbrukuma spēlēs

 +11 [+] [-]

, 2009-09-18 13:41, pirms 15 gadiem
izskatās, ka Bērziņš būs atpakaļ pie M. Rēdliha un Dārziņa, bet Ankipāns spēlēs 4. maiņā pie Džeriņa un Cinka

  +7 [+] [-]

, 2009-09-18 13:42, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Nē nu tā ir "fantastika" kas vai kādam no Dinamo vadības ir romantiskas attiecības ar Bērziņu ka bez viņa nevar? Mums vajag malejo uzbruceju nevis centru, ludzu Indrašis un Bukarts spele farmā labāk nekā Bērziņš, bet izsauc Bērziņu. Pie velna kāpēc viņu? Tādam Bukartam var nolaisties rokas....tipa kāpēc es labāk spēlēju, bet uz Dinamo paceļ Bērziņu? Urodi.
Maums vajag centru, jo Iguldens vai Karija spēlēs malā

  -2 [+] [-]

, 2009-09-18 13:42, pirms 15 gadiem
Otrajā maiņā uzbrukumā visi ārzemnieki - Hosa, Iguldens un Karija, tad jau laikam skaidrs kurs speles pie Darziņa un Rēdliha, Karijas vietā!! :| ARMANDS!! Tātad rezultatīvakos spelētajus komanda, šajā maiņā varam vairs nemeklēt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 13:43, pirms 15 gadiem
'Bailīgs' aizsargu pāris - Ozoliņš un Krišjānis Rēdlihs. Ganjau treneri labāk zina. Veiksmi visās izbraukuma spēlēs - mēs ar jums Dinamo !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 13:44, pirms 15 gadiem
Žēl Soča!sviests,Bērziņš nemet juniorā,nemetīs arī seniorā!sūdīgs aizsargs vairāk sezonā iemet

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 13:45, pirms 15 gadiem
nesmuki Dinamo lapā - statistika nav atjaunota... līgas tabulā ir tikai 1 spēle, bet individuālajā vispār ir pagājus''i sezona

  +3 [+] [-]

, 2009-09-18 13:45, pirms 15 gadiem
Kapec Sotnieku tur rezerve ja sastava ir tads meistars ka Lavins kurs sudud vara gandriz katra izgajiena
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-09-18 13:47, pirms 15 gadiem
Ir aizdomās ka Bērziņš ir izsaukts, jo ir normāls hokejists + Šuplers teica, ka gribēja izsaukt Vilkoitu, bet viņam trauma... Relax, jūsu Bukarti un Co. met golus pēc "nemākuļa" Bērziņa piespēlēm...

P.S. uz Laviņu nevajag bočku katitj, jo pēc spēles kvalitātes Sotnieks ar Galviņu bija galvenie pretendenti uz rezervista soliņu...

  +4 [+] [-]

, 2009-09-18 13:49, pirms 15 gadiem
No vienas puses Labi ka Ozo nespeelees divas speeles, tad mieriigi varees IZPLUUKTIES ar Vero speelee pret vitjaz un pie reizes izcietiis diskaabeli!!!
Slēpts komentārs: jeeepisss
Slēpts komentārs: wild21

  -2 [+] [-]

, 2009-09-18 13:51, pirms 15 gadiem
jeeepisss rakstīja: Totāli riebjas,ka Šuplers saliek maiņu kurā praktiski visi leģionāri...Šis ir vienīgais,kas tiešām kretinē viņā Sagatavošanās posmā iespēlēja visu normāli,bet tagad vajag kkādu spēlētāju mudžekli,jeba*
pagājušo sezonu jau viņš darīja tieši pretēji, ja nu vienīgi vairākumā spēlēja visi kopā.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 13:52, pirms 15 gadiem
tuss rakstīja: 'Bailīgs' aizsargu pāris - Ozoliņš un Krišjānis Rēdlihs. Ganjau treneri labāk zina. Veiksmi visās izbraukuma spēlēs - mēs ar jums Dinamo !
man gan vel bailigaks aizsargu paris skiet galvins un lavins. viens skrien ka bez galvas uzbrukuma(butu labi ja galvins kadreiz aizskrient uzbrukuma kautko no ta ari iegutu, visi ina uzbrukumi beidzas ar metienu virsu vartsargam vai vienkarsi izniekotu izdevibu) otrs regulari kludas.

  +7 [+] [-]

, 2009-09-18 13:52, pirms 15 gadiem
jeeepisss rakstīja: Totāli riebjas,ka Šuplers saliek maiņu kurā praktiski visi leģionāri...Šis ir vienīgais,kas tiešām kretinē viņā Sagatavošanās posmā iespēlēja visu normāli,bet tagad vajag kkādu spēlētāju mudžekli,jeba*
Pareizi dara, Iggulden netur līdzi Sašam un Mārtiņam, jo ir kkads lēns, un arī Darziņš ar Mikeļi starp sevi saspēlējas, a Karija skraida pats...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 13:52, pirms 15 gadiem
Piekriitu, to pashu ieprieksh rakstiiju, kad ieraudziiju vinjus bildee kopaa peec macha!

Pizonis rakstīja: bisk ne pa temu, bet man personigi kka ne visai patik, ka Paste trinas gar Ozolinu... saprotu, ka veci comi, bet uztrauc tas, lai nesaktos vecie niki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-09-18 13:56, pirms 15 gadiem
tobymac rakstīja: Relax, jūsu Bukarti un Co. met golus pēc "nemākuļa" Bērziņa piespēlēm...
Ko ta Baltkrievija skaita savadak hokeja punktus? Visa pasaule it ka par piespeli nak rezultativs punkts, bet ja Berzam i 4 un "Bukartam&Co" (ka pats uzrakstiji) ir 6 un 7, tad ka tas ta var sanakt?

     [+] [-]

, 2009-09-18 13:57, pirms 15 gadiem
tobymac rakstīja: Ir aizdomās ka Bērziņš ir izsaukts, jo ir normāls hokejists + Šuplers teica, ka gribēja izsaukt Vilkoitu, bet viņam trauma... Relax, jūsu Bukarti un Co. met golus pēc "nemākuļa" Bērziņa piespēlēm...

P.S. uz Laviņu nevajag bočku katitj, jo pēc spēles kvalitātes Sotnieks ar Galviņu bija galvenie pretendenti uz rezervista soliņu...
berzins ir atdevis 3 piespeles, tikpat cik bukarts un indrasis. ne ar kadam piespelem vins neizcelas. ja vins spelejot kopa ar indrasi un bukartu butu 7 speles atdevis vismaz 7 piepseles tad varetu teikt ka vins apgada savus kolegus ar piespelem.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-18 13:58, pirms 15 gadiem
tak beezinju sauc tapec ka iguldens speles pa malu kopaa ar hossu. un ir vajadziigs centrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 14:01, pirms 15 gadiem
redzēsim vismaz, cik neaizstājams ozo RD īsti ir.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:01, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: nu tad beidzot šuplers ir atzinis savu kļūdu virknējumu veidošanā. domāju, ka leģionāri, kopā spēlējot, atraisīsies. arī iguldens ir atgriezies savā labajā malā, tāpēc vajadzēja vēl vienu centru un izsauca bērziņu. arī spruktam kopā ar ņiživiju un cipuli kā kombinacionālā hokeja pārstāvjiem ir izredzes labāk saprasties.
...
tikai vajadzēja meijas vietā izsaukt indraši vai bukartu, nevis pārpūlēt hossu divās maiņās...
meijas vieta speles ankipans

  +4 [+] [-]

, 2009-09-18 14:02, pirms 15 gadiem
tad sanaak, ka 3 maina bus Darzins, Berzins/Dzerins un Mikelis, bet 4 maina Ankipaans, Berzins/Dzerins, Cinks...
Vot nesaprotu, kapeec Kariya nevareeja palikt pie Darzina un M.Redliha, vini tak jau bija tiiri labi saspeelejushies

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:02, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: rakstā skaidri ir teikts, ka vinā maiņā būs hossa, karija un iguldens, un tā kā pēdējie abi līdz šim spēlēja centrā, tad vajag ceturto centru.
...
bet pilnīgi pareizi ir tas, ka vajag izsaukt no Juniora indraši vai bukartu, nevis hossu pārpūlēt divās maiņās...
vairs jau nebūs divās, ja 4tā būs ankipāns-džeriņš-cinks.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:02, pirms 15 gadiem
cik atceros ari cinks, bukarts un indrasis var spelet centra

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:03, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: cik atceros ari cinks, bukarts un indrasis var spelet centra
nu bet jēziņ! tad kāda velna pēc vienu no viņiem nepielikt pie dārziņa/miķeļa un no fārma vairs nevienu nevajadzētu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:10, pirms 15 gadiem
Vairs neko nesaprotu! Uzskatu, ka Sotnieks bija stabilākais aizsargs pirmajās spēlēs. Vismaz spilgtus iekritienus jau nu toč neatceros, atšķīrībā no Laviņa, Rēdliha, Ozoliņa, Sveta un Sorokina. Bet ja tādas epizodes bija tad atgādiniet!
Skumji, ka padsmit spēles treneriem bija par maz, lai izveidotu iespējami labākās maiņu kombinācijas. Šitā taustoties var sanākt kā Nelsonam pussezonā spēlētājiem pateikt, ka ar šo sezonu ir cauri!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:11, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Nē nu tā ir "fantastika" kas vai kādam no Dinamo vadības ir romantiskas attiecības ar Bērziņu ka bez viņa nevar? Mums vajag malejo uzbruceju nevis centru, ludzu Indrašis un Bukarts spele farmā labāk nekā Bērziņš, bet izsauc Bērziņu. Pie velna kāpēc viņu? Tādam Bukartam var nolaisties rokas....tipa kāpēc es labāk spēlēju, bet uz Dinamo paceļ Bērziņu? Urodi.
tu putro... ja vienā maiņā būs 2 mūsu centri Karija un Iguldens (kas īstenībā jau nemaz nav centri tāpēc tik sūdīgs iemetienu rādītājs!) tad kam pavēlēsi vienā maiņā par centru kapāt- Ankipānam? Skaidrs, ka bērziņu liks pie miķeļa un laura, bet tas tāpat , kā visa šī raustīšanās man nepatīk... vaina nav virknējumos (iguldenu un ankipānu aizvietot un viss štokos) bet gan galvās, kur pirmkārt pie vainas ir Jūlis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:14, pirms 15 gadiem
gonetohell rakstīja: vairs jau nebūs divās, ja 4tā būs ankipāns-džeriņš-cinks.
Tramvajs jaunajiem džekiem būs kā enkurs! Diemžēl! Manuprār vispār prasījās Džeru uz melno pacelt, bet Lielo Jāni uz ceturto.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-18 14:14, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Vairs neko nesaprotu! Uzskatu, ka Sotnieks bija stabilākais aizsargs pirmajās spēlēs. Vismaz spilgtus iekritienus jau nu toč neatceros, atšķīrībā no Laviņa, Rēdliha, Ozoliņa, Sveta un Sorokina. Bet ja tādas epizodes bija tad atgādiniet!
Skumji, ka padsmit spēles treneriem bija par maz, lai izveidotu iespējami labākās maiņu kombinācijas. Šitā taustoties var sanākt kā Nelsonam pussezonā spēlētājiem pateikt, ka ar šo sezonu ir cauri!
sorokins ciepriekseja spele jau vispar bija kronis visam. butu suplera vieta kads bikova veida treneris sorokins sobrid jau varetu meklet citu komandu.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-18 14:15, pirms 15 gadiem
Ar to Ozoliņu vienas vienīgas problēmas!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:18, pirms 15 gadiem
Sotniekam kāda trauma vai kašķis ar treneriem ? Jau spēlē pret Barys tika nosēdināts malā un viņa vietā spēlēja Sorokins..

Žēl par Kariyas pārcelšanu no Dārziņa maiņas, viņš izmantoja savu ātrumu lai nostiprinātos zonā, kas ļāva Rēdliham vairāk pievērsties mešanai pa vārtiem nevis bezmērķīgai skriešanai...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:20, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: sorokins ciepriekseja spele jau vispar bija kronis visam. butu suplera vieta kads bikova veida treneris sorokins sobrid jau varetu meklet citu komandu.
Pilnībā piekrītu! Nav nekas personīgs pret Oļegu, bet nav viņam vairs ātruma, var just, ka nespēj fiziskajā ziņā arī vairs noturēt viens uz viens. Pagājušajā spēlē viņš rādīja tādu sniegumu, ka patiesi bija bail skatītie un vērtējot objektīvi ar tādu spēli viņam būtu vieta ITA otrajā līgā. Domaju, ka var atrast vismaz 20 LV aizsargus, kas patreiz ir labāki par viņu! Būšu ļoti vīlies, ja patiešām Sotnieks sildīs beņķi!

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:21, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tramvajs jaunajiem džekiem būs kā enkurs! Diemžēl! Manuprār vispār prasījās Džeru uz melno pacelt, bet Lielo Jāni uz ceturto.
Lielais Jānis var uzvarēt iemetienu pret pretinieku top maiņām, Džeriņš nevar. Tā jau uzreiz ir papildus iztērēta enerģija spēlējot aizsardzībā un mēģinot ripu atgūt.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:21, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tramvajs jaunajiem džekiem būs kā enkurs! Diemžēl! Manuprār vispār prasījās Džeru uz melno pacelt, bet Lielo Jāni uz ceturto.
man gan liekas ka iguldenu vajadzeja parcelt uz 4 mainu, lai iespelejas. man nav nekas pret vinu bet ja vins vel nevar pierast pie eiropas hokeja tad lai uzspele 4 mainja. man vispar parsteidz ka RD ir tads tabu ka jaunajiem ir jaspele tikai 4 mainja un itka gadiem ilgas saspeles nevar jaukt ara. mes tak visim redzejam ka brizos kad 1 mainja spele dzerins vins ir loti labi pamanams, bet kamer tur spele iguldens vinu pat pamanit nevar. tapat ar cinku. cinas vins 4 mainja, vienu reizi vinu izlaiz laukuma 3 mainja un vins atdod idealu piespeli hosam kurs gust vartus.
protams neesmu es treneris bet manuprat jaunajiem hokejistiem daudz realak progreset ir spelejot kopa ar meistariem nevis tikai ar saviem vienaudziem.
piemers ir pelss. pagaisgad spelejot latgale 16 gadu vecuma bija viens no latgales uzbrukuma lideriem. sobrid kad meistari apkart vairs nav un ir jaspele ar saviem vienaudziem visa rezultivitate ir pazudusi.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:22, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sotniekam kāda trauma vai kašķis ar treneriem ? Jau spēlē pret Barys tika nosēdināts malā un viņa vietā spēlēja Sorokins..

Žēl par Kariyas pārcelšanu no Dārziņa maiņas, viņš izmantoja savu ātrumu lai nostiprinātos zonā, kas ļāva Rēdliham vairāk pievērsties mešanai pa vārtiem nevis bezmērķīgai skriešanai...
Nu neizskatās, ka Kristaps būtu no kašķīgajiem, bet citu izskaidrojumu (loģisku) atrast grūti.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:24, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: man gan liekas ka iguldenu vajadzeja parcelt uz 4 mainu, lai iespelejas. man nav nekas pret vinu bet ja vins vel nevar pierast pie eiropas hokeja tad lai uzspele 4 mainja. man vispar parsteidz ka RD ir tads tabu ka jaunajiem ir jaspele tikai 4 mainja un itka gadiem ilgas saspeles nevar jaukt ara. mes tak visim redzejam ka brizos kad 1 mainja spele dzerins vins ir loti labi pamanams, bet kamer tur spele iguldens vinu pat pamanit nevar. tapat ar cinku. cinas vins 4 mainja, vienu reizi vinu izlaiz laukuma 3 mainja un vins atdod idealu piespeli hosam kurs gust vartus.
protams neesmu es treneris bet manuprat jaunajiem hokejistiem daudz realak progreset ir spelejot kopa ar meistariem nevis tikai ar saviem vienaudziem.
piemers ir pelss. pagaisgad spelejot latgale 16 gadu vecuma bija viens no latgales uzbrukuma lideriem. sobrid kad meistari apkart vairs nav un ir jaspele ar saviem vienaudziem visa rezultivitate ir pazudusi.
Es ceru, ka Iguldenu ieliekot malā viņš atvērsies, jo to ka viņš nav centrs var redzēt kaut iemetienos.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 14:26, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: man gan liekas ka iguldenu vajadzeja parcelt uz 4 mainu, lai iespelejas. man nav nekas pret vinu bet ja vins vel nevar pierast pie eiropas hokeja tad lai uzspele 4 mainja.
Lieta tāda ka KHL nav AHL. AHL lielākā daļa spēlē uz saviem statiem, lai iekļūtu NHL.

Iguldens vienkārši nav tik labs hokejists. Tas pats ir ar Lielo Janku, AHL viņš ir diezgan rezultatīvs plejmeikers, bet KHL tādu rezultativitāti nevar pārādīt.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:29, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: vienā maiņā būs 2 mūsu centri Karija un Iguldens (kas īstenībā jau nemaz nav centri tāpēc tik sūdīgs iemetienu rādītājs!)
te nu tu kļūdies, jo Karija vinnējis 64.7% no iemetieniem, Iguldens 52%, Sprukts 50%, Džeriņš 40%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:42, pirms 15 gadiem
Mums ir 14 ielaisti vārti 3 spēlēs. Kurš vēl no uzbrucējiem var kko izdarīt aizsardzībā izņemot Bērzu? Esam plati kā laideru vārti, bet mums vajagot zaļos snaiperus no BAČ. Es saku ka vajag kaut necik pieredzi un aizsardzību un tā ir Bērziņam nevis Bukartam, Indrašim un kam tur vēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:53, pirms 15 gadiem
Bērziņu tak nevajag, zbal viņš ar savu nūju ir, kā kadu nevar noskriet tā ar nuju tur, pelna tik 2min noraidījumus.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:53, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kamēr Svets ganīsies aiz pretinieku vārtiem biežāk nekā dažs labs no mūsu uzbrucējiem,tikmēr aizsardzībā nekas labs nav sagaidāms.
viņš vismaz ir kaut ko iemetis, kamēr mūsu pārbaudes spēļu spīdekļiem Ņiživijam un Cipulim ir zero punktu. Gaidu, kad pirmā maiņa sāks mest iekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:57, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kamēr Svets ganīsies aiz pretinieku vārtiem biežāk nekā dažs labs no mūsu uzbrucējiem,tikmēr aizsardzībā nekas labs nav sagaidāms.
Nu redz, ir tādi centri, kas jūt aizsarga līšanu iekšā zonā. Un ja jūt tad attiecigi reaģe un 2 vs 1 vai 3 vs 2 neveidojas.
Bet, te dažs domā ka nu tik Bukarti un Indraši piļīs golus brīdī, kad mūsu lielākie meistari pat klusē.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:58, pirms 15 gadiem
psc atkal izjauc karijas maiņu viņiem labi kopa gaja :/

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 14:59, pirms 15 gadiem
labi ka armis speelees izbraukumaa, jo uzvareeto iemetienu zinjaa maajas speelees muuseejie reaali iesuukaaja, ar Beerzinju shis raadiitaajs vareetu krietni uzlaboties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 15:00, pirms 15 gadiem
megaburgers rakstīja: labi ka armis speelees izbraukumaa, jo uzvareeto iemetienu zinjaa maajas speelees muuseejie reaali iesuukaaja, ar Beerzinju shis raadiitaajs vareetu krietni uzlaboties
Ja te ir pilns ar jauniešiem kam ir tikai divas statistikas ailītes - vārti un piespēles. Citi pamatelemnti un nianses jau ir nenozīmīgas

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 15:01, pirms 15 gadiem
ar par to brinos dzeks sen nav spelejis centrā a mēs viņu tur par varu bāžam iekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 15:03, pirms 15 gadiem
megaburgers rakstīja: labi ka armis speelees izbraukumaa, jo uzvareeto iemetienu zinjaa maajas speelees muuseejie reaali iesuukaaja, ar Beerzinju shis raadiitaajs vareetu krietni uzlaboties
patiesībā tas bija mānīgi, jo esam vinnējuši 99 no 186 iemetieniem, kas ir 53%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-18 15:10, pirms 15 gadiem
Neienīstat Bērziņu, par to, ka vīņam nevedas spēļe uzbrukumā, Nīdiet sewi par to ka jūs ne uz pusi nevarat spelēt tik labi kā viņš, taču atļaujaties komentēt spēli!

Ja jau Šuplers viņu ņem tad tam ir pamats, un šis pamats ir Bērziņa stabilitāte aizsardzībā! Saprotu, daudzi tagad domā ko es te gvelžu, vins tak uzbrucējs un viņam ir jābūt vārtu mašīnai, viņš ir melnā darba darītājs!

Nesaprotu pats kādēļ viņu aizstāvu, bet apnikušās šitās mazu bērnu runas !

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 15:12, pirms 15 gadiem
Kāpēc Sotnieku malā, vajadzēja Sorokinu atsēdināt par izcili precīzajām piespēlēm pretiniekam...

     [+] [-]

, 2009-09-18 15:14, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: kurš tad metīs golus un piespēlēs, ja visi uzbrucēji gk kapāsies aizsardzībā. protams, viņu pienākums ir palīdzēt aizsargiem, taču vienlaiku meklējot iespējas gūt vārtus.
...
zināšanai- jau sen kā neesmu jaunietis un noteikti atbalstu uzbrukuma hokeju.
Visi to nedara, to dara bērzīņš ar to arī ir gana, neaizmirstam, ka Spruktam arī spēle uzbrukumā, (vismaz Dinamo) nau tā labākā puse, taču viņš kā centrs vienmēr ir savā vietā aizsardzībā!

     [+] [-]

, 2009-09-18 15:14, pirms 15 gadiem
ZZ-TOP rakstīja: Neienīstat Bērziņu, par to, ka vīņam nevedas spēļe uzbrukumā, Nīdiet sewi par to ka jūs ne uz pusi nevarat spelēt tik labi kā viņš, taču atļaujaties komentēt spēli!

Ja jau Šuplers viņu ņem tad tam ir pamats, un šis pamats ir Bērziņa stabilitāte aizsardzībā! Saprotu, daudzi tagad domā ko es te gvelžu, vins tak uzbrucējs un viņam ir jābūt vārtu mašīnai, viņš ir melnā darba darītājs!

Nesaprotu pats kādēļ viņu aizstāvu, bet apnikušās šitās mazu bērnu runas !
Tu iešam gvelz : "Neienīstat Bērziņu, par to, ka vīņam nevedas spēļe uzbrukumā, Nīdiet sewi par to ka jūs ne uz pusi nevarat spelēt tik labi kā viņš, taču atļaujaties komentēt spēli!"

Nu tu dod!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 15:15, pirms 15 gadiem
Clone rakstīja: Kāpēc Sotnieku malā, vajadzēja Sorokinu atsēdināt par izcili precīzajām piespēlēm pretiniekam...
Nevar jau zināt vai arī viņu atstās taču nevar nepiekrist, ka Sorokins, un Laviņš no aizsargiem rāda vis bālāko sniegumu!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 15:16, pirms 15 gadiem
DR vajadzēja izsaukt jauno latvju snaiperi Ogorodņikovu , tas gan salādētu Spartaka vārtos pāris ripiņas

  +6 [+] [-]

, 2009-09-18 15:22, pirms 15 gadiem
Sotniekam jau nu gan nav jatup rezerve,drizak Sorokinam........

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 15:22, pirms 15 gadiem
Bišķi neierubiju Jūļa loģiku.... nafig Soča nosēdināts malā...? Kopumā, manuprāt bija vislabākais aizsargs! Viņš Soču gadienā ar Sorokinu nav sajaucis...??? Ja nu kas atklāti krita ārā no jau tā paškidrās aisardzības, tad tas bija Sorokins... Par Ješku gan prieks! Iespējams, ka viņu jau ātrāk vajadzēja uz RD pasaukt! Tipisks DD tipa aizsargs, kas ceru, mācēs piesegt arī Ozo pie tādas vajadzības....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 15:25, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: kurš tad metīs golus un piespēlēs, ja visi uzbrucēji gk kapāsies aizsardzībā. protams, viņu pienākums ir palīdzēt aizsargiem, taču vienlaiku meklējot iespējas gūt vārtus.
...
zināšanai- jau sen kā neesmu jaunietis un noteikti atbalstu uzbrukuma hokeju.
Kas golus met mums noteikti ka ir, noteikti, ka tiem kas nāk augšā no fārma nav uzdevuma mest golus, bet netaisīt sūdus savā zonā.
Patīk, lkrnpk pieeja, viedoklis, argumenti Latvijas hokejam vispār, bet skatos, ka viņš ar nav sajūsmā par Bērzu, bet pēdejais teikums par klavieru nesējiem ir taisni kā naglai uz galvu. Daudzi prasa no Bērziņa klavieru spēlēšanu, bet viņš ir tikai izcils klavieru gruščiks.
Nezinu, vai tā sagadīšanās, bet Bērzam +/- teju vienmēr ir labs uz komandas fona. Tā nebija tikai sakritība ar KHL, kur viens no retajiem noturējās virs 0.

  +6 [+] [-]

, 2009-09-18 15:26, pirms 15 gadiem
Man ir tāda priekšnojauta,ka šitas viss labi nebeigsies. Būs lielas pārmaiņas komandā sezonas vidū. Ceru,ka kļūdos,bet reti intuīcija mani pieviļ.

     [+] [-]

, 2009-09-18 15:26, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es neko neteiktu, ja Svets būtu uzbrucējs un mestu tos golus. Viņš ir aizsargs,kuram pirmām kārtām jadomā par savu vārtu drošību, un nevis jaskrien uzbrucējiem pa priekšu uzbrukumā.
Nu bet, ja uzbrucēji ņefiga nevar iemest (varbūt izņemot Mikeļi, kas ps brīnumu ir iesācis netipiski labi priekš sevis), tad gribi negribi kādam tie goli ir jāmet iekšā... Labi, ka Svetam vismaz tas ķīliens ir gana neslikts! Protams, ka gluži pa aizvārti nez' vai viņam vajadzētu "ganities", bet kopumā uzbrukumam viņš pagaidām pieslēdzas neslikti!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-18 15:29, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: tādēļ ka tu neko citu kā spēlētāju, kurš iemet golu nespēj saskatīt.
zelta vaardi, liela dalja "fanu" redz tikai tos speeleetaajus,kuri guust vaartus, beet...to ka Armands paveic lielu darbu aizsardziibaa un iemetienos vinsh arii ir stabils, tas kkaa nodirseejiem paliek nepamaniits!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 15:30, pirms 15 gadiem
ko var nolikt Bērziņu? čalis cīnās, būs labi.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 15:31, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Man ir tāda priekšnojauta,ka šitas viss labi nebeigsies. Būs lielas pārmaiņas komandā sezonas vidū. Ceru,ka kļūdos,bet reti intuīcija mani pieviļ.
Bet paarmainjas ir vajadziigas, jo speele komandai shaadaa sastaavaa nevedaas un tas attieciigi noraada, ka trenerim jaaveic izmainjas mainjaas.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 15:34, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Man ir tāda priekšnojauta,ka šitas viss labi nebeigsies. Būs lielas pārmaiņas komandā sezonas vidū. Ceru,ka kļūdos,bet reti intuīcija mani pieviļ.
Nu ja pēc septembra spēlēm (ieskaitot ar SKA mājās) RD būs vieni zāģi un apaļa "baranka" punktu ailītē, tad iespējams Jūlis jau varēs sākt kravāt čemodānus.... uzticības "kredīts" viņam ir paliels iedots avansā, bet tas arī, domāju, nav tomēr bezizmēra!

     [+] [-]

, 2009-09-18 15:34, pirms 15 gadiem
sāk likties, ka lielākā daļa tikai nolikt visus māk - visi tik māk visu jaukt kopā, neviens ne pa šaibu var trapīt utt. nu, piedodiet, bet nav par traku jau? kļūdaas visi, neviens nav perfekts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 15:45, pirms 15 gadiem
dīvainas maiņas, redzēsim kā ies bet liela optimisma nav, man jau likās ka jādod pāris aizsargiem atpūta un jāņem no fārma defi, vismaz jēkabu paņēma, bet nu malā vajadzēja nomest sorokinu ar laviņu, lai atpūšas nedaudz citādi vislaik zaudē pozīcijas un ātrumā ar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 15:52, pirms 15 gadiem
tuss rakstīja: 'Bailīgs' aizsargu pāris - Ozoliņš un Krišjānis Rēdlihs. Ganjau treneri labāk zina. Veiksmi visās izbraukuma spēlēs - mēs ar jums Dinamo !
Jēkabs Rēdlihs

     [+] [-]

, 2009-09-18 15:54, pirms 15 gadiem
vai tad nepiemena ka uz asv var braukt bez vizas tagad?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 15:55, pirms 15 gadiem
megaburgers rakstīja: labi ka armis speelees izbraukumaa, jo uzvareeto iemetienu zinjaa maajas speelees muuseejie reaali iesuukaaja, ar Beerzinju shis raadiitaajs vareetu krietni uzlaboties
Vo vo!! Berzins diezgan labs bija pern iemetienos, un ari labi atstradaja aizsardziba, nepavelti +- bija labakais raditajs!!!! Nav ko cepties, visu rit redzesim!!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-18 15:59, pirms 15 gadiem
lkrnpk rakstīja: ahuuuujeet.....
Jā, tagad atnāks Bērzs un mēs vinnēsim 90% visu iemetienu, zin tas džeks ir iemetienu karalis u.t.t.
Lai vinnētu iemetienu, daudz ko izšķir arī koncentrācija un kapāšanās griba... Bet kapāties pirmajās spēlēs, sevišķi aizsardzībā, RD nevienam negribējās.

Man piedur tie teksti, ka "Bērziņš labs aizsardzībā, Bērziņš iemetienu karalis" u.t.t. Nu nav viņš daudz labāks par citiem. Ja viņš labi kapājas aizsardzībā, tad ok- lai Svets ar Ozo iet uz priekšu un Bērzs paliek aizsardzībā, jo no Ozo un Sveta toč uzbrukumā lielāka jēga kā no Armanda...

Vispār tādi te teksti nāk ārā no Bērziņfaniem, ka šis it kā esot mūsu jaunais Balderis vai, nezinu, Znaroks... Ne viņš baigi labāks par kādu iemetienā, ne aizsardzībā... Tā visa ir tukša pļūtīšana...
Apmeram jau ir ka saki, tikai neaizmirsti ka Armands tiek izsaukts no farma un vins grauzis ledu lai sevi pieraditu ka speletaju kas var spelet lielaja komanda!!!! Nevajag jau pirms laika dzeku nolikt

     [+] [-]

, 2009-09-18 15:59, pirms 15 gadiem
Nu lasot komentārus vaig Elisonu

  -2 [+] [-]

, 2009-09-18 16:01, pirms 15 gadiem
OZO pēc ntajiem gadiem atbrauc uz RĪGU( divi mēneši atpakaļ )sagaida chempja sākumu un brauc kārtot atļauju(itkā agrāk nezināja).Kautkā man liekas baltiem diegiem šūts,pat zinot ka ASV vēstniecība nekad nav bijusi īpaši pretimnākoša.Man liekas ,ka ir kautkādas problēmas ar fizisko gatavību,bet es priecāšos ja es kļūdos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-18 16:10, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: tu putro... ja vienā maiņā būs 2 mūsu centri Karija un Iguldens (kas īstenībā jau nemaz nav centri tāpēc tik sūdīgs iemetienu rādītājs!) tad kam pavēlēsi vienā maiņā par centru kapāt- Ankipānam? Skaidrs, ka bērziņu liks pie miķeļa un laura, bet tas tāpat , kā visa šī raustīšanās man nepatīk... vaina nav virknējumos (iguldenu un ankipānu aizvietot un viss štokos) bet gan galvās, kur pirmkārt pie vainas ir Jūlis!
Da labi...ko treneri var tagad stresot...cik zinams tad ta nav laba zime ka sak jaukt speletajus pa mainam. Pie velna kapc tad bija tas 11 parbaudes sples? Lai izmeginatu maiņas un būtu tās gatavas uz čempja sākumu....kā redzam tad Dinamo komandā ir iestājies haoss....treneri nezin ko darīt....Es domāju ka Pie Saška un Mārtiņa bija jālike klāt jaunais Džeriņš un maiņa gatava. Ankipans-Sprukts-Hosa taču labi spēlēja, vnk Hosa nerealizēja savas iespējas...Mikelis-Karija-Darzins ari labi speleja....Iguldenu vaidzeja parcelt uz 4. mainu un ja vel paris speles neko neizdaris, sutit projam un miers, nav ko te aukleties. Kad musejie čali NHL vai citas ligas dazas speles neko neparada, vinus padzen ka suņus, bet redz mes te auklejamies ar legionariem....Kaut kāds bērnudārzs. Un vai tad neatcerieties ka pagajusogad Mikelis-Berzins-Darzins virknejuma Berzins bija izteikti vajais posms? Ticiet man viss ko Berzins izdaris nakamaja spele bus 2 minusu tizls noraidijums....Karoce haoss komanda, ta mainju jaukšana pie neka laba nenovedis. Ta ir izteikt haosa pazime.

     [+] [-]

, 2009-09-18 16:11, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: man gan šķiet, ka DR vadības pacietība var ilgt tālāk par jaunu khl rekordu zaudēto spēļu skaitā, kaut gan varbūt pēc koziola aiziešanas kaut kas būs mainījies...
Tribīnes Arēnā ta paliek tukšākas un tukšākas un tas, domāju, kluba vadībai var ne visai patikt... un kaut kas būs tāpat jamaina.... viens variants varētu būt (priekš "bieza" kluba) - piepirkt labākus spēlētājus, bet par cik RD nav biezs klubs, tad es šaubos vai RD tas ir dotajā momentā "pa kabatai" līdz ar to šitas variants atkrīt... varētu pamainīt labākos no farma pret sliktākajiem no pamata, bet tas arī RD gadijumā nez vai nestu rezultātu, jo farmā arī nekādi dižie "spīdekli" mums nespēlē (piem. atšķirībā no Minskas, kur farmā spēlē turpat puse belaru izlases) un līdz ar to šitādai samainīšanai tā teikt "šilo na milo" lielas jēgas tāpat nebūtu... tad iespējams, ka vēl viens variants ir kouča nomaiņa, kas iespējams varētu būt lētāka par kādu papidus spēlētāju piepirkšanu un iespējams arī labāka priekš komandas rezultātu uzlabošanas, jo tad kaut kādas izmaiņas būs pa 100%! Katrā ziņā, ja viss joprojām būs tik pat sū..., tad, domāju, kaut kādas pārmaiņas noteikti būs....

     [+] [-]

, 2009-09-18 16:13, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ješka pus pirmsezonas treniņprocesu noslimoja, un tāpēc arī dabūja kapāties pa RDJ, lai uzņemtu formu. Savādāk viņš jau sen būtu RD no pirmām pārbaudes spēlēm.
Diemžēl par J.Rēdliha derīgumu komandai neesmu pārliecināts. Neko iespaidīgu izņemot vienu labu 1/2 sezonu AHL nav paveicis. Un arī tas pirms 3. gadiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 16:14, pirms 15 gadiem
Sotnieks nav tas, kas tos sūdus pievārija, bet kādam taču ir jāatbild par to
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 16:31, pirms 15 gadiem
Prieks ka Bērziņš atpakaļ jo varējajust ka ne tikai aizsargi , bet arī centra uzbrucēji aizsardzībā nevelk, bet Bērziņš ir ļoti labs aizsardzībā kā centrs, un arī spēle aizies labāk vecajam trio-saspēlējušies ir. sandim vispār būtu labāk ja katru trešo spēli izlaistu-lielāka efektivitāte būtu-jovecums un faktiski 2 gadi bez nopietna hokeja arī Sanda stils jāpārkārto jo uzbrūkošs aizsargs [pagaidām Dinamo virknējumā ir riskants pasākums-gandrīz 4 uzbrucēji un 1 aizsargs laukumā-bīstami.

     [+] [-]

, 2009-09-18 16:37, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Diemžēl par J.Rēdliha derīgumu komandai neesmu pārliecināts. Neko iespaidīgu izņemot vienu labu 1/2 sezonu AHL nav paveicis. Un arī tas pirms 3. gadiem.
RD vajag DD tipa aizsargu kaut vai ar pussezonas pieredzi AHL.... ok, Ješkam bija tas pārrāvums treniņprocesā, bet domāju, tagad jau kādu mēnesi viņš trenējas ar pilnu slodzi un formā viņam jau vajadzētu būt gana labā! Viņš atškirībā no pārējiem (Ozo, Kriša, Sveta, Sorokina) baigi uz priekšu nelien un vairāk pa savu zonu ņemās... un, manuprāt, dotajā momentā RD tādu aizsargu tieši vajag!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 17:14, pirms 15 gadiem
1. OZO - kaut kā man bija sajūta, ka ar Ozo nebūs labi, diemžēl piepildījās. Beidzot visiem jānomet tās rozā brilles - viņš šobrīd spēlē neatbilstoši KHL līmenim (aizsarzībā ļoti švaki, divcīņas zaudē, kad aizslīdz līdz uzbrukumam ir tik lēns, ka viņam vienkārši atņem ripu un aiziet pretuzbrukumā, noraidījumi un likumsakarīgs -3 +/-).
2. Berziņš - iepriekšējās sezonas beigās maiņas Dārziņš-Bērziņš-Rēdlihs izskatījās ļoti pieklājīgi. Nezinu ar ko centrā, piemēram, šogad Iguldens būtu labkās par Bērziņu.
3. Sotnieks - ja atstās malā - smaga kļūda. Daudz švakāks izskatās K.Rēdlihs un Sorokins.
Kaut kā tā.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 17:14, pirms 15 gadiem
Nu nedomaju ka kariju vajadzeja uz otro vins labi bija sapelejies ar mikeli un lauri...un izdaŗīja lielu daļu, ka parējiem vina mainas biedriem vajadzeja tikai iesist...un tagad toe puktus savaks arzemnieki nevis mūsejie...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 17:14, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu ko viņš tur grauzīs, bet pagājušā sezonā visas viņa ledus graušanas beidzās ar stulbiem noraidijumiem.
Pasaki kuram speletajam nav bijusi stulbi un nevajadzigi noraidijumi. Vienkarsi lielaka dala ir atradusi vienu cali komanda kam uzvelt visus grekus. Vajag tik sikak pasekot kadam lidzi un pats redzesi cik mulkigas piespeles dod un kadus noraidijumus pelna!!!

     [+] [-]

, 2009-09-18 17:20, pirms 15 gadiem
Es jau Sorokinu liktu rezervē, jo tas čalis pēdējā mačā izstījās slābens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 17:49, pirms 15 gadiem
1-ajā spēle slikti spēle Kr. Redlihs , 2-ajā spēle slikti spēleja Galviņš/Sotnieks, 3-ajā spēle slikti spēlēja Sorokins/Laviņš, pēc pirmām divām spēlēm runāja, bet maz... nu tagad kļūdījās "iemīļotie" Laviņš ar Oļegu un uzreiz 4. lpp ar d iršanu...

     [+] [-]

, 2009-09-18 18:24, pirms 15 gadiem
...man no šīm trijām spēlēm vislabāk palicis atmiņā skats mūsu zonā,kad RD spēlētājs stāvot uz vietas cītīgi gatavojas piespēlēt uz priekšu,krietni vēl ievēzējas ar nūju,piespēlē(itkā),pēc kādas pussekundes iedomājas paskatīties uz leju,a ripa ta stāv kur stāvējusi...Atklāti sakot,man bija tā jāņirdz,ka pat neievēroju,kurš tas meistars bija...

     [+] [-]

, 2009-09-18 19:11, pirms 15 gadiem
Guderian rakstīja: 1. OZO - kaut kā man bija sajūta, ka ar Ozo nebūs labi, diemžēl piepildījās. Beidzot visiem jānomet tās rozā brilles - viņš šobrīd spēlē neatbilstoši KHL līmenim (aizsarzībā ļoti švaki, divcīņas zaudē, kad aizslīdz līdz uzbrukumam ir tik lēns, ka viņam vienkārši atņem ripu un aiziet pretuzbrukumā, noraidījumi un likumsakarīgs -3 +/-).
2. Berziņš - iepriekšējās sezonas beigās maiņas Dārziņš-Bērziņš-Rēdlihs izskatījās ļoti pieklājīgi. Nezinu ar ko centrā, piemēram, šogad Iguldens būtu labkās par Bērziņu.
3. Sotnieks - ja atstās malā - smaga kļūda. Daudz švakāks izskatās K.Rēdlihs un Sorokins.
Kaut kā tā.
Pilnīgi piekrītu-Ozoliņš gan fiziski nevelk ,gan rupji kļūdās-es klātienē noskatījos 2 spēles un biju nepatīkami pārsteigts par tik vāju spēli.Turpretim Sotnieks-jā,bija kļūdiņas,bet nu noteikti viens no drošākajiem aizsargiem,ja viņu sēdina malā,tad es kaut ko nesaprotu...Kāpēc sākt jaukt maiņas-vai tad nepaies laiks,kamēr atkal saspēlēsies?Iguldens-pagaidām izskatās,ka neveiksmīgs pirkums...Bērziņš noderēs noteikti -viņš vismaz savā vārtu priekšā neļauj brīvi saimniekot!
Katru rītu pa LTV 7 rāda Dinamo pagājušās sezonas sākuma spēles-nedaudz paskatos,cik laiks atļauj-prieks skatīties-un pavisam citi ātrumi mums bija...Izskatās,ka kaut kas ar fizisko mūsējiem nav riktigi šogad.

     [+] [-]

, 2009-09-18 19:20, pirms 15 gadiem
valgut rakstīja: ...man no šīm trijām spēlēm vislabāk palicis atmiņā skats mūsu zonā,kad RD spēlētājs stāvot uz vietas cītīgi gatavojas piespēlēt uz priekšu,krietni vēl ievēzējas ar nūju,piespēlē(itkā),pēc kādas pussekundes iedomājas paskatīties uz leju,a ripa ta stāv kur stāvējusi...Atklāti sakot,man bija tā jāņirdz,ka pat neievēroju,kurš tas meistars bija...
Oļegs.... diemžēl

     [+] [-]

, 2009-09-18 19:54, pirms 15 gadiem
mums aizsardzības nav, ozo, laviņš, sorokins - veci, svetam un galviņam aizsardzība nav prioritāte

sotnieks īsti nekādus sūdus atšķrībā no pieciem iepriekšminētajiem nesataisīja, laikam vainīgs, ka šos visus neiručīja

     [+] [-]

, 2009-09-18 19:56, pirms 15 gadiem
un ja iguldenam pēc izbraukuma nav 2+3 vismaz, tad labākt "palūgt" ātrāk nekā vēlāk

     [+] [-]

, 2009-09-18 21:08, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: man gan vel bailigaks aizsargu paris skiet galvins un lavins. viens skrien ka bez galvas uzbrukuma(butu labi ja galvins kadreiz aizskrient uzbrukuma kautko no ta ari iegutu, visi ina uzbrukumi beidzas ar metienu virsu vartsargam vai vienkarsi izniekotu izdevibu)
Pa lielam, parasti ja uzmet virsū, tik japieslido klāt, lai vārtsargs spiests piespiest un ir nopelnīts iemetiens pretinieka zonā

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 21:31, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Bišķi neierubiju Jūļa loģiku.... nafig Soča nosēdināts malā...?
Kuru citu pataisīt par kraiņiju ja ne jauno Soču? Ābols tak neteiks Sandim ka viņš lohs, ērtāk ir naparņiku vainot

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 21:57, pirms 15 gadiem
Bērziņam vismaz ir pieredze un šo to arī pagājušajā sezonā iemeta, bet Bukartam pat ūsas vēl neaug 19 gados, viņš pat U-20 nebija spējīgs ko sakarīgu parādīt, kur nu vēl KHL. Indrašis arī tak nevelk ne tuvu Bērziņam.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 00:28, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Kuru citu pataisīt par kraiņiju ja ne jauno Soču? Ābols tak neteiks Sandim ka viņš lohs, ērtāk ir naparņiku vainot
Saucās atrada "grēkāzi"? Man jau liekas, ka tur tagad arī viss ir pēc tāda paša principa pēc kāda piem. pa skaitliskā sastāva pārkāpumu dodas spēlētājs uz noraidīto soliņa.... parasti tas ir kāds jaunais (jaunākais no maiņas), kas dodas uz noraidīto soliņu izciest komandas sodu... tagad izskatās, ka varētu būt kaut kas līdzīgs.... Soča kopumā (arī ne bez dažām kļūdiņām) salīdzinoši ar pārējiem nospēlēja pat tīri ok, bet viņam kā jaunākajam izskatās, ka tagad bišķi būs jāpasēž malā... te nu atkal varētu pacitēt Veidenbaumu....

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 01:05, pirms 15 gadiem
Nekāda traģēdija nav notikusi. Vēl 53 spēles priekšā. Nedomāsim un nerunāsim sliktas lietas. Lai arī izskatās patreiz viss ne tā kā gribētos, bet gan jau no šīs bedres izrāpsimies. Izskatās , ka lielākā daļa ļoti mandražē, tas pāries, un spēle aizies.
PROZĪT!!!
PAR LIELĀM UZVARĀM!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-22 12:01, pirms 15 gadiem
Īsti nesaprotu kapēc tā atļauja bija jākārto tagat cik man zināms to var izdarīt daudz agrāk . Sotnieks noteikti spēlēs. Kutkāds baigais čakars ar to Ozoliņu

     [+] [-]

, 2009-09-22 12:06, pirms 15 gadiem
[quote kastasir]
Nekāda traģēdija nav notikusi. Vēl 53 spēles priekšā. Nedomāsim un nerunāsim sliktas lietas. Lai arī izskatās patreiz viss ne tā kā gribētos, bet gan jau no šīs bedres izrāpsimies. Izskatās , ka lielākā daļa ļoti mandražē, tas pāries, un spēle aizies.
PROZĪT!!!
PAR LIELĀM UZVARĀM!!!!
pilnībā piekrītu jo spēlētāji mums ir labi tikai pareizi vajag sabalansēt maiņas un aiziet. Sezona gara pēc 20spēlēm tad runāsim. lai veics