Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš izbraukuma tūrē spēlēs tikai divus mačus

Andrejs Siliņš

Ozoliņš izbraukuma tūrē spēlēs tikai divus mačus
Sandis Ozoliņš
Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Šo pēcpusdien Rīgas "Dinamo" dosies savā pirmajā šīs Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) sezonas izbraukuma tūrē, kas astoņu dienu laikā būs jāaizvada četras spēles. Tikai pirmajās divās no tām ierindā būs komandas kapteinis Sandis Ozoliņš.

Ozoliņš komandai varēs palīdzēt tikai pirmajās divās izbraukuma spēlēs ar Maskavas Spartak" (19. septembrī) un Čehovas "Vitjaz" (22. septembrī), jo uzreiz pēc šī mača aizsargam uz piecām dienām jādodas uz ASV, lai nokārtotu jautājumus, kas saistīti ar ASV uzturēšanas atļaujas (zaļās kartes) noformēšanu. Līdz ar to Sandis nevarēs piedalīties 24. un 26. septembra izbraukuma spēlēs, attiecīgi pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo" un Maskavas CSKA.

Izbraukumā treneri līdz ņems 23 hokejistus (divus vārtsargus, deviņus aizsargus un 12 uzbrucējus). Uz Maskavu dosies visi tie paši hokejisti, kuri treneru rīcībā bija sezonas pirmajās Rīgas "Dinamo" spēlēs, bet savainotā uzbrucēja Ginta Meijas vietā no fārmkluba ir izsaukts Armands Bērziņš, kurš komandai pievienosies jau Maskavā.

Tāpat notikušas izmaiņas virknējumos - pirmajā maiņā spēlēs Sprukts, Ņiživijs un Cipulis, bet aizsargu pāri veidos Ozoliņš un Jēkabs Rēdlihs. Otrajā maiņā uzbrukumā visi ārzemnieki - Hosa, Iguldens un Karija, bet aizsardzībā arī Svets. Rezervē pagaidām nosēdināts Kristaps Sotnieks.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

  -4 [+] [-]

, 2009-09-18 13:56, pirms 15 gadiem
tobymac rakstīja: Relax, jūsu Bukarti un Co. met golus pēc "nemākuļa" Bērziņa piespēlēm...
Ko ta Baltkrievija skaita savadak hokeja punktus? Visa pasaule it ka par piespeli nak rezultativs punkts, bet ja Berzam i 4 un "Bukartam&Co" (ka pats uzrakstiji) ir 6 un 7, tad ka tas ta var sanakt?

     [+] [-]

, 2009-09-18 13:57, pirms 15 gadiem
tobymac rakstīja: Ir aizdomās ka Bērziņš ir izsaukts, jo ir normāls hokejists + Šuplers teica, ka gribēja izsaukt Vilkoitu, bet viņam trauma... Relax, jūsu Bukarti un Co. met golus pēc "nemākuļa" Bērziņa piespēlēm...

P.S. uz Laviņu nevajag bočku katitj, jo pēc spēles kvalitātes Sotnieks ar Galviņu bija galvenie pretendenti uz rezervista soliņu...
berzins ir atdevis 3 piespeles, tikpat cik bukarts un indrasis. ne ar kadam piespelem vins neizcelas. ja vins spelejot kopa ar indrasi un bukartu butu 7 speles atdevis vismaz 7 piepseles tad varetu teikt ka vins apgada savus kolegus ar piespelem.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-18 13:58, pirms 15 gadiem
tak beezinju sauc tapec ka iguldens speles pa malu kopaa ar hossu. un ir vajadziigs centrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 14:01, pirms 15 gadiem
redzēsim vismaz, cik neaizstājams ozo RD īsti ir.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:01, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: nu tad beidzot šuplers ir atzinis savu kļūdu virknējumu veidošanā. domāju, ka leģionāri, kopā spēlējot, atraisīsies. arī iguldens ir atgriezies savā labajā malā, tāpēc vajadzēja vēl vienu centru un izsauca bērziņu. arī spruktam kopā ar ņiživiju un cipuli kā kombinacionālā hokeja pārstāvjiem ir izredzes labāk saprasties.
...
tikai vajadzēja meijas vietā izsaukt indraši vai bukartu, nevis pārpūlēt hossu divās maiņās...
meijas vieta speles ankipans

  +4 [+] [-]

, 2009-09-18 14:02, pirms 15 gadiem
tad sanaak, ka 3 maina bus Darzins, Berzins/Dzerins un Mikelis, bet 4 maina Ankipaans, Berzins/Dzerins, Cinks...
Vot nesaprotu, kapeec Kariya nevareeja palikt pie Darzina un M.Redliha, vini tak jau bija tiiri labi saspeelejushies

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:02, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: rakstā skaidri ir teikts, ka vinā maiņā būs hossa, karija un iguldens, un tā kā pēdējie abi līdz šim spēlēja centrā, tad vajag ceturto centru.
...
bet pilnīgi pareizi ir tas, ka vajag izsaukt no Juniora indraši vai bukartu, nevis hossu pārpūlēt divās maiņās...
vairs jau nebūs divās, ja 4tā būs ankipāns-džeriņš-cinks.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:02, pirms 15 gadiem
cik atceros ari cinks, bukarts un indrasis var spelet centra

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:03, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: cik atceros ari cinks, bukarts un indrasis var spelet centra
nu bet jēziņ! tad kāda velna pēc vienu no viņiem nepielikt pie dārziņa/miķeļa un no fārma vairs nevienu nevajadzētu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:10, pirms 15 gadiem
Vairs neko nesaprotu! Uzskatu, ka Sotnieks bija stabilākais aizsargs pirmajās spēlēs. Vismaz spilgtus iekritienus jau nu toč neatceros, atšķīrībā no Laviņa, Rēdliha, Ozoliņa, Sveta un Sorokina. Bet ja tādas epizodes bija tad atgādiniet!
Skumji, ka padsmit spēles treneriem bija par maz, lai izveidotu iespējami labākās maiņu kombinācijas. Šitā taustoties var sanākt kā Nelsonam pussezonā spēlētājiem pateikt, ka ar šo sezonu ir cauri!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:11, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: Nē nu tā ir "fantastika" kas vai kādam no Dinamo vadības ir romantiskas attiecības ar Bērziņu ka bez viņa nevar? Mums vajag malejo uzbruceju nevis centru, ludzu Indrašis un Bukarts spele farmā labāk nekā Bērziņš, bet izsauc Bērziņu. Pie velna kāpēc viņu? Tādam Bukartam var nolaisties rokas....tipa kāpēc es labāk spēlēju, bet uz Dinamo paceļ Bērziņu? Urodi.
tu putro... ja vienā maiņā būs 2 mūsu centri Karija un Iguldens (kas īstenībā jau nemaz nav centri tāpēc tik sūdīgs iemetienu rādītājs!) tad kam pavēlēsi vienā maiņā par centru kapāt- Ankipānam? Skaidrs, ka bērziņu liks pie miķeļa un laura, bet tas tāpat , kā visa šī raustīšanās man nepatīk... vaina nav virknējumos (iguldenu un ankipānu aizvietot un viss štokos) bet gan galvās, kur pirmkārt pie vainas ir Jūlis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:14, pirms 15 gadiem
gonetohell rakstīja: vairs jau nebūs divās, ja 4tā būs ankipāns-džeriņš-cinks.
Tramvajs jaunajiem džekiem būs kā enkurs! Diemžēl! Manuprār vispār prasījās Džeru uz melno pacelt, bet Lielo Jāni uz ceturto.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-18 14:14, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Vairs neko nesaprotu! Uzskatu, ka Sotnieks bija stabilākais aizsargs pirmajās spēlēs. Vismaz spilgtus iekritienus jau nu toč neatceros, atšķīrībā no Laviņa, Rēdliha, Ozoliņa, Sveta un Sorokina. Bet ja tādas epizodes bija tad atgādiniet!
Skumji, ka padsmit spēles treneriem bija par maz, lai izveidotu iespējami labākās maiņu kombinācijas. Šitā taustoties var sanākt kā Nelsonam pussezonā spēlētājiem pateikt, ka ar šo sezonu ir cauri!
sorokins ciepriekseja spele jau vispar bija kronis visam. butu suplera vieta kads bikova veida treneris sorokins sobrid jau varetu meklet citu komandu.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-18 14:15, pirms 15 gadiem
Ar to Ozoliņu vienas vienīgas problēmas!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:18, pirms 15 gadiem
Sotniekam kāda trauma vai kašķis ar treneriem ? Jau spēlē pret Barys tika nosēdināts malā un viņa vietā spēlēja Sorokins..

Žēl par Kariyas pārcelšanu no Dārziņa maiņas, viņš izmantoja savu ātrumu lai nostiprinātos zonā, kas ļāva Rēdliham vairāk pievērsties mešanai pa vārtiem nevis bezmērķīgai skriešanai...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:20, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: sorokins ciepriekseja spele jau vispar bija kronis visam. butu suplera vieta kads bikova veida treneris sorokins sobrid jau varetu meklet citu komandu.
Pilnībā piekrītu! Nav nekas personīgs pret Oļegu, bet nav viņam vairs ātruma, var just, ka nespēj fiziskajā ziņā arī vairs noturēt viens uz viens. Pagājušajā spēlē viņš rādīja tādu sniegumu, ka patiesi bija bail skatītie un vērtējot objektīvi ar tādu spēli viņam būtu vieta ITA otrajā līgā. Domaju, ka var atrast vismaz 20 LV aizsargus, kas patreiz ir labāki par viņu! Būšu ļoti vīlies, ja patiešām Sotnieks sildīs beņķi!

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:21, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tramvajs jaunajiem džekiem būs kā enkurs! Diemžēl! Manuprār vispār prasījās Džeru uz melno pacelt, bet Lielo Jāni uz ceturto.
Lielais Jānis var uzvarēt iemetienu pret pretinieku top maiņām, Džeriņš nevar. Tā jau uzreiz ir papildus iztērēta enerģija spēlējot aizsardzībā un mēģinot ripu atgūt.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:21, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Tramvajs jaunajiem džekiem būs kā enkurs! Diemžēl! Manuprār vispār prasījās Džeru uz melno pacelt, bet Lielo Jāni uz ceturto.
man gan liekas ka iguldenu vajadzeja parcelt uz 4 mainu, lai iespelejas. man nav nekas pret vinu bet ja vins vel nevar pierast pie eiropas hokeja tad lai uzspele 4 mainja. man vispar parsteidz ka RD ir tads tabu ka jaunajiem ir jaspele tikai 4 mainja un itka gadiem ilgas saspeles nevar jaukt ara. mes tak visim redzejam ka brizos kad 1 mainja spele dzerins vins ir loti labi pamanams, bet kamer tur spele iguldens vinu pat pamanit nevar. tapat ar cinku. cinas vins 4 mainja, vienu reizi vinu izlaiz laukuma 3 mainja un vins atdod idealu piespeli hosam kurs gust vartus.
protams neesmu es treneris bet manuprat jaunajiem hokejistiem daudz realak progreset ir spelejot kopa ar meistariem nevis tikai ar saviem vienaudziem.
piemers ir pelss. pagaisgad spelejot latgale 16 gadu vecuma bija viens no latgales uzbrukuma lideriem. sobrid kad meistari apkart vairs nav un ir jaspele ar saviem vienaudziem visa rezultivitate ir pazudusi.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:22, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sotniekam kāda trauma vai kašķis ar treneriem ? Jau spēlē pret Barys tika nosēdināts malā un viņa vietā spēlēja Sorokins..

Žēl par Kariyas pārcelšanu no Dārziņa maiņas, viņš izmantoja savu ātrumu lai nostiprinātos zonā, kas ļāva Rēdliham vairāk pievērsties mešanai pa vārtiem nevis bezmērķīgai skriešanai...
Nu neizskatās, ka Kristaps būtu no kašķīgajiem, bet citu izskaidrojumu (loģisku) atrast grūti.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:24, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: man gan liekas ka iguldenu vajadzeja parcelt uz 4 mainu, lai iespelejas. man nav nekas pret vinu bet ja vins vel nevar pierast pie eiropas hokeja tad lai uzspele 4 mainja. man vispar parsteidz ka RD ir tads tabu ka jaunajiem ir jaspele tikai 4 mainja un itka gadiem ilgas saspeles nevar jaukt ara. mes tak visim redzejam ka brizos kad 1 mainja spele dzerins vins ir loti labi pamanams, bet kamer tur spele iguldens vinu pat pamanit nevar. tapat ar cinku. cinas vins 4 mainja, vienu reizi vinu izlaiz laukuma 3 mainja un vins atdod idealu piespeli hosam kurs gust vartus.
protams neesmu es treneris bet manuprat jaunajiem hokejistiem daudz realak progreset ir spelejot kopa ar meistariem nevis tikai ar saviem vienaudziem.
piemers ir pelss. pagaisgad spelejot latgale 16 gadu vecuma bija viens no latgales uzbrukuma lideriem. sobrid kad meistari apkart vairs nav un ir jaspele ar saviem vienaudziem visa rezultivitate ir pazudusi.
Es ceru, ka Iguldenu ieliekot malā viņš atvērsies, jo to ka viņš nav centrs var redzēt kaut iemetienos.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 14:26, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: man gan liekas ka iguldenu vajadzeja parcelt uz 4 mainu, lai iespelejas. man nav nekas pret vinu bet ja vins vel nevar pierast pie eiropas hokeja tad lai uzspele 4 mainja.
Lieta tāda ka KHL nav AHL. AHL lielākā daļa spēlē uz saviem statiem, lai iekļūtu NHL.

Iguldens vienkārši nav tik labs hokejists. Tas pats ir ar Lielo Janku, AHL viņš ir diezgan rezultatīvs plejmeikers, bet KHL tādu rezultativitāti nevar pārādīt.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:29, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: vienā maiņā būs 2 mūsu centri Karija un Iguldens (kas īstenībā jau nemaz nav centri tāpēc tik sūdīgs iemetienu rādītājs!)
te nu tu kļūdies, jo Karija vinnējis 64.7% no iemetieniem, Iguldens 52%, Sprukts 50%, Džeriņš 40%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:42, pirms 15 gadiem
Mums ir 14 ielaisti vārti 3 spēlēs. Kurš vēl no uzbrucējiem var kko izdarīt aizsardzībā izņemot Bērzu? Esam plati kā laideru vārti, bet mums vajagot zaļos snaiperus no BAČ. Es saku ka vajag kaut necik pieredzi un aizsardzību un tā ir Bērziņam nevis Bukartam, Indrašim un kam tur vēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-18 14:53, pirms 15 gadiem
Bērziņu tak nevajag, zbal viņš ar savu nūju ir, kā kadu nevar noskriet tā ar nuju tur, pelna tik 2min noraidījumus.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:53, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kamēr Svets ganīsies aiz pretinieku vārtiem biežāk nekā dažs labs no mūsu uzbrucējiem,tikmēr aizsardzībā nekas labs nav sagaidāms.
viņš vismaz ir kaut ko iemetis, kamēr mūsu pārbaudes spēļu spīdekļiem Ņiživijam un Cipulim ir zero punktu. Gaidu, kad pirmā maiņa sāks mest iekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:57, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Kamēr Svets ganīsies aiz pretinieku vārtiem biežāk nekā dažs labs no mūsu uzbrucējiem,tikmēr aizsardzībā nekas labs nav sagaidāms.
Nu redz, ir tādi centri, kas jūt aizsarga līšanu iekšā zonā. Un ja jūt tad attiecigi reaģe un 2 vs 1 vai 3 vs 2 neveidojas.
Bet, te dažs domā ka nu tik Bukarti un Indraši piļīs golus brīdī, kad mūsu lielākie meistari pat klusē.

     [+] [-]

, 2009-09-18 14:58, pirms 15 gadiem
psc atkal izjauc karijas maiņu viņiem labi kopa gaja :/

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 14:59, pirms 15 gadiem
labi ka armis speelees izbraukumaa, jo uzvareeto iemetienu zinjaa maajas speelees muuseejie reaali iesuukaaja, ar Beerzinju shis raadiitaajs vareetu krietni uzlaboties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja