Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš izbraukuma tūrē spēlēs tikai divus mačus

Andrejs Siliņš

Ozoliņš izbraukuma tūrē spēlēs tikai divus mačus
Sandis Ozoliņš
Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Šo pēcpusdien Rīgas "Dinamo" dosies savā pirmajā šīs Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) sezonas izbraukuma tūrē, kas astoņu dienu laikā būs jāaizvada četras spēles. Tikai pirmajās divās no tām ierindā būs komandas kapteinis Sandis Ozoliņš.

Ozoliņš komandai varēs palīdzēt tikai pirmajās divās izbraukuma spēlēs ar Maskavas Spartak" (19. septembrī) un Čehovas "Vitjaz" (22. septembrī), jo uzreiz pēc šī mača aizsargam uz piecām dienām jādodas uz ASV, lai nokārtotu jautājumus, kas saistīti ar ASV uzturēšanas atļaujas (zaļās kartes) noformēšanu. Līdz ar to Sandis nevarēs piedalīties 24. un 26. septembra izbraukuma spēlēs, attiecīgi pret Ņižņijnovgorodas "Torpedo" un Maskavas CSKA.

Izbraukumā treneri līdz ņems 23 hokejistus (divus vārtsargus, deviņus aizsargus un 12 uzbrucējus). Uz Maskavu dosies visi tie paši hokejisti, kuri treneru rīcībā bija sezonas pirmajās Rīgas "Dinamo" spēlēs, bet savainotā uzbrucēja Ginta Meijas vietā no fārmkluba ir izsaukts Armands Bērziņš, kurš komandai pievienosies jau Maskavā.

Tāpat notikušas izmaiņas virknējumos - pirmajā maiņā spēlēs Sprukts, Ņiživijs un Cipulis, bet aizsargu pāri veidos Ozoliņš un Jēkabs Rēdlihs. Otrajā maiņā uzbrukumā visi ārzemnieki - Hosa, Iguldens un Karija, bet aizsardzībā arī Svets. Rezervē pagaidām nosēdināts Kristaps Sotnieks.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

  -2 [+] [-]

, 2009-09-18 16:01, pirms 15 gadiem
OZO pēc ntajiem gadiem atbrauc uz RĪGU( divi mēneši atpakaļ )sagaida chempja sākumu un brauc kārtot atļauju(itkā agrāk nezināja).Kautkā man liekas baltiem diegiem šūts,pat zinot ka ASV vēstniecība nekad nav bijusi īpaši pretimnākoša.Man liekas ,ka ir kautkādas problēmas ar fizisko gatavību,bet es priecāšos ja es kļūdos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-18 16:10, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: tu putro... ja vienā maiņā būs 2 mūsu centri Karija un Iguldens (kas īstenībā jau nemaz nav centri tāpēc tik sūdīgs iemetienu rādītājs!) tad kam pavēlēsi vienā maiņā par centru kapāt- Ankipānam? Skaidrs, ka bērziņu liks pie miķeļa un laura, bet tas tāpat , kā visa šī raustīšanās man nepatīk... vaina nav virknējumos (iguldenu un ankipānu aizvietot un viss štokos) bet gan galvās, kur pirmkārt pie vainas ir Jūlis!
Da labi...ko treneri var tagad stresot...cik zinams tad ta nav laba zime ka sak jaukt speletajus pa mainam. Pie velna kapc tad bija tas 11 parbaudes sples? Lai izmeginatu maiņas un būtu tās gatavas uz čempja sākumu....kā redzam tad Dinamo komandā ir iestājies haoss....treneri nezin ko darīt....Es domāju ka Pie Saška un Mārtiņa bija jālike klāt jaunais Džeriņš un maiņa gatava. Ankipans-Sprukts-Hosa taču labi spēlēja, vnk Hosa nerealizēja savas iespējas...Mikelis-Karija-Darzins ari labi speleja....Iguldenu vaidzeja parcelt uz 4. mainu un ja vel paris speles neko neizdaris, sutit projam un miers, nav ko te aukleties. Kad musejie čali NHL vai citas ligas dazas speles neko neparada, vinus padzen ka suņus, bet redz mes te auklejamies ar legionariem....Kaut kāds bērnudārzs. Un vai tad neatcerieties ka pagajusogad Mikelis-Berzins-Darzins virknejuma Berzins bija izteikti vajais posms? Ticiet man viss ko Berzins izdaris nakamaja spele bus 2 minusu tizls noraidijums....Karoce haoss komanda, ta mainju jaukšana pie neka laba nenovedis. Ta ir izteikt haosa pazime.

     [+] [-]

, 2009-09-18 16:11, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: man gan šķiet, ka DR vadības pacietība var ilgt tālāk par jaunu khl rekordu zaudēto spēļu skaitā, kaut gan varbūt pēc koziola aiziešanas kaut kas būs mainījies...
Tribīnes Arēnā ta paliek tukšākas un tukšākas un tas, domāju, kluba vadībai var ne visai patikt... un kaut kas būs tāpat jamaina.... viens variants varētu būt (priekš "bieza" kluba) - piepirkt labākus spēlētājus, bet par cik RD nav biezs klubs, tad es šaubos vai RD tas ir dotajā momentā "pa kabatai" līdz ar to šitas variants atkrīt... varētu pamainīt labākos no farma pret sliktākajiem no pamata, bet tas arī RD gadijumā nez vai nestu rezultātu, jo farmā arī nekādi dižie "spīdekli" mums nespēlē (piem. atšķirībā no Minskas, kur farmā spēlē turpat puse belaru izlases) un līdz ar to šitādai samainīšanai tā teikt "šilo na milo" lielas jēgas tāpat nebūtu... tad iespējams, ka vēl viens variants ir kouča nomaiņa, kas iespējams varētu būt lētāka par kādu papidus spēlētāju piepirkšanu un iespējams arī labāka priekš komandas rezultātu uzlabošanas, jo tad kaut kādas izmaiņas būs pa 100%! Katrā ziņā, ja viss joprojām būs tik pat sū..., tad, domāju, kaut kādas pārmaiņas noteikti būs....

     [+] [-]

, 2009-09-18 16:13, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ješka pus pirmsezonas treniņprocesu noslimoja, un tāpēc arī dabūja kapāties pa RDJ, lai uzņemtu formu. Savādāk viņš jau sen būtu RD no pirmām pārbaudes spēlēm.
Diemžēl par J.Rēdliha derīgumu komandai neesmu pārliecināts. Neko iespaidīgu izņemot vienu labu 1/2 sezonu AHL nav paveicis. Un arī tas pirms 3. gadiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 16:14, pirms 15 gadiem
Sotnieks nav tas, kas tos sūdus pievārija, bet kādam taču ir jāatbild par to
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 16:31, pirms 15 gadiem
Prieks ka Bērziņš atpakaļ jo varējajust ka ne tikai aizsargi , bet arī centra uzbrucēji aizsardzībā nevelk, bet Bērziņš ir ļoti labs aizsardzībā kā centrs, un arī spēle aizies labāk vecajam trio-saspēlējušies ir. sandim vispār būtu labāk ja katru trešo spēli izlaistu-lielāka efektivitāte būtu-jovecums un faktiski 2 gadi bez nopietna hokeja arī Sanda stils jāpārkārto jo uzbrūkošs aizsargs [pagaidām Dinamo virknējumā ir riskants pasākums-gandrīz 4 uzbrucēji un 1 aizsargs laukumā-bīstami.

     [+] [-]

, 2009-09-18 16:37, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Diemžēl par J.Rēdliha derīgumu komandai neesmu pārliecināts. Neko iespaidīgu izņemot vienu labu 1/2 sezonu AHL nav paveicis. Un arī tas pirms 3. gadiem.
RD vajag DD tipa aizsargu kaut vai ar pussezonas pieredzi AHL.... ok, Ješkam bija tas pārrāvums treniņprocesā, bet domāju, tagad jau kādu mēnesi viņš trenējas ar pilnu slodzi un formā viņam jau vajadzētu būt gana labā! Viņš atškirībā no pārējiem (Ozo, Kriša, Sveta, Sorokina) baigi uz priekšu nelien un vairāk pa savu zonu ņemās... un, manuprāt, dotajā momentā RD tādu aizsargu tieši vajag!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 17:14, pirms 15 gadiem
1. OZO - kaut kā man bija sajūta, ka ar Ozo nebūs labi, diemžēl piepildījās. Beidzot visiem jānomet tās rozā brilles - viņš šobrīd spēlē neatbilstoši KHL līmenim (aizsarzībā ļoti švaki, divcīņas zaudē, kad aizslīdz līdz uzbrukumam ir tik lēns, ka viņam vienkārši atņem ripu un aiziet pretuzbrukumā, noraidījumi un likumsakarīgs -3 +/-).
2. Berziņš - iepriekšējās sezonas beigās maiņas Dārziņš-Bērziņš-Rēdlihs izskatījās ļoti pieklājīgi. Nezinu ar ko centrā, piemēram, šogad Iguldens būtu labkās par Bērziņu.
3. Sotnieks - ja atstās malā - smaga kļūda. Daudz švakāks izskatās K.Rēdlihs un Sorokins.
Kaut kā tā.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 17:14, pirms 15 gadiem
Nu nedomaju ka kariju vajadzeja uz otro vins labi bija sapelejies ar mikeli un lauri...un izdaŗīja lielu daļu, ka parējiem vina mainas biedriem vajadzeja tikai iesist...un tagad toe puktus savaks arzemnieki nevis mūsejie...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 17:14, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu ko viņš tur grauzīs, bet pagājušā sezonā visas viņa ledus graušanas beidzās ar stulbiem noraidijumiem.
Pasaki kuram speletajam nav bijusi stulbi un nevajadzigi noraidijumi. Vienkarsi lielaka dala ir atradusi vienu cali komanda kam uzvelt visus grekus. Vajag tik sikak pasekot kadam lidzi un pats redzesi cik mulkigas piespeles dod un kadus noraidijumus pelna!!!

     [+] [-]

, 2009-09-18 17:20, pirms 15 gadiem
Es jau Sorokinu liktu rezervē, jo tas čalis pēdējā mačā izstījās slābens!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-18 17:49, pirms 15 gadiem
1-ajā spēle slikti spēle Kr. Redlihs , 2-ajā spēle slikti spēleja Galviņš/Sotnieks, 3-ajā spēle slikti spēlēja Sorokins/Laviņš, pēc pirmām divām spēlēm runāja, bet maz... nu tagad kļūdījās "iemīļotie" Laviņš ar Oļegu un uzreiz 4. lpp ar d iršanu...

     [+] [-]

, 2009-09-18 18:24, pirms 15 gadiem
...man no šīm trijām spēlēm vislabāk palicis atmiņā skats mūsu zonā,kad RD spēlētājs stāvot uz vietas cītīgi gatavojas piespēlēt uz priekšu,krietni vēl ievēzējas ar nūju,piespēlē(itkā),pēc kādas pussekundes iedomājas paskatīties uz leju,a ripa ta stāv kur stāvējusi...Atklāti sakot,man bija tā jāņirdz,ka pat neievēroju,kurš tas meistars bija...

     [+] [-]

, 2009-09-18 19:11, pirms 15 gadiem
Guderian rakstīja: 1. OZO - kaut kā man bija sajūta, ka ar Ozo nebūs labi, diemžēl piepildījās. Beidzot visiem jānomet tās rozā brilles - viņš šobrīd spēlē neatbilstoši KHL līmenim (aizsarzībā ļoti švaki, divcīņas zaudē, kad aizslīdz līdz uzbrukumam ir tik lēns, ka viņam vienkārši atņem ripu un aiziet pretuzbrukumā, noraidījumi un likumsakarīgs -3 +/-).
2. Berziņš - iepriekšējās sezonas beigās maiņas Dārziņš-Bērziņš-Rēdlihs izskatījās ļoti pieklājīgi. Nezinu ar ko centrā, piemēram, šogad Iguldens būtu labkās par Bērziņu.
3. Sotnieks - ja atstās malā - smaga kļūda. Daudz švakāks izskatās K.Rēdlihs un Sorokins.
Kaut kā tā.
Pilnīgi piekrītu-Ozoliņš gan fiziski nevelk ,gan rupji kļūdās-es klātienē noskatījos 2 spēles un biju nepatīkami pārsteigts par tik vāju spēli.Turpretim Sotnieks-jā,bija kļūdiņas,bet nu noteikti viens no drošākajiem aizsargiem,ja viņu sēdina malā,tad es kaut ko nesaprotu...Kāpēc sākt jaukt maiņas-vai tad nepaies laiks,kamēr atkal saspēlēsies?Iguldens-pagaidām izskatās,ka neveiksmīgs pirkums...Bērziņš noderēs noteikti -viņš vismaz savā vārtu priekšā neļauj brīvi saimniekot!
Katru rītu pa LTV 7 rāda Dinamo pagājušās sezonas sākuma spēles-nedaudz paskatos,cik laiks atļauj-prieks skatīties-un pavisam citi ātrumi mums bija...Izskatās,ka kaut kas ar fizisko mūsējiem nav riktigi šogad.

     [+] [-]

, 2009-09-18 19:20, pirms 15 gadiem
valgut rakstīja: ...man no šīm trijām spēlēm vislabāk palicis atmiņā skats mūsu zonā,kad RD spēlētājs stāvot uz vietas cītīgi gatavojas piespēlēt uz priekšu,krietni vēl ievēzējas ar nūju,piespēlē(itkā),pēc kādas pussekundes iedomājas paskatīties uz leju,a ripa ta stāv kur stāvējusi...Atklāti sakot,man bija tā jāņirdz,ka pat neievēroju,kurš tas meistars bija...
Oļegs.... diemžēl

     [+] [-]

, 2009-09-18 19:54, pirms 15 gadiem
mums aizsardzības nav, ozo, laviņš, sorokins - veci, svetam un galviņam aizsardzība nav prioritāte

sotnieks īsti nekādus sūdus atšķrībā no pieciem iepriekšminētajiem nesataisīja, laikam vainīgs, ka šos visus neiručīja

     [+] [-]

, 2009-09-18 19:56, pirms 15 gadiem
un ja iguldenam pēc izbraukuma nav 2+3 vismaz, tad labākt "palūgt" ātrāk nekā vēlāk

     [+] [-]

, 2009-09-18 21:08, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: man gan vel bailigaks aizsargu paris skiet galvins un lavins. viens skrien ka bez galvas uzbrukuma(butu labi ja galvins kadreiz aizskrient uzbrukuma kautko no ta ari iegutu, visi ina uzbrukumi beidzas ar metienu virsu vartsargam vai vienkarsi izniekotu izdevibu)
Pa lielam, parasti ja uzmet virsū, tik japieslido klāt, lai vārtsargs spiests piespiest un ir nopelnīts iemetiens pretinieka zonā

  +1 [+] [-]

, 2009-09-18 21:31, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Bišķi neierubiju Jūļa loģiku.... nafig Soča nosēdināts malā...?
Kuru citu pataisīt par kraiņiju ja ne jauno Soču? Ābols tak neteiks Sandim ka viņš lohs, ērtāk ir naparņiku vainot

  +2 [+] [-]

, 2009-09-18 21:57, pirms 15 gadiem
Bērziņam vismaz ir pieredze un šo to arī pagājušajā sezonā iemeta, bet Bukartam pat ūsas vēl neaug 19 gados, viņš pat U-20 nebija spējīgs ko sakarīgu parādīt, kur nu vēl KHL. Indrašis arī tak nevelk ne tuvu Bērziņam.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 00:28, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Kuru citu pataisīt par kraiņiju ja ne jauno Soču? Ābols tak neteiks Sandim ka viņš lohs, ērtāk ir naparņiku vainot
Saucās atrada "grēkāzi"? Man jau liekas, ka tur tagad arī viss ir pēc tāda paša principa pēc kāda piem. pa skaitliskā sastāva pārkāpumu dodas spēlētājs uz noraidīto soliņa.... parasti tas ir kāds jaunais (jaunākais no maiņas), kas dodas uz noraidīto soliņu izciest komandas sodu... tagad izskatās, ka varētu būt kaut kas līdzīgs.... Soča kopumā (arī ne bez dažām kļūdiņām) salīdzinoši ar pārējiem nospēlēja pat tīri ok, bet viņam kā jaunākajam izskatās, ka tagad bišķi būs jāpasēž malā... te nu atkal varētu pacitēt Veidenbaumu....

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 01:05, pirms 15 gadiem
Nekāda traģēdija nav notikusi. Vēl 53 spēles priekšā. Nedomāsim un nerunāsim sliktas lietas. Lai arī izskatās patreiz viss ne tā kā gribētos, bet gan jau no šīs bedres izrāpsimies. Izskatās , ka lielākā daļa ļoti mandražē, tas pāries, un spēle aizies.
PROZĪT!!!
PAR LIELĀM UZVARĀM!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-22 12:01, pirms 15 gadiem
Īsti nesaprotu kapēc tā atļauja bija jākārto tagat cik man zināms to var izdarīt daudz agrāk . Sotnieks noteikti spēlēs. Kutkāds baigais čakars ar to Ozoliņu

     [+] [-]

, 2009-09-22 12:06, pirms 15 gadiem
[quote kastasir]
Nekāda traģēdija nav notikusi. Vēl 53 spēles priekšā. Nedomāsim un nerunāsim sliktas lietas. Lai arī izskatās patreiz viss ne tā kā gribētos, bet gan jau no šīs bedres izrāpsimies. Izskatās , ka lielākā daļa ļoti mandražē, tas pāries, un spēle aizies.
PROZĪT!!!
PAR LIELĀM UZVARĀM!!!!
pilnībā piekrītu jo spēlētāji mums ir labi tikai pareizi vajag sabalansēt maiņas un aiziet. Sezona gara pēc 20spēlēm tad runāsim. lai veics