Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Apstiprināts: Rīga uzņems 2021. gada KHL Zvaigžņu spēli

Rolands Eliņš

Apstiprināts: Rīga uzņems 2021. gada KHL Zvaigžņu spēli
Metjū Majone un Lauris Dārziņš 2018. gada Zvaigžņu spēlē. Foto: Yegor Aleyev/TASS/Scanpix

Krievijas mediju iepriekš vēstīto šovakar oficiāli apstiprinājusi Kontinentālā hokeja līga, paziņojot, ka nākamās sezonas KHL Zvaigžņu spēli uzņems Latvijas galvaspilsēta Rīga.

„RIA Novosti”, atsaucoties uz anonīmu avotu, pēcpusdienā ziņoja, ka šovakar tiks paziņota nākamās sezonas Zvaigžņu spēles rīkotāja un ka tā būs Latvijas galvaspilsēta Rīga. Tieši tas arī noticis

KHL Zvaigžņu spēle vienreiz jau norisinājās Rīgā. Tas notika 2012. gadā, kad sacentās Austrumu un Rietumu komandas, un šo komandu kapteiņi bija Sergejs Fjodorovs un Sandis Ozoliņš.

Pēc 2020./2021. gada KHL sezonas Zvaigžņu spēles prezentācijas uzruna teica LHF prezidents Aigars Kalvītis, kurš citēts Rīgas "Dinamo" mājaslapā: "Mēs Latvijā esam ļoti priecīgi uzņemt tik ievērojamu hokeja pasākumu kā KHL Zvaigžnu spēli 2021. gadā. Šis gads Latvijas hokejam būs īpašs, jo janvārī pie mums notiks KHL Zvaigžņu spēle, bet pēc tam maijā - Pasaules čempionāts hokejā, uz kuru mēs Jūs visus aicinām."

A/S "Dinamo Rīga" Padomes priekšsēdētājs Juris Savickis: "Patiešām, šis vakars man ir izdevies. Esmu ļoti priecīgs, ka gada laikā Rīga kļūs par hokeja galvaspilsētu. 2021. gadā ir pagājuši deviņi gadi kopš brīža, kad mēs rīkojām KHL Zvaigžņu spēli. Tāpēc mēs ļoti rūpīgi sekosim izrādei, kuru Maskava prezentēs skatītājiem. Mēs vēlamies arī Zvaigžņu spēles noturēt pienācīgā līmenī. Esmu pārliecināts, ka šis notikums dos papildu impulsu hokeja attīstībai Latvijā. Es apsolu, ka mēs noteikti nāks klajā ar kaut ko interesantu. Rīga ir ļoti viesmīlīga pilsēta, nāciet un gaidiet jūs KHL Zvaigžņu nedēļā. Šis pasākums noteikti dos impulsu Latvijas hokeja attīstībai."

Zvaigžņu spēle tiek rīkota kopš 2009. gada, un ārpus Krievijas tā notikusi četras reizes – Rīgā, Minskā (2010.gadā), Bratislavā (2014. gadā) un Kazahstānā (2018. gadā). Šogad Zvaigžņu spēli uzņem Maskava, kas to dara jau trešo reizi, savukārt nākamgad Rīga kļūs par tikai otro pilsētu, kas šo pasākumu uzņēmusi divas reizes.

Jāpiemin, ka nākamais gads Latvijas hokejam jau tā solās organizatoriski ļoti aizņemts, jo kopā ar Minsku Rīga apņēmusies rīkot pasaules čempionātu elites divīzijā. KHL zvaigžņu spēle parasti norisinās janvārī, bet pasaules čempionāts plānots maijā.

KHL Zvaigžņu spēļu norises vietas

GadsVietaGadsVieta
2020Maskava2019Kazaņa
2018Nursultāna2017Ufa
2016Maskava2015Soči
2014Bratislava2013Čeļabinska
2012Rīga2011Sanktpēterburga
2010Minska2009Maskava

Izmantotie resursi:
Хоккей – Континентальная Хоккейная Лига –...
https://rsport.ria.ru/20200117/1563...

  +7 [+] [-]

, 2020-01-17 16:47, pirms 5 gadiem
Oo, tad jau Ģinamka vēl gadu agonēs.

 +10 [+] [-]

, 2020-01-17 17:10, pirms 5 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Oo, tad jau Ģinamka vēl gadu agonēs.
Dinamo būs visu laiku, lai arī kādus rezultātus rādītu. Tāpat arī Minska.

  +4 [+] [-]

, 2020-01-17 17:20, pirms 5 gadiem
vismaz skaidrs ka arī nākamgad varēs pirkt perņas neeksistējošo ģinamas abonementu

  +3 [+] [-]

, 2020-01-17 17:26, pirms 5 gadiem
Brīnums , ka Jarosļavā khl zvaigžņu spēle vēl nav notikusi tas pats Helsinkos

  +3 [+] [-]

, 2020-01-17 17:27, pirms 5 gadiem
Tad jau anšlāgs garantēts.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-17 17:31, pirms 5 gadiem
Lūk jums visiem atbilde uz to, kāpēc Rīgas "Dinamo" vel spēlē KHL!

https://www.sportazinas.com/zurnali...

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 17:31, pirms 5 gadiem
Var noprast cik ļoti Juris ņēmis aiz vaiga no lielā kaimiņa lai Rīgā notiktu zvaigžņu spēlē vel tik atliek Jurītim atstrādāt, lai Gazproms un co nosponsorētu nākamo sezonu Ģinamo Riga komandai

     [+] [-]

, 2020-01-17 17:40, pirms 5 gadiem
Majone tāds normāls pundurzaķis uz Dārza fona! un vēl aizsargs... nav brīnums, ka prestpēlētāji bieži vien viņu nostumj no ripas vai pa bortiem izspaida.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 17:41, pirms 5 gadiem
khl enkuru komandas mājvietā notiks 2021 gada khl zvaigžņu spēle

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 17:45, pirms 5 gadiem
Diez kam tās muļķības te ir vajadzīgas.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 17:46, pirms 5 gadiem
Džonnijs rakstīja: Lūk jums visiem atbilde uz to, kāpēc Rīgas "Dinamo" vel spēlē KHL!

https://www.sportazinas.com/zurnalists-riga-un-minska-ir-khl-enkuri-tacu-liga-tapat-neizslegs-sis-komandas/
Tas tik nozīmē,ka ņirgāsies viņi(plašā paRaša) un ņirgāsimies ari mēs(dinamas fani) par čekistu projektu.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 18:08, pirms 5 gadiem
Nu tad vēl vienu gadu komā

  -4 [+] [-]

, 2020-01-17 18:20, pirms 5 gadiem
Fantastiski. Hokejs dzīvo

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 18:55, pirms 5 gadiem
Un ankipāns la ir treneris kādai divīzijai....

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 19:22, pirms 5 gadiem
Teicami! Šis patiešām būs dižens notikums! Varētu pat teikt, ka gadsimta mēroga! Visas spožākās pasaules hokeja zvaigznes Rīgā!

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 19:25, pirms 5 gadiem
Protams, kā jau abonemeta īpašnieks, baudīšu šai pasākuma laikā īpaši priviliģētu statusu!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 19:33, pirms 5 gadiem
Nebus jau zvaigznu vairs.

  +5 [+] [-]

, 2020-01-17 19:35, pirms 5 gadiem
pernambucano rakstīja: Teicami! Šis patiešām būs dižens notikums! Varētu pat teikt, ka gadsimta mēroga! Visas spožākās pasaules hokeja zvaigznes Rīgā!
Nav dzirdēts, ka Rīgā notiks NHL Zvaigžņu spēle, OS vai Pasaules Kauss hokejā. Lai arī 2021. gadā Rīgā varēs vērot daudz hokeja zvaigznes - tiesa pavasarī nevis ziemā. Protams, kā Kremļa trollim tev jākaifo par jebko ar KHL saistītu, taču esi godīgs vismaz pret sevi - tev tiešām šķiet, ka līgā kurā par līderiem kļūst NHL viduvejības un mūžīgie AHListi ir baigā cupa pasaules līmeņa zvaigžņu?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 19:41, pirms 5 gadiem
Varētu būt labs stimuls Jurim vienreiz saņemties un pavērt plašāk savu maku, lai nopirktu kvalitatīvus leģionārus (labākie letiņi droši vien tāpat nebūs pa zobam) un izveidotu maksimāli konkurētspējīgu komandu. Un arī nomainīt treneri. Visa Latvija jau ņirdz par Ankipāna shēmām un sistēmām.

     [+] [-]

, 2020-01-17 19:49, pirms 5 gadiem
Varētu jau iedomāties, ka varbūt tas būs stimuls, lai nākamgad Dinamo beigtu agonēt, bet zinot kā viss gājis līdz šim... (lasi- ķēdītē Savickis- Ankipāns- komanda- rezultāti.....).. tas nešķiet ticami...

     [+] [-]

, 2020-01-17 19:52, pirms 5 gadiem
Savickis labāk kādu rokstāru uzaicinātu uz savu arēnu,nevis sporta sūdus organizēt

  -4 [+] [-]

, 2020-01-17 19:52, pirms 5 gadiem
cerams nepārdomās, un būs zvaigžņu spēle Rīgā. Man vienmēr patikuši winter classic un all star !

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 19:55, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: cerams nepārdomās, un būs zvaigžņu spēle Rīgā. Man vienmēr patikuši winter classic un all star !
Par teikto piekrītu. Tomēr kas tad Tev īsti vispār patīk nopietni? Atceroties Tavus komentārus- Ankipāns ir mazais Buda, Dinamo- plejofu klubs, kam tikai kaut kas nezin kas pietrūkst utt... Nu beidz- tās visas ir tādas jaunavas pirmās nakts fantāzijas...

  -4 [+] [-]

, 2020-01-17 19:55, pirms 5 gadiem
denebs rakstīja: Varētu būt labs stimuls Jurim vienreiz saņemties un pavērt plašāk savu maku, lai nopirktu kvalitatīvus leģionārus (labākie letiņi droši vien tāpat nebūs pa zobam) un izveidotu maksimāli konkurētspējīgu komandu. Un arī nomainīt treneri. Visa Latvija jau ņirdz par Ankipāna shēmām un sistēmām.
rēc par tādiem mīzējiem kā tevi. Tas ka sīkie smurguļi te troļļo, neko neizsaka. viņi līdz normālu cilvēku līmenim nekad neizaugs, un viņu smaka paliek pie viņiem pašiem.. tādiem kā tu.. Tu pat roku paspiest Savickim neesi cienīgs.

     [+] [-]

, 2020-01-17 19:59, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: rēc par tādiem mīzējiem kā tevi. Tas ka sīkie smurguļi te troļļo, neko neizsaka. viņi līdz normālu cilvēku līmenim nekad neizaugs, un viņu smaka paliek pie viņiem pašiem.. tādiem kā tu.. Tu pat roku paspiest Savickim neesi cienīgs.
Pēc personīgās saskarsmes zinu- Savickis nav nemaz muļķis, tomēr čekists un to nekas nemainīs... Viņš ir gudrs, bet viņa gudrība ir safista pēc būtības...

     [+] [-]

, 2020-01-17 19:59, pirms 5 gadiem
Diezgan apkaunojoši Rīgā redzēt tādu parodiju. Pirmkār ASG, kas pats par sevi ir izsmiekls un nevienm te nav vajadzīgs. Otrkārt KHL ASG. Dubultpretīgi. Droši vien rīkos Purvciemā uz mākslīgā ledus, lai var nākt visi apdzērušies bomži skatīties.

     [+] [-]

, 2020-01-17 19:59, pirms 5 gadiem
Džonnijs rakstīja: Dinamo būs visu laiku, lai arī kādus rezultātus rādītu. Tāpat arī Minska.
Tieši tā. Diemžēl. Plus arī Barys. Gan jau pēc kāda laika atkal Ukraina reinikarnēsies kaut kādā formā. Politika. Bet tam, kam nav konkurences vai dabiskās atlases - degradē. Tāpēc "kodols" (džeriņi, meijas, rēdlihi, balinski u.c) turpinās atslidot. Un savicki, ulmaņi saņemt krietnu kāpostu.

     [+] [-]

, 2020-01-17 19:59, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: rēc par tādiem mīzējiem kā tevi. Tas ka sīkie smurguļi te troļļo, neko neizsaka. viņi līdz normālu cilvēku līmenim nekad neizaugs, un viņu smaka paliek pie viņiem pašiem.. tādiem kā tu.. Tu pat roku paspiest Savickim neesi cienīgs.
Kāpēc par Savicki ņirdz ne tikai "mazie" bet arī lielāka daļa hokeja sabiedrības un tenisa sabiedrības?

  -4 [+] [-]

, 2020-01-17 20:00, pirms 5 gadiem
nu un ka neiet šosezon.. hoķis tāpat ir labs, un cīņa katrā spēlē. Visi kārtīgi kapā. Būs labas sezonas. Komanda aug un strādā.
Rīga nav nekāda enkuru komanda.. paskatieties statistiku kopumā.. sisti ir visi ! playoffos un sezonās.. Ko tad tādam Detroetas red wings, tas gan ir nhl enkurs.. izstāties ?? Nē.. jāstrādā.. Un Dinamo strādā labi ! Lielais hokejs nekur nepazudīs. lai tie mīkstie iet skatās savu figņas sportu . un nelien vairs arēnā. Vai arī arnāk, un parunā ar hokeja faniem atklātu valodu, lai parej acīs mājās ietu bez zobiem

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 20:01, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Diezgan apkaunojoši Rīgā redzēt tādu parodiju. Pirmkār ASG, kas pats par sevi ir izsmiekls un nevienm te nav vajadzīgs. Otrkārt KHL ASG. Dubultpretīgi. Droši vien rīkos Purvciemā uz mākslīgā ledus, lai var nākt visi apdzērušies bomži skatīties.
Vai pie raksta par NHL ASG (vai varbūt Šveices ASG) varēs lasīt ko līdzīgu - konsekvence taču jāietur?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 20:02, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Majone tāds normāls pundurzaķis uz Dārza fona! un vēl aizsargs... nav brīnums, ka prestpēlētāji bieži vien viņu nostumj no ripas vai pa bortiem izspaida.
Turklāt pats Dārzs jau arī nav nekāds raženais.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 20:06, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: nu un ka neiet šosezon.. hoķis tāpat ir labs, un cīņa katrā spēlē. Visi kārtīgi kapā. Būs labas sezonas. Komanda aug un strādā.
Rīga nav nekāda enkuru komanda.. paskatieties statistiku kopumā.. sisti ir visi ! playoffos un sezonās.. Ko tad tādam Detroetas red wings, tas gan ir nhl enkurs.. izstāties ?? Nē.. jāstrādā.. Un Dinamo strādā labi ! Lielais hokejs nekur nepazudīs. lai tie mīkstie iet skatās savu figņas sportu . un nelien vairs arēnā. Vai arī arnāk, un parunā ar hokeja faniem atklātu valodu, lai parej acīs mājās ietu bez zobiem
Detroita ir pagatne ar kausiem, šobrīd notiek komandas restarts. Rīgai panākumi ir parvarēt 1. kārtu PO. Sudrabs PSRS bija citam Dinamo, kuru ar šo saista tikai nosaukums un tas, ka daži tā laika spelmaņi šeit pabeidza karjeru. Un par cīņu katrā spēlē nevajag melot. Tas ir tāpat kā tu runāji mača par SKA, kur mēs nospiežam SKA, tikai gan spēle laukumā, gan statistika un loģiski - rezultāts bija pretējs. Komanda spēlē labi, ja ir paspējusi 8 reizes negūt vārtus nepilnā sezonā? Katra piektā spēle ir sausais zaudējums. Pagajušajā gadā - jā tā bija laba komandai, kurai mazliet pietrūka. Šogad - tas ir bars džeku kas paslido un dažreiz (visticamāk, kad tiek samaksāta alga) uzspēlē pa nopietnam ar treneri-ģm, kas nepārtraukti pārsteidz ar "ģenialiem lēmumiem" un attaisnojās vainojot visus tikai ne sevi + komandas īpasnieks, kurš redzot komandu pēdejā vietā saka, ka viss kārtībā

  -4 [+] [-]

, 2020-01-17 20:07, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kāpēc par Savicki ņirdz ne tikai "mazie" bet arī lielāka daļa hokeja sabiedrības un tenisa sabiedrības?
ja ? atrodi kaut vinu vērā ņemamu cilvēku, ārpus anonīmiem smurguļiem, kuri kaut ko rēc Savicki ciena par viņa darbu. Gan hokejā, gan tenisā. Gan biznesā, gan izglītības jomā. Gan arī par viņa inteliģenci , un cilvēciskajām īpašībām . Cilvēks ar stāju un mugurkaulu, kurš spēj sasniegt rezultātus, strādāt, un dot arī sabiedrībai labumu . Simtiem studentu ir ieguvuši stipendijas , hokeja fani ir ieguvuši augstākā līmeņa hokeju, un jaunas darbavietas, modernā uzņēmumā. Prognozējamība, pragmātisms, ilgtspējība. bet tu jau parej.. rēc par tevi un tavu senci. ne jau par cilvēkiem, kuri sasnieguši kaut ko ar darbu

     [+] [-]

, 2020-01-17 20:09, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: nu un ka neiet šosezon.. hoķis tāpat ir labs, un cīņa katrā spēlē. Visi kārtīgi kapā. Būs labas sezonas. Komanda aug un strādā.
Rīga nav nekāda enkuru komanda.. paskatieties statistiku kopumā.. sisti ir visi ! playoffos un sezonās.. Ko tad tādam Detroetas red wings, tas gan ir nhl enkurs.. izstāties ?? Nē.. jāstrādā.. Un Dinamo strādā labi ! Lielais hokejs nekur nepazudīs. lai tie mīkstie iet skatās savu figņas sportu . un nelien vairs arēnā. Vai arī arnāk, un parunā ar hokeja faniem atklātu valodu, lai parej acīs mājās ietu bez zobiem
Ankipān beidz te vienreiz savu demagoģiju slēpjoties aiz Kristas vārda!

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 20:11, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: ja ? atrodi kaut vinu vērā ņemamu cilvēku, ārpus anonīmiem smurguļiem, kuri kaut ko rēc Savicki ciena par viņa darbu. Gan hokejā, gan tenisā. Gan biznesā, gan izglītības jomā. Gan arī par viņa inteliģenci , un cilvēciskajām īpašībām . Cilvēks ar stāju un mugurkaulu, kurš spēj sasniegt rezultātus, strādāt, un dot arī sabiedrībai labumu . Simtiem studentu ir ieguvuši stipendijas , hokeja fani ir ieguvuši augstākā līmeņa hokeju, un jaunas darbavietas, modernā uzņēmumā. Prognozējamība, pragmātisms, ilgtspējība. bet tu jau parej.. rēc par tevi un tavu senci. ne jau par cilvēkiem, kuri sasnieguši kaut ko ar darbu
Kā jau rakstīju- Savickis ir visu sasniedzis ar savu darbu čekā. Tas viņam devis apsviedību, rūdījis mugurkaulu un tml., tikai tas mugurkauls kā tādam greizam ozolam- stiprs, bet pagalam līks

     [+] [-]

, 2020-01-17 20:12, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: ja ? atrodi kaut vinu vērā ņemamu cilvēku, ārpus anonīmiem smurguļiem, kuri kaut ko rēc Savicki ciena par viņa darbu. Gan hokejā, gan tenisā. Gan biznesā, gan izglītības jomā. Gan arī par viņa inteliģenci , un cilvēciskajām īpašībām . Cilvēks ar stāju un mugurkaulu, kurš spēj sasniegt rezultātus, strādāt, un dot arī sabiedrībai labumu . Simtiem studentu ir ieguvuši stipendijas , hokeja fani ir ieguvuši augstākā līmeņa hokeju, un jaunas darbavietas, modernā uzņēmumā. Prognozējamība, pragmātisms, ilgtspējība. bet tu jau parej.. rēc par tevi un tavu senci. ne jau par cilvēkiem, kuri sasnieguši kaut ko ar darbu
Intereses pāri visam – kuru un kādas? -...
Lai arī neesmu Pučes fans, Latvijā viņs ir autoritāte žurnalistikā, iesaku palasīt viņa izteikumus par Savicki un viņa cilvēkiem.
Slēpts komentārs: FUNS

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 20:17, pirms 5 gadiem
tātad viss skaidrs - rd būs arī nākamgad
tas ir tapis zināms jau 16. janvārī
nevis augustā, kā agrāk
krievs dod naudu, turklāt vairāk kā pagājušogad, jo būs algu grīda
normāli vadītāji sāktu apzināt rusteru un funktierēt
tomēr šie, pieļauju, paņems skudru kompānijā resnītim
pasniegs to kā milzīgu sasniegumu
un viss

  -4 [+] [-]

, 2020-01-17 20:21, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Intereses pāri visam – kuru un kādas? -...
Lai arī neesmu Pučes fans, Latvijā viņs ir autoritāte žurnalistikā, iesaku palasīt viņa izteikumus par Savicki un viņa cilvēkiem.
Puče vienmēr ir bijis pērkams žurnaļuga. Ja nemaksā par viedokli, tad vērpj intrigas, un pārdod sevi tā. tukšs dirjs . Kuram vairs īsti nav draugu. Visi vecie čomi no viņa izvairās , kaut vai Ozoliņš. Lupata ir Puče ;D Un , kur viņš kaut ko rēc par Savicki ?? Starp citu, Savickis bija VDK elites izlūkošanas cilvēks.. Tur bija tikai inteliģence. Ko viņš noziedzās pret Latviju, paskaidrosi ? apgūstot Vācu valodas, citas. Un strādājot Vācijā . Neaizmirsti no kurienes bijām. Jūs nezinat kas ir čeka, ne čekisti, ne Latvijas nodevēji.. Tādi Latvijas vēsturē tiek aizstāvēti.. Tie kuri reāli grāva valsti, un dara to joprojām. Zinu ka esi te baigi parunāt.. bet ar tādu smerdeli es pat politiku nediskutēšu, ne par vēsturi . neesi mana laika vērts. Tikai . pastrādā ar informāciju. un mazāk te uzdod stulbus jautājumus, kā kaut kāds zābaks.

  -4 [+] [-]

, 2020-01-17 20:24, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: Puče vienmēr ir bijis pērkams žurnaļuga. Ja nemaksā par viedokli, tad vērpj intrigas, un pārdod sevi tā. tukšs dirjs . Kuram vairs īsti nav draugu. Visi vecie čomi no viņa izvairās , kaut vai Ozoliņš. Lupata ir Puče ;D Un , kur viņš kaut ko rēc par Savicki ?? Starp citu, Savickis bija VDK elites izlūkošanas cilvēks.. Tur bija tikai inteliģence. Ko viņš noziedzās pret Latviju, paskaidrosi ? apgūstot Vācu valodas, citas. Un strādājot Vācijā . Neaizmirsti no kurienes bijām. Jūs nezinat kas ir čeka, ne čekisti, ne Latvijas nodevēji.. Tādi Latvijas vēsturē tiek aizstāvēti.. Tie kuri reāli grāva valsti, un dara to joprojām. Zinu ka esi te baigi parunāt.. bet ar tādu smerdeli es pat politiku nediskutēšu, ne par vēsturi . neesi mana laika vērts. Tikai . pastrādā ar informāciju. un mazāk te uzdod stulbus jautājumus, kā kaut kāds zābaks.
SC neko sliktu par Savicki rakstīt nedrīkst. Ne tikai DR , bet arī SC ir pakļauts diktatūrai.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 20:33, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Intereses pāri visam – kuru un kādas? -...
Lai arī neesmu Pučes fans, Latvijā viņs ir autoritāte žurnalistikā, iesaku palasīt viņa izteikumus par Savicki un viņa cilvēkiem.
Tā vien šķiet, ka tevi būs jāpievieno fuņiem

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 20:40, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Tā vien šķiet, ka tevi būs jāpievieno fuņiem
Kad fuņi atklāti uzstājas pret maigo varu. Uzsevru tieši Funs to vienīgais dara, tad viņa komentāri tiek dzēsti. Kādēļ tā? Esmu atmaskojis pilnībā maigās varas pārstāvjus SC . Sers, zaipis, arī tāds banss, upesdeglis ir tīri maigās varas pārstāvji. Tikko rakstu kaut ko asāku pret krievu maigo varu, tā visi pazūd alās un Funs vienīgais saņem brīdinājumu vai viņam dzēš komentārus. Uzsveru kad teksti ir pretkrieviski.
Slēpts komentārs: pernambucano

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 20:53, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Kad fuņi atklāti uzstājas pret maigo varu. Uzsevru tieši Funs to vienīgais dara, tad viņa komentāri tiek dzēsti. Kādēļ tā? Esmu atmaskojis pilnībā maigās varas pārstāvjus SC . Sers, zaipis, arī tāds banss, upesdeglis ir tīri maigās varas pārstāvji. Tikko rakstu kaut ko asāku pret krievu maigo varu, tā visi pazūd alās un Funs vienīgais saņem brīdinājumu vai viņam dzēš komentārus. Uzsveru kad teksti ir pretkrieviski.
Ja paskatās pavisam vienkārši- Funi- nu nav jēga tērēt laiku un vēl lepoties, ka kādu esi atmaskojis tādā vietnē kā sportacentrs (kur pat nosaukums nozagts no amerikāņu lapas)...

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 20:57, pirms 5 gadiem
Brīvību- FUNAM !!!

     [+] [-]

, 2020-01-17 20:57, pirms 5 gadiem
pernambucano rakstīja: Paldies dievam! Uz ŅHĻ klaunādi neviens sevi cienošs hokejists nevēlas braukt! Pat Saņok ir gatavs ciest diskvalifikāciju lai tikai nebūtu tur jāpiedalās!
"Dievs" raksta ar lielo burtu....

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 20:59, pirms 5 gadiem
Uzreiz mīnusu kaudze kad runa par brīvību. Varbūt Funs tiks dzēsts, kad kritizēs kārtējo reizi Savicki. Jautājums kurš vēl SC uzdrošinās kaut ko kritisku pateikt par Savicki?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 21:00, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: "Dievs" raksta ar lielo burtu....
Ja tic dievam raksta afr lielo burtu , ja netic ar mazo. Un otrs variants. Ar lielp burtu raksta īpašvārdus, ko darīt pagāniem ,kuriem ir daudzi dievi. Seno laiku vēstures grāmatās dievs raksta ar mazo, jo visās senoliaku valstīs līdz kristtietības rašanās bija politeisms.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:04, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Ja tic dievam raksta afr lielo burtu , ja netic ar mazo. Un otrs variants. Ar lielp burtu raksta īpašvārdus, ko darīt pagāniem ,kuriem ir daudzi dievi.
Krievu atmaskotājs?? Tieši krievu laikos Dievu sāka rakstīt ar mazo burtu. Tiec ar sevi skaidrībā. Par reliģiju diskutēt nesākšu... tikai mazas piebildes vietā- neticēt, ka kaut kas ir augstāks par mazo kuslo cilvēciņu, nozīmē apdalīt sevi un ierobežot savu garīgo apvārsni. Un tieši pagāniem, kuriem ir vairāki dievi, "Dievs" nav rakstāms ar lielo burtu.

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:06, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Krievu atmaskotājs?? Tieši krievu laikos Dievu sāka rakstīt ar mazo burtu. Tiec ar sevi skaidrībā. Par reliģiju diskutēt nesākšu... tikai mazas piebildes vietā- neticēt, ka kaut kas ir augstāks par mazo kuslo cilvēciņu, nozīmē apdalīt sevi un ierobežot savu garīgo apvārsni. Un tieši pagāniem, kuriem ir vairāki dievi, "Dievs" nav rakstāms ar lielo burtu.
Esmu pārliecināts ka ir kas augstāks par Cilvēku, ir kas nosaka mūsu likteni, ticu reinkarnācijai. Mēs esam dvēseles, kuras dieva uzdevumā pilda noteiktus uzdevumus uz Zemes.

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:08, pirms 5 gadiem
Seno laiku vēstures grāmatas ir kā lasīt padomju "Cīņu" un pēc tās vērtēt objektīvos tagadnes notikumus.... Dievs ir bijis vienmēr, tikai pagātnē cilvēce bija pati sev saslējusi elkus- vai Tu par dievu sauc piemēram tos acteku asiņainos dievus, kuri "prasīja" cilvēku sirdis?

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:09, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu pārliecināts ka ir kas augstāks par Cilvēku, ir kas nosaka mūsu likteni, ticu reinkarnācijai. Mēs esam dvēseles, kuras dieva uzdevumā pilda noteiktus uzdevumus uz Zemes.
Tad Tu pats atbildi uz savu komentāru- Dievs rakstāms ar lielo burtu...

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:11, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Tad Tu pats atbildi uz savu komentāru- Dievs rakstāms ar lielo burtu...
Man dievs vienmēr būs ar mazo burtu.

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:12, pirms 5 gadiem
Gribējās kādu humora šovu paskatīties pirms gulētiešanas. Paldies pļentakai un perbukānim, ar labu garastāvokli var doties gulēt.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 21:16, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: "Dievs" raksta ar lielo burtu....
Neskatoties uz manu niku(kura izcelsme nav saistīta ar reliģiju),es nekad pasaku tēlu(un iemeslu masveidīgām asinsizliešanām) nerakstīšu ar lielo burtu. Ja vēlies, raksti, bet "dievs" man ir vienā kategorijā ar putiniem, hitleriem, bušiem un tamlīdzīgiem.

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:17, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Man dievs vienmēr būs ar mazo burtu.
Tad Tevī nav Ticības... Nu, katram savs...

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:19, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Neskatoties uz manu niku(kura izcelsme nav saistīta ar reliģiju),es nekad pasaku tēlu(un iemeslu masveidīgām asinsizliešanām) nerakstīšu ar lielo burtu. Ja vēlies, raksti, bet "dievs" man ir vienā kategorijā ar putiniem, hitleriem, bušiem un tamlīdzīgiem.
Tas ka rakstu dievs ar mazo burtu nenozīmē , ka neticu kam augstākam. Tavs komentārs līdzinās kaut kam izcili s..... Ir lietas ko nekad nevajag rakstīt. Iesaku tev šāda veida komentārus nekad nerakstīt. Ceru ka šis komentārs tev nenodarīs ļaunumu.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:20, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Neskatoties uz manu niku(kura izcelsme nav saistīta ar reliģiju),es nekad pasaku tēlu(un iemeslu masveidīgām asinsizliešanām) nerakstīšu ar lielo burtu. Ja vēlies, raksti, bet "dievs" man ir vienā kategorijā ar putiniem, hitleriem, bušiem un tamlīdzīgiem.
Dievs neizlēja asinis- tās izlēja stulbie cilvēki, izmantojot savu egoismu un Dieva vārdu, apmierinot savu godkāri- tas nu Tev būtu jāatšķir. Savukārt, ja sauc Dievu par pasaku tēlu- kā jau rakstīju, žēl Tevis, ka norobežo sevi no ticības kam lielākam un netveramam dzīvē un, laikam jau, pieņem, ka pēc nāves sapūsi un Tevi nograuzīs tārpi... Es ticu Nemirstībai un zini, man ir 41 gads, bet nekad neesmu savu ticību nožēlojis vai juties par to kā muļķis.

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:22, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Tas ka rakstu dievs ar mazo burtu nenozīmē , ka neticu kam augstākam. Tavs komentārs līdzinās kaut kam izcili s..... Ir lietas ko nekad nevajag rakstīt. Iesaku tev šāda veida komentārus nekad nerakstīt. Ceru ka šis komentārs tev nenodarīs ļaunumu.
Pluss Tev par atbildi! PS- tikai plusu nevar ielikt, jau atkal Tev mīnusi saskrēja

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:23, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Tad Tevī nav Ticības... Nu, katram savs...
Man ir liela ticība. Zinu ka cilvēks ir tikai maz skrūvīte lielajā Visumā. Mēs nākam uz Zemi , lai nodzīvotu kārtējo dzīvi, iegūtu kādu mācību stundu un tad dodamies atpakaļ kopējā informācijas laukā. Mūsu dzīvi pilnībā vada kaut kāds augstāks spēks un tas nav atkarīgs ar kādu burtu rakstām vātdu dievs. Svarīgi ir nevis kā raksta , bet kam tic. Ne jau tas ir ticīgs kurš regulāri iet baznīcā, zina tēvreizi un baušļus, bet gan tas kurš tos ievēro un patiešām tic dievam , eņģeļiem vai kam citam.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:23, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Dievs neizlēja asinis- tās izlēja stulbie cilvēki, izmantojot savu egoismu un Dieva vārdu, apmierinot savu godkāri- tas nu Tev būtu jāatšķir. Savukārt, ja sauc Dievu par pasaku tēlu- kā jau rakstīju, žēl Tevis, ka norobežo sevi no ticības kam lielākam un netveramam dzīvē un, laikam jau, pieņem, ka pēc nāves sapūsi un Tevi nograuzīs tārpi... Es ticu Nemirstībai un zini, man ir 41 gads, bet nekad neesmu savu ticību nožēlojis vai juties par to kā muļķis.
Pažēlo pats sevi - 41 gads un vēl tici pasakām
P.S. Tā jau ir, muļķi jau parasti neapzinās,ka ir tādi.

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:25, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Man ir liela ticība. Zinu ka cilvēks ir tikai maz skrūvīte lielajā Visumā. Mēs nākam uz Zemi , lai nodzīvotu kārtējo dzīvi, iegūtu kādu mācību stundu un tad dodamies atpakaļ kopējā informācijas laukā. Mūsu dzīvi pilnībā vada kaut kāds augstāks spēks un tas nav atkarīgs ar kādu burtu rakstām vātdu dievs. Svarīgi ir nevis kā raksta , bet kam tic. Ne jau tas ir ticīgs kurš regulāri iet baznīcā, zina tēvreizi un baušļus, bet gan tas kurš tos ievēro un patiešām tic dievam , eņģeļiem vai kam citam.
Piekrītu. Tomēr, ja tā raksti, tad Tavā pasaulē ir Dievs. Ja rakstu ar lielo burtu "Tavā"- es Tevi cienu. Ja Tavā pasaulē Dievs ir un Tu viņu cieni- Tu arī raksti viņa vārdu ar lielo burtu- kā īpašvārdu, nevis parastu nosaukumu....

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 21:25, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Dievs neizlēja asinis- tās izlēja stulbie cilvēki, izmantojot savu egoismu un Dieva vārdu, apmierinot savu godkāri- tas nu Tev būtu jāatšķir. Savukārt, ja sauc Dievu par pasaku tēlu- kā jau rakstīju, žēl Tevis, ka norobežo sevi no ticības kam lielākam un netveramam dzīvē un, laikam jau, pieņem, ka pēc nāves sapūsi un Tevi nograuzīs tārpi... Es ticu Nemirstībai un zini, man ir 41 gads, bet nekad neesmu savu ticību nožēlojis vai juties par to kā muļķis.
Jautājums. Vai tici reinkarnācijai?

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:28, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Pažēlo pats sevi - 41 gads un vēl tici pasakām
P.S. Tā jau ir, muļķi jau parasti neapzinās,ka ir tādi.
Komunistu laikos teica, ka Dieva nav. Ir komsomols, gaišā nākotne. Tagad ir internets, nauda, slava. Zini, tās man pietiek. Man vairāk kā man ir nevajag. Tikai es esmu cilvēks ar plašāku redzesloku nekā Tu, tāpēc nesaucu par pasakām plašāku redzējumu uz pasaules kārtību. Tu sevi ierobežo. Tu tici pasakām no sērijas par komsomolu. Nu... es pasmaidu- man Tevis žēl, jūsu godība

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:29, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Piekrītu. Tomēr, ja tā raksti, tad Tavā pasaulē ir Dievs. Ja rakstu ar lielo burtu "Tavā"- es Tevi cienu. Ja Tavā pasaulē Dievs ir un Tu viņu cieni- Tu arī raksti viņa vārdu ar lielo burtu- kā īpašvārdu, nevis parastu nosaukumu....
Es dievu visu mūžu apzināti rakstu ar mazo burtu. Man pašam vārds dievs ir nepieņemams. Es to saucu savādāk -augstāks spēks un baznīcā nekad neeju, tēvreizi neskaitu, dievu nelūdzu. Mna nav jālūdzās nevienam, ez dzīvoju savu dzīvi un nedaru neko sliktu, cenšos dzīvot pozitīvi darot labu citiem. Cilvēku raksturo viņa darbi un īstā ticība nevis kādas ārišķības.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:30, pirms 5 gadiem
Dīvaina diskusija pie raksta par KHL zvaigžņu spēli.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 21:42, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Komunistu laikos teica, ka Dieva nav. Ir komsomols, gaišā nākotne. Tagad ir internets, nauda, slava. Zini, tās man pietiek. Man vairāk kā man ir nevajag. Tikai es esmu cilvēks ar plašāku redzesloku nekā Tu, tāpēc nesaucu par pasakām plašāku redzējumu uz pasaules kārtību. Tu sevi ierobežo. Tu tici pasakām no sērijas par komsomolu. Nu... es pasmaidu- man Tevis žēl, jūsu godība
Papēti nedaudz saistību starp izglītības līmeni un reliģijas izplatību un tad runā par lietām no kurām tev sajēga kā cūkai no aviācijas.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 21:44, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Pažēlo pats sevi - 41 gads un vēl tici pasakām
P.S. Tā jau ir, muļķi jau parasti neapzinās,ka ir tādi.
skatos kolhoza diskusijas iegājušas jaunā fāzē
plakanās zemes adepti un apaļās ripas piekritēji vienkārši nobāl uz šā fona un nelien nemaz no ierakumiem

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:46, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: skatos kolhoza diskusijas iegājušas jaunā fāzē
plakanās zemes adepti un apaļās ripas piekritēji vienkārši nobāl uz šā fona un nelien nemaz no ierakumiem
Kur tad citur šādas tēmas apspriest, ja ne kolhoza rakstos

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 22:01, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Papēti nedaudz saistību starp izglītības līmeni un reliģijas izplatību un tad runā par lietām no kurām tev sajēga kā cūkai no aviācijas.
Ja runājam par izglītības un inteliģences līmeni- es Tevi neapsaukāju, Tu mani gan. Centies būt pārāks? Moš dročī to darot?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 22:02, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Diezgan apkaunojoši Rīgā redzēt tādu parodiju. Pirmkār ASG, kas pats par sevi ir izsmiekls un nevienm te nav vajadzīgs. Otrkārt KHL ASG. Dubultpretīgi. Droši vien rīkos Purvciemā uz mākslīgā ledus, lai var nākt visi apdzērušies bomži skatīties.
Tu arī atnāksi?

     [+] [-]

, 2020-01-17 22:03, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Jautājums. Vai tici reinkarnācijai?
Zini, īsti nē. Ticu enerģijas nezūdāmības likumiem. Kāds nomirst un kļūst par eņģeli, tā enerģija transformējas un uz Zemes dzimst jauna dzīvība. Tas nav gluži tas, kas reinkarnācija.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 22:11, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: skatos kolhoza diskusijas iegājušas jaunā fāzē
plakanās zemes adepti un apaļās ripas piekritēji vienkārši nobāl uz šā fona un nelien nemaz no ierakumiem
Esi gatavs kritizēt atklāti Savicki un Olimp uzrakstu krievu valodā vai arī liels esi tikai tad kad jālamā fuņi.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 22:19, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vai pie raksta par NHL ASG (vai varbūt Šveices ASG) varēs lasīt ko līdzīgu - konsekvence taču jāietur?
Tās Rīgā nenotiks, nav jēgas pat rakstīt.

     [+] [-]

, 2020-01-17 22:21, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: "Dievs" raksta ar lielo burtu....
Raksti kaut ar kapitālo burtu un skūpsti klaviatūru, redzot vārdu dievs, ja ir tāda vēlme.
.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 22:21, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Esi gatavs kritizēt atklāti Savicki un Olimp uzrakstu krievu valodā vai arī liels esi tikai tad kad jālamā fuņi.
Funi!!pilna LV ar uzrakstiem angliski!!!ko tad nekritizē??
ja Tev tik ļoti nepatīk krievu nauda-tad kā vari atbalstīt RD?tur tak ir tāda pat RUS nauda,kā Olimpā!!pastāsti man ar ko tās komandas atšķiras,ka vienu pielūdz,bet otru ienīsti?

     [+] [-]

, 2020-01-17 22:24, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Komunistu laikos teica, ka Dieva nav. Ir komsomols, gaišā nākotne. Tagad ir internets, nauda, slava. Zini, tās man pietiek. Man vairāk kā man ir nevajag. Tikai es esmu cilvēks ar plašāku redzesloku nekā Tu, tāpēc nesaucu par pasakām plašāku redzējumu uz pasaules kārtību. Tu sevi ierobežo. Tu tici pasakām no sērijas par komsomolu. Nu... es pasmaidu- man Tevis žēl, jūsu godība
Mī un žē.
Jēziņ, cik daudz nav gadījumu kad stulbās reliģijas dēļ cilvēki aiziet bojā.
Kā vispār var ticēt tam, ko nekas nespēj pierādīt?

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 22:28, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Detroita ir pagatne ar kausiem, šobrīd notiek komandas restarts. Rīgai panākumi ir parvarēt 1. kārtu PO. Sudrabs PSRS bija citam Dinamo, kuru ar šo saista tikai nosaukums un tas, ka daži tā laika spelmaņi šeit pabeidza karjeru. Un par cīņu katrā spēlē nevajag melot. Tas ir tāpat kā tu runāji mača par SKA, kur mēs nospiežam SKA, tikai gan spēle laukumā, gan statistika un loģiski - rezultāts bija pretējs. Komanda spēlē labi, ja ir paspējusi 8 reizes negūt vārtus nepilnā sezonā? Katra piektā spēle ir sausais zaudējums. Pagajušajā gadā - jā tā bija laba komandai, kurai mazliet pietrūka. Šogad - tas ir bars džeku kas paslido un dažreiz (visticamāk, kad tiek samaksāta alga) uzspēlē pa nopietnam ar treneri-ģm, kas nepārtraukti pārsteidz ar "ģenialiem lēmumiem" un attaisnojās vainojot visus tikai ne sevi + komandas īpasnieks, kurš redzot komandu pēdejā vietā saka, ka viss kārtībā
Pēc tavas loģikas vadoties, mūsdienu Madrides Real ar nav nekā kopīga ar 80.to gadu Madrides Real, tā bija pavisam cita komanda, vai ne tā?

     [+] [-]

, 2020-01-17 22:32, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Funi!!pilna LV ar uzrakstiem angliski!!!ko tad nekritizē??
ja Tev tik ļoti nepatīk krievu nauda-tad kā vari atbalstīt RD?tur tak ir tāda pat RUS nauda,kā Olimpā!!pastāsti man ar ko tās komandas atšķiras,ka vienu pielūdz,bet otru ienīsti?
Nepatīk krievu valoda. Rīga vai Riga nav liela starpība. Kirilica ir pilnīgi nepieņemama. Angļi Latviju neokupēja.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 22:35, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Funi!!pilna LV ar uzrakstiem angliski!!!ko tad nekritizē??
ja Tev tik ļoti nepatīk krievu nauda-tad kā vari atbalstīt RD?tur tak ir tāda pat RUS nauda,kā Olimpā!!pastāsti man ar ko tās komandas atšķiras,ka vienu pielūdz,bet otru ienīsti?
Ja Dinamo Rīga uzraksts būs krievu valodā arī aicināšu protestēt. Olimp spēles esmu apmeklējis un ja Olimp spēlēs starptautiskā arēnā ar citu valstu klubiem arī fanošu par Olimp. Vienmēr fanoju par Latvijas klubiem starptautiskās spēlēs. DR spēlē ar citu valstu klubiem , bet Olimp ar savējiem. Atšķirību redzi.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 22:36, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Mī un žē.
Jēziņ, cik daudz nav gadījumu kad stulbās reliģijas dēļ cilvēki aiziet bojā.
Kā vispār var ticēt tam, ko nekas nespēj pierādīt?
Ticība ir sirdī. Tā nav atkarīga no pierādījumiem. Nevar pavēlēt ar varu ticēt vai nē. Ticiba vai nu ir sevī pašā vai nav.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 22:39, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Nepatīk krievu valoda. Rīga vai Riga nav liela starpība. Kirilica ir pilnīgi nepieņemama. Angļi Latviju neokupēja.
vēl viens nabaga okupētaisnu a kā tad vari fanot par okupantu uzturēto,pat radīto RD?kuru vada okupantu visļaunākais iemiesojums-čekists savickis?neesi konsekvents!ja tik ļoti sāp okupācija,tad jāienīst viss krieviskais,ari RD!un mājās buržujka jāieliek,lai nesildītos ar okupantu gāziesi konsekvents

     [+] [-]

, 2020-01-17 22:39, pirms 5 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Oo, tad jau Ģinamka vēl gadu agonēs.
Tici man, ģinama agonēs vēl ilgi.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 22:40, pirms 5 gadiem
FUNS , 22:11, pirms 19 minūtēm
Esi gatavs kritizēt atklāti Savicki un Olimp uzrakstu krievu valodā vai arī liels esi tikai tad kad jālamā fuņi.

Esmu palaidis garām - par ko Tev tāds naids uz Juri? Ja esi par RD, tad automātā tas nāk kopā ar Juri. Vai kādam citam uzticēs vadīt šo projektu, nezinu, bet apšaubu.

     [+] [-]

, 2020-01-17 22:41, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Ja Dinamo Rīga uzraksts būs krievu valodā arī aicināšu protestēt. Olimp spēles esmu apmeklējis un ja Olimp spēlēs starptautiskā arēnā ar citu valstu klubiem arī fanošu par Olimp. Vienmēr fanoju par Latvijas klubiem starptautiskās spēlēs. DR spēlē ar citu valstu klubiem , bet Olimp ar savējiem. Atšķirību redzi.
rīt iesi?
nebūtu tā RUS sponsora,ari komadas nebūtu..labas komandas..Tev tas neaiziet?

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 22:42, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Nepatīk krievu valoda. Rīga vai Riga nav liela starpība. Kirilica ir pilnīgi nepieņemama. Angļi Latviju neokupēja.
man patiktu Latvijā latviešu valoda..bet par cik tā ir utopija,tad kāda starpība kādā valodā raksta?ja tik naudu dod...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 22:58, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: vēl viens nabaga okupētaisnu a kā tad vari fanot par okupantu uzturēto,pat radīto RD?kuru vada okupantu visļaunākais iemiesojums-čekists savickis?neesi konsekvents!ja tik ļoti sāp okupācija,tad jāienīst viss krieviskais,ari RD!un mājās buržujka jāieliek,lai nesildītos ar okupantu gāziesi konsekvents
Vai tev tik svarīgi par ko Funs fano kas nepatīk vai patīk. DR ir Latvijas klubs un vienmēr par viņu fanošu, bet uzraksti LATVIJAS ČEMPIONĀTĀ Latvijas klubam nedrīkst būt krievu valodā. Mums valstī ir demokrātija un es tev nesaku ko atbalstīt ko neatbalstīt. Ja gribi protestē par angļu valodu. Lūdzu tās ir tavas tiesības. Fano par DR, Olimp vai kādu Krievijas klubu. Brīva izvēle, bet es fanošu par DR un protestēšu par krievu valodas lietošanu Latvijas čempionātā.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 22:59, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: rīt iesi?
nebūtu tā RUS sponsora,ari komadas nebūtu..labas komandas..Tev tas neaiziet?
Piekrītu, bet vai tad protestēt ir aizliegts?

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 23:05, pirms 5 gadiem
Betto69 rakstīja: Tici man, ģinama agonēs vēl ilgi.
Es gan nebūtu tik pārliecināts.
Tas ka Rīgā plānota nākošā ''Zvaigžņu spēle'', vel nenozīmē, ka to nevar pārcelt uz kādu citu pilsētu. Nav jau Olimpiskās spēles.

     [+] [-]

, 2020-01-17 23:19, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: man patiktu Latvijā latviešu valoda..bet par cik tā ir utopija,tad kāda starpība kādā valodā raksta?ja tik naudu dod...
Krievi naudu dod un pasūta mūziku. Maigā vara. Arī Krimā krievi gāž iekšā, tikai nez kāpēc pasaulē par to no tādas laimes plaukstas nesit

     [+] [-]

, 2020-01-17 23:26, pirms 5 gadiem
Betto69 rakstīja: Krievi naudu dod un pasūta mūziku. Maigā vara. Arī Krimā krievi gāž iekšā, tikai nez kāpēc pasaulē par to no tādas laimes plaukstas nesit
Manuprāt, pilnīgi lieki izgāzta nauda... Galīgi garām. Ja mērķis bija TIKAI tāds.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 23:29, pirms 5 gadiem
Debilais funis atkal tēlo visu fanu fanu... vienīgo, kurš fano un jūt līdzi pareizi, visi pārējie muļķi un nemāk just līdzi tā, kā to dara ģeniālais oligofrēns funis...

     [+] [-]

, 2020-01-18 00:07, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: rēc par tādiem mīzējiem kā tevi. Tas ka sīkie smurguļi te troļļo, neko neizsaka. viņi līdz normālu cilvēku līmenim nekad neizaugs, un viņu smaka paliek pie viņiem pašiem.. tādiem kā tu.. Tu pat roku paspiest Savickim neesi cienīgs.
Tu, kas slēpies zem šī vārda, ne ar ko neesi labāks (-a (?! )) par pieminētajiem troļļiem. Nestāsti visiem, ka pa īstam fano par Dinamo, no taviem tekstiem bieži ārā laužas tava patiesā būtība. Aktiermāksla nav tavs talants.

     [+] [-]

, 2020-01-18 00:30, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Ticība ir sirdī. Tā nav atkarīga no pierādījumiem. Nevar pavēlēt ar varu ticēt vai nē. Ticiba vai nu ir sevī pašā vai nav.
Jā, FUNS. Pareizi pateici. Tam sūdu vezumam par šo jautājumu nav vērts vairāk atbildēt.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-18 00:32, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Mī un žē.
Jēziņ, cik daudz nav gadījumu kad stulbās reliģijas dēļ cilvēki aiziet bojā.
Kā vispār var ticēt tam, ko nekas nespēj pierādīt?
Tomēr PS- Tu esi mīlējis kādu Sievieti? Tā pa īstam? Jeb varbūt esi sasodīts onānists? Ja esi Mīlējis- Tu vari to pierādīt kaut kā? Nē! Tas ir tas lielais neizskaidrojamais. Tāpat ir ar ticību un Dievu..

  -1 [+] [-]

, 2020-01-18 01:51, pirms 5 gadiem
krievu padibeņu cirks .

     [+] [-]

, 2020-01-18 10:19, pirms 5 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: Debilais funis atkal tēlo visu fanu fanu... vienīgo, kurš fano un jūt līdzi pareizi, visi pārējie muļķi un nemāk just līdzi tā, kā to dara ģeniālais oligofrēns funis...
Laikam ar uztveri tev lielas problēmas. Man nepatīk OLimp uzraksts krievu valodā, kādam citam kaut kas cits nepatīk. Katram ir iespēja protestēt, katrs var priecāties par to kas patīk.
Tu vari priecāties par Olimp vai kādu citu komandu.