Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Apstiprināts: Rīga uzņems 2021. gada KHL Zvaigžņu spēli

Rolands Eliņš

Apstiprināts: Rīga uzņems 2021. gada KHL Zvaigžņu spēli
Metjū Majone un Lauris Dārziņš 2018. gada Zvaigžņu spēlē. Foto: Yegor Aleyev/TASS/Scanpix

Krievijas mediju iepriekš vēstīto šovakar oficiāli apstiprinājusi Kontinentālā hokeja līga, paziņojot, ka nākamās sezonas KHL Zvaigžņu spēli uzņems Latvijas galvaspilsēta Rīga.

„RIA Novosti”, atsaucoties uz anonīmu avotu, pēcpusdienā ziņoja, ka šovakar tiks paziņota nākamās sezonas Zvaigžņu spēles rīkotāja un ka tā būs Latvijas galvaspilsēta Rīga. Tieši tas arī noticis

KHL Zvaigžņu spēle vienreiz jau norisinājās Rīgā. Tas notika 2012. gadā, kad sacentās Austrumu un Rietumu komandas, un šo komandu kapteiņi bija Sergejs Fjodorovs un Sandis Ozoliņš.

Pēc 2020./2021. gada KHL sezonas Zvaigžņu spēles prezentācijas uzruna teica LHF prezidents Aigars Kalvītis, kurš citēts Rīgas "Dinamo" mājaslapā: "Mēs Latvijā esam ļoti priecīgi uzņemt tik ievērojamu hokeja pasākumu kā KHL Zvaigžnu spēli 2021. gadā. Šis gads Latvijas hokejam būs īpašs, jo janvārī pie mums notiks KHL Zvaigžņu spēle, bet pēc tam maijā - Pasaules čempionāts hokejā, uz kuru mēs Jūs visus aicinām."

A/S "Dinamo Rīga" Padomes priekšsēdētājs Juris Savickis: "Patiešām, šis vakars man ir izdevies. Esmu ļoti priecīgs, ka gada laikā Rīga kļūs par hokeja galvaspilsētu. 2021. gadā ir pagājuši deviņi gadi kopš brīža, kad mēs rīkojām KHL Zvaigžņu spēli. Tāpēc mēs ļoti rūpīgi sekosim izrādei, kuru Maskava prezentēs skatītājiem. Mēs vēlamies arī Zvaigžņu spēles noturēt pienācīgā līmenī. Esmu pārliecināts, ka šis notikums dos papildu impulsu hokeja attīstībai Latvijā. Es apsolu, ka mēs noteikti nāks klajā ar kaut ko interesantu. Rīga ir ļoti viesmīlīga pilsēta, nāciet un gaidiet jūs KHL Zvaigžņu nedēļā. Šis pasākums noteikti dos impulsu Latvijas hokeja attīstībai."

Zvaigžņu spēle tiek rīkota kopš 2009. gada, un ārpus Krievijas tā notikusi četras reizes – Rīgā, Minskā (2010.gadā), Bratislavā (2014. gadā) un Kazahstānā (2018. gadā). Šogad Zvaigžņu spēli uzņem Maskava, kas to dara jau trešo reizi, savukārt nākamgad Rīga kļūs par tikai otro pilsētu, kas šo pasākumu uzņēmusi divas reizes.

Jāpiemin, ka nākamais gads Latvijas hokejam jau tā solās organizatoriski ļoti aizņemts, jo kopā ar Minsku Rīga apņēmusies rīkot pasaules čempionātu elites divīzijā. KHL zvaigžņu spēle parasti norisinās janvārī, bet pasaules čempionāts plānots maijā.

KHL Zvaigžņu spēļu norises vietas

GadsVietaGadsVieta
2020Maskava2019Kazaņa
2018Nursultāna2017Ufa
2016Maskava2015Soči
2014Bratislava2013Čeļabinska
2012Rīga2011Sanktpēterburga
2010Minska2009Maskava

Izmantotie resursi:
Хоккей – Континентальная Хоккейная Лига –...
https://rsport.ria.ru/20200117/1563...

     [+] [-]

, 2020-01-17 20:12, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: ja ? atrodi kaut vinu vērā ņemamu cilvēku, ārpus anonīmiem smurguļiem, kuri kaut ko rēc Savicki ciena par viņa darbu. Gan hokejā, gan tenisā. Gan biznesā, gan izglītības jomā. Gan arī par viņa inteliģenci , un cilvēciskajām īpašībām . Cilvēks ar stāju un mugurkaulu, kurš spēj sasniegt rezultātus, strādāt, un dot arī sabiedrībai labumu . Simtiem studentu ir ieguvuši stipendijas , hokeja fani ir ieguvuši augstākā līmeņa hokeju, un jaunas darbavietas, modernā uzņēmumā. Prognozējamība, pragmātisms, ilgtspējība. bet tu jau parej.. rēc par tevi un tavu senci. ne jau par cilvēkiem, kuri sasnieguši kaut ko ar darbu
Intereses pāri visam – kuru un kādas? -...
Lai arī neesmu Pučes fans, Latvijā viņs ir autoritāte žurnalistikā, iesaku palasīt viņa izteikumus par Savicki un viņa cilvēkiem.
Slēpts komentārs: FUNS

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 20:17, pirms 5 gadiem
tātad viss skaidrs - rd būs arī nākamgad
tas ir tapis zināms jau 16. janvārī
nevis augustā, kā agrāk
krievs dod naudu, turklāt vairāk kā pagājušogad, jo būs algu grīda
normāli vadītāji sāktu apzināt rusteru un funktierēt
tomēr šie, pieļauju, paņems skudru kompānijā resnītim
pasniegs to kā milzīgu sasniegumu
un viss

  -4 [+] [-]

, 2020-01-17 20:21, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Intereses pāri visam – kuru un kādas? -...
Lai arī neesmu Pučes fans, Latvijā viņs ir autoritāte žurnalistikā, iesaku palasīt viņa izteikumus par Savicki un viņa cilvēkiem.
Puče vienmēr ir bijis pērkams žurnaļuga. Ja nemaksā par viedokli, tad vērpj intrigas, un pārdod sevi tā. tukšs dirjs . Kuram vairs īsti nav draugu. Visi vecie čomi no viņa izvairās , kaut vai Ozoliņš. Lupata ir Puče ;D Un , kur viņš kaut ko rēc par Savicki ?? Starp citu, Savickis bija VDK elites izlūkošanas cilvēks.. Tur bija tikai inteliģence. Ko viņš noziedzās pret Latviju, paskaidrosi ? apgūstot Vācu valodas, citas. Un strādājot Vācijā . Neaizmirsti no kurienes bijām. Jūs nezinat kas ir čeka, ne čekisti, ne Latvijas nodevēji.. Tādi Latvijas vēsturē tiek aizstāvēti.. Tie kuri reāli grāva valsti, un dara to joprojām. Zinu ka esi te baigi parunāt.. bet ar tādu smerdeli es pat politiku nediskutēšu, ne par vēsturi . neesi mana laika vērts. Tikai . pastrādā ar informāciju. un mazāk te uzdod stulbus jautājumus, kā kaut kāds zābaks.

  -4 [+] [-]

, 2020-01-17 20:24, pirms 5 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: Puče vienmēr ir bijis pērkams žurnaļuga. Ja nemaksā par viedokli, tad vērpj intrigas, un pārdod sevi tā. tukšs dirjs . Kuram vairs īsti nav draugu. Visi vecie čomi no viņa izvairās , kaut vai Ozoliņš. Lupata ir Puče ;D Un , kur viņš kaut ko rēc par Savicki ?? Starp citu, Savickis bija VDK elites izlūkošanas cilvēks.. Tur bija tikai inteliģence. Ko viņš noziedzās pret Latviju, paskaidrosi ? apgūstot Vācu valodas, citas. Un strādājot Vācijā . Neaizmirsti no kurienes bijām. Jūs nezinat kas ir čeka, ne čekisti, ne Latvijas nodevēji.. Tādi Latvijas vēsturē tiek aizstāvēti.. Tie kuri reāli grāva valsti, un dara to joprojām. Zinu ka esi te baigi parunāt.. bet ar tādu smerdeli es pat politiku nediskutēšu, ne par vēsturi . neesi mana laika vērts. Tikai . pastrādā ar informāciju. un mazāk te uzdod stulbus jautājumus, kā kaut kāds zābaks.
SC neko sliktu par Savicki rakstīt nedrīkst. Ne tikai DR , bet arī SC ir pakļauts diktatūrai.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-17 20:33, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Intereses pāri visam – kuru un kādas? -...
Lai arī neesmu Pučes fans, Latvijā viņs ir autoritāte žurnalistikā, iesaku palasīt viņa izteikumus par Savicki un viņa cilvēkiem.
Tā vien šķiet, ka tevi būs jāpievieno fuņiem

  -3 [+] [-]

, 2020-01-17 20:40, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Tā vien šķiet, ka tevi būs jāpievieno fuņiem
Kad fuņi atklāti uzstājas pret maigo varu. Uzsevru tieši Funs to vienīgais dara, tad viņa komentāri tiek dzēsti. Kādēļ tā? Esmu atmaskojis pilnībā maigās varas pārstāvjus SC . Sers, zaipis, arī tāds banss, upesdeglis ir tīri maigās varas pārstāvji. Tikko rakstu kaut ko asāku pret krievu maigo varu, tā visi pazūd alās un Funs vienīgais saņem brīdinājumu vai viņam dzēš komentārus. Uzsveru kad teksti ir pretkrieviski.
Slēpts komentārs: pernambucano

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 20:53, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Kad fuņi atklāti uzstājas pret maigo varu. Uzsevru tieši Funs to vienīgais dara, tad viņa komentāri tiek dzēsti. Kādēļ tā? Esmu atmaskojis pilnībā maigās varas pārstāvjus SC . Sers, zaipis, arī tāds banss, upesdeglis ir tīri maigās varas pārstāvji. Tikko rakstu kaut ko asāku pret krievu maigo varu, tā visi pazūd alās un Funs vienīgais saņem brīdinājumu vai viņam dzēš komentārus. Uzsveru kad teksti ir pretkrieviski.
Ja paskatās pavisam vienkārši- Funi- nu nav jēga tērēt laiku un vēl lepoties, ka kādu esi atmaskojis tādā vietnē kā sportacentrs (kur pat nosaukums nozagts no amerikāņu lapas)...

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 20:57, pirms 5 gadiem
Brīvību- FUNAM !!!

     [+] [-]

, 2020-01-17 20:57, pirms 5 gadiem
pernambucano rakstīja: Paldies dievam! Uz ŅHĻ klaunādi neviens sevi cienošs hokejists nevēlas braukt! Pat Saņok ir gatavs ciest diskvalifikāciju lai tikai nebūtu tur jāpiedalās!
"Dievs" raksta ar lielo burtu....

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 20:59, pirms 5 gadiem
Uzreiz mīnusu kaudze kad runa par brīvību. Varbūt Funs tiks dzēsts, kad kritizēs kārtējo reizi Savicki. Jautājums kurš vēl SC uzdrošinās kaut ko kritisku pateikt par Savicki?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 21:00, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: "Dievs" raksta ar lielo burtu....
Ja tic dievam raksta afr lielo burtu , ja netic ar mazo. Un otrs variants. Ar lielp burtu raksta īpašvārdus, ko darīt pagāniem ,kuriem ir daudzi dievi. Seno laiku vēstures grāmatās dievs raksta ar mazo, jo visās senoliaku valstīs līdz kristtietības rašanās bija politeisms.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:04, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Ja tic dievam raksta afr lielo burtu , ja netic ar mazo. Un otrs variants. Ar lielp burtu raksta īpašvārdus, ko darīt pagāniem ,kuriem ir daudzi dievi.
Krievu atmaskotājs?? Tieši krievu laikos Dievu sāka rakstīt ar mazo burtu. Tiec ar sevi skaidrībā. Par reliģiju diskutēt nesākšu... tikai mazas piebildes vietā- neticēt, ka kaut kas ir augstāks par mazo kuslo cilvēciņu, nozīmē apdalīt sevi un ierobežot savu garīgo apvārsni. Un tieši pagāniem, kuriem ir vairāki dievi, "Dievs" nav rakstāms ar lielo burtu.

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:06, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Krievu atmaskotājs?? Tieši krievu laikos Dievu sāka rakstīt ar mazo burtu. Tiec ar sevi skaidrībā. Par reliģiju diskutēt nesākšu... tikai mazas piebildes vietā- neticēt, ka kaut kas ir augstāks par mazo kuslo cilvēciņu, nozīmē apdalīt sevi un ierobežot savu garīgo apvārsni. Un tieši pagāniem, kuriem ir vairāki dievi, "Dievs" nav rakstāms ar lielo burtu.
Esmu pārliecināts ka ir kas augstāks par Cilvēku, ir kas nosaka mūsu likteni, ticu reinkarnācijai. Mēs esam dvēseles, kuras dieva uzdevumā pilda noteiktus uzdevumus uz Zemes.

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:08, pirms 5 gadiem
Seno laiku vēstures grāmatas ir kā lasīt padomju "Cīņu" un pēc tās vērtēt objektīvos tagadnes notikumus.... Dievs ir bijis vienmēr, tikai pagātnē cilvēce bija pati sev saslējusi elkus- vai Tu par dievu sauc piemēram tos acteku asiņainos dievus, kuri "prasīja" cilvēku sirdis?

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:09, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Esmu pārliecināts ka ir kas augstāks par Cilvēku, ir kas nosaka mūsu likteni, ticu reinkarnācijai. Mēs esam dvēseles, kuras dieva uzdevumā pilda noteiktus uzdevumus uz Zemes.
Tad Tu pats atbildi uz savu komentāru- Dievs rakstāms ar lielo burtu...

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:11, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Tad Tu pats atbildi uz savu komentāru- Dievs rakstāms ar lielo burtu...
Man dievs vienmēr būs ar mazo burtu.

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:12, pirms 5 gadiem
Gribējās kādu humora šovu paskatīties pirms gulētiešanas. Paldies pļentakai un perbukānim, ar labu garastāvokli var doties gulēt.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 21:16, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: "Dievs" raksta ar lielo burtu....
Neskatoties uz manu niku(kura izcelsme nav saistīta ar reliģiju),es nekad pasaku tēlu(un iemeslu masveidīgām asinsizliešanām) nerakstīšu ar lielo burtu. Ja vēlies, raksti, bet "dievs" man ir vienā kategorijā ar putiniem, hitleriem, bušiem un tamlīdzīgiem.

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:17, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Man dievs vienmēr būs ar mazo burtu.
Tad Tevī nav Ticības... Nu, katram savs...

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:19, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Neskatoties uz manu niku(kura izcelsme nav saistīta ar reliģiju),es nekad pasaku tēlu(un iemeslu masveidīgām asinsizliešanām) nerakstīšu ar lielo burtu. Ja vēlies, raksti, bet "dievs" man ir vienā kategorijā ar putiniem, hitleriem, bušiem un tamlīdzīgiem.
Tas ka rakstu dievs ar mazo burtu nenozīmē , ka neticu kam augstākam. Tavs komentārs līdzinās kaut kam izcili s..... Ir lietas ko nekad nevajag rakstīt. Iesaku tev šāda veida komentārus nekad nerakstīt. Ceru ka šis komentārs tev nenodarīs ļaunumu.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:20, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Neskatoties uz manu niku(kura izcelsme nav saistīta ar reliģiju),es nekad pasaku tēlu(un iemeslu masveidīgām asinsizliešanām) nerakstīšu ar lielo burtu. Ja vēlies, raksti, bet "dievs" man ir vienā kategorijā ar putiniem, hitleriem, bušiem un tamlīdzīgiem.
Dievs neizlēja asinis- tās izlēja stulbie cilvēki, izmantojot savu egoismu un Dieva vārdu, apmierinot savu godkāri- tas nu Tev būtu jāatšķir. Savukārt, ja sauc Dievu par pasaku tēlu- kā jau rakstīju, žēl Tevis, ka norobežo sevi no ticības kam lielākam un netveramam dzīvē un, laikam jau, pieņem, ka pēc nāves sapūsi un Tevi nograuzīs tārpi... Es ticu Nemirstībai un zini, man ir 41 gads, bet nekad neesmu savu ticību nožēlojis vai juties par to kā muļķis.

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:22, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Tas ka rakstu dievs ar mazo burtu nenozīmē , ka neticu kam augstākam. Tavs komentārs līdzinās kaut kam izcili s..... Ir lietas ko nekad nevajag rakstīt. Iesaku tev šāda veida komentārus nekad nerakstīt. Ceru ka šis komentārs tev nenodarīs ļaunumu.
Pluss Tev par atbildi! PS- tikai plusu nevar ielikt, jau atkal Tev mīnusi saskrēja

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:23, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Tad Tevī nav Ticības... Nu, katram savs...
Man ir liela ticība. Zinu ka cilvēks ir tikai maz skrūvīte lielajā Visumā. Mēs nākam uz Zemi , lai nodzīvotu kārtējo dzīvi, iegūtu kādu mācību stundu un tad dodamies atpakaļ kopējā informācijas laukā. Mūsu dzīvi pilnībā vada kaut kāds augstāks spēks un tas nav atkarīgs ar kādu burtu rakstām vātdu dievs. Svarīgi ir nevis kā raksta , bet kam tic. Ne jau tas ir ticīgs kurš regulāri iet baznīcā, zina tēvreizi un baušļus, bet gan tas kurš tos ievēro un patiešām tic dievam , eņģeļiem vai kam citam.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:23, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Dievs neizlēja asinis- tās izlēja stulbie cilvēki, izmantojot savu egoismu un Dieva vārdu, apmierinot savu godkāri- tas nu Tev būtu jāatšķir. Savukārt, ja sauc Dievu par pasaku tēlu- kā jau rakstīju, žēl Tevis, ka norobežo sevi no ticības kam lielākam un netveramam dzīvē un, laikam jau, pieņem, ka pēc nāves sapūsi un Tevi nograuzīs tārpi... Es ticu Nemirstībai un zini, man ir 41 gads, bet nekad neesmu savu ticību nožēlojis vai juties par to kā muļķis.
Pažēlo pats sevi - 41 gads un vēl tici pasakām
P.S. Tā jau ir, muļķi jau parasti neapzinās,ka ir tādi.

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:25, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Man ir liela ticība. Zinu ka cilvēks ir tikai maz skrūvīte lielajā Visumā. Mēs nākam uz Zemi , lai nodzīvotu kārtējo dzīvi, iegūtu kādu mācību stundu un tad dodamies atpakaļ kopējā informācijas laukā. Mūsu dzīvi pilnībā vada kaut kāds augstāks spēks un tas nav atkarīgs ar kādu burtu rakstām vātdu dievs. Svarīgi ir nevis kā raksta , bet kam tic. Ne jau tas ir ticīgs kurš regulāri iet baznīcā, zina tēvreizi un baušļus, bet gan tas kurš tos ievēro un patiešām tic dievam , eņģeļiem vai kam citam.
Piekrītu. Tomēr, ja tā raksti, tad Tavā pasaulē ir Dievs. Ja rakstu ar lielo burtu "Tavā"- es Tevi cienu. Ja Tavā pasaulē Dievs ir un Tu viņu cieni- Tu arī raksti viņa vārdu ar lielo burtu- kā īpašvārdu, nevis parastu nosaukumu....

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 21:25, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Dievs neizlēja asinis- tās izlēja stulbie cilvēki, izmantojot savu egoismu un Dieva vārdu, apmierinot savu godkāri- tas nu Tev būtu jāatšķir. Savukārt, ja sauc Dievu par pasaku tēlu- kā jau rakstīju, žēl Tevis, ka norobežo sevi no ticības kam lielākam un netveramam dzīvē un, laikam jau, pieņem, ka pēc nāves sapūsi un Tevi nograuzīs tārpi... Es ticu Nemirstībai un zini, man ir 41 gads, bet nekad neesmu savu ticību nožēlojis vai juties par to kā muļķis.
Jautājums. Vai tici reinkarnācijai?

     [+] [-]

, 2020-01-17 21:28, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Pažēlo pats sevi - 41 gads un vēl tici pasakām
P.S. Tā jau ir, muļķi jau parasti neapzinās,ka ir tādi.
Komunistu laikos teica, ka Dieva nav. Ir komsomols, gaišā nākotne. Tagad ir internets, nauda, slava. Zini, tās man pietiek. Man vairāk kā man ir nevajag. Tikai es esmu cilvēks ar plašāku redzesloku nekā Tu, tāpēc nesaucu par pasakām plašāku redzējumu uz pasaules kārtību. Tu sevi ierobežo. Tu tici pasakām no sērijas par komsomolu. Nu... es pasmaidu- man Tevis žēl, jūsu godība

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:29, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Piekrītu. Tomēr, ja tā raksti, tad Tavā pasaulē ir Dievs. Ja rakstu ar lielo burtu "Tavā"- es Tevi cienu. Ja Tavā pasaulē Dievs ir un Tu viņu cieni- Tu arī raksti viņa vārdu ar lielo burtu- kā īpašvārdu, nevis parastu nosaukumu....
Es dievu visu mūžu apzināti rakstu ar mazo burtu. Man pašam vārds dievs ir nepieņemams. Es to saucu savādāk -augstāks spēks un baznīcā nekad neeju, tēvreizi neskaitu, dievu nelūdzu. Mna nav jālūdzās nevienam, ez dzīvoju savu dzīvi un nedaru neko sliktu, cenšos dzīvot pozitīvi darot labu citiem. Cilvēku raksturo viņa darbi un īstā ticība nevis kādas ārišķības.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:30, pirms 5 gadiem
Dīvaina diskusija pie raksta par KHL zvaigžņu spēli.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 21:42, pirms 5 gadiem
Jessy rakstīja: Komunistu laikos teica, ka Dieva nav. Ir komsomols, gaišā nākotne. Tagad ir internets, nauda, slava. Zini, tās man pietiek. Man vairāk kā man ir nevajag. Tikai es esmu cilvēks ar plašāku redzesloku nekā Tu, tāpēc nesaucu par pasakām plašāku redzējumu uz pasaules kārtību. Tu sevi ierobežo. Tu tici pasakām no sērijas par komsomolu. Nu... es pasmaidu- man Tevis žēl, jūsu godība
Papēti nedaudz saistību starp izglītības līmeni un reliģijas izplatību un tad runā par lietām no kurām tev sajēga kā cūkai no aviācijas.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-17 21:44, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Pažēlo pats sevi - 41 gads un vēl tici pasakām
P.S. Tā jau ir, muļķi jau parasti neapzinās,ka ir tādi.
skatos kolhoza diskusijas iegājušas jaunā fāzē
plakanās zemes adepti un apaļās ripas piekritēji vienkārši nobāl uz šā fona un nelien nemaz no ierakumiem

  -2 [+] [-]

, 2020-01-17 21:46, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: skatos kolhoza diskusijas iegājušas jaunā fāzē
plakanās zemes adepti un apaļās ripas piekritēji vienkārši nobāl uz šā fona un nelien nemaz no ierakumiem
Kur tad citur šādas tēmas apspriest, ja ne kolhoza rakstos

  +2 [+] [-]

, 2020-01-17 22:01, pirms 5 gadiem
biskaps rakstīja: Papēti nedaudz saistību starp izglītības līmeni un reliģijas izplatību un tad runā par lietām no kurām tev sajēga kā cūkai no aviācijas.
Ja runājam par izglītības un inteliģences līmeni- es Tevi neapsaukāju, Tu mani gan. Centies būt pārāks? Moš dročī to darot?