Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

KHL atzīst Kazaņā pieļauto kļūdu un atstādina video tiesnesi

Jānis Pārums

KHL atzīst Kazaņā pieļauto kļūdu un atstādina video tiesnesi
Miķelis Rēdlihs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) Tiesnešu departaments izskatījis 2010. gada 12. decembra spēles starp Kazaņas "AK Bars" un Rīgas "Dinamo" 57. minūtē notikušo epizodi, kad netika ieskaitīts "Dinamo" vārtu guvums, un atzinis, ka video atkārtojumu tiesnesis pieļāvis kļūdu, informē rīdzinieku mājaslapa internetā.

Oficiālā vēstulē "Dinamo" KHL Tiesnešu departaments raksta, ka mača galvenais tiesnesis rīkojies atbilstoši nolikumam, savukārt video tiesnesis Valērijs Bokarevs pieļāvis kļūdu, neieskaitot 57. minūtē Miķeļa Rēdliha gūtos vārtus. Pieņemts lēmums viņu atstādināt no video atkārtojumu tiesneša pienākumu pildīšanas līdz 2010/2011. sezonas beigām.

KHL tiesnešu departaments arī atvainojies Rīgas "Dinamo" par video atkārtojumu tiesneša pieļauto kļūdu.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

+112 [+] [-]

, 2010-12-14 17:03, pirms 14 gadiem
lai arii mums no taa ne silts ne auksts, bet savu mees tomeer panaacaam.

 +32 [+] [-]

, 2010-12-14 17:03, pirms 14 gadiem
vajs mierinajums

 +32 [+] [-]

, 2010-12-14 17:03, pirms 14 gadiem
Nu zel ka nav naudas soda..bet nu kaut kada taisniba jau ir
Slēpts komentārs: sa0509

 +67 [+] [-]

, 2010-12-14 17:04, pirms 14 gadiem
Nu, vismaz tik daudz tā prieka, ka nebūs tomēr pie acu ārsta jāiet, acis rādīja pareizi.
Slēpts komentārs: kaamiiii

 +28 [+] [-]

, 2010-12-14 17:04, pirms 14 gadiem
Vismaz taisniba ir uzvarejusi
bet tie punkti kuri tika zaudeti tā nemākulīgā tiesnesa dēļ var loti pietrukt sezonas beigas!

 +77 [+] [-]

, 2010-12-14 17:04, pirms 14 gadiem
Atdodiet punktus...

 +27 [+] [-]

, 2010-12-14 17:04, pirms 14 gadiem
3 punktus un pazaudētos nervus jau no tā neatguus
Slēpts komentārs: Tuborg

  +7 [+] [-]

, 2010-12-14 17:04, pirms 14 gadiem
..... un tā 7 reizes....

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 17:04, pirms 14 gadiem
Un visss ! Kur trīs punkti ?

 +25 [+] [-]

, 2010-12-14 17:05, pirms 14 gadiem
Vajadzēja arī lielu naudas sodu...Jo vienkārši atņemta uzvara.

  +8 [+] [-]

, 2010-12-14 17:05, pirms 14 gadiem
Megadzilna rakstīja: Nu zel ka nav naudas soda..bet nu kaut kada taisniba jau ir
un ko tas naudas sods dotu.. labāk kādu puntiņu būtu piešķīruši..

 +44 [+] [-]

, 2010-12-14 17:05, pirms 14 gadiem
Kazanja tagad liidz sezonas beigaam maksaas vinam kopensaaciju

  +8 [+] [-]

, 2010-12-14 17:05, pirms 14 gadiem
un par to paldies, ka vismaz atzist savas kludas! 3 punktus jau neviens neatgriezis, bet ari tas ir labi... )))
Slēpts komentārs: garais83

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 17:05, pirms 14 gadiem
3 pt jau nu gan nē, bet vismaz 1... kurš tad teicis, ka viņi tāpat neizlīdzinātu? gan jau izlīdzinātu, bet 1 pt tāpat būtu dabūjuši

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 17:06, pirms 14 gadiem
..nu vnk... figņa! Ne koooaaa!?!
3 punkti vējā tik vai tā! Un par vienu tiesnesi mazāk šosezon.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2010-12-14 17:06, pirms 14 gadiem
Nē nu common,ko tad jūs vairāk gaidījāt par atstādināšanu un atvainošanos.Jācer ka šie zaudētie punkti arī nepietrūks tabulas finišā.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 17:06, pirms 14 gadiem
Baigais sods atstādināts līdz sezonas beigām
Kontā noteikti aldziņa par kādām 3 sezonām uz priekšu ieskaitījās nejauši, mums no tā ne silts, ne auksts.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 17:06, pirms 14 gadiem
formals sods no ka mums nekada labuma.

 +57 [+] [-]

, 2010-12-14 17:07, pirms 14 gadiem
Vismaz Šuplers uzzināja tā cilvēka uzvārdu, kurš nosaka spēles rezultātu.

 +12 [+] [-]

, 2010-12-14 17:07, pirms 14 gadiem
Kurš tiesnesis mūsu "hokeja tiesnešu Melnajā sarakstā" šis jau ir?

 +10 [+] [-]

, 2010-12-14 17:07, pirms 14 gadiem
Jūlis tagad vismaz zin uzvārdu!
Bet nu bija jau gaidāms šāds rezultāts! Vajadzēja uz visu mūzu to pautu atlaist no tāda darba!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 17:07, pirms 14 gadiem
Diezgan neticami.....

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 17:09, pirms 14 gadiem
neskatoties uz to, ka šis lēmums jau vairs neko nemaina. patīkami priecē tas, ka tas nepaliek nesodīts. esmu pārliecināts, ka turpmāk videotiesneši vēl cītīgāk pētīs strīdīgas situācijas. visiem noteikumi vienādi.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 17:09, pirms 14 gadiem
man no taa vieglaak nepalika

     [+] [-]

, 2010-12-14 17:12, pirms 14 gadiem
a ko juus chiikstat, kaadi 3 punkti? kaapeec juus uzskatat, ka mees buutu vinneejushi pamatlaikaa....tik pat labi nichs un zaagjis bulliishos/papildlaikaa. LABAAKAJAA gadiijumaa buutu godiigi prasiit 1, bet, posle draki kulakami ne mashut!

  +7 [+] [-]

, 2010-12-14 17:14, pirms 14 gadiem
Un!? Tolks no taa...kopverteejumaa -3 punkti, kas sezonas beigaas var daargi maksaat..
Gan jau dzeks labi saneema, un bez stresa liidz sezonas beigaam var izbaudit atvalinaajumu...

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 17:14, pirms 14 gadiem
Vienalga murgs...

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:15, pirms 14 gadiem

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 17:15, pirms 14 gadiem
Gan jau ka tiesnesim po par to ka šosezon vairs nestrādās - Kazaņa gan jau ka labi samaksāja par paveikto darbu!!!

 +13 [+] [-]

, 2010-12-14 17:16, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Tu ar savu vaimanāšanu un mēdīšanos lieliski parādi, ka esi Latvietis!
...bet tu ar savu uzbraucienu lieliski parādi, ka esi urla vai rasists

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 17:17, pirms 14 gadiem
atvainoties varat kadam citam ne RD, par saviem neaptestajiem tiesnesiem, mums trukst 3 punkti!!!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 17:17, pirms 14 gadiem
A kas man atvainosies, par moraalo traumu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:19, pirms 14 gadiem
Lapsēns rakstīja: Vismaz Šuplers uzzināja tā cilvēka uzvārdu, kurš nosaka spēles rezultātu.
Tur ir cits uzvārds, šis jau tikai "melnstrādnieks"...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:19, pirms 14 gadiem
Vismaz kautkas ibo tavaita dusmiga esmu uz to Valēriju Bokarevu

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:19, pirms 14 gadiem
that wont do it

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:20, pirms 14 gadiem
Gribetos dzirdēt iemeslu kāpē neieskaitīja, ja pat skatītājs no vienas kameras var pateikt ka jaskaita.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 17:20, pirms 14 gadiem
Malachi,ka musejie iesniedza protestu..labi,3pt nedabujam,bet vismaz paradijam,ka neklusejam un nelaujam kapt uz galvas malachi

  +7 [+] [-]

, 2010-12-14 17:21, pirms 14 gadiem
lēts bordelis ne profesionāla hokeja līga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:24, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ko tu gribēji ? Lai viņu nolinčo ? Vainīgais ir sodīts. Tie kas bļauj vajadzēja naudas sodu. Cilvēks palika bez darba,līdz ar to arī tika sodīts ar $$$$$.
+ Reputācija pabojāta.
Vai tiešām esi tik naivs?
Tas sods ir tāds pats kā slepkavu sodīt ar ieroča nēsāšanas atļaujas atņemšanu uz pāris mēnešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-12-14 17:27, pirms 14 gadiem
A ko tad jūs gaidijāt? 3 punktus vai papildspēli?!
Nākošreiz strīdīgā situācijā baidīsies pieņemt mums nelabvēlīgu lēmumu, jo zinās, ka mūsējie neklusēs. Tā, ka līdz sezonas beigām tas izpaudīsies arī punktu izteiksmē(cerams)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-12-14 17:29, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Tev pašam segvārds visu izsaka
Nav ko teikt par tēmu un piekasies manam segvārdam?
Man tavs segvārds arī šo to "labu" izsaka

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 17:30, pirms 14 gadiem
nu maksimums jau arī ko varēja dabūt no protesta rakstīšanas. uz pārspēli vai kkādā veidā mistisku punktu piešķiršanu arī nebija NEKĀDA iemesla cerēt. KHL kļūdu atzina, vainīgais samērīgi sodīts. Dinamo gan nekāda labuma nav, bet kā saka - sīkums, bet patīkami.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 17:30, pirms 14 gadiem
Cerams sho triis punktu deelj Ak Bars pretii dabuus neertu pretinieku.

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 17:30, pirms 14 gadiem
Ko mums tas deva ?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:32, pirms 14 gadiem
tā nav vienkārša videotiesneša kļūda. pārāk elementāra epizode. tatāru naftas visatļautība tātad Zinatulā Rīgā jāsagaida bez vazelīna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:32, pirms 14 gadiem
garais83 rakstīja: Un tālāk? vai abiem ieskaita 3 pts, vai pārspēli,ir citi varianti!
Tālāk nekas nesekos! Vainīgais vismaz formāli sodu ir saņēmis! Bet tajā spēlē atlikušajā laikā pie 1:1 arī pašiem Dinamo vajadzēja uzmanīgāk nospēlēt spēles beigas, tad arī tas 1 vai 2 punkti tagad būtu paņemti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 17:34, pirms 14 gadiem
Biežāk mums vaig sūdzēties par tiesnešu kļūdām! Atceros pat toreiz, kad pretinieks uzskapa uz ripas un nokrita un Petrovickim iedeva 2min, bet viņš pat viņam neieskārās!

     [+] [-]

, 2010-12-14 17:34, pirms 14 gadiem
psc mums jau nekas nemainas tacu prieks ka vismaz kka sodija to p....

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 17:34, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: vajs mierinajums
a ko,gribēji ,lai uzvaru ieskaita?

 +11 [+] [-]

, 2010-12-14 17:35, pirms 14 gadiem
Lai arī unibets atzīst un atgriež manu naudu, haha

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 17:35, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Naivs esi tu. Cilvēciskais faktors diemžēl,bet atcelts nav. Un cilvēki mēdz kļūdīties,tas viņiem ir raksturīgi. Kad sāks tiesāt roboti,tad iespējams tādu kļūdu nebūs. Un tiesneši kļūdās ne tikai KHL,bet arī IIHF turnīros un pat NHL.
Ko tad tavuprāt viņam bija jāpiemēro ? Cietumsods.
Cilvēciskais faktors varbūt, vienīgais izskaidrojums tad būtu dzeršana vai briļļu aizmiršana mājās, ja tik ilgi skatoties beigās izdomā, ka ar kāju iesists. Šī neizskatījās pēc kļūdas, tik tizls nevar būt.
Sods kā tāds tika izgudrots, lai iespēju robežās nepieļautu kaut kādu incidentu atkārtošanos. Tā kā šo te par sodu nevar nosaukt.
Šī no KHL ir attieksme, ka jā, mums nav taisnība, bet kā gribam, tā daram.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 17:36, pirms 14 gadiem
nu labi , atzina. bet mums no tā labums nekāds. iespējams atņemti 3 punkti, tā atvainošanās tiešām vājš mierinājums.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 17:36, pirms 14 gadiem
Lapsēns rakstīja: Vismaz Šuplers uzzināja tā cilvēka uzvārdu, kurš nosaka spēles rezultātu.
domaju, ka Tu kludies. tas jau tik izpilditajs

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:37, pirms 14 gadiem
vareja mierinajumam pieskirt vienu punktu, taa kaa nichu butu izcinijushi

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:37, pirms 14 gadiem
Spiegs08 rakstīja: Vismaz taisniba ir uzvarejusi
bet tie punkti kuri tika zaudeti tā nemākulīgā tiesnesa dēļ var loti pietrukt sezonas beigas!
uzvarēja AK Bars

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 17:38, pirms 14 gadiem
tak nedrīkst dot kaut kādus punktus par to, ka tiesnesis pieņēma nepareizu lēmumu! Tas jau sen viss ir aizmirsts un jāspēlē tik tālāk...

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 17:39, pirms 14 gadiem
gerhards rakstīja: A ko tad jūs gaidijāt? 3 punktus vai papildspēli?!
Nākošreiz strīdīgā situācijā baidīsies pieņemt mums nelabvēlīgu lēmumu, jo zinās, ka mūsējie neklusēs. Tā, ka līdz sezonas beigām tas izpaudīsies arī punktu izteiksmē(cerams)
tieshi taa.. neviens peksni nedos 3 punktus 3minutes var sames daudz golus

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 17:39, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Kāds sakars Ak Bars komandai ar tiesneša kļūdu ?
Tu tieshaam domaa ka tiesnesis bija akls?
Tas ir Ak Bars vadiibas nopelns. Vienkaarshi nebija reekjinaajushies ka tik taalu aizies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:40, pirms 14 gadiem
Pietruka tik tada sikuma ka neielaist vartus pec ši momenta. tad varetu kasities par 3 punktiem bet ta ka ielaidam ...

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 17:41, pirms 14 gadiem
Lapsēns rakstīja: Vismaz Šuplers uzzināja tā cilvēka uzvārdu, kurš nosaka spēles rezultātu.
ka tik ar vinju nenotiek kkas slikts (domaju video tiesnesi) Shupleru tures aizdomas

     [+] [-]

, 2010-12-14 17:42, pirms 14 gadiem
urtis rakstīja: Pietruka tik tada sikuma ka neielaist vartus pec ši momenta. tad varetu kasities par 3 punktiem bet ta ka ielaidam ...
Es somāju, ka spēlētājus nedaudz izbrīnīja tie neieskaitītie vārti un līdz ar to viņi zaudēja konsentrāciju, ko Ak Bars protams uzreiz izmantoja!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:43, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: a kas tu esi? atejas rūķis?
tu pidaar -- tagad tev ir iemesls baidiities--- es zinu kur tu dziivo--pieraksties laiciigi pie stomotologa

  +5 [+] [-]

, 2010-12-14 17:44, pirms 14 gadiem
Lūk, arī 6 gadus veca intervija ar šo video tiesnesi avīzē ar zīmīgu nosaukumu "Vremja i Deņgi"

Валерий БОКАРЕВ: "Российские судьи - лучшие в...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-12-14 17:50, pirms 14 gadiem
Nu, ko?
Līdz nākošai tiesneša kļūdai RD vadība un līdzjutēji var justies gandarīti?

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 17:50, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Казанский арбитр Валерий БОКАРЕВ по праву считается одним из лучших хоккейных судей России

Šis te nogalina. Tagad gan var aizdomāties,cik tur bija viss tīrs.
Tu taču pats pēc spēles rakstīji, ka Miķelis iesita ar kāju!?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:51, pirms 14 gadiem
atvainoshanaas vietaa vareetu 3 punktus iedot! psc,kaadam aunam jaabut,lai to golu nesaprastu???!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 17:51, pirms 14 gadiem
Borbola rakstīja: Atdodiet punktus...
Kur ir iespēja, ka mēs būtu ieguvuši kaut 1 punktu? Pret "Avangard" zaudējām 3 vārtus 3 minūtēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:52, pirms 14 gadiem
Megadzilna rakstīja: Nu zel ka nav naudas soda..bet nu kaut kada taisniba jau ir
kā nav naudas soda? tagad vidiku varēs par velti skatīties, darba ta nebūs.

     [+] [-]

, 2010-12-14 17:55, pirms 14 gadiem
Valērijs Bokarevs - tā krievi sauc Stīvu Vonderu.

  +6 [+] [-]

, 2010-12-14 17:55, pirms 14 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: kā nav naudas soda? tagad vidiku varēs par velti skatīties, darba ta nebūs.
Gan jau džeku klusām iekārtos kādā siltā vietiņā līdz sezonas beigām, bet nākošā sezonā džeks atkal normāli tiesās.

     [+] [-]

, 2010-12-14 17:56, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ko tu vēl gribēji ? RD sūdzība,protests tika izskatīta. Vainīgais sodīts.
Ja viss būtu ka tu te gribi pagriezt,tad vispār vainīgo nebūtu.
Te tieši arī ir kļūda,kas raksturīga cilvēkam.
Ne tik senā pagātnē PČ spēlē ASV vs aizmirsu kuru komandu,vārti nestāvēja kā nākas un ripa ielidoja no sāna vārtos,ko beigās ieskaitīja.
Man šķiet ar Somiju tā spēle bija, izskatījās pēc Koperfīlda trika
Gribēju tikai lai paskaties uz lietām reāli, nevis oficiālām lietām aizmiglotām acīm. Tik pat labi var teikt ka mūsu valstī arī viss ir kārtībā un ko gan vairāk var gribēt. Oficiāli taču skaitās kārtībā, vai ne.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 17:56, pirms 14 gadiem
Kā tad tā ? Bokarevs ir tiesnesis no Kazaņas??
Un kā videotiesnesis šis Bokarevs piedalās savas komandas spēļu tiesāšanā ??
Wow, tas saucās āzis par dārznieku !!

Vot tak laiki pienākuši....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 17:58, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ko tu vēl gribēji ? RD sūdzība,protests tika izskatīta. Vainīgais sodīts.
Ja viss būtu ka tu te gribi pagriezt,tad vispār vainīgo nebūtu.
Te tieši arī ir kļūda,kas raksturīga cilvēkam.
Ne tik senā pagātnē PČ spēlē ASV vs aizmirsu kuru komandu,vārti nestāvēja kā nākas un ripa ielidoja no sāna vārtos,ko beigās ieskaitīja.
2008. gada PČempionātā Kanādā.ASV-Somija.
Vari iedomāties, kāds izskatījās Tortorellla pēc tam , kas tiesnesis parādīja uz centru ???

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 17:58, pirms 14 gadiem
Lai AKBars tagad masksa vinjam algu... lidz sezonas beigam
Patikami ka pienema lemumus KHL
Lai tagad baidas no mums...

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 18:00, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Kā tad tā ? Bokarevs ir tiesnesis no Kazaņas??
Un kā videotiesnesis šis Bokarevs piedalās savas komandas spēļu tiesāšanā ??
Wow, tas saucās āzis par dārznieku !!

Vot tak laiki pienākuši....
Taada nu ir KHL specifika, kur par video tiesnesi tiek noziimeets vieteejais batjka, kursh ieguvis jau autoritaati. Puche sportaavizee aprakstiijis visu shito virtuvi

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:00, pirms 14 gadiem
JŪLIS UN CO NOLAIDA FUFELI PĒC ŠĪ GOLA, JO PĒC TĀ NESKAITĪŠANAS, BIJA JĀNOVĀC VISI SPĒLĒTĀJI NO LAUKUMA UN JĀSAZINĀS AR KHL CENTRĀLO BIROJU, KUR ARĪ TIESNESIS SKATĀS SPĒLES TIEŠRAIDI UN ATKĀRTOJUMU. TAS TIESNESIS PROTAMS GOLU IESKAITĪTU, BET MĒS PAR TĀDU TEHNISKO PĀRTRAUKUMU(PĒC KHL NOLIKUMA), KAS AIZKAVĒ SPĒLES NORISI, SAMAKSĀTU APMĒRAM 1000 LS. TĀ KĀ LŪDZU NEDISKUTĒJIET PAR NEPIEŠĶIRTIEM PUNKTIEM, JO NOŽMIEDZOT NAUDIŅU ESAM PALIKUŠI UZ 0 PUNKTIEM. TĀ, LŪK!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:01, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Aizej uz to rakstu un pārlasi vēlreiz,atrodi kur es to teicu ?
Teicu ka no tā video neko nevar saprast,lai būt kategoriskam savos nosodījumos. Jā un minēju,ka pēc ripas atlēkšanas no nūjas Miķis labo kaju pacēla ka futbolā un tā tas arī bija.
un tie, kas kārtīgi izpētīja video, skaidri redzēja, ka ar kāju vārtu guvumam nav nekāda sakara, bet te daži ar sliktākām brillēm vēl vakar to kāju piesauca...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:02, pirms 14 gadiem
eu, a ja vaarti guuti, vai Mikjelim rezultativitaates punktus ar pieshkjirs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:02, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Kā tad tā ? Bokarevs ir tiesnesis no Kazaņas??
Un kā videotiesnesis šis Bokarevs piedalās savas komandas spēļu tiesāšanā ??
Wow, tas saucās āzis par dārznieku !!

Vot tak laiki pienākuši....
Tevi tas izbrīna?
Jau no tā brīža, kad KHL ieviesa šo posteni tiesnešiem, tā bija pateikts, ka šis tiesnesis var būt arī vietējais. Un visbiežāk tā arī ir.
Vienu brīdi runāja, ka pēc katra strīdīga momenta tiesnesim būs jazvana uz KHL mītni Maskavā, un tur pieņems lēmumu, bet nezin kāpēc viņi (KHL vadība) ātri no šīs idejas attiecās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:05, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tevi tas izbrīna?
Jau no tā brīža, kad KHL ieviesa šo posteni tiesnešiem, tā bija pateikts, ka šis tiesnesis var būt arī vietējais. Un visbiežāk tā arī ir.
Vienu brīdi runāja, ka pēc katra strīdīga momenta tiesnesim būs jazvana uz KHL mītni Maskavā, un tur pieņems lēmumu, bet nezin kāpēc viņi (KHL vadība) ātri no šīs idejas attiecās.
jautaajums par centraalo biroju kur skataas video paceelaas pagaajushaas sezonas saakumaa, kad peec kuras tur komandas protestiem, tika atziits, ka galvenais tiesnesis kljuudiijies neieskaitot vaartus, vai ieskaitot (hvz neatceros vairs), tad nu tika striidiigaas situaacijas "skatiitas" centralizeeti, lai gan zinot krievu pieeju, shis centralizeetais postenis tad arii bija kaada telpa tajaa pashaa areenaa.

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:07, pirms 14 gadiem
A kas bija tam tiesnesim kurš divas reizes neredzēja ,ka ripa ielidoja vārtos caur sānu tīkliņu,kad spēlēja mūsu izlase.Tas gan bija sen un daudzi var to neatcerēties.

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:07, pirms 14 gadiem
Kur tad tagad lielie nīdētāji, kuri pukstēji par to, ka tam visam nekādas jēgas un vēl jo vairāk tie daži kuri uzstājīgi pauda viedokli par to, ka golam nebija jābūt?

Atcerieties:

''You got to fight for your right'' (to party )

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:08, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, ko?
Līdz nākošai tiesneša kļūdai RD vadība un līdzjutēji var justies gandarīti?
in your face, pats zini par ko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 18:09, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32
YouTube
- 2008 Hockey World's - Finland...

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 18:10, pirms 14 gadiem
andzadzo2008 rakstīja: in your face, pats zini par ko!
Un par ko?
Nu, diskvalificēja to tiesnesi līdz sezonas beigām, bet kāds RD no tā labums? Vai domā, ka tagad attiecībā pret RD tiesneši būs pareizības kalngals?
Maldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:12, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vot strīdīgs jautājums. Es līdz šai balt dienai domāju ka tā tas arī ir.
Viņi arī zvana uz to saucamo centrālo mītni.
Jautājums vai tas video tiesnesis ir viens,vai vairāki. Es domāju vispār.
No sākuma zvanija uz Maskavu, kur vairāki tiesneši izskatija zibenīgi šīs strīdīgās situācijas, bet tad nez kāpēc izdomāja, ka tas viss jaiekārto uz vietas arēnā. Kāpēc tā nezinu.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:13, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Kā tad tā ? Bokarevs ir tiesnesis no Kazaņas??
Un kā videotiesnesis šis Bokarevs piedalās savas komandas spēļu tiesāšanā ??
Wow, tas saucās āzis par dārznieku !!

Vot tak laiki pienākuši....
KHL video tiesneši var būt vietējie? Man vairs nav ko teikt

Kāpēc nevar uzstaisīt kā NHL, kur ir viens video tiesnešu birojs Toronto uz kuru tiek zvanīts, kad ir nepieciešams?

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 18:13, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tevi tas izbrīna?
Jau no tā brīža, kad KHL ieviesa šo posteni tiesnešiem, tā bija pateikts, ka šis tiesnesis var būt arī vietējais. Un visbiežāk tā arī ir.
Vienu brīdi runāja, ka pēc katra strīdīga momenta tiesnesim būs jazvana uz KHL mītni Maskavā, un tur pieņems lēmumu, bet nezin kāpēc viņi (KHL vadība) ātri no šīs idejas attiecās.
Godīgi sakot jā, izbrīna, bet laikam jau esmu naivs savā vecumā...
Kaut kā gribējās ticēt, ka Krievija tomēr ies daudzmaz progresa virzienā, bet laikam jau tur tā viss ir sakorumpēts un sačakarēts, ka nav vairs ko glābt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 18:15, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: KHL video tiesneši var būt vietējie? Man vairs nav ko teikt

Kāpēc nevar uzstaisīt kā NHL, kur ir viens video tiesnešu birojs Toronto uz kuru tiek zvanīts, kad ir nepieciešams?
Nevar.Krievi nevar.Na...uj nužna.
Iedomājies, Edmontonas -Kalgari spēles laikā vietējais videotiesnesis lemj par labu mājinieku komandai..... wow, kas tad darītos nākamajā spēlē otrā pilsētā...grūti pat stādīties priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:17, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nezināju. Domāju ka viņi zvana uz to centrāli.
No kurienes tāds info ?
Te pat SC bija raksts par šo tēmu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:18, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Šito lai paskatās visi KHL tiesnešu nolicēji un sazvērestību meklētāji + tie,kas netic cilvēciskajam faktoram.
Nav tik traki.Pasaules čempionātos bieži vien visādi tiesāšanas brīnumi ir nākuši priekšā.Kaut vai Latvijas izlases iemestās un neieskaitītās šaibas, - cik viņas tur nav bijušas, slinkums pat skaitīt.

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:18, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tāds jau arī bija. Vismaz pagājušajā sezonā noteikti.
Man arī tā līdz šim brīdim likās. Kāpēc, lai to atceltu? Absurds.

Ja tas ir tā, tad ir grūti cerēt uz konsekventu tiesāšanu no šiem tiesnešiem. Es ceru, ka tomēr viņi zvana uz Maskavu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:22, pirms 14 gadiem
Nepamet sajūta,ka Kazaņa šo spēli nopirka,jo kļūdīties protams ir cilvēcīgi,bet ja tev ir iespēja skatīties atkārtojumu atkal un atkal un atkal no dažādiem rakursiem.Tur pat neprofesionālim bija skaidrs,ka vārti jāskaita, bet te kļūdijās profesionāls (itkā)tiesnesis.Nu es nez...ja te nesmird pēc smagas korupcijas, tad mūsu nākamais prezidents būs nēģeris.

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 18:22, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Godīgi sakot jā, izbrīna, bet laikam jau esmu naivs savā vecumā...
Kaut kā gribējās ticēt, ka Krievija tomēr ies daudzmaz progresa virzienā, bet laikam jau tur tā viss ir sakorumpēts un sačakarēts, ka nav vairs ko glābt.
Kaut ko jau KHL vadība mēģina darīt šajā virzienā. Kaut vai ārzemju tiesnešu piesaistīšana.
Skatijos spēli (SKA pret kaut ko) kuru tiesāja mūsu pašu Odiņš&Co, un tad Odiņš atklāti par labu SKA pietiesāja. Pat spēles komentētājs burkšķēja, ka Odiņš pārāk piekasīgs SKA pretiniekiem.

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:23, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Slinkums meklēt,bet man neticas,ka tā ir ka tu saki.
Papēti KHL reglamentējošos dokumentus viņu mājas lapā. Tur viss ir aprakstīts.

  +9 [+] [-]

, 2010-12-14 18:23, pirms 14 gadiem
kad Kazaņa spēlēs Rīgā videotiesnesis būs Pēteris no Pimpukalna kas neieskaitīs nevienu AkBars golu

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:23, pirms 14 gadiem
jābūt pārspēlei sezonas beigās ar noteikumu, ja šī pārspēle varētu mainīt situāciju tabulā.
man tak ne silts ne auksts, ka tam tiesnesim tagad nav darba, drīzāk žēl viņu - visi jau kļūdamies, bet galvenais ir kļūdas labot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:25, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Man arī tā līdz šim brīdim likās. Kāpēc, lai to atceltu? Absurds.

Ja tas ir tā, tad ir grūti cerēt uz konsekventu tiesāšanu no šiem tiesnešiem. Es ceru, ka tomēr viņi zvana uz Maskavu.
Šosezon točna vairs nezvana.
Liepājas ledus hallei arī viena no prasībām bija atsevišķa istaba video tiesnesim.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:25, pirms 14 gadiem
No tiesnesa atsadinasanas mums ne silts ne auksts!!!
P.S bet savu panacam par to prieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 18:26, pirms 14 gadiem
raimondse rakstīja: kad Kazaņa spēlēs Rīgā videotiesnesis būs Pēteris no Pimpukalna kas neieskaitīs nevienu AkBars golu
Jā, bet viņš arī riskē šķirties no apmēram 1000$ par vienu spēli, ko KHL maksā tiesnešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 18:28, pirms 14 gadiem
Ja šādu golu neieskaitītu SKA, manuprāt, uzreiz būtu ieskaitīti 3 punkti abām komandām, bet nu pa cik mēs esam tikai Rīgas Dinamo pietiks tikai ar atvainošanos.

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:29, pirms 14 gadiem
Lai tagad Ak Bars vadība maksā atstādinātajam pamatīgu kompensāciju un vēl arī kārtīgu ikmēneša pabalstu

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:29, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Nu visiem jau nav tik labas brilles,kā tev
Un visi nav tik lieli lietpratēju soģu lietās,kā dažs labs. Lai pēc video kas ir mobilā telefona kvalitātē ko apgalvot
Spečuk tavs uzvards gadījumā nav Валерий БОКАРЕВ.
Vai uz atbrīvojušos vietu tēmē ?!
nē, briļļu man nav. bet es lejupielādēju video un paskatījos pa atsevišķam kadram, nevis tikai palēninājumā.
es, starp citu, arī kaut kur jau minēju, ka nezinu, kādus attēlus redzēja tiesnesis un kādus rakursus skatīja. piekrītu, ka cilvēciskais faktors bieži nostrādā.
viss , ko es droši varēju apgalvot, bija, ka kāja vārtu guvuma nobeigumā nepiedalījās.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:29, pirms 14 gadiem
Un arī neviens video tiesnesis neuzdrošinātos šādu golu neieskaitīt iepriekšminētajam SKA...

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:31, pirms 14 gadiem
LikeAss rakstīja: Un arī neviens video tiesnesis neuzdrošinātos šādu golu neieskaitīt iepriekšminētajam SKA...
tur tev taisniba

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:32, pirms 14 gadiem
Vispār KHL vadība parāda savu neprofesionalitāti pēdējā laikā -Vitjaz kautiņš bez apsolītajām sankcijām, video tiesneša ''nejauši pieļautā'' kļūda plus vēl mājaslapā ne pušplēsta vārda par šo incidentu un lēmumu. Njā...manuprāt gana nozīmīgs precidents,lai tomēr publicētu.Plus vēl-gribētu tomēr dzirdēt konkrētu vārtu atcelšanas redzējumu no šī ''tiesneša''. Ko viņs tur saskatīja. Bet k;a jau Russijā-viss tiek slēpts atvilktn;es,lai tik neredz netīrās zeķes.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 18:32, pirms 14 gadiem
takš poh.. kādus vel punktus... galvenais ka KHL atzina tiesnešu kļūdu.. nevis stulbi izvairījās atrodot tur kādu pārkāpumu..
nākamreiz tiesneši vismaz zinās ka tamlīdzīgās epizodēs Dinamo neklusēs..
tāka nav ko te cepties..
Krievijā tāpat kārtība nav un nebūs vel ilgi..

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:33, pirms 14 gadiem
Kharlamov32 Tev pienācis pasts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-12-14 18:34, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un par ko?
Nu, diskvalificēja to tiesnesi līdz sezonas beigām, bet kāds RD no tā labums? Vai domā, ka tagad attiecībā pret RD tiesneši būs pareizības kalngals?
Maldies.
Nu, vnk oficiāli pierādīja tiesneša kļūdu. Nesaprotu kapēc tevi tik ļoti šis protests ir satraucis....Neviens te necer uz ko vairtāk kā oficiālu kļūdas atzīšanu. Tik Ivars te pārcepies jau trešo dienu skaidro kāds tam visam beztolks un kādas katastrofālas sekas vēl var būt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:38, pirms 14 gadiem
Atvainošanos tabulā neierakstīsi!!!!!

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:38, pirms 14 gadiem
No KHL Sporta reglamenta:
Статья 2. Порядок назначения Судьи видеоповторов
1. Судьи видеоповторов назначаются из числа наиболее опытных, авторитетных мест-
ных судей
после прохождения обучения на сборах и утверждения Вице-президентом
по хоккейным операциям КХЛ.
2. В состав Судей видеоповторов включаются судьи, завершившие свою карьеру в
качестве Главных и линейных судей, обладающие личными и профессиональными
качествами, необходимыми для принятия решения по спорному моменту, связан-
ному с голом.
3. Судья видеоповторов в период выполнения им своих обязанностей является полно-
мочным представителем Лиги и подчиняется только ее распоряжениям.
4. Назначение Судей видеоповторов производится Департаментом судейства

khl.ru
Slēpts komentārs: raimondse
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:39, pirms 14 gadiem
u j o b a k s , tagad varesi visu dzivi skatities to video

  -4 [+] [-]

, 2010-12-14 18:40, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Nu, vnk oficiāli pierādīja tiesneša kļūdu. Nesaprotu kapēc tevi tik ļoti šis protests ir satraucis....Neviens te necer uz ko vairtāk kā oficiālu kļūdas atzīšanu. Tik Ivars te pārcepies jau trešo dienu skaidro kāds tam visam beztolks un kādas katastrofālas sekas vēl var būt
Es necepos, bet man vienkārši ir interesanti papētīt SC lietotāju domu gājienus.

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:41, pirms 14 gadiem
Viņu meklē Jūlis uz baltā zirga,Dinamo Rīga kolektīvs un draudzīgie fanu tūkstoši!!! ';

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 18:41, pirms 14 gadiem
Karoč, pensiki, kuri vairs uz slidām nevar nostāvēt tiek pielikti pie teļuka, kur reizi pa reizei starp iekrākšanos pienāk zvans no lejas.

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 18:42, pirms 14 gadiem
Kapēc nav pārspēles, tas tak butu loti vienkārši??

  +5 [+] [-]

, 2010-12-14 18:42, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es necepos, bet man vienkārši ir interesanti papētīt SC lietotāju domu gājienus.
tu jau vislaik klārē savējo(s) nevis pēti citus. Klubs visu ko varēja to izdarīja, neredzu par ko pārmest. pasauli nepārtaisīja, bet cik varēja to panāca, malači.

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:43, pirms 14 gadiem
Piekritu

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es necepos, bet man vienkārši ir interesanti papētīt SC lietotāju domu gājienus.
kad un kur būs pētījuma secinājumi publicēti? psiholoģijas maģistra grāds vai kāds?

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:45, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: No KHL Sporta reglamenta:
Статья 2. Порядок назначения Судьи видеоповторов
1. Судьи видеоповторов назначаются из числа наиболее опытных, авторитетных мест-
ных судей
после прохождения обучения на сборах и утверждения Вице-президентом
по хоккейным операциям КХЛ.
2. В состав Судей видеоповторов включаются судьи, завершившие свою карьеру в
качестве Главных и линейных судей, обладающие личными и профессиональными
качествами, необходимыми для принятия решения по спорному моменту, связан-
ному с голом.
3. Судья видеоповторов в период выполнения им своих обязанностей является полно-
мочным представителем Лиги и подчиняется только ее распоряжениям.
4. Назначение Судей видеоповторов производится Департаментом судейства

http://www.khl.ru/documents/KHL_sports_regulations_2010-2011.pdf
Sviests.

  +5 [+] [-]

, 2010-12-14 18:47, pirms 14 gadiem
uzvara rakstīja: Kapēc nav pārspēles, tas tak butu loti vienkārši??
da zin, ja dēl tādām kļūdām taisītu pārspēles, tad ap šito laiku tik tiktu līdz iepriekšējās sezonas PO
Cilvēki kas te murgo par pārspēlēm - tiesnešu kļudas ir izšķirusas vēl svarīgakas spēles svarīgakos turnīros par štrunta KHL ierindas spēli numur 389 Un nekas netiek pārspēlēts, beidzat tak murgot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 18:48, pirms 14 gadiem
un kāds tolks no tā??
punkti tik un tā zaudēti.. 'loti noz'im'igi piedevām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 18:50, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: tu jau vislaik klārē savējo(s) nevis pēti citus. Klubs visu ko varēja to izdarīja, neredzu par ko pārmest. pasauli nepārtaisīja, bet cik varēja to panāca, malači.
Pareizi pateici-panāca savējo.
Bet par cik reālā prakse pierāda, ka atsevišķas komandas pret tiesnešu patvaļu KHL nav karotāji, tad par reālo ieguvumu no šīs protesta vēstules ir diskutējama tēma.
Maskavas Dinamo arī uzrakstija vēstuli par tiesnešu patvaļu pret viņiem spēlē ar SKA. Jā,uzvarēja un panāca to,ka atzina tiesnešu kļūdu, bet tas netraucēja nākošā spēlē tiesnešiem pret Maskavas Dinamo atkal pieņemt dīvainus lēmumus par ko Značoks kārtējo reizi burkšķēja.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 18:50, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ļauj puikām pasapņot.
Pārspēle būs, pie viena dīķa netālu no mājas, tik jāpagaida kamēr aizsals.

  +5 [+] [-]

, 2010-12-14 18:51, pirms 14 gadiem
tirlikis rakstīja: un kāds tolks no tā??
punkti tik un tā zaudēti.. 'loti noz'im'igi piedevām!
Tevi skolā piekauj. Tu klusē. Tevi turpina sist.
vai
Tevi skolā piekauj. Tu sūdzies. Sitējs dabū pats pa dirsu. Tu esi laimīgs.

To ir tik sarežgīti saprast?

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 18:51, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pareizi pateici-panāca savējo.
Bet par cik reālā prakse pierāda, ka atsevišķas komandas pret tiesnešu patvaļu KHL nav karotāji, tad par reālo ieguvumu no šīs protesta vēstules ir diskutējama tēma.
Maskavas Dinamo arī uzrakstija vēstuli par tiesnešu patvaļu pret viņiem spēlē ar SKA. Jā,uzvarēja un panāca to,ka atzina tiesnešu kļūdu, bet tas netraucēja nākošā spēlē tiesnešiem pret Maskavas Dinamo atkal pieņemt dīvainus lēmumus par ko Značoks kārtējo reizi burkšķēja.
Un tu ko iesaki? tēlot ka vis čikeniekā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:54, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Godīgi sakot stulbums. Tiešām biju domājis,ka zvana uz centrāli,kur tiesneši izlemj. Nevis šitādi te (Ludšije,pieredzējušie) vietējie.
Lai kā tur nebūtu,KHL ir jādomā par attēla kvalitāti un papildus kameru aprīkošanu,lai nebūtu nekas līdzīgs,kur jāmin,bija,vai nebija.
Bet video tiesneši jau tagad skatās video atkārtojumus no citām (speciālām) kamerām,kas dažādos rakursos izvietotas ap/pie griestiem vārtiem/aizvārtes.
Tu domā, ka viņi skatās to pašu ko mēs redzam?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:55, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Godīgi sakot stulbums. Tiešām biju domājis,ka zvana uz centrāli,kur tiesneši izlemj. Nevis šitādi te (Ludšije,pieredzējušie) vietējie.
Lai kā tur nebūtu,KHL ir jādomā par attēla kvalitāti un papildus kameru aprīkošanu,lai nebūtu nekas līdzīgs,kur jāmin,bija,vai nebija.
Katra šāda sūdzība tikai paātrinās visu trūkumu novēršanu, lai viņi visas malas apkarina ar tām kamerām, kas mūsdienās vairs nav nemaz tik dārgas un beidz pieņemt darbā savus čomakus (par to gan es šaubos).

ak Bars līdzjutējiem gan šādā veidā iegūti pukti diez ko pie sirds neies.

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:55, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tur jau tā lieta. Bez maizes viņi arī negrib palikt. Tā kā viss pareizi.
Nākamreiz rūpīgāk skatīsies.
prieksh krievijas, maize tur ar visu jumtinju sanaaktu

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:55, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Tevi skolā piekauj. Tu klusē. Tevi turpina sist.
vai
Tevi skolā piekauj. Tu sūdzies. Sitējs dabū pats pa dirsu. Tu esi laimīgs.

To ir tik sarežgīti saprast?
tu bet rodas dilemma, tevi sit, tu sudzies, sitejs pats atraujas, tu laimigs, talak, tevi sit cits utt. lidz bezgalibai, rodas jautajums, lai ko es nedaritu, viss tikai uz sliktu

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:56, pirms 14 gadiem
Ja kļudu atzina - tā jālabo . Loģiski būtu .Tiesneša sodīšana nav kļūdas labošana .Komandai jāprasa kļūdas labošana .

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:57, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pareizi pateici-panāca savējo.
Bet par cik reālā prakse pierāda, ka atsevišķas komandas pret tiesnešu patvaļu KHL nav karotāji, tad par reālo ieguvumu no šīs protesta vēstules ir diskutējama tēma.
Maskavas Dinamo arī uzrakstija vēstuli par tiesnešu patvaļu pret viņiem spēlē ar SKA. Jā,uzvarēja un panāca to,ka atzina tiesnešu kļūdu, bet tas netraucēja nākošā spēlē tiesnešiem pret Maskavas Dinamo atkal pieņemt dīvainus lēmumus par ko Značoks kārtējo reizi burkšķēja.
tad labāk ir klusēt un visu paciest?
tikai tad jarēķinās ka kāps arbvien vairāk un vairāk uz galvas, jo šitie jau neko neteiks... viss būs bumbās..
dīvains tev tas domgājiens..

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:57, pirms 14 gadiem
Interesanti, kurš ir tas pieredzējušais, kas Rīgā ''sēž augšā''? Moš Ulmanis?

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:57, pirms 14 gadiem
citiem video tiesnešiem būs mācība un līdzīgās situācijās lēmums būs izsvērtāks - tāds ir sausais atlikums no šī lēmuma un arī tas ir daudz

     [+] [-]

, 2010-12-14 18:57, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Un tu ko iesaki? tēlot ka vis čikeniekā?
Nē, es jau rakstiju, ka visos jautājumos, kas attiecās uz Fair Play komandām ir jaapvienojas, jo viens nav karotājs.
Savstarpējo konkurenci komandas var izcīnīt laukumā pēc godīgiem noteikumiem abām pusēm.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 18:57, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet video tiesneši jau tagad skatās video atkārtojumus no citām (speciālām) kamerām,kas dažādos rakursos izvietotas ap/pie griestiem vārtiem/aizvārtes.
Tu domā, ka viņi skatās to pašu ko mēs redzam?
tu ritīgi zini par tām speciālajām kamerām tikai tiesnešiem?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:58, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: tad labāk ir klusēt un visu paciest?
tikai tad jarēķinās ka kāps arbvien vairāk un vairāk uz galvas, jo šitie jau neko neteiks... viss būs bumbās..
dīvains tev tas domgājiens..
par diivainu cilveeku tu runaa, ja neesi pamaniijis

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 18:58, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, es jau rakstiju, ka visos jautājumos, kas attiecās uz Fair Play komandām ir jaapvienojas, jo viens nav karotājs.
Savstarpējo konkurenci komandas var izcīnīt laukumā pēc godīgiem noteikumiem abām pusēm.
tagad tu runā blā blā blā. Kā jāapvienojas? Rīgai bij jaludz lai proterstu raksta arī visi? runā konkrēti.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 18:59, pirms 14 gadiem
zidlers rakstīja: tu bet rodas dilemma, tevi sit, tu sudzies, sitejs pats atraujas, tu laimigs, talak, tevi sit cits utt. lidz bezgalibai, rodas jautajums, lai ko es nedaritu, viss tikai uz sliktu
Nu tad man rodas jautājums - tu esi pilnīgs memļaks, ka atļauj sevi sist visiem pēc kārtas? Kaut "sist" vietā ieliec "apvaino", "smejas", "ņirgājas".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:00, pirms 14 gadiem
dzirdeeju,ka video tiesnesis esot teicis,ka vaarti ir ieskaitiiti, bet galvenais tiesnesis paraadija,ka vaartu nav...

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:01, pirms 14 gadiem
Es nesaprotu - vai jūs lielākā daļa esat naivi ? Tas tiesnesis labi zināja ar ko riskē . Vienkārši viņam bija labāks piedāvājums .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 19:03, pirms 14 gadiem
realais vecis rakstīja: Es nesaprotu - vai jūs lielākā daļa esat naivi ? Tas tiesnesis labi zināja ar ko riskē . Vienkārši viņam bija labāks piedāvājums .
vēl viens , stāsti kas Tev zināms par to piedāvājumu .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 19:05, pirms 14 gadiem
kangarz rakstīja: dzirdeeju,ka video tiesnesis esot teicis,ka vaarti ir ieskaitiiti, bet galvenais tiesnesis paraadija,ka vaartu nav...
Es dzirdēju, ka tomēr būs pārspēle, Valdis brauks pie Lāča parunāt par šito tēmu, pie reizes paķers klāt par vēstures kataklizmām kārtējo reizi, vismaz būs kāds jauns temats ko apspriest. Es domāju ka pie 2 litriem un gurķu burkas šī saruna ātri vien atrisināsies.

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:05, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: tu ritīgi zini par tām speciālajām kamerām tikai tiesnešiem?
Jā,arī par to bija rakstīts pie tā raksta par to kā tika izskatīts Maskavas Dinamo protests.

Статья 3. Порядок подготовки к просмотру матча Чемпионата
1. Перед началом матча Судья видеоповторов обязан:
• прибыть на спортсооружение за 60 минут до начала матча;
• проверить совместно с техническим работником работу системы «Видеогол» и
наличие телевизионного сигнала трансляции матча;
• удостовериться, что панорамная камера работает и происходит запись разминки
команд. Оставаться на месте и контролировать разминку команд.
• по результатам проверки сообщить главному судье матча о готовности к про-
смотру матча.

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:07, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Jā tā bija izšķirošā spēle,kur uz kārts bija Gagarina kauss. Kurš no mums ir naivs ? Ja nu vienīgi tas Tatāru prezidents bija toto uzlicis pēdējās apenes uz Ak Bars.
Nu bet... Ja tas video tiesnesis spēles laikā atrods tajā paša ēkā, kur tatāru prezidents un pārējie AK Bars naudas maki, tad tiešām ir jāsāk domāt, ka varbūt tomēr uz viņu ir iespējams izdarīt spiedienu?

Lai vai kā tur nebūtu, pie tā ir vainīga līga. Sēdētu viena video tiesnešu brigāde Maskavā un tādu sarunu vispār nebūtu.

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:07, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: tagad tu runā blā blā blā. Kā jāapvienojas? Rīgai bij jaludz lai proterstu raksta arī visi? runā konkrēti.
Nē, šīs lietas bija jasakārto jau starpsezonā, jo jau pagājušā sezonā bija daudz dažādi brīnumi no tiesnešu puses.
Komandu īpašniekiem, KHL vadībai un līgas tiesnešu vadībai šie jautājumi bija jarisina kopīgās sarunās.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 19:09, pirms 14 gadiem
a kas man atdos naudu, ko šī tiesneša dēļ zaudēju totalizātorā.?

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:10, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Nu bet... Ja tas video tiesnesis spēles laikā atrods tajā paša ēkā, kur tatāru prezidents un pārējie AK Bars naudas maki, tad tiešām ir jāsāk domāt, ka varbūt tomēr uz viņu ir iespējams izdarīt spiedienu?

Lai vai kā tur nebūtu, pie tā ir vainīga līga. Sēdētu viena video tiesnešu brigāde Maskavā un tādu sarunu vispār nebūtu.
Nu,par cik RU ne tuvu nav tie labākie telefonu sakari, tad tomēr laikam tā kā ir šobrīd ir labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 19:12, pirms 14 gadiem
Latvietis visur meklē netaisnību, tāpēc ka pagātne tam ir bijusi viena vienīga netaisnība. Es vienkārši nevaru, acis sprāgst ārā no smiekliem par šiem komentāriem , pie reizes varbūt uzreiz ierīkot katrā kabīnē ne vien vadu uz Maskavu , bet arī uz Balto namu un tepat arī līdz mūsu Prezidenta pilij, varbūt arī videokonferenci nākamajam strīdīgajam gadījumam kopā ar Putinu, Medvedevu, Valdi un Obamu, tā patiešām varēs izvērtēt ir vārti vai nav.

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:12, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: vēl viens , stāsti kas Tev zināms par to piedāvājumu .
Viss notiek pēc Holmsa metodes .Kvalificēts tiesnesis jau nu noteikti uzreiz redzēja ka vārti jāieskaita . Tālāk - kas viņam liedza to izdarīt ? Viņš labi saprata ar ko riskē , jo KHL reglaments nosaka ka video tiesneši ir ļoti augstas raudzes .Visu atvieglina tas ka viņš ir vietējais , tā kā bija ātrāk sasniedzams kāmēr galvenais slidoja līdz telefonam . Eļementarna VATSON !!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 19:13, pirms 14 gadiem
kaut kaa jociigi tagad uzvedas visi tie lielie bļāvēji,kuri kliedza,ka vārti nebija jaaskaita,jo kāja,roka,videotiesnesis labaak redz,utt...sarakstiija simtiem komentaaru ar putaam uz luupaam,par savu taisniibu! bet tagad,kad oficiaali atziita soģa kļūda, klusiņām maļ par kaut ko citu,jo tak atziit savu kļūdu ir paaraak gruuti! LUPATAS,vairaak nekas!

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:13, pirms 14 gadiem
Leflērs rakstīja: Kā tad tā ? Bokarevs ir tiesnesis no Kazaņas??
Un kā videotiesnesis šis Bokarevs piedalās savas komandas spēļu tiesāšanā ??
Wow, tas saucās āzis par dārznieku !!

Vot tak laiki pienākuši....
Pats pa 100% nezinu vai taisnība vai nē, bet Puče savā vienā SA+ rakstā rakstija, ka KHL (par NHL nezinu) ir tāda divainība, ka videotiesnesis parasti ir no TĀS pilsētas, kur notiek spēle....

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:15, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, šīs lietas bija jasakārto jau starpsezonā, jo jau pagājušā sezonā bija daudz dažādi brīnumi no tiesnešu puses.
Komandu īpašniekiem, KHL vadībai un līgas tiesnešu vadībai šie jautājumi bija jarisina kopīgās sarunās.
kas Tu domā nekādas debates savā starpā nenotiek? Ir pat dzirdēts par nopietniem konfliktiem, starp līgu un tiesnešiem! Tas jau neizslēdz ka cilvēks var kļūdīties, šeit būtiskākais bija tehniskais jautājums. Lai liek vēl desmit, divdesmit kameras, lai novērš to ko var novērst.

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:15, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Pats pa 100% nezinu vai taisnība vai nē, bet Puče savā vienā SA+ rakstā rakstija, ka KHL (par NHL nezinu) ir tāda divainība, ka videotiesnesis parasti ir no TĀS pilsētas, kur notiek spēle....
Značit mēs savējam sūdīgi maksājam .

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:22, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: kas Tu domā nekādas debates savā starpā nenotiek? Ir pat dzirdēts par nopietniem konfliktiem, starp līgu un tiesnešiem! Tas jau neizslēdz ka cilvēks var kļūdīties, šeit būtiskākais bija tehniskais jautājums. Lai liek vēl desmit, divdesmit kameras, lai novērš to ko var novērst.
Jebkurā gadijumā paliek cilvēciskais faktors. Ir jadiskutē par lēmumu pieņemšanas noteikumiem.
Visgudrāk šobrīd ir izdarijuši FIBA, kas strīdīgās situācijās (50/50) ir noteikuši, ka groza guvums ir jaskaita.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 19:24, pirms 14 gadiem
Tā nebija Kļūda!!!!!!! TIk atklāti kļūdīties NAV IESPĒJAMS! Tak viņiem PĀLENINĀTIE KADRI bija! Saprastu ja ātrumā kļūdās, bet ne jau uz beņķa ar ierakstu, TĀ NEBIJA KĻŪDA, BET BEZ PRIĢELS!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 19:24, pirms 14 gadiem
Raiteens rakstīja: Nu es nez...ja te nesmird pēc smagas korupcijas, tad mūsu nākamais prezidents būs nēģeris.
Pa to nēgeri Tu zrja zaiknulsja! Tas nemaz tik nereāli nav.... visā Eiropā pamazām notiek muslimu un nēģeru invāzija... pēc 10-20 gadiem jau varam dzīvot "Eiropas apvienotajos arābu emirātos"....

YouTube
- Азиатская иммиграция - угроза...

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 19:27, pirms 14 gadiem
Paldies tev , Vējamāt, bļed, paldies!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 19:27, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Latvietis visur meklē netaisnību, tāpēc ka pagātne tam ir bijusi viena vienīga netaisnība. Es vienkārši nevaru, acis sprāgst ārā no smiekliem par šiem komentāriem , pie reizes varbūt uzreiz ierīkot katrā kabīnē ne vien vadu uz Maskavu , bet arī uz Balto namu un tepat arī līdz mūsu Prezidenta pilij, varbūt arī videokonferenci nākamajam strīdīgajam gadījumam kopā ar Putinu, Medvedevu, Valdi un Obamu, tā patiešām varēs izvērtēt ir vārti vai nav.
tas jau tavs draugs Ivars kas meklē netaisnību... kā viņš te ar putām uz lūpām gribēja iestāstīt ka rezultāti iepriekšējā sezonā bijuši sarunāti, lai Dinamo tiktu Play off.. kaut arī nekādus pierādījumus Ivars nevarēja sniegt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 19:30, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: tas jau tavs draugs Ivars kas meklē netaisnību... kā viņš te ar putām uz lūpām gribēja iestāstīt ka rezultāti iepriekšējā sezonā bijuši sarunāti, lai Dinamo tiktu Play off.. kaut arī nekādus pierādījumus Ivars nevarēja sniegt..
Tač nav nekādas spēļu sarunāšanas, tā var notikt futbolā kur spēles ātrums nav tik liels un nevar vilcināt spēles laiku vai darīt kaut kādas citas neatļautas darbības. Vienkārši ir noticis tā kā ir. Ja runājam par RD un play-off šosezon, domāju , ka tiks , bet kā 7 vai 8 vieta, ja turpinās zaudēt punktus tad būs švaki.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 19:31, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurā gadijumā paliek cilvēciskais faktors. Ir jadiskutē par lēmumu pieņemšanas noteikumiem.
Visgudrāk šobrīd ir izdarijuši FIBA, kas strīdīgās situācijās (50/50) ir noteikuši, ka groza guvums ir jaskaita.
cilvēciskais faktors var būt tiesnesim uz laukuma.. nejau videokabīnē.. ja tur viņam pastāv cilvēciskais faktors, tad viņam jamaina profesija un viss... ja pat ar parastajām kamerām viss bija redzams jebkuram, bet viņš nevar ar visām specializētajām kamerām redzēt..

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:33, pirms 14 gadiem
Kaa ar tiem,kas totalizaatooraa lika uz Dinamo uzvaru...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 19:34, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Pa to nēgeri Tu zrja zaiknulsja! Tas nemaz tik nereāli nav.... visā Eiropā pamazām notiek muslimu un nēģeru invāzija... pēc 10-20 gadiem jau varam dzīvot "Eiropas apvienotajos arābu emirātos"....

http://www.youtube.com/watch?v=CPIewHr73SQ&feature=related
Lai tik pamēģina, būšu pirmais rindā ar bisi.

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:35, pirms 14 gadiem
nu vismaz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:36, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vaot tad gan būs āmen. Kurš normāls ielaiž svešinieku pie sevis mājās Eiropā lielākajā daļā tas vairs nav apturams. Un nākotnē būs vel jestrāk kā Latvijā ar Krieviem.
Skumji, bet šoreiz Tev varētu arī būt taisnība.... mēs jau toč izskatās, ka tajos tuvākajos 30-50 gados konkrēti izmirsim kā dinozauri.... vai arī "murmulēsim" arābiski ar latviešu akcentu.... es gan ceru, ka es tik ilgi "nenovlikšu"....

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 19:39, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurā gadijumā paliek cilvēciskais faktors. Ir jadiskutē par lēmumu pieņemšanas noteikumiem.
Visgudrāk šobrīd ir izdarijuši FIBA, kas strīdīgās situācijās (50/50) ir noteikuši, ka groza guvums ir jaskaita.
loģiski jau tā būtu, es pēc neieskaitītajiem vārtiem gaidiju pamatojumu no tiesnešiem kāpēc, pamatojiet, ripa taču ir vārtos!
skumjākais šajā situācijā varētu būt, ja tur sēdēja kāds emocionāls cilvēks, kurš to izdarija speciāli (ceru ka tā nebija), tas gan būtu stulbi.
Spēlē pret Spartak mums neieskaitija trīs!!! vārtus un nekāds īpašs cepiens nebija, nu varbūt vienus varēja ieskaitīt, varbūt ne, bet šis RD vēsturē ir bezprecedenta gadijums, jo tas izšķīra spēles rezultātu.

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tev to bisi viņu nolauzīs vienā vietā. Tie gan piedzimst jau ar šaujamo šūpulī. Īstenībā,labi ka ķīnīzeri nav musulmaņi.
Lai tik pamēģina.

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tev to bisi viņu nolauzīs vienā vietā. Tie gan piedzimst jau ar šaujamo šūpulī. Īstenībā,labi ka ķīnīzeri nav musulmaņi.
Ne jau pa velti tagad Muamars labsajūtā kasa kuli un apcer Eiropas "nākotnes vīzijas".... nevajadzēs šim ne kādus tur teroristus, ne bumbas.... viss pats pa sevi notiksies "demogrāfiskā" veidā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:47, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Skumji, bet šoreiz Tev varētu arī būt taisnība.... mēs jau toč izskatās, ka tajos tuvākajos 30-50 gados konkrēti izmirsim kā dinozauri.... vai arī "murmulēsim" arābiski ar latviešu akcentu.... es gan ceru, ka es tik ilgi "nenovlikšu"....
Tad jau drīzāk būs jārunā ķīniešu valodā.
Mums tagad ir ķīniešu-krievu TV kanāls, jāsāk mācīties mjau, ņau valodu. Es vienu vakaru mēģināju ieklausīties vienā runātājā, nu neko nevar saklausīt, pat atkārtot nevarēju ko viņi saka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 19:51, pirms 14 gadiem
Mums no tā nav nekāda labumu, es domāju punktu ziņā.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 19:51, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: loģiski jau tā būtu, es pēc neieskaitītajiem vārtiem gaidiju pamatojumu no tiesnešiem kāpēc, pamatojiet, ripa taču ir vārtos!
skumjākais šajā situācijā varētu būt, ja tur sēdēja kāds emocionāls cilvēks, kurš to izdarija speciāli (ceru ka tā nebija), tas gan būtu stulbi.
Spēlē pret Spartak mums neieskaitija trīs!!! vārtus un nekāds īpašs cepiens nebija, nu varbūt vienus varēja ieskaitīt, varbūt ne, bet šis RD vēsturē ir bezprecedenta gadijums, jo tas izšķīra spēles rezultātu.
Šajā gadijumā var jau runāt par attieksmi jeb-bagātais dara kā grib, bet nabagais kā viņam atļauj.
Lai šajā jautājumā ko radilāli mainītu vispirms ir jamaina cilvēku domāšanu, bet tas nav izdarāms pat 50 gados.
Jebkurā gadijumā iesēdinot video atkārtojumu tiesneša krēslā vietējo KHL vadība jau pašos pamatos sačakarēja labo ideju. Tam tiesnesim taču jadzīvo tajā pilsētā. Un Kazaņa joprojām ir viena no Krievijas bandītiskām pilsētām, kur nošaut kādu uz ielas ir kā apčurāt divus pirkstus.
Atceries kādā sakarā PSRS pilsētās vispār tika izveidots OMON? Tieši pateicoties plašajām bruņoto bandu uzplaukumam Kazaņā.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 19:52, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tad jau drīzāk būs jārunā ķīniešu valodā.
Mums tagad ir ķīniešu-krievu TV kanāls, jāsāk mācīties mjau, ņau valodu. Es vienu vakaru mēģināju ieklausīties vienā runātājā, nu neko nevar saklausīt, pat atkārtot nevarēju ko viņi saka.
Man viens paziņa,kas māk ķīniešu valodu, saka ka to esot ļoti viegli iemācīties, jo ķīniešiem nav personu locijumu.
Slēpts komentārs: goga papukašvili

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 19:59, pirms 14 gadiem
Varbūt es ļoti slikti meklēju, bet krievu sporta portāli klusē gan par to ka RD šādu protesta vēstuli ir rakstijuši, ne arī to ka ir kaut kas lemts šajā sakarā.

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:00, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man viens paziņa,kas māk ķīniešu valodu, saka ka to esot ļoti viegli iemācīties, jo ķīniešiem nav personu locijumu.
Tas varbūt ir kā kuram, man ir pazīstama viena lēdija kas nodzīvoja gadu Japānā un iemācijās viņu valodu, bet šovasar tā pati meiča atgriezās pēc divu gadu prombūtnes Ķīnā un nefiga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:02, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: tad labāk ir klusēt un visu paciest?
tikai tad jarēķinās ka kāps arbvien vairāk un vairāk uz galvas, jo šitie jau neko neteiks... viss būs bumbās..
dīvains tev tas domgājiens..
Tu par musu politikiem ari esi tadas pasas domas??
Seit tikdaudzi protestetaji un taisnibas cinitaji ka uhhh. Tik kapec par musu pasu valsti notiekoso nekapec uz ielam neredzu neapmierinatus puulus kas steidz pieprasit taisnibu!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:02, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tas varbūt ir kā kuram, man ir pazīstama viena lēdija kas nodzīvoja gadu Japānā un iemācijās viņu valodu, bet šovasar tā pati meiča atgriezās pēc divu gadu prombūtnes Ķīnā un nefiga.
Tas gan,ka ir cilvēki kam iemācīties valodu ir kā nospļauties, bet cits visu mūžu mācoties tā arī līdz galam neiemācās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:04, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: http://www.allhockey.ru/news/88738/
Bet arī viņi atsaucas uz RD mājas lapā ievietoto info.
KHL mājas lapā absolūts klusums par abiem faktiem, un arī sport Express ne vārda apr abiem faktiem. Sport Express regulāri un vienmēr apraksta šādus faktus.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 20:06, pirms 14 gadiem
es zināju ka tā būs mūs atklāti izp*š un pēc tam paziņo ka pēc atkārtotas video izkstīšanas tika pieņemts lēmums ka gols jāskaita. Cermams ka mūs tgd tā vairs nečakarēs, jo beidzot saņēmāmies un sacēlāmies.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 20:06, pirms 14 gadiem
šobrīd ir jautājums,kam tas bija izdevīgi.? Redz kā ir,savu gaitu tomēr nekas nevar notikt un šeit ir acīmredzams pierādījums,ka Rīgai ,sasniegt šajā līga kautko ir gandrīz neiespējami,jo bosiem tas galīgi nav izdevīgi.

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:06, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tad jau drīzāk būs jārunā ķīniešu valodā.
Mums tagad ir ķīniešu-krievu TV kanāls, jāsāk mācīties mjau, ņau valodu. Es vienu vakaru mēģināju ieklausīties vienā runātājā, nu neko nevar saklausīt, pat atkārtot nevarēju ko viņi saka.
Tak vari tagad uz nebēdu klausīties CCTV krieviski!!! Tur vēl tīri smuka ķīnīzerīte ir priekš ziņām "atlasīta".... Ne jau pa velti saka, ka ķīniešu valoda ir viena no grūtākajām valodām ko mācīties.... cik atceros tur to viņu hieroglifu vien ir kādi pāris tūkstoši.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:07, pirms 14 gadiem
Elfiņš 2 rakstīja: šobrīd ir jautājums,kam tas bija izdevīgi.? Redz kā ir,savu gaitu tomēr nekas nevar notikt un šeit ir acīmredzams pierādījums,ka Rīgai ,sasniegt šajā līga kautko ir gandrīz neiespējami,jo bosiem tas galīgi nav izdevīgi.
Pilnīgi piekrītu

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 20:11, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man viens paziņa,kas māk ķīniešu valodu, saka ka to esot ļoti viegli iemācīties, jo ķīniešiem nav personu locijumu.
Man arī kaimiņš, ka sadzerās perfekti sāk runāt "ķīniski".... ņefiga vairs nevar saprast, bet viņam pašam gan viss liekas saprotami....

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:11, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Gan jau būs arī info. Jo tas tā vai tā uzpeldēs
Tiešām dīvaini.
Sport Express pa stundām apraksta KHL un vispār hokejā notiekošo, bet par šiem faktiem nevienas rindiņas.

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:12, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Man arī kaimiņš, ka sadzerās perfekti sāk runāt "ķīniski".... ņefiga vairs nevar saprast, bet viņam pašam gan viss liekas saprotami....
Nu, tādu poliglotu mums ir daudz.

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:14, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Tak vari tagad uz nebēdu klausīties CCTV krieviski!!! Tur vēl tīri smuka ķīnīzerīte ir priekš ziņām "atlasīta".... Ne jau pa velti saka, ka ķīniešu valoda ir viena no grūtākajām valodām ko mācīties.... cik atceros tur to viņu hieroglifu vien ir kādi pāris tūkstoši.....
ziņas vērtīgas, bez šī kanāla es nezinātu ka nesen notika āzijas spēles, mūsu portāliem jau tādas lietas neintresē.

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:30, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām dīvaini.
Sport Express pa stundām apraksta KHL un vispār hokejā notiekošo, bet par šiem faktiem nevienas rindiņas.
un kā gan lai viņi to uzzin, ja KHL pats to oficiāli nepaziņo.. no vietējām Krievu komandām viņiem ātrāk ienāk infa, nekā no Rīgas...
apkopos infu, noskaidros sīkāk, un tad jau arī kas parādīsies vairāk..

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:33, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām dīvaini.
Sport Express pa stundām apraksta KHL un vispār hokejā notiekošo, bet par šiem faktiem nevienas rindiņas.
Es domaju ka klusums saistiits ar pauzi pashaa chempii, tas ka DR sanjeemusi oficialu depeshu ir galvenais. Championat.ru arii zinja paraadijaas tikai no riita, ka muuseejie iesniegushi depeshu, domaaju ka riit jau buus ielikts ka gols ir atziits par pareizi guutu.

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:36, pirms 14 gadiem
turklaat krieviem pashiem tagad teema nr.1 ir hokeja izlashu speeles un Nabokova uzmetiens izlasei

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:43, pirms 14 gadiem
Nu re Šupleram ari uzvārds ir rokā

     [+] [-]

, 2010-12-14 20:58, pirms 14 gadiem
NU un tas ari viss kur te taisniba :-( neka jau nau lai maksa Valērijs Bokarevs

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 21:03, pirms 14 gadiem
peksiic rakstīja: Es domaju ka klusums saistiits ar pauzi pashaa chempii, tas ka DR sanjeemusi oficialu depeshu ir galvenais. Championat.ru arii zinja paraadijaas tikai no riita, ka muuseejie iesniegushi depeshu, domaaju ka riit jau buus ielikts ka gols ir atziits par pareizi guutu.
Muļķības.
Viņi (Sport Express) joprojām apraksta katru sīkumu,kas notiek KHL

     [+] [-]

, 2010-12-14 21:09, pirms 14 gadiem
ingars31 rakstīja: kaut kaa jociigi tagad uzvedas visi tie lielie bļāvēji,kuri kliedza,ka vārti nebija jaaskaita,jo kāja,roka,videotiesnesis labaak redz,utt...sarakstiija simtiem komentaaru ar putaam uz luupaam,par savu taisniibu! bet tagad,kad oficiaali atziita soģa kļūda, klusiņām maļ par kaut ko citu,jo tak atziit savu kļūdu ir paaraak gruuti! LUPATAS,vairaak nekas!
Jo daži labi mūsu tautas pārstāvji grib būt lielāki, kategoriskāki un patiesāki tiesneši, kontrolētāji, komunisti, eirokomisāri un hvz kas vēl. Vienvārdsakot pakaļlaižas, dir. .sā līdēji!

     [+] [-]

, 2010-12-14 21:13, pirms 14 gadiem
BOKAREVS bijusais AKBARS speletajs

     [+] [-]

, 2010-12-14 21:13, pirms 14 gadiem
Šupler!!! ''bokarevs''

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 21:14, pirms 14 gadiem
Estapens77 rakstīja: a ko juus chiikstat, kaadi 3 punkti? kaapeec juus uzskatat, ka mees buutu vinneejushi pamatlaikaa....tik pat labi nichs un zaagjis bulliishos/papildlaikaa. LABAAKAJAA gadiijumaa buutu godiigi prasiit 1, bet, posle draki kulakami ne mashut!
A ko tu bezdi?
Tik pat labi nekāda zāģa vai niča nebūtu, bet būtu tīra uzvara. Un 3 punkti tabulā. Vai arī zāģis ar 2:3. Ahūnais Nostradamus atradies. Vispār tur nekādus punktus nebija jēga prasīt, tas jau ir daudz, ka savu kļūdu atzina un soģi izmeta. Tikai tagad var sākties raganu medības par katru sīkumu. Bet ceru, ka tā nebūs.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 21:16, pirms 14 gadiem
Pasakiet man pilnīgi godīgi- Jūs ticat, ka tā bija "tiesneša kļūda"? Ja esat redzējuši palēninātos kadrus (kādus redzēja arī tas videotiesnesis), pasakiet vai ir iespējams tā "kļūdīties"? Nē.
...
Jautājums tad paliek tikai viens- Vai kāds lika, vai tiesnesis vienkārši emocionāli pārdzīvoja, ka kazaņieši tik ātri 2 galus zaudēja kaut kādai Rīgai? Es domāju, ka drīzāk otrs variants, viņš vienkārši cerēja, ka notikums noklusīs, cerēja, ka tiesnesis patiesi ir tāds mazliet Dievs. Pasūtījumam, naudas piesolīšanai, manuprāt, tomēr bija par maz laika.
...
To ņemot vērā, manuprāt, sods šim cilvēkam ir daudz par mazu, JO, ja cilvēks parāda, ka pieņem pilnīgi un absalūti absurdus lēmumus balstoties uz emocijām, tas nozīmē, ka tas jau pēc definīcijas NEDRĪKST BŪT TIESNESIS, tā vienkārši nav profesija priekš viņa.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 21:17, pirms 14 gadiem
zb kpc mums atnema punktus tgd visa komanada lecat video tiesnesim kupri pa tadu sudu varisanu )) es palidzesu

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 21:19, pirms 14 gadiem
mikelis iet pa prieksu

     [+] [-]

, 2010-12-14 21:23, pirms 14 gadiem
Tas, ka prese Krievijā šo notikumu noklusē pilnībā mani nepārsteidz. Domāju, visi (nu vismaz tie kam virs 25) jau sen zinam, kā Krievijā tiek lemts, ko rakstīt, ko ne (arī kā tiek apslepkavoti žunālisti utt.) Neviena sfēra nav izņēmums, arī sports, vai māksla utt.
Patiesībā brīnos, ka viņi vispār kko atzina, zinot kā propoganda (kas atdzimst Krievijā ar jaunu sparu) spēj pingvīnu pataisīt par žirafi. Tācu nebūšu pārsteigts, ja par šo notikumu Krievijā vispār nedzirdēs neviens.

     [+] [-]

, 2010-12-14 21:26, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Muļķības.
Viņi (Sport Express) joprojām apraksta katru sīkumu,kas notiek KHL
Nezinu gan, es pirms kāda laika meklēju apstiprinājumu informācijai ko biju dzirdējis Eho Moskvi, pirmais portāls kam atmetu ar roku, bija tieši sport Express. Neapgalvoju ka tā ir vienmēr, nezinu, bet vienīgajā gadijumā kad man vajadzēja, no viņiem tā arī neko nesagaidiju.

     [+] [-]

, 2010-12-14 21:39, pirms 14 gadiem
juris rakstīja: Tas, ka prese Krievijā šo notikumu noklusē pilnībā mani nepārsteidz. Domāju, visi (nu vismaz tie kam virs 25) jau sen zinam, kā Krievijā tiek lemts, ko rakstīt, ko ne (arī kā tiek apslepkavoti žunālisti utt.) Neviena sfēra nav izņēmums, arī sports, vai māksla utt.
Patiesībā brīnos, ka viņi vispār kko atzina, zinot kā propoganda (kas atdzimst Krievijā ar jaunu sparu) spēj pingvīnu pataisīt par žirafi. Tācu nebūšu pārsteigts, ja par šo notikumu Krievijā vispār nedzirdēs neviens.
Te atkal ir jāuzdod divi mūžsenie jautājumi:
1. Kurš pie tā vainīgs?
2. Ko tagad darīt?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 21:52, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nezinu gan, es pirms kāda laika meklēju apstiprinājumu informācijai ko biju dzirdējis Eho Moskvi, pirmais portāls kam atmetu ar roku, bija tieši sport Express. Neapgalvoju ka tā ir vienmēr, nezinu, bet vienīgajā gadijumā kad man vajadzēja, no viņiem tā arī neko nesagaidiju.
Viņš vienkārši grib tēlot no sevis baigo Abragu, ja vien tas nav viņš pats personīgi. Sāk jau apšaubīt tādas ziņas, tad jau laikam galīgi dzīvē nav ar ko nodarboties, man liels prieks par viņu

     [+] [-]

, 2010-12-14 21:57, pirms 14 gadiem
man 2x tv ekranaa redzot momenta atkartojumu bij skaidrs, ka bij jaskaita vartu guvums, jo vins bija un tika pareizi guuts...
bet kautkads video tiesnesis, kas var tiit turp atpakal visus video no visam kameraam taa kludaas???? taa nav kluuuda! bet apzinata esošu vaartu neieskaitiišana! lai glaabtu savu miilo favoriit klubu
Slēpts komentārs: Kotisproti

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 22:25, pirms 14 gadiem
Kotisproti rakstīja: Дорогие фаны ДР,если вам так ненравится КХЛ,и вас тут так сильно обижают,то напишите письма Савицкому и в КХЛ,с прозьбой отстранения ДР от чемпионата.un prom,ara no KHL,BAÇ рядом!!!как вы любите говорить:чемодан-вокзал- BAÇ.или даже лучше LAÇ.
Rīt tas pats AK Bars nokļūs līdzīgā situācijā pret SKA arī tad tu teiksi to pašu. Manuprāt spēle ir interesanta un saglabā intrigu kamēr tajā uzvar spēcīgākais un tiesneši ir nemanāmi, jo ir godīgi un kompetenti.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 22:38, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Pats pa 100% nezinu vai taisnība vai nē, bet Puče savā vienā SA+ rakstā rakstija, ka KHL (par NHL nezinu) ir tāda divainība, ka videotiesnesis parasti ir no TĀS pilsētas, kur notiek spēle....
NHL tā nav. Ir viena tiesnešu brigāde, kura sēž pie monitoriem Toronto. Visi galvenie tad arī viņiem zvana

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 22:45, pirms 14 gadiem
guntarsr rakstīja: Nu, vismaz tik daudz tā prieka, ka nebūs tomēr pie acu ārsta jāiet, acis rādīja pareizi.
Namejam gan profilakses pēc derētu aiziet un parbaudīt redzi Un daudziem citiem ar kuri ar putām uz lūpām mēgināja iestāstīt ka gola tur nēsot jo Miķelis neatļauti esot pielietojis roku, kāju, ausi...
Bet labums no šī protesta ir jo vairāk tas atkārtosies jo vairāk par KHL runās kā par neieskaitīto golu līgu un tādu prestižu viņi negrib.

     [+] [-]

, 2010-12-14 22:47, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man viens paziņa,kas māk ķīniešu valodu, saka ka to esot ļoti viegli iemācīties, jo ķīniešiem nav personu locijumu.
Toties rakstība ir "biku" sarežģītaka Vel es esmu dzirdējis, ka neesot lamu vārdu kā tādu.

     [+] [-]

, 2010-12-14 22:55, pirms 14 gadiem
Megadzilna rakstīja: Nu zel ka nav naudas soda..bet nu kaut kada taisniba jau ir
Padomā cik viņam maksā pa vienu spēli un tad saskaiti kopā, sanāks laba summa ko viš nedabūs jo netiesās līdz sezonas beigām!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-15 02:27, pirms 14 gadiem
Tagad vismaz citi toesneshi respectees Dinamo un baidisies saveejos shitaa vilkt araaa...

     [+] [-]

, 2010-12-15 03:07, pirms 14 gadiem
labs kad nākošreiz krieviem vajadzēs lai RD zaudē atkal kāds videotiesnesis pieļaus kļūdiņu un krievi atkal teiks ļoti žēl, video tiesnesis pieļāva rupju kļūdu īstenībā samaksāja, lai šitā izdara un tagad tjipa atstādināts līdz sezonas beigām īstenībā iedeva kukuli algas apmērā līdz sezonas beigām gaidīsim nākamo video tiesneša "kļūmīti"
Jo krievi tak nedrīkst pieļaut ka kaut kāds Rīgas dinamo uzvarēs viņu grandus!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-15 07:04, pirms 14 gadiem
ko mums tas dod ka viņu atsdādina? lai maksā bļe vai dod 2 punktus tablo un viņiem 1

  +1 [+] [-]

, 2010-12-15 08:00, pirms 14 gadiem
Kalvits Rumpīts,Savickis esot par šādu lēmumu "ļimonu" samaksājuši.....

  +1 [+] [-]

, 2010-12-15 08:03, pirms 14 gadiem
Pēc tam video tiesnesim kompensācijai KHL iedeva 100"štukas"....

     [+] [-]

, 2010-12-15 08:28, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Te atkal ir jāuzdod divi mūžsenie jautājumi:
1. Kurš pie tā vainīgs?
2. Ko tagad darīt?
Nē nav jāuzdod, jo labi zini atbildes.
Te ir tikai un vienīgi skumji jāsecina, ka KHL savs 10-20 gadu ceļš vēl ejam vismaz, lai kaut par kripatiņu pietuvotos NHL. Ar šo bezpriģelu KHL parādīja, ka joprojām ir sētas līga, neskatoties uz pāris gāzes/naftas sapirktiem zvaigžņotiem spēlētājiem.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-15 08:32, pirms 14 gadiem
Patiesībā smieklīgi, kā daži šo gadījumu mēģina pataisīt par SĪKUMU.. Jo ja situācija būtu strīdīga, tad piekrītu, bet tāda tā NEBJIA- viss bija acīmredzams..... Un tāpēc tas nav sīkums, ja līgā var notikt tādas lietas.. kad spēli vēsā mierā patvaļīgi izšķir kāds cilvēks no malas. Žēl, jo KHL jau manās acīs bija sācis iemantot kādu cieņu

  +1 [+] [-]

, 2010-12-15 09:40, pirms 14 gadiem
06 ноября 2002, №204(15898)sovsport.ru
30 октября. Лада – СКА – 2:1
В Тольятти после массовой драки главный арбитр встречи Валерий Бокарев совершил вопиющую ошибку.

25 октября 2003 года. Северсталь – Динамо – 2:4
Главный судья Валерий Бокарев (Казань) отстранен от обслуживания матчей чемпионата России на один месяц и до конца календарного года условно за грубую ошибку, повлиявшую на результат матча.

Финал 2004. «Магнитка» - «Авангард».
казанский арбитр Валерий Бокарев тот гол Игоря Никитина сперва засчитал, а потом, после долгих видео-просмотров и консультаций с инспектором матча Виктором Якушевым, передумал засчитывать. В общем, это был потенциальный суперскандал, ...
...