Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' saspringtā trillerī zaudē čempionam

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''Dinamo'' saspringtā trillerī zaudē čempionam
Mārtiņš Karsums guva vienīgos ''Dinamo'' vārtus
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās hokeja līgas regulārās sezonas spēlē zaudējumu piedzīvojis Rīgas ''Dinamo'', kas viesos ar 1:2 atzina divkārtējā Gagarina kausa ieguvēja Kazaņas ''Ak Bars'' pārākumu. Vienīgos vārtus rīdzinieku labā guva Mārtiņš Karsums.

Rīgas ''Dinamo'' sastāvā, salīdzinot ar iepriekšējo spēli pret Ņižņekamskas ''Neftekhimik'', kurā ar 3:2 pēcspēles metienos uzvarēja mājinieki, bija tikai viena izmaiņa: Rodrigo Laviņu aizstāja Krišjānis Rēdlihs. Tātad, vārtu drošība atkal bija Krisa Holta rokās, bet 4. uzbrucēju virknējumā spēlēja Raimonds Vilkoits, kuram jau 1. vārti ''Dinamo'' rindās.

Rīdzinieki maču iesāka ievērojami aktīvāk nekā mājinieki, jau pirmajā uzbrukumā radot reālus draudus Petri Vehanena sargātajiem vārtiem. Izturējuši dinamiešu starta ofensīvu, ''Ak Bars'' hokejisti devās uzbrukumuos, un tie deva rezultātu, jo noteikumus pārkāpa slovāks Tomašs Surovijs. ''Dinamo'' izturēja, tomēr zaudējumi sastāvā bija. Proti, savainojumā iedzīvojās Holts, savainojot potīti. Viņu nomainīja zviedru vārtsargs Mikaels Telkvists. Zīmīgi, ka pērn viņš spēlēja tieši Kazaņā.

Pēcāk pie spēlētāja pārsvara tika arī ''Dinamo'', atkal neko bīstamu neizveidojot. 14. minūtē rīdzinieki vēl reizi ieguva vairākumu, atkal laukumā sūtot četrus uzbrucējus. Šoreiz izdevās sagādāt darbu Vehanenam, bet ripa ceļu vārtos neatrada. Perioda izskaņā likumsakarīgs pārsvars bija ''Ak Bars''. Glāba Telkvists, ļaujot trešdaļu noslēgt ar neizšķirtu 0:0.

Otro 20 minūšu ievadā izcilā pozīcijā nokļuva ''Ak Bars'' kapteinis Aleksejs Morozovs - dažu metru attālumā no vārtiem viņš bija viens un nepieskatīts, taču ripu meta garām Telkvista un ''Dinamo'' vārtiem. Arī turpinājumā teritoriālais pārsvars piederēja mājiniekiem, taču atklāt mača rezultātu neizdevās. Tāpat veicās arī rīdziniekiem - Roberts Bukarts pēc teicamas partnera piespēles nespēja izrauties līdz vārtiem un pārspēt Vehanenu.

15. minūtē Andris Džeriņš palika viens pret vārtiem, bet viņa mestā ripa atsitās pret vārtu stabu. Šis moments ievadīja iespaidīgu rīdzinieku ofensīvu, taču, izdarot neskaitāmus metienus, ripa ceļu vārtos nespēja atrast. Tāds pats rezultāts arī Morozova metienam no labas pozīcijas. Tādējādi pēc 40 minūtēm joprojām bez gūtiem vārtiem.

Trešā perioda ievadā mājinieki teju trīs minūtes varēja spēlēt vairākumā (aizturētā soda laikā un vairākumā). Radušos izdevību viņi neizmantoja. Pēcāk ideālā pozīcijā nokļuva bijušais dinamietis Marsels Hosa, bet viņa metienu no neliela attāluma lieliskā stilā apturēja Telkvists. Trešdaļas vidū ''Ak Bars'' atkal ieguva vairākumu, taču tā laikā labākais moments bija rīdzinieku uzbrucējam Jānim Spruktam.

Līdz... precīzs metiens izdevās Aleksejam Jemeļinam, 53. minūtē beidzot atklājot mača rezultātu - 1:0 ''Ak Bars'' labā. Aizsargs precīzi meta pēc Morozova lieliskas piespēles no aizvārtes. Tūdaļ ''Dinamo'' ieguva vairākumu, kuru izdevās realizēt! Pēc lieliskas Aleksandra Ņiživija piespēles ripu pustukšos vārtos iemeta Mārtiņš Karsums - 1:1, atkal neizšķirts. ''Dinamo'' neapstājās, izraujoties pretuzbrukumā, un ripa atkal ielidoja vārtos - pēc Jāņa Sprukta piespēles Miķelis Rēdlihs to iemeta Vehanena vārtos. Tiesnesis tomēr devās skatīties video, pieņemot lēmumu, ka vārti nav gūti pareizi.

''Ak Bars'' metās uzbrukumā, kamēr dinamieši bija sagrauti. Mājinieki to izmantoja, atkal izvirzoties vadībā - Jevgēņijs Bodrovs pārspēja Telkvistu, panākdams 2:1 kazaņiešu labā. ''Dinamo'' mača izskaņā ieguva vairākumu, nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju, taču izglābties nespēja. Rezultātā zaudējums ar 1:2.

''Dinamo'' nākamā spēle pēc 10 dienām, kad savā laukumā pulksten 19:30 jāuzņem Rietumu konferences līdervienība Maskavas ''Dynamo''.

Rīgas "Dinamo" sastāvs:

Holts (Telkvists); Troters – Sprukts – M. Rēdlihs, Kr. Rēdlihs – J. Rēdlihs; Ņiživijs – Karamnovs – Surovijs, Galviņš – Sotnieks; Karsums – Džeriņš – Ankipāns, Cibuļskis – Reķis; Bukarts – Vilkoits - Podziņš, Andersons

KHL regulārais čempionāts, 12. decembris

Kazaņas "Ak Bars" – Rīgas "Dinamo" 2:1 (0:0, 0:0, 2:1)
Vārti: 52:03 Jemeļins (Morozovs, vair.) 1:0, 55:25 Karsums (Ankipāns, Ņiživijs, vair) 1:1, 57:20 Bodrovs (Ļemtjugovs, Stepanovs) 2:1
Vārtsargi: Vehanens - Holts (6:20 Telkvists)
Soda minūtes: 12:10

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:20, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Bija jau viens komentētājs, kuru par korupcijas noslēpumu atklāšanu sodīja
YouTube
- dinamo riga - ak bars...

Kvalitāte gan atbaidoša....

  +1 [+] [-]

, 2010-12-12 20:20, pirms 14 gadiem
derētu khl vadībai pajautāt, vai vēl ilgi būs šī klajā un pretīgā ņirgāšanās par mūsu komandu. daudzkārt jau tā ir bijis ka acīmredzamās situācijās tiesneši vienkārši zemiski mūsējos norok. normāla vadība sen jau tadus tiesnešus būtu atlaidusi, bet KHL tikai paņirgājas par letiņiem. tad jautājums varbūt nav jēgas latviešu komandai tur spēlēt, ja rezultāts tiesnešiem jau zināms pirms mača sākuma, un kabata pilna ar bablo. nožēlojami!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-12 20:21, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Labā kāja apzināti tiek pacelta,to var redzēt lieliski.Bet vai ripa no tās atlec,to gan nevar redzēt. Tāpēc arī ir ???? Un teikt un apvainot tiesnesi neredzot skaidri momentu ..........
Bet vai video tiesnesis skaidri redz šo momentu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-12 20:21, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: Un tu no laimes vai kūsti
Ta man pie tirsastas RD.
Galvenais, ka LM krāj uzcītīgi savus punktus.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-12 20:22, pirms 14 gadiem
kayle rakstīja: var redzēt. paskaties iepriekšējā lapā fcsanok ir pievienojis savam komentāram bildi, kur ripa ir uz Miķeļa nūjas. es stumdu kadru pa kadram, un ir skaidri redzams, ka Miķeļa labā kāja neko izšķirošu nedara. hokejisti nereti dīvaini cilā kājas cīņā, neesi pamanījis?
man spēle bija ierakstīta ,tāpēc es skatījos palēnināti ,miķelis labo kāju izkustina josāk bremzēt gluži tāpat kustību ar kāju dara bars spēl.

  -4 [+] [-]

, 2010-12-12 20:23, pirms 14 gadiem
andzadzo2008 rakstīja: derētu khl vadībai pajautāt, vai vēl ilgi būs šī klajā un pretīgā ņirgāšanās par mūsu komandu. daudzkārt jau tā ir bijis ka acīmredzamās situācijās tiesneši vienkārši zemiski mūsējos norok. normāla vadība sen jau tadus tiesnešus būtu atlaidusi, bet KHL tikai paņirgājas par letiņiem. tad jautājums varbūt nav jēgas latviešu komandai tur spēlēt, ja rezultāts tiesnešiem jau zināms pirms mača sākuma, un kabata pilna ar bablo. nožēlojami!
Nevajag tikai tirst, ka RD ir pati apbižotākā komanda KHL no tiesnešu puses. Tikai Znarokas un RD līdzjutēji čīkst par šo tēmu,bet tas nenozīmē, ka citām komandām nekas nebūtu sakāms par tiesnešu darbībām KHL.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-12 20:23, pirms 14 gadiem
pat pretinieku liidzjuteeji atziist,ka bija jaaskaita gols
61. RiBek (Kostanai)
12 декабря 2010 г. 20:43
Ак Барс с победой. Но, что то остался какой-то не приятный осадок (гол в наши ворота вроде был)
62. Airatonius (Казань)
12 декабря 2010 г. 21:17
Удалось посмотреть только 3 период, похоже, что страсти накалились лишь ближе к концовке. Если честно, 2-ую шайбу в наши ворота надо было засчитать, похожий гол мы уже забивали, только не помню с кем и когда, но гол этот был засчитан. Я ожидал большего от сегодняшнего матча, и неприятный осадок (как кто-то уже писал) на душе всё-же есть. Видно, что команда устала, да и рижане измотаны до предела. Было бы вполне справедливо каждой команде отдать по очку, но так не бывает.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-12 20:25, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ta man pie tirsastas RD.
Galvenais, ka LM krāj uzcītīgi savus punktus.
Nu, nu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-12 20:26, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Labā kāja apzināti tiek pacelta,to var redzēt lieliski.Bet vai ripa no tās atlec,to gan nevar redzēt. Tāpēc arī ir ???? Un teikt un apvainot tiesnesi neredzot skaidri momentu ..........

To kāju jau viņš kaut virs galvas var celt, ja ar to netiek veikta apzināta kustība ripas virzienā uz vārtu pusi un ja vēl pēc tam ripa nonāk uz nūjas (prinipā poh..j kādas vai Miķeļa vai pretspēlētāja), tad vārti ir pa 100% jāskaita....

  +2 [+] [-]

, 2010-12-12 20:26, pirms 14 gadiem
naninoi rakstīja: man spēle bija ierakstīta ,tāpēc es skatījos palēnināti ,miķelis labo kāju izkustina josāk bremzēt gluži tāpat kustību ar kāju dara bars spēl.
tā izskatās. turklāt redzams, ka Miķelis ar skatienu tēmē tieši tur, kur ir nūja un ies ripa vārtos, nevis kaut ko met ar nezin ko. un pievienoju vēlreiz fcsanok likto bildi, kur izskatās, ka nūja un ripa saskaras.
';

  +1 [+] [-]

, 2010-12-12 20:27, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevajag tikai tirst, ka RD ir pati apbižotākā komanda KHL no tiesnešu puses. Tikai Znarokas un RD līdzjutēji čīkst par šo tēmu,bet tas nenozīmē, ka citām komandām nekas nebūtu sakāms par tiesnešu darbībām KHL.
Čikst jau daudzi bet pilnīgi piekrītu ,ka nevajag meklēt sazvērestību pret dinamo r.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:29, pirms 14 gadiem
naninoi rakstīja: Čikst jau daudzi bet pilnīgi piekrītu ,ka nevajag meklēt sazvērestību pret dinamo r.
Tieši tā.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-12 20:30, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ta man pie tirsastas RD.
Galvenais, ka LM krāj uzcītīgi savus punktus.
Nu jau, nu!!! Tu celies, ēd, mazgājies, gulēt ej ar domām par Dinamo. Pieļauju ka komentāru rakstīšanā par RD, Tu esi Latvijas neoficiālais čempions, par pasaules gan es Tevi nekronētu, jo noteikti Krievijā kāds kurš īpaši "mīl" Latviju, varētu būt ka ir sarakstijis vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:32, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Esi godīgs. Video var redzēt,kā ripa atsitas pret nūju,pēc kā tā nelido vārtos,pat tajā virzienā. Tālāk neko skaidri nevar redzēt. Bet skaidri var redzēt,ka pēc ripas atlēkšanas no nūjas Miķis apzināti sper ar labo kāju. Un Mistiskā veidā ripa lido vārtos. No kuras ķermeņa daļas tā atsitās,konkrēti nevar redzēt. Bet iespējams video tiesnešiem ir citi rakursi.Kur to var redzēt.
Tu piekasies par to ka viņš kāju pacēla nedaudz. Jā nu viņš pakustināja labo kāju, domāju ka uz to norādīs arī tiesneši attaisnojoties(ja viņiem to vispār vajadzēs) bet tur priekšā ir nūja un tā kustība bija vairāk no cenšanās piebremzēt nevis sist pa ripu.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-12 20:33, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu jau, nu!!! Tu celies, ēd, mazgājies, gulēt ej ar domām par Dinamo. Pieļauju ka komentāru rakstīšanā par RD, Tu esi Latvijas neoficiālais čempions, par pasaules gan es Tevi nekronētu, jo noteikti Krievijā kāds kurš īpaši "mīl" Latviju, varētu būt ka ir sarakstijis vairāk.
Kā tad.

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:33, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevajag tikai tirst, ka RD ir pati apbižotākā komanda KHL no tiesnešu puses. Tikai Znarokas un RD līdzjutēji čīkst par šo tēmu,bet tas nenozīmē, ka citām komandām nekas nebūtu sakāms par tiesnešu darbībām KHL.
es izsaku savas domas nevis ar tevi tagad te strīdēšos.pīs!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-12 20:34, pirms 14 gadiem
vēl kas- skatoties pa kadram, redzams, kā ripa lēnām krīt no augšas, Miķeļa nūjai ir manāma apzināta kustība, bet pēc saskares ar nūju ripas kustība ir daudz straujāka, jo ripa izplūst pa kadru un kļūst skaidrāk saskatām, kad jau atsitusies vārtu tīklā.
lai vai kā, tas vairs nav būtiski. vienkārši bija interesanti videopētnieku patēlot

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:34, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Es to nezinu. Bet esmu pārliecināts,ka tu arī nē. Var strīdēties uz nebēdu,bet rezultāts no tā nemainīsies. RD var pieprasīt,lai izskata šo lietu. Un ja tiesneši būs vainīgi,pieprasīt lai tos soda.
Protams, bet strīdēties nevajag, vajag diskutēt un meklēt, kā sacīt, patiesību. Un es Tev nepārmetu par redzēšanu vai neredzēšanu. Jautājums ir, cik objektīvi (precīzāk subjektīvi) šis moments ir traktēts. Tāpēc mans uzkats ir, ka šis moments ir jāskata tiesnešu kolēģijai un sīki jāiztirzā, lai tiesnešu semināros to var rādīt kā mācīblīdzekli (ieskaitīt vai neieskaitīt vārtus).

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:34, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Te vispār neko lāgā nevar redzēt,tad jau labāk te

http://sportacentrs.com/hokejs/video/12122010-gribu_video_tiesnesi_satikt
Paldies, te kaut ko jau var saprast. Tā pa 100% neviens neko apgalvot nevar. Manuprāt, nekādas apzinātās kustības nebija, taču hvz, kas notika tajā daļā, kuru nevar redzēt, iespējams, ka sitiens ar nūju bija par augstu, jo beigās, manuprāt ripa nūju neskāra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:37, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Viņš ar skatienu var tēmēt kādai līdzjutējai .......... Vai pēc tā viņu varēs ietupināt par izvarošanu ?! Pēc bildes ko spriest vispār ir vairāk kā smieklīgi.
paņem to video un ar media player paskaties pa kadram pats. tur būs vairākas tādas bildes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:41, pirms 14 gadiem
stulba zebra noraka speli, varti bija jaskaita!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-12 20:41, pirms 14 gadiem
Ei Harlamovs taču ir maniaks,xmens izvaro arskatienu visu cieņu!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:44, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja tiesnešiem ir tikai tāds video,ka mes redzam,tad taisnības nebūs.
Bet ir kāds video,kur var visu skaidri redzēt,tad noteikti nevienam pretenziju nebūs.
es nezinu, kā Tu skaties, bet man ir skaidri redzami 3-5 kadri, kā ripa krīt no AUGŠAS, 3-4 kadri, kad tā tuvojas/saskaras ar Miķela nūju un tad ir kadri, kur redzams, ka ripa maina kustību PERPENDIKULĀRI un nedaudz uz kreiso pusi (no laukuma puses) un lido vārtos gar pašu stabiņu

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:44, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Mēs to varam izvērtēt katrs pēc sava,bet no tā nekas nemainīsies,tiesnesis sen jau visu izlēma. Es runāju par to,ko var redzēt šajā video. Neapgalvojot ne par ko,jo skaidri nevar neko redzēt.
Uzmanīgi patinot var redzēt ka ripa no nūjas uziet augšā un atsitas kaut kur no jostasvietas nezinu kāpēc domā ka ripa aizlidoja pie labās kājas.

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:45, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Protams, bet strīdēties nevajag, vajag diskutēt un meklēt, kā sacīt, patiesību. Un es Tev nepārmetu par redzēšanu vai neredzēšanu. Jautājums ir, cik objektīvi (precīzāk subjektīvi) šis moments ir traktēts. Tāpēc mans uzkats ir, ka šis moments ir jāskata tiesnešu kolēģijai un sīki jāiztirzā, lai tiesnešu semināros to var rādīt kā mācīblīdzekli (ieskaitīt vai neieskaitīt vārtus).
Piekrītu! Lielas jēgas tagad "dzesēt muti" tāpat nav un nekas jau no tā tagad nemainīsies.... es parasti arī tiesnešiem nepiekasos, jo viņi arī ir tikai cilvēki un var kaut ko neredzēt vai kļūdīties, bet daržeiz, tā teikt, "jautājumi rodas" un šis ir viens no tādiem gadijumiem....

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:45, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Ja tiesnešiem ir tikai tāds video,ka mes redzam,tad taisnības nebūs.
Bet ir kāds video,kur var visu skaidri redzēt,tad noteikti nevienam pretenziju nebūs.
Tev personīgi gribās zināt ar kādu video materiālu strādāja tiesnesis un kāpēc tieši tā tika traktēts dotais moments. Gribētos, lai DR iesniedz protestu un doto momentu izskata līgas vadība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-12 20:48, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un viņi to mierīgi var pieprasīt. Nedomāju,ka viņiem to liegs.
Tad tik jāgaida rezultāts. Miers mājās!