Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" otrais zaudējums pārbaudes spēlēs - 1:2 pret "Sibir"

Rolands Eliņš

"Dinamo" otrais zaudējums pārbaudes spēlēs - 1:2 pret "Sibir"
Miķelis Rēdlihs
Foto: Raimonds Volonts, dinamoriga.lv

Latvijas vienīgā pārstāve Kontinentālajā hokeja līgā (KHL) Rīgas "Dinamo" Tukumā piedzīvojusi otro zaudējumu divās pārbaudes spēlēs. Šoreiz ar 1:2 atzīts Novosibirskas "Sibir" pārākums. Vārtus "Dinamo" rindās guva Roberts Bukarts.

Rīgas "Dinamo" savu otro pirmssezonas pārbaudes spēli uzsāka neveiksmīgi - jau trešajā minūtē zviedru aizsargs Patriks Herslijs panāca 1:0. Pēc tam sekoja "Dinamo" vairākums, kurā laba iespēja bija Laurim Dārziņam, taču tā kopā ar visu vairākumu palika neizmantota. Pirmā perioda beigās Edgars Masaļskis bija spiests kapitulēt otrreiz - viņu pārspēja Dmitrijs Kugriševs., un arī šoreiz "Sibir" uzreiz pēc tam, deviņas sekundes pirms pārtraukuma, pārkāpa noteikumus un palika mazākumā.

Otrajā periodā "Dinamo" uzbruka vairāk, taču pretinieku cietoksni nepalīdzēja ieņemt arī tiesneša nozīmētais bullītis, kuru nesekmīgi izpildīja Lauris Dārziņš. Dārziņš to bija nopelnījis ar lielisku individuālo meistarību, apspēlējot trīs "Sibir" spēlētājus. Laba iespēja pēc tam bija arī Pjotram Ščastlivijam, taču "Dinamo" pirmsezonas sauso sēriju izdevās pārtraukt Robertam Bukartam, kurš no zilās līnijas izmeta ripu starp vārtsarga kājsargiem. Ar rezultatīvām piespēlēm atzīmējās Miks Indrašis un Andris Džeriņš.

Spēles noslēdzošajā periodā "Dinamo" centrās uzbrukt vairāk un izvairīties no otrā pirmssezonas zaudējuma. Labā metiena pozīcijā nokļuva Indrašis, Rīgas komandai bija arī vairākums, taču iespējas palika nerealizētas. Vārtsargs Edgars Masaļskis tika nomainīts pret sesto laukuma spēlētāju, taču masīvais pēdējo minūšu uzbrukums noslēdzās bez vārtu guvuma un ar zaudējumu 1:2.

Pēcspēles metienu sērijā vienīgais precīzais bija Ščastļivija metiens, kas ļāva gūt uzvaru vismaz šajā spēles elementā (1:0). Bet par labāko spēlētāju "Dinamo" sastāvā tika atzīts Masaļskis.

Šī bija debijas spēle Rīgas "Dinamo" jaunieguvumam Čajam Genovejam. Jāatgādina, ka pirmajā pārbaudes spēlē Rīgas "Dinamo" ar 0:3 zaudēja VHL vienībai "Toros". Savukārt jau rīt pret "Sibir" tiks aizvadīts revanša mačs.

Rīgas "Dinamo" - Novosibirskas "Sibir" 1:2 (0:2, 1:0, 0:0)
Vārti: 3:00 Herslijs (Monja) 0:1 19:04 Kugriševs 0:2 38:21 Bukarts (Indrašis, Džeriņš) 1:2
Soda minūtes: 4:8
Vārtsargi: Edgars Masaļskis - Miko Koskinens

Rīgas "Dinamo" pārbaudes spēles

DatumsLaiksVietaPretinieksRezultāts
1. augusts18:00LiepājaŅeftekamskas "Toros"0:3
8. augusts18:30TukumsNovosibirskas "Sibir"1:2
9. augusts17:00PiņķiNovosibirskas "Sibir"
14. augusts16;00UfaUfas "Salavat Yulaev"
15. augusts12:00UfaMitišču "Atlant"
16. augusts10:00UfaMagņitogorskas "Metallurg"
17. augusts10:00UfaSanktpēterburgas SKA
26. augusts19:30RīgaMinskas "Dinamo"
27. augusts19:30RīgaKazaņas "Ak Bars"
29. augusts19:30RīgaJaroslavļas "Lokomotiv"
30. augusts17:00RīgaSpēle par vietu

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 21:49, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Apnika, ka SC visu laiku kkādi nelgas sūdzas par RD. Man arī nepatīk Krievijas politika, izdaribas Ukrainā utt. , bet nauda nesmird! Es mīlu hokeju un gribu redzēt labākos Eiropas spēlētājus uz Arēna Rīga ledus, man ir patīkami redzēt labu hokeju klātienē, un galīgi pakāst, kas maksā algas un no kurienes ieplūst nauda. Ja jums nepatīk RD, tad nepiesārņojat interneta telpu ar saviem komentāriem, kāpec neviens nekliedz par chelsea boikotu? Latvijas komandas krievi sponsorēt nedrīkst, citu valstu klubus drīks, kur jūsu loģika tauta?
Tieši tāpat 30-tos gados domāja virkne Eiropas vadītāju (arī parastie iedzīvotāji un uzņēmēji), kuri naudas dēļ neko nedarīja,lai apstādinātu Hitleru un Staļinu. Virkne no viņiem savu dzīvi beidza ieslodzījumā (Ulmani ieskaitot), vel citi ar lodi pierē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-08-08 21:50, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: kuram gan te patiesi psihiatrs vajadzigs?
Pieļauju, ka daudzi mani šeit iekš SC atbalstīs-Tev.

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 21:52, pirms 10 gadiem
partizans A-BURTS rakstīja: kurs butu tas atslegas vards saja neparspejama perle,VISS, GANDRIZ vai TIESI TA?
Atslēgas vārdi-tieši tā kā es to vēlos.
Gandrīz-tas nozīmē, ka ir daudz kur vel varētu urālus piežmiegt. Ceru,ka tā arī vel notiks.

  -4 [+] [-]

, 2014-08-08 21:54, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Man Putins izraisa tādas pašas asociācijas kā Tev DR.
Ja tā būtu,tad Tu neatbalstītu viņa izveidotu projektu KHL izskatā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:57, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tāpat 30-tos gados domāja virkne Eiropas vadītāju (arī parastie iedzīvotāji un uzņēmēji), kuri naudas dēļ neko nedarīja,lai apstādinātu Hitleru un Staļinu. Virkne no viņiem savu dzīvi beidza ieslodzījumā (Ulmani ieskaitot), vel citi ar lodi pierē.
Kas interesanti, Latvijas ekonomiskais uzplaukums 30-tajos (aka Ulmaņlaikos) notika lielā mērā pateicoties tam, ka Krievija un Vācija, gatavojoties karam, veidoja pārtikas rezerves. Tur arī aizgāja liela daļa no slavenā Latvijas bekona.
Redzams, ka eiropa no vēstures nav neko mācījusies!

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:57, pirms 10 gadiem
off topic...

Straujumas kundze šorīt pateikusi, ka, viss, ko Krievija mums varot padarīt, esot maksimāli 10 % no IKP...

ku var d...

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:58, pirms 10 gadiem
Vai nu slikti rēķinājuši, vai vnk. īpaši nefiltrē ko dara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:58, pirms 10 gadiem
Cik labs tavs padoms, apturēt jebkādu sadarbību ar Krieviju, neļaut investēt naudu LV firmās/ uzņemumos utt. Tas būs veiksmes stāsts... Lai cik ļoti mums nepatiktu Putins, LV izdevigāk pieturēt mēli un palikt maliņā, ja grib normalas cenas gāzi, benzīnu, saglabāt ekstortu Krievijā, sagaidīt krievu tūristu naudu LV bodēs utt. LV nav izdevīgi nostāties pret Krieviju, jo mūsu boikots Krievijas IKP neko nespēle, bet, ja Rus pārtrauks ekanomisko sadarbi ar LV, tad LV bus dziļā pakaļā
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tāpat 30-tos gados domāja virkne Eiropas vadītāju (arī parastie iedzīvotāji un uzņēmēji), kuri naudas dēļ neko nedarīja,lai apstādinātu Hitleru un Staļinu. Virkne no viņiem savu dzīvi beidza ieslodzījumā (Ulmani ieskaitot), vel citi ar lodi pierē.

     [+] [-]

, 2014-08-08 21:59, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja tā būtu,tad Tu neatbalstītu viņa izveidotu projektu KHL izskatā.
Uzskatu ka pret Krieviju jāievieš ļoti stingras sankcijas, arī pret atsevišķiem cilvēkiem. Iesaldēt visus iespējamos kontus kuri kaut kādā veidā atbalsta Krimas aneksiju, prokrieviskos spēkus Ukrainā. Ptas reizē arī saprotu ka galējā situācijā ja Krievijas ekonomika būs uz kraha robežas Putins droši vien uzsāks karu, jo vi'[nam vairs nebūs ko zaudēt. Putinam nav kaut kādas morāles normas, viņš ir gatavs iet pār cilvēku līķiem , lai panāktu savu. 21.gs. sākumā viens no ļaunākajiem cilvēkiem pasaulē. Pilnībā piekrītu teicienam - nav bijušo čekistu (te domāju tos, kuri ir bijuši pārliecināti čekisti nevis kaut kādā piespiedu veidā savervētie).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-08-08 22:00, pirms 10 gadiem
IKP varbūt 10%, bet ko mēs darīsim bez gāzes ziemā? Atslēgt silto ūdeni kā Ukraina, lai gāzi taupītu ?!
DaMarcus rakstīja: off topic...

Straujumas kundze šorīt pateikusi, ka, viss, ko Krievija mums varot padarīt, esot maksimāli 10 % no IKP...

ku var d...

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 22:01, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atslēgas vārdi-tieši tā kā es to vēlos.
Gandrīz-tas nozīmē, ka ir daudz kur vel varētu urālus piežmiegt. Ceru,ka tā arī vel notiks.
tam ir jānotiek, nav jau vairs četrdesmitie gadi.,.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 22:03, pirms 10 gadiem
arī sporta portālā ielīduši lielie politikas speciālisti. diez vai kartē māk parā'dit kur ukraina atrodas. šakāli sīkie. dinamo būs par spīti jūsu īdēšanai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-08-08 22:04, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Uzskatu ka pret Krieviju jāievieš ļoti stingras sankcijas, arī pret atsevišķiem cilvēkiem. Iesaldēt visus iespējamos kontus kuri kaut kādā veidā atbalsta Krimas aneksiju, prokrieviskos spēkus Ukrainā. Ptas reizē arī saprotu ka galējā situācijā ja Krievijas ekonomika būs uz kraha robežas Putins droši vien uzsāks karu, jo vi'[nam vairs nebūs ko zaudēt. Putinam nav kaut kādas morāles normas, viņš ir gatavs iet pār cilvēku līķiem , lai panāktu savu. 21.gs. sākumā viens no ļaunākajiem cilvēkiem pasaulē. Pilnībā piekrītu teicienam - nav bijušo čekistu (te domāju tos, kuri ir bijuši pārliecināti čekisti nevis kaut kādā piespiedu veidā savervētie).
Tā ir tāda dubulta morāle-man nepatīk cilvēki, viņu rīcība, bet patīk viņu izveidotais produkts. Pie tam neskatoties,ka šim produktam ir skaidri nojaušams zemteksts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-08-08 22:07, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Cik labs tavs padoms, apturēt jebkādu sadarbību ar Krieviju, neļaut investēt naudu LV firmās/ uzņemumos utt. Tas būs veiksmes stāsts... Lai cik ļoti mums nepatiktu Putins, LV izdevigāk pieturēt mēli un palikt maliņā, ja grib normalas cenas gāzi, benzīnu, saglabāt ekstortu Krievijā, sagaidīt krievu tūristu naudu LV bodēs utt. LV nav izdevīgi nostāties pret Krieviju, jo mūsu boikots Krievijas IKP neko nespēle, bet, ja Rus pārtrauks ekanomisko sadarbi ar LV, tad LV bus dziļā pakaļā
Vēlreiz uzmanīgi pārlasi to manu komentāru.
Iespējams,ka esi ļoti jauns un bez dzīves pieredzes, bet atceries uz visiem laikiem-ja Tu savtīgu interešu dēļ neiesi palīgā tam, kuram iet grūti, tad var pienākt brīdis, kad tev ies grūti, tad tev arī neviens nenāks palīgā, jo arī viņiem var izrādīties ka ir savtīgas intereses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-08-08 22:08, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā ir tāda dubulta morāle-man nepatīk cilvēki, viņu rīcība, bet patīk viņu izveidotais produkts. Pie tam neskatoties,ka šim produktam ir skaidri nojaušams zemteksts.
Tu visām precēm, visiem pakalpojumiem skaties , aks to ir radījis. Klausos daudzu rikgrupu mūziku, pērku albumus, bet paši izpildītāji nepatīk. Eju uz filmām, skatos filmu ar baudu, bet filmas scenāristi, producenti nepatīk.
Saprotu , ka tu esi pareizais un katrai precei uzzini kas ir tās īpašnieks, ievāc par viņu ziņas un tad šo preci nopērc. Tad atceries ka komunistiskās Ķīnas preci nedrīkst pirkt, jo tā sadarbojās ar Krieviju. Protams arī baltkrievu, kazahu preces ceru ka nepērc. Visu nosaukt nav iespējams.

     [+] [-]

, 2014-08-08 22:11, pirms 10 gadiem
lonja rakstīja: Ja kāds arī soļo pāri cilvēku līķiem,tad tā ir Eiropa un ASV!Visi delfu un dienas apstulbināti jau ir aizmirsuši,ar ko sākās bardaks Ukrainā!atgādināšu-ar Eiropas un ASV atbalstītu valsts apvērsumu,ar likumīgi ievēlēta prezidenta gāšanu!!
Nabaga krievu propagandas upuris.
Ir noticis (varbūt pat mazliet neapzināti) tas ko ukraiņiem sen jau vajadzēja izdarīt- izrauties no lielā lāča ķēpām, un apzināties, ka viņi nav nav viena no Krievijas guberņām. Tieši tāpat, kā mēs to izdarījām 1991. gadā.

  -1 [+] [-]

, 2014-08-08 22:13, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Saprotu , ka tu esi pareizais un katrai precei uzzini kas ir tās īpašnieks, ievāc par viņu ziņas un tad šo preci nopērc.
Pagaidi, līdz LM nopirks krievi (urlas, kolorādo, huilo), ....tas tomēr ir reālākais variants. Tad varēsim paskatīties, kā zvirgzdiņš locīsies un attaisnos to. Visadus attaisnojumus izgudros.

PS. Joprojām prātoju, kas ir pret Judas Priest. Vai tikai Deiva Holanda dēļ? Tas būtu saprotams, bet tomēr... džeks nospēlēja dažus gadus (un ierakstos tika aizvietots ar bungmašīnu) un citādi grupā nespēlēja nekādu lomu....

     [+] [-]

, 2014-08-08 22:16, pirms 10 gadiem
Nesmīdini tautu, kas tad iet Metalurgam palīgā? Ja nebūs krievu naudas, tad to uzņēmumu neviens nepirks un liepājnieki turpinās sedet mājas bez darba. Eiropa un ASV LV nav interesanta valsts, bet krieviem L V ir valsts kurā ir interese investēt, bet mums jau tas nav vajadzīgs
NAMEJS 9999 rakstīja: Vēlreiz uzmanīgi pārlasi to manu komentāru.
Iespējams,ka esi ļoti jauns un bez dzīves pieredzes, bet atceries uz visiem laikiem-ja Tu savtīgu interešu dēļ neiesi palīgā tam, kuram iet grūti, tad var pienākt brīdis, kad tev ies grūti, tad tev arī neviens nenāks palīgā, jo arī viņiem var izrādīties ka ir savtīgas intereses.

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 22:19, pirms 10 gadiem
120 kg varcargs rakstīja: Pagaidi, līdz LM nopirks krievi (urlas, kolorādo, huilo), ....tas tomēr ir reālākais variants. Tad varēsim paskatīties, kā zvirgzdiņš locīsies un attaisnos to. Visadus attaisnojumus izgudros.

PS. Joprojām prātoju, kas ir pret Judas Priest. Vai tikai Deiva Holanda dēļ? Tas būtu saprotams, bet tomēr... džeks nospēlēja dažus gadus (un ierakstos tika aizvietots ar bungmašīnu) un citādi grupā nespēlēja nekādu lomu....
Man nepatīk viņu seksuālā orientācija un koncertos uzvedība uz skatuves(vismaz ko es esmu redzējis- seksuāli rakstura kustības kas ir nepatīkamas). Kopumā varbūt nedaudz par skarbu uzrakstīju par viņu uzvedību, bet patīkama man viņa nav, esmu dzirdējis arī par narkotikām (bet tas ir daudziem mūziķiem raksturīgs).
Piebilde šī gada albums viņiem ir normāls bet jūtama vecuma piegarša, vairs nav tas kas Painkiller.

     [+] [-]

, 2014-08-08 22:20, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Tu visām precēm, visiem pakalpojumiem skaties , aks to ir radījis. Klausos daudzu rikgrupu mūziku, pērku albumus, bet paši izpildītāji nepatīk. Eju uz filmām, skatos filmu ar baudu, bet filmas scenāristi, producenti nepatīk.
Saprotu , ka tu esi pareizais un katrai precei uzzini kas ir tās īpašnieks, ievāc par viņu ziņas un tad šo preci nopērc. Tad atceries ka komunistiskās Ķīnas preci nedrīkst pirkt, jo tā sadarbojās ar Krieviju. Protams arī baltkrievu, kazahu preces ceru ka nepērc. Visu nosaukt nav iespējams.
Ja es kaut kāda projekta apakšā jūtu politiskus zemtekstus, tad viennozīmīgi man pret to ir noraidoša attieksme.
Un patiesībā es tikai priecājos, ka šobrīd virkne LV uzņēmēju kārtējo reizi dabū ierīt Krievijas dēļ, jo ja cilvēks nemācās caur pieredzi, tad lai mācās caur savu naudas maku vai bankas kontiem. Ja 1998. gadā Krievijas lielā defolta laikā virkne Latvijas uzņēmēji saprata, ka lai arī Krievijas tirgus ir vieglāk iekarojams, tomēr viņš ir arī pats neprognozējamākais. Viņi aizgāja no Krievijas tirgus, bet kuri joprojām cerēja uz šīs valsts tirgu un prom no tā negāja, tie tad arī tagad cieš. Un pie tam no mana viedokļa pelnīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-08-08 22:22, pirms 10 gadiem
objektiivais rakstīja: Apnika, ka SC visu laiku kkādi nelgas sūdzas par RD. Man arī nepatīk Krievijas politika, izdaribas Ukrainā utt. , bet nauda nesmird! Es mīlu hokeju un gribu redzēt labākos Eiropas spēlētājus uz Arēna Rīga ledus, man ir patīkami redzēt labu hokeju klātienē, un galīgi pakāst, kas maksā algas un no kurienes ieplūst nauda. Ja jums nepatīk RD, tad nepiesārņojat interneta telpu ar saviem komentāriem, kāpec neviens nekliedz par chelsea boikotu? Latvijas komandas krievi sponsorēt nedrīkst, citu valstu klubus drīks, kur jūsu loģika tauta?
Vot es arī šito īsti nesaprotu. Nav jau tā, ka mēs no savas naudas maksājam par krievu klubiem, nu tieši otrādi, lai tak tie krievi maksā par mūsu hokeju un izklaidi latviešu tautai. Par to tak tikai jāpriecājās ir. Nav jau, kā saka, ''uz parādu'' no krievu puses, lai tik grūž iekšā tos nepilnus 10 citronus sezonā un miers, mums izklaide
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja