Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

''Dinamo'' iespēja pārtraukt trīs zaudējumu sēriju pret KHL pastarīti ''Sibir''

''Dinamo'' iespēja pārtraukt trīs zaudējumu sēriju pret KHL pastarīti ''Sibir''
Lauris Dārziņš un Gints Meija. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Šodien pulksten 13:30 pēc Latvijas laika otro izbraukuma sērijas spēli aizvadīs Rīgas ''Dinamo'' komanda, tiekoties ar KHL pēdējās vietas īpašnieci Novosibriskas ''Sibir''. Sibīrijas komanda, kas vēl pagājušajā sezonā par nieka vienu punktu atpalika no izslēgšanas spēļu zonās, jauno sezonu iesākusi pagalam vāji, izcīnot tikai vienu uzvaru 14 spēlēs.

Ģirta Ankipāna vadītā ''Dinamo'' komanda šobrīd piedzīvo smagāko posmu sezonā līdz šim, piedzīvojot trīs zaudējumus pēc kārtas. Iemesli neveiksmēm no malas ir diezgan skaidri redzami. Pirmkārt, rīdzinieki katrā no zaudētajām spēlēm (1:4 pret ''Sochi'', 3:7 pret ''Barys'' un 2:5 pret ''Avangard'') aizvadījuši ļoti vāju sākumu, nonākot iedzinējos jau pirmās trešdaļas sākumā, un turpinājumā sniegumu nespējot uzlabot. Ja pirmajās divās minētajās spēlēs otrajā trešdaļā aina laukumā nedaudz mainījās par labu ''Dinamo'', tad pēdējā mačā pret Boba Hārtlija vadīto ''Avangard'' spēli neizdevās uzlabot arī otrajā trešdaļā.

Otrkārt, sezonas gaitā izkristalizējies visai šaurs ''Dinamo'' punktu guvēju loks, ko gan pavisam noteikti ietekmējuši arī savainojumi - lazaretē joprojām atrodas Balinskis un Makmilans, iepriekšējā spēlē savainojumu guva arī Dzaneti, par kura dalību šodien nav skaidrības. Reālus draudus pretinieku vārtiem spējusi radīt tikai Mitinena maiņa ar Videlu un Dārziņu uzbrukumā, kā arī Majoni aizsardzībā. Tieši šie hokejisti, kā arī vairākuma partneris Klārks guvuši visus komandas vārtus pēdējos piecos mačos.

Arī aizsardzībā nebūt neklājas viegli - nedz aizsargiem, nedz vārtsargiem. Spēlē pret ''Avangard'' pirmoreiz komandas pieteikumā tika iekļauts nomināli trešais vārtsargs Maksims Tretjaks. Tiesa, nav vajadzības grimt dziļā bezcerībā, jo daudzi svarīgi spēles elementi joprojām ''Dinamo'' izpildījumā ir augstā līmenī. Izdevies ierobežot sezonas sākumā visnotaļ augsto noteikumu pārkāpumu skaitu, tāpat ikkatrai KHL komandai drauds ir rīdzinieku vairākums ar jau pieminētajiem komandas uzbrukuma līderiem priekšgalā.

Šodienas pretinieki - Novosibirskas ''Sibir'' hokejisti par trīs zaudējumu sēriju gan varētu tikai izdot vieglu nopūtu, jo sezonas sākums komandai ievirzījies daudz sliktākā gultnē. 13 zaudējumi 14 mačos dod pārliecinošu pēdējo vietu austrumu konferences un visas līgas tabulā. ''Sibir'' ar 20 gūtiem vārtiem dala mazrezultatīvākās komandas godu ar ''Traktor'', kā arī ir pirmā ielaisto vārtu rādītājā (52), dalot šo pozīciju ar ''Slovan''.

Pēc pirmajām sešām aizvadītajām spēlēm, kurās piedzīvoti tikai zaudējumi, no amata tika atbrīvots galvenais treneris Vladimirs Jurzinovs, vietā nākot baltkrievu speciālistam Aleksandram Andrijevskim. Tāpat atlaists tika pagājušās sezonas Somijas līgas rezultatīvākais hokejists, uzbrucējs Jūliuss Juntila, kuram tika uzticēta līdera loma komandā, taču soms nespēja attaisnot uz sevi liktās cerības. Tiesa, arī Andrijevskim līdz pirmajai uzvarai nācās nedaudz pagaidīt - izdevās izcīnīt uzvaru vien savā septītajā spēlē pie komandas stūres, pieveicot ''Vityaz''.

Novosibirskas pozīciju turnīra tabulā labi ataino arī vārtsargu statistika. Deviņas spēles aizvadījis Aleksejs Krasikovs, atvairot 89,7% pretinieku metienu un vidēji spēlē ielaižot 3,38 vārtus, taču vēl sliktāka statistka ir kanādietim Denijam Teiloram - vien 86,7% atvairīto metienu un 4,09 vidēji ielaisti vārti septiņās spēlēs. Rezultatīvākaie ''Sibir'' hokejisti ir uzbrucējs Ņikita Mihailovs ar pieciem vārtiem un vienu rezultatīvu piespēli, bet tieši pretēja statistika ir aizsargam Oļegam Piganovičam.

''Dinamo'' un ''Sibir'' komandas šosezon jau ir tikušās. 8. septembrī uz ''Arēna Rīga'' ledus bija vērojams Dārziņa - Videla - Rēdliha šovs, rīdziniekiem izcīnot pārliecinošu uzvaru ar 3:0 un sauso spēli aizvadot Kristeram Gudļevskim. Kā ''Dinamo'' hokejistiem veiksies šovakar? Spēles sākums pulksten 13:30 un tiešraide kanālā ''TVPlay Sports''.

Rīgas "Dinamo" sastāvs izbraukumā

Vārtsargi: Kristers Gudļevskis, Timurs Biļalovs un Maksims Tretjaks.
Aizsargi: Nerijus Ališausks, Kristaps Sotnieks, Sergejs Gimajevs, Metjū Majone, Roberts Mamčics, Dmitrijs Šuļeņins, Marks Dzaneti un Kristaps Zīle.
Uzbrucēji: Oskars Batņa, Daniels Bērziņš, Kevins Klārks, Lauris Dārziņš, Mārtiņš Dzierkals, Andris Džeriņš, Emīls Ģēģeris, Egils Kalns, Roberts Lipsbergs, Gints Meija, Matiass Mitinens, Vitālijs Pavlovs, Frenks Razgals, Gunārs Skvorcovs un Līnuss Videls.

Izbraukuma spēles

DatumsLaiksPretinieksRez./Dat.
5. oktobris19:30Omskas "Avangard"2:5
7. oktobris13:30Novosibirskas "Sibir"07.10
9. oktobris16:30Astanas "Barys"09.10

, 2018-10-07 08:08, pirms 7 gadiem
Ankipān! paskaties ,ko dara Meija laukumā, ar tādu slidojumu ātrumu pie goliem netikt.
, 2018-10-07 08:22, pirms 7 gadiem
Molodčiki Dinamieši. Šodien svarīga ģēre! Jāsper plats solis uzvaru takas virzienā. Sibirj nav tik švaki, kā dažs labs cenšas iestāstīt.
, 2018-10-07 08:24, pirms 7 gadiem
Uzņems kursu uz sev ierasto pēdējo vietu?
, 2018-10-07 08:51, pirms 7 gadiem
Neliels favorīts ir Sibir. Ja šodien mums vārtos būs VĀRTSARGS tad punktu/us dabūsim. Pretējā gadījumā Sibir otrā uzvara būs.
, 2018-10-07 08:59, pirms 7 gadiem
DR izslavēti ar to, ka pret viņiem visi pārtrauc zaudējumu sērijas, sen vārtus neguvušie iemet, un debitanti bieži gūst savus pirmos vārtus!!!
, 2018-10-07 09:04, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Neliels favorīts ir Sibir. Ja šodien mums vārtos būs VĀRTSARGS tad punktu/us dabūsim. Pretējā gadījumā Sibir otrā uzvara būs.
Tu vaino tikai vārtsargus? Leģionāru armija ar lv nespējniekiem paši neko nevar iemest ne nosargāt
, 2018-10-07 09:14, pirms 7 gadiem
Ja vārtsargs būs labs arī spēle aizies. Kurš spēlētājs komandā pirmkārt nedrīkst būt vājš- vārtsargs. Pie 2-4 pret Omsku bija cerība bet atkal viens ielaiž... Psiholoģija- grūti censties ja vārtos caurums.
, 2018-10-07 09:16, pirms 7 gadiem
Ja vārtsargs vājš komanda sāk spēlēt vājāk, ja vārtsargs velk komanda spēlē labāk.
, 2018-10-07 09:16, pirms 7 gadiem
pernambucano rakstīja: Molodčiki Dinamieši. Šodien svarīga ģēre! Jāsper plats solis uzvaru takas virzienā. Sibirj nav tik švaki, kā dažs labs cenšas iestāstīt.
Jau tik ātri atpakaļ no vēlēšanu balles?
, 2018-10-07 09:23, pirms 7 gadiem
Meija vnk šausmas, cerams ka šodien nebūs. Ankipanam panika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-07 10:07, pirms 7 gadiem
Tak arī tur padirsīs, Dinamo izskatās ka nav spējīgi vairs nevienu khl komandu uzvarēt. Parastais scenārijs, salaist no sākuma savos vārtos un tad izmisīgi centieni kautko glābt kas ļoti reti kad izdodas
, 2018-10-07 10:13, pirms 7 gadiem
42 punktu sezonas viena no galvenajām spēlēm . Pakāsiens ar 1:3 garantēts. Spēki bija pirmajam izbraukumam un 2 mājas spēlēm lai funis un vatņiki sapērk abonementus.
, 2018-10-07 10:17, pirms 7 gadiem
2.7 labs koefs, itka.. bet nu tas ir dinamo domaju vartsargu melna stripa bus.beigusies un ganjau ka bus ok.
2:4 pret osmku vieniga ceriba bija, zaudet ar pieklajigu rezultatu, ja kads.cereja uz ko vairak tad var vainot sevi nevis vartsargus
, 2018-10-07 10:23, pirms 7 gadiem
Sibirj ir meistarigaki.vini uzvarēs.
, 2018-10-07 10:26, pirms 7 gadiem
Mājās pret tāliem austrumie. Jāņem 5-6 punkti no 6. Izbraukums varētu beigties ar nullīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-07 10:52, pirms 7 gadiem
zaudēs 2:3
, 2018-10-07 11:03, pirms 7 gadiem
Skatos daži no alām degunus izbāzuši. Pat pūce klusu pīkst par 42 punktiem sezonā. Sākumā nobijusies tupēja alā. Ja sāksies uzvaras tad atkal klusu tupēs alā.
, 2018-10-07 11:15, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Jautras vēlēšanas, vai ne? Galvenais, nesačakarēties ar koalīciju, jo veidojot to bez Saskaņas, var sanākt riktīgs ķīselis ar kotletēm
Divi politiskie spēki, kurus es ne par mata galu negribētu redzēt pie varas, ir vecie un jaunie liberasti sorosieši, proti, Jenotība ar Fuņa favorītiem AP : Lai smilkst opozīcijā kopā ar Ušaku, pārējie no favorītiem ir puslīdz ciešami
Koalīciju veidos visas ievēlētās partijas, izņemot saskaņu un pamuļķus kpv.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-07 12:11, pirms 7 gadiem
Sliktākais variants Latvijai. Saskaņa + Kaimiņš+ Lemberdzēni. Kopā varētu būt 50 balsis un pēc tam dažas ar Kremļa palīdzību par lielu naudu nopērk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-07 12:19, pirms 7 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: tam čalim, kas ir īstais saimnieks un veidoja jauno laiku un tagad jauno vienotību, jauno konserervatīvo partiju pavisam noteikti ir īpašs fetišs uz vārdu jaunais/jauns

skumji ka saliekot visas šīs trīs kopā Latvija tiks turpināta iznīcināt, ne tikai ekonomiski, bet arī demogrāfiski, jo iedzīvotāju skaits turpinās samazinātes, ko pierāda arī zemā aktivitāte
Izskatās, ka paši krievi arī sāk neticēt Saskaņai. Un saskaņas tik mīļā demogrāfiskā grupa-pensionāri arī sāk saprast, ka visu laiku tiek apčakarēti. Viss kārtībā.
, 2018-10-07 12:20, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Sliktākais variants Latvijai. Saskaņa + Kaimiņš+ Lemberdzēni. Kopā varētu būt 50 balsis un pēc tam dažas ar Kremļa palīdzību par lielu naudu nopērk.
pamuļķis esi ,ja domā ,ka Kaimiņ'ir tik pat liels ļaunums Latvijai kā Saskaņa
, 2018-10-07 12:20, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Jautras vēlēšanas, vai ne? Galvenais, nesačakarēties ar koalīciju, jo veidojot to bez Saskaņas, var sanākt riktīgs ķīselis ar kotletēm
Divi politiskie spēki, kurus es ne par mata galu negribētu redzēt pie varas, ir vecie un jaunie liberasti sorosieši, proti, Jenotība ar Fuņa favorītiem AP : Lai smilkst opozīcijā kopā ar Ušaku, pārējie no favorītiem ir puslīdz ciešami
Vienotība tagad ir pa četrām partijām izšķīdusi, bet visi saeimā, nekas tāds nav mainījies, mazāk balsis zzs un nacionāļiem, vairāk Kaimiņam, Sudrabu nomaina Strīķe
, 2018-10-07 12:23, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Vienotība tagad ir pa četrām partijām izšķīdusi, bet visi saeimā, nekas tāds nav mainījies, mazāk balsis zzs un nacionāļiem, vairāk Kaimiņam, Sudrabu nomaina Strīķe
Kā nekas nav mainījies?
ZZS no 20 uz 10 un izstumj ārā vecos kadrus, bet BANSS saka, ka nekas nav mainījies!
, 2018-10-07 12:30, pirms 7 gadiem
Kaimiņš ir vēl lielāks ļaunums par Saskaņu. Slēptie prokremlisti kas paņem daudzu naivo latviešu balsis. Pie tam vēl ciniski agresīvi rupji ar kriminālu piesitienu.
, 2018-10-07 12:39, pirms 7 gadiem
Tak saskaņa kā ir bijusi, tā arī turpinās būt spitālīgie uz LV politikas skatuves. Mūžīgā opozīcija, ja vēl pāris vēlēšanas atpakaļ viņiem bija kkādas izredzes tikt koalīcijā, tad tagad tā ikvienai latviešu partijai būtu politiskā pašnāvība ar viņiem biedroties. Nakts debatēs pret Dombrovski tur pārējie izturējās tā, it kā viņš tur vispār nebūtu un man pat žēl viņa nesametās protams, politikā visādas spēlītes var būt, bet nu neticu, neticu.
, 2018-10-07 12:39, pirms 7 gadiem
datmons rakstīja: Kā nekas nav mainījies?
ZZS no 20 uz 10 un izstumj ārā vecos kadrus, bet BANSS saka, ka nekas nav mainījies!
Jā, es leilas pārmaiņas neredzu, tās ir, bet ne baigi lielās. Dažas birkas nomainītas, bet nekādu globālu "jauno spēku" uzvaru es neredzu. Nu protams Tev var būt savs viedoklis, ja tādi bondarveidōgie tev ir jaunie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-07 12:42, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kaimiņš ir vēl lielāks ļaunums par Saskaņu. Slēptie prokremlisti kas paņem daudzu naivo latviešu balsis. Pie tam vēl ciniski agresīvi rupji ar kriminālu piesitienu.
kaimiņš = fuņa
, 2018-10-07 12:45, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tak saskaņa kā ir bijusi, tā arī turpinās būt spitālīgie uz LV politikas skatuves. Mūžīgā opozīcija, ja vēl pāris vēlēšanas atpakaļ viņiem bija kkādas izredzes tikt koalīcijā, tad tagad tā ikvienai latviešu partijai būtu politiskā pašnāvība ar viņiem biedroties. Nakts debatēs pret Dombrovski tur pārējie izturējās tā, it kā viņš tur vispār nebūtu un man pat žēl viņa nesametās protams, politikā visādas spēlītes var būt, bet nu neticu, neticu.
Nu vienubrīd saskaņas drauds sāka izplesties, bet soross to nokārtoja ar lindermana rokām izprovocējot valodas referendumu, kas saskaņu nolika atpakaļ pie ratiem
, 2018-10-07 12:46, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: kaimiņš = fuņa
Izrādās ir pat lietas, kur es Savicka vaukšķim piekrītu...
, 2018-10-07 12:48, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Izrādās ir pat lietas, kur es Savicka vaukšķim piekrītu...
viņiem tak abiem viens idejiskais tēvs, vova puķis no austrumiem.
, 2018-10-07 12:49, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu vienubrīd saskaņas drauds sāka izplesties, bet soross to nokārtoja ar lindermana rokām izprovocējot valodas referendumu, kas saskaņu nolika atpakaļ pie ratiem
Uzskatu, ka vajag vairāk tādas ždanokveidīgās vatņiku sīkpartijas(lai katra novāc ~3% balsis), kuras atņemtu balsis prusakova blicei. Citādi vates organizēti balso par prusakoviem, kamēr latvieši strīdās un partijas taisa katrs, kam nav slinkums.
, 2018-10-07 12:52, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu vienubrīd saskaņas drauds sāka izplesties, bet soross to nokārtoja ar lindermana rokām izprovocējot valodas referendumu, kas saskaņu nolika atpakaļ pie ratiem
Jā, valodas referendums un partijas līderu publiskais atbalsts tam, varētu tikt dēvēts par šīs partijas beigu sākumu. Pirms tam atceros, ka bija pietiekami daudz latviešu, kas viņiem atbalstu pauda. Var jau būt, ka kkas kko tur izprovocēja, respektīvi, ieroci viņiem varbūt kāds no malas rokās ielika, bet lodi sev kājā viņi ielaida paši, padarot sevi par mūžīgo kroplīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-07 12:53, pirms 7 gadiem
atsauksmes rakstīja: Meija vnk šausmas, cerams ka šodien nebūs. Ankipanam panika.
Jaunais vainīgais Meija - kurš nospēlējis 2 spēles - sezonas pirmo, notraumējies un atgriezās pret Omsku?
, 2018-10-07 12:55, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Uzskatu, ka vajag vairāk tādas ždanokveidīgās vatņiku sīkpartijas(lai katra novāc ~3% balsis), kuras atņemtu balsis prusakova blicei. Citādi vates organizēti balso par prusakoviem, kamēr latvieši strīdās un partijas taisa katrs, kam nav slinkums.
šai jautājumā saskaņu tik var paslavēt, par prasmi noturēt konstantu elektorātu. Sen bija laiks latviešiem mācīties...bet nekas, vajag laiks lai tauta izaugtu un nobriestu, viss būs labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-07 12:59, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Uzskatu, ka vajag vairāk tādas ždanokveidīgās vatņiku sīkpartijas(lai katra novāc ~3% balsis), kuras atņemtu balsis prusakova blicei. Citādi vates organizēti balso par prusakoviem, kamēr latvieši strīdās un partijas taisa katrs, kam nav slinkums.
Tādā ziņā, krieviem visu cieņu, prot viņi savus spēkus koncentrēt vienuviet. Es vispār joprojām sliecos uz divpartiju sistēmu, lai arī man visādi Vjačislavi un Iļjas uzdzen šermuli, tomēr ne jau nacionālai piederībai būtu jānosaka, par ko mēs vēlēšanās balsojam, tur būtu jābūt citām vērtībām. Uz nacionālā naida pamatu sakārtotu valsti neuzbūvēt.
, 2018-10-07 13:00, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Jā, valodas referendums un partijas līderu publiskais atbalsts tam, varētu tikt dēvēts par šīs partijas beigu sākumu. Pirms tam atceros, ka bija pietiekami daudz latviešu, kas viņiem atbalstu pauda. Var jau būt, ka kkas kko tur izprovocēja, respektīvi, ieroci viņiem varbūt kāds no malas rokās ielika, bet lodi sev kājā viņi ielaida paši, padarot sevi par mūžīgo kroplīti.
nu tur soross iespieda ušakam pautus skrūvspīlēs, pateikt ko citu viņam nozīmēja zaudēt krievu balsis, pateica atbalstu, apsīka pieaugošais latviešu atbalsts, kurš pēc 2010 gada diezgan konstanti sāka pieaugt dēl visādām aktivitātēm Rīgā.
, 2018-10-07 13:00, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Jā, valodas referendums un partijas līderu publiskais atbalsts tam, varētu tikt dēvēts par šīs partijas beigu sākumu. Pirms tam atceros, ka bija pietiekami daudz latviešu, kas viņiem atbalstu pauda. Var jau būt, ka kkas kko tur izprovocēja, respektīvi, ieroci viņiem varbūt kāds no malas rokās ielika, bet lodi sev kājā viņi ielaida paši, padarot sevi par mūžīgo kroplīti.
A ko Saskaņai plēsties uz koalīcju? Viņi patiesībā ir visideālākajā pozīcijā. Viņiem "pieder" Rīga un D-pils, no turienes var paņemt piķi cik tīk. A Saeimā, tiec iekšā, neviens tevi nepaņem. Sēdi opozīcijā, pa retam kaut ko pačīksti un vāc piķi. Attaisnojumi, kāpēc netiek pildīti pirmsvēlēšanu solījumi saviem vēlētājiem gatavi - mēs, taču mēģinam, bet koalīcija mūsos neklausās. Ko plēsties uz koalīciju, ja var saņemt piķi par reālu sēdēšanu un nekā nedarīšanu? Es domāju, ka Saskaņieši nebūt nebēdā par to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-07 13:04, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: A ko Saskaņai plēsties uz koalīcju? Viņi patiesībā ir visideālākajā pozīcijā. Viņiem "pieder" Rīga un D-pils, no turienes var paņemt piķi cik tīk. A Saeimā, tiec iekšā, neviens tevi nepaņem. Sēdi opozīcijā, pa retam kaut ko pačīksti un vāc piķi. Attaisnojumi, kāpēc netiek pildīti pirmsvēlēšanu solījumi saviem vēlētājiem gatavi - mēs, taču mēģinam, bet koalīcija mūsos neklausās. Ko plēsties uz koalīciju, ja var saņemt piķi par reālu sēdēšanu un nekā nedarīšanu? Es domāju, ka Saskaņieši nebūt nebēdā par to.
Arī fakts, bet mūžīgi tomēr tā veģetēt nevarēs, Daugavpili ar Latgali es jau sen esmu norakstījusi, bet domāju, ka varu Rīgā tomēr var ar laiku atgūt.
, 2018-10-07 13:04, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Nu vienubrīd saskaņas drauds sāka izplesties, bet soross to nokārtoja ar lindermana rokām izprovocējot valodas referendumu, kas saskaņu nolika atpakaļ pie ratiem
Vienmēr esmu teicis, ka Soross ir liels malacis
, 2018-10-07 13:06, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Tādā ziņā, krieviem visu cieņu, prot viņi savus spēkus koncentrēt vienuviet. Es vispār joprojām sliecos uz divpartiju sistēmu, lai arī man visādi Vjačislavi un Iļjas uzdzen šermuli, tomēr ne jau nacionālai piederībai būtu jānosaka, par ko mēs vēlēšanās balsojam, tur būtu jābūt citām vērtībām. Uz nacionālā naida pamatu sakārtotu valsti neuzbūvēt.
Tāpēc, visdrīzāk, gaidāms arī NA noriets... Protams, ar nosacījumu, ja nelielais pārticības pieaugums turpinās. Kad cilvēki paēduši, mazāk gribas ķīvēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-07 13:08, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Vienmēr esmu teicis, ka Soross ir liels malacis
Patiesi, kāds var normāli, argumentēti pateikt, ko Soross sliktu nodarījis?
, 2018-10-07 13:08, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Mani interesē, pa ko tad Bīskaps balsoja!? Teica, ka tā neesot Vienotība
Taču vienlaikus nepatīkot KPV, vai tiešām par Fuņa liberastiem AP?
Kāds ir tavs viedais viedoklis Artjom? Es saku, ka vajag divas partijas - konservatīvos un liberāļus un tad jau tauta parādīs pati, kuras vērtības viņai konkrētajā brīdī svarīgākas. Citādi tagad ar gadiem jau ir krievi pret latviešiem un uz visu pārējo maz kurš iespringst.
, 2018-10-07 13:08, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Arī fakts, bet mūžīgi tomēr tā veģetēt nevarēs, Daugavpili ar Latgali es jau sen esmu norakstījusi, bet domāju, ka varu Rīgā tomēr var ar laiku atgūt.
Tad jau tu tāda pati, kā visa līdzšinējā vara, ko tur uz latgali iespringt. Lai pūst un krievi savāc. Ar latgali tieši būtu jāsāk. Tieši Rīgu būs nereāli "atkarot." Kāpēc? Jo Rīgā plūst visvairāk naudas. Kur vairāk naudas, to ciešāk turēs un neatlaidīs un vairāk arī līdzekļu ko ieguldīt, lai neatlaistu.
, 2018-10-07 13:08, pirms 7 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: domāju, ka nebūsim naivi

ir zaudētas visas cerības, ka Latvija varētu kļūt par normālu, nacionalu valsti, Krievijas priekšposteni ciņā pret visu liberālo, multikulturalismu

tuvākā gada laikā sagaidīsim Stambulas konvencijas apstiprinasanu, bēgļu ievešanu, pat vairāk nekā prasīts , gender dzimuma ieviešanu utt
Kas slikts Stambulas konvencijā?
, 2018-10-07 13:10, pirms 7 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: domāju, ka nebūsim naivi

ir zaudētas visas cerības, ka Latvija varētu kļūt par normālu, nacionalu valsti, Krievijas priekšposteni ciņā pret visu liberālo, multikulturalismu

tuvākā gada laikā sagaidīsim Stambulas konvencijas apstiprinasanu, bēgļu ievešanu, pat vairāk nekā prasīts , gender dzimuma ieviešanu utt
Ja tev Latvija tik slikta un krievija tik laba, ko tu vēl meklē Latvijā?
, 2018-10-07 13:12, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tāpēc, visdrīzāk, gaidāms arī NA noriets... Protams, ar nosacījumu, ja nelielais pārticības pieaugums turpinās. Kad cilvēki paēduši, mazāk gribas ķīvēties.
Viņu piedāvājums ir gaužām plāns, brīnos ka vispar kāds vēl par viņiem balso. Darbos pašvaki, tāpat sasmērējušies u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-07 13:16, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vajadzīga prezidentāla republika ar līdzīgu pēc harizmas prezidentu kā kaimiņu Baltkrievijā!
Kur loģika? Tatad tava velme ir, lai latvija veidojās aptuveni pēc principa, kas prezidentam vai viņa comam, radiniekam liekās labs to arī darīsim? Oj, prezidentam nepatīk alkohols - ieviesīsim sauso likumu. Oi prezidents ir basketa fans - nafig hoķi. Jā, Aburt, tā arī var notikt
, 2018-10-07 13:16, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: A ko Saskaņai plēsties uz koalīcju? Viņi patiesībā ir visideālākajā pozīcijā. Viņiem "pieder" Rīga un D-pils, no turienes var paņemt piķi cik tīk. A Saeimā, tiec iekšā, neviens tevi nepaņem. Sēdi opozīcijā, pa retam kaut ko pačīksti un vāc piķi. Attaisnojumi, kāpēc netiek pildīti pirmsvēlēšanu solījumi saviem vēlētājiem gatavi - mēs, taču mēģinam, bet koalīcija mūsos neklausās. Ko plēsties uz koalīciju, ja var saņemt piķi par reālu sēdēšanu un nekā nedarīšanu? Es domāju, ka Saskaņieši nebūt nebēdā par to.
Domāju, ka nav galīgi tik vienkārši. Ja atceries, tad pašv. vēlēšanās SA izrāva pārsvaru Rīgā ar palielām mokām... Ņemot vēra, ka viņas elektorāts ir kopumā vecāks un nepieaug, tad par uzvaru nākamajās pašv. vēlēšanās naudu neliktu. Turklāt jau tagad daudzi krievval. vēlētāji ir visnotaļ neapmierināti ar daudzām lietām, turklāt jāvēro situācija arī Krievijā, kur Putina reitingi slīd lejā un eiforija samazinās... Manuprāt, tieši Krievijā ir redzama atslēga uz SA nākotni LV. Ja tur varu sāks (gan nezinu kādā veidā) pārņemt rietumnieciskāki spēki, arī šeit var sagaidīt izmaiņas. Iespējams, SA sašķelsies konservatīvajos, reakcinonārajos, un izteikti prorietumnieciskajos... Daļa vēlētāju pāries pie latviešu partijām. Vispār nākotne NAV rožaina viņiem.
, 2018-10-07 13:18, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vajadzīga prezidentāla republika ar līdzīgu pēc harizmas prezidentu kā kaimiņu Baltkrievijā!
Jā, ar harizmu vai labu frizūru var pacelt ekonomiku eins, zwei, drei
, 2018-10-07 13:19, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tad jau tu tāda pati, kā visa līdzšinējā vara, ko tur uz latgali iespringt. Lai pūst un krievi savāc. Ar latgali tieši būtu jāsāk. Tieši Rīgu būs nereāli "atkarot." Kāpēc? Jo Rīgā plūst visvairāk naudas. Kur vairāk naudas, to ciešāk turēs un neatlaidīs un vairāk arī līdzekļu ko ieguldīt, lai neatlaistu.
Es nesaku, ka nevajag uz Latgali iespringt un tās ir absolūtas muļķības, ka uz viņu neviens neiespringst, ja kļūdos, tad palabo, bet, cik man zināms, tad tur tiek novirzītas vislielākās ES investīcijas. Vienu brīdi vispār lauksaimniecībā šajā ziņā bija totāla nevienlīdzība, esot no Latgales praktiski jebkurš, kurš pieteicā, varēja dabūt atbalstu, kamēr pārejai LV bija nezkādas prasības jāizpilda. Cik man pēdējos gados sanācis pa turieni pabraukāt, tad kkā neredzu uz aci, kas tur tieši pūtu. Bet nu, krievu tur ir tik daudz, kas arī dzīvo Krievijas info telpā, ka nu nav man īsti ticības, ka īpaši pie mūsdienu globalizācijas ir iespējams viņus latviskot, lidz ar to man arī nav sajūta, ka atrodos Latvijā tur aizbraucot.
, 2018-10-07 13:21, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Es nesaku, ka nevajag uz Latgali iespringt un tās ir absolūtas muļķības, ka uz viņu neviens neiespringst, ja kļūdos, tad palabo, bet, cik man zināms, tad tur tiek novirzītas vislielākās ES investīcijas. Vienu brīdi vispār lauksaimniecībā šajā ziņā bija totāla nevienlīdzība, esot no Latgales praktiski jebkurš, kurš pieteicā, varēja dabūt atbalstu, kamēr pārejai LV bija nezkādas prasības jāizpilda. Cik man pēdējos gados sanācis pa turieni pabraukāt, tad kkā neredzu uz aci, kas tur tieši pūtu. Bet nu, krievu tur ir tik daudz, kas arī dzīvo Krievijas info telpā, ka nu nav man īsti ticības, ka īpaši pie mūsdienu globalizācijas ir iespējams viņus latviskot, lidz ar to man arī nav sajūta, ka atrodos Latvijā tur aizbraucot.
Nekas jau arī netiek darīts, lai viņus latviskotu. Par to jau arī ir runa. Un kas tur pūtu? Tikai tukši ciemati, krietni vairāk kā citur Latvijā, lielākais bezdarbs no novadiem...
, 2018-10-07 13:22, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Izskatās, ka paši krievi arī sāk neticēt Saskaņai. Un saskaņas tik mīļā demogrāfiskā grupa-pensionāri arī sāk saprast, ka visu laiku tiek apčakarēti. Viss kārtībā.
Tie pensionāri nevis sāk kaut ko saprast, bet vienkārši mirst nost..
, 2018-10-07 13:23, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tad jau tu tāda pati, kā visa līdzšinējā vara, ko tur uz latgali iespringt. Lai pūst un krievi savāc. Ar latgali tieši būtu jāsāk. Tieši Rīgu būs nereāli "atkarot." Kāpēc? Jo Rīgā plūst visvairāk naudas. Kur vairāk naudas, to ciešāk turēs un neatlaidīs un vairāk arī līdzekļu ko ieguldīt, lai neatlaistu.
Rīgā latviešu īpatsvar stabili aug.
, 2018-10-07 13:23, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Es nesaku, ka nevajag uz Latgali iespringt un tās ir absolūtas muļķības, ka uz viņu neviens neiespringst, ja kļūdos, tad palabo, bet, cik man zināms, tad tur tiek novirzītas vislielākās ES investīcijas. Vienu brīdi vispār lauksaimniecībā šajā ziņā bija totāla nevienlīdzība, esot no Latgales praktiski jebkurš, kurš pieteicā, varēja dabūt atbalstu, kamēr pārejai LV bija nezkādas prasības jāizpilda. Cik man pēdējos gados sanācis pa turieni pabraukāt, tad kkā neredzu uz aci, kas tur tieši pūtu. Bet nu, krievu tur ir tik daudz, kas arī dzīvo Krievijas info telpā, ka nu nav man īsti ticības, ka īpaši pie mūsdienu globalizācijas ir iespējams viņus latviskot, lidz ar to man arī nav sajūta, ka atrodos Latvijā tur aizbraucot.
Biju Rēzeknē. Godīgi sakot, patīkami pārsteigts biju.
, 2018-10-07 13:26, pirms 7 gadiem
Džonijs Bī rakstīja: Tie pensionāri nevis sāk kaut ko saprast, bet vienkārši mirst nost..
Skarbā realitāte bet vispār, es uzskatu, ka tā pat kā cilvēkam ir jāsasniedz zināms vecums, lai varētu balsot, tā pat vajadzētu būt arī likumam, ka pēc zināma vecuma vairs nevar balsot. Kāda būtu tā vecuma robeža, to lai nosaka psihiatrijas un psiholoģijas eksperti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-10-07 13:28, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Skarbā realitāte bet vispār, es uzskatu, ka tā pat kā cilvēkam ir jāsasniedz zināms vecums, lai varētu balsot, tā pat vajadzētu būt arī likumam, ka pēc zināma vecuma vairs nevar balsot. Kāda būtu tā vecuma robeža, to lai nosaka psihiatrijas un psiholoģijas eksperti.
Vo vo, vēl vajadzētu aizliegt balsot krieviem, sievietēm un homīšiem. Labāko lēmumu spējīgs pienemt ir balts hetero vīrietis!
, 2018-10-07 13:29, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nekas jau arī netiek darīts, lai viņus latviskotu. Par to jau arī ir runa. Un kas tur pūtu? Tikai tukši ciemati, krietni vairāk kā citur Latvijā, lielākais bezdarbs no novadiem...
Bet tu man pasaki, ko tad lai vēl dara? Investīcijas novirza, ceļus labo, dod visādus atvieglojumus pret pārējo LV investīciju piesaistei dažādās svētās utt., bet ja uz vietas cilvēki neko negrib darīt un tik visu laiku čīkst, cik viss ir slikti, tad no malas tur neviens palīdzēt nevarēs.
, 2018-10-07 13:32, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Vo vo, vēl vajadzētu aizliegt balsot krieviem, sievietēm un homīšiem. Labāko lēmumu spējīgs pienemt ir balts hetero vīrietis!
Joks, protams, tev kā parasti padevās bet, ja tev ir kkāda sajēga par cilveka psihosociālo attīstību, tad gan jau saprati par ko es runāju
, 2018-10-07 13:36, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Joks, protams, tev kā parasti padevās bet, ja tev ir kkāda sajēga par cilveka psihosociālo attīstību, tad gan jau saprati par ko es runāju
Drīz satikšu mammu, jāaprunājas par ko novēlēja, varbūt jau varēšu novilkt līniju pēc sarunas ar viņu
, 2018-10-07 13:39, pirms 7 gadiem
Life's short. Make sure you spend as much time as possible on the Internet arguing with strangers about politics.
, 2018-10-07 13:40, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Drīz satikšu mammu, jāaprunājas par ko novēlēja, varbūt jau varēšu novilkt līniju pēc sarunas ar viņu
Nu, ja viņa par saskaņu balsoja, tad velc gan
, 2018-10-07 13:46, pirms 7 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Mani interesē, pa ko tad Bīskaps balsoja!? Teica, ka tā neesot Vienotība
Taču vienlaikus nepatīkot KPV, vai tiešām par Fuņa liberastiem AP?
Visu Latvijai, jeb kā tagad saucas - NA(un daru to jau entos gadus). Domāju, ka tas nav nekāds noslēpums, ja paskaties kaut vai manā FB profilā.
, 2018-10-07 15:48, pirms 7 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: beidz trollot, visi tāpat zina ka esi Saskaņas fans, vēl jo vairāk ka viņi kļūst liberālāki un sāk atbalstīt homoseksuāļus

tāpēc visticamāk es nākamajās vēlēšanās par LKS, jo nav vairs pieņemama Saskaņas politika jaunā
Tu te padla par politiku esi atnācis pļerkstēt? Komunistu idiņš, nekas, pienāks laiks kad jūs visi sarkanie ierīsiet