Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

''Dinamo'' iespēja pārtraukt trīs zaudējumu sēriju pret KHL pastarīti ''Sibir''

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

''Dinamo'' iespēja pārtraukt trīs zaudējumu sēriju pret KHL pastarīti ''Sibir''
Lauris Dārziņš un Gints Meija. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Šodien pulksten 13:30 pēc Latvijas laika otro izbraukuma sērijas spēli aizvadīs Rīgas ''Dinamo'' komanda, tiekoties ar KHL pēdējās vietas īpašnieci Novosibriskas ''Sibir''. Sibīrijas komanda, kas vēl pagājušajā sezonā par nieka vienu punktu atpalika no izslēgšanas spēļu zonās, jauno sezonu iesākusi pagalam vāji, izcīnot tikai vienu uzvaru 14 spēlēs.

Ģirta Ankipāna vadītā ''Dinamo'' komanda šobrīd piedzīvo smagāko posmu sezonā līdz šim, piedzīvojot trīs zaudējumus pēc kārtas. Iemesli neveiksmēm no malas ir diezgan skaidri redzami. Pirmkārt, rīdzinieki katrā no zaudētajām spēlēm (1:4 pret ''Sochi'', 3:7 pret ''Barys'' un 2:5 pret ''Avangard'') aizvadījuši ļoti vāju sākumu, nonākot iedzinējos jau pirmās trešdaļas sākumā, un turpinājumā sniegumu nespējot uzlabot. Ja pirmajās divās minētajās spēlēs otrajā trešdaļā aina laukumā nedaudz mainījās par labu ''Dinamo'', tad pēdējā mačā pret Boba Hārtlija vadīto ''Avangard'' spēli neizdevās uzlabot arī otrajā trešdaļā.

Otrkārt, sezonas gaitā izkristalizējies visai šaurs ''Dinamo'' punktu guvēju loks, ko gan pavisam noteikti ietekmējuši arī savainojumi - lazaretē joprojām atrodas Balinskis un Makmilans, iepriekšējā spēlē savainojumu guva arī Dzaneti, par kura dalību šodien nav skaidrības. Reālus draudus pretinieku vārtiem spējusi radīt tikai Mitinena maiņa ar Videlu un Dārziņu uzbrukumā, kā arī Majoni aizsardzībā. Tieši šie hokejisti, kā arī vairākuma partneris Klārks guvuši visus komandas vārtus pēdējos piecos mačos.

Arī aizsardzībā nebūt neklājas viegli - nedz aizsargiem, nedz vārtsargiem. Spēlē pret ''Avangard'' pirmoreiz komandas pieteikumā tika iekļauts nomināli trešais vārtsargs Maksims Tretjaks. Tiesa, nav vajadzības grimt dziļā bezcerībā, jo daudzi svarīgi spēles elementi joprojām ''Dinamo'' izpildījumā ir augstā līmenī. Izdevies ierobežot sezonas sākumā visnotaļ augsto noteikumu pārkāpumu skaitu, tāpat ikkatrai KHL komandai drauds ir rīdzinieku vairākums ar jau pieminētajiem komandas uzbrukuma līderiem priekšgalā.

Šodienas pretinieki - Novosibirskas ''Sibir'' hokejisti par trīs zaudējumu sēriju gan varētu tikai izdot vieglu nopūtu, jo sezonas sākums komandai ievirzījies daudz sliktākā gultnē. 13 zaudējumi 14 mačos dod pārliecinošu pēdējo vietu austrumu konferences un visas līgas tabulā. ''Sibir'' ar 20 gūtiem vārtiem dala mazrezultatīvākās komandas godu ar ''Traktor'', kā arī ir pirmā ielaisto vārtu rādītājā (52), dalot šo pozīciju ar ''Slovan''.

Pēc pirmajām sešām aizvadītajām spēlēm, kurās piedzīvoti tikai zaudējumi, no amata tika atbrīvots galvenais treneris Vladimirs Jurzinovs, vietā nākot baltkrievu speciālistam Aleksandram Andrijevskim. Tāpat atlaists tika pagājušās sezonas Somijas līgas rezultatīvākais hokejists, uzbrucējs Jūliuss Juntila, kuram tika uzticēta līdera loma komandā, taču soms nespēja attaisnot uz sevi liktās cerības. Tiesa, arī Andrijevskim līdz pirmajai uzvarai nācās nedaudz pagaidīt - izdevās izcīnīt uzvaru vien savā septītajā spēlē pie komandas stūres, pieveicot ''Vityaz''.

Novosibirskas pozīciju turnīra tabulā labi ataino arī vārtsargu statistika. Deviņas spēles aizvadījis Aleksejs Krasikovs, atvairot 89,7% pretinieku metienu un vidēji spēlē ielaižot 3,38 vārtus, taču vēl sliktāka statistka ir kanādietim Denijam Teiloram - vien 86,7% atvairīto metienu un 4,09 vidēji ielaisti vārti septiņās spēlēs. Rezultatīvākaie ''Sibir'' hokejisti ir uzbrucējs Ņikita Mihailovs ar pieciem vārtiem un vienu rezultatīvu piespēli, bet tieši pretēja statistika ir aizsargam Oļegam Piganovičam.

''Dinamo'' un ''Sibir'' komandas šosezon jau ir tikušās. 8. septembrī uz ''Arēna Rīga'' ledus bija vērojams Dārziņa - Videla - Rēdliha šovs, rīdziniekiem izcīnot pārliecinošu uzvaru ar 3:0 un sauso spēli aizvadot Kristeram Gudļevskim. Kā ''Dinamo'' hokejistiem veiksies šovakar? Spēles sākums pulksten 13:30 un tiešraide kanālā ''TVPlay Sports''.

Rīgas "Dinamo" sastāvs izbraukumā

Vārtsargi: Kristers Gudļevskis, Timurs Biļalovs un Maksims Tretjaks.
Aizsargi: Nerijus Ališausks, Kristaps Sotnieks, Sergejs Gimajevs, Metjū Majone, Roberts Mamčics, Dmitrijs Šuļeņins, Marks Dzaneti un Kristaps Zīle.
Uzbrucēji: Oskars Batņa, Daniels Bērziņš, Kevins Klārks, Lauris Dārziņš, Mārtiņš Dzierkals, Andris Džeriņš, Emīls Ģēģeris, Egils Kalns, Roberts Lipsbergs, Gints Meija, Matiass Mitinens, Vitālijs Pavlovs, Frenks Razgals, Gunārs Skvorcovs un Līnuss Videls.

Izbraukuma spēles

DatumsLaiksPretinieksRez./Dat.
5. oktobris19:30Omskas "Avangard"2:5
7. oktobris13:30Novosibirskas "Sibir"07.10
9. oktobris16:30Astanas "Barys"09.10

  -1 [+] [-]

, 2018-10-07 12:39, pirms 6 gadiem
Tak saskaņa kā ir bijusi, tā arī turpinās būt spitālīgie uz LV politikas skatuves. Mūžīgā opozīcija, ja vēl pāris vēlēšanas atpakaļ viņiem bija kkādas izredzes tikt koalīcijā, tad tagad tā ikvienai latviešu partijai būtu politiskā pašnāvība ar viņiem biedroties. Nakts debatēs pret Dombrovski tur pārējie izturējās tā, it kā viņš tur vispār nebūtu un man pat žēl viņa nesametās protams, politikā visādas spēlītes var būt, bet nu neticu, neticu.

     [+] [-]

, 2018-10-07 12:39, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Kā nekas nav mainījies?
ZZS no 20 uz 10 un izstumj ārā vecos kadrus, bet BANSS saka, ka nekas nav mainījies!
Jā, es leilas pārmaiņas neredzu, tās ir, bet ne baigi lielās. Dažas birkas nomainītas, bet nekādu globālu "jauno spēku" uzvaru es neredzu. Nu protams Tev var būt savs viedoklis, ja tādi bondarveidōgie tev ir jaunie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-10-07 12:42, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kaimiņš ir vēl lielāks ļaunums par Saskaņu. Slēptie prokremlisti kas paņem daudzu naivo latviešu balsis. Pie tam vēl ciniski agresīvi rupji ar kriminālu piesitienu.
kaimiņš = fuņa

     [+] [-]

, 2018-10-07 12:45, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tak saskaņa kā ir bijusi, tā arī turpinās būt spitālīgie uz LV politikas skatuves. Mūžīgā opozīcija, ja vēl pāris vēlēšanas atpakaļ viņiem bija kkādas izredzes tikt koalīcijā, tad tagad tā ikvienai latviešu partijai būtu politiskā pašnāvība ar viņiem biedroties. Nakts debatēs pret Dombrovski tur pārējie izturējās tā, it kā viņš tur vispār nebūtu un man pat žēl viņa nesametās protams, politikā visādas spēlītes var būt, bet nu neticu, neticu.
Nu vienubrīd saskaņas drauds sāka izplesties, bet soross to nokārtoja ar lindermana rokām izprovocējot valodas referendumu, kas saskaņu nolika atpakaļ pie ratiem

  -2 [+] [-]

, 2018-10-07 12:46, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: kaimiņš = fuņa
Izrādās ir pat lietas, kur es Savicka vaukšķim piekrītu...

  -2 [+] [-]

, 2018-10-07 12:48, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Izrādās ir pat lietas, kur es Savicka vaukšķim piekrītu...
viņiem tak abiem viens idejiskais tēvs, vova puķis no austrumiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-07 12:49, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nu vienubrīd saskaņas drauds sāka izplesties, bet soross to nokārtoja ar lindermana rokām izprovocējot valodas referendumu, kas saskaņu nolika atpakaļ pie ratiem
Uzskatu, ka vajag vairāk tādas ždanokveidīgās vatņiku sīkpartijas(lai katra novāc ~3% balsis), kuras atņemtu balsis prusakova blicei. Citādi vates organizēti balso par prusakoviem, kamēr latvieši strīdās un partijas taisa katrs, kam nav slinkums.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-07 12:52, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nu vienubrīd saskaņas drauds sāka izplesties, bet soross to nokārtoja ar lindermana rokām izprovocējot valodas referendumu, kas saskaņu nolika atpakaļ pie ratiem
Jā, valodas referendums un partijas līderu publiskais atbalsts tam, varētu tikt dēvēts par šīs partijas beigu sākumu. Pirms tam atceros, ka bija pietiekami daudz latviešu, kas viņiem atbalstu pauda. Var jau būt, ka kkas kko tur izprovocēja, respektīvi, ieroci viņiem varbūt kāds no malas rokās ielika, bet lodi sev kājā viņi ielaida paši, padarot sevi par mūžīgo kroplīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-10-07 12:53, pirms 6 gadiem
atsauksmes rakstīja: Meija vnk šausmas, cerams ka šodien nebūs. Ankipanam panika.
Jaunais vainīgais Meija - kurš nospēlējis 2 spēles - sezonas pirmo, notraumējies un atgriezās pret Omsku?

     [+] [-]

, 2018-10-07 12:55, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Uzskatu, ka vajag vairāk tādas ždanokveidīgās vatņiku sīkpartijas(lai katra novāc ~3% balsis), kuras atņemtu balsis prusakova blicei. Citādi vates organizēti balso par prusakoviem, kamēr latvieši strīdās un partijas taisa katrs, kam nav slinkums.
šai jautājumā saskaņu tik var paslavēt, par prasmi noturēt konstantu elektorātu. Sen bija laiks latviešiem mācīties...bet nekas, vajag laiks lai tauta izaugtu un nobriestu, viss būs labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-10-07 12:59, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Uzskatu, ka vajag vairāk tādas ždanokveidīgās vatņiku sīkpartijas(lai katra novāc ~3% balsis), kuras atņemtu balsis prusakova blicei. Citādi vates organizēti balso par prusakoviem, kamēr latvieši strīdās un partijas taisa katrs, kam nav slinkums.
Tādā ziņā, krieviem visu cieņu, prot viņi savus spēkus koncentrēt vienuviet. Es vispār joprojām sliecos uz divpartiju sistēmu, lai arī man visādi Vjačislavi un Iļjas uzdzen šermuli, tomēr ne jau nacionālai piederībai būtu jānosaka, par ko mēs vēlēšanās balsojam, tur būtu jābūt citām vērtībām. Uz nacionālā naida pamatu sakārtotu valsti neuzbūvēt.

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:00, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Jā, valodas referendums un partijas līderu publiskais atbalsts tam, varētu tikt dēvēts par šīs partijas beigu sākumu. Pirms tam atceros, ka bija pietiekami daudz latviešu, kas viņiem atbalstu pauda. Var jau būt, ka kkas kko tur izprovocēja, respektīvi, ieroci viņiem varbūt kāds no malas rokās ielika, bet lodi sev kājā viņi ielaida paši, padarot sevi par mūžīgo kroplīti.
nu tur soross iespieda ušakam pautus skrūvspīlēs, pateikt ko citu viņam nozīmēja zaudēt krievu balsis, pateica atbalstu, apsīka pieaugošais latviešu atbalsts, kurš pēc 2010 gada diezgan konstanti sāka pieaugt dēl visādām aktivitātēm Rīgā.

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:00, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Jā, valodas referendums un partijas līderu publiskais atbalsts tam, varētu tikt dēvēts par šīs partijas beigu sākumu. Pirms tam atceros, ka bija pietiekami daudz latviešu, kas viņiem atbalstu pauda. Var jau būt, ka kkas kko tur izprovocēja, respektīvi, ieroci viņiem varbūt kāds no malas rokās ielika, bet lodi sev kājā viņi ielaida paši, padarot sevi par mūžīgo kroplīti.
A ko Saskaņai plēsties uz koalīcju? Viņi patiesībā ir visideālākajā pozīcijā. Viņiem "pieder" Rīga un D-pils, no turienes var paņemt piķi cik tīk. A Saeimā, tiec iekšā, neviens tevi nepaņem. Sēdi opozīcijā, pa retam kaut ko pačīksti un vāc piķi. Attaisnojumi, kāpēc netiek pildīti pirmsvēlēšanu solījumi saviem vēlētājiem gatavi - mēs, taču mēģinam, bet koalīcija mūsos neklausās. Ko plēsties uz koalīciju, ja var saņemt piķi par reālu sēdēšanu un nekā nedarīšanu? Es domāju, ka Saskaņieši nebūt nebēdā par to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:04, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: A ko Saskaņai plēsties uz koalīcju? Viņi patiesībā ir visideālākajā pozīcijā. Viņiem "pieder" Rīga un D-pils, no turienes var paņemt piķi cik tīk. A Saeimā, tiec iekšā, neviens tevi nepaņem. Sēdi opozīcijā, pa retam kaut ko pačīksti un vāc piķi. Attaisnojumi, kāpēc netiek pildīti pirmsvēlēšanu solījumi saviem vēlētājiem gatavi - mēs, taču mēģinam, bet koalīcija mūsos neklausās. Ko plēsties uz koalīciju, ja var saņemt piķi par reālu sēdēšanu un nekā nedarīšanu? Es domāju, ka Saskaņieši nebūt nebēdā par to.
Arī fakts, bet mūžīgi tomēr tā veģetēt nevarēs, Daugavpili ar Latgali es jau sen esmu norakstījusi, bet domāju, ka varu Rīgā tomēr var ar laiku atgūt.

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nu vienubrīd saskaņas drauds sāka izplesties, bet soross to nokārtoja ar lindermana rokām izprovocējot valodas referendumu, kas saskaņu nolika atpakaļ pie ratiem
Vienmēr esmu teicis, ka Soross ir liels malacis

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:06, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tādā ziņā, krieviem visu cieņu, prot viņi savus spēkus koncentrēt vienuviet. Es vispār joprojām sliecos uz divpartiju sistēmu, lai arī man visādi Vjačislavi un Iļjas uzdzen šermuli, tomēr ne jau nacionālai piederībai būtu jānosaka, par ko mēs vēlēšanās balsojam, tur būtu jābūt citām vērtībām. Uz nacionālā naida pamatu sakārtotu valsti neuzbūvēt.
Tāpēc, visdrīzāk, gaidāms arī NA noriets... Protams, ar nosacījumu, ja nelielais pārticības pieaugums turpinās. Kad cilvēki paēduši, mazāk gribas ķīvēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:08, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Vienmēr esmu teicis, ka Soross ir liels malacis
Patiesi, kāds var normāli, argumentēti pateikt, ko Soross sliktu nodarījis?

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:08, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Mani interesē, pa ko tad Bīskaps balsoja!? Teica, ka tā neesot Vienotība
Taču vienlaikus nepatīkot KPV, vai tiešām par Fuņa liberastiem AP?
Kāds ir tavs viedais viedoklis Artjom? Es saku, ka vajag divas partijas - konservatīvos un liberāļus un tad jau tauta parādīs pati, kuras vērtības viņai konkrētajā brīdī svarīgākas. Citādi tagad ar gadiem jau ir krievi pret latviešiem un uz visu pārējo maz kurš iespringst.

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:08, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Arī fakts, bet mūžīgi tomēr tā veģetēt nevarēs, Daugavpili ar Latgali es jau sen esmu norakstījusi, bet domāju, ka varu Rīgā tomēr var ar laiku atgūt.
Tad jau tu tāda pati, kā visa līdzšinējā vara, ko tur uz latgali iespringt. Lai pūst un krievi savāc. Ar latgali tieši būtu jāsāk. Tieši Rīgu būs nereāli "atkarot." Kāpēc? Jo Rīgā plūst visvairāk naudas. Kur vairāk naudas, to ciešāk turēs un neatlaidīs un vairāk arī līdzekļu ko ieguldīt, lai neatlaistu.

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:08, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: domāju, ka nebūsim naivi

ir zaudētas visas cerības, ka Latvija varētu kļūt par normālu, nacionalu valsti, Krievijas priekšposteni ciņā pret visu liberālo, multikulturalismu

tuvākā gada laikā sagaidīsim Stambulas konvencijas apstiprinasanu, bēgļu ievešanu, pat vairāk nekā prasīts , gender dzimuma ieviešanu utt
Kas slikts Stambulas konvencijā?

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:10, pirms 6 gadiem
Abrams-DabuujuDarbuGaterii rakstīja: domāju, ka nebūsim naivi

ir zaudētas visas cerības, ka Latvija varētu kļūt par normālu, nacionalu valsti, Krievijas priekšposteni ciņā pret visu liberālo, multikulturalismu

tuvākā gada laikā sagaidīsim Stambulas konvencijas apstiprinasanu, bēgļu ievešanu, pat vairāk nekā prasīts , gender dzimuma ieviešanu utt
Ja tev Latvija tik slikta un krievija tik laba, ko tu vēl meklē Latvijā?

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:12, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tāpēc, visdrīzāk, gaidāms arī NA noriets... Protams, ar nosacījumu, ja nelielais pārticības pieaugums turpinās. Kad cilvēki paēduši, mazāk gribas ķīvēties.
Viņu piedāvājums ir gaužām plāns, brīnos ka vispar kāds vēl par viņiem balso. Darbos pašvaki, tāpat sasmērējušies u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:16, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vajadzīga prezidentāla republika ar līdzīgu pēc harizmas prezidentu kā kaimiņu Baltkrievijā!
Kur loģika? Tatad tava velme ir, lai latvija veidojās aptuveni pēc principa, kas prezidentam vai viņa comam, radiniekam liekās labs to arī darīsim? Oj, prezidentam nepatīk alkohols - ieviesīsim sauso likumu. Oi prezidents ir basketa fans - nafig hoķi. Jā, Aburt, tā arī var notikt

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:16, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: A ko Saskaņai plēsties uz koalīcju? Viņi patiesībā ir visideālākajā pozīcijā. Viņiem "pieder" Rīga un D-pils, no turienes var paņemt piķi cik tīk. A Saeimā, tiec iekšā, neviens tevi nepaņem. Sēdi opozīcijā, pa retam kaut ko pačīksti un vāc piķi. Attaisnojumi, kāpēc netiek pildīti pirmsvēlēšanu solījumi saviem vēlētājiem gatavi - mēs, taču mēģinam, bet koalīcija mūsos neklausās. Ko plēsties uz koalīciju, ja var saņemt piķi par reālu sēdēšanu un nekā nedarīšanu? Es domāju, ka Saskaņieši nebūt nebēdā par to.
Domāju, ka nav galīgi tik vienkārši. Ja atceries, tad pašv. vēlēšanās SA izrāva pārsvaru Rīgā ar palielām mokām... Ņemot vēra, ka viņas elektorāts ir kopumā vecāks un nepieaug, tad par uzvaru nākamajās pašv. vēlēšanās naudu neliktu. Turklāt jau tagad daudzi krievval. vēlētāji ir visnotaļ neapmierināti ar daudzām lietām, turklāt jāvēro situācija arī Krievijā, kur Putina reitingi slīd lejā un eiforija samazinās... Manuprāt, tieši Krievijā ir redzama atslēga uz SA nākotni LV. Ja tur varu sāks (gan nezinu kādā veidā) pārņemt rietumnieciskāki spēki, arī šeit var sagaidīt izmaiņas. Iespējams, SA sašķelsies konservatīvajos, reakcinonārajos, un izteikti prorietumnieciskajos... Daļa vēlētāju pāries pie latviešu partijām. Vispār nākotne NAV rožaina viņiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-10-07 13:18, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Vajadzīga prezidentāla republika ar līdzīgu pēc harizmas prezidentu kā kaimiņu Baltkrievijā!
Jā, ar harizmu vai labu frizūru var pacelt ekonomiku eins, zwei, drei

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:19, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tad jau tu tāda pati, kā visa līdzšinējā vara, ko tur uz latgali iespringt. Lai pūst un krievi savāc. Ar latgali tieši būtu jāsāk. Tieši Rīgu būs nereāli "atkarot." Kāpēc? Jo Rīgā plūst visvairāk naudas. Kur vairāk naudas, to ciešāk turēs un neatlaidīs un vairāk arī līdzekļu ko ieguldīt, lai neatlaistu.
Es nesaku, ka nevajag uz Latgali iespringt un tās ir absolūtas muļķības, ka uz viņu neviens neiespringst, ja kļūdos, tad palabo, bet, cik man zināms, tad tur tiek novirzītas vislielākās ES investīcijas. Vienu brīdi vispār lauksaimniecībā šajā ziņā bija totāla nevienlīdzība, esot no Latgales praktiski jebkurš, kurš pieteicā, varēja dabūt atbalstu, kamēr pārejai LV bija nezkādas prasības jāizpilda. Cik man pēdējos gados sanācis pa turieni pabraukāt, tad kkā neredzu uz aci, kas tur tieši pūtu. Bet nu, krievu tur ir tik daudz, kas arī dzīvo Krievijas info telpā, ka nu nav man īsti ticības, ka īpaši pie mūsdienu globalizācijas ir iespējams viņus latviskot, lidz ar to man arī nav sajūta, ka atrodos Latvijā tur aizbraucot.

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:21, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es nesaku, ka nevajag uz Latgali iespringt un tās ir absolūtas muļķības, ka uz viņu neviens neiespringst, ja kļūdos, tad palabo, bet, cik man zināms, tad tur tiek novirzītas vislielākās ES investīcijas. Vienu brīdi vispār lauksaimniecībā šajā ziņā bija totāla nevienlīdzība, esot no Latgales praktiski jebkurš, kurš pieteicā, varēja dabūt atbalstu, kamēr pārejai LV bija nezkādas prasības jāizpilda. Cik man pēdējos gados sanācis pa turieni pabraukāt, tad kkā neredzu uz aci, kas tur tieši pūtu. Bet nu, krievu tur ir tik daudz, kas arī dzīvo Krievijas info telpā, ka nu nav man īsti ticības, ka īpaši pie mūsdienu globalizācijas ir iespējams viņus latviskot, lidz ar to man arī nav sajūta, ka atrodos Latvijā tur aizbraucot.
Nekas jau arī netiek darīts, lai viņus latviskotu. Par to jau arī ir runa. Un kas tur pūtu? Tikai tukši ciemati, krietni vairāk kā citur Latvijā, lielākais bezdarbs no novadiem...

     [+] [-]

, 2018-10-07 13:22, pirms 6 gadiem
arch122 rakstīja: Izskatās, ka paši krievi arī sāk neticēt Saskaņai. Un saskaņas tik mīļā demogrāfiskā grupa-pensionāri arī sāk saprast, ka visu laiku tiek apčakarēti. Viss kārtībā.
Tie pensionāri nevis sāk kaut ko saprast, bet vienkārši mirst nost..

  -1 [+] [-]

, 2018-10-07 13:23, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tad jau tu tāda pati, kā visa līdzšinējā vara, ko tur uz latgali iespringt. Lai pūst un krievi savāc. Ar latgali tieši būtu jāsāk. Tieši Rīgu būs nereāli "atkarot." Kāpēc? Jo Rīgā plūst visvairāk naudas. Kur vairāk naudas, to ciešāk turēs un neatlaidīs un vairāk arī līdzekļu ko ieguldīt, lai neatlaistu.
Rīgā latviešu īpatsvar stabili aug.