Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Slovākija pēc 10 gadu pārtraukuma iekļūst finālā

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Slovākija pēc 10 gadu pārtraukuma iekļūst finālā
Slovākijas hokejisti pēc panākuma līksmoja
Foto: AP/Scanpix

Šovakar pasaules hokeja čempionāta finālā pēc 10 gadu pārtraukuma iekļuva Slovākijas valstsvienība, kas, pateicoties veterāna Miroslava Šatana vārtiem mazākumā, ar 3:1 pārspēja Čehijas izlasi. Slovāki rīt 20:30 finālā spēlēs pret Krievijas hokejistiem.

Pirmā trešdaļa čehiem izvērtās neveiksmju pārpilna. Mihaels Frolīks izrāvās pa kreiso malu, taču trāpīja pa tuvo vārtu stabiņu. Arī aizsarga Miroslava Blatjāka no distances raidītā ripa atsitās pret slovāka Jāna Laco sargāto vārtu stabiņu. Starp abiem neprecīzajiem raidījumiem savainojumā iedzīvojās uzbrucējs Martins Erats, kurš cieta no nekrietna spēka paņēmiena, kuru mača arbitri palaida garām.

Savukārt slovāki nezaudēja jau septīto pirmo trešdaļu pēc kārtas. 16. minūtē Andrejs Sekera iegāja sāncenšu zonā un piespēlēja Miroslavam Šatanam. Slovākijas izlases vecākais hokejists no šaura leņķa meta pa ledu, pārsteidzot čehu Jakubu Kovāržu un panākot 1:0. 37 gadus vecajam uzbrucējam tas bija trešais rezultatīvais raidījums čempionātā.

31. minūtē Čehijas valstsvienība rezultātu izlīdzināja. Pēc izlases kapteiņa Tomāša Plekaneca uzvarētā iemetiena zibenīgu un rezultatīvu metienu izdarīja Frolīks – 1:1. Laco slovāku vārtos pat nepaspēja noreaģēt. Jāatzīmē, ka Frolīks bija viens no trim otrajā periodā cietušajiem hokejistiem. Lai gan viņš laukumu pameta ārstu pavadībā, pēcāk Frolīks atgriezās spēlē.

Tomēr noslēdzošais periods čehiem sākās pagalam neizteiksmīgi. 56. sekundē veterāns Šatans mazākumā izrāvās vienatnē pret Kovāržu, viegli izrēķinoties ar vārtsargu un gūstot otros vārtus. Pēc trim minūtēm atkal rupji kļūdījās Čehijas izlases aizsargi, un Libors Hudāčeks dubultoja slovāku pārsvaru – 3:1!

Šatanam bija divas iespējas, lai ietu izcilā Krievijas uzbrucēja Jevgeņija Malkina pēdās un pusfinālā atzīmētos ar "hat-trick". Abas palika neizmantotas. Nepaveicās arī Tomāšam Tataram – 47. minūtē laukumā nākušais Jakubs Štepāneks ripu nenoturēja, bet tā aizslīdēja dažus centimetrus garām vārtiem.

Čehi kārtīgu spiedienu sarīkoja vien pēdējā minūtē, nomainot vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju. Tomēr Laco problēmu ar tālo metienu tveršanu nebija. Slovākija pēc 10 gadu pārtraukuma iekļuvusi pasaules čempionāta finālā. 2002. gadā izdevās iegūt zeltu.

Rīt par sasnieguma atkārtošanu jāspēlē pret Krievijas izlasi. Spēle 20:30. Par bronzu spēlēs pašreizējā čempione Somija un pērnā bronzas medaļniece Čehija.

Pasaules čempionāts hokejā. Pusfināls. 19. maijs, Helsinki

Čehija – Slovākija 1:3 (0:1, 1:0, 0:2)

Vārti: 15:52 Šatans (Sekera, Baranka) 0:1, 30:45 Frolīks (Plekanecs) 1:1, 40:56 Šatans (Handzušs, maz.) 1:2, 44:23 Hudāčeks (Surovijs) 1:3
Soda minūtes: 0:6
Metieni: 37:28
Vārtsargi: Jakubs Kovāržs (no 46:24 Jakubs Štepāneks) – Jāns Laco

  +9 [+] [-]

, 2012-05-19 20:44, pirms 13 gadiem
Ja kāds pirms PČ man būtu teicis ka slovāki spēlēs finālā, tad tam nebūtu ticējis.
Šatans vispār monstrs savā vecumā.

 +31 [+] [-]

, 2012-05-19 20:44, pirms 13 gadiem
Cerams būs arī čempioni!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 20:45, pirms 13 gadiem
šis mani un visus es domaju pietiekoši parsteidza, bet nu fināls būs labs es domāju. slovaki vairak cinises par somiju, un rašai neklāsies viegli
spēle bija diezgan smaga-rupja. daudz traumu gan

  +5 [+] [-]

, 2012-05-19 20:46, pirms 13 gadiem
Malači

  +3 [+] [-]

, 2012-05-19 20:46, pirms 13 gadiem
Vuiteks ir izdarijis varen lielu brīnumu, ka atgriezis slovāku izlasi tur, kur tai pēc savām reālām iespējām vajadzēja turēties visus šos gadus.

 +27 [+] [-]

, 2012-05-19 20:47, pirms 13 gadiem
Es rit par Slovakiju,ka neka bijusie Dinamiesi tur spele

  +3 [+] [-]

, 2012-05-19 20:47, pirms 13 gadiem
Malači slovāki,prieks par viņiem ,tagad galvenais pēc zelta, lai arī meistarīgāki viņi nav itkā par krieviem,bet uz emocijām ar komandas spēli un ļoti labu aizsardzību,disciplīnu var paņemt krievus kā jau to izdarīja OS Vankūverā!

Nezinu kāpēc ,bet pēdējā laikā vienmēr prieks par slovāku uzvaru,varbūt tāpēc,ka Hossa teica,ka Slovākija ir gandrīz tāda pati kā Latvija,tikai kalnaināka!

     [+] [-]

, 2012-05-19 20:47, pirms 13 gadiem
Marsels Hossa arī uz ledus iznācis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-05-19 20:47, pirms 13 gadiem
nu krievs rīt redzēs vellu

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 20:48, pirms 13 gadiem
MALAČI!Slovāki uzvarēs!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 20:48, pirms 13 gadiem
veel nesen slovaakiem piedeeveeja hokeja kriizi

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 20:49, pirms 13 gadiem
Saatanan Saatan

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 20:49, pirms 13 gadiem
Wow, kas to būtu domājis, ka Slovākija spēlēs finālā. Visu cieņu, ka pēc vairāku gadu buksēšanas, viņiem atkal ir izdevies savu izlasi pacelt tādā līmenī, kādā tā bija agrāk
Slēpts komentārs: Sportiskais Kobolds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 20:50, pirms 13 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Hossa43

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 20:51, pirms 13 gadiem
Ceprui nost slovāku priekšā! Taču ja godīgi, tad neticas, ka būs nopietns pretinieks krieviem.
Tomēr protams gribas lai potenciāli vājākais vinnē!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 20:52, pirms 13 gadiem
Par skaistu hokeju, jācer ka slovāki nesēdēs aizsardzībā un būs ātrs skatāms hokejs.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 20:52, pirms 13 gadiem
Apsveicu Slovākiju! Vienmēr patikusi viņu spēle! Slovāki rangā diezgan augstu pacelsies pēc šī čempja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 20:53, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Wow, kas to būtu domājis, ka Slovākija spēlēs finālā. Visu cieņu, ka pēc vairāku gadu buksēšanas, viņiem atkal ir izdevies savu izlasi pacelt tādā līmenī, kādā tā bija agrāk
Viņiem vienmēr ir bijis labs līmenis, vienkārši trenerim izdevies motivēt un saliedēt komandu šādā sastāvā. Arī 1/2 Prongers Hara nenāk par skādi

Ja padomā, ka viņiem vēl nav dažu izcilu NHL-iešu (Gaboriks, Hossa) un laba līmeņa NHL spēlētaju, tad rezultāts ir izcils.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-19 20:53, pirms 13 gadiem
Arsenich rakstīja: Es rit par Slovakiju,ka neka bijusie Dinamiesi tur spele
Jā, arī RD līdzjutēju norietais Mikušs tur spēlē.
Un pie tam ļoti labi spēlē. Daudziem LV izlases spēlētājiem (tai skaitā no RD) no viņa mācīties un velreiz mācīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 20:54, pirms 13 gadiem
Vēsture atkārtosies ?
Back to the future ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-05-19 20:56, pirms 13 gadiem
Jūs joprojam nevis par citu komandu bet pret Krieviju. ĀKSTI

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 20:56, pirms 13 gadiem
Hossa nespēlē dēļ traumas, vai arī vienkārši atsēdināts? Neredzēju spēli.

     [+] [-]

, 2012-05-19 20:57, pirms 13 gadiem
Beidzot Slovākiem atkal ir labs treneris un ir arī attiecīgs rezultāts. Ļoti labu hokeju spēlēja Slovāki un čehiem īsti variantu arī nebija. LABS!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 20:57, pirms 13 gadiem
Prieks par Šatanu. Eiropas hokeja leģenda.

99. gadā Stenlijs bija jāņem Sabres!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-05-19 20:58, pirms 13 gadiem
labdien rakstīja: Prieks par Šatanu. Eiropas hokeja leģenda.

99. gadā Stenlijs bija jāņem Sabres!
Žēl ka Šatans tā arī neuzspēlēja Devils sastāvā, bet laikam tas būtu pat pārāk ellīgi

  -3 [+] [-]

, 2012-05-19 20:59, pirms 13 gadiem
billyboy rakstīja: nu tv3 rulle. rada suda 100reiz redzetas smirdiigas filmas nevis pč pusfinalu....
ja jau Tev ir internets,tad neredzu iemeslu nenoskatīties spēli... Viasat jau rādija,ta kā viņeim pieder raidīšanas tiesības,tad arī viņi izlemj pa kuru kanālu rādīt..

  +2 [+] [-]

, 2012-05-19 20:59, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Žēl ka Šatans tā arī neuzspēlēja Devils sastāvā, bet laikam tas būtu pat pārāk ellīgi
lol, taisnība gan

     [+] [-]

, 2012-05-19 20:59, pirms 13 gadiem
Saaranan saatana ';

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:00, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Viņiem vienmēr ir bijis labs līmenis, vienkārši trenerim izdevies motivēt un saliedēt komandu šādā sastāvā. Arī 1/2 Prongers Hara nenāk par skādi

Ja padomā, ka viņiem vēl nav dažu izcilu NHL-iešu (Gaboriks, Hossa) un laba līmeņa NHL spēlētaju, tad rezultāts ir izcils.
Jā, Hara viņiem tiešām ļoti daudz ko dod

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:01, pirms 13 gadiem
Malači! Prieks par ''nemodernā'' hokeja panākumu.

Satan is god!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:01, pirms 13 gadiem
Slovaaki rangaa pakapushies par 4 vietaam no 10 uz 6.

 +14 [+] [-]

, 2012-05-19 21:01, pirms 13 gadiem
Pavolam Demitram...lūk veltījums, ne tā kā te iepriekš mīksto bars šļupstēja par Kārli Skrastiņu...

  -2 [+] [-]

, 2012-05-19 21:02, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Hossa nespēlē dēļ traumas, vai arī vienkārši atsēdināts? Neredzēju spēli.
It kā trauma, bet tajās sešās spēlēs ko nospēlēja bija absolūts nulle pats, un arī statistika viņam pa nullēm.

  -2 [+] [-]

, 2012-05-19 21:02, pirms 13 gadiem
raimondse rakstīja: pavolam Demitram...lūk veltījums, ne tā kā te iepriekš mīksto bars šļupstēja par Kārli Skrastiņu...
Slovāki spēlē pavisam citā līmenī, tu to neaizmirsti. Un viņiem ir daudz meistarīgāki uzbrucēji.

 +16 [+] [-]

, 2012-05-19 21:02, pirms 13 gadiem
Cienījamie slovāki,
lūdzu izdrāziet krievus.

Paldies!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:02, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Slovaaki rangaa pakapushies par 4 vietaam no 10 uz 6.
Vari lūdzu ielikt pilnu rangu pēc šodienas rezultātiem?

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:03, pirms 13 gadiem
Jiraiya rakstīja: Apsveicu Slovākiju! Vienmēr patikusi viņu spēle! Slovāki rangā diezgan augstu pacelsies pēc šī čempja.
FNATASTISKI! Slovāki malači! Ja uzvarēs čempi būs sestie, ja finālā zaudēs tad septītie rangā

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:04, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: It kā trauma, bet tajās sešās spēlēs ko nospēlēja bija absolūts nulle pats, un arī statistika viņam pa nullēm.
Jā, RD produktivitāti viņam nekur neizdodas atkārtot, bet arī nekur citur viņš nespēlē tik nozīmīgu lomu.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:04, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Vari lūdzu ielikt pilnu rangu pēc šodienas rezultātiem?
Power Ranking
Šodienas spēles nav ņemtas vērā.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:05, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: http://www.iihf.com/competition/272/homeiihf/power-ranking.html
Paldies, bet es domāju citu rangu, to kur Kanāda bija piektā vietā.

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:05, pirms 13 gadiem
Sorry, par misēkli. Slovāki jau šobrīd pacēlušies uz sesto vietu. Nav slikti, tā jāturpina

  +3 [+] [-]

, 2012-05-19 21:05, pirms 13 gadiem
Demitra tiešām var būt lepns

  -3 [+] [-]

, 2012-05-19 21:06, pirms 13 gadiem
messibesii777 rakstīja: Slovākija sakapās tos utainos mēsliņus
utains mesls laikam tu esi...
nobaniet jau to trispadsmitgadigo neadekvatu kads?

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:07, pirms 13 gadiem
messibesii777 rakstīja: Slovākija sakapās tos utainos mēsliņus
suka čupa čupu !

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:08, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Paldies, bet es domāju citu rangu, to kur Kanāda bija piektā vietā.
Te vel labāks
Pre-Champ. Ranking

  +2 [+] [-]

, 2012-05-19 21:08, pirms 13 gadiem
Citējot klasiķi Harļiku :"Rīt kāds dabūs pilnu muti siltas gaļas."

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:08, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Power Ranking
Šodienas spēles nav ņemtas vērā.
Par Itāliju vislabākais

  +3 [+] [-]

, 2012-05-19 21:10, pirms 13 gadiem
Radivojevičs: "Būtu lieliski spēlēt finālā pret krieviem".
Apsveicu!
Un par Slovākiem!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-05-19 21:11, pirms 13 gadiem
Arsenich rakstīja: Es rit par Slovakiju,ka neka bijusie Dinamiesi tur spele
Ej nah*j ar DR

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:12, pirms 13 gadiem
7. uzvara pēc kārtas...
par interesantu finālu! un slovāku uzvaru!
prozit!

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:13, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Hossa nespēlē dēļ traumas, vai arī vienkārši atsēdināts? Neredzēju spēli.
Lauzta roka

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:18, pirms 13 gadiem
Ja godīgi Slovākiem gandrīz katru gadu sastāvs bija viens no spēcīgākajiem.

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:19, pirms 13 gadiem
sketa rakstīja: Ja godīgi Slovākiem gandrīz katru gadu sastāvs bija viens no spēcīgākajiem.

7 specigakais, kaa daudzus citus gadus.

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:20, pirms 13 gadiem
Vispār jau tas "Power ranking" ir izklaides tops un tam nav nekāda sakara ar IIHF rangu

Speciāli priekš tiem, kuriem grūti ar izprašanu, tur pat ir speciāla norāde par to:
The Power Rankings are for the enjoyment of IIHF.com readers, and reflect the progress of teams during the IIHF World Championship. They are distinct from the official standings and IIHF World Ranking.

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:22, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Par Itāliju vislabākais
šobrīd ņujorkieši cīnās otrpus dīķim, vari paskatīties un nebūsd pat līdz četriem naktī nekas jāgaida

LiveTV / WebPlayer

par tēmu - man laikam ir slēptās simpātijas pret čaronkuli, nespēju pretoties priekam par slovāku uzvaru

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:22, pirms 13 gadiem
Normis labi strādā
Eliteprospects.com - Lev Praha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:28, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kā uz to skatās,ja minēt skaļākos uzvārdus,tad tālu līdz tam.
Nesaprotu,kāpēc Zigmunds Palfijs nebrauc uz izlasi jau n - tos gadus.
Viņš un Demitra manā skatījumā izcilākie Slovaku uzbrucēji.
Palfijs No - 1

Lubomir Visnovsky
Marian Hossa
Milan Jurcina
Marian Gaborik
Andrej Meszaros

Jaroslav Halak

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=12627
Īstenībā, slovākiem šobrīd paveras diezgan labas perspektīvas viņu hokeja sistēmas restrukturizēšanai. Jo, Lev un Slovan būs pilns ar slovākiem, turklāt arī KHL viņējie pirms tam daudz jau spēlēja. Man liekas, ka šeit mēs varēsim runāt par veiksmes stāstu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 21:31, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Aleluja
Nepiekrīti?

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:34, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Īstenībā, slovākiem šobrīd paveras diezgan labas perspektīvas viņu hokeja sistēmas restrukturizēšanai. Jo, Lev un Slovan būs pilns ar slovākiem, turklāt arī KHL viņējie pirms tam daudz jau spēlēja. Man liekas, ka šeit mēs varēsim runāt par veiksmes stāstu.


Varat citēt šo

  +2 [+] [-]

, 2012-05-19 21:34, pirms 13 gadiem
Pre-Champ. Ranking

Iečekoju IIHF rangu, krievi ar iekļūšanu finālā ir ieguvuši 1. vietu.

1. RUS
2. FIN
3. CZE
4. SWE
5. CAN
6. SVK
7. USA
8. NOR
9. SUI
10. GER
11. LAT
12. DEN
13. BLR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:41, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tieši otrādi,esmu izbrīnīts. Jāpaskatās aiz loga vai nekrīt sniegs
Ivars vai Abrags ko tādu pateiks,tad Maiju kalendārs nemelo,pasaules gals būs klāt
Es jau nekad neesmu pozicionējis, ka KHL būtu slikts projekts jebkurai valstij, jo tas dod iespēju spēlēt augstākā līmenī. Es jau būtu vēl priecīgāks, ja viņi mēģinātu to līmeni pacelt vēl augstāku veicot atsevišķas izmaiņas reglamentā, bet nu tas jau ir cits stāsts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:42, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Lāsma,skaistuļi zaudēja ? Nepērc viņu plakātus. Tavs ideāls līkdegunis Ovie,saproti to taču beidzot. Pret dabu pretoties bezjēdzīgi
Jā, skaisti vīrieši laikam ne vienmēr spēlē skaistu hokeju

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:42, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: šobrīd ņujorkieši cīnās otrpus dīķim, vari paskatīties un nebūsd pat līdz četriem naktī nekas jāgaida

LiveTV / WebPlayer

par tēmu - man laikam ir slēptās simpātijas pret čaronkuli, nespēju pretoties priekam par slovāku uzvaru
Paldies, ka atgādināji, pat pilnīgi aizmirsu, ka šodien agrā spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:44, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Cik jūs Krokodīlu ir ? Es jau vairs nesaprotu ar ko es runāju,un top pīkstuļus izslēdziet b.ģ ārā. Tu esi Original Kroko ?
Paskaties profilā, tas pats, īstais , klonu nav! Tu laikam kaut kad būsi bijis pazudis tulkojumā, jo es nekad neesmu dzinis tādu demagoģiju par KHL kā Ivars vai Abrags

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:44, pirms 13 gadiem
Domāju,ka pret čehiem Krievijai būtu grūtāk.Ļoti ceru,ka kļūdos.Rīt par Slovākiju!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:46, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: un ko tad cienijamais Krokodila kungs butu mainijis reglamenta? lai tapat ka NHL,riko kalendaru pretruna ar IIHF turniriem,lai uz P4 izlases brauktu ar otrajiem jeb tresajiem sastaviem?
A kur problēma?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:49, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tagad zināšu. Viens viltus profils bija mainījis domas par tevi. Tev laikam ir kādi 3 kloni.
Citējot Bikovu" Tie bija kloni!" , tā jau ir, vienmēr būs kāds kurš gribēs tevi kopēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:52, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: kada tada gadijuma butu jega pasaules 4empionatiem? vai tu vari ko tadu iedomaties futbola? kad kada no pasaules ligam sevi nosauc par "meku",savac visus labakos pasaules futbolistus un nelaiz uz mondialiem? es domaju,maigi izsakoties,TAUTA TO NASAPRASTU UN NEPIELIAUTU!
Tas ir koks ar diviem galiem. Ja KHL veiktu tās atsevišķās izmaiņas, piemēram, vispirms padarītu hokeju vēl ātrāku samazinot laukuma izmērus , un atceltu kvotu , tad katrā komandā atsijātos krievi, kuri to līmeni var pavilkt, ~ 80 spēles , respektīvi- kvalitāte pārspēs kvantitāti. Vismaz pēc tādas loģikas vajadzētu visu veidot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-19 21:53, pirms 13 gadiem
Pēdējais brīdis krieviem sagādāt pirmo zaudējumu!

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:53, pirms 13 gadiem
Harlamovam šodien (šogad) lieli prieki. Jāatzīst, ka šī krievu izlase ir, manā skatījumā, saturīgākā kopš PSRS sabrukuma.

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:54, pirms 13 gadiem
Tikai un vienīgi viens vārds sakāms slovāku izlases sastāvā, kas arī izsaka visu - Treneris! Pans Vujteks tāds ir un ar lielo burtu! Viņš sasita paša tautiešus ar viņu pašu ieročiem - perfektu spēli no aizsardzības un ar pretuzbrukumiem! Savukārt, ne tik sen viens cits mums mazliet pazīstamāks slovāku pans gandrīz neaizveda toreiz slovākus uz 1. divīziju.... vot i arī ir redzama atškirība starp šiem abiem paniem! Īpašs sveiciens Ivaram!

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:54, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Cik to klonu ir ? Un ka tas ir iespējams ka zem viena nika ?
Nu kā, tev jau izskatās, ka burti ir vieni un tie pati, bet teiksim vārdā krokodils 'l' burtu var aizstāt ar lielo I vai ar vieninieku . Neta vidē tu neredzi starpību, tāpēc tas ir tāds kā acu apmāns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:58, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ledu nevajag aiztikt,Eiropai un Rus savas tradīcijas. Un nogalināt Rus,Swe hokeju būtu ļaunākais kas var notikt.
Nepiekrītu. Tikai tāpēc, ka uz liela ledus tev ir vairāk laika domāt un tas ir pierādīts, ka uz mazākiem laukumiem tev visas darbības reāli ir jādara daudz ātrāk, tas būtu bonuss krievu hokejam, tas ir tas, kas viņiem trūkst- darbības ātrums. Un man liekas, ka mēs varam vairs nerunāt par atsevišķu hokeju, jo visa pamatā ir , mūsdienās, fiziskais un slidojuma ātrums. Princips jau nemainās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 21:59, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tikai un vienīgi viens vārds sakāms slovāku izlases sastāvā, kas arī izsaka visu - Treneris! Pans Vujteks tāds ir un ar lielo burtu! Viņš sasita paša tautiešus ar viņu pašu ieročiem - perfektu spēli no aizsardzības un ar pretuzbrukumiem! Savukārt, ne tik sen viens cits mums mazliet pazīstamāks slovāku pans gandrīz neaizveda toreiz slovākus uz 1. divīziju.... vot i arī ir redzama atškirība starp šiem abiem paniem! Īpašs sveiciens Ivaram!
Vujteks ir izcils treneris utt., bet kaut kā neatceros, kad slovāki būtu bijuši tuvāk izkrišanai kā Latvija Znaroka (kurš taču ir megatreneris) laikā. Un, starp citu, slovākus elitē ieveda tieši Šuplers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:01, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Vujteks ir izcils treneris utt., bet kaut kā neatceros, kad slovāki būtu bijuši tuvāk izkrišanai kā Latvija Znaroka (kurš taču ir megatreneris) laikā. Un, starp citu, slovākus elitē ieveda tieši Šuplers.
Halifaksā (līdzīgi kā Znaroks pagājušosezon mūs) arī gandrīz izveda.... tālu no izkrišanas nebija.... 1. spēles attālumā...

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:02, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tu to tā pasniedz,it kā es viens kas viņus atbalsta
Da nē, tikai Tu tāds redzams pa gabalu esi.

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:02, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Paldies, ka atgādināji, pat pilnīgi aizmirsu, ka šodien agrā spēle
rīt arī dienas spēle, pēc mūsu laika sākas desmitos. man jau arī šīs ir vienas no retajām iespējām redzēt spēli

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:02, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ka tik ne arī,būsim viena liela Kanāda
Ja tu neredzi atšķirības starp hokeja skolām un šo pārstāvju sekmes atšķirīgi ledus izmēram,tad piedod.

Uz lielā laukuma var spēlēt ātru dinamisku hokeju ar daudz skaistākām izspēlēm + mazāks risks traumām.
Harļik, tagad tas hokejs šausmīgi mainās, paliek fiziskāks, ne jau tas ir mans izdomājums, tu to vari redzēt uz laukuma. Es domāju, ka, ja Kanādas un ASV dominance Sočos turpināsies, tad tas apstiprināsies par visiem 100%. Un tie laukumi, var jau ieviest somu laukumus, tas būtu diezgan optimāli manuprāt.

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:04, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Halifaksā (līdzīgi kā Znaroks pagājušosezon mūs) arī gandrīz izveda.... tālu no izkrišanas nebija.... 1. spēles attālumā...
Es jau par to, ka ne mēs, ne slovāki reāli nevarējām izkrist, un nokļūšana tajā grupā... mēs jau zinām, kā tas atgadās.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-19 22:04, pirms 13 gadiem
Krievi rīt redzēs sātanu.

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:06, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Vujteks ir izcils treneris utt., bet kaut kā neatceros, kad slovāki būtu bijuši tuvāk izkrišanai kā Latvija Znaroka (kurš taču ir megatreneris) laikā. Un, starp citu, slovākus elitē ieveda tieši Šuplers.
Znaroks tak "vispār ir treneris nejēga" ne? Un "iegūtais Gagarins ir tīrā haļava"! Vot Jūlis vot jā.... vot tas ir treneris!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:10, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Protams ka nē,tāpēc jau spēlētāji saka,ka pie tā jāpierod. Plekanecs vispār pateica šajā PČ ,ka tie ir divi dažādi sporta veidi.
Bet tu jau noteikti zini labāk par viņu.
Kāda tev n.h dominance OS ?
Kur šīs izlases bija Turīnā ? Triumfs. Vankūverā ASV visas zvaigznes bija viņu pusē. Spēcīgakos konkurentus noknieba Can. ASV tika sveikā ar maziem spēkiem.
Nu nezinu gan, nevarēšu piekrist. Es katrā ziņā noteikti esmu par laukuma izmēru samazināšanu, tas tiešām padarītu spēli skatāmāku un dinamiskāku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:11, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tāda spēle jau ir,skaties NHL un neiepringsti.
Jāceļas naktī .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:15, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Znaroks tak "vispār ir treneris nejēga" ne? Un "iegūtais Gagarins ir tīrā haļava"!
Nu un tagad beidzot ieslēdz loģiku. Ja jau Znaroks ir supertreneris, tad kāpēc mēs spēlējām izkrišanas grupā? Un, attiecīgi, vai no tā, ka slovāki arī tur spēlēja, var izdarīt secinājumu par trenera kvalitāti? Vai varbūt šādi secinājumi drīzāk būtu izdarāmi pēc savstarpējām spēlēm? Ak nē, pareizi, ja zaudē Šuplers, tad tas ir viņa dēļ, ja Znaroks, tad apstākļu dēļ.

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:16, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu un tagad beidzot ieslēdz loģiku. Ja jau Znaroks ir supertreneris, tad kāpēc mēs spēlējām izkrišanas grupā? Un, attiecīgi, vai no tā, ka slovāki arī tur spēlēja, var izdarīt secinājumu par trenera kvalitāti? Vai varbūt šādi secinājumi drīzāk būtu izdarāmi pēc savstarpējām spēlēm? Ak nē, pareizi, ja zaudē Šuplers, tad tas ir viņa dēļ, ja Znaroks, tad apstākļu dēļ.
Tāpēc, ka LV izlasē, labi ja ir tikai viena maiņa, kas tur līmeni, tāpēc spēlēja izkrišanas grupā, tāpēc katru gadu atrodas 10-16 vietā, augstāk par pakaļu neuzleksi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:21, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: Satans un KO pedejo reizi uzspideja! Slovakiem so sastavu nav ar ko aizvietot,lai speletu tada limeni labakaja gadijuma viniem nakotne spid stabila vieta top 10,bet ne vairak,sis bija DEMBELIA AKORDS Slovaku slavas eraj!
Šito dziesmu jau dzirdu vismaz gadus piecus. Tagad jau slovāki tādi, šitādi.... tikai viņi kur ir, tur arī paliek. Tajā septītniekā. Un, atšķirībā no tādām šveicēm, vācijām un norvēģijām, var ne tikai dusmīgu ģīmi parādīt.

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:23, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kā tu domā,pans nākamajā sezonā arī aizvedīs tik tālu izlasi ?
Tu domā Vujteku? Kas to var zināt, jebkura no septiņām lielajām var nokļūt finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:25, pirms 13 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Hossa nespēlē dēļ traumas, vai arī vienkārši atsēdināts? Neredzēju spēli.
Roka džipsī. Kaut gan arī pirms tam bija tikai ceturtajā maiņa. Bet tas nu tā... Prieks par slovensko.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-19 22:26, pirms 13 gadiem
1. prieks par Mikušu, jo DR daudz norietais džeks vēsi ierakstījās LEV un izcels pabiezu ( novēlu biezāko!) medaļu.
2.PČ ir liels notikums hokejā, bet OS ( kad tiek pārtraukti visi nopietnie turnīri) ir reālais spēku rādītājs konkrētā gadā ( varbūt pat pēdējos 4-os gados)

  +2 [+] [-]

, 2012-05-19 22:26, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Es jau par to, ka ne mēs, ne slovāki reāli nevarējām izkrist, un nokļūšana tajā grupā... mēs jau zinām, kā tas atgadās.
Reāli pagājušosezon kopumā tīri pēc spēles mums čempis pat bija krietni labāks - tāpat tika pamocīti čehi un arī nākamie čempiņi somi tika sveikā ar vieglu izbīli un 2 punktiem no 3 iespējamajiem, bet visu izšķīra viena spēle ar dāņiem... pēc tam nāca sūdīgākā spēle pēdējo gadu laikā - ar slovēņiem (moš vēl šogad tik spēle ar dāņiem varētu viņai to titulu atņemt), bet tad kad pakaļa dega tika paņemta vajadzīgās 2 uzvaras... reāli izgāšanās bija tikai vienā spēlē - ar slovēņiem! Šogad formāli tādas (izgāšanās) bija divas spēles kur mūsējie nemācēja pat kaut vienus vārtus iemest.... bija jau vēl trešā ar zviedriem, bet to es neskaitu par izgāšanos un apmēram tāds rezultāts bija jau tajā spēlē arī prognozējams! Tur čali nospēlēja +/- savā līmenī vienkārši pretinieks bija no mazliet citas "svara kategorijas".... un tad ko? Atlaist arī tagad Nolanu? Ko vietā? Beresņevu, Tambelmausi, kādu "papu Karlo", Ivaru? Būs uzreiz 1/4 garantēts? Vai varbūt tomēr, ka būtu jādod vienkārši Nolanam mazliet vairāk laika, lai viņš vismaz spēles ziņā saliek visu vairāk vai mazāk savas "vietās" un tad arī pēc gadiem 2-3 varētu būt kāds rezultāts.... arī šogad kaut vai, ja tikai paskatās uz vietu tabulā rezutāts jau arī tagad ir labāks - 10. vieta.... pagājušogad bija 13- tā ...

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:27, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tāpēc, ka LV izlasē, labi ja ir tikai viena maiņa, kas tur līmeni, tāpēc spēlēja izkrišanas grupā, tāpēc katru gadu atrodas 10-16 vietā, augstāk par pakaļu neuzleksi.
Tāpēc mēs nospēlējām neizšķirti ar somiem un zaudējām tikai bullīšos?

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:28, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja kāds pirms PČ man būtu teicis ka slovāki spēlēs finālā, tad tam nebūtu ticējis.
Šatans vispār monstrs savā vecumā.
Vajadzēja Tev pateikt, tiktu atkal apsmiets un lamāts, būtu ko rauties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 22:32, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu un tagad beidzot ieslēdz loģiku. Ja jau Znaroks ir supertreneris, tad kāpēc mēs spēlējām izkrišanas grupā?
Nu ja var ticēt "tantēm no centrāltirgus", tad tapēc, ka dažai labai "princesei" no RD pēc tiem pleyoffiem bija uzmesta lūpa uz Znaroku (lasi starp rindām - lai dabūtu nost Znaroku).... ak nē! Pareiz! Mūsu spēlētāji tak ir profesionāļi viņi tādas lietas nedara....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:33, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Reāli pagājušosezon kopumā tīri pēc spēles mums čempis pat bija krietni labāks - tāpat tika pamocīti čehi un arī nākamie čempiņi somi tika sveikā ar vieglu izbīli un 2 punktiem no 3 iespējamajiem, bet visu izšķīra viena spēle ar dāņiem... pēc tam nāca sūdīgākā spēle pēdējo gadu laikā - ar slovēņiem (moš vēl šogad tik spēle ar dāņiem varētu viņai to titulu atņemt), bet tad kad pakaļa dega tika paņemta vajadzīgās 2 uzvaras... reāli izgāšanās bija tikai vienā spēlē - ar slovēņiem! Šogad formāli tādas (izgāšanās) bija divas spēles kur mūsējie nemācēja pat kaut vienus vārtus iemest.... bija jau vēl trešā ar zviedriem, bet to es neskaitu par izgāšanos un apmēram tāds rezultāts bija jau tajā spēlē arī prognozējams! Tur čali nospēlēja +/- savā līmenī vienkārši pretinieks bija no mazliet citas "svara kategorijas".... un tad ko? Atlaist arī tagad Nolanu? Ko vietā? Beresņevu, Tambelmausi, kādu "papu Karlo", Ivaru? Būs uzreiz 1/4 garantēts? Vai varbūt tomēr, ka būtu jādod vienkārši Nolanam mazliet vairāk laika, lai viņš vismaz spēles ziņā saliek visu vairāk vai mazāk savas "vietās" un tad arī pēc gadiem 2-3 varētu būt kāds rezultāts.... arī šogad kaut vai, ja tikai paskatās uz vietu tabulā rezutāts jau arī tagad ir labāks - 10. vieta.... pagājušogad bija 13- tā ...
Nu, pilnīgi manas domas. Vēl tikai var piebilst, ka tā 10.vieta tomēr ir mainītās shēmas dēļ. Jāspēlē tomēr bija saspringtākā režīmā, ne visas izlases to izturēja (uz pusotru spēli arī mūsējie). Vienīgi frančiem izdevās atkal uzspēlēt to ''gribu, negribu'' spēlīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 22:36, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: vai tad tu apsaubi to, ka Mikuss tika PELNITI noriets DR ?
Vienkārši šī komanda nebija viņam domāta. Aizgāja citur un džeks reāli sāka spēlēt. Laikam viņam jābūt pateicīgam, ka ātri atvadījās no DR:---)))

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 22:36, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Cik viņam bija gadu ? Kā tagad Bukarts,Meija griež ledu ?
Kā Mikušs ? Nebrīnīšos,ja viņš tā turpinās,NHL vēl var uzspīdēt.
Eh, pavasara mīlestība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:37, pirms 13 gadiem
Abas prognozes piepildijušās..
Tagad lai uzvar stiprākais.

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:38, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ko tu gribi pateikt
Trotter love

Hossa love

Mikus love...

  +2 [+] [-]

, 2012-05-19 22:39, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: vai tad tu apsaubi to, ka Mikuss tika PELNITI noriets DR ?
mikuss tolaik bija jauns un vel nespeleja tik labi un protams ari dnamkas faneli vinu nepienema, sauca par supja arlaulibas delu un tas ari uz speletaja sniegumu var atstat iespaidu. prieks ari par suroviju, labs kapatajs

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 22:40, pirms 13 gadiem
cik loti žēl , ka es nevaru atrast to rakstu , kurā bija teikts ka slovākiem pievienojas čhara , pēc tā raksta bija ļoti daudz pokemonu , ka prognozēja , ka slovāki cīnisies par palikšanu elitē un tā talak , jo pat parbaudenes nespeja daņus uzvaret .... in your FACE

  +3 [+] [-]

, 2012-05-19 22:40, pirms 13 gadiem
kino rakstīja: Trotter love

Hossa love

Mikus love...
Zvērīgāk skanētu - Satan love!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:41, pirms 13 gadiem
messibesii777 rakstīja: Slovākija sakapās tos utainos mēsliņus
Tevi urlas ir piekāvuši, ka tu esi pret krieviem?

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 22:42, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nu es savu pateicu,tad jau redzēs. Ja ne NHL,tad KHL šādi progresējot var labu karjeru uzbliezt. Neaizmirsti šo ok ? Pēc gadiem 3 parunāsim.
Es tiešām ceru, ka mēs te vēl būsim pēc 3 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:42, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: vispar sai "dziesmai" nevis pieci,bet gan tikai divi gadi kas butu domajis,ka atvadijusies Vankuveras Slovaki atgriezisies velreiz? bet es domaju,tresas "atgriesanas" vairs nebus! tas butu apmeram tas pats,ja tagad LV sastava redzetu OZO,CIPRUSU,HERBI,NIZIVIJU,SOROKINU...
Tajā pašā Vankūverā, pirms spēles ar slovākiem varēja lasīt tepat viskautkādas gudrības par to, ka ''slovāki vairs nav tie'', ''mums viņi ir ņemami'' un tamlīdzīgi. Tikai pakāsām ar 0:6 bez ierunām.

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:43, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Slovāki spēlē pavisam citā līmenī, tu to neaizmirsti. Un viņiem ir daudz meistarīgāki uzbrucēji.
Nu, nē, krokodil, nepiekrītu par līmeni. Kur nu vēl augstāku līmeni kā Skrečam. (Savā ampluā, protams.) Kārlis būtu varējis ko tādu kā Demitra piedzīvot, ja vien ne sasodītā lidmašīna. Paskaties, kā Kārli godināja Amerikā, kad viņam dzelzsvīra titulu iedeva. Ja tu domā, ka tā bija tiki amerikāņu standarta pieklājība, tad es domāju, ka tu kaut ko nesaproti.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-19 22:43, pirms 13 gadiem
ceru uz slovāku uzvaru finālā , tas tik būtu pārsteigums visai hokeja pasaulei

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:43, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Nu es savu pateicu,tad jau redzēs. Ja ne NHL,tad KHL šādi progresējot var labu karjeru uzbliezt. Neaizmirsti šo ok ? Pēc gadiem 3 parunāsim.
Mikus ir slovāku Sprukts. Labs 2-two way spēlētājs, bet diemžēl ar akmens rokām, tādam NHL nespīd.

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:45, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tu mani biedē
Tak šogad pēdējais gads.... "2012" filmu neskatijies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:47, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Mikus ir slovāku Sprukts. Labs 2-two way spēlētājs, bet diemžēl ar akmens rokām, tādam NHL nespīd.
Metiens viņam ir krietni labāks.

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:49, pirms 13 gadiem
hypocrisy rakstīja: Metiens viņam ir krietni labāks.
Tas nav īpaši liels sasniegums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:50, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Tas pats tagad visi Luceniusu norej,cik viņam ir gadu ?
Un salīdzinājumā ar RD vienaudžiem viņš ir mega stārs
Tas nav īpaši liels sasniegums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:51, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Tas nav īpaši liels sasniegums.
Es jau neteicu, ka tas viņam palīdzētu nokļūt NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:53, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja:

Es viņam ticu. Šajā sezonā statistika būs krietni labāka.
Es arī. Iekšā viņam ir, ja viņš dabūs tikpat ilgu spēles laiku kā šogad, tad viņš atvērsies. Un tad jau nākamajā vasarā viņš mums būs par dārgu.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 22:54, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: Bukarts un Meija uzspides vel,ja netiks izjaukta viniu mainia kopa ar Dzeriniu! Teda lielaka kliuda saja 4empi bija izjaukt vinius,atsedinot Bukartu mala! Bukarts nav kapatajs ta4u vins var radit un TRAPIT NE NO KA! sis talants,diemzel,netika novertets,jo virsaitim ir galvenais ta saucama "CENTIBA" treninios. pats speleju un zinu,ka slinkie geniji dazkart ir produktivaki par centigajiem nejegam! tiesi tadel negribetos lai Nolans paliek,jo varam palikt bez vartu guvejiem ja Latvijas speles stilu nakotne veidos tadi ka Jass un Stals,centigi,bet BEZREZULTATIVI,tad vieniga taktika bus noslegt speli uz 0:0 un bullisos iestumt ripu kopa ar vartsargu ja nopietni,tad Bukarts ir jasaglaba,vienalga ar kuru treneri busim,vins ir svarigaks faktors musu nakotnei neka Tedis kas attiecas uz Mikusu... atkal ta dziesma par spelesanu jeb nespelesanu NHL! nu cik tad var? tavs avatara varonis Harlamovs cik speles tur ir nospelejis? NEVIENU! bet vai tad tapec vins ir mazak cienijams hokeja pasaule neka NHL legendas? NEKAD NEVERTE HOKEJISTUS PEC DALIBAS JEB NEDALIBAS NHL! tur nav nekada"meka"!
par bukartu piekritu, ja ne rd tad izlase vins vienmer ir labi metis, bet izskatijas ka indianis vinu gribeja pataisit par vel vienu cipuli vai stalu. mums jau ta nav daudz tadu kas var iemest un tos pasus vel cakare

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:56, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja:

Es viņam ticu. Šajā sezonā statistika būs krietni labāka.
Spriežot pēc tā, ka RD vairs vispār nepaliks vārtu guvēju, Luceniuss būs spiests uzdrošināties mest pa vārtiem. Gan jau kaut kas arī iekritīs.

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:57, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kurš liks likmes uz
Červenku
Komorovu

Kā šiem spīdekļiem ies NHL ?
Abiem dažādas lomas. Calgary cer, ka Červenka būs otrās maiņas centrs, kas viņiem beidzot ļaus izkļūt no NHL vidusmēra komandas lāsta. Es domāju, ka viņam būs grūts sākums, bet ar laiku čalis iespēlēsies. Viņš un Flames sader, kā cimds ar roku. Nevienā citā komandā viņš nedabūtu tik lielu lomu spēlēt, ja viņam būtu. Viss viņa rokās.

Komarovs, ērm, hvz. Cerams, ka nepazaudēs neko no savas sportiskās nekaunības un spēs kļūt par jauno Jarko Rūtu.

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:57, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Ak jā viņš taču Holivudas fiļmuškas skatās
Holivuda slikti ietekmē jaunus nenobriedušus prātus
Štrunts ar tām Holivudas filmuškām.... maijiem nebija Holivudas filmu, bet astronomijā un astroloģijā viņi orientējās labāk par tagadējiem mūsu zinātnes pārvēderiem un laikam vienkārši "aizmirsa" paturpināt to savu kalendāru?

     [+] [-]

, 2012-05-19 22:59, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: par bukartu piekritu, ja ne rd tad izlase vins vienmer ir labi metis, bet izskatijas ka indianis vinu gribeja pataisit par vel vienu cipuli vai stalu. mums jau ta nav daudz tadu kas var iemest un tos pasus vel cakare
Tas, ka viņš spēj iemest neatbrīvo viņu no aizsardzības pienākumiem. Redzēji, kā šodien Sjomins RUS izlasē bizoja aizsardzībā pēc tam, kad pusotru minūtu bija spiedis somus viņu zonā? Ko dotu tie Bukarta potenciālie goli, kad viņa dēļ mēs vēlvairāk dabūtu ierīt savos vārtos?

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:00, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Štrunts ar tām Holivudas filmuškām.... maijiem nebija Holivudas filmu, bet astronomijā un astroloģijā viņi orientējās labāk par tagadējiem mūsu zinātnes pārvēderiem un laikam vienkārši "aizmirsa" paturpināt to savu kalendāru?
Cik lielu akmeni atrada, tik atrada. Vairāk nebija vietas, kur zīmēt tos ķeburus un viss.

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:00, pirms 13 gadiem
luk bukarta statistika pagajusa gada, neskaitot tos visus golus ko vins metis parbaudes speles, bet sogad apala 0 un izcakareta spele

Eliteprospects.com - Roberts Bukarts

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:02, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: luk bukarta statistika pagajusa gada, neskaitot tos visus golus ko vins metis parbaudes speles, bet sogad apala 0 un izcakareta spele

http://eliteprospects.com/player.php?player=11842
Bet kā tad tā, iemeta tos trīs golus un izlase finišēja vēl sliktākā vietā nekā šogad? Vainojam Nolanu!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 23:04, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Bet kā tad tā, iemeta tos trīs golus un izlase finišēja vēl sliktākā vietā nekā šogad? Vainojam Nolanu!
pagajuso gadu bija cita izspelu sistema, manuprat saja sistema ar znaroku sasniegru vel labakus rezultatus ka ar tedziku, jo pagajusaja cempi tika atnemti punkti gan no daniem gan somiem

  -1 [+] [-]

, 2012-05-19 23:05, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Štrunts ar tām Holivudas filmuškām.... maijiem nebija Holivudas filmu, bet astronomijā un astroloģijā viņi orientējās labāk par tagadējiem mūsu zinātnes pārvēderiem un laikam vienkārši "aizmirsa" paturpināt to savu kalendāru?
Ak dievs, Tu tiešām tici tām muļķībām par pasaules galu?

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:07, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: pagajuso gadu bija cita spelu sistema, manuprat saja sistema ar znaroku sasniegru vel labakus rezultatus ka ar tedziku, jo pagajusaja cempi tika atnemti punkti gan no daniem gan somiem
Varam tikai zīlēt, ko Znaroks sasniegtu ar mūsu šī gada sastāvu. Šogad mums bija iespējams visnetalantīgāka izlase, kopš neatkarības atjaunošanas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:12, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Varam tikai zīlēt, ko Znaroks sasniegtu ar mūsu šī gada sastāvu. Šogad mums bija iespējams visnetalantīgāka izlase, kopš neatkarības atjaunošanas.
tas tapec ka tedzikam stils ir uz energiju un skriesanu nevis talantu, kamer ir emocijas un jauda 3 speles var noskriet, bet kas notiek talak redzejam. notureties elite var, bet neko vairak

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:14, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ak dievs, Tu tiešām tici tām muļķībām par pasaules galu?
Ieteiktu kādreiz iziet ārpus standarta domāšanas rāmjiem, tas ļoti palīdz

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:16, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: tas tapec ka tedzikam stils ir uz energiju un skriesanu nevis talantu, kamer ir emocijas un jauda 3 speles var noskriet, bet kas notiek talak redzejam. notureties elite var, bet neko vairak
Piekrītu. Bet nevar spēlēt uz talantu bez talanta. Sitāmies kā dulli arī pārbaudes spēlēs, tā kā nevar teikt, ka tikai četrām spēlēm spēka pietika. Varam argumentēt, ka varbūt bija par daudz pārbaudes spēļu, bet tas jau arī ir muļķīgi, ne?

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:19, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Pekstiņi. Lai tautai galvu skalot. Cik to pasaules galu jau nav bijis ?
Mana neilgajā laikā ko pavadu uz planētas zeme jau reizes 3-4 noteikti
Da nē, man ir savi iemesli to teikt.

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:20, pirms 13 gadiem
Apbrīnoju dažu komentētāju nekaunību. Personīgi es būšu par Slovākiju (tīri ''mazo'' politika. Vienmēr patīk ne-favorītus atbalstīt), bet tik nicīgi izteikties par Krievijas izlasi... Sportu nevajag saistīt ar kaut kādiem citiem grēkiem. Varat saukt par utainiem, cik tik uziet, bet spēlē viņi lieliski. Malkins vispār zvērs...

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:21, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Daudzi prognozē vieglu pastaigu krieviem, nu ko lai saka, tieši Slovākija izsita spēcīgo Kanādu, kurai arī paredzēja vieglu pastaigu.
Krievija nav šītā gaada pienapuiku Kanāda ar psihu Geclafu.... tici man.

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:22, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ieteiktu kādreiz iziet ārpus standarta domāšanas rāmjiem, tas ļoti palīdz
Kā Tu to domā?

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:25, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Krievija nav šītā gaada pienapuiku Kanāda ar psihu Geclafu.... tici man.
Psihu?

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:26, pirms 13 gadiem
Krievija šogad ir izdarījusi visu lieliski, atzīšos, ka es arī par Biļaļetdinova taktiku šaubījos, bet nu viss strādā un bez Tarasenko ar Kuzņecovu pat vēl labāk kā ar šiem... arī ar tādu-nekādu Dacjuku...

Protams, var teikt, ka Malkins u.t.t., bet nu arī Malkinam vajag labus partnerus un Omskas duets viņam labi ir palīdzējis...

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:29, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Psihu?
nu ok es tā ''nedaudz'' pārspīlēju

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:30, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Štrunts ar tām Holivudas filmuškām.... maijiem nebija Holivudas filmu, bet astronomijā un astroloģijā viņi orientējās labāk par tagadējiem mūsu zinātnes pārvēderiem un laikam vienkārši "aizmirsa" paturpināt to savu kalendāru?
Nesen Tvneta bija raksts ka Gvatemalā tip tika atrasts....pasaules gals atceļās vismaz par 7000 gadiem Taka gatavojies kārtējam Ziemassvētku dāvānu bumam un jaunā gada sagaidīšanas kodienam ā, pareizi, otrais tev nav aktuāls

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:30, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Kā Tu to domā?
tā, ka jātic pasakām laikam... tāpat kā tam, ka Latvija var vinnēt čempi Nolana versijā

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:31, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tā, ka jātic pasakām laikam... tāpat kā tam, ka Latvija var vinnēt čempi Nolana versijā
Nolana versijai nav ne vainas. Aktieru trupu gribētu/vajadzētu citu (labāku)

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:32, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Kā Tu to domā?
Neiešu sīkumos, bet vienkārši jāpaskatās uz visu no cita skatu punkta.

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:32, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Piekrītu. Bet nevar spēlēt uz talantu bez talanta. Sitāmies kā dulli arī pārbaudes spēlēs, tā kā nevar teikt, ka tikai četrām spēlēm spēka pietika. Varam argumentēt, ka varbūt bija par daudz pārbaudes spēļu, bet tas jau arī ir muļķīgi, ne?
godigi sakot kad panema tedziku es biju domajis ka vina stils bus ka rautukalim, daudzie metieni, aizsargu pieslegsanas, dinamka vienmer nometaja pretiniekus, bet rezultata neka tada nebija. virziba uz vartiem vispar bija loti maza. ar jasiem un staliem var skriet pakal un fohecingot, bet cik ilgi, goli no ta nenaks

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:32, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ak dievs, Tu tiešām tici tām muļķībām par pasaules galu?
pasaules gals ir neizbēgams, tev kā astronomijas mīļotājai to vajadzētu zināt šogad gan tas visticamāk nepienāks, varbūt pēc kādiem gazilions gadiem

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:34, pirms 13 gadiem
mvp222 rakstīja: godigi sakot kad panema tedziku es biju domajis ka vina stils bus ka rautukalim, daudzie metieni, aizsargu pieslegsanas, dinamka vienmer nometaja pretiniekus, bet rezultata neka tada nebija. virziba uz vartiem vispar bija loti maza. ar jasiem un staliem var skriet pakal un fohecingot, bet cik ilgi, goli no ta nenaks
Nu, bet nevar Tedu vainot, ka mums uzbrukumā nav 12 Balderu. Ko mums vajadzēja ņemt Jasa un Štāla vietā? Variantus studijā!

Rautakallio vismaz bija Karsums, Hossa, Lucenius, Vargs.

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:34, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Harļik, tagad tas hokejs šausmīgi mainās, paliek fiziskāks, ne jau tas ir mans izdomājums, tu to vari redzēt uz laukuma. Es domāju, ka, ja Kanādas un ASV dominance Sočos turpināsies, tad tas apstiprināsies par visiem 100%. Un tie laukumi, var jau ieviest somu laukumus, tas būtu diezgan optimāli manuprāt.
Pēc Soltleiksitijas (kur pie tam vēl tika spēlēts uz lielajiem laukumiem) gan jau arī runāja par ''dominances turpinājumu'' līdz Turīnai, kad kanādieši uz 4 gadiem atkal ieslīga sevis meklējumos un uzmanījās no visiem...

Nedomāju, ka Sočos vinnēs ASV vai Kanāda. Loģiski būtu, ka zviedri vai krievi, bet nu redzēs... krievi var sev visu rojali sačakarēt, viņiem uz to talants ir...

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:36, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: pasaules gals ir neizbēgams, tev kā astronomijas mīļotājai to vajadzētu zināt šogad gan tas visticamāk nepienāks, varbūt pēc kādiem gazilions gadiem
Nu jā, es biju domājusi tieši par šo gadu. Tas jau skaidrs, ka pēc n-miljardiem gadu Saule uzsprāgs un kaput Zemei būs. Domāju, ka tad mēs jau dzīvosim kaut kur citur, ja no cilvēku rases vispār kaut kas būs palicis

Starp citu, ko Tu teiktu par to, ka Hara, pēc tā, ka pagājšgad cēla virs galvas Stenliju, tagad kārs kaklā zelta medaļas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 23:39, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: tev nav taisniba! ne jau Maiji to visu izdomaja! tur bija CITI PRATI! nekada pasaules gala NEBUS! busi SAKUMS kaut kam jaunam un lidz sim neizdibinamam
Aragon, no tavas mutes Dieva ausī, kā sacīt jāsaka

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:39, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Nu, bet nevar Tedu vainot, ka mums uzbrukumā nav 12 Balderu. Ko mums vajadzēja ņemt Jasa un Štāla vietā? Variantus studijā!
Jasa vietā dajebkuru... viņam stati kazahos laikam bija siktāki pat kā tam zviedru 3.līgu Ozoliņam... Štāls?! Štālam 26 spēlēs izlases rindās PČ ir 0+2.... Pat Sotniekam mūžīgajam ultra stay at home aizsargam ir gols un arī kādas piespēles.... ta ko tu var gribēt? Štāls jau nav vairs arī kāds jaunais

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:39, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: tā, ka jātic pasakām laikam... tāpat kā tam, ka Latvija var vinnēt čempi Nolana versijā
Nu, pasakām ticēt var, bet ir lietas, kuras var zinātniski pierādīt, novērot un izskaitļot un pasaules gals ir viena no tādām lietām. Ja nu vienīgi mēs paši sevi nenobeidzam, Zemei un cilvēcei tuvākajā laikā nekas nedraud.

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:40, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Jasa vietā dajebkuru... viņam stati kazahos laikam bija siktāki pat kā tam zviedru 3.līgu Ozoliņam... Štāls?! Štālam 26 spēlēs izlases rindās PČ ir 0+2.... Pat Sotniekam mūžīgajam ultra stay at home aizsargam ir gols un arī kādas piespēles.... ta ko tu var gribēt? Štāls jau nav vairs arī kāds jaunais
Štālu tač kādreiz pats Mesjē uzslavēja Viņš vienmēr būs jaunais un perspektīvais!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-19 23:41, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Nu, bet nevar Tedu vainot, ka mums uzbrukumā nav 12 Balderu. Ko mums vajadzēja ņemt Jasa un Štāla vietā? Variantus studijā!

Rautakallio vismaz bija Karsums, Hossa, Lucenius, Vargs.
mans uzskats ir tads ka tedziks parak aizraujas ar aizsardzibu un pretinieku neitralizesanu, tapec ari nem nevis bukartu, bet tadus ka jass kas skrienu un jauc speli, bet par vartiem tiek aizmirsts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:47, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nu jā, es biju domājusi tieši par šo gadu. Tas jau skaidrs, ka pēc n-miljardiem gadu Saule uzsprāgs un kaput Zemei būs. Domāju, ka tad mēs jau dzīvosim kaut kur citur, ja no cilvēku rases vispār kaut kas būs palicis

Starp citu, ko Tu teiktu par to, ka Hara, pēc tā, ka pagājšgad cēla virs galvas Stenliju, tagad kārs kaklā zelta medaļas?
kaut kur lasīju, ka mūsu pikantrops esot arī neliels filantrops.. šai informācijai vēl piekabina klāt to, ka Bostonas krekls novilkts, un mani vairs nepārņem vēlme novērsties, kad viņš parādas zilajā ekrānā lai tiek, tikai priecāšos. bet, ja zeltu paņem krievi, tad Malkinam vismaz savas piecas sešas vajadzētu kaklā kārt

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:48, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: nebutu tris sausas speles! tas ka minimums ar Jassiem, Staliem,Sauliesiem un Keniniem KA VADOSAJIEM, si sausa serija var turpinaties lidz bezgalibai! kaut ari ar "izteiksmigu un centigu" speli!
Sauļetis pagājušogad nu gan pēc ''sausā'' neizskatījās, bet šogad nezinu... pats pagājušā gada sevi neatgādināja...

īstenībā nav jau tik traki, 10. vieta, zem mums vāci un šveicieši... belari. Cita lieta tik, ka otrā daļa čempja tika katastrofāli izgāzta un es nezinu kas pie tā vainīgs... Labi vismaz, ka Jučers tika iespēlēts izlasē un kaut ielaida 4 golus no zviedriem, bet nu kaunā nekādi nekrita....

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:50, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Jasa vietā dajebkuru... viņam stati kazahos laikam bija siktāki pat kā tam zviedru 3.līgu Ozoliņam... Štāls?! Štālam 26 spēlēs izlases rindās PČ ir 0+2.... Pat Sotniekam mūžīgajam ultra stay at home aizsargam ir gols un arī kādas piespēles.... ta ko tu var gribēt? Štāls jau nav vairs arī kāds jaunais
Tu domā, ka ar Ozoliņu Jasa vietā mēs būtu paņēmuši norvēģus? Ne taču. Varam mēs tur ceturtās maiņas grainderīšus pamainīt, bet tas nemainīs faktu, ka mums joprojām uzbrukumā būs talanta bads.

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:52, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Sauļetis pagājušogad nu gan pēc ''sausā'' neizskatījās, bet šogad nezinu... pats pagājušā gada sevi neatgādināja...
Visi jau aizmirsuši, ka divas no trim viņa šaibām bija identiskas pļuhas spēlē pret austriešiem (belariem?) izkrišanas grupā? Trešo golu vairs neatceros.

P.S. Un es esmu pārliecināts Saulieša fans, manuprāt, viņš ir apgreidota Štāla versija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:54, pirms 13 gadiem
neputns rakstīja: kaut kur lasīju, ka mūsu pikantrops esot arī neliels filantrops.. šai informācijai vēl piekabina klāt to, ka Bostonas krekls novilkts, un mani vairs nepārņem vēlme novērsties, kad viņš parādas zilajā ekrānā lai tiek, tikai priecāšos. bet, ja zeltu paņem krievi, tad Malkinam vismaz savas piecas sešas vajadzētu kaklā kārt
Bostonas, Slovākijas vai jebkāds cits krekls mugurā neko nemaina. Anyway, es arī būšu par Slovākiem, bet gribu, lai arī Malkins beidzot izcīnītu zeltu. Žēl, ka viņš spēlē Krievijas izlasē
ā, un čehiem bronza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:56, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Tu domā, ka ar Ozoliņu Jasa vietā mēs būtu paņēmuši norvēģus? Ne taču. Varam mēs tur ceturtās maiņas grainderīšus pamainīt, bet tas nemainīs faktu, ka mums joprojām uzbrukumā būs talanta bads.
ne jau talanta bads mūs izgāza, talants mums nu nebija švakāks kā norvēģiem, nu nebija... tāpat mums bija Sprukts ar Miķeli, bija Daugaviņš (un poh ka 10 pts NHL, kuram no šiem norvēģiem bija 10 punti NHL šogad), bija tas pats Galviņš, kam šogad KHL 30 punkti, bija Cipulis, kas teorētiski ja nemeta RD, tad pārbaudenēs un vispār meta.... un tas pats Ķēniņš nu nav ne ar ko mazāk meistarīgs par 3. maiņas norvēģi... Tas pats Indrašis paradīja, ka var smuki apspēlēt varotčiku vai sisties vārtu priekšā...

Tur bija cita lieta... nezinu kas, bet ar fizisko bija čupā uz pēdējām spēlēm.... kāpēc kome tā nolūza nezinu, bet norvēģi nokāsa gandrīz visas pārbaudes spēles un dažas ar lieliem rezultātiem, bet kā viņi čempī iznāca... un sevišķi čemja beigas, cik tur bija 12-4 pret vāciem, 6-2 dāņi.... kamēr mums formas pīķis laikam bija 2 trešdaļas pret čehiem sisties vai slikti spēlējot bez īpašām problēmām itāļus 5:0 (tiem pašiem norvēģiem nu neklajās pret itāļiem vieglāk kā mums).

Jā, norvēģi spēlēja labi, bet kāpēc mēs nespēlējām es nezinu. Laikam jau talanta trūkums beigās atgriezās, lai iekostu pakaļā, bet nu nez vai tur tik daudz talanta trūkums vainīgs kā kaut kādas fizikas problēmas... kāpēc Sprukts un Miķelis uz beigām vispār nespēja pakustināt pakaļu?? Viņiem bija jābūt līderiem, Mikelito bija NULLE....

     [+] [-]

, 2012-05-19 23:57, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: Astronomija ir tikpat bezjedziga "zinatne" ka astrologija! ir janodzivo VAIRAKAS TUKSTOSU DZIVITES,lai varetu SAKT KO IZPRAST! tie kuri tagad ir ARPUS LAIKA UN TELPAS un sada vai tada veida ietekme mus,tie zin
Nejauc, nekad nejauc un neliec vienā plauktā astronomiju ar astroloģiju!! Tām nav pilnīgi nekā kopīga! Astronomija ir pat ļoti jēdzīga, ko nevar teikt par astroloģiju, nesaprotu, kā kāds kaut kam tādam var ticēt.

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:02, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: ne jau talanta bads mūs izgāza, talants mums nu nebija švakāks kā norvēģiem, nu nebija... tāpat mums bija Sprukts ar Miķeli, bija Daugaviņš (un poh ka 10 pts NHL, kuram no šiem norvēģiem bija 10 punti NHL šogad), bija tas pats Galviņš, kam šogad KHL 30 punkti, bija Cipulis, kas teorētiski ja nemeta RD, tad pārbaudenēs un vispār meta.... un tas pats Ķēniņš nu nav ne ar ko mazāk meistarīgs par 3. maiņas norvēģi... Tas pats Indrašis paradīja, ka var smuki apspēlēt varotčiku vai sisties vārtu priekšā...

Tur bija cita lieta... nezinu kas, bet ar fizisko bija čupā uz pēdējām spēlēm.... kāpēc kome tā nolūza nezinu, bet norvēģi nokāsa gandrīz visas pārbaudes spēles un dažas ar lieliem rezultātiem, bet kā viņi čempī iznāca... un sevišķi čemja beigas, cik tur bija 12-4 pret vāciem, 6-2 dāņi.... kamēr mums formas pīķis laikam bija 2 trešdaļas pret čehiem sisties vai slikti spēlējot bez īpašām problēmām itāļus 5:0 (tiem pašiem norvēģiem nu neklajās pret itāļiem vieglāk kā mums).

Jā, norvēģi spēlēja labi, bet kāpēc mēs nespēlējām es nezinu. Laikam jau talanta trūkums beigās atgriezās, lai iekostu pakaļā, bet nu nez vai tur tik daudz talanta trūkums vainīgs kā kaut kādas fizikas problēmas... kāpēc Sprukts un Miķelis uz beigām vispār nespēja pakustināt pakaļu?? Viņiem bija jābūt līderiem, Mikelito bija NULLE....
Ja pavisam godīgi, tad mēs jau nebijām īpaši naski slidotāji jau čempionāta pirmajā spēlē. Bet, jā , fizuha mūs iegāza. Vai izlases nometnē, kko salaidām dēlī? Neticas, ka KHL turnīrs ir daudz prasīgāks nekā SEL.

Plus, mums bija tik seksīgs vairākums pārbaudes spēles, visi kustās, deflecto ripas vārtu priekšā, kur viņš palika čempionāta laikā? Atkal jau bija jāpacieš vairākums, kā zobu sāpes. Tās pašas Galviņa pļuhas no statiskas pozīcijas vien lidinājām.

Eh, nākamgad būs mūsu gads.

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:02, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: ne jau talanta bads mūs izgāza, talants mums nu nebija švakāks kā norvēģiem, nu nebija... tāpat mums bija Sprukts ar Miķeli, bija Daugaviņš (un poh ka 10 pts NHL, kuram no šiem norvēģiem bija 10 punti NHL šogad), bija tas pats Galviņš, kam šogad KHL 30 punkti, bija Cipulis, kas teorētiski ja nemeta RD, tad pārbaudenēs un vispār meta.... un tas pats Ķēniņš nu nav ne ar ko mazāk meistarīgs par 3. maiņas norvēģi... Tas pats Indrašis paradīja, ka var smuki apspēlēt varotčiku vai sisties vārtu priekšā...

Tur bija cita lieta... nezinu kas, bet ar fizisko bija čupā uz pēdējām spēlēm.... kāpēc kome tā nolūza nezinu, bet norvēģi nokāsa gandrīz visas pārbaudes spēles un dažas ar lieliem rezultātiem, bet kā viņi čempī iznāca... un sevišķi čemja beigas, cik tur bija 12-4 pret vāciem, 6-2 dāņi.... kamēr mums formas pīķis laikam bija 2 trešdaļas pret čehiem sisties vai slikti spēlējot bez īpašām problēmām itāļus 5:0 (tiem pašiem norvēģiem nu neklajās pret itāļiem vieglāk kā mums).

Jā, norvēģi spēlēja labi, bet kāpēc mēs nespēlējām es nezinu. Laikam jau talanta trūkums beigās atgriezās, lai iekostu pakaļā, bet nu nez vai tur tik daudz talanta trūkums vainīgs kā kaut kādas fizikas problēmas... kāpēc Sprukts un Miķelis uz beigām vispār nespēja pakustināt pakaļu?? Viņiem bija jābūt līderiem, Mikelito bija NULLE....
Piedod, bet norvēģi uzbrukumā bija daudz labāki, statistika nemelo. Ar pusotru maiņu augstāk par 10-16 vietu uzlēkt nevar. Nākamgad būs tas pats.

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:04, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Bostonas, Slovākijas vai jebkāds cits krekls mugurā neko nemaina. Anyway, es arī būšu par Slovākiem, bet gribu, lai arī Malkins beidzot izcīnītu zeltu. Žēl, ka viņš spēlē Krievijas izlasē
ā, un čehiem bronza
oj nepārproti, man viņš joprojām nepatīk, vnk vairs nav tik traki, kā bija pirms gada tu pa slāvu trio, ja? es gan mazajā finālā laikam būšu vairāk pa somiem, bet īstenībā man ir vienalga, kurš uzvar, kurš paņem broznu, galvenais, lai spēles interesantas un sīvas un uzvarētājs noskaidrojas spēles pēdējās minūtēs vai pagarinājumā

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:04, pirms 13 gadiem
Slovāki uzvarot Kanādu un Čehiju ir uzdāvinājuši zeltu rašai,ko lai saka ,skumji.

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:04, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Piedod, bet norvēģi uzbrukumā bija daudz labāki, statistika nemelo. Ar pusotru maiņu augstāk par 10-16 vietu uzlēkt nevar. Nākamgad būs tas pats.
Viņi vienkārši bija ātrāki par mūsējiem, sākot ar pirmo un beidzot ar pēdējo maiņu. No pirmās spēles sekundes viņi jau riņķoja ap mūsu vārtiem.

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:06, pirms 13 gadiem
Finālu protams naskatīšos ,jo negribu redzēt vaņku triumfu.

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:07, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Viņi vienkārši bija ātrāki par mūsējiem, sākot ar pirmo un beidzot ar pēdējo maiņu. No pirmās spēles sekundes viņi jau riņķoja ap mūsu vārtiem.
Tač Irbe jau teica, ja tu netrenējies, tad ir skuju taka. PČ to varēja redzēt, tie kuri no Latvijas izlases turēja, tie arī spēlēja labi visa turnīra gaitu. Tādu nebija daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:08, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Finālu protams naskatīšos ,jo negribu redzēt vaņku triumfu.
Kofij, zin kā, suņi rej bet karavāna iet tālāk, 9.maijs, PČ hokejā vai jebkurš cits pasākums, es skatos, ka tev tas šausmīgi kaitina, bet tās jau ir tavas problēmas.

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:10, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Tādu nebija daudz
Nosauc kaut vienu feisu, kas bija konstanti labs spēlētājs. Tādu nebija vispār. Indrašim pāris pļuhas iekrita un nu jau visi viņu uz rokām nesā. Ķēniņš izdarīja par kapeiku vairāk nekā Štāls un viņu arī visi ceļ debesīs. Pat Masaļskim šogad ir, ko pārmest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:13, pirms 13 gadiem
Le Saint rakstīja: Nosauc kaut vienu feisu, kas bija konstanti labs spēlētājs. Tādu nebija vispār. Indrašim pāris pļuhas iekrita un nu jau visi viņu uz rokām nesā. Ķēniņš izdarīja par kapeiku vairāk nekā Štāls un viņu arī visi ceļ debesīs. Pat Masaļskim šogad ir, ko pārmest.
Es par fizisko formu, manuprāt tikai Galviņš, Pujacs, Ķēniņš? Reāli šie spēja noturēt visa turnīra laikā, tas ir maz.

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:18, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Es par fizisko formu, manuprāt tikai Galviņš, Pujacs, Ķēniņš? Reāli šie spēja noturēt visa turnīra laikā, tas ir maz.
Skaidrs.

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:18, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Kofij, zin kā, suņi rej bet karavāna iet tālāk, 9.maijs, PČ hokejā vai jebkurš cits pasākums, es skatos, ka tev tas šausmīgi kaitina, bet tās jau ir tavas problēmas.
Protams kaitina,jo mana vecmamma bija viena nacionāla pilsone un pateica man visu par krievu okupantiem un uzlielija vāciešus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:26, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: nemiez ellia! gan jau kadreiz tiesi 9.maija kada no P4 Latvija uzvares Krieviju! un vispar,ideja, UZVARAS PARKA VIETA UZBUVET JAUNU LEDUS ARENU! akurat uz pasaules 4empi 2017.gada! kas par? ja kadam nepatiks,organizesim kartibas sargu grupas no hokeja faniem,un visus kommuniakus izklidinasim JEBITIT MATOS! uz sadu akciju busu gatavs atbraukt un piedalities PERSONIGI!
Krievus uzvarēt PČ būs grūti pat lievalstīm ,kur nu vēl mums,vienīgā cerība krievijas opozīcijas bunts un naftas cenu kritums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-20 00:39, pirms 13 gadiem
Tādu spēlētāju dēļ kā Demitra,Palfijs,Šatans,Bartečko arī fanoju par Slovakiju!

Par uzvaru Čempionātā!!!

     [+] [-]

, 2012-05-20 00:57, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Ak dievs, Tu tiešām tici tām muļķībām par pasaules galu?
Jo ilgāk dzīvoju, jo vairāk saprotu, ka nekam pa 100% šajā pasaulē nevar ticēt, bet arī "nav dūmu bez uguns"... Ta jau manīs kā būs! Fakts ir viens un tas būs pa 100% - unikāla paradība, kad visas planētas ieskaitot Sauli nostāsies vienā asī pret galaktikas centru! Tā noteik reizi, ja nemaldos, 26000 gadu! Sava veida krutā "planētu parāde"! Unikālā laikā dzīvojam.....

     [+] [-]

, 2012-05-20 01:00, pirms 13 gadiem
M I K U C I S rakstīja: nu krievs rīt redzēs vellu
Nevis vellu, bet sātanu (Šatanu)!

     [+] [-]

, 2012-05-20 01:05, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Nesen Tvneta bija raksts ka Gvatemalā tip tika atrasts....pasaules gals atceļās vismaz par 7000 gadiem Taka gatavojies kārtējam Ziemassvētku dāvānu bumam un jaunā gada sagaidīšanas kodienam ā, pareizi, otrais tev nav aktuāls
Labāk jau tas pasaules gals pienāktu... Citādi atkal Ziemassvēti atkal visiem dāvanas jāmeklē (+ vēl decembrī vispār pazīstamajiem ir n- tās jubilejas - vārdsakot tēriņi tēriņu galā) + vēl pēc tam pat normāli apsēsties un iedzert nesanāk.... Ta jau toč labāk, lai nāk tas pasaules gals!

     [+] [-]

, 2012-05-20 01:18, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: tev nav taisniba! ne jau Maiji to visu izdomaja! tur bija CITI PRATI! nekada pasaules gala NEBUS! busi SAKUMS kaut kam jaunam un lidz sim neizdibinamam
Tā arī varētu būt(arī tādas versijas izskan)! Tāpat kā ēģiptieši necēla piramīdas, bet vienkārši ievācās viņās, jo savādāk nav izskadrojams paradokss un sanāk, ka džeki uz mirkli palika ahūni gudri sacēla piramīdas pēc hvz kādas tehnikas (mūsdienās pat būtu pagrūti viņas uzcelt par senajiem "čučmekiem" nemaz nerunājot), bet pēc tam atkal palika tupi kā piepes un dzīvoja tālāk akmens lakmetā.... patiesībā, kas viņas cēla hvz... atlanti, lemūrieši, citplanētieši... to iespējams nekad tā arī neuzzināsim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-20 01:50, pirms 13 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nejauc, nekad nejauc un neliec vienā plauktā astronomiju ar astroloģiju!! Tām nav pilnīgi nekā kopīga! Astronomija ir pat ļoti jēdzīga, ko nevar teikt par astroloģiju, nesaprotu, kā kāds kaut kam tādam var ticēt.
Tu esi perfekts mūsdienu skolu produkts! Nevajag visam ticēt uz vārda priekš tā ir pašai galva uz pleciem un nav jātic kā tas bija savulaik "vienīgajai pareizajai partijai, ticībai, versijai" uz vārda! Pasaulē notiek pietiekami daudz lietu, kuras ar "pierasto/parasto" zinātni nevar izskaidrot! Informācija var būt arī tikai parasta demagoģija vai labākajā gadijumā tikai maldi! Apzināti vai neapzināti! Pie pasaules gala atgriežoties... vakar pat noskatijos vienu raidijumu par Visumu... ir tāda zvaigzne 5000 gaismas gadu attālumā saucās Canis Majoris! 2000 reižu lielāka par Sauli!! Salīdzinājumam, ja viņu iebāztu Saules sistēmā(Saules vietā), tad viņa aiznemtu vietu (diametrā) līdz pat tagadējai Saturna orbītai! Pirmās piecas planētas ieskaitot Jupiteru viņa aprītu bez miņas.... ja viņa sprāgs (zinātnieki ir nobažijušies, ka tas var notikt salīdzinoši drīz), tad "pipec" būs te mums visiem! Ja jau orientējies astronomijā tad gan jau zini, kas ir gamma starojums un no kā viņš rodās..... Ja arī tas gamma starojums tomēr kaut kādā "makarā", tad paies garām Zemei, tad jauns masīvs melnais caurums, kas izveidosies sasprāgušā "megamonstra" vietā tikai "nieka" 5000 gaismasgadu attālumā nez vai arī būs pārlieku optimismu izraisošs faktors priekš Zemes un mūsu Saules sistēmas kopumā.... Tas kad tas melnais "nezvērs" pievilks un aprīs arī mūs "nabadzīņus" būs tad tikai salīdzinoši neliela laika jautājums!

     [+] [-]

, 2012-05-20 02:13, pirms 13 gadiem
To es saprotu. Nevis LV izlase spēlē par Kārli, bet Slovākijas izlase spēlē par Pāvolu.

     [+] [-]

, 2012-05-20 03:58, pirms 13 gadiem
Kastiels rakstīja: Slovākijas ilggadējais kapteinis Pavols Demitra var būt lepns par savu komandu! Apsveicu!!!! Rīt par sensāciju!
visa zelta paaudze ar viņu!!!

     [+] [-]

, 2012-05-20 04:02, pirms 13 gadiem
Kasparens rakstīja: To es saprotu. Nevis LV izlase spēlē par Kārli, bet Slovākijas izlase spēlē par Pāvolu.
velti tu to....tā nebūs tā mērvienība,pēc kuras tiks mērīts!!! tik pat labi zviedru trīs kroņi pievīla Līvu???!!! Domā ko raksti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-20 09:33, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Vēsture lieta asinīm ne jau tikai no 1938 gada. Ja visus notikumus atcerēties un nīst,žults nepietiks.
nevaru tev piekrist vairāk, bet naids vai nepatika ļoti bieži ir neracionāla lieta. mana vecāmāte ir patiesa un no sirds krievu nīdēja un ulmaņlaiki viņai kā atmiņas par paradīzi, lai arī pati bija tikai mazs bērns tajā laikā. un tad iedomājies, ka viņa mani zombēja no tā brīža, kad es vēl autiņos biju. es uzaugu ar naidu pret krieviem, gribējās man to vai nē, protams, kad pieaudz, tad jau sāc informāciju filtrēt, bet bērns jau vairāk vai mazāk ņem pretī visu, ko pieaugušie stāsta. un tāda zombēšana bez sekām nepaliek - visam, ko tu rakstīji es pilnībā piekrītu un ar prātu saprotu, bet krievu sportistiem nekad neesmu līdz jutusi un droši vien arī nejutīšu, pašai tas viss liekas stulbi, bet nevaru un viss...
starpcitu, es arī vāciešiem nekad līdzi jutusi neesmu. laikam savā bērna prātā biju izdomājusi, ka, ja man krievi, maitas un nelieši, ir jāienīst par to, ko viņi nodarīja, tad vācieši, ar sāvām gadsimtu ilgajām izpriecām mūsu zemē, nav ar neko labāki
ar prātu jau visu var saprast, bet jūtas, vai tas naids, vai mīlestība, vai kas cits, vienkārši nav racionālas. saproti, ka nevajadzētu tā justies, bet jūti un viss. tu taču nespētu tā pēkšņi pārstāt kādu mīlēt tikai tāpēc, ka kāds tev pateikts, ka to cilvēku mīlēt nevajadzētu, jo tik labs jau viņš nemaz nav..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-20 10:18, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Viņa tev par Ovečkinu,Malkinu stāstīja ? Kā var tik stulbi skatīties uz vēsturi ? Vēsture ir tāds sapīts kamols mudžeklī,kur vienas taisnības nekad nebūs. Tad tu gribi teikt,ka Vācieši bija balti un pūkaini ?
Ka viņi speciāli nāca,lai LV atbrīvot no komuņagām ? Kāpēc pret viņu sportistiem nav naida ?

Kas savulaik palīdzēja komuņagām,pēc kā LV Ļeņins dāvāja neatkarību ? Kādreiz paklausies arī citus vecos cilvēkus. Painteresējies par viņu likteni tajā laikā.
Starp citu tieši vecie cilvēki kas tam izgājuši cauri tajās sēru dienās ir visadekvātākie. Izņemot tos,kam no vecuma jumts tecēt sācis.
Tur naida nav,sēras,patiesas.
Tādiem kā tev tas ir ikdienas šovs. Tu tos notikumus mini bez jēgas vainojot visus Krievus.
Kara uzvarētāju nav,laiks saprast. Un LV iedzīvotāji nav vienīgie cietēji,kā tu to pasniedz. Skatos tu ar savu statusu pretendē uz mūžīgi apbižoto apcelto visvairāk cietušo Ebreju statusu.

Latvieši paši savus cilvēkus nenodeva stučijot kas kam ir un kurs ir kulaks ? Visus politiskos,kas nodeva ja ne pašu tautieši ?
Un arī tos cilvēkus ne jau tev un man nosodīt. Viņiem arī izejas nebija,jo būtu devusies viņu ģimene tālā ceļojumā.

Manu vecvectēvu kaimiņš dēl pēdējā zirga nošāva,lieki teikt tautietis.Pēc tā,kad viņš atteicās to atdot. Ko tagad,man arī vectēvs to stāstīja,tagad visu LV ienīst ?

Vecmāti uz Sibīriju izsūtīja īpašumus atņēma,ko tagad visus Krievus ienīst ?

No sievas puses vispār Holivudas cienīgs stāsts.
Sievasmāte 5 gadus veca tika izsūtīta ar tēvu,māti. Tēvs tur mira.
13 gados atgriezās. Būdama 30 gadus veca iepazinās ar cilvēku apprecējās un vēlāk uzzināja ka apprecēja cilvēka kas viņus izsūtīja dēlu. Nekas sieva to cilvēku līdz nāves stundai par vectēvu sauca.
Lieki teikt,ka mūsu tautietis. Ko tagad ?
Tu tā visus vaino,ka varētu domāt,ka esi svēts un nevainīgs.
Vēsture lieta asinīm ne jau tikai no 1938 gada. Ja visus notikumus atcerēties un nīst,žults nepietiks.
Vakar par daudz negatīvu notikumu bija un rezultātā šmiga pa virsu un emocijas ņēma pār mani virsroku,lai arī uzrakstīju ,ko domāju ,tomēr sporta notikumos man nevajadzēja politikiskos uzskatus klārēt.

     [+] [-]

, 2012-05-20 10:24, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Piedod, bet norvēģi uzbrukumā bija daudz labāki, statistika nemelo. Ar pusotru maiņu augstāk par 10-16 vietu uzlēkt nevar. Nākamgad būs tas pats.
bet kas tiem norveģiem ir TĀDS uzbrukumā??? Vnk viņiem ir saspēlēta izlase jau pāris gadus, viņi ir spēlējuši šajā sastāvā un visi līderi bija ierindā, pat galīgie veterāni nebija prom kā Vasiļjevs vai Ņiživijs mums...

un ne jau tik traki, lai 3 spēlēs pēc kārtas uz NULLES paliktu (vai ja grib 10 periodi pēc kārtas).... Kad pēdējo reizi LV izlase ir uz 0 palikusi tik ilgi čempī un pret tādām komandām kā pirmās 2, kas pretī nāca? Tas nav normāli...

     [+] [-]

, 2012-05-20 10:25, pirms 13 gadiem
Slovākus šodien gaida briesmīgākais fināls viņu vēsturē, jeb sagrāve no KRIEVIJAS puses... Za ROSIJU!

     [+] [-]

, 2012-05-20 10:26, pirms 13 gadiem
Lai gan kā jau es teicu, ko tur par mums, ka vāci un šveicieši nospēlēja vēl pretīgāk šogad.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-20 10:50, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Es šim jautājumam pieeju savādāk. Tu visam tici mūsdienās politikā ?
Kaut kur ir absolūtā taisnība un godīgi nodomi ?
Kāpēc lai tie būtu tad ? Katrs to deķīti velk uz savu pusi un cietēji tajā ir parastā tauta. Kuru visu laiku izmanto politiķi savās intrigās. Mainās laiki,mainās vēsture,tās notikumi,ideoloģiskie ienaidnieki. Tautas nodevēji utt. Kāds tajā saskata jēgu ? Lai tā būtu.

Mans otrs vecvectēvs bija Sarkanais Strēlnieks. Arī ar savu pārliecību utt. Kalpoja kāda politiķa idejai.
Pēc visa pārdzīvotā otrā pasaules kara laikā negāja ne viena pusē,jo bija sapratis kas ir kas un kur ir tā ideja,patiesība.
Savāca savu ģimeni ar manu vectēvu un visu kara laiku nodzīvoja purvā. Nekalpojot nevienam sargājot ģimeni.
Vectēvs stāstīja,ka Vlasovieši viņus noķēra lika manu vecvectēvu un vectēvu bērnu būdamu pie sienas un likuši vecvecmātei skatīties,kā tie nošauj viņus. Cenšoties ko uzzināt par partizāniem. Un šāvuši blakus tiem. Es gan esmu priecīgs,ka man ģimenē neviens to prātu neborēja,nemālēja labos un sliktos.
vienīgās ziņas, kas mani interesē ir saistībā ar sportu, dažreiz vēl arī laika ziņas politika man vispār neinteresē, par to neko nezinu, tāpēc arī diskusijās nekad neielaižos. tagad mani kādam nozombēt būtu diezgan grūti - ir bijusi laba pieredze es vairāk par šo tēmu tādā jūtu līmenī runāju - ja tev kaut kas ir jau no bēna kājas iedots, tad var gadīties, ka visu dzīvi pret to ar saprātu būs jācīnas, lai tiktu vaļā. ne vienmēr tā ir tikai paša izpratne par lietām.
es tagad arī cenšos savam brāļa dēlam mācīt, ka nav kāds jāienīst tikai tapēc, ka citi saka, ka tā vajag. bet mūsdienās bērnus ir jau paspējis izzombēt internets, spēlītes u.tml. un dažbrīd liekas, ka auglīgāk būtu ar sienu runāt, bet tā jau atkal cita tēma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-20 11:11, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Es arī par to esmu domājis,vienīgā izeja braukt prom no LV. Lai bērns augtu kādā Eiropas valstī kur viss tas ir svešs.
Šeit variantu nav,tagadējais režīms diktē savus noteikumus un modes lietas,līdzīgi kā PSRS laikos mums borēja citu programmu.
Es domāju sabiedriskajā telpā.
Un nekur no tā nelikties.
nav tik traki, es no sabiedrskās telpas diezgan veiksmīgi izvairos, ļoti uzmanīgi šķiroju informāciju, ar kuru savas smadzenes noslogot kā jau teicu, ziņām jau ar gadiem līdzi nesekoju, līdz ar to daudz ko nezinu, kas 'pasaulē' notiek, bet īpaši dumāka gan nejūtos, vienīgi skats uz dzīvi pozitīvāks izveidojies
runājot par bērnu audzināšanu, tur jau lielākā problēma ir tajā, ka lielai daļai vecāki ir tik aizņemti ar lielā rubļa pelnīšanu, ka savām atvasēm laika nepietiek, un bērns pa to internetu jau sazombējas vienā setā, un tad vēlāk kaut ko mainīt jau ir ļoti grūti.

     [+] [-]

, 2012-05-20 11:15, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Es arī par to esmu domājis,vienīgā izeja braukt prom no LV. Lai bērns augtu kādā Eiropas valstī kur viss tas ir svešs.
Šeit variantu nav,tagadējais režīms diktē savus noteikumus un modes lietas,līdzīgi kā PSRS laikos mums borēja citu programmu.
Es domāju sabiedriskajā telpā.
Un nekur no tā nelikties.
Un štruns ar to,ja to diktētu LV,man liekas ka pavēles tam dod kāds no ārpus. Vēsture atkārtojas - Latvietis kalpo visiem citiem,tikai ne pats sev.
Neesi pie tā padomājis, ka varbūt kāds (kādi) arī tieši grib, lai latvietis jūtas sūdīgi savā zemē un dodas kā lētais darbaspēks uz Eiropu? To var teikt ne tikai par Latviju, bet par visu austrumeiropu kopumā.... un mūsu politiķi(vairāk gan piestāvētu - politikāņi), prezidenti, premjeri u.c. ir tikai marionetes un izpildītāji kādu citu "leļļu meistaru" rokās... kuri grib lai notiek rasu un tautu sajaukšanās vienā kosmopolītiskā masā, kuru tad arī varēs viegli kontrolēt un manipulēt..... es zinu vienu, ka mani pat ar atombumbu no šejienes neviens nespēs izdzīt un Latviju pamest netaisos!

     [+] [-]

, 2012-05-20 11:30, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Neesi pie tā padomājis, ka varbūt kāds (kādi) arī tieši grib, lai latvietis jūtas sūdīgi savā zemē un dodas kā lētais darbaspēks uz Eiropu? To var teikt ne tikai par Latviju, bet par visu austrumeiropu kopumā.... un mūsu politiķi(vairāk gan piestāvētu - politikāņi), prezidenti, premjeri u.c. ir tikai marionetes un izpildītāji kādu citu "leļļu meistaru" rokās... kuri grib lai notiek rasu un tautu sajaukšanās vienā kosmopolītiskā masā, kuru tad arī varēs viegli kontrolēt un manipulēt..... es zinu vienu, ka mani pat ar atombumbu no šejienes neviens nespēs izdzīt un Latviju pamest netaisos!
pats labākais jau ir tajā, kad aizbraucot uz citurieni saproti, ka tur jau nav nekas labāks (runājot tieši par centieniem iezombēt). tā tāda cilvēku psiholoģija vulgaris - visur citur, kur es neesmu IR jābūt labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja