Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Video: Matulis uz soliņa par Nolanu, "Dinamo" ietekmi, mūsu vietu

Kristaps Driķis
Pēc sestās Latvijas hokeja izlases spēles pasaules čempionātā valstsvienības sniegumu analizēja „Sporta Avīzes” hokeja apskatnieks Jānis Matulis. Tika runāts par izlases hokejistu sniegumu visa čempionāta garumā, Teda Nolana lomu komandā, „Dinamo” ietekmi uz izlasi un Matulim tik tuvām tēmām alu un sievietēm…
Vērtējums: +99
1 2 3 4 118 komentāri

 +36 [+] [-]

, 2012-05-15 09:17, pirms 13 gadiem
Un pats galvenais - ar aliņu rokās. Čalim labi mēle atraisās pie alutiņa...

 +17 [+] [-]

, 2012-05-15 09:18, pirms 13 gadiem
Par RD lomu es sāku piesliekties anti RD – sitās tur sētas mačos pelna piķi, bet bez reālām izredzēm iespļaut krievam sejā un paņemt tatāru kausu (Krievijas čempionu kausu starp citu) sev – kaut vai uz gadu!
Savickim un ko tas ir biznesa un PR pasākums ar maksimālām izmaksām priekš Latvijas un minimālām izmaksām priekš hokeja tikt iekšā play off un tad asinis pa degunu izkrist pirmajā vai otrajā kārtā.
Labākiem lokālpatriotisms tās pašas asinis pa degunu liet čempī nav un lūk mums rezultāts. Par izlasi kamēr bija ātras kājas jauniem, svaigums un VEIKSME tikmēr 3.5 spēles izskatījāmies ok, bet pēc tam panesās pat futbolam necienīgi rezultāti…

  +9 [+] [-]

, 2012-05-15 09:23, pirms 13 gadiem
Norvēģiem blonda čiepa, bet mums Janka.

 +33 [+] [-]

, 2012-05-15 09:26, pirms 13 gadiem
Malacis Jānis, pateica visu kā ir.

  +4 [+] [-]

, 2012-05-15 09:34, pirms 13 gadiem
matulis labi visu pateica,matuli par trenneri!
Slēpts komentārs: M I K U C I S

  +8 [+] [-]

, 2012-05-15 09:38, pirms 13 gadiem
Noskatījos līdz 6. minūtei un pietika- tā visa ir matu skaldīšana. Visu cieņu Matuļa kungam- savu darbu viņš dara ļoti labi un ēteru piepilda ar sakarīgām pārdomām par aktuālo tēmu. Bet es joprojām palieku pie savas pamatdomas par to, ka jau pūniešu karu pieredze Senajos laikos parādīja Pirra uzvaras nejēdzību kā stratēgijas trūkuma piemēru. Pirra uzvara nozīmē to, ka, uzvarot vienu kauju vēl nenozīmē uzvarēt karu, jo tas parasti sastāv no vairākām lielām kaujām. Oponējot Matuļa kungam, teikšu, ka tās 40 vai 50 labās kaujas minūtes pret čehiem labāk būtu aizstāt ar 20 labām minūtēm pret norvēģiem un 20 labām minūtēm pret dāņiem un LV būtu ceturtdaļfinālā ( federācijas uzstādījums un nebūt ne nereāls). Citiem vārdiem izsakoties, uzskatu par muļķību atdot visus spēkus kaujās ar spēciniekiem Krieviju un Čehiju, lai pēc tam būtu galīgi izpumpējušies un netiktu galā ne ar norvēģiem, ne dāņiem. Cilvēku spēki- psiholoģiskie un fiziskie- nav bezgalīgi, un hokejisti arī ir tikai cilvēki nevis roboti. Un vēl- nepiekrītu Matuļa kungam, ka iekļūstot ceturtdaļfinālā, LV komanda piedzīvotu kaunu sagrāves vai kādā citā nozīmē. Pirmkārt, jau iekļūšana izslēgšanas spēlēs būtu liels sasniegums un, otrkārt, spēlējot šādā jaunā līmenī, sportistiem var parādīties t. s. otrā elpa, kas ietekmē ne tikai spēli-iedod "lidojumu", bet arī rezultātu var koriģēt. Nedomāju, ka mūsējie būtu izņēmums jeb "putni bez spārniem". Paldies Matuļa kungam par viņa teikto un LV alus reklāmu! Lai veicas!

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 09:39, pirms 13 gadiem
mmm...eee..uuu..mmm..aa..mmm..

 +43 [+] [-]

, 2012-05-15 09:42, pirms 13 gadiem
Если ты играешь в сборной, тогда тебе надо играть и доказывать, что имеешь право представлять свою страну, а не отдыхать и устраивать вечеринки", - открыто сказал Нолан

 +47 [+] [-]

, 2012-05-15 09:44, pirms 13 gadiem
nu Sprukts kaa kapteinis galiigi neder, vinjsh jau speelee pret itaaliju saaka slinkot...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 09:49, pirms 13 gadiem
Labs !!!

 +13 [+] [-]

, 2012-05-15 09:49, pirms 13 gadiem
ukačaka rakstīja: Noskatījos līdz 6. minūtei un pietika- tā visa ir matu skaldīšana. Visu cieņu Matuļa kungam- savu darbu viņš dara ļoti labi un ēteru piepilda ar sakarīgām pārdomām par aktuālo tēmu. Bet es joprojām palieku pie savas pamatdomas par to, ka jau pūniešu karu pieredze Senajos laikos parādīja Pirra uzvaras nejēdzību kā stratēgijas trūkuma piemēru. Pirra uzvara nozīmē to, ka, uzvarot vienu kauju vēl nenozīmē uzvarēt karu, jo tas parasti sastāv no vairākām lielām kaujām. Oponējot Matuļa kungam, teikšu, ka tās 40 vai 50 labās kaujas minūtes pret čehiem labāk būtu aizstāt ar 20 labām minūtēm pret norvēģiem un 20 labām minūtēm pret dāņiem un LV būtu ceturtdaļfinālā ( federācijas uzstādījums un nebūt ne nereāls). Citiem vārdiem izsakoties, uzskatu par muļķību atdot visus spēkus kaujās ar spēciniekiem Krieviju un Čehiju, lai pēc tam būtu galīgi izpumpējušies un netiktu galā ne ar norvēģiem, ne dāņiem. Cilvēku spēki- psiholoģiskie un fiziskie- nav bezgalīgi, un hokejisti arī ir tikai cilvēki nevis roboti. Un vēl- nepiekrītu Matuļa kungam, ka iekļūstot ceturtdaļfinālā, LV komanda piedzīvotu kaunu sagrāves vai kādā citā nozīmē. Pirmkārt, jau iekļūšana izslēgšanas spēlēs būtu liels sasniegums un, otrkārt, spēlējot šādā jaunā līmenī, sportistiem var parādīties t. s. otrā elpa, kas ietekmē ne tikai spēli-iedod "lidojumu", bet arī rezultātu var koriģēt. Nedomāju, ka mūsējie būtu izņēmums jeb "putni bez spārniem". Paldies Matuļa kungam par viņa teikto un LV alus reklāmu! Lai veicas!
Pirmkārt, pūniešu kari nav praktiski nekādi saistīti ar valdnieku Pirru un viņa kaujām.
Otrkārt, ja izlase brauc uz čempionātu šķirot pretiniekus (atraut no top izlasēm nepieklājīgus rezultātus un cīnīties ar sava līmeņa komandām), tad nah vispār braukt? Man kā līdzjutējam nebūs intereses par šādu hokeju. Kaut gan taisnības labad jāsaka, ka Sprukta un Mišāna slidināšanās pēdējās spēlēs arī visu vēlmi skatīties ir atsitusi.

 +14 [+] [-]

, 2012-05-15 09:50, pirms 13 gadiem
ukačaka rakstīja: Noskatījos līdz 6. minūtei un pietika- tā visa ir matu skaldīšana. Visu cieņu Matuļa kungam- savu darbu viņš dara ļoti labi un ēteru piepilda ar sakarīgām pārdomām par aktuālo tēmu. Bet es joprojām palieku pie savas pamatdomas par to, ka jau pūniešu karu pieredze Senajos laikos parādīja Pirra uzvaras nejēdzību kā stratēgijas trūkuma piemēru. Pirra uzvara nozīmē to, ka, uzvarot vienu kauju vēl nenozīmē uzvarēt karu, jo tas parasti sastāv no vairākām lielām kaujām. Oponējot Matuļa kungam, teikšu, ka tās 40 vai 50 labās kaujas minūtes pret čehiem labāk būtu aizstāt ar 20 labām minūtēm pret norvēģiem un 20 labām minūtēm pret dāņiem un LV būtu ceturtdaļfinālā ( federācijas uzstādījums un nebūt ne nereāls). Citiem vārdiem izsakoties, uzskatu par muļķību atdot visus spēkus kaujās ar spēciniekiem Krieviju un Čehiju, lai pēc tam būtu galīgi izpumpējušies un netiktu galā ne ar norvēģiem, ne dāņiem. Cilvēku spēki- psiholoģiskie un fiziskie- nav bezgalīgi, un hokejisti arī ir tikai cilvēki nevis roboti. Un vēl- nepiekrītu Matuļa kungam, ka iekļūstot ceturtdaļfinālā, LV komanda piedzīvotu kaunu sagrāves vai kādā citā nozīmē. Pirmkārt, jau iekļūšana izslēgšanas spēlēs būtu liels sasniegums un, otrkārt, spēlējot šādā jaunā līmenī, sportistiem var parādīties t. s. otrā elpa, kas ietekmē ne tikai spēli-iedod "lidojumu", bet arī rezultātu var koriģēt. Nedomāju, ka mūsējie būtu izņēmums jeb "putni bez spārniem". Paldies Matuļa kungam par viņa teikto un LV alus reklāmu! Lai veicas!
It kā varēu piekrist. Bet šaubas māc , vai atdodot spēles pret čehiem, krieviem, zviedriem mūsējie patiešām labāk nospēlētu pret dāņiem, norvēģiem. Tikpat labi varētu sanākt variants, ka slikti (ar samazinātu atdevi) nospēlē pret šiem 3 lielajiem, bet slikti arī nospēlē pret Dāniju, Norvēģiju....

 +15 [+] [-]

, 2012-05-15 09:50, pirms 13 gadiem
Matulim pilnīga taisnība, pateica tieši to pašu, ko par izlasi domāju arī es.

 +14 [+] [-]

, 2012-05-15 09:51, pirms 13 gadiem
Matuli, vēl pāris aliņi, un liksies vispār zviedru blondīnes būs ne tikai modeles

 +15 [+] [-]

, 2012-05-15 09:53, pirms 13 gadiem
Kā teica Ābols spēlētāju galvās neielīdīs. Vnk žēl, ka šādā grupā neizmantojām savu iespēju tikt 8finālā un reitingā apiet NOR un DAN. Neticēju, ka LV komandai, jaunajiem nebūs rakstura un čempī sevi negrib pierādīt. Kāds regress ir Sotniekam, Bukarts ar kuru vietu domā, Džeriņš un Meija bāli. Kā saka Matulis par pirmo maiņu vispār nav vērts runāt...

 +40 [+] [-]

, 2012-05-15 09:53, pirms 13 gadiem
Perfekta intervija, biežāk, ludzu, šādas izlases spelētāju analīzes, jo apnicis lasit plikus speles atreferejumus!!!

Paldies autoriem par sižetu!

  +5 [+] [-]

, 2012-05-15 09:53, pirms 13 gadiem
hydra rakstīja: Matulim pilnīga taisnība, pateica tieši to pašu, ko par izlasi domāju arī es.
100 procentīgi piekrītu.

     [+] [-]

, 2012-05-15 09:53, pirms 13 gadiem
lobsters rakstīja: Kā teica Ābols spēlētāju galvās neielīdīs. Vnk žēl, ka šādā grupā neizmantojām savu iespēju tikt 8finālā un reitingā apiet NOR un DAN. Neticēju, ka LV komandai, jaunajiem nebūs rakstura un čempī sevi negrib pierādīt. Kāds regress ir Sotniekam, Bukarts ar kuru vietu domā, Džeriņš un Meija bāli. Kā saka Matulis par pirmo maiņu vispār nav vērts runāt...
ja šodien Dānija zaudēs, tad Latvija būs Dānijai priekšā reitingā.

  +5 [+] [-]

, 2012-05-15 10:01, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Pirmkārt, pūniešu kari nav praktiski nekādi saistīti ar valdnieku Pirru un viņa kaujām.
Otrkārt, ja izlase brauc uz čempionātu šķirot pretiniekus (atraut no top izlasēm nepieklājīgus rezultātus un cīnīties ar sava līmeņa komandām), tad nah vispār braukt? Man kā līdzjutējam nebūs intereses par šādu hokeju. Kaut gan taisnības labad jāsaka, ka Sprukta un Mišāna slidināšanās pēdējās spēlēs arī visu vēlmi skatīties ir atsitusi.
Arī sāku palēnām pieslieties ukačakam. Agrāk varējām reāli iedzelt stiprajiem. Bet tie laiki sāk paiet. Runa jau nav par "speciāli atdot" spēli, tikai par to, ka varbūt nelīst no ādas ārā, ja spēle neaiziet. Jebkurā gadījumā ir jāsaprot, ka galvenās spēles ir citas - šogad tāda bija ar norvēģiem, bet laukumā to absolūti nevarēja redzēt.
P.S. Ja es skriešu Nordea maratonā, ko man izvēlēties - pamēģināt bišķi uzlabot personisko rekordu un ieņemt vietu kurā tur simtā, vai piecus kilometrus turēt līdzi nākamajam uzvarētājam un tad izstāties?... Es runāju tikai un vienīgi par spēku sadali.
Slēpts komentārs: PRO8

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 10:04, pirms 13 gadiem
čoržovs rakstīja: Arī sāku palēnām pieslieties ukačakam. Agrāk varējām reāli iedzelt stiprajiem. Bet tie laiki sāk paiet. Runa jau nav par "speciāli atdot" spēli, tikai par to, ka varbūt nelīst no ādas ārā, ja spēle neaiziet. Jebkurā gadījumā ir jāsaprot, ka galvenās spēles ir citas - šogad tāda bija ar norvēģiem, bet laukumā to absolūti nevarēja redzēt.
P.S. Ja es skriešu Nordea maratonā, ko man izvēlēties - pamēģināt bišķi uzlabot personisko rekordu un ieņemt vietu kurā tur simtā, vai piecus kilometrus turēt līdzi nākamajam uzvarētājam un tad izstāties?... Es runāju tikai un vienīgi par spēku sadali.
Bet kur tad bija tā spēle, kurā nevajadzēja līst ārā no ādas pret top izlasi? Pret Čehiju, kur vēl trešā perioda vidū bija cerība, ja ne uz uzvaru, tad vismaz uz neizšķirtu? Vai arī pret Krieviju, kur līdz spēles vidum bijām vadībā?

  +5 [+] [-]

, 2012-05-15 10:05, pirms 13 gadiem
PRO8 rakstīja: Jus jau paši visu redzejat tālak vel sliktāk būs ta ir ta sistema kas dinamao notiek neprofesionali strada FIZISKA SAGATAVOSANA VADA CILVEKS KURAM PAT IZGLITIBA NEATBILST , PAVADOT LAIKUS VACU CIETUMOS IEMACIJA NO GALVAS SVARCNEGERA ROKAS GRĀMATU KA PUMPET MUSKULLJUS LŪK REZULTĀTS , A PA PAREIEM VISPAR NAV VĀRDU ABOLS ? IGNATIEVS ? LŪK KO SATRENNEJUŠI DINAMO ka izteicas musu slavanais aizsargs DULEVSKIS- LAVINŠ TA TAS IR DARBS KAS TIEK AR GADIEM IEGULDĪTS MŪSOS ?????????????????? LŪK REZULTĀTS TALAK VEL SŪDIGAK BUS TICIET MAN !!!!!!!!!!!!!!!
vispirms izslēdz Caps Lock

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 10:07, pirms 13 gadiem
Un Matulis atkal kko apgāž

 +12 [+] [-]

, 2012-05-15 10:12, pirms 13 gadiem
Par Dinamo nevar nepiekrist, spēlētaju meistarība aug, bet spēles līmenis PČ tikai krītas.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 10:12, pirms 13 gadiem
ukačaka rakstīja: Noskatījos līdz 6. minūtei un pietika- tā visa ir matu skaldīšana. Visu cieņu Matuļa kungam- savu darbu viņš dara ļoti labi un ēteru piepilda ar sakarīgām pārdomām par aktuālo tēmu. Bet es joprojām palieku pie savas pamatdomas par to, ka jau pūniešu karu pieredze Senajos laikos parādīja Pirra uzvaras nejēdzību kā stratēgijas trūkuma piemēru. Pirra uzvara nozīmē to, ka, uzvarot vienu kauju vēl nenozīmē uzvarēt karu, jo tas parasti sastāv no vairākām lielām kaujām. Oponējot Matuļa kungam, teikšu, ka tās 40 vai 50 labās kaujas minūtes pret čehiem labāk būtu aizstāt ar 20 labām minūtēm pret norvēģiem un 20 labām minūtēm pret dāņiem un LV būtu ceturtdaļfinālā ( federācijas uzstādījums un nebūt ne nereāls). Citiem vārdiem izsakoties, uzskatu par muļķību atdot visus spēkus kaujās ar spēciniekiem Krieviju un Čehiju, lai pēc tam būtu galīgi izpumpējušies un netiktu galā ne ar norvēģiem, ne dāņiem. Cilvēku spēki- psiholoģiskie un fiziskie- nav bezgalīgi, un hokejisti arī ir tikai cilvēki nevis roboti. Un vēl- nepiekrītu Matuļa kungam, ka iekļūstot ceturtdaļfinālā, LV komanda piedzīvotu kaunu sagrāves vai kādā citā nozīmē. Pirmkārt, jau iekļūšana izslēgšanas spēlēs būtu liels sasniegums un, otrkārt, spēlējot šādā jaunā līmenī, sportistiem var parādīties t. s. otrā elpa, kas ietekmē ne tikai spēli-iedod "lidojumu", bet arī rezultātu var koriģēt. Nedomāju, ka mūsējie būtu izņēmums jeb "putni bez spārniem". Paldies Matuļa kungam par viņa teikto un LV alus reklāmu! Lai veicas!
Tev laikam liekas tā ļoti vienkārši iemainīt labas minūtes vienā spēlē pret sliktām citā? To varētu darīt ja mums pietrūktu fiziskās sagatavotības, bet tās mums ir pietiekami. Psiholoģisko un emocionālo sagatavotību pietaupīt nevar, tā vai nu ir vai nu viņas nav uz katru spēli. Tā ir tipiska Latvijas mentalitāte, ka vienmēr un visur mēs esam ļoti sparīgi kost līderiem, bet tiklīdz mums jāsastopas ar līdzvērtīgu vai pat vājāku pretinieku un ar darbu jāizcīna uzvara tā trūkst acīs uguntiņas, nolaižam rokas un necīnamies.

 +21 [+] [-]

, 2012-05-15 10:15, pirms 13 gadiem
ļoti precīzi Matulis izteicās par situāciju. ir labs jauns līgums un pirksti pagaisu.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 10:19, pirms 13 gadiem
manas domas un ne tikai manas pateica...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 10:19, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: vispirms izslēdz Caps Lock
Pilnīgi piekrītu, Fiziskā sagatavotība ir jātrenē Kvalificētam speciālistam un pašiem Hokejistiem, ar gadiem jāsaprot, kā sevi sagatavot atbildīgajiem mačiem..!!! Vispār nepareizi, ka Ivanāns netika paņemts, varbūt viņš varēja kļūt par komandas Līderi uz soliņa un pielikt pie vietas visus Tirliņus, kas negrib kapāt par visiem 200%....!!!

  -3 [+] [-]

, 2012-05-15 10:25, pirms 13 gadiem
Modžohēds rakstīja: Pilnīgi piekrītu, Fiziskā sagatavotība ir jātrenē Kvalificētam speciālistam un pašiem Hokejistiem, ar gadiem jāsaprot, kā sevi sagatavot atbildīgajiem mačiem..!!! Vispār nepareizi, ka Ivanāns netika paņemts, varbūt viņš varēja kļūt par komandas Līderi uz soliņa un pielikt pie vietas visus Tirliņus, kas negrib kapāt par visiem 200%....!!!
Kas tev liek domāt, ka Ivanāns varētu kļūt par līderi un nolikt pie vietas kaut ko???

  +9 [+] [-]

, 2012-05-15 10:25, pirms 13 gadiem
Matuļa kungs vēl pārāk maigi izteicās par spēlētājiem,kuri šajā čempī laiž muļķi,bet visumā viss pareizi.

  +9 [+] [-]

, 2012-05-15 10:28, pirms 13 gadiem
Matulis gudri pateica, ka Nolans ir gatavs pateikt skarbāku vārdu, bet vēl nezināja, kuram! Nolanam noteikti būtu jāpaliek vismaz vēl uz 2gadiem. Nav jēgas raustīt trenerus - jākopj sistēma!
Slēpts komentārs: mvp222

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 10:29, pirms 13 gadiem
archy0 rakstīja: Kas tev liek domāt, ka Ivanāns varētu kļūt par līderi un nolikt pie vietas kaut ko???
A, kas tev liek domāt, ka tu Ivanānam varētu, ko iebilst...!???????????

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 10:33, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Bet kur tad bija tā spēle, kurā nevajadzēja līst ārā no ādas pret top izlasi? Pret Čehiju, kur vēl trešā perioda vidū bija cerība, ja ne uz uzvaru, tad vismaz uz neizšķirtu? Vai arī pret Krieviju, kur līdz spēles vidum bijām vadībā?
Teorētiski tev taisnība. Viens gan - ar tādu koncentrēšanos kā pret čehiem norvēģi, visticamāk, būtu apspēlēti, dāņi - pilnīgi noteikti. Uzbrukumā jau pret čehiem tāpat diez kas nebija, bet uz disciplīnas rēķina izdevās ilgi turēt līdzi. Cik spēka tā spēle prasīja, to es nezinu, bet pieļauju, ka tas atkodās vēlāk.
1 2 3 4 118 komentāri