Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Video: Matulis uz soliņa par Nolanu, "Dinamo" ietekmi, mūsu vietu

Kristaps Driķis
Pēc sestās Latvijas hokeja izlases spēles pasaules čempionātā valstsvienības sniegumu analizēja „Sporta Avīzes” hokeja apskatnieks Jānis Matulis. Tika runāts par izlases hokejistu sniegumu visa čempionāta garumā, Teda Nolana lomu komandā, „Dinamo” ietekmi uz izlasi un Matulim tik tuvām tēmām alu un sievietēm…
Vērtējums: +99

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 12:39, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Ja ir interese , tad kapec gan neskatities? Pec Z-svetkiem ljoti biezhi sevi piekjeru , ka nemaz TV nesledzu uz Dinamo spelem.Modris neljaus samelot.
Nu jā! Bet busi mgodīgi ka speleja izlase kad nebija Dinamo nu nevar salidzinaat! Un saliidzini ka speleja chali kas nespelee dinamo un kuri spelee! ta tiesham ir visiem liels fui!
Slēpts komentārs: AlsPug
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 13:24, pirms 12 gadiem
Modžohēds rakstīja: A, kas tev liek domāt, ka tu Ivanānam varētu, ko iebilst...!???????????
Ar Ivanānu diez vai satikšos. Bet atkārtoju jautājumu - kas tev liek domāt, ka Ivanāns varētu kļūt par izlases līderi un nolikt pie vietas kaut ko?
Slēpts komentārs: brachka

  -4 [+] [-]

, 2012-05-15 13:40, pirms 12 gadiem
Varbūt problēma nav tik daudz spēlētājos,kā Ābola un Ignatjeva galvās?

  +8 [+] [-]

, 2012-05-15 13:42, pirms 12 gadiem
Tādu kā Sprukts ielikt par izlases kapteini? Lūk totālās kļūdas rezultāts. Pagājušogad, redziet, dēliņš bija noguris, šogad Nolanam, kas ir vēl mazpieredzējis pēcpadomju cilvēku psiholoģijā, iestāstīja, ka šitas nu būs tas kapteinis.

     [+] [-]

, 2012-05-15 13:43, pirms 12 gadiem
man patīk ka latvijas hokejs ir jau tādā stadijā, ka mēs sakam: "Prieks la labi nospēlējām pret Krieviju, labi nospēlējām pret Čehiju".

 +10 [+] [-]

, 2012-05-15 13:44, pirms 12 gadiem
te var labi redzēt kāda atieksme ir CAPTEINIM SPRUKTAM....pilnīgs poxujisms,ne velti pagājušajā čempī uzlika līko,šogad ar notekti nebrauktu tik nomīssa ,ko fnai padomās...e aizbraukšu kaut kā atslēpošu i pxuj....besī tas koka klucis

  +4 [+] [-]

, 2012-05-15 13:47, pirms 12 gadiem
AlsPug rakstīja: Matulis nav nekāds eksperts! Labi ja vispār slidas kājās ir uzmaucis vispār... gudri dir*t nav malku cirst!
eksperts var būt tik tas kas slido labāk par Spruktu????

 +10 [+] [-]

, 2012-05-15 13:53, pirms 12 gadiem
Nu viens prieciņš , ka tagad Spruktu RD čaļi varēs iedunkāt kā ACSK spēlētāju.

  +3 [+] [-]

, 2012-05-15 14:54, pirms 12 gadiem
ukačaka rakstīja: Noskatījos līdz 6. minūtei un pietika- tā visa ir matu skaldīšana. Visu cieņu Matuļa kungam- savu darbu viņš dara ļoti labi un ēteru piepilda ar sakarīgām pārdomām par aktuālo tēmu. Bet es joprojām palieku pie savas pamatdomas par to, ka jau pūniešu karu pieredze Senajos laikos parādīja Pirra uzvaras nejēdzību kā stratēgijas trūkuma piemēru. Pirra uzvara nozīmē to, ka, uzvarot vienu kauju vēl nenozīmē uzvarēt karu, jo tas parasti sastāv no vairākām lielām kaujām. Oponējot Matuļa kungam, teikšu, ka tās 40 vai 50 labās kaujas minūtes pret čehiem labāk būtu aizstāt ar 20 labām minūtēm pret norvēģiem un 20 labām minūtēm pret dāņiem un LV būtu ceturtdaļfinālā ( federācijas uzstādījums un nebūt ne nereāls). Citiem vārdiem izsakoties, uzskatu par muļķību atdot visus spēkus kaujās ar spēciniekiem Krieviju un Čehiju, lai pēc tam būtu galīgi izpumpējušies un netiktu galā ne ar norvēģiem, ne dāņiem. Cilvēku spēki- psiholoģiskie un fiziskie- nav bezgalīgi, un hokejisti arī ir tikai cilvēki nevis roboti. Un vēl- nepiekrītu Matuļa kungam, ka iekļūstot ceturtdaļfinālā, LV komanda piedzīvotu kaunu sagrāves vai kādā citā nozīmē. Pirmkārt, jau iekļūšana izslēgšanas spēlēs būtu liels sasniegums un, otrkārt, spēlējot šādā jaunā līmenī, sportistiem var parādīties t. s. otrā elpa, kas ietekmē ne tikai spēli-iedod "lidojumu", bet arī rezultātu var koriģēt. Nedomāju, ka mūsējie būtu izņēmums jeb "putni bez spārniem". Paldies Matuļa kungam par viņa teikto un LV alus reklāmu! Lai veicas!
Tu mazliet Norvēģus pa zemu novērtē,tie nav dāņi,es norvēģus pielieku klāt Čehijai,jo ar čehi knapi viņus vinnēja pēc pamatlaika,tomēr ja vāci ir tik vāji tikum tā mūsu rez 3:2 bet NOR GER 12:4,es uzskatu ka Norvēģija ir izcīnījusi vietu 8niekā viņi to ir vairāk pelnījuši ar savu darbu un sniegumu čempī nekā mēs.Diemžēl bet tā tas ir.Daļēji tev piekrītu bet zaudējot krieviem 1:11 es šaubos ka būtu labas emocijas,un gribas spēks spēlēt nākamo + tas ir liels risks likt visu uz 1 vai 2 spēlēm + ja kautkas greizi noiet vārtu starpību arī ņem vērā,un neviens sportist nepiekritīs,a šito spēli vnk jānospēlē vienaldzīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 16:06, pirms 12 gadiem
Spruktu patiešām nevajadzētu nozākāt - 6 spēlēs 0+4 , +1 koef.!!! Diezgan droši Sprukts ir viens no labākajiem šajā PČ!

     [+] [-]

, 2012-05-15 16:22, pirms 12 gadiem
archy0 rakstīja: Spruktu patiešām nevajadzētu nozākāt - 6 spēlēs 0+4 , +1 koef.!!! Diezgan droši Sprukts ir viens no labākajiem šajā PČ!
Spruts ir komandas kapteinis kursh mierigi var pasaciit"nu taa nevar teikt ka nebijam noskanojusies"....vinsh ir zabaks kuram ar +- koeficientu nav nekada sakara,vinam bija japarada ar savu piemeru ka jasitas pret daniem un norvegiem...tikai es nekadiigi to neredzeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-15 16:54, pirms 12 gadiem
Tev smadzeņpodā arī, kaut kas ir...?????
miniums rakstīja: Tu arī kādreiz domā pirms raksti????

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 17:51, pirms 12 gadiem
1)Iisteniiba pietruuka veiksmes.....nu nedaudz veiksmes un shobriid mees dziedaatu citu dziesmu...
2)Mums liidzjuteejiem arii ir jaaiemaacaas zaudeet ar cienju un veselo sapraatu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 18:12, pirms 12 gadiem
Izskatas, kad daziem sak paradities Biedrina sindroms !

  -3 [+] [-]

, 2012-05-15 18:13, pirms 12 gadiem
imils rakstīja: 1)Iisteniiba pietruuka veiksmes.....nu nedaudz veiksmes un shobriid mees dziedaatu citu dziesmu...
2)Mums liidzjuteejiem arii ir jaaiemaacaas zaudeet ar cienju un veselo sapraatu
tieši tā- visi krīt virsū Jānim un Miķelim- jautājums - kapēc? Tapēc ka gaidija, ka tagad Sprukts un Rēdlihs visus saraus gabalos, bet no pārējiem neko negaidija un tie nav vainīgi...... pat otrādi no tie ir varoņi -Ķēniņš, Indrašis, Jass vai ta nepēlēja pret Dāņiem, Norvēģiem???? Tāpat spēlēja un tāpat papi...a!~Bet vainīgi ir tikai .... tie divi!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-15 18:30, pirms 12 gadiem
No respekt Ulmanim un Sējēam, ja tā ir tiasnība, ko viņi Matulim teica. Es par Dinamo vairāk nefanošu, pied*rst to s*du. ņemiet mani izlasē, es skriešu kaut vai 60minūtes un cīnīšos tur par katru cm bez nekādiem līgumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 18:49, pirms 12 gadiem
ukačaka rakstīja: Noskatījos līdz 6. minūtei un pietika- tā visa ir matu skaldīšana. Visu cieņu Matuļa kungam- savu darbu viņš dara ļoti labi un ēteru piepilda ar sakarīgām pārdomām par aktuālo tēmu. Bet es joprojām palieku pie savas pamatdomas par to, ka jau pūniešu karu pieredze Senajos laikos parādīja Pirra uzvaras nejēdzību kā stratēgijas trūkuma piemēru. Pirra uzvara nozīmē to, ka, uzvarot vienu kauju vēl nenozīmē uzvarēt karu, jo tas parasti sastāv no vairākām lielām kaujām. Oponējot Matuļa kungam, teikšu, ka tās 40 vai 50 labās kaujas minūtes pret čehiem labāk būtu aizstāt ar 20 labām minūtēm pret norvēģiem un 20 labām minūtēm pret dāņiem un LV būtu ceturtdaļfinālā ( federācijas uzstādījums un nebūt ne nereāls). Citiem vārdiem izsakoties, uzskatu par muļķību atdot visus spēkus kaujās ar spēciniekiem Krieviju un Čehiju, lai pēc tam būtu galīgi izpumpējušies un netiktu galā ne ar norvēģiem, ne dāņiem. Cilvēku spēki- psiholoģiskie un fiziskie- nav bezgalīgi, un hokejisti arī ir tikai cilvēki nevis roboti. Un vēl- nepiekrītu Matuļa kungam, ka iekļūstot ceturtdaļfinālā, LV komanda piedzīvotu kaunu sagrāves vai kādā citā nozīmē. Pirmkārt, jau iekļūšana izslēgšanas spēlēs būtu liels sasniegums un, otrkārt, spēlējot šādā jaunā līmenī, sportistiem var parādīties t. s. otrā elpa, kas ietekmē ne tikai spēli-iedod "lidojumu", bet arī rezultātu var koriģēt. Nedomāju, ka mūsējie būtu izņēmums jeb "putni bez spārniem". Paldies Matuļa kungam par viņa teikto un LV alus reklāmu! Lai veicas!
kāda vel oponēšana? kurā vietā Matulis apgalvoja, ka vajadzēja skriet ar čehiem?ne velti viņš ironizēja par to..
pārējais ok, vnk skjiet neuztvēri domu.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 18:50, pirms 12 gadiem
Joks jau tāds, ka bez attieksmes izlasē būs bez skatītajiem Dinamo. Vismaz es uzreiz ka no Zviedrijas atbraucu savējiem paziņoju, ka manas kājas arēna Rīga nebūs. Man tas iedomīgo tusnīšu projekts tik vien interesēja kā placdarms pašmāju puišiem.

     [+] [-]

, 2012-05-15 18:58, pirms 12 gadiem
Patreiz labākais alus "Valmiermuižas".

  +2 [+] [-]

, 2012-05-15 19:02, pirms 12 gadiem
Un katru aprīli mēs brīnamies, kāpēc kāds no spēlētājiem pasaka "Nē" izlasei. Pēdējās dienās reti kurš no izlases nav dabūjis sūdu čupu uz galvas. Tātad tautas dēļ nav jēga savas brīvdienas ziedot, jo tie ir draugi tikai uzvarās. Pie kļūdas vai neveiksmes dzīvu apēdīs. Teiksiet - jābrauc aizstāvēt valsts gods... Tak valstij pajāt uz katru no šiem hokejistiem un hokeju kopumā. Kur valsts bija piemēram tad, kad PČ Rīgā hokejistu ģimenes locekļiem biļetes bija jāpērk?
Mēs te regulāri nod.iršam cilvēkus, kuri godam nopelnītajās brīvdienās brauc uz PČ turpināt darīt savu ikdienas darbu, turklāt bez samaksas, turklāt riskējot sačakarēt savu turpmāko karjeru.
Pāries sāpe un jau pēc gada mēs atkal visus nokakātos spēlētājus sauksim palīgā izlasei un atteikuma gadījumā nesapratīsim un atkal nod.irsīsim. Tādi mēs esam mūžam neapmierinātie letiņi.

Karoče kuiņu es te sarakstīju alus iespaidā, bet vienu es zinu - ja es būtu viens no mūsu hokeja izlases, tādus fanus es savai komandai negribētu (runa protams neiet par visu tautu).

     [+] [-]

, 2012-05-15 19:10, pirms 12 gadiem
Man škrobe par visu šito pasākumu. khl sezona jau beidzās laikus, pārbaudes spēlēs škita, ka būs vis kārtībā, atmosfēra laba, visi šitie video(kurš dziedās viskaļāk himnu, kuram pirmajam beigsies zeķes un tml.) tad vēl filma ''Mēs Komanda'' visādi šitādi pacilājoši knifi, bet tolka nekāda.Līgumi sapelnīti, parakstīti, vietu elitē saglabājam vis notiek..Aizbraucām uz Zviedriju pavazājāmiem pa pieņemšanām traļi vaļi..
Pret Krieviju ok, tas nav tiešām mūsu līmenis.Vāciju, labākā šī pč spēle.
Čehiju, pat nezinu iedzīvojās tikai savainojumos.Itāliju- rezultāts 5-0. bet tur jau sākās triki..golus sameta, bet tik pat daudz brāķu bija, un pateicoties Itāļu nemeistarībai nekas nenotika.Norvēģija- lkm paņēma uz izbrīnu. vot tā bij komanda es domāju-Norvēģija.pret Dāņiem fiasko.un tas bij punkts uz I.un šovakar pat nezinu, divi varianti mēģinās sasmelt izlieto vai arī tieši otrādi pabeigs uz tādas nots.
Esmu cilvēks, kam nauda gluži no pēcpuses neaug, biju apsvēris arī varbūt aizlaist ar prāmi, šogad vai uz kādu citu Pč, bet bail no vilšanās par visu ceļojumu, ja būtu jānoskatās uz ko tādu un jāiztērē pēdējā kapeika..tapēc labāk caur TV.
un diez vai kas kardināli var main;ities, jo Pč nu jau būs galā RD jau sapircis telkvistus, un kanādiešus un visiem pie kājas, bet kas ir noticis šogad, un kapēc lai tas nenotiktu arī nākamgad PČ??vai to kāds zin?
Es galvoju ka nebūtu nosodījis, ja būu kaut jācīnās par palikšanu elitē, bet cempionāts būtu aizvadīts godam un būtu grauzuši ledu.bet ieraugot to ka negrib, nevajag. piedodiet, lupatas!to nevar pateikt vienozīmīgi par visiem, bet lkm ir daži, kas ievelk arī citus līdz, jo kāds tad vari tu būt ja tev apkārt ir tādi, tad tu pats arī nemanot adaptējies..

  -2 [+] [-]

, 2012-05-15 19:35, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: Un katru aprīli mēs brīnamies, kāpēc kāds no spēlētājiem pasaka "Nē" izlasei. Pēdējās dienās reti kurš no izlases nav dabūjis sūdu čupu uz galvas. Tātad tautas dēļ nav jēga savas brīvdienas ziedot, jo tie ir draugi tikai uzvarās. Pie kļūdas vai neveiksmes dzīvu apēdīs. Teiksiet - jābrauc aizstāvēt valsts gods... Tak valstij pajāt uz katru no šiem hokejistiem un hokeju kopumā. Kur valsts bija piemēram tad, kad PČ Rīgā hokejistu ģimenes locekļiem biļetes bija jāpērk?
Mēs te regulāri nod.iršam cilvēkus, kuri godam nopelnītajās brīvdienās brauc uz PČ turpināt darīt savu ikdienas darbu, turklāt bez samaksas, turklāt riskējot sačakarēt savu turpmāko karjeru.
Pāries sāpe un jau pēc gada mēs atkal visus nokakātos spēlētājus sauksim palīgā izlasei un atteikuma gadījumā nesapratīsim un atkal nod.irsīsim. Tādi mēs esam mūžam neapmierinātie letiņi.

Karoče kuiņu es te sarakstīju alus iespaidā, bet vienu es zinu - ja es būtu viens no mūsu hokeja izlases, tādus fanus es savai komandai negribētu (runa protams neiet par visu tautu).
Pilnīgi manas domas. Nevarētu uzrakstīt labāk. + no manis

  -2 [+] [-]

, 2012-05-15 19:54, pirms 12 gadiem
Diez vai Valmiermujžas alus kādrejs būs Latvijas hokeja atbalstītājs. Nevietā reklāma.

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:02, pirms 12 gadiem
Pastnieks kad neaizbrauca uz čempi,tad nācās gandrīz gadu lasīt "apdāvināto ekspertu" komentārus par nogurumu,tagad kad aizbrauca - atkal nav labi... Ko tad šo,līdz nākamajam čempim, gadu varēs par Janku lasīt??? ';

     [+] [-]

, 2012-05-15 20:07, pirms 12 gadiem
10 gadus nemainīgs sastāvs norvēģiem? Matuli beidz dzert. Kā treners var kļūt par galveno, ja pat klubos nav bijis galvenais? Ābolas būs galvenais izlasē, bet ne tagad. visticamāk pēc 3 gadiem nomainīs Nolanu.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:20, pirms 12 gadiem
Manā izpratnē Janka pārdzēries to Valmiermuižas vai kādu tur alu. Ar tādu filozofiju, kā Janka te propagandē, sportā vispār nav ko meklēt. Vājo hohejistu spēli uzvelt Nolanam ir pilnīgi nesaprotami. Ja šitiem ākstiem vajag krievu matu, lai Lipmans aicina Znaroku, Vorobjovu vai vēlkādu krievu spečoku. Je atlēts saka, ka viņu treneris apmierina, tas ir labi. Nevienu nevar piespiest trenēties pie mudaka un gaidīt labu rezultātu. Augstu sporta rezultātu pamatā ir emocijas un kaisle. Ja kas nesanāk - spīts. Negatīvas emocijas nenes nekādu labu rezultātu sportā Matulis tik ilgus gadus tusē ap sportu, bet tālāk par savu ciemu tā arī nav nokļuvis.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-15 20:23, pirms 12 gadiem
janka65 rakstīja: Manā izpratnē Janka pārdzēries to Valmiermuižas vai kādu tur alu. Ar tādu filozofiju, kā Janka te propagandē, sportā vispār nav ko meklēt. Vājo hohejistu spēli uzvelt Nolanam ir pilnīgi nesaprotami. Ja šitiem ākstiem vajag krievu matu, lai Lipmans aicina Znaroku, Vorobjovu vai vēlkādu krievu spečoku. Je atlēts saka, ka viņu treneris apmierina, tas ir labi. Nevienu nevar piespiest trenēties pie mudaka un gaidīt labu rezultātu. Augstu sporta rezultātu pamatā ir emocijas un kaisle. Ja kas nesanāk - spīts. Negatīvas emocijas nenes nekādu labu rezultātu sportā Matulis tik ilgus gadus tusē ap sportu, bet tālāk par savu ciemu tā arī nav nokļuvis.
Bet par Dinamo un $$$ viņš pateica kā naglai uz galvas, daži ir sadomājušies, ka ir nez, kas, bet reāli tādu miķeļu un spruktu aiz okeāna ir bariem.